Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Dla pewności sprawdź odczyty czujników przepustnicy w blokach pomiarowych...
"standard" ;) Najpierw porządnie zajmij się czyszczeniem układu wtryskowego. Sprawdź czujnik położenia przepustnicy. A jak to nie pomoże, to prawdopodobnie będziesz potrzebował nową przepustnicę.
Kolego łatwo to sprawdzić, odepnij kostke od przepustnicy, uruchom wtedy auto ( bedzie chodziło na awaryjnych nastawach), jak bedzie dobrze tzn, że coś z przepustnicą lub tak jak pisałem przewody i musisz dokładnie sprawdzić. Jeśli to nie pomoże, widocznie łapie gdzieś lewe powietrze, czujnik to wyłapuje i podwyższa obroty. Przepustnica była demontowana??
Czujnik położenia przepustnicy.
No ale co ja mogę sprawdzić ? Przepustnica jest przykręcana czterema śrubami na uszczelce. Nie wygląda aby uszczelka była jakaś dziurawa. Próbowałem podłączać komputer ale mam jakiś kabel KK a nie KKL a chyba ten programik czeski do Simos działa z KKL bo żaden programik nie dogadał się ze sterownikiem pomimo, że coś tam pyka w sterowniku jak próbuję...
Mając schemat sprawdź czy poprawnie widzi napięcie z czujnika położenia przepustnicy. Może być również jakiś problem z silnikiem regulacji gazu. Jakie tam masz złącze do podłączenia komputera?
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok. Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie. Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało. Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i...
Polecam zakupić orginalne jednoelektrodowe a co do czyszczenia przepustnicy to nie zaszkodzi tylko puźniej po czyszczeniu trzeba wpisać od nowa nastawy podstawowe przepustnicy VAGIEM Możesz mieśteż uszkodzony czujnik tęperatury ale to trzba sprawdzić vagiem Co do większego spalania to od tych świec.Po wymianie na 70% pomagało
(at)mirrexw dzięki - to już jest jakaś opcja sprawdzenia. Tylko, że tym moim urządzonkiem chyba nie mam jak sprawdzić położenia pedału gazu, czy otwarcie przepustnicy wystarczy? Z tego co zrozumiałem to wybrane parametry na ostatnim filmie wybrałem prawidłowe (poza tym pedałem gazu), tylko muszę zrobić tak jak piszesz na 3 biegu rozpędzę się powiedzmy...
W jakim stanie jest układ zapłonowy ? Robiłeś coś przy nim / wymieniałeś ? . Komputer napewno żadnych błędów nie pokazał ? typu przepływomierz, czujnik położenia wału ?. Pozatym sprawdzałeś ciśnienie paliwa ? i wtryski ? Dodano po 43 Teraz mi jeszcze przyszło na myśl, mówisz że w niektórych zakresach obrotów traci moc ? całkowicie ? i w stałych zakresach...
Sprawdziłeś ten czujnik temperatury cieczy G62? najlepiej jak byś podłączył kompa i porobił logi statyczne wszystkich czujników które są odpowiedzialne za skład mieszanki, sonda lambda czujnik temperatury cieczy G62 MAF zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości czujnik temp. zasysanego powietrza czujnik położenia przepustnicy dodaj również...
Witam Wiedziałem, że to czujnik u mnie też tak było . Ten czujnik podaje impulsy do ECU gzie ustawia dawkę chwilowa względem ustawienia przepustnicy od ustal pozycję wałków względem pracy silnika. Gratuluję znalezia usterki .Jak już wspomniałem trzeba się do niego dostać i sprawdzi na sucho jak się zachowuje i sprawdzić wiązkę przewodów. Do dzieła🏃
I był błąd przepustnicy i czujnika położenia gazu????
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
Z tego co wiem to nie.Mam wrazenie ze płacę bo "coś"zrobiono a jest to samo. Jak dodaje dosc mocno gaz to w koncu zapala.Msm wrazenie ,ze nie podaje paliwa.Pompa paliwowa?przepustnica?czujnik temperatury?
