Czujnik powinien być w zbiorniczku wyrównawczym płynu hamulcowego, sprawdź stan tego czujnika czy jest na górze czy na dnie może coś zwiera.
poziom płynu to może jemu trzeba zmierzyć a tak naprawde to mocno zajmij się czujnikami i ich stanem ew. zasilaniem. :o
Siłownik sprzęgła w opticruise z pedałem sprzęgła niema żadnego czujnika (siłownik jest taki sam jak w manualu ), więc siłownika nie kalibruje się, jest tylko czujnik d60 pod pedałem sprzęgła który komunikuje się z koordynatorem ( czy czujnik można skalibrować ,nie wiem ). Komunikat niski stan płynu chłodniczego , możliwe przyczyny usterki -problem...
a czujnik sprawdzony ?
Też się dziwie jak to zadziałało bo w starym jest pomiar rezystancji dwuetapowy na samo wykrywanie czujnika oraz niski stan płynu co za tym idzie wypięcie wtyczki bądź zworka dalej generuje usterkę - musi być rezystancją odpowiednia. W nowym jest podobny ale inny czujnik i nie są zamienne.
witam ja mam cos takiego w mercedesie 124 ale tam jest tylko czujnik ze mam niski stan płynu i swieci mi kontrolka
ja już napisałem, ale mogę powtórzyć za zapalenie tej kontrolki odpowiadają dwa czujniki czujnik temp silnika (nie ważne ilo pinowy 2 czy 4) jeden pin zawsze do wskaźnika a drugi pin działa jak przełącznik i zwiera do masy zapalając kontrolkę, drugi czujnik jest w zbiorniczku wyrównawczym i on zapali nam kontrolkę w przypadku niskiego stanu płynu chłodzącego.
Sprawdź czujnik przegrzania i czujnik temperatury płynu warto też zajrzeć od środka w jaki stanie jest rura płomieniowa. Bez odczytu błędów ciężko zdiagnozować.
to może inaczej - czy awaria nastąpiła nagle, czy też jest efektem dłuższego procesu, czy przejrzałeś filtry, czy działa pompa. Nagłe odcięcie może być spowodowane: - czujnik ciągu kominowego (cofka) - termostat kotłowy (przegrzew) - czujnik stanu płynu w kotle. Zależnie od typu zabezpieczeń paleniska przed wypływem gazu może być odcinany gaz gdy układ...
Potrzebuje schemat lub informacje w celu zasymulowania czujnika ciśnienia (poziomu?) oleju - ponoć pokazuje cały czas niski stan oraz czujnika poziomu płynu chłodniczego - też pokazuje stan minimalny, niby pływak był podmieniany i dalej to samo. Chciał bym sprawdzić na stole. Dziękuję.
A sprawdziłeś stan płynu hamulcowego może czujnik nie działa prawidłowo . W niektórych autach trzeba kasować wymianę klocków
O ile dobrze pamiętam, to Zafira, w silniku 1.8, posiada czujnik poziomu oleju. Jeśli fizycznie go tam nie ma to najprawdopodobniej ktoś go zdemontował a przewody od niego zwarł, Komunikat ten nie zapisywał się trwale w sterowniku a zanikał po uzupełnieniu stanu oleju. Czujnik poziomu płynu chłodzącego jest w zbiorniczku wyrównawczym pod spodem.
Jeżeli pokazuje za mało to wszystko wskazuje, ze utopił się pływak w chłodnicy. Chłodnica do wymiany. Mozesz wyjąc czujnik i na próbę przyłożyć do niego magnes. Jak pokaże dobry stan płynu to czujnik i kable są OK.
Takie cuda potrafią sie dziać z 2 powodów. 1. Jest jeszcze jeden czujnik temperatury krytycznej silnika i on wysyła fałszywy sygnał 2. uszkodzony czujnik lub zbyt niski stan płynu chłodniczego.
Tak podałem do kostki dostanę się jeszcze raz do vigu i prosto do niego dam masę tak jak mówisz a jeśli to nie pomoże to zostaje pewnie wymiana czujników i naprawa wiązki. Mam jeszcze jedne pytanie czy można oszukać czujnik poziomu płynu, stan jest, czujnik nowy i dalej świeci że niski poziom. Gdy zmostkowałem przewody przy kostce komunikat gaśnie ale...
Witam! Mam problem z kontrolką czujnika niskiego stanu płynu chłodniczego Fiat Ducato 2011 120 multijet. W zbiorniku nie widać czujnika. Poziom płynu ok, układ prawidłowo odpowietrzony. Ten silnik w Ducato pochodzi z Iveco i wiem, że tam taka kontrolka i czujnik jest. Instrukcja Fiata nie przewiduje takiej kontrolki i czujnika. Nawet w instrukcji nie...
raczej przewód do któregoś czujnika ugnity... lub sam czujnik już szwankuje. stan płynu nie ma nic tu do tego.
To jest bardziej inteligentne niż myślisz. Taka „prymitywna” inteligencja 🤭 Wewnątrz czujnika jest dodatkowy opornik 220 omów. I teraz są trzy stany: - styki zwarte (0 omów) - brak płynu - styki kontaktronu rozwarte (220 omów) - jest płyn w odp. poziomie, układ elektr. sprawny - wtyczka spadła, kabel przegnił (nieskończoność omów) - układ uszkodzony,...
W czasie jazdy? Sprawdzałeś płyn chłodniczy , jego stan?
Witam.Z pewnością masz zbyt niski pozim płynu hamulcowego,więc go uzupełnij.Niski stan płynu powoduje zwieranie czujnika pozimu płynu w zbiorniczku na pompie hamulcowej.Pozdrawiam.
