czujnik sondy lambda

Znaleziono około 2642 wyników dla: czujnik sondy lambda
Podstawowa forma zapytania: czujnik sonda lambda
  • cc700 z gaznikiem aisan - czujnik sonda LAMBDA

    a mam pytanie moge "wyrwac" przewód z sondy i podlaczyc go do emulatora ? a sonda bedzie tylko tam wkrecona nie podlaczona

    Samochody Elektryka i elektronika jagus13   09 Kwi 2009 21:59 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 6940
  • sonda lambda a...

    Pomiary sondy lambda sie nie zmienia. Inna psrawa ze wtryski nie pracują na gazie, wtedy ECU zgłosi awarię i zostanie zapalona kontrolka CE. I co silnik bedzie nierowno pracował? Niemożliwe. ECU przejdzie w stan awaryjny i nie bedzie pobierał sygnałów z tego lub innego czujnika.

    Samochody Elektryka i elektronika blackpower   16 Sty 2004 21:32 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 5597
  • Opel Corsa C 1.0 - sonda lambda, dziwne pomiary

    Witam Mam problem ze zdiagnozowaniem na czym polega usterka (a może to nie usterka?) sond lambda w corsie c z 2001r silnik z10xe. W zasadzie nie było żadnych objawów aby coś się nie tak działo, jedyne czasami lekkie zafalowanie na wolnych obrotach, ale przepustnica jest trochę zasyfiona więc tym to...

    Samochody Początkujący dob12   16 Kwi 2014 17:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6438
  • Corsa D Z14XEP - Błąd P0135 - Obwód grzalki sondy lambda,

    Witam op-com wypluwa w corsie D 1.4 90 KM P0135 - Obwód grzalki sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 1) To jest sonda przed katalizatorem sprawdzam przewody grzałki (dwa białe) dioda jest obwód, opór (chyba nie umiem mierzyć) skacze 0-16 om kasuje błąd odpalam...

    Samochody Elektryka i elektronika smczekg   30 Lis 2013 11:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 6261
  • Opel Corsa 1.0 benz 2002r - sondy lambda

    Witam, mam problem z w/w Oplem Corsa Wywala mi takie błędy P0135 - Ogrzewanie sondy lambda HO2S (Bank 1, sonda 1) - Obwód przerwany - Nieciągle P0141 - Ogrzewanie sondy lambda HO2S (Bank 1, sonda 2) - Obwód przerwany - Nieciągle P0135 - Ogrzewanie sondy lambda HO2S (Bank 1, sonda 1) - nieprawidłowe...

    Samochody Początkujący kawa ninja   13 Paź 2016 20:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1371
  • Fiat Punto II + BRC Just - Wieszająca się sonda lambda

    A tak bardziej łopatologicznine. pomoże tylko reset wartości adaptacyjnych Znaczy czego? BRC resetuje się z centralki - też był robiony. jazda na pb przez około 100 km Teraz wyciągnąłem kompa LPG i na razie używam PB, póki co jest OK Co ma dać to 100 km. emulacja sondy KONIECZNIE masą...

    Samochody Instalacje Gazowe maragan   25 Cze 2017 00:50 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1221
  • bmw e38 2.8 motor, benzynz+gaz 95rok problem z sondą lambdą?

    Witam, jak w temacie od pewnego czasu odczułem jak by spadek mocy na benzynie i gazie, dodam że zaczeła więcej palić gazu i czasami słabiej odpala, a nieraz z pół obrotu odpali. Mając interfejs obd2 pod piełem się pod kompa program to carsoft i pokazało mi taki komunikat DME41_FE.DXT -Lambdasonden-H...

    Samochody Elektryka i elektronika hubbi   05 Wrz 2010 08:07 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3656
  • Opel astra 1999 1.8 16v silnik x18xE1- Wadliwa sonda lambda?

    Problem zaczął się pod koniec listopada. NIe chciał odpalać. Wymieniłem świece i nie pomogło. Poza tym jak odpale to pojade ze 2 albo 3 min i jest ok ale po tym czasie zapali się kontrolka "czek" i już pedał gazu nie reaguje tzn nie nabiera obrotów. Mogę ew. jechać 30km/h. Zgasze silnik po czym zapale...

    Samochody Początkujący pincerna   25 Lut 2015 19:43 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2871
  • GAZ w samochodzie, a sonda LAMBDA?

    Witam! Mój szef miał podobny problem (Ford Galaxy 2,8l). Zaświecała się kontrolka sondy na gazie. Ma instalację gazową na wtrysku po przejściu na gaz wyskakiwało 20 błędów!!! w centrali auta i samochód wariował. Powodem było wypięcie zasilania wtrysków a na tym samym obwodzie było wiele innych czujników...

    Samochody Elektryka i elektronika kristo 1971   15 Paź 2012 09:07 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 14579
  • Sonda lambda - Renault Laguna 1.9 dCi 2000

    To nie jest żadna sonda lambda. Pierwsze słyszę o sondzie lambdzie w dieslu. Sprawdziłem nr który podałeś i jest to czujnik ciśnienia doładowania. Sonda lambda umieszczona jest w układzie wydechowym a czujnik o którym piszesz jest w układzie dostarczenia powietrza do silnika pomiędzy turbo a kolektorem...

    Samochody Elektryka i elektronika karolrak   07 Lis 2007 14:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4682
  • Sonda lambda a wolne obroty

    Witam! Mam taki problem, (Fiat Palio 1.2 8V). Na wolnych obrotach, na ciepłym silniku pojawia się losowo szarpanie - tak jakby jeden cylinder nie pracował. Kable, świece, cewki nowe. Wszystkie złącza czujników sprawdzone, czujnik wału wyczyszczony, silniczek krokowy również, filtr powietrza nowy. Objawy...

    Samochody Początkujący Przemo-P21   24 Sie 2008 14:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8749
  • Opel Corsa A 91r - Błędy nr 35 i 44 silnik krokowy, sonda lambda

    Witam, Mam problem z Oplem Corsa A 91r silnik 1,2i. Na biegu jałowym obroty są za wysokie, czasami są tylko troche za wysokie a czasami silnik aż wyje. Gdy samochód stoi przez dłuższy czas na biegu jałowym (powyżej 60 sekund), zapala się żółta kontrolka Check Engine. Odczytałem metodą spinaczową kody...

    Samochody Początkujący kiler_0   07 Paź 2013 23:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3114
  • Toyota Avensis T27 - Uszkodzony katalizator lub sonda lambda - prośba o diagnozę

    Witam Pojawia mi się co kilka / kilkanaście kilometrów błąd P0420 (na wyświetlaczu standardowy błąd Check Parking Break System). Po podłączeniu pod OBD wszystko się wstępnie wyjaśniło. Autko ma przebiegu 210kk. Ze względu na cenę nowego kata czy nawet po regeneracji chciałbym mieć już jakąś...

