Bardzo nieprecyzyjny opis układu sterowania silnika. Napięcie (jakie?) spada (o ile) i układ się wyłącza. A gdy napięcie nie spadnie przy obciążeniu bo źródło duży zasilacz "wytrzyma". W układzie rośnie prąd jeśli obciążysz silnik prądu stałego. Może bezpieczniej dla silnika mierzyć wzrost prądu i zrobić ograniczenie prądowe?
No dokładnie. Guzik. Moduł powinien być zasilany tak samo jak kamera inaczej doprowadzi do szybkiego niekontrolowanego rozładowania akumulatora.
A co jest tym zewnętrznym źródłem zasilania? I jak układ ma załączać to zewnętrzne źródło? Prosimy o więcej szczegółów - jakie prądy? Może wystarczy podłączenie "buforowe" - przez diody?
Akumulator o napięciu 12,26 , Więc co to za lamerskie, zacytowane przez mnie Twoje pytanie, odnośnie naładowania akumulatora? kręci jest wszystko poza zasilaniem oświetlenia ,zegarka i centralnego A wyłożyłeś się na bezpieczniku nr. 21 ( 15A, niebieski, przedostatni). Więc co Ty z tymi robotami robisz? Odkurzasz? Samo zapoznane ze schematem, ogólnie...
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi . Czujnik spadku napiec znajduje sie wlasnie w alarmie nie w samochodzie , i dziala tak ze w momencie gdy ktos uruchomi w samochodzie jakikolwiek odbiornik energii el. ktory spowoduje spadek napiec alarm odrazu sie zalaczy tak ajk przy wlamaniu . W fabrycznych alarmach vw audi , nie spotkalem sie z takim czujnikiem...
Przeczytaj instrukcję: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... zablokuj czujnik spadku napięcia akumulatora, zmniejsz czułość czujnika ultradźwiękowego.
Panowie! W porządnych alarmach z przed paru lat taki przewód należało podłączyć do wentylatora chłodnicy, aby gdy auto jest gorące zawiesić czasowo (lub cyklicznie) działanie czujnika spadku napięcia. Gdyby tego nie zrobić to przy aktywnym czujniku spadku napięcia (z reguły opcja programowana) za każdym razem gdy zamykamy auto z nagrzanym silnikiem...
Sprawdź, czy z centrali jest wyprowadzona czerwona pętla - Silicon Esprit. Jeżeli jest, to rozetnij. W ten sposób zablokujesz czujnik spadku napięcia.
a czy poruszanie sie po opcjach alarmu będzie takie same jak w space cop? bo chodzi o to abym wiedział co wyłączam / włączam.
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Jedynie mam w głowie schemat. czerwony - +12V,czarny- -12V masa, żółty +12V zasilanie kierunkowskazów, zielone 2 szt. kierunkowskazy,fioletowe blokada zapłonu, pomarańczowy masówka,niebieski +12V po wł.stacyjki, biały moduły dodatkowe -12V, brązowy czujnik spadku napięcia do +12V, błękitny zamykanie zamka centr. różowy otwieranie zamka centralnego negatywne.
Na moje oko jak to jest alarm z zintegrowanym detektorem ruch to po prostu zmniejsz mu czułość albo go całkiem "stęp".
Już naprawiaj sterownik.
Na czujniku będzie spadek napięcia, a odstraszacz może pobierać prąd chwilami przekraczający to co podają w specyfikacji. Na pewno pobiera więcej przy załączeniu kiedy kondensatory się ładują. Możesz zmierzyć napięcie, na wyjściu czujnika, obciążonego działającym odstraszaczem. Generalnie czujniki nie są stosowane do bezpośredniego załączania urządzeń...
Czy napięcie dochodzi do czujnika. Tylko patrzeć na podpiętym czujniku - spadek napięcia.
Jak jednak dobrze podaczyłeś czujnik to może jest zepsuty. Masz jakiś na podmianę?
Ograniczanie prądu zazwyczaj w jakiś sposób go mierzy, a to zwykle łączy się ze spadkiem napięcia na oporniku, przez który płynie prąd, aby można było zmierzyć ten spadek napięcia i określić prąd (są sposoby, żeby nie mieć spadku napięcia, ale to już nieco trudniejsze, np. czujnik pola magnetycznego wytwarzanego przez prąd). I ten spadek napięcia zmniejsza...
