Jeśli wyjdzie że rurki są zapchane, a czujnik nie ma w sobie wody, to wpierw bym rurki przeczyścił i wykonał adaptację na nowo. Gdy to nie pomoże wtedy wymiana czujnika. Chyba że rurki drożne, a czujnik zalany...
termostat połączony z czujnikiem rurką jak w lodówkach i jak sprawdzić? Jjak to jak podgrzewać i sprawdzać czy zmienia się punkt wyłączenia.
Tak pomarańczowe. Czujnik na rurce doprowadzającej wodę. Jak odlaczysz przy czujniku nie za modułem to nie będzie świecić.
Jeśli jest rurka to zobacz, wkładasz kapilarę termometru i masz pomiar. https://allegro.pl/oferta/termometr-tarc... https://allegro.pl/oferta/termometr-elek...
Aby to wystarczyło, należałoby sprawdzić czujnik jak szybko reaguje na zmiany temperatury (sekundy to czy dziesiątki sekund) a następnie przyjąć temperaturę przy której odpuszczasz manetkę, raczej nieco niższą niż dopuszczalna temperatura silnika podana przez producenta. Nie wybebeszałbym czujnika z rurki z obawy przed uszkodzeniem.
Ekspertem nie jestem ale na chłopski rozum stawiał bym że się robi może jakiś krótki obieg w kotle przez zawór 3D, czujnik sprawny jeżeli rurka na wyjsciu jest gorąca, chyba ze jest zimna a czujnik daje znać że osiągnięto 55'C. Sam nie grzeb jak tego nigdy nie robiłes
Poziomu - to jego dotyczy błąd. Uszkodzenie samego czujnika jest mało prawdopodobne (acz nie wykluczone), ale sprawiłbym złącze i wiązkę. Nie wiem jaki tam jest czujnik - rurka z kontaktronem i pływak, czy dwie elektrody. Jeszcze jedno - czy czasem nikt w przeszłości nie zalał układu chłodzenia wodą?
Przypuszczam ze masz 3 stopniowy hamulec gorski , bez intardera (sprawdz najpierw) .Jest w nim czujnik cisnienia i to on wskazuje podwyzszone cisnienie pomimo braku aktywacji silownika . Do sprawdzenia sama przyslona hamulca na wydechu , oraz wymontowanie rurki laczacej wydech z zaworem i czujnikiem cisnienia ,owa rurka czesto jest zapychana przez korozje...
możesz jeździć to jest dodatkowe zabezpieczenie ta regenerowana nie ma przymocuj na cieszą rurkę opaska ten czujnik tak żeby część metalowa dobrze dotykała rurki
sygnałowego z alternatora z zacisku D. Nie D tylko W. Możliwości masz kilka: -nakleic magnesik na koło pompy + kontaktron bądź hallotron(robiłem tak raz w maździe) -czujnik piezo na rurkę wtryskiwacza. -czujnik indukcyjny z koła wieńcowego (jak miały stare Peugeoty)
czujnik masz na rurce wysokiego cisnienia na wysokosci wiatraka zaraz koło chłodnicy po lewej stronie
Sprawdż rurki do czujnika ciśnienia.
Na schemacie próbowałeś szukać po kolorach przewodów? Jak czarno-biały, żółty i zielony to czujnik ciśnienia atmosferycznego, czyli rurka nigdzie nie podłączona.
Włącznik ciśnieniowy wspomagania, siedzi nakręcony na rurce i uszczelniony oringiem olejoodpornym
kapilara jest rurką miedzianą ale jeżeli jest przerwana to nieda sie jej naprawić trzeba wymienić termostat co do zawieszenia termostatu to raczej sie nie zdarza sprawdż dobrze kapilarę zacznij od strony zbiornika nie bardzo kojaże ten model pralki ale czujnik od termostatu powinien znajdować sie gdzieś na dole zbiornika obok grzałki z tego czujnika...
