Z innego forum "Czujnik świateł cofania masz umieszczony pod maską po prawej stronie. Odkręcasz go od góry i wymieniasz. Wcześniej musisz ściągnąć parę przewodów i obudowę akumulatora aby mieć dojście do tego czujnika"
Może to głupstwo ale sprawdź bezpiecznik wentylatora . W brew pozorom on trochę prądu ciągnie . Zakręć nim ręką może stoi ?? :|
Obejrzyj czujnik,mi kiedyś tak zregenerowali że blaszki w maglownicy wykrzywione niszczyły płytkę czujnika.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
Czujnik stukowy.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Trzeba kupic bylo kwadratowy. Tego nie popsujesz
Wsadz rezystor ~ 150 ohm i zobacz czy ruszy -trzeba zawsze wyłączyć i włączyć zapłon. Jak ruszy to kup nowy czujnik.
Musisz zrobic dignostyke VAG,masz uszkodzony którys czujnik diagnoza pokaze,pozdr.
Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
wszystkie skody felicje 1.3 z takimi objawami mialy uszkodzony czujnik polozenia walu jestb to usterka nie do wykrycia bo jak czujnik jest zimny to dzala dodatkowym utrudnieniem jest to ze zadko wystepuje blad tego czujnika
Jak sobie "odpocznie" ok. 3-5 min, to zapali. Raczej nie jest to wina paliwa, bo na gazie jest to samo. W momencie, kiedy zdechnie warto sprawdzić, czy ma iskrę, oraz czy dochodzi paliwo. Obstawiam, że ginie iskra poprzez uszkodzony czujnik.
Czujnik wałka jest obok filtra oleju.
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
http://obrazki.elektroda.pl/1907000100_1... 10- czujnik położenia wału korbowego 10 to czujnik wałka a 9 to czujnik wału
Wymien przekaznik silnika i sprawdz czujnik walu.
W Octavi 2 wyłaczenie czujnika zapietych pasów jest bardzo proste.Pod fotelem kierowcy jest złącze dwustykowe od zatrzasku zapiecia pasów w którym jest wyłącznik -czesto się zdaża że nie zawsze łączy i sygnał wkurza w samochodzie mimo zapiętych pasów.Nalezy wyjąć wtyk z gniazda i sprawa załatwiona.Nie ma to żadnego wpływu na działanie poduszek czy pasów...
To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
przy sterowniku nie mogę ich zlokalizować czego nie umiesz zlokalizować ? masz opis kostki ECU i masz też opisane piny czujnika..... jak nie umiesz czytać schematów to miernik ustaw na tzw. brzęczyk i wtedy jedna sonda do kabelka w czujniku a drugą sondą szukasz w kostce ECU. Druga rzecz to czujnik jest w oleju uszczelnienie puściło na wale korbowym...
w miejsce czujnika wału korbowego.
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Jeden pin do masy na czujniku drugi do zegara , czy jesteś pewien że to czujnik temp. a nie włącznik wentylatora,bo skoda stosowała czujniki jednopinowe z masą na obudowie a to na zdjęciu wygląda na włącznik a nie na termistor.
Objaw wygląda na czujnik obrotów wału.
https://obrazki.elektroda.pl/1808828300_... Wklej zdjecie czujnika Taki??
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Wymieniłem czujnik
1 jak zdejmiesz zderzak to przedzwoń po kolei 2 testowałem kilka i ledwo to działa z silnikiem ale spróbuj 3 zdejmij zderzak i wtedy wyjmiesz
Klapa to osobny problem ,czujniki mają zasilanie i masę z innego punktu. Zacznij od gumowej przelotki klapa-nadwozie
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
Raczej nie przekaźnik, tylko czujnik położenia wału.
Benzyna czy diesel bez różnicy. Tylko były SMI/koyo oraz trw. Tu różnica w czujniku skrętu.
zapewne czujnik spalania stukowego
Jak jest przerwa w tylko jednym czujniku to zawsze robi w/w efekt. Więc co pomoże rozłączanie wszystkich czujników? Należy wymienić ten uszkodzony i po temacie.
