Bardzo nieprecyzyjny opis układu sterowania silnika. Napięcie (jakie?) spada (o ile) i układ się wyłącza. A gdy napięcie nie spadnie przy obciążeniu bo źródło duży zasilacz "wytrzyma". W układzie rośnie prąd jeśli obciążysz silnik prądu stałego. Może bezpieczniej dla silnika mierzyć wzrost prądu i zrobić ograniczenie prądowe?
A co jest tym zewnętrznym źródłem zasilania? I jak układ ma załączać to zewnętrzne źródło? Prosimy o więcej szczegółów - jakie prądy? Może wystarczy podłączenie "buforowe" - przez diody?
No dokładnie. Guzik. Moduł powinien być zasilany tak samo jak kamera inaczej doprowadzi do szybkiego niekontrolowanego rozładowania akumulatora.
Akumulator o napięciu 12,26 , Więc co to za lamerskie, zacytowane przez mnie Twoje pytanie, odnośnie naładowania akumulatora? kręci jest wszystko poza zasilaniem oświetlenia ,zegarka i centralnego A wyłożyłeś się na bezpieczniku nr. 21 ( 15A, niebieski, przedostatni). Więc co Ty z tymi robotami robisz? Odkurzasz? Samo zapoznane ze schematem, ogólnie...
Panowie! W porządnych alarmach z przed paru lat taki przewód należało podłączyć do wentylatora chłodnicy, aby gdy auto jest gorące zawiesić czasowo (lub cyklicznie) działanie czujnika spadku napięcia. Gdyby tego nie zrobić to przy aktywnym czujniku spadku napięcia (z reguły opcja programowana) za każdym razem gdy zamykamy auto z nagrzanym silnikiem...
Przeczytaj instrukcję: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... zablokuj czujnik spadku napięcia akumulatora, zmniejsz czułość czujnika ultradźwiękowego.
Sprawdź, czy z centrali jest wyprowadzona czerwona pętla - Silicon Esprit. Jeżeli jest, to rozetnij. W ten sposób zablokujesz czujnik spadku napięcia.
a czy poruszanie sie po opcjach alarmu będzie takie same jak w space cop? bo chodzi o to abym wiedział co wyłączam / włączam.
Jedynie mam w głowie schemat. czerwony - +12V,czarny- -12V masa, żółty +12V zasilanie kierunkowskazów, zielone 2 szt. kierunkowskazy,fioletowe blokada zapłonu, pomarańczowy masówka,niebieski +12V po wł.stacyjki, biały moduły dodatkowe -12V, brązowy czujnik spadku napięcia do +12V, błękitny zamykanie zamka centr. różowy otwieranie zamka centralnego negatywne.
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Na moje oko jak to jest alarm z zintegrowanym detektorem ruch to po prostu zmniejsz mu czułość albo go całkiem "stęp".
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
Już naprawiaj sterownik.
Na czujniku będzie spadek napięcia, a odstraszacz może pobierać prąd chwilami przekraczający to co podają w specyfikacji. Na pewno pobiera więcej przy załączeniu kiedy kondensatory się ładują. Możesz zmierzyć napięcie, na wyjściu czujnika, obciążonego działającym odstraszaczem. Generalnie czujniki nie są stosowane do bezpośredniego załączania urządzeń...
Czy napięcie dochodzi do czujnika. Tylko patrzeć na podpiętym czujniku - spadek napięcia.
Tak naprawde to kolega napisał że stałe to jest opóźnienie czujnika spadku napięcia a nie na stałe włączony czujnik spadku napięcia. Z tego co kojarzę to czujnik spadku napięcia w V10 można wyłączyć. Nie pamiętam teraz jak to zrobić ale poszukam jakiejś starej instrukcji to może będę wiedział co i jak.
W układzie mam skonfigurowane : PLC - 8W Panel dotyk - 10 W Czujniki w sieci CAN - 2 W Czujnik ultradźwiękowy - 2W i router - 5W Łącznie z przesadą ok 30 W Niech będzie że to z przesadą da 5A przy 12 VDC. Dzięki za wskazanie ścieżki.
witam sprawa jest prosta jak drut po około30sek nastepuje załączenie czujnika spadku napięcia który wychwytuje spadek napięcia i zał.ącza alarm lekarstwo to wyłączenie czujnika spadku napięcia programowo i po problemie a z maluchami jest tak że czasem klakson lubi rozładowywać aku lub rozrusznik itp
Hall przywiera zasilanie.