Da sie zalutować albo zespawać ,tylko czy jest sens?
Witam. Wentylator załącza się gdy temperatura ( na rurce skraplacza jest czujnik ) podniesie się ponad ustaloną.
Niestety, ten nowy czujnik do prawidłowej pracy potrzebuje tak Fazy( L ), jak i Zera ( N ). Jeśli instalacja wykonana jest w rurkach, to można będzie coś z tym zrobić.
Zobacz masz w instrukcji opisane umiejscowienie czujników na rurkach, dochodzą do każdego dwa przewody, ściągasz wsówki z czujnika, zamieniasz czujniki na rurkach, zapinasz kable i koniec. To jest próba tylko i być może trafna ale jeśli to czujnik to i tak będzie do wymiany.
Zeskanuj sterownik silnika, odczyt usterek i podgląd parametrów pracy. Na podstawie czego piszesz, że czujnik (presostat) na rurce klimy jest sprawny?
Ile masz przewodów przy czujniki na aluminiowej rurce przy ścianie grodziowej? Rocznik auta, jaki silnik, czy wentylatory sie włączają jak zagrzeje sie silnik?
W VUW 180 XE nie ma styków elektr. na czujniku przepływu. Chyba masz VUW 180/1 XE(?), w nim są styki elektr. na czujniku przepływu, a jedna rurka jest sztywna. Nie czytałeś dokładnie Ponownie sprawdź rurki sterujące, oraz koniecznie ich wszystkie 4 przyłącza. Drut 2 mm powinien mieć w nich swobodny luz. Każda z dwóch rurek ma 2 końce. Stosując wyższą...
http://obrazki.elektroda.pl/9820084700_1... Na połączeniu 2 kabli do metalu czasami nie łączy,czy to można zacisnąć razem te 2 kabeliki. To co widać to rurka osłonowa w ,której wnętrzu jest dopiero czujnik z niego wychodzą te kabelki. Rurka po umieszczeniu czujnika wewnątrz została zagnieciona mechanicznie, żeby czujnik nie wysuwał...
Podajesz, że wypala się poniżej 30% a tu masz stan powyżej 70%. Ciśnienie wg mnie też jest już zawyżone nie powinno przekraczać 1Kpa do 2tys obrotów - nie ma jeszcze tragedii, ale... Czym mniej tym lepiej. Często w tych autach są problematyczne czujniki za filtrem. Lubią się zapychać rurki do czujnika i pękać wężyki od rurek idące już bezpośrednio do...
ride wiem co mowie u mnie ten sterownik jest bardzo nietypowy i rozni sie bardzo od instrukcji pozostałych sterowników. w każdym razie temp. nie chce spaść poniżej temp. bojlera. więc albo jest za słaby styk rurki osłonowej od czujnika z rurką zbiorczą ( ale te rurki są zlutowane więc chyba lepiej nie można)albo może lepiej zamocować czujnik w tulejce...
Witam. Zapytanie dotyczy klimatyzator LG S18ET WIFI 5 kW przerobionego na PC - W jednostce wewnętrznej są trzy czujniki na rurkach oraz jeden temperatury otoczenia (wymieniony na 20k). Jeden czujnik gruba rurka, drugi jakby w połowie (middle), trzeci na cienkiej rurce. Czy ktoś ma wiedzę jaka jest zależność tych czujników między sobą. Zastosowany wymiennik...
Należy sprawdzić czy drożny jest kanał w gnieździe czujnika ciśnienia (na rurce). To często umyka a przyczyną może być twardy osad zatykający ten kanał. Przetkanie szpilą czyni cuda. To samo dotyczy czujnika, wymienia się go a zwykle wystarczy przetkać. Przerabiane wielokrotnie.
Na zdjęciu nie widzę czujników temp spalin czy rurek od czujnika ciśnienia dpf...