Z tym, że to na zdjęciu to nie czujnik temperatury a czujnik cząstek.
Dalej kombinuj.Nie jesteś w stanie określić jaki masz abs?Rozumiem że teves to język obcych więc mogłeś nie ogarnąć.A teraz idź i sprawdź zasilanie i stan wtyczek czujnika vss.
Witam Panowie to jest czujnik temperatury parownika.
1,6 SR-AKL?. Jaki błąd wyrzuca przy podpiętym czujniku?.
Nic nie stoi na przeszkodzie jeśli zamontujesz dodatkowe czujniki.
Jeśli chodzi o to czy silnik ucierpiał to moim zdaniem wcale. Żeby zatrzeć silnik trzeba spuścić z niego olej i jechać godzinę. Takie chwilowe niedosmarowanie na pewno nic nie wniesie do zużytego silnika. Oczywiście zakładając, że to silnik a nie czujnik ciśnienia.
A gdzie znajdę ten czujnik?
masz coś z czujnikiem temperatury zrąbane albo sam czujnik albo okablowanie
Potwierdzam. Przelutowałem obydwa i problem zniknął. Wcześniej cały czas wzbudzał się prawy czujnik.
Do sprawdzenia wiązka przewodów od sterownika do czujników.
Czujnik A położenia wału korbowego - usterka Według CDIF 2
Czujnik na króćcu wodnym 4-ro pinowy.P
W zamku.
Tak zrób pomiary na podłączonym czujniku.
Aby dostać się do switha w zamku musisz: - zdjąć plastik tylnej klapy (jest na zatrzaskach) - odłączać złączkę wiązki elektrycznej przy zamku - wymontuj zamek (3 torxy + zdjęcie cięgna) i zobacza co się dzieje z włącznikiem. - jeżeli nic się nie da zrobić to trzeba kupić nowy zamek - 170zł w ASO
witam jestem posiadaczem fabi 1,4 mpi 68 KM. ostatnio dziwnie zachowuje się wskaźnik temperatury. Proszę o informację gzie znajduje się czujnik temeratury
Ogólnie to działa to tak. W silniku jest styk pozycji spoczynkowej wycieraczek. Jeżeli włączysz wycieraczki i je wyłączysz to przekaźnik podtrzymuje tak długo napięcie aż dostanie informacje ze stuku pozycji spoczynkowej. Wtedy rozłącza zasilanie silnika i wycieraczki stają gdy są na dole szyby. Jeżeli się nie zatrzymują po wyłączeniu ich manetką to...
Do klemy minusowej masz przykręcony jakiś przewód. On też idzie do centralki LPG? Nie odkręcałeś czasem tych cienkich przewodów od klem? Czemu na parowniku, który swoją drogą wygląda już na zmęczony, masz dwa czujniki temperatury?
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
Raczej trzeba będzie nawymyślać, usterka może być nie typowa, stosunkowo młode auto. Podejrzani to czujnik świateł cofania, kable w klapie, wilgoć w module parktronic lub w module nadwozia.
Świeży film, może coś pomoże https://www.youtube.com/watch?v=rpeu5K7X...
To jeszcze sprawdź najlepiej suwmiarko głębokość "cyngla"na biegu wstecznym w skrzyni biegów nie wiem jak to fachowo się nazywa i porównaj z czujnikiem czy przy tej głębokości się załącza . Ile pinów ma ten czujnik 1 czy 2 ?
Diagnostyka wykazała brak komunikacji z modułem i błąd buzzera. Okazuje się również, że nie działa sygnał dźwiękowy wyciągniętego ręcznego niedomkniętych drzwi, klapy itp. Czy te funkcje również obsługuje ten buzzer od czujników parkowania?
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Nad pedałem hamulca.Trzeba zdjąć te płyty osłoniajające znad nóg kierowcy
Witam.Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego ?
Jeżeli dobrze kojarzę na lewej podłużnicy są kostki pod akumulatorem jak by bliżej chłodnic możesz je sprawdzić i sprawdź. Czy napięcie dochodzi do czujnika
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
O tak o [url=https://www.google.pl/search?q=7564...