Ten drugi to może być czujnik spadku napięcia.
Panowie, nie fantazjujcie, starsze Prestige miały czujnik spadku napięcia i tyle.
MID 130 PID 160 Częstotliwość obrotu wału głównego. Czujnik znajduje się w obudowie sterującej skrzyni biegów. FMI 4 Napięcie sygnału czujnika jest niższe niż 0,5 V. Spadek napięcia w obwodzie czujnika lub czujnik jest uszkodzony MID 130 PPID 54 Zasilanie + 5 V czujnik położenia sprzęgła z jednostki sterującej FMI 1 Napięcie poniżej 4 V. Zwarcie w okablowaniu...
Jak jednak dobrze podaczyłeś czujnik to może jest zepsuty. Masz jakiś na podmianę?
Może masz czujnik uszkodzony i robi zwarcie lib coś nie tak naprawiłeś.
Sterownik silnika naprawiony. Błędów nie ma. Ale z BCU teraz wali rear wom error. Już mnie kur...ica trafia na ten sprzęt.
Kupiłeś taniznę, to się nie dziw. Podejrzewam, że wariuje czujnik spadku napięcia który blokuje domykanie.
Przyczyną mógł być...akumulator(w jakim stanie?)-spadek napięcia. Nawet niektóre alarmy samochodowe mają takie czujniki spadku napięcia i teoretycznie nie trzeba się wtedy podpinać pod czujniki drzwiowe-zasada działania prosta-ktoś wsiada-zapala się lampka wewnętrzna-spadek napięcia-ALARM.
Akumulator jest sprawny i naładowany. Czujnik spadku napięcia jest wyłączony. Alarm jest podłączony pod krańcówki z drzwi i bagażnika + czujnik wstrząsowy.
Każdy alarm Prestige posiada wewnętrzny czujnik spadku napięcia. W APS400 będzie to pętla, tylko nie pamiętam koloru. Najprawdopodobniej przy alarmie będą dwie pętle. Jedna od czujnika spadku napięcia, a druga od sposobu uzbrajania alarmu pasywnego lub aktywnego. Aby sprawdzić czy czujnik spadu napięcia jest aktywny przy uzbrojonym alarmie otwórz zamek...
może włącza się jakaś automatyka od webasto i uruchamia czujnik spadku napięcia(pod warunkiem,że istnieje takowy)
Ograniczanie prądu zazwyczaj w jakiś sposób go mierzy, a to zwykle łączy się ze spadkiem napięcia na oporniku, przez który płynie prąd, aby można było zmierzyć ten spadek napięcia i określić prąd (są sposoby, żeby nie mieć spadku napięcia, ale to już nieco trudniejsze, np. czujnik pola magnetycznego wytwarzanego przez prąd). I ten spadek napięcia zmniejsza...
Xwit---->> chyba nie ultrasy, ja też tak myślałem, nie widać wejść na kapsuły. Możliwe że to dokładany czujnik spadku napięcia (tak głośno myślę).
Z Twojego opisu wynika, że tensometr jest połączony równolegle z dzielnikiem 100k/50 ohm. W opisie tensometru nie znalazłem informacji o ograniczeniu prądu, jaki może przepływać przez tensometr, ale wydaje mi się, że przy jego geometrii prąd 10mA powinien być akceptowany bez problemu. W takim razie może było by sensowne zasilanie go ze źródła prądowego,...
Przetestuj alarm uzbrajając go "bez czujnika wstrząsu, czujnika spadku napięcia i czujnika dodatkowego" (dwa razy w ciągu 4sekund nacisnąć przycisk uzbrajania) W instrukcji obsługi powinna być opisana ta procedura włączania systemu.
Alarm ma możliwość zmiany 5 funkcji switchami umieszczonymi w centralce alarmu: -samouzbrojenie -blokada drzwi po zapłonie -ciche uzbrojenie -samouzbrojenie z blokadą drzwi -aktywacja czujnika spadku napięcia Zmiana położenia switcha wymaga odłączenia na chwile zasilania (czytanie na nowo programu).
Żeby webasto się załączyło i chodziło to potrzebny jest prąd i to chyba nie mały.Więc moim zdaniem to może być nagły spadek napięcia na akumulatorze i czujnik spadku napięcia wychwytuje to i alarm się załącza.Moim zdaniem to będzie to.