Robiłem kiedyś taki licznik elementów to wykorzystałem opto ze starej myszki zamontowany czujnik był w wąskiej rurce przez którą przelatywały elementy.Robiłem to dla jednego gościa i sprawdza mu się to już parę lat.
Masz kielicharkę, dyszę i nakrętki? Robisz kielichy na nich uprzednio zakładasz nakrętki. Montujesz czujnik do tej grubej ale przede cienką rurką od strony parownika. Czujnik montujesz na godzinie pierwszej. To chyba wszystko. Bo nie napisałeś czego nie rozumiesz .
Wymieniłem tak turbosprężarkę, 2 tygodnie wszystko ok, po 2 tygodniach dzisiaj wraca ten sam błąd.... wymienię rurki, ale nie wiem które rurki, rurkę turbo kiedy jest czujnik turbo, czy rurkę za EGR. Czy ktoś może mi pomóc, którą rurkę mogę zmienić?
Obieg płynu to co innego, tutaj jest kontrola ciśnienia. Jeśli kontrola ciśnienia jest na tłoczeniu pompy to mimo braku przepływu sygnalizacja będzie prawidłowa. Zmostkowanie czujnika może świiadczyć o jego uszkodzeniu lub o zatkaniu rurki prowadzącej do czujnika. Dla wyjaśnienia czujnik służy do kontroli pracy pompy, jeśli ona nie pracuje to przyczyna...
Tam nie powinno nic być lutowane. Są złącza na wcisk uszczelniane oringami. Trzeba wypiąć te blaszane spinki, a następnie rozłączyć tak, aby nie uszkdozić. Moze byc trochę ciężko jak złacza zarosły kamieniem. Później przed ponownym montażem należy złacza wyczyścić, oringi wymienić na nowe i przed spięciem delikatnie przesmarować smarem silikonowym lub...
Grzałka ma być zamontowana tak, żeby płaszczyzna grzałki i tej rurki z czujnikiem było w płaszczyźnie poziomej. Czyli przewód zasilający i ta diodka czerwona równo poziomo, u Ciebie trzeba odkręcić w lewo żeby wyrównać.
Mam problem z bezwładnością odczytów z czujnika c.w.u. Czujnik jest umieszczony w rurce w zasobniku, rurka kończy się mniej więcej w połowie zasobnika, oczywiście czujnik opuszczony na dno rurki, ale siedzi tam swobodnie. Na sterowniku ustawiona temp. c.w.u. na 46*C, ale widzę, że kocioł podgrzewa wodę do dużo wyższej temp. nawet 52-54* zanim do czujnika...
Odkręć sobie rurkę karbowaną lub czujnik z przodu silnika od agr do dolotu i zobacz czy jest już mazidło. Jeśli tak to rdzeń agr padł.
Czujnikiem jest często szklana rurka kontraktowa zalana w plastyku która potrafi pęknąć. Trzeba znaleźć przewody od czujnika które wchodzą do płytki , w momencie zbliżania magnesu do czujnika między przewodami powinno pojawiać się zwarcie. Czas do wyłączenia sugeruje uszkodzenie czujnika, z reguły błąd pokazuje się po 2-3 sekundach w takich przypadkach.
Mierzy temperaturę na samym parowniku czujnik jest włożony miedzy rurki parownika ,rozłącza gdy na parowniku jest około. 2 stopni
Witam wszystkich czytelników. To, że klienci nie czytają instrukcji montażu, to niestety codzienność, a później jak coś przez to się zepsuje to jest problem i pretensje.... Jeśli chodzi o montaż czujnika, to faktycznie powinien on być zamontowany w rurce, która umożliwia w przypadku awarii jego wymianę. Kiedyś montowaliśmy czujniki w rurce peszel, ale...
Wymieniłem czujnik NTC w rurce kapilarnej i suszarka zaczęła działać :)
Czyli poprzecinałeś kapilary, rurki z gazem łączące czujnik z mieszkiem przy tablicy. Nieźle.