Hall przywiera zasilanie.
sygnał po stykach przekaźnika załatwi sprawę.
Tak naprawde to kolega napisał że stałe to jest opóźnienie czujnika spadku napięcia a nie na stałe włączony czujnik spadku napięcia. Z tego co kojarzę to czujnik spadku napięcia w V10 można wyłączyć. Nie pamiętam teraz jak to zrobić ale poszukam jakiejś starej instrukcji to może będę wiedział co i jak.
MID 130 PID 160 Częstotliwość obrotu wału głównego. Czujnik znajduje się w obudowie sterującej skrzyni biegów. FMI 4 Napięcie sygnału czujnika jest niższe niż 0,5 V. Spadek napięcia w obwodzie czujnika lub czujnik jest uszkodzony MID 130 PPID 54 Zasilanie + 5 V czujnik położenia sprzęgła z jednostki sterującej FMI 1 Napięcie poniżej 4 V. Zwarcie w okablowaniu...
Z uwagi na konieczność testowania maszyny w ruchu tj. przez firmę komunalną nad morzem - rozwiązałem jedynie problem czujnika zbliżeniowego - jest załączany dopiero po poprawnym załączeniu PLC. To załatwiło problem stanu nieustalonego przy rozruchu i spadku napięcia poniżej granicznego. Rozwiązanie docelowe Moduł UPS na szynę DIN np. DR-UPS40, 10A UPSU...
Ten drugi to może być czujnik spadku napięcia.
W ukladzie na schemacie post #5 czujnik jest zasilany napięciem ok.1,25V. Sprawdź,czy rezystancja 25st C = 430om jest ok. Zrób mostek z układu post #5 na rezystorach 330om. Zasil to napięciem 2,5V. Zmierz spadek napięcia na czujniku.
Poszukaj w sieci wiadomości o komparatorach na wzmacniaczach operacyjnych, bo na nich można łatwo taki czujnik napięcia zrobić.
Może masz czujnik uszkodzony i robi zwarcie lib coś nie tak naprawiłeś.
Wypnij oba te czujniki, jeden robi Ci zwarcie i powoduje spadek napięcia na linii 8v, bardzo częsty przypadek.
Nie wiem. Przeważnie albo 5V albo 24V. Ważne, żeby było jakiekolwiek. I jaki jest spadek napięcia na czujniku ?
witam sprawa jest prosta jak drut po około30sek nastepuje załączenie czujnika spadku napięcia który wychwytuje spadek napięcia i zał.ącza alarm lekarstwo to wyłączenie czujnika spadku napięcia programowo i po problemie a z maluchami jest tak że czasem klakson lubi rozładowywać aku lub rozrusznik itp
Akumulator jest sprawny i naładowany. Czujnik spadku napięcia jest wyłączony. Alarm jest podłączony pod krańcówki z drzwi i bagażnika + czujnik wstrząsowy.
Sterownik silnika naprawiony. Błędów nie ma. Ale z BCU teraz wali rear wom error. Już mnie kur...ica trafia na ten sprzęt.
Panowie, nie fantazjujcie, starsze Prestige miały czujnik spadku napięcia i tyle.
Może jest to czujnik w postaci diody półprzewodnikowej. Spadek napięcia by się zgadzał, DT jako Diode Temperature?
Żeby webasto się załączyło i chodziło to potrzebny jest prąd i to chyba nie mały.Więc moim zdaniem to może być nagły spadek napięcia na akumulatorze i czujnik spadku napięcia wychwytuje to i alarm się załącza.Moim zdaniem to będzie to.
Z Twojego opisu wynika, że tensometr jest połączony równolegle z dzielnikiem 100k/50 ohm. W opisie tensometru nie znalazłem informacji o ograniczeniu prądu, jaki może przepływać przez tensometr, ale wydaje mi się, że przy jego geometrii prąd 10mA powinien być akceptowany bez problemu. W takim razie może było by sensowne zasilanie go ze źródła prądowego,...