Nie wiem. Przeważnie albo 5V albo 24V. Ważne, żeby było jakiekolwiek. I jaki jest spadek napięcia na czujniku ?
Wypnij oba te czujniki, jeden robi Ci zwarcie i powoduje spadek napięcia na linii 8v, bardzo częsty przypadek.
W częsci aut zasilanie wiatraka wyłącza się przy wyłączeniu zapłonu.Dlatego własnie przy niektórych autach jest napisane "zaleca sięwyłączyć czujnik spadku napięcia" (tych w których to zasilanie nie wyłącza się.
Ciemno-niebieski 12V po stacyjce. Brązowy podłączyć do przewodu o małej średnicy np.0,25 - uaktywnienie czujnika spadku napięcia Szarego w Bambino, Ragazzo i Senior nie ma.
każdy Mercedes z tego rocznika powinien posiadać alarm Coś im się pokićkało. Na pewno był to serwis Mercedesa? Może im chodziło ogólnie o "system antykradzieżowy" najwidoczniej teraz nie działa Bo go pewnie nie ma. Obecność takich rzeczy jak alarm (który wcale nie jest wyposażeniem standardowym) sprawdza się w kodach wyposażenia specjalnego po rozszyfrowaniu...
W ukladzie na schemacie post #5 czujnik jest zasilany napięciem ok.1,25V. Sprawdź,czy rezystancja 25st C = 430om jest ok. Zrób mostek z układu post #5 na rezystorach 330om. Zasil to napięciem 2,5V. Zmierz spadek napięcia na czujniku.
czy czujnik spadku napięcia jest w centr. alarmowej,a co do zamka jak najbardziej można sprawdż które przewody z alarmu ster. c.zamkiem i je przetnij i jeszcze jedno skąd wiesz że to system rozład. akumulator
Impulsowo ładowane są te firmowe. Bo jednak tam płyną sobie spore prądy i taka elektronika kosztuje. Te tańsze to po prostu woltomierz nakręcony na konektory kondensatora. I czasem jeszcze czujnik spadku napięcia, który zapala diodę.
Nie masz tam czasami czujnika spadku napięcia w tym alarmie? Jeżeli jest , wyłącz go. Co z tym przerywaczem od poloneza , gdzie to wpiąłeś i po co? Kierunki wpina się bezpośrednio, można dać bufor diodowy.
Może jest to czujnik w postaci diody półprzewodnikowej. Spadek napięcia by się zgadzał, DT jako Diode Temperature?
Co może być przyczyną ? Z góry dzięki za pomoc Wszystko. Układ paliwowy, dolotowy, czujniki, spadki napięcia... Czy tak trudno jest pojechać do warsztatu żeby chociaż zapoznać się z błędami zapisanymi w sterowniku?
32kΩ to dużo. Przy 5V prąd przez niego popłynie zaledwie 0,156 mA. Żeby uzyskać przepływ prądu przez czujnik na poziomie 1mA musiałbyś zasilić go napięciem 32V. Połącz szeregowo czujnik z rezystorem o wartości ok 32kΩ i wtedy uzyskasz na czujniku spadek napięcia rzędu 2,5V.
A z akumulatorem wszystko ok?? Dodano po 1 Nie znam dokładnie tego sprzętu, ale jeśli ma wbudowany czujnik spadku napięcia to może robić takie numery
Sprawdź krańcówki A jeszcze lepiej jak wyłączysz czujnik spadku napięcia, to on może być powodem puszczania się alarmu. Zima idzie i mógł aku siąść. A co do krańcówek to wystarczy że któraś jest luźna i masz alarm
Lampa nie świeci się po zamknięciu dzwi. Jesli bedzie trzeba to moze zrobić zdjęcie czujników oraz alarmu. Pozdrawiam. Dodano po 1 A czy jest czujnik spadku napięcia nie mam pojęcia.Jak to sprawdzić?
Nie wydaje mi sie dobrym pomyslem uzycie LM317 jako zrodla pradu dla pt100, gdyz nie ma on dobrej stabilzacji temperaturowej. Autorowi nie zależy na super dokładności, więc czemu nie? Napięcie odniesienia LM317 zmienia się o mniej niż 0.5% w zakresie temperatur -25°..75°C. Problem jest za to inny, LM317 nie może pracować z dowolnie małym prądem. Minimalny...
sygnał po stykach przekaźnika załatwi sprawę.