Czujnik na rurce do sprawdzenia, i zawór wydajności jak jest na sprężarce.
Witam. TAM 133 będzie bardzo dobry. Czujnika nie można skracać,to jest rurka z gazem.
Witam. Czujniki dobre. To prawdopodobnie przegrzewa się rurka cieczowa czynnika na niej jest czujnik temperatury. Jak ochłodnie rurka cieczowa czynnika suszarka dalej pracuje .
Czujnik ciśnienia i rurka wpuszczona w ciecz załatwia sprawę.
Prawdopodobnie przytkane są rurki impulsowe biegnące do czujnika przepływu.
Mam mozliwości wykonania takiego zestawu. Chciałbym to sobie najpierw zaprojektować. Gdzie dokładnie umieścić rurkę czujnika i na jaką głebokość? Może jakiś szkic?
Może to oznaczać błędny odczyt czujnika NTC zasilania, klips na rurce z lewej strony nagrzewnicy.
sprawdź czujnik przegrzania który zamontowany jest na rurce nagrzewnicy , ma on taki wystający czerwony przycisk który powinien być wciśnięty.
Pokaz zrzut HWInfo> zakładka sensor W Bios odczytuje obroty wentylatora Może być uszkodzony ukł. chłodzenia (rurki) lub czujniki Temperatur (np. tylko 1 z wielu) Aida64 Extreme > zakłądka: sensor , pokazuje Temp. z czujników * poczytaj [url=https://aida64.co.uk/knowledgebase/...
Pasowałoby moduł wyciągnąć i pomierzyć. Czy czujnik poziomu wody i rurki do niego są ok?
Kupiłem grzałkę 3 fazową ( 3 x 3KW) z miejscem na czujnik temperatury. to miejsce na ten czujnik to rozumiem że tam jest wspawana rurka najprostrze rozwiązanie to termostat mechaniczny regulowany, do jednego ze styków tegoż termostatu podłączasz zasilanie drugi styk łączysz z cewką stycznika a drugi koniec do neutralnego termostat dla przykładu https://obrazki.elektroda.pl/4945667200_...
Do działania tempomatu potrzebne są tylko sygnały z pedału hamulca i sprzęgła. Najprawdopodobniej jest uszkodzony właśnie czujnik sprzęgła, który znajduje się pod podłogą kierowcy. Trzeba odkręcić tą część podłogi przy lewarku i na metalowej rurce jest czujnik z dwoma przewodami na śrubkę. Sygnał idzie od plusa, przez styk NC przekaźnika świateł stop,...
Zasobnik VIH CR150/4 - W rurce czujnika temperatury jest woda, na wylocie pojawiły się wykwity solne. http://obrazki.elektroda.pl/3750388900_1... Tymczasowo czujniki umieściłem na rurce wylotowej ciepłej wody (jeszcze działają). Pytałem w serwisie ale chcą numer części a ja go nie znam. Gdzie można tego szukać? A może da się to jakoś...
Jeśli pomiar ma być kilku punktowy to prostym rozwiązaniem są kontaktrony i 'pływający' magnes w bocznej rurce.
a jak była przyczyna wymiany termostatu? czujnik wchodzi zawsze w odpowiednie miejsce (jest prowadzony w rurce)może być za krutka kapilara(czujnik)zobacz czy jest taka sama (conajmniej ) jeśli nie jest to może być taki efekt podaj typ.tej chło.zam.
Czy po ponownym odkręceniu wody ciepłej piec chociaż próbuję odpalać? tzn. iskrownik daje iskrę (tyk tyk). czy jest cisza? Jeżeli nawet nie tryka to zawiesza się czujnik przepływu wody znajdziesz go po lewej stronie od układu gazowego poniżej palnika. Taka czarna kostka przelotowa pomiędzy dwoma rurkami. Wyciągnąć przedmuchać, wd-40 i rozruszać. a sprawa...
czujnik temperatury oleju jest wraz z czujnikiem poziomu oleju A skąd ta pewność że czujnik zakończony plastykową rurką jest w stanie zmierzyć temperaturę?