Witam ma problem ze skoda fabia 2003r 1.4 16V mianowiscie wyczyściłem przepustnice zdemontowałem cewki żeby sprawdzić świece i omomierzem sprawdziłem cewki na 1 i 4 pinie było przejście na wszystkich .Następnie za pomocą Vag polski chciałem zrobić nastawy podstawowe przepustnicy wszedłem w adaptacje i wykonałem na kanale 60 adaptacje ale nie zapisałem...
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
Hej słuchaj sprawdź najpierw świece jak dawno nie wymieniałeś to wymień i sprawdź czy problem zniknie. Jeżeli nie to znajdź jakąś inną może być używana przepustnica podłącz do swojej skody i zobacz czy problem zniknie. Ja tak zrobiłem i wszystko u mnie jest dobrze. Nie kupowałem nowej przepustnicy tylko używana i śmiga. Jest jeszcze jedna rzecz jaką...
Kolejne czynności jakie wykonałem: - wyczyszczenie przepustnicy plus adaptacja - wymiana chudego wężyka który, miał małą dziurę, ten co wchodzi do przepustnicy i pod korek oleju przy głowicy (nie odma). - sprawdzenie całego układu dolotowego pod względem szczelności - sprawdzenie czujnika temperatury - sprawdzenie elektrozaworu wyparnego Auto odjechało,...
Dokładnie tak. Teraz mierze na złączu sterownika. Najciekawsze jest to że napięcie siada skokowo. Odpalam wszystko jest ok jak pochodzi z 10 min pyk i napięcie siada do miliwoltów. Jak odepnę wtyczkę przepustnicy wraca do 4,98V co ciekawe jak pisałem wcześniej siada również (tak przypuszczam ) napięcie zasilania pedału przyspieszenia bo pojawia się...
Umyj przepustnice i zrób adaptacje. Sprawdź czujnik temp.
Mam skode octavie 2001rok 1.6 z LPG sekwencja. Po sprawdzeniu błedów w silniku i wskażnikach są nastepujące błędy. Powtarzają sie one za karzdym razem jak je wyskasuje. 01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30 00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60 Co byście poradzili na pierwszy bład chodzi o...
Obyło się bez czyszczenia przepustnicy. Okazało się, że wina leży po stronie elektryki - uszkodzony był czujnik położenia przepustnicy. Teraz już problem nie występuje
pin 1 i 4 na wolnych obr 0,9v przy pełnym obciązeniu 4,3v czyli po maxymalnym wisnieciu gazu jak masz możliwosc to założ węzyk na czujnik i zasysaj powietrze. wartosc powinna sie zmieiac (im bardziej zassiesz tym wiecej volt) wartosci powinny sie wahać pomiedzy 0-4,5v Coś mi tu nie pasuje. Przy zamkniętej przepustnicy ciśnienie powinno być mniejsze...
Kupiłem nowy czujnik (w sklepie motoryzacyjnym), założyłem, ale samochód w ogóle nie odpalił. Pomyślałem, że sprzedali mi zły czujnik, założyłem z powrotem stary i skoda też nie odpala. Przed wymianą czujnika wymieniłem świece i przeczyściłem przepustnicę, specjalnym płynem do przepustnic i gaźników.
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
No tak ale nie chodzi o to aby auto z błędami jeździło. Poza tym fachowcy nie potrafią ustawić mi porządnie gazu. Przełącza się przy 35 stopniach do 80 stopni slinik chodzi topornie i mocno hamuje oraz nie trzyma wolnych obrotów bo natychmiastowo gaśnie co jest upierdliwe na skrzyżowaniach bo musze przełączać na bęzyne inaczej zgaśnie. Od 80 stopni...
No dokładnie. sorki. Zastanawiam się od jakiego silnika pochodzi mój kolektor. Na przepustnicy jest również jakiś czujnik(chyba) i zastanawiam się czy on nie jest winny gaśnięcia auta na zimnym silniku. Na zdjęciu widać, że ktoś już kombinował coś z nim( stan śrubki). Czy ktoś testował już kartonik jako zamiennik uszczelki? Jak to się sprawdziło? "Farfocle"...