Witam ja myśle że może to byc czujnik obrotu wału lub czujnik hala nie pamientam jak to dokładnie tam jest u ciebie w silniku sterowanie zapłonem ale dzieje sie tak żę przy owym uszkodzeniu czujnika spadek napięcia powoduje zanik iskry
Zdemontuj ten alarm i wykorzystaj do nowej instalacji tylko czujnik ultradżwiękowy.Alarmy kompaktowe popularne były 10 lat temu.W cenie pilota (którą wymieniłeś), kupisz bardzo dobrą centrakę alarmową produkcji polskiej. Za wyjątkiem czujnika spadku napięcia, większość obecnych na rynku alarmów zastąpi M870N. Pozdrawiam.
Jak już jeden z kolegów napisał wyżej alarm reaguje na spadek napięcia w instalacji, blokadę masz zapewne na pompie paliwa (sprawdź gdzie idą żółte przewody od centralki, jeden z nich odpowiada również za zapłon i czujnik spadku napięcia). Zrób zdjęcia wiązki z centralką to więcej się wyjaśni.
W podnośnikach uniwersalnych szyb są zwykle wyłączniki termiczne ,które rozłączają się gdy temperatura uzwojenia przekroczy jakąś granice. Możesz pokombinować coś z modułami domykania szyb ( czujnik spadku napięcia ) lub bezpiecznikami termicznymi ( tylko trzeba by dobrać odpowiedni prąd ) lub zaryzykować i podłączyć przez zwykłe bezpieczniki topikowe.
w alarmie Prestige 150MX jest zwykły hebelek ON-OFF (czyli można po prostu zwierać kabelki bez wyłącznika), ale pamiętaj, że wyłączenie awaryjne może być stacyjką + hebelkiem, albo kodem (jest to ustawiane pętlą zieloną lub szarą w centralce - przecięta lub zwarta - jedna jest od czujnika spadku napięcia, a druga od wyboru wył. awaryjnego kod lub hebelek)....
czujnik spadku napięcia można wyłączyć. Co do samego exusa to alarm z tych tańszych nie jest zły ale, po zamontowaniu kilku sztuk przeszedłem na pewniejszy sprzęt, (już sam fakt że zaczynają go sprzedawać na allegro). jeśli to audi ma centralny z pilota w kluczyku to tylko bezpilotówka.
Jak w temacie. Kupiłem samochód z takim alarmem. Alarm działa całkiem poprawnie, ale czasami potrafi się włączyć bez żadnego wyraźnego powodu. Domyślam się że ma włączony czujnik spadku napięcia ale nie wiem jak go wyłączyć. Regulowałem czułość czujników ultradźwiękowych a nawet odłączałem je lecz to nie pomogło. :cry: Może ktoś z Was posiada taki opis?...
Wbierz alarm z pilotami które mają zmienny kod (zresztą teraz to chyba wszystkie pracują na zmiennym kodzie), czujniki ultradźwiękowe, ewentualnie wstrząsowe, alarm musi sterować zamkiem centralnym. Syrenke wybierz z własnym zasilaniem. Dobrze by było gdyby alarm był wyposażony w czujnik spadku napięcia i zabezpieczenie przeciwzwarciowe na wyjściu zasilania...
Ale załącza się na stałe, czy piknie? Syrenki z własnym zasilaniem mają czujnik spadku napięcia i to pewnie on uruchamia syrenę po włączeniu obciążenia instalacji. Odłącz wyzwalanie syrenki od alarmu i sprawdź, czy sprawa się powtarza. Jeśli tak, to albo masz słaby akumulator w aucie, albo coś nie tak z elektronika syrenki.
Problemy z zasunięciem szyby. Początkowo jedzie normalnie, ale w pewnej chwili zmienia kierunek jazdy. Po kilku próbach się zazwyczaj udaje zasunąć. Nie wiem czy to wina cięzko pracującego mechanizmu (choć na to nie wygląda na pierwszy rzut oka) i "widzą jakąś przeszkodę, albo czujnik spadku napięcia ( o ile jest ) świruje. Proszę o pomoc.