Presostat - czujnik poziomu wody. Rurka łącząca ten czujnik z bębnem - może być zatkana, trzeba ją przedmuchać.
[quote="DJ ANNUS"]Na rurce powinien być drugi czujnik Jest kolega pewny że powinien być tam czujnik ? Rurki wyglądają jakby nic w nich nie brakowało . Jeżeli powinien tak być czujnik to niech kolega powie jaki to go zakupie póki jeszcze nie pomontowalem wszystkiego
Witam. Właśnie jestem w trakcie montażu klimy w moim B9. Instalacja do kompresora już była zamontowana ale nie mogę znaleźć wtyczki do czujnika na rurce . Ten trzeba samemu montować czy może jest gdzieś schowany i nie mogę znaleźć ?
Jaka pompka? Jaka rurka? Czujnik wkręcić bezpośrednio w ścianę zbiornika lub dno i gotowe
Ja bym się oparł właśnie na jego stwierdzeniu, o ile jest poparte wskazaniem komputera. Czasem jakiś czujnik, przetwornik, kabelek, pompka, rurka daje takie same objawy, więc proszę cię kolego o zrozumienie tej prostej sytuacji. Takie są teraz silniki i tak się postępuje.
Takim czujnikiem pola magnetycznego jest kontaktron. I podejrzewam że taki w liczniku był zastosowany. Bywają kontaktrony niezabudowane (sama rurka), jak również w obudowach. http://www.dolam.pl/kontaktrony.html
Grzałka i bezp. term. są OK. Teraz pomiar czujnika temperatury parownika - to ten przymocowany do rurki powrotnej.
Rurki od czujnika drożne?
To nie są czujniki tylko świece zarowe do wstepnego ogrzania płynu wchodzącego do nagrzewnicy zeby cieplej w aucie szybciej było , bo z reguły diezle wolniej sie grzeją.
Zobacz tutaj, może znajdziesz interesujące Cie informacje: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... to są podobne urządzenia.
Jeszcze nie wymieniałem nagrzewnicy, czujniki przykleiłem do rurek aluminiowych przy wyjściu z nagrzewnicy i czuć że wyjściowa jest zdecydowanie chłodniejsza. Zdziwiło mnie że temperatura na wyjściu cały czas jest niższa i to nie ważne czy grzeje czy nie... Dzisiaj podmienię miejscami czujniki. Czy da się nagrzewnicę wyjąć bez rozpinania rurek przy...
nie nie o to chodzi. czujnik ma wykrywać rurkę z włókna szklanego o średnicy 3 mm. pomiędzy czujnikiem a rurką znajduje się powietrze, nie ma żadnych innych elementów. dałoby rade coś takiego zrobić ?
Tak. Białawy, częściowo przezroczysty, odchodzi od niego czarny rurka/wężyk do programatora(czujnika ciśnienia, jak w niego dmuchnąć to pstryknie).
Jeżeli masz dostęp do serwisanta, poproś o przegląd funkcji serwisowy pod kątem cw.... Dalej może warto zamontować czujnik w tulei zanurzeniwej, jeżeli nie org. to dorobić z rurki miedzianej odpowiedniej długości. Montowanie czujnika przylgowo to efekt taki jak opisujesz.
Dziekuje bardzo. Tylko powstaje pytanie, czy jest to tak samo w moim aucie, bo tam na zdjęciach jest czujnik z rurkami ale 2007 rok, moje auto to 2012 3.0 tdi. Czy jest to to samo?