Hej miałem wczoraj chwilę więc spróbowałem trochę posprawdzać na tych kanałach, poniżej wyniki https://obrazki.elektroda.pl/1371478000_... https://obrazki.elektroda.pl/7806574000_... https://obrazki.elektroda.pl/1220920900_... https://obrazki.elektroda.pl/1955345000_... https://obrazki.elektroda.pl/2286668300_...
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony. ...i co było przyczyną jeśli można wiedzieć? Poprzedni właściciel zaślepił egr. "Odślepiłem" go, wyczyściłem, zrobiłem adaptacje EGRu. (blok bodajże...
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
Spotkałem się z pierwszym błędem ale wtedy auto poprostu gasło Nie mogąc sobię poradzić oddałem do ASO a oni powiedzieli że to wszystko wina nastawów przepustnicy ( ale przy EGR-rze ) także grzebali. Wydaje mi się że to właśnie wina nastawów tym bardziej że robiłeś test EGR-u . Napewno nie jest to wina czujnika ciśnienia w klolektorze ( 3 wrzuciłem...
Przepustnica umyta?
witam. najpierw sprawdz czujnik temperatury , wyczyść przepustnice i trzeba ją zaprogramować. pzdr
Guzik prawda, w tym modelu jest oryginał Valeo egr zawor bez chlodnicy, zaraz jak jest klapka przepustnicy to jest zawor egr, wyjscie jedno spalin rurą gietką metalową do kolektora chyba trafia wydechowego to pozniej. Chlodnicy brak. Mega duzo sadzy i smoły, chyba spalanie zle, dawka powietrza zla, wyczyszczę i sprawdzę co dalej, moze jakis analizator...
może byc regulator biegu jałowego oraz przerwa w czujniku położenia przepustnicy. pewność będzie gdy podłączysz kompa chodź to tez nigdy nie daje 100% pewności
Przepustnica się nie zacina? Była czyszczona? Ew. może czujnik położenia ma problem, moduł był sprawdzany?
Jak termostat wymieniony i cały czas 70°, to może czujnik temperatury. To by tłumaczyło też wysokie spalanie.
Byłem dzisiaj w serwisie Auto Gaz Rumiński w Szczecinku, już zadzwonili co jest zepsute. Cewka - podczas wymiany cewki wepchano mi jakiś no-name, który już jest uszkodzony. Będzie wymieniona na Beru. Świece - nie są w ogóle od tego modelu, nie są też trójelektrodowe. Zobaczymy jak będzie sprawować się po tym. Dodano po 5 Podczas wymiany w/w części chłopak...
Do Motronic - przepraszam ale nie :-))))))) Wrzuciłem temat do elektryki z powodu tego niby czujnika wymienianego.I zapomniałem dodać że ponoć cała deska kontrolek się w warsztacie paliła- teraz po podpięciu przepustnicy nic się nie pojawia , kontrolki gasną , błąd przepustnicy nie wraca. Obejrzałem dokładnie głowicę i tłoki , ssące na pierwszym cylindrze...
Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, Nie chodzi o tłumik,ale to jak spaliny z niego lecą.Katalizator jest prawdopodobnie drożny,ale sprawdzić to 10 sekund. No to teraz jeszcze sprecyzuj,czy ten brak mocy nie objawia się czasem tym że zaczyna kuleć na jeden cylinder,a przy tym po gwałtowniejszym dodaniu gazu jest szarpinięcie. Nie ma jak czegoś konkretnego...
Pozostaje sprawdzić czujnik temperatury płynu , położenia wału i przepustnice-złącza i sygnały ew. rezystancje
Czesc, W aucie mam od dluzszego czasu problem a mianowicie po odpaleniu na zimnym telepie nim jakby jeden gar nie dzialal. Jak przyspiesze jade od razu to dziala super ale wolnych obrotow nie ma. Czy to na lpg czy na pb jest to samo, telepanie. Bledy jakie daje mi auto to raz na ruski rok missfire detected na 1 cylindrze. A to co jest co chwile to mieszanka...