Syrena się odzywała, bo pewnie w alarmie, albo w syrenie, jeśli jest z własnym zasilaniem, jest czujnik spadku napięcia. Dopóki nie odczytasz modelu alarmu, nic nie zrobisz. Możliwe, że pilot "wypadł". Dokop się do centralki, jeśli dalej nie da się je zidentyfikować, to wrzuć zdjęcia je i pilota.
jeżeli jest to alarm fabryczny do dowiec sięw serwisie czy wyłączyli ci opcję w alarmie" czujnik spadku napięcia" koputer ma to do siebie że co jakiś czas testuje podłączone do niego urządzenia i to powoduje wywołanie alarmu u ciebie akurat zimą bo wtedy spadek napięcia jest większy bo akumulator nie "lubi "niskich temperatur
No i zrobione Zasilania , kierunki - łatwizna. Można podpiąć sterowanie tylnej klapy ale i tak trzeba ją podnieść ręcznie /pod nogami pasażera brązowa kostka przewód ziel/czerw/. Sterowanie centralnym zamkiem zrobiłem podpinkę do drzwi pasażera pod krańcówki siłownika. Do tego wstrząsówka , czujnik spadku napięcia , krańcówka klapy + czujnik ciśnienia...
Poszukaj w sieci wiadomości o komparatorach na wzmacniaczach operacyjnych, bo na nich można łatwo taki czujnik napięcia zrobić.
Na wolnych obrotach wspomaganie włącza się samoczynnie powodując chwilowy duży spadek napięcia (przygasanie świateł). Przy manewrowaniu na parkingu wspomaganie nie jest płynne. Płyn w zbiorniku ok. Czy to może świadczyć o uszkodzeniu czujnika skrętu ?
Napięcie zależy bezpośrednio od temperatury/energii/ płomienia . Im wyższa temperatura tym wyższe napięcie . Podejrzewam styki na czujnikach , jeżeli spadek napięcia jest tak duży.
Witam. Mam zainstalowany TYTAN 4 (chyba R) wersja bez pilota podpięty pod fabryczny centralny Renault (odpalam wszystko z kluczyka na podczerwień). Mam niestety niekiedy po jakimś czasie od uzbrojenia fałszywe wyzwolenie alarmu. wyje około 15 sekund... potem czuwa i jest ok. Po rozbrojeniu alarmu z kodów wysyłanych przez centralkę wynika że alarm wywołany...
Sprawdź bimetal, czujnik temperatury, spadek napięcia gdy jest włączony. Zbyt niska temperatura sondy będzie powodowała błąd przetwarzania, za słaby sygnał.
Witam, Z moim słabym angielskim :) wygląda mi na: 1. Włączenie/wyłączenie funkcji komfort czyli zamykania centralnego zamka po uruchomieniu silnika. 2. Wybór rodzaju centralnego zamka, czy pneumatyczny czy elektryczny (chodzi o siłowniki). 3. Aktywacja/dezaktywacja pasywnego uzbrajania - gdy po rozbrojeniu nie zostaną otwarte drzwi to po czasie sam...
Sprawdż napięcie na innym kole i będziesz wiedział, pomierz kable czy czasami nie ma przerwy albo nie jest zgnity i stąd ten spadek napięcia.
odpowiedź może tkwić w w pierwszych czterech literach nazwy alarmu.:D
Kolego cegreg ciekawy układ, ale rozumiem że jest 100% off-grid nie podłączony z siecią ? Ja na twoim miejscu zrobił bym tak jak mówi Putas a tym bardziej że mam taką ładowarkę na 48V gdzie można ograniczyć moc ładowania. Moc ładowarki to 2kW a agregatu 900w więc ograniczam i wszystko działa, a koszt agregatu 300zł zamiast 2tyś. Podłączasz do baterii...
Witam!! Czy istnieje jakiś przełącznik/czujnik który będzie przy spadku napięcia(rozładowaniu akumulatora) przełączał z jednego źródła zasilania na drugie. Źródłem zasilania ma być akumulator 12V. Pozdrawiam
Tak też zrobiłem i powiadomienie drzwi nie występuje ale efekt wycia po 15 minutach pozostał. Zastanawiam się czy przyczyna może być czujnik spadku napięcia. Dodam że wydłużyłem czas opuźnienia z 15 na 30 sekund. Dodano po 12 W lampkach idą trzy kable masa , plus i plus zanikający po otwarciu drzwi, dałem diode na kabel z alarmu i podłączyłem do zanikajacego...