Kogo i poco wezwałeś - serwis by usunął usterkę a nie demontował czujniki. Aby sprawdzić czujnik wystarczy zmierzyć jego oporność. Co za 1200 zł miał zrobić serwisant. Według mnie masz do regeneracji zawór 3D, góra 500 zł z kompleksowym przeglądem. Dodano po 13 Jeżeli chodzi o przegrzanie, to oczywiście kocioł mógł się przegrzać. Podczas przegrzewu...
Próbowałeś z puszczeniem nadmiaru z pompy, bezpośrednio do baku - z pominięciem filtra? Ja tak mam na stałe i zero problemów z powietrzem. Próbowałeś wymienić oringi, na szybkozłączkach przy baku (moduł pływaka/czujnika)? Rurki, oringi, zaworek zwrotny w module pływaka/czujnika sprawdzałeś? Pozdrawiam.
Zapchana rurka do czujnika było już .Albo ten program masz spaprany.
Było pełno osadu, kamienia i mam skorodowaną rurkę do której wchodzi czujnik temperatury. Dodatkowo po usunięciu kamienia i rdzy wypadła w rurce dziura. Ten temat był poruszany także w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Vin auta to: WDD2040221A089589 No i jest to, co podałem powyżej: Oznaczenie modelowe jest 3,2 CDI, ale auto ma kod M30 co oznacza pojemność silnika 3 litry. Dokładnie 2987 ccm. Ale do rzeczy. Pierwszy element to "catalytic converter" - czyli katalizator. Czujnik w jego środku to rzeczywiście czujnik temperatury. Element pod podłogą to filtr DPF (do...
Serwisuję Libherra już wiele lat, i nigdy nie spotkałem się z takim rozlokowaniem czujników o jakim piszesz (kolory). Zielony jest zawsze czjnikiem parownika, czerwony powietrza. Zmiana lokacji czujników świadczy wyłącznie o tym, że w twojej chłodziarce ktoś już grzebał. Czujnik 9590142 nie posiada oznaczeń kolorystycznych, i jest dedykowany do chłodziarek...
Cześć. Kiedyś się bawiłem normalnym samochodowym ultradźwiękiem, dwa czujniki jeden obok drugiego. Tylko, że w rurkach, przez co regulując czujnik w rurce zmieniał się kąt widzenia czujników. Robiłem to na czujnikach ultradźwiękowych UD101. Można kupić niedrogo, a na pewno działa, bo sprawdziłem.
Na płytce jest czujnik pneumatyczny - 2 rurki wchodzące do jakiegoś elementu. U mnie włączenie czerwonej lampki i spadek siły ssącej był wynikiem zsunięcia się rurki z czujnika.
czujnik zawsze jest wkręcony w rurkę aluminiową biegnącą do sprężarki tą grubą [niskiego ciśnienia,przy braku gazu nie włącz się sprężarka] zaś wysokiego jest w cienkiej rurce -ten daje rozkaz do wentylatora chłodnicy
posiadam w domu zwykłe na baterie 3 sztuki czujników, ale jeśli znajdę w miare w cenie z zasilaniem to zakupię, prócz czujników, rurek co potrzebuję jeszcze?
Prawdopodobnie nie czujniki są przyczyną, tylko nieszczelne rury, przez co uciekł gaz freon. Poszukaj, może w jakimś serwisie napełniają.
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Witam.Chciałam sie Was poradzic ponieważ mam problem z bojlerem tzn z woda gdyz spuszcze do wanny doslownie na dnie i zaraz leci zimna woda.Problem swoj nazwe ze mamm malo cieplej wody.Mam sterownik TECH-St 37 piec na eko groszek,nie wiem ale moze sie myle bo zauwazylam ze mam podlaczony czujnik od bojlera nie przy nim ale na rurce ktora wchodzi do...