System pomocy w parkowaniu jest diagnozowalny i od tego trzeba zacząć.
Deskę musiałeś zwalać do wymiany tego czujnika?
Jak wyglądają przewody wodne za termostatem (miękkie, twarde, ciepłe, gorące, itp.)? Płyn w normie? Wentylator załącza się po przekroczeniu temperatury zadanej przez czujnik na chłodnicy?
Czy wymieniając taki czujnik na inny oryginalny używany numery muszą być identyczne?
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
W zamku klapy, kontrolka zgaśnie jak naprawisz czujnik.
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
Czujnik hamulca.
U kolegi co prawda w passacie ale z tym samym silnikiem okazało się, że wiązka od czujnika do ECU w jednym miejscu była przetarta.
nic nie pomogło. sam czujnik głupieje Sprawdź czujnik.
Sprawdź wiązkę w klapie bagażnika. Czujnik założony oryginalny czy zamiennik? Hak jest?
Więc zainteresuj się czujnikiem poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - przy ubytku, zaświeca się właśnie czerwona kontrolka przegrzania.
Czujnik prędkości koła przód i tył lewa strona. Tak pokazał komputer. 00283 P1711 00290 P1726 Czyli trzeba wymienić czujniki
Jest tutaj
Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
Niestety problem mnie chyba przerósł. Bezpieczniki są ok.
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Jeśli żółta to od klocków tzn od czujnik zużycia.
Na czujniku ma być 5v masa sygnał. PWN to sygnał sterujący (współczynnik wypełnienia)
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
czujnik temperatury silnika, do wymiany
Witam. Potrzebuję pomocy w zlokalizowaniu czujnika cofania Skoda Fabia 1.4 16V (2002r.). Po wrzuceniu wstecznego biegu nie zaświeca się światło cofania i nie działają czujniki parkowania. Z góry dziękuję za pomoc.
http://obrazki.elektroda.net/44_11769180... może być?
Witam trzeba sprwdzić poziom płynu chłodniczego jeżeli jest w normie to czujnik temperatury do wymiany
Napięcie spada bo masz zwarcie na lini zasilania 5v z ECU . Jak problem wystąpi odpnij pedał gazu wepnij miernik w kostkę i mierz napięcie. Odpinaj po kolei czujnik wałka , przepustnice i jakie tylko czujniki znajdziesz jak napięcie skoczy do 5v to uwalony czujnik. Jak nie zwarcie na kablach. U mnie w bse zwarcie robiła nowa przepustnica zamiennik....
tego raczej ciężko wykorzystać, ale można to wykręcić i w to miejsce wkręcić normalny czujnik :) polecam od Skody 105 czujnik i wskaźnik - są bardzo dokładne i ładnie opisana skala https://www.olx.pl/d/oferta/liczniki-kon...
http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-a...
Najprawdopodobniej tak , ale warto sprawdzić jeszcze wiązkę przewodów do niego.
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
To dlatego że widzi błąd nic nadzwyczajnego. I wydaje mi się że autor ogarnia temat skoro zrobił patent z żarówką. Ja by,m wymienił czujnik na pocątek.
Bloki pomiarowe i niech sprawdzą temp. Ja stawiam na czujnik temp.
kolego a jak niby sprawdziłeś czujniki?
Na pewno bez prawidłowego sygnału czujnika wałka zawsze będzie odpalał po 4-5 obrotach. Pytanie czy to czujnik (często padają tak co 5 lat) czy kabelki do niego. Wymiana czujnika łatwa jest okienko z zaślepką do wyjęcia czujnika z obudowy rozrządu.
Nie są puste, jakim problemem jest sprawdzić przejście od czujnika ?
skoda czujnik czujnik cofania skoda skoda czujnik parkowania
irf640 irf540 makita ładowarka dc18rc tablica autobus
uszkodzona pompa wodna mikrofala buczy
Citroen Jumper 2018: Kontrolki świecą, rozrusznik nie kręci Asus Gamer - Czerwona dioda zasilania, laptop nie startuje