Może to głupstwo ale sprawdź bezpiecznik wentylatora . W brew pozorom on trochę prądu ciągnie . Zakręć nim ręką może stoi ?? :|
Obejrzyj czujnik,mi kiedyś tak zregenerowali że blaszki w maglownicy wykrzywione niszczyły płytkę czujnika.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
Czujnik stukowy.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Z innego forum "Czujnik świateł cofania masz umieszczony pod maską po prawej stronie. Odkręcasz go od góry i wymieniasz. Wcześniej musisz ściągnąć parę przewodów i obudowę akumulatora aby mieć dojście do tego czujnika"
Trzeba kupic bylo kwadratowy. Tego nie popsujesz
Wsadz rezystor ~ 150 ohm i zobacz czy ruszy -trzeba zawsze wyłączyć i włączyć zapłon. Jak ruszy to kup nowy czujnik.
Musisz zrobic dignostyke VAG,masz uszkodzony którys czujnik diagnoza pokaze,pozdr.
Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Czujnik wałka jest obok filtra oleju.
wszystkie skody felicje 1.3 z takimi objawami mialy uszkodzony czujnik polozenia walu jestb to usterka nie do wykrycia bo jak czujnik jest zimny to dzala dodatkowym utrudnieniem jest to ze zadko wystepuje blad tego czujnika
Jak sobie "odpocznie" ok. 3-5 min, to zapali. Raczej nie jest to wina paliwa, bo na gazie jest to samo. W momencie, kiedy zdechnie warto sprawdzić, czy ma iskrę, oraz czy dochodzi paliwo. Obstawiam, że ginie iskra poprzez uszkodzony czujnik.
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
http://obrazki.elektroda.pl/1907000100_1... 10- czujnik położenia wału korbowego 10 to czujnik wałka a 9 to czujnik wału
Wymien przekaznik silnika i sprawdz czujnik walu.
przy sterowniku nie mogę ich zlokalizować czego nie umiesz zlokalizować ? masz opis kostki ECU i masz też opisane piny czujnika..... jak nie umiesz czytać schematów to miernik ustaw na tzw. brzęczyk i wtedy jedna sonda do kabelka w czujniku a drugą sondą szukasz w kostce ECU. Druga rzecz to czujnik jest w oleju uszczelnienie puściło na wale korbowym...
W Octavi 2 wyłaczenie czujnika zapietych pasów jest bardzo proste.Pod fotelem kierowcy jest złącze dwustykowe od zatrzasku zapiecia pasów w którym jest wyłącznik -czesto się zdaża że nie zawsze łączy i sygnał wkurza w samochodzie mimo zapiętych pasów.Nalezy wyjąć wtyk z gniazda i sprawa załatwiona.Nie ma to żadnego wpływu na działanie poduszek czy pasów...
To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
w miejsce czujnika wału korbowego.
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Jeden pin do masy na czujniku drugi do zegara , czy jesteś pewien że to czujnik temp. a nie włącznik wentylatora,bo skoda stosowała czujniki jednopinowe z masą na obudowie a to na zdjęciu wygląda na włącznik a nie na termistor.
https://obrazki.elektroda.pl/1808828300_... Wklej zdjecie czujnika Taki??
Objaw wygląda na czujnik obrotów wału.
Wymieniłem czujnik
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
1 jak zdejmiesz zderzak to przedzwoń po kolei 2 testowałem kilka i ledwo to działa z silnikiem ale spróbuj 3 zdejmij zderzak i wtedy wyjmiesz
Klapa to osobny problem ,czujniki mają zasilanie i masę z innego punktu. Zacznij od gumowej przelotki klapa-nadwozie
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
Z tym, że to na zdjęciu to nie czujnik temperatury a czujnik cząstek.
Raczej nie przekaźnik, tylko czujnik położenia wału.
Benzyna czy diesel bez różnicy. Tylko były SMI/koyo oraz trw. Tu różnica w czujniku skrętu.