Ogólnie na plus. Są Zugi złącza ARK a nie kostki do łączenia przewodów. Do czujników są pochwy połączenia czujnik - rurka ( zbiornik) Czym to zasilasz? Jak wykonujesz gaszenie łuku na przekaźniku? ( Wiatraczki 20W palą przekaźniki ;-) )
Witam jak mróga pompa obiegowa to nie widzi przeplywu albo za mała średnica rurek albo czujnik trzeba ustawić
Max 8-9 mbar,nie rozumiem po co wymiany czujników i czyszczenie rurek jak cisnienie za duże,zapchane rurki to ciśnienie 0 mbar. Ciśnienie róznicowe dal sprawnego filtra to 2-6 .mbar. Tak, teoretycznie masz rację, ale miałem już pewien problem z DPFem i okazało się że problem był właśnie z zapchaną rurką. Ale pomiar nie pokazywał 0mbar jak można byłoby...
Stary układ klimatyzacji z presostatem. Brak sygnału z czujnika lub brak ciśnienia w układzie (to że syczy po naciśnięciu zaworu nie oznacza odpowiedniego ciśnienia). Czujnik 4 pinowy na aluminiowej rurce klimatyzacji. Pin 1-2 ma byc zwarty przy prawidłowym ciśnieniu w układzie klimatyzacji.
A jak w ogóle wyglądał ten oryginalny? Miniaturowe czujniki to kawałek drutu /rurki i sprężynka.
Czujkę ruchu też możesz zamontować na blaszanej podstawie. Przewody umieść w rurkach trudnopalnych.
Witam Czujnik na rurce - od chłodnicy klimy - miał przerdzewiałe styki i wtyczka także zardzewiała na stykach. Do wymiany czujnik i wtyczka - I klima działa!!
Panasonic ma taki [url=https://www.electricautomationnetwo... z rurkami chyba fi 10 mm.
Takie coś to tak. To jest czujnik. Natomiast mówiąc "kontaktron", mamy na myśli malutką szklaną rurkę ze stykami zatopionym wewnątrz, które to reagują na pole magnetyczne magnesu.
Zgadzam się z kol. (at)eurotip; to taka instalacja "jednokierunkowa' - można wyciągnąć, włożyć już nie :( Moim zdaniem przewód czujnika został zamontowany tak, że wyginał końcówkę peszla na izolację ze styropianu, a teraz po wyciągnięciu - peszel wyprostował się lekko, dotykając instalacyjnego styropianu, uniemożliwiając włożenie nowego czujnika. Chyba,...
Przedzwoń kable pomiędzy skrajnymi stykami wtyczki cewki a stykami 58 i 59 sterownika silnika ( dostęp do wtyczki po odmontowaniu zbiornika płynu wspomagania) Jak gra na ciągłość to zobacz czy nie wali gdzieś na masę ( przytapiało wiązkę o gorącą rurkę czujnika ciśnienia sprzężenia spalin). Jak kable masz ok to wykręć cewkę i zobacz czy nie pęknięta....
Sprawdź oprócz czujnika rurkę gumową, która idzie do kolektora.Często jest uszkodzona w niewidoczny na pierwszy rzut oka sposób.Najlepiej podczas pracy silnika poruszać ją i zobaczyć czy jest różnica w pracy silnika.
Ja bym zastosował albo czujnik ultradźwiękowy, albo rurkę z różnicowym czujnikiem ciśnienia (analogowym). Do tego Atmega + 8 - 10 ledów.
Tak zostałem oszukany, ale nie stać mnie na założenie sprawy która będzie ciągnęła się przez jakiś czas, czy taka sprawę mogę zgłosić na policję? jest jakąś szansa na ściganie typa z urzędu? Cała pucha jest do wymiany łącznie z katalizatorem i czujnikiem rurkami itd...
rurka czujnik czujnik temperatura rurka czujnik ruchu rurka
szczotki alternatora mazda aktualne klucze windows limit polaczen
bojler elektryczny blaupunkt telewizor
Instalacja elektryczna Barton Sprint vs Falcon: różnice i podobieństwa Czarny panel fotowoltaiczny na mrozie - diagnostyka i przyczyny