    Samochody Mechanika rijkaard   14 Gru 2018 09:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 468
  • SONDA LAMBDA 4- ta padła "załamka" Daewoo Leganza

    Jeżdżę Daewoo Leganza 2.0 DOHC z 1997r. Od momentu założenia instalacji LPG mam odczuwalne drgania silnika na biegu jałowym. Cyklicznie co 2-3 miesiące wybija mi błąd nr 44 czyli zbyt uboga mieszanka lub zwarcie do masy sondy lambda. Diagnoza u specjalisty - sonda do wymiany / to już 4-ta / . Jedną...

    Samochody Elektryka i elektronika bullo2   28 Sie 2005 11:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3606
  • A3 8L 1.6 AKL - A3 nierówna praca i błąd 537 upper limit sonda lambda - logi

    Witam. Przeczytałem już bardzo wiele wątków, znalazłem wiele możliwości, ale nie potrafię ocenić pracy mojej sondy. Posiadam a3 1997r AKL. Sonda jest jedna, przed katalizatorem. W vagu pokazywało mi tylko dwa błędy. Pierwszy to 537 upper limit, drugi był związany z czujnikiem ciśnienia układu wspomagania....

    Samochody Elektryka i elektronika pablopi   29 Sie 2016 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3705
  • Honda CBF 1000 - Praca sondy lambda

    Bogata mieszanka-za dużo tlenu... Coraz lepiej, powinna być nagroda, ale dam czas na poprawę :D Bogata mieszanka=mało tlenu, sygnał wysoki aż do 1V, uboga mieszanka=dużo tlenu w spalinach sygnał niski, w teorii w powietrzu atmosferycznym 0V. Czyli sonda jest czujnikiem, który po osiągnięciu min....

    Motocykle, Motorowery manta   31 Maj 2014 13:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1458
  • Zafira i sonda Lambda

    Witam pacjentem jest Zafira z silnikiem 1.8 16V z 2003r. Objawy: Wysokie obroty na ssani wraz z falowaniem Szarpanie silnikiem i brak mocy w przedziale 800~1900 obr/min Sprawdzone zostało: Podmieniane cewki m.in Valeo Wymienione świece NGK Czujnik położenia wałka rozrządu Ustawiony...

    Samochody Elektryka i elektronika alankedzior   10 Cze 2014 09:40 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 22007
  • Audi A4 B5 1,6 - błąd sondy lambda-duże spalanie paliwa

    Witam, posiadam Audi a4 B5 1.6, auto osiąga bardzo duże spalanie podczas jazdy po mieście (ok 18l/100km na LPG + spalanie benzyny do nagrzania silnika więc sumując wychodzi ok 20L, na samej benzynie jest podobnie) po podpięciu interfejsu VAG-COM pokazał mi się błąd: 16518-Obwód czujnika O2 (Lambda)-nie...

    Samochody Elektryka i elektronika xpektor   12 Mar 2015 12:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2217
  • - Czyszczenie sondy lambda

    Na wstępie zaznaczę, że jestem świadomy że temat "zalatuje cebulą", ale mimo wszystko odważę się zapytać - co sądzicie na ten temat. Nagromadzenie sadzy na czujniku tlenu powoduje obniżenie szybkości jego reakcji. W przypadku standardowych sond cyrkonowych zabieg czyszczenia wydaje się nie mieć większego...

    Samochody Początkujący mario 77   11 Lis 2017 22:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9195
  • Opel Astra H 1.4 - Problemy ze złą mieszanką (Sonda Lambda??)

    Witam wszystkich. Od paru dni borykam sie w mojej Astrze H 1.4 90km z LPG (nie seryjne LPG) z problemem szarpania, prykania i innych takich dziwnych zachowań mojego silnika (dziura około 3000obr/min). Po podłączeniu się do OBD II występują następujące błędy: Konfiguracja pierwsza: P0170 Fuel Trim, Druga: P0130...

    Samochody Początkujący byłasobiezima   28 Kwi 2018 05:27 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1527
  • Sonda lambda dziwne napięcia

    Witam wszystkich i prosze o pomoc! Mam ibize z silnikiem (ABD) 1.4 monowtrysk założyłem ostatnio instalacje gazową a koles jak sie podłanczał stwierdził że nie otrzymuje sygnału z sondy lambda o bogatej mieszance mimo tego że sobie tam odkrecił co trzeba. Więc nie zwlekając podłączyłem lalunie pod...

    Samochody Elektryka i elektronika tchn.tomasz   22 Wrz 2004 22:57 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2688
  • sonda lambda jakie wartości powinna mieć

    konik83 myslę że się mylisz, bo jesli by to było takie proste to nie trzebaby było wywalać sondy całkowicie jak to ma miejsce przy bardziej profesjonalnych projektach. co do wskażnika afr wspomniałem wcześniej ze bedę go montował , jak i czujnik egt ; zdaję sobie sprawy z zagrozenia dla tłoków. Ale...

    Samochody Elektryka i elektronika mcg1ver   21 Kwi 2009 19:56 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 15570
  • Ogrzewanie sondy Lambda - Opel Omega 2.0 '96 Pb/lpg

    Witam, posiadam Opla Omegę 2.0 16v '96 Pb/lpg z sondą Lambda 4 przewodowa, 5V Proszę o pomoc w podpowiedzi jak "oszukać" komputer że ogrzewanie sondy Lambda działa, choć w rzeczywistości nie działa ;P . Od paru miesięcy pali mi się kontrolka błędu na desce rozdzielczej. Po podłączeniu do OP-com...

    Samochody Początkujący b.opalach   09 Lut 2011 20:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 6008
  • laguna 1.8 - dziwne zachowanie sondy lambda na gazie stag 50 laguna 1.8

    Witam. Mam problem z sondą lambda, na benzynie działa jak należy a na gazie cały czas jest mieszanka bogata a jak dodam gazu to mieszanka robi się uboga i spada napięcie na sondzie. Mam kabel do interfejsu lpg i zacząłem regulować gaz ponieważ spalanie wychodziło ok 16l na 100km. Po podpięciu pod kompa...

    Samochody Instalacje Gazowe matbielsko   18 Sty 2013 20:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5124
  • peugeot 406 - problem - sonda lambda i telepiący się silnik

    Witam. Mam instalacje gazową II gen. Lovato plus sterownik AL-700 i symulator wtrysków autronica. Po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą pojawił się objaw że na wolnych obrotach chodzi jakby palił nie na wszystkie cylindry (telepie silnikiem). Sprawdzali rozrząd 2 razy i wsio OK, cewka podmieniona,...