Nie wydaje mi sie dobrym pomyslem uzycie LM317 jako zrodla pradu dla pt100, gdyz nie ma on dobrej stabilzacji temperaturowej. Autorowi nie zależy na super dokładności, więc czemu nie? Napięcie odniesienia LM317 zmienia się o mniej niż 0.5% w zakresie temperatur -25°..75°C. Problem jest za to inny, LM317 nie może pracować z dowolnie małym prądem. Minimalny...
Przyczyną mógł być...akumulator(w jakim stanie?)-spadek napięcia. Nawet niektóre alarmy samochodowe mają takie czujniki spadku napięcia i teoretycznie nie trzeba się wtedy podpinać pod czujniki drzwiowe-zasada działania prosta-ktoś wsiada-zapala się lampka wewnętrzna-spadek napięcia-ALARM.
Kupiłeś taniznę, to się nie dziw. Podejrzewam, że wariuje czujnik spadku napięcia który blokuje domykanie.
może włącza się jakaś automatyka od webasto i uruchamia czujnik spadku napięcia(pod warunkiem,że istnieje takowy)
W częsci aut zasilanie wiatraka wyłącza się przy wyłączeniu zapłonu.Dlatego własnie przy niektórych autach jest napisane "zaleca sięwyłączyć czujnik spadku napięcia" (tych w których to zasilanie nie wyłącza się.
Każdy alarm Prestige posiada wewnętrzny czujnik spadku napięcia. W APS400 będzie to pętla, tylko nie pamiętam koloru. Najprawdopodobniej przy alarmie będą dwie pętle. Jedna od czujnika spadku napięcia, a druga od sposobu uzbrajania alarmu pasywnego lub aktywnego. Aby sprawdzić czy czujnik spadu napięcia jest aktywny przy uzbrojonym alarmie otwórz zamek...
Xwit---->> chyba nie ultrasy, ja też tak myślałem, nie widać wejść na kapsuły. Możliwe że to dokładany czujnik spadku napięcia (tak głośno myślę).
Przetestuj alarm uzbrajając go "bez czujnika wstrząsu, czujnika spadku napięcia i czujnika dodatkowego" (dwa razy w ciągu 4sekund nacisnąć przycisk uzbrajania) W instrukcji obsługi powinna być opisana ta procedura włączania systemu.
Ciemno-niebieski 12V po stacyjce. Brązowy podłączyć do przewodu o małej średnicy np.0,25 - uaktywnienie czujnika spadku napięcia Szarego w Bambino, Ragazzo i Senior nie ma.
każdy Mercedes z tego rocznika powinien posiadać alarm Coś im się pokićkało. Na pewno był to serwis Mercedesa? Może im chodziło ogólnie o "system antykradzieżowy" najwidoczniej teraz nie działa Bo go pewnie nie ma. Obecność takich rzeczy jak alarm (który wcale nie jest wyposażeniem standardowym) sprawdza się w kodach wyposażenia specjalnego po rozszyfrowaniu...
Nie masz tam czasami czujnika spadku napięcia w tym alarmie? Jeżeli jest , wyłącz go. Co z tym przerywaczem od poloneza , gdzie to wpiąłeś i po co? Kierunki wpina się bezpośrednio, można dać bufor diodowy.
Alarm ma możliwość zmiany 5 funkcji switchami umieszczonymi w centralce alarmu: -samouzbrojenie -blokada drzwi po zapłonie -ciche uzbrojenie -samouzbrojenie z blokadą drzwi -aktywacja czujnika spadku napięcia Zmiana położenia switcha wymaga odłączenia na chwile zasilania (czytanie na nowo programu).
Zobacz co z napięciem ładowania, spadki napięć na masie silnika ale po uruchomieniu samochodu. Spadek napięcia na sterowniku. Podglądać zasilania czujników, Zobaczyć oscyloskopem czy coś nie sieje śmiecia do instalacji.
czy czujnik spadku napięcia jest w centr. alarmowej,a co do zamka jak najbardziej można sprawdż które przewody z alarmu ster. c.zamkiem i je przetnij i jeszcze jedno skąd wiesz że to system rozład. akumulator
Impulsowo ładowane są te firmowe. Bo jednak tam płyną sobie spore prądy i taka elektronika kosztuje. Te tańsze to po prostu woltomierz nakręcony na konektory kondensatora. I czasem jeszcze czujnik spadku napięcia, który zapala diodę.
