Możesz sam, ale nie kombinuj. Zawieź pompę.
Czujnik temperatury, regulator ciśnienia paliwa.
Warto sprawdzić jeszcze czujniki temperatury, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Czujnik ciśnienia Regulator paliwa Czujnik dozowania paliw Wszystko podmieniono że sprawnego auta i nic
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Co może być przyczyną, że jest brak sygnału z czujnika regulatora dawki paliwa ? Sterowanie przychodzi i po 2 sekundach znika. Silnik nie odpala. VW Sharan AFN
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Czujnik czy regulator.
Witam. Z początku pokazywało błąd P0087, wymieniłem filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa i regulator paliwa. P0087 znikł, pojawił się P1199 "Obwód paliwowy. Niespójność rezerwowego cisnienia paliwa (zbliża sie do braku paliwa)" Nie wiem co dalej przeglądać.
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
Rozumiem i jak wypnę jasną kostke to jest od czego czujnika tak Dodano po 2 Wypinałem tą kostkę siwą i nic dale to samo i to chyba nie jest czujnik tyem. tylko to jest czujnik regulator paliwa
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Nowy czujnik i regulator? Jest brokat w baku i filtrze paliwa? Ile nalotu . docisnołeś konektory wtyczki na regulatorze?
Matiz nie ma żadnego czujnika paliwa, regulator cisnienia paliwa ma w baku tak jak i pompke. Skoro na przewodzie jest ciśnienie to powinien palić. Wtryski mają wszystkie razem się załczać. Full grup to jest.
jeśli filtr paliwa został wymieniony i auto nadal gaśnie podczas jazdy to bedzie wina regulatora cisnienia paliwa,czujnika ciśnienia paliwa lub pompki paliwa (elektrycznej).. Regulatora ciśnienia raczej nie idzie sprawdzic jak coś to ewentualnie podmienić z innego samchodu...
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
Witam. Mam problem z Citroenem Xsara Picasso 2.0 HDI, a mianowicie odpala i gaśnie. Wyczytałem, że może być to wina czujnika/regulatora ciśnienia paliwa. Gdzie takowy się znajduje w tym samochodzie ?
Dość prosta diagnostyka. Brak ciśnienia paliwa albo mechaniczne nie ma tego paliwa w pompie wtryskowej i listwie albo elektrycznie padł czujnik lub regulator ciśnienia paliwa. Najłatwiej parametrach technicznych sprawdź ile bar widzi ECU.
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Witam! Udało się moze rozwiązać problem? Mam identyczny przypadek, tyle,ze nie ma żadnego błędu... Czy to moze być czujnik ciśnienia lub regulator ciśnienia paliwa?
Jeśli nie to, to już nie wiem co może być przyczyną. Już wymieniłem świece, kable, cewkę, pompkę paliwa, czujnik temp., regulator ciśnienia paliwa i sondę. Pozostaje mi chyba tylko przepływomierz :| Jeszcze tylko dodam że najlepiej pali zaraz po wyłączeniu silnika. Tak do 5min. Bo później już jest lipa:cry:
W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). A w nastawniku nie jest przypadkiem czujnik temperatury paliwa? O żadnym innym czujnik w nastawniku nie słyszałem. Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana przez VCDS się zmienia... ale w przeciwną stronę...
regulator biegu jałowego, czujnik polozenia klapy spietrzającej, klapa spietrzajaca, złe ciśnienie paliwa, lewe powietrze, rozdzielacz paliwa
Jest tam na listwie jakiś czujnik ciśnienia paliwa, ale czy on robi takiego psikusa Tak, prawdopodobnie to ten czujnik ciśnienia paliwa. Wymień go i powinno pomóc. Odpowiada on za utrzymanie stałego ciśnienia na listwie.
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
Może to być - przewody zapłonowe, pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa, czujnik temperatury silnika/powietrza... tak między innymi.
Witam czy ktoś rozgryzł ten temat z nie odpalającym c5 po lift 2.0 hdi konkretny błąd do p1164 i tu jest zagadka do czego konkretnie odnosi się ten błąd czy do czujnika ciśnienia paliwa ciśnienie zbyt wysokie a aktualne ciśnienie raz 140 bar i spada do 80 bar pompa w 100% ok czy to wina czujnika czy regulatora paliwa ? czy jest ktoś na tym forum kto...