    Samochody Elektryka i elektronika ciupaj   27 Cze 2008 13:10 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 11548
  • sonda lambda w cinquecento

    Witam , mialem problem w CC700 z aisanem , otoz kopcilo mi swiece co objawialo sie mala moca silnika potem z tego wzgledu ponadto nawet na nowych swiecach silnik nie mial odpowiedniej mocy i po wielu poszukiwaniach przyczyn na poczatku w gazniku aisan i przelacznik podcisnieniowy okazalo sie ze to wina...

    Samochody Elektryka i elektronika kaamil83   08 Lis 2008 11:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6490
  • Opel Combo/Corsa Z16SE (1.6 8V) 2002r i Sondy lambda.

    Witam serdecznie. Mam Opla Combo z 2002 roku i postanowiłem się wziąć za silnik, a dokładniej za jego osprzęt. Wyposażyłem się w urządzenie do sczytywania usterek i: Najpierw wymieniłem sondę nr 1 (przed kat.) Po wymianie cały czas wyskakuje błąd nr: P0135 - Podgrzewacz czujnika O2 (Bank1...

    Samochody Elektryka i elektronika pavulon   26 Lut 2009 22:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7654
  • Honda Civic 1,4 1999r. sonda lambda diagnostyczna.

    Witam. Proszę o pomoc w temacie sondy lambda do mojej Hondy. Mam "usterkę obwodu grzałki czujnika HO2S S2". Sprawdzane wczoraj w serwisie Hondy. jest to druga sonda lambda. Oczywiście w serwisie zaproponowali aby była tylko oryginalna bo to bardzo czułe urządzenie itd. Wszystko rozumie ale 890zł mnie...

    Samochody Elektryka i elektronika DPSanok   27 Sie 2010 22:18 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8508
  • Sonda lambda 4 przewodowa

    Ten dodatkowy bląd co doszedł w zimę P0136 - to O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2). P0136 O2 obwód czujnika - usterka (bank 1 sensor 2) Sensor 2 - czyli jak robiłem pomiary to na 100% sonda za katalizatorem bo sonda 1 ma opis Bank 1 Sensor 1. Te dwa błędy co miałem wcześniej...

    Samochody Początkujący niko123   11 Sty 2010 23:52 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 9221
  • co powoduje bledy w ECU w sondzie lambdzie?

    WItam mam dwa problemy. 1. sonda 4 przewodowa - za kazdym razem komputer pokazuje blad sondy lambdy (za niskie napiecie) nawet po wymianie nowej i po skasowaniu usterki w renault megane 1.4 96r. gdzie szukac przyczyny? i jak ja zwalczyc? sonda dziala na oscyloskopie lecz ciagle jest ten blad 2....

    Samochody Elektryka i elektronika kamil-bucko   22 Sty 2010 12:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5976
  • Golf IV 1.4 16V axp problem z sonda lambda

    Witam moj samochod jak w temacie. Prosze zeby ktos zobaczył na zdjecia i przyjrzał sie temu co pokazuje vag bo ja za bardzo sie nie znam. pali mi sie check engine i takie bledy 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16525 Sonda...

    Samochody Elektryka i elektronika maly-andre   06 Wrz 2010 21:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 7403
  • Piec na olej i sonda lambda -

    ...Paliwo jakim jest przepracowany olej trudno opanowac... Co przez to rozumiesz? Jeżeli masz precyzyjne dawkowanie oleju i powietrza oraz wysezonowany olej to nie ma problemu. i zmierz dobrze temperature spalin bo wierzyc mi sie nie chce zeby bylo 50-90 stopni:) Zmierzyłem dobrze - tyle jest. Napaliłem...

    Systemy Grzewcze Użytkowy Pyzaczek   22 Gru 2013 12:51 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 4209
  • Fiat Panda 1.1 - Dziwna praca sondy lambda na postoju

    witam! Od niedawana posiadam m.in. Pandę II 1.1. Moim zdaniem silnik nie pracuje do końca poprawnie (czasem ją przudusza przy przyspieszaniu). Wymieniłem świece, kable i wyczyściłem przepustnicę - nie pomogło. Spróbowałem zdiagnozować ją przy pomocy interfejsu ELM 327 i zaobserwowałem wg mnie dość...

    Samochody Elektryka i elektronika 1879006   31 Sie 2014 14:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3738
  • Carisma 1.8 GDI - Sonda lambda, Ujemne napięcie podczas pomiaru

    Witam. Posiadam carismę 1.8 gdi z 98r. Auto zaczęło dużo spalać. Za dużo.. Komputer pokazuje minimum 20l. Poczytałem o sondzie i zacząłem pomiary. Sonda 40 przewodowa. Choć to dosyć dziwne wychodziły ujemne, ok. -80mv do 0, czasem niewiele coś ponad 0. Czy sonda jest uszkodzona? 2. Jak jest z tymi uniwersalnymi...

    Samochody Elektryka i elektronika tzok   13 Kwi 2014 10:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2058
  • nissan murano 3.5 v6 - sonda lambda podpiecie kabli

    witam mam problem z nissan Murano 3.5 v6 problem dotyczy podpięcia sondy lambda ktoś wcześniej uciął wtyczkę oryginalną przy wiązce wychodzącej od kompa/auta i przylutował kable do sondy uniwersalnej wymieniłem nowa sondę boscha uniwersalna z wtyczka uniwersalna i wywala cały...

    Samochody Początkujący emeryt2   21 Lis 2015 17:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1095
  • Seat Leon 1.8 20V - Sonda lambda błąd.

    Witam, Ostatnio pojawił mi się błąd sondy lambda (obwód grzałki sondy lambda bank 1 czujnik 1). Nie zastanawiając się wymieniłem sondę na nową. Lecz błąd nie zniknął. Ciągle jest to samo. Sprawdziłem przewody biegnące od sterownika do sondy i wydaja się być okej. Na najgrubszych przewodach biegnących...

    Samochody Początkujący koles2233   21 Lut 2018 18:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4434
  • Honda Civic VII - Sonda Lambda za niska wartość napięcia P0131

    Mam problem od 3 lat z obrotami silnika a zaczęło się od kiedy mi grzebali w silniku i zrobili planowanie silnika. Od tamtej chwili obroty na jałowym czasami falują i kiedy zrzucam z biegu na jałowy mam 1,5 tysiąca a potem spada dopiero do 1 tysiąca. Dzisiaj odpiąłem ok 10 złącz elektryczych w silniku...

    Samochody Początkujący Lukashh   29 Wrz 2018 07:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 138
  • Sonda Lambda - opóźnienie

    artjur sonda lambda to jest czujnik tlenu którego zadaniem jest korygowanie składu mieszanki paliwowo powietrznej. Na podstawie wskazań sondy komputer stara się utrzymywać mieszankę stechiometryczną czyli najbardziej optymalny stosunek powietrza do paliwa.Przy idealnym składzie mieszanki napięcie emitowane...