Nic nie stoi na przeszkodzie jeśli zamontujesz dodatkowe czujniki.
zapewne czujnik spalania stukowego
Jak jest przerwa w tylko jednym czujniku to zawsze robi w/w efekt. Więc co pomoże rozłączanie wszystkich czujników? Należy wymienić ten uszkodzony i po temacie.
Dalej kombinuj.Nie jesteś w stanie określić jaki masz abs?Rozumiem że teves to język obcych więc mogłeś nie ogarnąć.A teraz idź i sprawdź zasilanie i stan wtyczek czujnika vss.
A gdzie znajdę ten czujnik?
Witam Panowie to jest czujnik temperatury parownika.
Potwierdzam. Przelutowałem obydwa i problem zniknął. Wcześniej cały czas wzbudzał się prawy czujnik.
1,6 SR-AKL?. Jaki błąd wyrzuca przy podpiętym czujniku?.
Do sprawdzenia wiązka przewodów od sterownika do czujników.
Jeśli chodzi o to czy silnik ucierpiał to moim zdaniem wcale. Żeby zatrzeć silnik trzeba spuścić z niego olej i jechać godzinę. Takie chwilowe niedosmarowanie na pewno nic nie wniesie do zużytego silnika. Oczywiście zakładając, że to silnik a nie czujnik ciśnienia.
masz coś z czujnikiem temperatury zrąbane albo sam czujnik albo okablowanie
Tak zrób pomiary na podłączonym czujniku.
witam jestem posiadaczem fabi 1,4 mpi 68 KM. ostatnio dziwnie zachowuje się wskaźnik temperatury. Proszę o informację gzie znajduje się czujnik temeratury
Czujnik A położenia wału korbowego - usterka Według CDIF 2
Czujnik na króćcu wodnym 4-ro pinowy.P
W zamku.
Aby dostać się do switha w zamku musisz: - zdjąć plastik tylnej klapy (jest na zatrzaskach) - odłączać złączkę wiązki elektrycznej przy zamku - wymontuj zamek (3 torxy + zdjęcie cięgna) i zobacza co się dzieje z włącznikiem. - jeżeli nic się nie da zrobić to trzeba kupić nowy zamek - 170zł w ASO
Ogólnie to działa to tak. W silniku jest styk pozycji spoczynkowej wycieraczek. Jeżeli włączysz wycieraczki i je wyłączysz to przekaźnik podtrzymuje tak długo napięcie aż dostanie informacje ze stuku pozycji spoczynkowej. Wtedy rozłącza zasilanie silnika i wycieraczki stają gdy są na dole szyby. Jeżeli się nie zatrzymują po wyłączeniu ich manetką to...
Do klemy minusowej masz przykręcony jakiś przewód. On też idzie do centralki LPG? Nie odkręcałeś czasem tych cienkich przewodów od klem? Czemu na parowniku, który swoją drogą wygląda już na zmęczony, masz dwa czujniki temperatury?
Raczej trzeba będzie nawymyślać, usterka może być nie typowa, stosunkowo młode auto. Podejrzani to czujnik świateł cofania, kable w klapie, wilgoć w module parktronic lub w module nadwozia.
Diagnostyka wykazała brak komunikacji z modułem i błąd buzzera. Okazuje się również, że nie działa sygnał dźwiękowy wyciągniętego ręcznego niedomkniętych drzwi, klapy itp. Czy te funkcje również obsługuje ten buzzer od czujników parkowania?
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
Świeży film, może coś pomoże https://www.youtube.com/watch?v=rpeu5K7X...
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
To jeszcze sprawdź najlepiej suwmiarko głębokość "cyngla"na biegu wstecznym w skrzyni biegów nie wiem jak to fachowo się nazywa i porównaj z czujnikiem czy przy tej głębokości się załącza . Ile pinów ma ten czujnik 1 czy 2 ?
Jeżeli dobrze kojarzę na lewej podłużnicy są kostki pod akumulatorem jak by bliżej chłodnic możesz je sprawdzić i sprawdź. Czy napięcie dochodzi do czujnika
Witam.Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego ?
Nad pedałem hamulca.Trzeba zdjąć te płyty osłoniajające znad nóg kierowcy
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
O tak o [url=https://www.google.pl/search?q=7564...