Witam, ja w temacie posiadam Skode Fabie I 1.4 mpi 50 kw/68km 2002r. od dłuższego czasu ma problem z falowaniem obrotów. ostatnio zrobione : - nowe swiece (ngk) - nowa listwa zapłonowa/ cewka (orginał) - zamiana przepustnicy z inne 100 % sprawnej fabki nic nie dała. - sprawdzony i uszczelniany dolot myślałem, że padnięta jest sonda lambda, więc wymieniłem...
proszę o pomoc mam te same objawy i nie mam pojęcia ani nikt u kogo byłem co to jest... wymienione: czujnik temp. cieczy.+termostat, czujnik położenia wału korbowego, przepustnica. samochód dokładnie ten sam skoda fabia 1.2 azq 12v
witam. problem polega na przypadkowym wypadaniu zapłonu na wolnych obrotach. silnik sie nieraz buja i ma o około 80obr zbyt niskie obroty. bład to P0304 sporadyczny podmieniłem: -sondę -egr -przewody -swiece -cekwe sprawdziłem: -czujnik temp. -przepływke -zawór odsysania oparów -serwo -szczelnosc dolotu -prace łopat w kolektorze .-wtryski adaptacje...
Wygląda na to że w przepustnicy coś się dzieje z czujnikiem położenia - to dwa potencjometry. Te wartości nie odpowiadają ECU. Trzeba by zobaczyć w blokach pomiarowych co widzi ECU w przypadku uchylenia przepustnicy. Pewnie przez nie idzie zrobić adaptacji. Co dom wycieraczek to patrzałeś na czujnik w zamku klapy?
Jest jakieś wspólne zasilanie przepustnicy , EGR-a, przepływomierza i czujnika temperatury na wyjściu chłodnicy ?
Cześć, szukam, ale nie mogę znaleźć uszczelki czujnika MAF (ciśnienia) za przepustnicą w Skoda Fabia Sedan MK1, 2001, 1.4 MPI 6Y3 1D4 Kod silnika: AME 50 kW 5s https://obrazki.elektroda.pl/8475201900_... https://obrazki.elektroda.pl/3589241100_... https://obrazki.elektroda.pl/7000874700_... https://obrazki.elektroda.pl/9738934100_...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
Sprawdź czujnik temperaturysilnika i powietrza. Najlepiej Vagiem na pracującym silnku.
Witam. Mam problem z moją skodą silnik 1.6 8V z lpg. Na postoju mogę ją gazować do odciny i nic się nie dzieje ale jak próbuje ruszyć to tak przy około 2000obr/min dławi ją do momentu aż nie ujmę gazu. Po podłączeniu pod komputer pokazał się błąd sondy i przepustnicy. Wymieniałem świece, kable zapłonowe, czujnik położenia wału, przepustnice ( na używaną...
Mam pytanie czy w skodzie felici 1.3MPI jest jakiś czujnik ssania bo nie włacza mi sie ssanie na zimnym silniku!! Myślałem że to wina przepustnicy ale wymieniłem i jest to samo?? A jeżeli jest to gdzie się znajduje??
to może być np. szwankujący czujnik halla, brudna przepustnica, parownik do regeneracji zacząłbym od wyczyszczenia przepustnicy
Problem jak w temacie autko po zagrzaniu sie do temperaturu ok 90 stopni i w tym momencie silnik pracuje rowno obrotomierz leci na zero wskakuje spowrotem na obroty a przy obciazeniu auto przejezdza kilka metrów i gasnie, sprawdzony czujnik poł wału nowe swiece, cewka sprawna, czujnik temp tez dobry przepustnica wyczyszczona. prosze kolegow o pomoc
Witam, Ostatnio cos moja Skoda nie działa tak jak powinna, otóż do ok 3000 obrotów bardzo wolno się rozpędza (nawet kilkanaście sekund zanim wskoczy na 3k obrotów). Do informacji dodam, ze mam uszkodzony termostat (wymienię go na dniach). Sprawdziłem go na kompie i oto błędy których nie da się skasować, lub po skasowaniu wracają po odpaleniu silnika....