    Samochody Elektryka i elektronika PAWEŁ74   24 Lis 2007 17:44 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 8148
  • kod błędu P1416 citroen c5 hpi a sonda lambda

    Kolego bogus 2000, odrozniasz HPi od HDi? Kod 1416 to defekt czujnika temperatury spalin za katalizatorem (dwupinowa brazowa wtyczka, z tego co pamietam). Nalezy sprawdzic oba czujniki: rezystancja przy 25°C ok. 220 ohm, rezystancja przy 800°C ok. 740 ohm. Uszkodzenie najczesciej ujawnia sie w wyzszych...

    Samochody Początkujący jedrocha   13 Cze 2010 20:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7531
  • Vw Golf Mk3 - Problem z sondą lambda i niskie obroty

    Witam wszystkich !! Od tamtej zimy mam problemy z zimnym silnikiem (przy minus 10 ciężko ruszyć ok.200-300 obr/min). Jak jest cieplo jest w miare ok (750-900 obr/min) Dodam że posiadam LPG Bingo-M z 2007 r. spalanie ok.9-10 litrów LPG a benzyny ok.8,5 przy spokojnej jeździe. Silnik 1.8 (75km AAM)...

    Samochody Instalacje Gazowe grala1   21 Sty 2014 09:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2100
  • Peugeot 607 3.0 V6 brak oscylacji sond lambda

    zasilanie na wtyczce sond to około 1v. Oporność grzałek to 10 ohm na każdej. kody usterek to : uszkodzenie w obwodzie grzania sondy lambda (dla każdej sondy z osobna) oraz : Obwód sondy lambda - nieprawidłowe działanie ( też dla każdej z osobna. Wszystkie bezpieczniki są ok. na jakimś zagranicznym forum...

    Samochody Początkujący szumiel666   03 Paź 2016 17:38 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1164
  • Napiecie 0 V z sondy lambda na LPG

    Boże Święty..... Jak można mówić że sonda lambda dzia prawidłowo jezeli jej zakres waha się między 0,6 a 0,7 V !!!!!! ????????????? Sonda dziala od 0,1 do 0,9 V a każde odstępstwo jest sygnałem do jej wymiany. Sonda powinna być wymieniana mnimum co 150 tys. km przy jeździe na benzynie. Gaz to gwóźdź...

    Samochody Elektryka i elektronika majk   28 Lut 2006 13:02 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 6925
  • CC Sporting 1.1 LPG. Na benzynie gaśnie. Sonda lambda?

    Problem: - na benzynie po kilkunastu sekundach i zwiększonych obrotach(ok 2000 rpm) gaśnie, nieważne czy jedziesz czy stoisz i czy ciepły czy zimny Dane: - nowe świece, kable WN, filtry powietrza i gazu - na gazie działa niemal bez uwag - jakość paliw bez dyskusji Moje sugestie: - uszkodzenie...

    Samochody Elektryka i elektronika maniek06   31 Mar 2007 17:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1482
  • VW Bora 1.6 16v - brak zasilania na grzalke sondy lambda

    Trzeba wpiac miernik na podłacznonej sondzie i pomiedzy 2 siwe kable i odpalic auto sonda nie daje zasilania na właczonym zaplonie lecz na odpalonym aucie. Mam vw Bore 1.6 i 101 KM 99rok i sprowadzona 4 miesiace temu lecz pojawił sie taki problem iz jezdze ok 20 km dzinnie do pracy w 2 strony i zauwazyłem...

    Samochody Szukam przem27   06 Sty 2009 00:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6375
  • passat b5 1.6i sonda lambda i falujace obroty

    Wiesz nie obraż się ale lepiej bedzie jesli nie bedziesz naprawiał swojego samochodu sam, bo widzę że nie masz nawet podstawowej wiedzy w dziedzinie. I najprawdopodobniej nie podołasz z naprawą a jeszcze mocniej zepsujesz i tym samym narazisz się na większe koszty. Dlaczego obroty falują i silnik...

    Samochody Mechanika lopez66   08 Lut 2009 09:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 11761
  • sonda lambda skoda octavia 02r

    Witam Myślę, że to nie sonda lambda. Przede wszystkim, należy sprawdzić czujnik temperatury silnika, ale to nie ma nic wspólnego z gazem. Może na zimnym pokazywać za wysoką temperaturę, i nie załącza się ssanie. Dławienie na zimnym silniku przy sekwencji gazu jest dość typowe. Powodem moga być źle dobrane...

    Samochody Elektryka i elektronika jurekk55   23 Paź 2009 20:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3586
  • sonda lambda mazda 323, wpływ na duże spalanie?

    czy czarna praktycznie z wżerami sonda lambda może mieć wpływ na duże spalanie oraz na dostawanie się benzyny do oleju? Czy może też być uszkodzony czujnik temp. powietrza? Jak go sprawdzić chodzi o mazdę 323 poj.1,3 1991r Dodano po 1 sorry czujnik temp silnika oczywiscie

    Samochody Początkujący TESMEN   01 Mar 2010 22:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4372
  • Suzuki Swift zwarcie na kablu sonda Lambda

    Jestem posiadaczem Suzuki Swift 1,3 1998, z instalacją LPG BINGO S, Cały problem polega na tym że wg gazowników musiałem wymienić sondę lambda. Sonda 4 przewodowa NGK, okazało sie że na warsztacie pomylili kable i nie wiedzą jak to naprawić, nadal przy regulacji LPG wyświetlał sie błąd, palił nie...

    Samochody Instalacje Gazowe Krzysi0   01 Cze 2010 00:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4352
  • Volvo S80 2,8 Biturbo 1999 Sonda lambda

    Dziękuję za zainteresowanie tematem, załączę może to co udało mi się sprawdzić: Z1S2: TID 01 - Próg decyzyjny przełączania na mieszankę ubogą Test:0.605 V TID 02 - Próg decyzyjny przełączania na mieszankę bogatą Test:0.605 V TID 03 - Napięcie dolne do obliczenia czasu przełączania B/D TID 04 - Napięcie...

    Samochody Elektryka i elektronika endriu233   29 Lip 2010 15:21 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5279
  • Golf IV 1.6 16V 105KM Problemy z sonda lambda

    Witam. Mam problem z moim autem, prawdopodobnie katalizator sie zapchał, lub któraś sonda padła... polski vag wywala błedy: 16517 Sonda lambda wolna odpowiedź (strona 1 czujnik 1) 17584 Korekcja lambda katalizator strona 1 - przekroczona granica check engine zapala sie przy...