32kΩ to dużo. Przy 5V prąd przez niego popłynie zaledwie 0,156 mA. Żeby uzyskać przepływ prądu przez czujnik na poziomie 1mA musiałbyś zasilić go napięciem 32V. Połącz szeregowo czujnik z rezystorem o wartości ok 32kΩ i wtedy uzyskasz na czujniku spadek napięcia rzędu 2,5V.
Sprawdź krańcówki A jeszcze lepiej jak wyłączysz czujnik spadku napięcia, to on może być powodem puszczania się alarmu. Zima idzie i mógł aku siąść. A co do krańcówek to wystarczy że któraś jest luźna i masz alarm
Co może być przyczyną ? Z góry dzięki za pomoc Wszystko. Układ paliwowy, dolotowy, czujniki, spadki napięcia... Czy tak trudno jest pojechać do warsztatu żeby chociaż zapoznać się z błędami zapisanymi w sterowniku?
A z akumulatorem wszystko ok?? Dodano po 1 Nie znam dokładnie tego sprzętu, ale jeśli ma wbudowany czujnik spadku napięcia to może robić takie numery
Witam ja myśle że może to byc czujnik obrotu wału lub czujnik hala nie pamientam jak to dokładnie tam jest u ciebie w silniku sterowanie zapłonem ale dzieje sie tak żę przy owym uszkodzeniu czujnika spadek napięcia powoduje zanik iskry
Jak już jeden z kolegów napisał wyżej alarm reaguje na spadek napięcia w instalacji, blokadę masz zapewne na pompie paliwa (sprawdź gdzie idą żółte przewody od centralki, jeden z nich odpowiada również za zapłon i czujnik spadku napięcia). Zrób zdjęcia wiązki z centralką to więcej się wyjaśni.
Lampa nie świeci się po zamknięciu dzwi. Jesli bedzie trzeba to moze zrobić zdjęcie czujników oraz alarmu. Pozdrawiam. Dodano po 1 A czy jest czujnik spadku napięcia nie mam pojęcia.Jak to sprawdzić?
w alarmie Prestige 150MX jest zwykły hebelek ON-OFF (czyli można po prostu zwierać kabelki bez wyłącznika), ale pamiętaj, że wyłączenie awaryjne może być stacyjką + hebelkiem, albo kodem (jest to ustawiane pętlą zieloną lub szarą w centralce - przecięta lub zwarta - jedna jest od czujnika spadku napięcia, a druga od wyboru wył. awaryjnego kod lub hebelek)....
Zdemontuj ten alarm i wykorzystaj do nowej instalacji tylko czujnik ultradżwiękowy.Alarmy kompaktowe popularne były 10 lat temu.W cenie pilota (którą wymieniłeś), kupisz bardzo dobrą centrakę alarmową produkcji polskiej. Za wyjątkiem czujnika spadku napięcia, większość obecnych na rynku alarmów zastąpi M870N. Pozdrawiam.
czujnik spadku napięcia można wyłączyć. Co do samego exusa to alarm z tych tańszych nie jest zły ale, po zamontowaniu kilku sztuk przeszedłem na pewniejszy sprzęt, (już sam fakt że zaczynają go sprzedawać na allegro). jeśli to audi ma centralny z pilota w kluczyku to tylko bezpilotówka.
Syrena się odzywała, bo pewnie w alarmie, albo w syrenie, jeśli jest z własnym zasilaniem, jest czujnik spadku napięcia. Dopóki nie odczytasz modelu alarmu, nic nie zrobisz. Możliwe, że pilot "wypadł". Dokop się do centralki, jeśli dalej nie da się je zidentyfikować, to wrzuć zdjęcia je i pilota.
W podnośnikach uniwersalnych szyb są zwykle wyłączniki termiczne ,które rozłączają się gdy temperatura uzwojenia przekroczy jakąś granice. Możesz pokombinować coś z modułami domykania szyb ( czujnik spadku napięcia ) lub bezpiecznikami termicznymi ( tylko trzeba by dobrać odpowiedni prąd ) lub zaryzykować i podłączyć przez zwykłe bezpieczniki topikowe.
Sprawdż napięcie na innym kole i będziesz wiedział, pomierz kable czy czasami nie ma przerwy albo nie jest zgnity i stąd ten spadek napięcia.