Witam, mam taki problem z samochodem. W zasadzie trwa to już półtora miesiąca. 13 kwietnia kupiłam starą skodę felicję od znajomego, podobno działała i wszystko było w porządku. Po 9 dniach napotkałam pierwszy raz problem mianowicie samochód nie chciał odpalić. Akumulator naładowany, rozrusznik kręcił tylko tak jakby nie chciał zaskoczyć. Ja niestety...
Problem został rozwiązany, dotyczył wymiany czujnika ciśnienia za filtrem i przed filtrem DPF oraz wytartych kół zębatych przepustnicy.
witam serdecznie mam problem ze swoją skodą 1.3 mpi (tylko benzyna bez gazu), chodzi oto że nie wchodzi na obroty i strzela w kolektor ssący,dusi się. komputer nie pokazał żadnych błędów. wymieniłem już: czujnik położenia wału,filtr powietrza,świece,rozrząd. podmieniałem z innej skody(sprawnej) przepustnice,wtryski,i ten czujnik podciśnienia w kolektorze...
Problem rozwiązany był walnięty czujnik wody :P Przez co przepustnica miała złe dane i nie włączała trybu ssania czy jak to nazwać.
MAF tam nie ma. Domyślam że jest zintegrowany, z MAP SENSOREM. Ale MAP sensora nie mogę namierzyć, chyba że w przepustnicy.
Długie kręcenie powoduje wywalenie takiego błędu ,spotkałem sie z takim objawem i po długiej walce wyczysciłem i adoptowałem przepustnice i to pomogło w tym przypadku.
witam kolego problem podnoszenia sie obrotów jest czujnik temperatury
A więc panowie, na pewno był przegrzany bo wentylator się nie załączał po osiągnięciu temperatury więc wymieniłem czujnik na ten 87 stopni czułości załączania i po problemie, uszczelka była kompletnie wypalona od strony kolektora i ku mojemu sczęsciu to była jedyna przyczyna wycieku a nie typowe dla tej głowicy wżery które zawdzięczamy starym generacjom...
Między innymi z czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym. Bląd z opisem Pomiar obciążenia................ często wynika z brudnej przepustnicy
Witam, po przeczytaniu tematów "polo 1.2 benzyna dusi się", dałem sobie spokój, w końcu to nie moje auto. Możliwość jest od groma, od czujników, zaworów, przepustnicy, katalizatora po uszkodzoną głowice i kto wie co jeszcze. Powodzenia i cierpliwość życzę😇.
Sprawdź silnik krokowy. Mam nadzieję, że nie masz własnego warsztatu, jeżeli tak to współczuje Twoim klientom. Nic a nic się nie znasz. Tam jest zmotoryzowana przepustnica.
Udało ci się znaleźć usterkę bo mam ten sam problem. Wiązka przejrzana, przepustnica podmieniona, cewka podmieniona, czujnik temperatury wymieniony (przepuszczał płyn do kostki), w kostce czujnika położenia wału była woda, i parę innych rzeczy posprawdzanych i dalej to samo
Odświeżam wątek . Znowu dzieje się to samo , w deszcz porażka z jazdą , zauważyłem , że na cewce zapłonowej są małe wyładowania przebicie delikatne na obudowie , jak się rozgrzeje prawie znika (sprawdziłem zraszając wodą). Wymiana gumek nie pomogła . Chcę kupić nową tylko nie wiem jakiej firmy wybrać : ngk , champion , czy tesla ? Wszystkie są w podobnej...
Wsadź kawałek jakiejś pianki czy filcu i już. No można w sumie ale nie wiem czy to tak powinno być bo reduktor ma 3 tygodnie i jest na gwarancji. Podskoczę do gazownika niech to robi, a w ogole to ja nie wiem czy dobrze jest zestrojona ta instalacja bo skoda 1.3 MPI pali mi gazu 14 na 100km czy to normalne to nie wiem. No spala jak dobra 2 litrowka.Miasto...
moze jednak byc tak ze przy instalacji gazu zastosowali emulator do kasowania błedów to by tłumaczyło ze usterka mija na chwile po zgaszeniuu silnika mozliwe ze jest to przepustnica , czujnik temperatóry lub ptrzepływomierz to najczesciej padało w seatach i skodach istnieje jeszcze jedna mozliwosc niektóre sterowniki boscha maja adaptacje mieszanki...