Panowie a czy mogę dodać jeszcze do tego układu czujnik poziomu paliwa żeby wskazanie ukazywało się na LCD Jak masz wolne wejście analogowe to tak. Czujnik to przeważnie rezystor regulowany o wartości ok 100..200R. Najłatwiejsza implementacja programowa to pomiar napięcia uzyskany ze źródła prądowego 10mA (np LM317) podłączonego do rezystancji czujnika....
Nie wiem skąd to rozróżnienie: regulator i regulator DC. Na schemacie ani żadnym znanym mi układzie nie ma dwóch takich urządzeń. Jest tylko jedno: regulator napięcia. Konstrukcje mogą się różnić ale taki podział nigdzie nie występuje. Regulator można sprawdzić " na stole" ale trzeba się do tego przygotować. Transformator trójfazowy z wyjściem 3xok...
Regulator ciśnienia sprawny?
Odczytać usterki wiarygodnym testerem. Jeżeli nadal będzie się pojawiał kod P0191 to tu jego opis: P0191 - Zmierzony prąd regulatora ciśnienia paliwa nie odpowiada ciśnieniu sygnalizowanemu przez czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzić : - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa ( dodatk. usterka P0190) - Regulator ciśnienia paliwa (dodatk. usterka P1671)
Prędzej problem będzie z regulatorem ciśnienia. Zrób reset adaptacji regulatora .
Miałem identyczny problem w Berlingo 1.6 eHdi 2010r. Check zapalal sie za kazdym razem po przekroczeniu 3000 obr. Błąd o niskim cisnieniu paliwa. Wymieniałem pompe wtryskową, czujnik cisnieniam regulator cisnienia, czysciłem bak paliwa, 2 filtry paliwa. Po tygodniu walki zrobiłem próbę przelewową wtrysków i drugi wtrysk juz podczas kręcenia rozrusznikiem...
Nie chodzi o usterke czujnika tylko o brak cisnienia. Moze regulator cisnienia paliwa jest uszkodzony albo nie jest zasilany.
Witam co do błędu P000F, oznacza to, że moduł sterujący zespołu napędowego (PCM) wykrył nadmierne ciśnienie paliwa i został aktywowany zawór nadciśnieniowy.Przyczyny tego kodu mogą obejmować: Zły czujnik ciśnienia paliwa . Wadliwy regulator ciśnienia paliwa
(at)zybie , to tylko część prawdy. Jeżeli pogodówka będzie za ostra, lub na imprezie rodzinnej pojawi się na przykład 10 0sób i da 3 kW swojego ciepła regulator wyłączy wtedy grzanie. Przegrzanie pomieszczenia o 1°C powoduje zwiększenie zużycie paliwa od 3 do 8%. Zastosowanie regulatora pokojowego jest jak najbardziej zasadne. pozdrawiam
Z tego co zdążyłem się zorientować to u mnie w listwie siedzi tylko czujnik ciśnienia paliwa. Regulator chyba siedzi w pompie.
A na czym polega to "zatarcie" wtrysku? Tzn. co się dzieje, że samochód ciężko pali. Ponoć często też wtryskiwacz rozruchowy się psuje, leje za dużą dawkę paliwa. Czujnik temperatury, regulator ciśnienia paliwa. To tak co wyczytałem w internecie.
Czujnika G40 czy G28 nie trzeba adaptować. Prawdopodobnie masz problem z rozrządem i stąd ten błąd. Na pompie wysokiego ciśnienia nie ma czujnika. Tam raczej jest regulator ciśnienia paliwa. Ten sam problem powrócił - czyli jaki? Ten że pompa głośno chodzi czy że jest ten sam błąd dotyczący niedostatecznej wydajności pompy? Może ten dźwięk nie pochodzi...
Znajduje sie na listwie rozdzielającej paliwo na poszczególne wtryski. Z jednej strony jest regulator ciśnienia paliwa , z drugiej jest czujnik ciśnienia paliwa.
Problemem z odpalaniem nie był czujnik VVT tylko regulator ciśnienia paliwa a raczej jego oring który był pęknięty. Wyżej przez pomyłkę napisałem czujnik. Temat do zamknięcia
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Logicznie, w stanie spoczynkowym powinien być zamknięty, a dopiero po podaniu zasilania na wtyczkę powinien się otworzyć i przepuszczać paliwo. Mój przepuszcza cały czas w obie strony. Czy moje przypuszczenia są słuszne? Tak to działa? Nie znam tego samochodu (silnika), więc to co napiszę może być głupotą. Na zdjęciu pokazany jest regulator ciśnienia...