    Samochody Elektryka i elektronika 1078231   02 Gru 2010 15:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5849
  • Avensis 1.8 7A-FE sonda lambda

    Ogólnie sprawa wygląda następująca... ta sonda lambda a raczej czujnik ubogiej mieszanki jest drogi, w moim przypadku padła grzałka, czujnik został wymieniony (na inny niby kompatybilny model) lecz po przejechaniu dłuższego dystansu zapala się kontrolka. Spalanie się nie zmieniło, silnik pracuje tak...

    Samochody Elektryka i elektronika CrQ   17 Kwi 2011 21:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2985
  • Toyota Avensis 1.8 vvti z LPG - sonda lambda

    Niestety dzisiaj w trakcie jazdy (87 km od ostatniego pojawienia się błędu )na benzynie wyskoczył mi błąd . Po odczycie kodu błędu , ten sam P0133 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja (odpowiedź) .Dzwoniąc do serwisu Toyoty ( lecz nie ASO) i przedstawiając stan rzeczy , zapytałem o przepływomierz...

    Samochody Elektryka i elektronika kristo 1971   02 Lut 2013 15:51 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 22266
  • Sondy Lambda APE/AQQ/AUA/AUB/BBY/BBZ/BKY

    Pieknie! 2 rodzaje sond - w zależności od sterownika A taka sonda Nr: 036 906 262 D (taka jest u mnie NGK) Zamiennik: BOSCH - 0 258 986 507 (0258986507) (uniwersalna) NGK - 0435 VIKA - 036906262D jest sonda zwykła?? sterowana silnik włączony=włączona grzałka na stałe , sam zapłon=grzałki...

    Samochody Elektryka i elektronika scooby117   02 Wrz 2013 22:25 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 12162
  • Accord 2002 - wykresy sondy lambda, czy poprawne?

    Oznacza zimną sondę lambda. Na początku po włączeniu silnika sonda się nagrzewa przez jakiś czas. Przez ten czas pokazuje wartość max.. To samo mam ze swoim czujnikiem AFR, który pokazuje z początku max zakres, czyli 20.0, a następnie zmniejsza się, po czym działa już prawidłowo. Poza tym to silnik...

    Samochody Elektryka i elektronika Don de Leon   02 Lut 2014 21:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3306
  • Opel Corsa C - Sonda lambda

    Witam, Mam Opla Corse C z 2001r. silnik 1,0. Pojawił mi się błąd P0135 obwód elementu grzejnego O2 czujnik nr 1 rząd 1 oraz błąd P0130 usterka obwodu czujnik O2. Czy to oznacza, że mam do wymiany sondę lambda tą przed czy za katalizatorem?

    Samochody Początkujący andrzej20001   04 Lip 2014 19:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2547
  • Citroen C5 MKI 2.0 16V Pb - Wykres pracy sond lambda

    P0170 - regulacja mieszanki p0329 - czujnik spalania stukowego p0138 - sygnał sondy lambda rząd 1 czujnik 2 Wtryski sprawdzane, świece mają ok 5kkm przebiegu (sprawdzane), cewka podmieniana na nową (oryginał), MAP i MAF sprawdzane. Wskazanie błędu niejednoznaczne, dlatego mam wątpliwości.

    Samochody Elektryka i elektronika dzaxx   09 Mar 2015 21:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4545
  • suzuki Xl7 3,6 l gaz - sonda lambda 1 rząd pierwszy nie aktywna

    Witam wszystkich serdecznie, auto jak wyzej. Problem poczatkowy kontrolka zapalona zwarcie grzałki sondy lambda czujnik pierwszy rząd pierwszy - czytane VCDS po obd i lekkie telepanie silnikiem na wolnych obrotach. Temat wykręcania sondy pominę z uwagi na dostęp zeszło dwa dni:-)))) zamieniłem miejscami...

    Samochody Elektryka i elektronika jaek1970   21 Gru 2014 10:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 735
  • Nissan Primera p12 2.0 b - sondy lambda za wysokie napiecie

    odłączyłem gaz , odciąłem kabel z instalacji lpg idący do sondy przed katalizatorem pojeździłem trochę dziś i kontrolka silnika sie nie zapaliła,mam dostęp do kts200 i po podłączeniu w pamieci błedów jak zwykle wywaliło bład za wysokie napięcie na sondzie lambda rzad1 czujnik 2 ,wchodząc w parametry...

    Samochody Początkujący leito1610   07 Lut 2015 19:22 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2169
  • Astra H 1.8 + LPG - Błędy sondy lambda po wymianie elementów tlumika.

    Witam. Jestem po wymianie plecionki w przedniej części tłumika oraz całego środkowego i końcowego tłumika. Przed wymianą spadały obroty na luzie i po naciśnięciu sprzęgła. Teraz problem ogólnie ustąpił. Pojawiła się niestety kontrolka "silnika" Metodą gaz hamulec sprawdziłem błędy 0136 0141. Czyli druga...

    Samochody Elektryka i elektronika adrsmo   04 Lip 2016 08:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2130
  • audi a4 b6 2.0 alt - Niezrozumiały błąd sondy lambda numer 1.

    Witam. Chciałbym by ktoś wyjaśnił mi problem z sondą lambda w audi a4 b6. 2000 rok.(małyszówka). Od trzech lat jestem posiadaczem tego samochodu i co jakiś czas wychodzą jakieś cyrki. W samochodzie tym jest silnik 2.0 benzyna, 130 koni i od dwóch lat jest zagazowany. Od pół roku nie mogę poradzić sobie...

    Samochody Początkujący bossmax   11 Lis 2016 13:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6063
  • Renault Megane I 1,6 16V II sonda lambda

    Witam wszystkich. Aktualnie zajmuję się Renią szwagierki jak w tytule. Po podpięciu auta pod komputer(Delphi) wyskoczyły trzy błędy: -problem z pierścieniem immobilizera (był odpalany na innym kluczyku, tym się jakoś na razie nie martwię) - czujnik stukowy też nie jako błąd stały- dał się skasować -sonda...

    Samochody Początkujący Dawid W   04 Lip 2017 20:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2961
  • sonda lambda vw polo 2000 r

    Witam, jestem posiadaczem vw polo 2000 r 1,4 + lpg od pewnego czasu samochód tracił na mocy, na początku pod podłączeniu pod komputer był problem z czujnikiem wału korbowego kolejnym znów razem komputer pokazał problem z cewką zapłonową i takowa została wymieniona, to naprawiło problem, samochód jeździł...

    Samochody Początkujący Pawel wawa   03 Maj 2017 21:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 936
  • Czy instalacje LPG wykorzystują sygnał z sondy lambda

    Nie mogę nic znaleźć na temat centaliki Romano Lambda System (II generacji). Wygląda to na analogowy sprzęt, bez możliwości programowania. Sprawdziłem (niestety tylko na benzynie) Techem2 wszystkie czujniki ze szczególnym obejrzeniem sygnału z sondy lambda. Wszystko jest w największym porządku, sonda...