Jak w temacie. Kupiłem samochód z takim alarmem. Alarm działa całkiem poprawnie, ale czasami potrafi się włączyć bez żadnego wyraźnego powodu. Domyślam się że ma włączony czujnik spadku napięcia ale nie wiem jak go wyłączyć. Regulowałem czułość czujników ultradźwiękowych a nawet odłączałem je lecz to nie pomogło. :cry: Może ktoś z Was posiada taki opis?...
Wbierz alarm z pilotami które mają zmienny kod (zresztą teraz to chyba wszystkie pracują na zmiennym kodzie), czujniki ultradźwiękowe, ewentualnie wstrząsowe, alarm musi sterować zamkiem centralnym. Syrenke wybierz z własnym zasilaniem. Dobrze by było gdyby alarm był wyposażony w czujnik spadku napięcia i zabezpieczenie przeciwzwarciowe na wyjściu zasilania...
jeżeli jest to alarm fabryczny do dowiec sięw serwisie czy wyłączyli ci opcję w alarmie" czujnik spadku napięcia" koputer ma to do siebie że co jakiś czas testuje podłączone do niego urządzenia i to powoduje wywołanie alarmu u ciebie akurat zimą bo wtedy spadek napięcia jest większy bo akumulator nie "lubi "niskich temperatur
Ale załącza się na stałe, czy piknie? Syrenki z własnym zasilaniem mają czujnik spadku napięcia i to pewnie on uruchamia syrenę po włączeniu obciążenia instalacji. Odłącz wyzwalanie syrenki od alarmu i sprawdź, czy sprawa się powtarza. Jeśli tak, to albo masz słaby akumulator w aucie, albo coś nie tak z elektronika syrenki.
Witam!! Czy istnieje jakiś przełącznik/czujnik który będzie przy spadku napięcia(rozładowaniu akumulatora) przełączał z jednego źródła zasilania na drugie. Źródłem zasilania ma być akumulator 12V. Pozdrawiam
Z danych katalogowych wynika, ze czujnik powinien być zasilany napięciem zmiennym. Może być to w układzie, gdzie sygnałem użytecznym jest spadek napięcia na czujniku jako rezystorze - oczywiście też zasilany prądem zmiennym. Proste wlutowanie takiego czujnika w miejsce czujnika temperatury nie jest możliwe, zwłaszcza, że czujniki temperatury są najczęściej...
Najpierw trzeba by zmierzyć napięcie zasilania czujnika , potem można coś kombinować .
Na wolnych obrotach wspomaganie włącza się samoczynnie powodując chwilowy duży spadek napięcia (przygasanie świateł). Przy manewrowaniu na parkingu wspomaganie nie jest płynne. Płyn w zbiorniku ok. Czy to może świadczyć o uszkodzeniu czujnika skrętu ?
Wszytko wskazuje na to, ze winą są temperatury i system zmienia taktowanie procesora, celem jego schłodzenia. Inna możliwość, to uszkodzony czujnik temperatury. Do zweryfikowania też, napięcia zasilacza miernikiem.
Napięcie zasilania czujnika prawidłowe ?
No nie tylko czasem grzania świec, sygnał czujnika temperatury steruje też dawką wtrysku, kątem wtrysku, załączeniem wentylatora chłodnicy i pewnie jeszcze paroma rzeczami. Za brak grzania świec może być odpowiedzialny czujnik temperatury, sterownik, przekaźnik, bezpiecznik, okablowanie, i same świece.
Problemy z zasunięciem szyby. Początkowo jedzie normalnie, ale w pewnej chwili zmienia kierunek jazdy. Po kilku próbach się zazwyczaj udaje zasunąć. Nie wiem czy to wina cięzko pracującego mechanizmu (choć na to nie wygląda na pierwszy rzut oka) i "widzą jakąś przeszkodę, albo czujnik spadku napięcia ( o ile jest ) świruje. Proszę o pomoc.
Napięcie zależy bezpośrednio od temperatury/energii/ płomienia . Im wyższa temperatura tym wyższe napięcie . Podejrzewam styki na czujnikach , jeżeli spadek napięcia jest tak duży.