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Cały urok Felci - znam wiele przypadków że "oryginalny" VAG nic nie wykrył a po wymianie tego czy tamtego (głownie hall lub modół cewek, przepustnica zabrudzona) motorek chodzi jak trzeba :). Wymień czujnik, z kołem narazie sie wstrzymaj, jak padnie sprzęgło to sprawdzisz co z nim :)
Wyczyścić styki czujnika temp. a jak nie pomoże to czujnik do wymiany (u mnie się skończyło na wymianie) jeżeli nie ma innych błędów jeszcze raz porządnie zrobić adaptację przepustnicy.
Witam Układ dolotowy może być nie szczelny. Czujnik temperatury, przepustnica może być brudna lub mieć poprostu ma jakiś defekt. Podłączałeś do kompa sprawdzałeś dane pomiarowe lub coś?
Jeśli świece i kable są na pewno w porządku, to warto zajrzeć do czujnika położenia przepustnicy bo może ma już przerwę, w seicento miałem też tak gdy czujnik temp chłodziwa był walnięty. Jakiego koloru są elektrody w świecach, czy przypadkiem nie są zalane?
17524Podgrzewana sonda lambda strona 1. Najprawdopodobniej skończyła się grzałka w sondzie. 17549Obliczenie mocy - wartość nieprawdopodobna. Przepustnica, czujnik ciśnienia, przepływomierz o ile jest. Trzeba zrobić diagnostykę kompem parametrów bierzących i coś się może rozjaśni.
Macie może jakieś sugestie do tego: Jak autko zimne to pali na cacy , jesli sie zagrzeje i go zgaszie i chce odpalic to albo nie odpala albo jak juz odpali to ma obroty 100-300 i załapuje po 3-4 sec. na normalne obroty!??? hmmmm??? Hyundai Scoupe na wtrysku, silnik1,5, 8 zaworowy g4dj,161 tkm nie stawiam na czujnik tem. bo jest nowy, swiece, przewody,...
Koledzy, mam problem z obrotami silnika, dokładnie raz są dobre raz za wysokie ,czyściłem już przepustnice co mam zrobić? Dokładnie to jest Skoda Felicja 1.3 MPI, czy to może być czujnik Halla?
Witam. Przepustnica do czyszczenia jak najbardziej. O częściowym czyszczeniu pierwszy raz słyszę, ale fajny pomysł.
Witam. Nie wiem jak jest w Oplu, ale w Skodzie (Felicji) przy takich samych objawach miałem uszkodzony czujnik hala.
Problem z przepustnicą zaowocuje stosownym błędem , a pytając o sondę mam na myśli skład mieszanki .
Witam. Mam taki oto problem z moją Felicją z 1997 roku: Gdy uruchomię ją na zimno to przez chwilę pracuje dobrze, ale po około 10 sekundach wchodzi na wyższe obroty i faluje od 2 do 2,5tys obr/min. Nie ma spadku mocy, auto rozpala bez problemu i jedzie płynnie jeśli obroty są wyższe niż 2tyś. Wymieniłem już świece zapłonowe, przepustnicę, czujnik położenia...
Jak sama nazwa wskazuje czujnik temperatury powietrza w kolektorze znajduje się w kolektorze ssącym silnika, jest zamontowany gdzieś przy przepustnicy najczęściej. nie wiem dokładnie gdzie w tym modelu.
A czujnik Hall-a, może on stwarza te problemy ( o ile mi wiadomo masz go w aparacie zapłonowym ) całkiem inaczej niż F1,3 , przepustnica dawno byla czyszczona ??