    Samochody Elektryka i elektronika bednar   09 Lip 2004 08:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4702
  • Golf 3 1,8 1993 GT sonda lambda

    Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Panowie Golf 3 1993r wersja GT silnik 1,8 na monowtrysku boscha instalacja gazowa oznaczenie kodowe silnika ABS sterownik: 8A0907311H 1,8l R4 MONO 1.2.3 D51PMC 01 Silnik pracuje bez zarzutu pali około 10 litrów gazu przy raczej ciężkiej nodze i około...

    Samochody Elektryka i elektronika mkubol   15 Maj 2009 16:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4239
  • Skoda Fabia 1.2, problem:systemem katalizatora, sonda lambda

    Witam. Posiadam Skode Fabie rocznik 2004 1.2, 40 kW, benzyna + gaz Po zdiagnozowaniu auta za pomocą kabla VAG KKL i oprogramowania Polski VAG 4.9 napotkałem następujące błędy związane z : 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16514 Sonda...

    Samochody Elektryka i elektronika 1769758   26 Kwi 2014 22:38 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 18385
  • HYUNDAI TRAJET 2.0l benzyna wymiana sondy lambda

    Witam, kupiłem Hyundai Trajet 2.0l benzyna 2001 rocznik i po kilku dniach od zakupu zaświeciła się kontrolka CHECK (ikonka silniczka) na żółto. Po odłączeniu akumulatora i włączeniu ponownym kontrolka gaśnie i zapala się po kilku dniach. Byłem sprawdzić w dwóch warsztatach, w jednym powiedzieli że to...

    Samochody Początkujący rylik91   06 Sty 2013 21:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3171
  • Mazda CX-7 2.3 turbo Sonda Lambda

    Witam W mazdzie padla sonda lambda zakupilem nowa oryginalna L33L-18-8G1E Po wymianie pokazuje Blad P2246 Sonda Lambda rzad 1 czujnik 1 za wysokie napiecie odniesienia ,bład pokazalo urzadzenie Bosch KT650 ktos moze pomoc ktos mial taki przypadek

    Samochody Początkujący Qvarnis   19 Maj 2012 20:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1418
  • Awaria sond lambda w Corsie C

    Chyba cos pomyliłeś przecież tam jest tylko jedna sonda w kolektorze wydechowym taka z jednym kabelkiem nowa kosztyje ok 110pln. powodzenia tam kolego sa dwie sondy a nie jedna i obie 4 zylowe. Podnosze temat bo mam podobny problem, auto jak w temacie(2006rok 1.2Twimport) cały czas pokazuje...

    Samochody Elektryka i elektronika FrOsT18   10 Sty 2013 14:45 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 25338
  • Xantia 2.0 8v MM8P - dziwne zachowanie sondy lambda

    Witam. Wymieniałem dziś sondę lambda w xantii 2.0 8v (XU10J2C) na Magneti Marelli 8P-20 96 rok. Samochód dużo palił, w parametrach wyszło że sonda stoi na 240mV. Po założeniu nowej na wolnych obrotach jest 30mV, a po dodaniu gazu(również lekkim) wzrasta na chwilę do ponad 800mV (tak jakby widziała wzbogacenie...

    Samochody Elektryka i elektronika janwinnicki   04 Kwi 2013 18:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1452
  • Skoda Fabia 1,4 16v 101km 2000 -ciągły błąd sondy lambda.

    Witam, to forum to ostatnia deska ratunku. Mam problem z Skoda fabia 2000r 1,4 16v z zapalającą sie kontrolką błędu silnika (błąd sondy lambda) a mianowicie wymieniałem obydwie sondy lambda na orginalne przywiezione prosto z Czech. Wymieniłem czujnik pod pedałem stop, auto było u dwóch elektryków, kasują...

    Samochody Początkujący wspinacz6   25 Lut 2014 11:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2802
  • Vw Golf mk4 99 r 1.4 AKQ - Wskazania Sondy Lambda wykresy ocena działania

    Witam, chciałbym podpiąć się do podobnej sytuacji. Z góy dziękuję za pomoc. Najważniejsze dwa objawy: 1. Spalanie przy normalnej jeździe 10-11l.100km, przy obrotach do 3000 8,7/100km 2. Brak żywej reakcji na otwarcie przepustnicy od połowy Dodatkowo: Otwieram przepustnicę, (3/4 wciśniętego gazu)...

    Samochody Elektryka i elektronika mayki666   29 Maj 2014 17:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5643
  • Mazda mx-5 1,8 - Diagnostyka sondy lambda i zaworu wolnych obrotów

    Witam, problem dotyczy mazdy mx-5 1,8 benzyna 2001r 146 koni. Po odpaleniu nie działa mi ssanie tzn obroty od razu stają na 900rpm zamiast chwilę popracować na wyższych, aż silnik się lekko nie rozgrzeje. Po włączeniu klimy też brak podbicia obrotów, jest za to ich lekki spadek. Poza tym występuje...

    Samochody Początkujący Koper2233   30 Maj 2016 21:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 711
  • sonda lambda - czy contact cleaner może uszkodzić sondę lambda

    Kolego autorze mimo sensownych porad upierasz się przy swoich przypuszczeniach. Nie bierzesz pod uwagę że: komputer nie ma 100% racji, ma opisaną interpretację określonych zdarzeń przez człowieka ale to nie są WSZYSTKIE możliwe zdarzenia: komputer W ŻADEN BEZPOŚREDNI sposób nie kontroluje katalizatora,...

    Samochody Początkujący techami   15 Sty 2018 13:50 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 2481
  • Obwód sondy Lambda wysokie nap. 1V MAZDA 626

    wygląda na to że o sterownik pracuje bez sprzężenia ze sondą-taka sytuacja nastąpi gdy jest uszkodzony czujnik temp.silnika a właściwie gdy ECU dostaje sygnał o temp.poniżej 68 st .Ale bardziej prawdopodobnie jest że masz założony emulator i usterki należy szukać w jego obwodzie. Należy nadmienić że...

    Samochody Elektryka i elektronika elektronik12   28 Gru 2003 00:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4914
  • Sterowanie instalacją LPG (atuatorem) za pomocą sondy lambda

    Czesc Sterowanie z uwzglednieniem wskazan jedynie sondy lambda powinno byc proste do zrealizowania, jednak do prawidlowej pracy silnika uklad regulacji musi sie opierac na jeszcze innych czujnikach, CTS - cujnik temperatury, TPS - otwarcia przepustnicy, MAF - przeplywomierz lub MAS - czujnik podscisnienia....