Sprawdz czujnik cisnienia paliwa i regulator na pompie
Dziękuję bardzo. Już sprawdzone i z kabelkami okazuje się jest ok, wszystkie przedzwonione. Jakieś pomysły, co może być nie tak jeszcze, jeżeli chodzi o błąd P0090? Czujnik wymieniony, połączenie z ECU sprawdzone... zabieram się za regulator ciśnienia paliwa, być może tam trzeba szukać problemu.
Bardzo dziwne, że przepala przy braku paliwa ?? Nie powinno tak być... Najprościej dać czujnik pojemnościowy w zbiorniku, równolegle z regulatorem pokojowym - spowoduje to normalne wygaszanie; zmostkowanie foto albo czujnika palnika, spowoduje błąd i konieczność ingerencji.
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
Zobacz: - czujnik temp. wody - regulator ciśnienia paliwa
co według ciebie należałoby zrobić ? skoro wykasowany jest egr z komp. to i błędu nie pokazuje Dodano po 14 myślę jeszcze na regulatorem i czujnikiem ciśnienia paliwa, czytałem gdzieś z też nie pokazuje błędu ale czy faktycznie tak może być nie wiem. wyjdzie że wymienię pół auta i nic nie pomoże.
Już poprawiałem czujnik położenia wału Dodano po 2 Właśnie się raz zaświecił, wczoraj sprawdziłem komputerem, co to za błędy. To był czujnik położenia wału i regulator ciśnienia paliwa. Usunąłem i na razie ok, sprawdzę jeszcze dzisiaj.
a wiec tak, rozebralem calkowicie pompe wtryskowa, umylem itd. zlozylem i przez ok 10 min. bylo dobrze , tz. nie jezdzilem ale silnik chodzil rowno na wolnych obrotach. po okolo 10 min. dodalem gazu i juz niestety praca wolnych obrotow jest nierownomierna i nadal szarpie pzry jezdzie. czasami gdy chodzi na wolnych obrotach jego praca sie stabilizuje......
regulatora ciśnienia paliwa" jednak ja mam osprzęt delphi i chyba nie mam tego regulatora Regulator i czujnik temperatury paliwa powinien być i ja bym zaczął sprawdzać od czujnika położenia wału oraz wałka rozrządu. Bo z tego, co opisujesz, to na wygląda i wejście w oscyloskop powinno wszystko wyjaśnić i również zauważysz czas wtrysku. Najlepiej podłącz...
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Może pompa paliwa nie daje ciśnienia, może czujnik ciśnienia w kolektorze przekazuje błędne odczyty(np. z powodu nieszczelności układu dolotowego) na sterownik i podane jest mniej paliwa niż powinno, Czujnik temp cieczy, regulator ciśnienia paliwa, wtryskiwacz, itp. Katalizator jak ma dwie sondy to raczej można wykluczyć.
Błąd czujnika miałem w wypadku: uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, uszkodzone oringi regulatora, zatkany kosz paliwowy, przez farbę użytą fabrycznie do konserwacji. Najciekawsze że w tym ostatnim przypadku, sterownik zgłaszał błąd czujnika, a sterownik wyłączał silnik z powodu zbyt wysokiego ciśnienia na rampie, nie zapisując błędu. Dopiero live...
usterka usunieta ostatecznie powodem problemów był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Gdzie znajduje się taki regulator? Czy mogę go samodzielnie wymienić? Szukając na Internecie regulatora, znajdywałem same czujniki ciśnienia paliwa, czy to samo?
Witam , mam forda i problem , nigdzie nie mogę znaleźć jaka powinna być wysokość napięcia na złączce(2piny), która wpada do regulatora ciśnienia paliwa przy pompie common rail w mondeo mk4 1.8 tdci (kluczyk na zapłonie) i czy czujnik ciśnienia paliwa który jest wkręcony w listwę cr reguluje to napięcie na tym wspomnianym wcześniej regulatorze? Pytałem...