Jak rozrusznik kiepski to spadek napięcia jest w sieci czego nie lubią sterowniki
No i zrobione Zasilania , kierunki - łatwizna. Można podpiąć sterowanie tylnej klapy ale i tak trzeba ją podnieść ręcznie /pod nogami pasażera brązowa kostka przewód ziel/czerw/. Sterowanie centralnym zamkiem zrobiłem podpinkę do drzwi pasażera pod krańcówki siłownika. Do tego wstrząsówka , czujnik spadku napięcia , krańcówka klapy + czujnik ciśnienia...
Witam Silnik, który posiadasz był prawdopodobnie zastosowany w starym czytniku taśm perforowanych lub przemysłowej maszynie do pisania i drukowania taśm np. Consul. W silnikach tych stosowano bimetalowe zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem uzwojeń. Czujnik, o którym piszesz, jest tego przykładem. Niestety jest on uszkodzony. Uszkodzenie polega...
odpowiedź może tkwić w w pierwszych czterech literach nazwy alarmu.:D
Sprawdź bimetal, czujnik temperatury, spadek napięcia gdy jest włączony. Zbyt niska temperatura sondy będzie powodowała błąd przetwarzania, za słaby sygnał.
Jedna część zbiornika ma potencjał masy a druga jest poprzez ów czujnik połączona z elektroniką. Wilgoć zawarta w suszonym wsadzie powoduje połączenie obu części zbiornika. Wielkość spadku napięcia pomiędzy częściami jest wyznacznikiem suchości wsadu. Wyczyść bieżnię czujnika papierem ściernym 240 i sprawdź jakość połączeń czujnika z elektroniką. Tylko...
Witam. Mam zainstalowany TYTAN 4 (chyba R) wersja bez pilota podpięty pod fabryczny centralny Renault (odpalam wszystko z kluczyka na podczerwień). Mam niestety niekiedy po jakimś czasie od uzbrojenia fałszywe wyzwolenie alarmu. wyje około 15 sekund... potem czuwa i jest ok. Po rozbrojeniu alarmu z kodów wysyłanych przez centralkę wynika że alarm wywołany...
Pomysł z kontaktronem jak najbardziej godny polecenia. Musisz tylko pamiętać, że cewka powinna być z grubszego drutu, żeby nie powodować zbyt dużego spadku napięcia. Kiedyś robiłem podobny czujnik i dla 10 A wystarczyło 5 zwojów. No ale kontaktrony mogą być różne i musisz popróbować. Inny sposób to pomiar spadku napięcia na rezystorze - wystarczy 0,2...
Spada, spada, zanotowałem spadki napięć na diodzie. I tak: Przy 160*C spadek napięcia wynosił ok 435mV. Przy 170*C spadek napięcia wynosił już 410mV Przy 180*C spadek napięcia wynosił już 400mV - 399mV tutaj spadki napięć się wahały. Przy 200*C spadek napięcia wynosił ok 390mV. Czyli wiemy że nie jest to wina czujnika. W katalogach podane są różne...
Może na tym czujniku w zamku jest jakiś spadek napięcia albo np. masz przełamane przewody w wiązce i to ograniczyło przekrój przewodu co spowodowało zwiększenie spadku napięcia. Jak zmostkujesz kable to masz pewne połączenie. zrób pomiar, ile jest spadku napięcia na tych przewodach co mostkujesz przed ich zmostkowaniem, woltomierzem lub nawet miliwoltomierzem....
czujnik wody , wysokie napięcie do kontroli
sprawdzałem napięcie zasilania czujnika ciśnienia doładowania i jest 5V miernikiem, ale też sprawdziłem oscyloskopem i nie było widać żadnych spadków napięcia. Jutro sprawdzę jeszcze czujnik wału, może to on robi jakieś zakłócenia.
Do każdego alarmu można podłączyć w zasadzie wszelkie dostępne czujniki. Tylko, że jak sobie założysz za dużo, to istnieje duże prawdopodobieństwo, ze zaczną się one "gryźć" i będziesz miał fałszywe alarmy. A czujniki dokupuje się osobno i od ciebie zależy jakie założysz, bo ich podłączenie jest w każdym przypadku takie samo: zasilanie i wyjście/wyjścia...