    Projektowanie Układów mkos1   15 Cze 2004 13:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 10364
  • Sonda lambda 3 a 4 przewodowa

    Witam!! W swoim UNO 1.4 ie posiadam sonde 3 przewodową pracującą w zakresie napięć 0-1 V. Sonda niestety jest martwa i cały czas podaje napiecie 0.45V niezaleznie od obciązenia i obrtów. Bardzo tanio moge nabyć sonde 4 przewodową i z tego co sie orientuje ten 1 dodatkowy kabelek to jest masa czujnika,...

    Samochody Elektryka i elektronika Hazell   24 Sie 2005 10:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1980
  • Espero Obroty 6 tys. Brak Sondy lambda

    Witam ! mam problem z espero 1.5 16v sonda zostal uszkodzona a teraz mam obroty po odpalniu 6 tys i nie spadaja caly czas na maxa czy jest to winny braku tej sondy czy to normalne a auto ma jeszcze lpg z komp. i jest tak samo na gazie! Kod zapisany jest tylko jeden 12 Brak sygnału z czujnika CPS...

    Samochody Elektryka i elektronika bryglu   08 Lis 2005 15:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1049
  • Skoda Octavia - problem z sondą Lambda

    Co zrobić aby sondy nie padały?[/b] Ostatnio okazało się że padł mi czujnik temperatury silnika objawem było to że po powtórnym zapalaniu silnika nie można było go odpalić. Tzn. jeżeli za krótko przytrzymałem kluczyk przy odpalaniu silnika powtórnie był problem z zapalaniem. Myślałem że jest problem...

    Samochody Elektryka i elektronika Kumert   19 Lis 2006 18:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 13044
  • brava 1.2 16V duże spalanie, sonda lambda

    Witam. W Fiacie Brava 1.2 16V przebieg 190tyś. km przy spokojnej jeździe mam spalanie 8,7 litra benzyny. Nie mam zamontowanego gazu. Po podłączenie do komputera nie ma żadnych błędów. Wszystkie wartości z czujników raczej są w normie poza sondą λ, która powinna (jak mi się wydaje) zmieniać napięcie...

    Samochody Początkujący markshall   23 Kwi 2012 08:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3169
  • Opel Zafira - sonda lambda

    Witam. Stałem się "szczęśliwym" posiadaczem kolejnej Zafiry ze świecącym się check'iem. Komputer pokazuje błąd sondy lambda. Podpiąłem u mechanika dwie inne bo akurat miał na stanie (oczywiście kabelki trzeba było przelutować bo inna kostka była) i nie pokazało błędu sondy tylko w obydwu przypadkach...

    Samochody Elektryka i elektronika pawliszon1981   16 Maj 2011 14:51 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 22619
  • Espace III 2.0 16V - Niepoprawne działanie diagnostycznej sondy lambda?

    Po zakupie auta zrobiłem mu diagnostykę komputerową. Pokazało błąd P0141-grzałka czujnika tlenu obwód bank 1 czujnik 2. Okazało się, że jet uszkodzone złącze pod autem. Po naprawie znowu diagnostyka i zaniepokoiło mnie to stałe napięcie na sondzie. Błędu już nie wyrzuca. A auto jest jakieś takie przymulone...

    Samochody Elektryka i elektronika rathaniel   17 Sty 2017 12:23 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1566
  • Vw polo III 1.4 MPI 2000r. 6n2 - błąd sondy lambdy B1, S1

    Witam wszystkich :arrow: Posiadam Vw polo III 6n2 2000r. 1.4 MPI Cały czas mam błąd sondy lambdy, gdy podpiąłem VAGA, Jest błąd, kod: 16518 - Oxygen (Lamda) Sensor B1 S1: No Activity. Prozę o pomoc, chodzi o pierwszy błąd - drugi jest już nieaktualny. Która sonda nie działa prawidłowo?...

    Samochody Początkujący Kosaa123   08 Mar 2017 09:28 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2139
  • Błąd sondy lambda P1103 i P1114 Audi A6 C5 1.8T

    Witam, cztery błędy silnika. Z dwoma sobie poradziłem. Miałem wypadanie zapłonów na dwóch cylindrach i Check. Wymiana wszystkich świec i dwóch cewek i jest ok. Check-a nie ma po skasowaniu błędu i już go nie wywala. Następnego dnia ponownie podłączyłem VAG i zostały jeszcze te dwa błędy. P1103...

    Samochody Mechanika Pablorza   14 Sie 2018 17:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 318
  • POMOCY!(!!!!!) Sonda Lambda w VOLVO 850 2.5 TDI

    Jeśli pojawił się taki błąd, to jest to błąd czujnika początku wtrysku. Można go w łatwt sposó sprawdzić. Przy WYŁĄCZONYM zapłonie odepnij wyczke z tego czujnika na wtryskiwaczu i zmierz rezystancje czujnika, miernikiem powina wynosić od 80ohm do 120ohm. I jeszcze jedeno sprawdzenie to na uruchomionym...

    Samochody Elektryka i elektronika dyla   18 Gru 2004 17:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6491
  • Sonda Lambda - dziwny objaw

    Witam Dzis po podlaczeniu do komputera zaobserwowalem dziwny objaw, w komputerze jeden blad 525 (O2 czujnik – niskie napięcie – G39) a po podejrzeniu sensorow sonda lambda wskazywala caly czas 1,0v i nic sie nie zmianilo nawet nie drgnelo. Silnik 1F seat ibiza 1.6 1. czy jedno z drugim...

    Samochody Elektryka i elektronika autoas   17 Gru 2006 23:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4800
  • Skoda Fabia - sonda lambda, kontrolka EPC ...

    Witam, mam pytania a raczej problem w zeszłym tygodnia dałam samochód do mechanika niby wszystko było ok. Po wizycie zaczeła mi sie palic kontrolka "EPC" i "check engine" jeździć jeździłam niestety w momencie zapalenia kontrolki EPC moja fabia traciła na mocy i nagle zwalniałam a zmiana biegu dodawanie...

    Samochody Początkujący gosiale   10 Lip 2010 17:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 22968
  • Golf III 1,4 ABD brak Sondy Lambda

    Kogo obrażam? Jak to mawiali starożytni Rzymianie: uderz w stół a nożyce się odezwą. Widziałeś w ABD np. MPI albo plastykowy kolektor? Widziałeś w ABD sondę w kolektorze? Wiesz co to sekwencja a co to 2 generacja LPG? Wiesz, że sekwencji bez sondy się nie da stroić wcale? Itp... a co opisałem tutaj...

    Samochody Początkujący waldi1112   28 Paź 2010 17:23 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 14912
  • Bora 2.0 AQY Problem z sondą lambda.

    Przed wymianą kata rzeczywiście miałem takie spalanie z tym, że tylko przy ruszaniu mniej więcej od pierwszego biegu do czwartego. Wiem to, bo po przeliczeniach (nie z wyświetlacza) na 100km wyszło mi 19l. Na trasie było, około 8 ale jak tylko się zatrzymałem i przy ponownym ruszaniu nie schodziło poniżej...