Panowie, problem rozwiązany, po wymianie całego przewody paliwowego z nową gruszka zaworkiem i nowymi złączkami paliwo cofa się tylko o 5cm czyli tragedii nie ma. Co do falowania obrotów i gasniecia, wadliwy był i czujnik i regulator cisnienia paliwa. Wymienione i teraz działa. Do sprawdzenia jeszcze wtryski bo auto lekko jeszcze kopci. Jak dla mnie...
Warto by zmierzyć ciśnienie paliwa i podejrzeć kompem ciśnienie na listwie ,może problem z regulatorem , tam przy egrze jest czujnik ciśnienia paliwa i lubią się tam przewody przecierać .
Witam serdecznie. Auto: LDV MAXUS 2007r 2.5 CRD 95KM Problem polega na tym, że błąd P0088 (zbyt wysokie ciśnienie paliwa w szynie paliwowej) pojawia się przy mocnym wciśnięciu pedału gazu oraz przy dużym obciążeniu silnika. W aucie zostały wymienione: pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem ciśnienia, regulator ciśnienia na szynie, czujnik ciśnienia...
Sprawdziłem wtyczke czujnika i membranę na regulatorze ciśnienia paliwa,wszystko okej. Dzisiaj przyszedł aparat zapłonowy z czujnikiem halla,po wymianie i wstępnym ustawieniu zapłonu odpalil. Jutro bede ustawiał z pomocą lampy stroboskopowej. Dzięki za pomoc,temat do zamknięcia ;) Dodano po 6 Czujnik halla
Nie ma żadnych kodów błędów dotyczących wypadania zapłonów. Jedna cewka wymieniona, świece nowe. Jedyne kody błędów dotyczą ciśnienia paliwa (wydajność regulatora - pompa i regulator wymienione, ciśnienie na listwie za wysokie - czujnik wymieniony) I nieszczęsny P0016 - ale rozrząd wymieniony i sprawdzony x razy
Co ma wspólnego błąd w module FFR z ciśnieniem paliwa? Jako moduł steruje w manie TGA silnikiem? Błąd w module FFR (Fuel Flow Regulator) w manie TGA nie ma bezpośredniego związku z ciśnieniem paliwa, ale może wpłynąć na jego wartość. Moduł FFR to część systemu sterowania silnikiem i odpowiada za przepływ paliwa do silnika, kontrolę emisji spalin i...
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
gdzie ten kabel od tej złączki niebieskiej leci dalej? W jednym leci tu, w innym tam, jeszcze w innym gdzie indziej Rozumiesz co mam na myśli? Jednak mimo tylu niewiadomych podpowiem ci, ze błąd temperatury paliwa nie jest powodem gaśnięcia silnika ale błąd regulatora ciśnienia już może być
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Odpowietrzenie zbiornika paliwa,czujnik temp.cieczy chł.przepływomierz,regulator ciśnienia paliwa.Wężyki pozdejmuj zobacz czy nie ma tam paliwa.
ponawiam temat, wyskakuje : P1138blad czujnik cisnienia paliwa wartosc nieprawdiłowa i P1112 blad regulatora cisnienia paliwa -regulator jest nowy wiec watpie zeby go szlak trafil w tydzien, cisnienie paliwa na wolnych jest kolo 300mbar a po dodaniu gazu od 700 w gore, jedyne co mi przychodzi do głowy to albo instalacja elektryczna albo moze przez czujnik...
auto jest sprowadzone (uderzone bylo w bok, wyladowalo na polu bo bylo cale od ziemii/piasku od spodu). Gdzie dokladnie w tych silnkach znajduje sie czujnik cisnienia paliwa? Regulator chyba jest gdzies przykrecony do pompy wysokocisnieniowej prawda?
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Potrzebny najlepiej wykres graficzny pracy VCV-regulatora wydatku, PCV-regulatora wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia paliwa w momencie wystąpienia błędu.
Kolego błąd P0087 oznacza zbyt niskie ciśnienie w zasobniku, natomiast P0088 - zbyt wysokie ciśnienie. Znanymi tematami są uszkodzone piny w kostce czujnika wysokiego ciśnienia paliwa/uszkodzenie czujnika, uszkodzony regulator ciśnienia na pompie CR, wtryskiwacze zniszczone przez opiłki z pompy HP,... Dużo by wymieniać. Najlepiej zaprowadź auto do warsztatu...
w warsztacie powiedzieli ze kmputer pokazywal czujnik czy regulator cisnienia paliwa wiec go wymienili i sie tlumacza ze widocznie cos jeszcze.... nie ukrywam ze pnad 900 zl zaplacilem za czesc i diagnostyke i robocizne i lipka,,,, licze na to ze ktos podpowie mi co moze bolec moja lalunie ze odcina paliwo...