Witam, Z moim słabym angielskim :) wygląda mi na: 1. Włączenie/wyłączenie funkcji komfort czyli zamykania centralnego zamka po uruchomieniu silnika. 2. Wybór rodzaju centralnego zamka, czy pneumatyczny czy elektryczny (chodzi o siłowniki). 3. Aktywacja/dezaktywacja pasywnego uzbrajania - gdy po rozbrojeniu nie zostaną otwarte drzwi to po czasie sam...
Mam pytanie czy czujnik zaniku faz zadziała w przypadku spadku napięcia w jednej z faz do 180V A jakby kolega sam poszperał po necie :?: CZF-B http://www.fif.com.pl/produkt/30/358 W opisie stoi: asymetria napięciowa zadziałania 55V~ Lub CKF-318 http://www.fif.com.pl/produkt/30/2134 Opis: asymetria napięciowa zadziałania20÷80V~ Albo 600PSR-CU http://www.plcs.net.pl/index.php/katalog...
Zacznij od przetwornicy , czyli układu zasilania. Nie mogę ci powiedzieć które dokładnie . Posiadam servisówkę podobnego modelu z tej serii i różnice raczej bedą. Z doświadczenia z tym sprzętem mogę powiedzieć , że nie są to aż tak poważne usterki lecz dość cieżkie do zlokalizowania. Jakiego zasilania używasz do tej kamery?? Jeśli aku jest słabe(nie...
(at)pkaczmarek2 czy jest szansa na porównanie dynamicznego zużycia energii do wysłania jednego komunikatu w czujniku z WiFi i zigbee oraz poboru energii w standby? Np. przy użyciu rezystora pomiarowego oraz oscyloskopu obrazującego spadek napięcia w czasie?
Witam. Czerpię prąd z paneli fotowoltaicznych które ładują akumulator, następnie z akumulatora jest zasilana przetwornica 12/230V, która zasila inne urządzenia. Problem jest w tym że przy braku słońca kiedyś akumulator się rozładuje :( , a przetwornica po wykryciu napięcia 10,5 V wyłącza się (i przeraźliwie piszczy - ale to już mniejszy problem) natomiast...
ja tutaj wszystkich szanuje To uszanuj też, że inni mogą mieć swoje zdanie, niekoniecznie zgodne z Twoim. Nie zmienia to faktu, że układ jest banalny i niektórych takie pytanie może irytować. Ale chcesz, to masz: https://obrazki.elektroda.pl/5883572400_... Przypominam też, że w obwodach 230VAC, niezależnie jakie są odbiorniki i osprzęt,...
Kolego cegreg ciekawy układ, ale rozumiem że jest 100% off-grid nie podłączony z siecią ? Ja na twoim miejscu zrobił bym tak jak mówi Putas a tym bardziej że mam taką ładowarkę na 48V gdzie można ograniczyć moc ładowania. Moc ładowarki to 2kW a agregatu 900w więc ograniczam i wszystko działa, a koszt agregatu 300zł zamiast 2tyś. Podłączasz do baterii...
Czy czujnik obrotów wentylatora to to samo co ten sensor? - nie. Sensor mierzy spadek napięcia na diodzie temperaturowej wbudowanej w układ (np. w GPU) lub na płycie i zamienia na postać cyfrową. Czujnik obrotów jest wbudowany w wentylator - podaje impulsy zależne od obrotów wentylatora (stała ilość impulsów na każdy obrót). Sprawdź diody temperaturowe...
W obudowie panelu słonecznego musi być czujnik zmierzchu Niekoniecznie. Może zezwalać na załączenie przy spadku napięcia - wydajności.
Faktycznie,blokada skrzyni biegów jest bardzo skuteczna,oczywiście można to obalić stwerdzeniem,że laweta itp. Owszem zgodzę się -niemniej jednak nikt nie będzie podjeżdzał lawetą po samochód starszy (czyt.więcej niż 3 lata)no chyba ,że jest to coś nietypowego. Dodatkowo możesz założyć sobie powiadomienie GSm(tylko nie te za 50 zł) bo te są lipne,montuję...
kalkulator spadku napięcia wyłącznik spadku napięcia alarm spadku napięcia
koszt roboczogodzina uszkodzić kontaktron przewierci dziura
rozszczelnienie transformatora rozszczelnienie transformatora
Pilot do wzmacniacza Harman Kardon PM640 VXi - gdzie kupić? Stiebel Eltron SHZ 130: Grzałka wyłącza się po chwili