Zobacz co z napięciem ładowania, spadki napięć na masie silnika ale po uruchomieniu samochodu. Spadek napięcia na sterowniku. Podglądać zasilania czujników, Zobaczyć oscyloskopem czy coś nie sieje śmiecia do instalacji.
Zacznij od przetwornicy , czyli układu zasilania. Nie mogę ci powiedzieć które dokładnie . Posiadam servisówkę podobnego modelu z tej serii i różnice raczej bedą. Z doświadczenia z tym sprzętem mogę powiedzieć , że nie są to aż tak poważne usterki lecz dość cieżkie do zlokalizowania. Jakiego zasilania używasz do tej kamery?? Jeśli aku jest słabe(nie...
Zdarzyły mi się przypadki że przez zwarcie na jakimś czujniku spadek napięcia powodował że na liczniku wywalało dużo błędów, kolejna sprawa mówisz o światłach itd. bezsens, zamiast bezpiecznika wsadź żarówkę 21-55W samochodową i wrzucaj wsteczny, tarmoś wiązki az znajdziesz miejsce zwarcia (żarówka zaświeci) w dostawczakach cholera zawsze gdzieś robią...
Patrząc na Twój schemat : w momencie przewodzenia czujnik podaje na DI napięcie zasilania ( minus max.spadek na czujniku 4,6 V) Czyli praktycznie 20 V DC. Będzie to zatem pewny stan HIGH. Ale w momencie nie przewodzenia czujnika na DI nie będzie pewnego stanu. Dodaj rezystor 1k ....4k7 pomiędzy DI a GND aby dla tego przypadku podciagnáć DI do masy i...
Faktycznie,blokada skrzyni biegów jest bardzo skuteczna,oczywiście można to obalić stwerdzeniem,że laweta itp. Owszem zgodzę się -niemniej jednak nikt nie będzie podjeżdzał lawetą po samochód starszy (czyt.więcej niż 3 lata)no chyba ,że jest to coś nietypowego. Dodatkowo możesz założyć sobie powiadomienie GSm(tylko nie te za 50 zł) bo te są lipne,montuję...
Witam. Czerpię prąd z paneli fotowoltaicznych które ładują akumulator, następnie z akumulatora jest zasilana przetwornica 12/230V, która zasila inne urządzenia. Problem jest w tym że przy braku słońca kiedyś akumulator się rozładuje :( , a przetwornica po wykryciu napięcia 10,5 V wyłącza się (i przeraźliwie piszczy - ale to już mniejszy problem) natomiast...
Witam Silnik, który posiadasz był prawdopodobnie zastosowany w starym czytniku taśm perforowanych lub przemysłowej maszynie do pisania i drukowania taśm np. Consul. W silnikach tych stosowano bimetalowe zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem uzwojeń. Czujnik, o którym piszesz, jest tego przykładem. Niestety jest on uszkodzony. Uszkodzenie polega...
sprawdzałem napięcie zasilania czujnika ciśnienia doładowania i jest 5V miernikiem, ale też sprawdziłem oscyloskopem i nie było widać żadnych spadków napięcia. Jutro sprawdzę jeszcze czujnik wału, może to on robi jakieś zakłócenia.
Wszytko wskazuje na to, ze winą są temperatury i system zmienia taktowanie procesora, celem jego schłodzenia. Inna możliwość, to uszkodzony czujnik temperatury. Do zweryfikowania też, napięcia zasilacza miernikiem.
Z danych katalogowych wynika, ze czujnik powinien być zasilany napięciem zmiennym. Może być to w układzie, gdzie sygnałem użytecznym jest spadek napięcia na czujniku jako rezystorze - oczywiście też zasilany prądem zmiennym. Proste wlutowanie takiego czujnika w miejsce czujnika temperatury nie jest możliwe, zwłaszcza, że czujniki temperatury są najczęściej...
Do każdego alarmu można podłączyć w zasadzie wszelkie dostępne czujniki. Tylko, że jak sobie założysz za dużo, to istnieje duże prawdopodobieństwo, ze zaczną się one "gryźć" i będziesz miał fałszywe alarmy. A czujniki dokupuje się osobno i od ciebie zależy jakie założysz, bo ich podłączenie jest w każdym przypadku takie samo: zasilanie i wyjście/wyjścia...
Uważam że jest za słaby zasilacz ma 1,5 A a czujnik 5 A Bzdura do kwadratu. Co ma obciążalność czujnika do poboru prądu z zasilacza? Kiepskiej jakości czujnik, to spadki napięcia. ,jak mozna rozwiazac ten problem? Podłącz wszystko, i zmierz napięcie na wejściu i wyjściu czujnika.