Zadziała. Gdy projektowałem pierwszy komparator do regulatora temperatury też miałem wątpliwości jak to zadziała. Jeden układ testowy i wszystko jasne. TL431 do tego powinien wystarczyć,a ma tylko 3 nóżki. On reaguje jak komparator odwracający. Przekroczenie napięcia odniesienia powoduje obniżenie napięcia na wyjściu. LM393 jest w stanie przewodzić...
Witam wszystkich użytkowników forum mam problem z odpaleniem samochodu jak w temacie. Sprawa wygląda następująco. Rozrusznik kręci samochód raz odpali po skasowaniu błędów i za chwilę zgaśnie po czym nie odpali bez skasowania błędów. Po podpięciu pod lancha, st6000, Delphi wszędzie jest błąd regulatora przepływu paliwa P0001. W Delphi błąd df644. Obejrzałem...
DF066 - położenie regulatora przepływu paliwa możliwe usterki - usterka czujnika położenia regulatora przepływu, - niezgodność między regulatorem przepływu a minimalnym położeniem krańcowym, - niezgodność między położeniem regulatora przepływu a maksymalnym położeniem krańcowym, - utrata kontroli nad obwodem przepływu paliwa w moim przypadku skończyło...
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Witam.Przyczyn tego może być wiele,pompa paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia paliwa,wtrysk rozruchowy,czujnik temperatury silnika. Podpięcie pod komputer potwierdzi lub wyeliminuje uszkodzenia elektroniki.
Wiem że sobota i już każdy odplywa % ale wiecej niz 1340 barów na szynie nie pokaże i to pedał w podłogę i 4 bieg na starej pompie byly te same wartości nawet przed wymianą wtrysków, regulator paliwa,czujnika ciśnienia paliwa, zaworu na szynie który puszczał tylko na gorącym silniku , i na nowym sterwniku silnika, wartości podczas jazdy takie same,...
Minęło sporo czasu, z przerwami działam dalej, pomimo braku wizualnych uszkodzeń kupiłem okazyjnie cały moduł na akumulatorze i lampka gaśnie wreszcie, jakiś przekaźnik zalany w bocznej kostce nie rozwierał. Nowy aku i już nie ma problemu z odpalaniem, pozostało rozebranie i diagnoza żaluzji wlotu powietrza, db wywala błąd, i walka w toku z problemem...
Jaki symbol silnika ? ( 6-8 nr vin) Jako iz jest to HDI proponuje sprawdzić, jak koledzy pisza wtryski na przelew, oraz cisnienie paliwa na komputerze. Kiedy nie odpala moge Ci zaproponować zebyś poruszał grubą instalacją pod akumulatorem, sprawdził zasilanie na czujnikach ( czujnik cisnienia paliwa w listwie, regulator cisnienia w pompie, ma być ok...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witam w puncie wyskakuje taki błąd i check się włącza. Wymienione czujniki na szynie oraz regulator. Filtr paliwa nowy i nic. Czego szukać?
Podepnij się gdzieś pod VAG przed wymianą. Naprawa przez wymienianie ewentualnych powodów może być kosztowna. Do kontroli sonda lambda oraz ciśnienie paliwa/regulator ciśnienia paliwa i dla wszystkiego czujnik temperatury dla ECU. Paliwo ścieka do oleju bo dostaje go znacznie za dużo.
Możesz zrobić zdjęcia, tej instalacji? Wtedy znajdziemy rozwiązanie. Jeżeli sobie przypominam, to silniki z tej serii mogą mieć czujniki paliwa w gaźniku, oleju, prądnicę, regulator prądu ładowania oraz rozrusznik elektryczny.
regulatora paliwa sprawdzenie regulatora paliwa kostka regulatora paliwa
sprężarka śrubowy doładowywanie karty czujnik wskaźnik renault
17mb82s firmware elektrolux suszarka
Czy OBD2 wykryje uszkodzone czujniki ABS i parkowania? Kod błędu H3-00 w drukarkach Sharp - diagnostyka i naprawa