U mnie podobnie, tylko, że na gorącym silniku. Potrafi sobie zgasnąć (LPG/PB). Na zimnym ładnie wszystko trzyma. Wymieniłem dzisiaj czujnik temperatury, ale silnik gorący więc nie zrobię nastaw przepustnicy. Zobaczymy jutro. Konfiguracja auta taka sama. 1.6 MPI 99' + gaz
Typowy objaw w grupie vaga. Czujnik temperatury silnika do wymiany. Po nagrzaniu głupoty pokazuje a blędu nie ma i dlatego nie przyjmuje wartosci zastępczej. Sterownik przechodzi w tryb pracy awaryjnej, przyjmując wartość zastępczą CTS bodaj 20 stopni C. Przestaje brać poprawkę na wskazania czujników MAP i O2, a pracuje tylko na podstawie sygnałów czujnika...
Przy tego typu usterkach czasem występują błędy chwilowe czyli odchyłki od mapy zapłonu które nie są zapisywane jeśli nie wystąpią kolejno w dwóch cyklach tzeba podłączyć VAG i podpatrywać parametry podczas jazdy tam jest wszystko trudno gdybać, ale to bym radził. Ponadto jest jeszcze czujnik MAF za przepustnicą może to jego wina zawsze można go lekko...
Bo mam te auto i znam je po kazda śrubke. Jeszcze przepustnice spr czy nie zabrudzona... a sprzegło może wymieniane??mechaniory przy wymianie potrafią czujnik halla w skrzyni zostawić i uszakadząją przy wyciaganiu i zakładaniu...
witam mam skodę Felicje 1.3 mpi + lpg z 98r. gdy ja odpalam to jest wszystko porządku, przerzucam na gaz, przejadę ok 20 km i zaczyna tracić moc, strzelać nie mam pojęcia co jest czyściłem przepustnice, wymieniałem świece, wymieniałem czujnik położenia walu i znowu to samo co sie z nią dzieje proszę o pomoc.
Już wszystko ok, po wymianie czujnika Halla objaw minął. Dziwne zawsze wydawało mi się, że uszkodzenie halla w kazdym przypadku powoduje wyłączenie silnika samochodu. Temat można zamknąć !
Witam I tak wymiana elektrohydraulicznego napinacza łańcuch nic nie dała. przy tym wymiana któryś raz świec wymiana czujnika napinacza paska rozrządu problem jak był tak jest samochód jeździ bez zmian
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Witam wszystkich, W zeszłym roku w mojej Skodzie Felicji 1.3MPI z instalacją LPG zapaliło się wytłumienie pod maską. To było tak: - samochód pierdnął, - otworzył się zawór ciśnienia coś, ala "grzybek" - poszedł płomień na wytłumienie, - mata zaczeła się palić, - od temperatury stopiło się parę elementów w okolicy plastikowej obudowy silnika Gaz został...
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
Dzięki za radę!.. Przewody sprawdzone,suche i nie ma z nimi problemu (jak na dzień dzisiejszy). Przeczyściłem przepustnice..nic ni dało. Ale porada dla tych którzy będą mieli podobny problem. Wymontowałem czujnik położenia wału i dokonałem pomiaru multimetrem rezystancji cewki (tylko 2 przewody). Rezystancja wskazana przez multimetr okazała się być...
Dzięki za info. Wymieniłem czujnik temperatury silnika ( w termostacie). Oring był rozerwany, a czujnik, zabrudzony mocno, osad itd.Niby jest lepiej, ale czasem na lpg potrafi dostać czkawki. Wymieniłem też nowy filtr fazy ciekłej. Nie ma reguły kiedy dostaje czkawki. Tak jakby coś blokowało mu wejść powyżej 2 tys. obrotów. Bo powyżej tej granicy nie...
szczelność przepustnicy sprawdzić skoda adaptacja przepustnicy adaptacja przepustnicy skoda
zespół parzenia livebox router bezprzewodowo sterujacy samsung
parkside szczotki parkside szczotki
Audi A8 D3 3.7 V8 – układ podciśnienia, typowe usterki, diagnostyka, serwo, IMRC Renault Master 2008 dCi – gaśnie po odpaleniu, immobiliser, układ paliwowy, czujnik wału