Ściągnąłem sobie instrukcję obsługi (konfiguracji) alarmu Ster AS10N/AS20N (tak jest napisane na centralce, schemat z http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... ) ponieważ chciałem dodać sobie opcję zamknięcia auta po uruchomieniu silnika. Skończyło się to tym, że: 1. przy zamykaniu auta odłącza mi "czujnik drzwi, klapy bagażnika, silnika, czujnik...
Powodem świecenia kontrolki wspomagania może być uszkodzony czujnik skrętu, lub spadek napięcia które dochodzi do wspomagania.Podepnij auto pod VAGa jak masz taką możliwość i będziesz wiedział co się stało .
Pozwólcie ,że ja się przykleję do tipicu ze swoim dość podobnym problemem :). W ramach proejktu (na studiach) robię UPS'a jednofazowego. Przekształtnik DC/AC będzie mostkowy z nadążną regulacją MSI dwubiegunową realizowaną na mikroprocesorze. Częstotliwość przełączania kluczy w taki układzie będzie dość wysoka (powyżej 1kHz) ,więc czas narastania sygnału...
Zastanawiam mnie tylko dlaczego przekładnia na małym obciążeniu jest dobra a na dużym już nie, oczywiście nie patrząc na wypełnienie. W zależności od obciążenia zmienia się spadek napięcia na rezystorze czujnika prądu oraz spadek napięcia na Rdson. Lekceważenie tego zjawiska i liczenie przetwornicy bez zapasu na spadki napięcia kończy się właśnie takimi...
Sprawdź zasilanie. Może okazać się,że są spadki napięcia.
Kolega ma rację.Sprawdź wszystkie czujniki a przede wszystkim krańcówki.Pod maską mogła osadzić się wilgoć i alarm dostaje sygnał no i...wyje.Jak to nic nie da to odłącz po kolei czujniki dodatkowe.Jak to któryś z nich to wyjdzie.Zobacz w instrukcji czy ten alarm nie ma tzw. pamięci alarmów z jakiej strefy był wywołany alarm.Czy z czujników drzwiowych,stacyjki...
Witam wszystkich. Mam problem z Octavią 1.6 BFQ z 2005r. Podczas jazdy na desce rozdzielczej wyskoczyła kontrolka EPC, check i silnik wszedł w tryb awaryjny - brak mocy, prawie zerowa reakcja na gaz. Vgate ELM327 wykrył błąd P0342 - camshaft position sensor A, bank 1 - low input. Na drugi dzień samochód odpalił już bez EPC i bez trybu awaryjnego ale...
Mam pytanie czy czujnik zaniku faz zadziała w przypadku spadku napięcia w jednej z faz do 180V A jakby kolega sam poszperał po necie :?: CZF-B http://www.fif.com.pl/produkt/30/358 W opisie stoi: asymetria napięciowa zadziałania 55V~ Lub CKF-318 http://www.fif.com.pl/produkt/30/2134 Opis: asymetria napięciowa zadziałania20÷80V~ Albo 600PSR-CU http://www.plcs.net.pl/index.php/katalog...
Zajrzyj pod konsolę po stronie kierowcy znajdziesz tam kilka złączy , konektory czyste? Oba złącza wiązki silnika pod maską sprawdzone?
Zakłócenia przedostają się nie przez przestrzeń jako fala elektromagnetyczna, lecz przewodem zasilającym akumulator. Dlatego też ekranowanie folią aluminiową nie przynosi poprawy. Według mnie jednak powodem jest zbyt wysokie napięcie akumulatora w chwili ładowania. Włącz jedną lub dwie diody prostownicze w kierunku przewodzenia w przewód doprowadzający...
Masa na silnik/karoserię do poprawienia. Ciężko zmierzyć gdzie następuje spadek napięcia? Może zasilanie siada?
czujnik spadek napiąć akumulator spadek napiąć spadek napiec spadek napiąć wzmacniacz
electrolux szron integra szyna ekspander sprzeglo sprezarki
przenoszenie gniazdka przenoszenie gniazdka
Lokalizacja czujnika temperatury zewnętrznej w Toyocie Corolla Pralka Haier HW50-10F2S - migające kontrolki pranie i wirowanie