    Samochody Mechanika brocha-1987   18 Gru 2013 13:53 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 17309
  • Audi 80 monowtrysk sonda lambda ocena czy wymieniac ?

    Witam, dziękuje za odpowiedzi. Samochód chodzi ok zapłony nie wypadają nie ma tez dziury w wydechu w ogóle jest utrzymany bdb. Sprawdzałem go na Vag-u nie pokazał mi żadnych błędów. Palec kopułka, świecie wymienione czujniki kable i cewka sprawdzone wszystko jest ok Z objawów niepokojących to: rano...

    Samochody Początkujący nordtech   07 Gru 2010 10:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2844
  • toyota - Jak podłaczyć zegar,wskaźnik AFR do sondy Lambda 4 kablowej ?

    Witam Jak zamontować wskaźnik Afr z (3 kablami) czerwony + ,czarny - ,biały sygnał, do sondy lambda (4 kablowej) 2 czarne grzałka oraz biały sygnał +?,niebieski sygnał-? Podłączając wskaźnik standardowo plus i minus oraz biały do białego nic nie wskazuje Myślę że niema obwodu z czujnikiem...

    Samochody Początkujący emeryt2   24 Sie 2012 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3087
  • Fiat Uno 1.0 '96 - Uszkodzona Sonda Lambda?

    Witam! W moim Uno Fire niedawno pojawił się problem - wskaźnik (tester) lambda zaczął pokazywać na biegu jałowym wartości minimalne (0.2V) albo nic (czyli <0.2V). Przy dodawaniu gazu diodki ładnie falują, ale np. przy ustabilizowaniu na powiedzmy 1500-2000 obr/min po chwili również wskazania spadają...

    Samochody Elektryka i elektronika atip   15 Wrz 2013 03:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5184
  • Dacia Logan 1.4 - błąd 2504 sonda lambda

    Witam wszystkich mam problem z Daciom Logan komputery znajdują mi błąd związany z sondą lambdą zwarcie lub obwód przerwany bank 1 czujnik 1 (KTS błąd 2504 , Soluspro błąd 13) sondę podstawiam nową okablowanie sprawne nie wiem gdzie dalej szukać co sprawdzać proszę o jakąś pomoc ewentualnie sugestie z...

    Samochody Elektryka i elektronika Bunny82   19 Paź 2013 17:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2043
  • Układ do pokazania działania sondy lambda

    Witam. Mam zamiar stworzyć taki właśnie układ, dzięki któremu w prosty sposób będzie można uzyskać wskazania sondy. Mam zamiar zamontować posiadaną sondę w kawałku zwykłej rury. Drugim elementem, który zamierzam dodać jest jakiś prosty czujnik tlenu, mierzący jego zawartość w rurze, dzięki czemu możliwe...

    Projektowanie Układów RitterX   13 Gru 2015 18:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 594
  • Pali sondy lambda w wv golf 3 1.6

    Komputer nie wie czy sonda jest trafiona czy żle podłączona masz 4 kable tak? białe to grzałka 12v plus i masa. nie ma znaczenia jak je podłączysz. szary to masa odniesienia sygnału,najlepiej przewód dodatkowo podłączyć do masy ale uwaga Osobno Pod Śrubkę NA Silniku nie na kaście bo będą zakłócenia...

    Samochody Elektryka i elektronika macink   20 Lis 2005 20:59 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 7390
  • sonda lambda - tytanowa? cyrkonowa? Primera P10 / '95

    Witaj, ja mam volvo 745 91r z sondą tytanową, muszę Ciebie zmartwić nie da się zastąpić sondy tytanowej cyrkonową. Sonda tytanowa jest sondą rezystancyjną. Opór czujnika tytanowego zmienia się zależnie od zawartości tlenu w spalinach. Najczęściej wygląda to tak że ECU(komputer samochodu) wysyła sygnał...

    Samochody Elektryka i elektronika Toraj   12 Lip 2005 00:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5169
  • astra 14.16v sonda lambda pomocy

    pierwsza sonda byla uniwersalna druga wstawilem orginal Delco jak odpale to po jakies 1min. samochod gasnie na wolnych obrotach i musze go trzymac na obrotach az sie silnik nagzeje Dodano po 3 dodam ze juz wymienilem przewody wn,swiece,czujnik tem. do kompa i czujnik przeplywu powietrza

    Samochody Elektryka i elektronika paka60   14 Maj 2006 20:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2481
  • Sprawdzenie sondy lambda. Jak należy to zrobić? Multimetr.

    Ta pierwsza metoda dużo prostsza. Możesz też się wpiąć w złaczkę koło końca kabla sondy. Po co sobie utrudniać życie, szukając pinu od sondy na ECM? A co do drugiego pytania, to ja Cię nie rozumiem: Skąd ty chcesz tam mieć na sondzie wypiętej 0,45 V, to jest idealny stan, który zresztą nigdy nie jest...

    Samochody Elektryka i elektronika 212673   14 Lut 2007 20:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4628
  • Jakie są objawy uszkodzonej sondy lambda?

    Witam. W starszych samochodach jest jedna sonda i znajduje się zaraz przy kolektorze ,ona załącza się wtedy jak temperatura osiągnie 300stopni to jej czujniki zmieniają bogatą mieszankę i w ten sposób ograniczają zużycie benzyny.Sonda feler-uje wtedy jak niedomaga w silniku spalanie ,nie spalona...

    Samochody Początkujący radiowiec1988   22 Sty 2010 16:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 77529
  • Toledo I 1.6 AFT 1998r brak napięcia na grzałce sondy lambda

    W sondzie jako takiej czujnik tlenu działa poprawnie tyle że pracuje bez podgrzewania, toteż na zimnym silniku odczyty są zbyt leniwe. Podane wcześniej, zmierzone napięcie ok. 4V jest przy przekręconym kluczyku bez podłączonej sondy (bez obciążenia). Nie chodzi mi o pomiar sygnału sondy, gdyż to zrobiłem...

    Samochody Elektryka i elektronika Krzysiek534   09 Lut 2010 23:00 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6125
  • Uszkodzenie sondy lambda opel c20ne

    Mam problem odnośnie mojego opla corsy 2.0 8v (c20ne z calibry i żeby nie było po swapie jeździłem ok pół roku i wszystko było ok problemy są od nie dawna), a mianowicie najpierw silnik po nagrzaniu bardzo sie krztusił do ok 2 tys obrotów, w zasadzie to nawet na luzie cięzko było mu przekroczyć 2tyś...

    Samochody Elektryka i elektronika melas   14 Lut 2010 18:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3038
  Szukaj w 5mln produktów