System pomocy w parkowaniu jest diagnozowalny i od tego trzeba zacząć.
Czujnik hamulca.
Czy wymieniając taki czujnik na inny oryginalny używany numery muszą być identyczne?
Jak wyglądają przewody wodne za termostatem (miękkie, twarde, ciepłe, gorące, itp.)? Płyn w normie? Wentylator załącza się po przekroczeniu temperatury zadanej przez czujnik na chłodnicy?
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Deskę musiałeś zwalać do wymiany tego czujnika?
nic nie pomogło. sam czujnik głupieje Sprawdź czujnik.
W zamku klapy, kontrolka zgaśnie jak naprawisz czujnik.
Sprawdź wiązkę w klapie bagażnika. Czujnik założony oryginalny czy zamiennik? Hak jest?
Czujnik prędkości koła przód i tył lewa strona. Tak pokazał komputer. 00283 P1711 00290 P1726 Czyli trzeba wymienić czujniki
Niestety problem mnie chyba przerósł. Bezpieczniki są ok.
U kolegi co prawda w passacie ale z tym samym silnikiem okazało się, że wiązka od czujnika do ECU w jednym miejscu była przetarta.
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
Więc zainteresuj się czujnikiem poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - przy ubytku, zaświeca się właśnie czerwona kontrolka przegrzania.
Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
Jest tutaj
Jeśli żółta to od klocków tzn od czujnik zużycia.
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Witam. Potrzebuję pomocy w zlokalizowaniu czujnika cofania Skoda Fabia 1.4 16V (2002r.). Po wrzuceniu wstecznego biegu nie zaświeca się światło cofania i nie działają czujniki parkowania. Z góry dziękuję za pomoc.
Na czujniku ma być 5v masa sygnał. PWN to sygnał sterujący (współczynnik wypełnienia)
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
czujnik temperatury silnika, do wymiany
http://obrazki.elektroda.net/44_11769180... może być?
Napięcie spada bo masz zwarcie na lini zasilania 5v z ECU . Jak problem wystąpi odpnij pedał gazu wepnij miernik w kostkę i mierz napięcie. Odpinaj po kolei czujnik wałka , przepustnice i jakie tylko czujniki znajdziesz jak napięcie skoczy do 5v to uwalony czujnik. Jak nie zwarcie na kablach. U mnie w bse zwarcie robiła nowa przepustnica zamiennik....
Witam trzeba sprwdzić poziom płynu chłodniczego jeżeli jest w normie to czujnik temperatury do wymiany
tego raczej ciężko wykorzystać, ale można to wykręcić i w to miejsce wkręcić normalny czujnik :) polecam od Skody 105 czujnik i wskaźnik - są bardzo dokładne i ładnie opisana skala https://www.olx.pl/d/oferta/liczniki-kon...
Bloki pomiarowe i niech sprawdzą temp. Ja stawiam na czujnik temp.
Najprawdopodobniej tak , ale warto sprawdzić jeszcze wiązkę przewodów do niego.
Na pewno bez prawidłowego sygnału czujnika wałka zawsze będzie odpalał po 4-5 obrotach. Pytanie czy to czujnik (często padają tak co 5 lat) czy kabelki do niego. Wymiana czujnika łatwa jest okienko z zaślepką do wyjęcia czujnika z obudowy rozrządu.
http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-a...
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
kolego a jak niby sprawdziłeś czujniki?
Miałem wczoraj problem z klimą w fabii. Winny był czujnik temp. zewnetrznej.
...po za kontrolką od trakcji razdy ... Tu bym szukał problemu - zwarcia w zasilaniu systemu ASR lub jego czujników.
skoda czujnik skoda ssania czujnik skoda czujnik parkowania
zmiana głosu mikrofon atmega programator eeprom włącznik pociągany podłączenie
fotowoltaika instalacja klima wentylatory
Jak zdjąć zębatkę z wału Tecumseh 11.5 KM? Lokalizacja numeru VIN w Renault Midliner M-200