Mam passata b3, 93r. 1.9td. Po rozgrzaniu silnika czujnik temperatury płynu w chłodnicy pokazuje mi około 85 stopni a w momencie zapalenia świateł temperatura na czujniku podskakuje do 110 stopni w momencie kiedy gaszę światła temperatura spada znowu do 85 stopni. I jak są zapalone krótkie światła to na liczniku czsami pokazuje że są długie a tak naprawdę...
Jak na moje oko diagnozę każdej tego typu usterki powinno się zacząć od sprawdzenia podstaw, ale to tylko moje subiektywne odczucie. Podłączyć pod komputer i odczytać kody błędów, sprawdzić czujniki, stan klocków i jeśli są to czujniki zużycia klocków, stan płynu itp..... Po co od razu podmieniać pompę i wpychać się w koszta? Poza tym jeśli już okaże...
A stan płynu do wspomagania sprawdziłeś?
Witam trzeba sprawdzić stan płynu hamulcowego to pierwsza rzecz a druga przyczyną palenia się kontrolki hamulców może być uszkodzony czujnik ABS mógł uledz uszkodzeniu w trakcie wjechania w dziurę
Aveo/kalos T200 szukam schematu instalacji elektrycznej. Głównym problemem jest kontrolka niskiego stanu płynu hamulcowego/ zaciągniętego ręcznego. Jest jedną wspólna. Wyłącznik przy ręcznym sprawny, odłączenie czujnika na zbiorniku płynu też nie gasi kontrolki.
Witam w samochodzie jak w temacie świeci się kontrolka od stanu płynu hamulcowego i hamulca ręcznego. Przy tym także świeci się kontrolka STOP. Jak sprawdzić, co jest tego przyczyną? Czujnik od ręcznego sprawdziłem. Stan płynu także jest w normie. Klocki są jak nowe. A kontrolki się świecą. Wiem, że ten czujnik od płynu jest ponoć na zasadzie oporu....
kolego w klockach są czujniki i najprawdopodobniej któreś masz zużyte sprawdz też same kabelki od klocków do wtyczek może kturyś jest urwany, no i jeszcze stan płynu bo za mała ilość też powoduje tę sygnalizację.
Płyn ma być w układzie (normalny stan), silnik najlepiej zimny (stała temperatura) i silnik oczywiście wyłączony. Schemat el. posłałem na PW.
Witam Podczas jazdy miga kontrolka ręcznego oraz licznik wydaje sygnał dzwiękowy. Lampka ABS i EPC gaśnie. Sprawdziłem czujniki zużcia klocków z przodu są ok. Stan płynu hamulcowego ok, czujnik ilości płynu sprawny. Z tyłu chyba nie ma czujnika zużycia okładzin. Co jeszcze może być przyczyną migania tej lampki.
Po zdjęciu wtyczki z czujnika temp. went. mają ruszyć jak jest ok. W tym "moim" Ka nieszczelny był dolny wąż, po wzroście ciśnienia spadał stan płynu i czujnik nie włączał. I tak zastąpiłem go termistorem 100k i went. włączały się przy 85c. a nie 108. Auto prawdopodobnie do mnie nie wróci bo Pani zmieniła ka na civic wiec temat zamykam.
Przepraszam że post pod postem, pewien gość powiedział mi że przyczyną żarzenia może być "świrujący" czujnik poziomu płynu chłodniczego, czy to prawda? Dziś co ciekawe przez dłuższą chwilę świeciła mi kontrolka od niskiego stanu płynu (do osiągnięcia ok. 80 C), co ciekawe w sobote uzupełniałem płyn do prawidłowego stanu (było na minimum). Może być to...
Sprawdziłem. To czujnik zero-jedynkowy. Nie zmierzy mi poziomu a jedynie da sygnał, czy ciecz na danym poziomie jest lub nie. Tak, dajesz wiec tyle tych czujników ile poziomów płynu chcesz rozpoznawać. Najczęściej wystarczą dwa - stan minimalny i maksymalny.
Zakładamy że płyn w układzie masz i stan prawidłowy , jeśli tak to czujnik temperatury silnika do wymiany.
Zmień pętlę główną na: Dodano po 6 Jeszcze kilka drobnych poprawek. Tak powinno już działać: [syntax=c]void setup() { pinMode(8, OUTPUT); //pompka jako wyjście pinMode(7, INPUT_PULLUP);//Czujnik pomiaru jako włacznik digitalWrite(8, LOW); //Wyłączenie pompki } #define MAX_CZAS_DEBOUNCINGU (20UL) int odczytCzujnika() { static int dlugoterminowyStanCzujnika...
Wyciągnij wtryskiwacze i zobacz w jakim stanie są ich uszczelnienia (uszczelki zmień na nowe) oraz w jakim stanie są obsady wtrysków. Zwróć uwagę, jaką temperaturę płynu podaje czujnik do sterownika silnika (tym samym czy silnik nie pracuje cały czas na bogatej mieszance).
Kolego jeżeli chodzi o czujnik płynu to najpierw połącz te dwa przewody od niego i zobacz czy kontrolka zgaśnie ( oczywiście jeżeli jest NC). Jeżeli jest NO to wypnij jeden przewodów i sprawdź stan tej kontrolki. Podobnie z hamulcem.
Zaglądnij do węża dolotowego, czy jest tam olej. Czy dymieniu nie towarzyszy wzrost obrotów biegu jałowego? Praca wentylatora po zgaszeniu silnika? Może dopala DPF-a. Jaki jest stan zapełnienia? Jakie wartości czujnika różnicy ciśnień? Nie ubywa płynu chłodniczego? Powąchaj spaliny. Olej kopci na niebiesko, DPF na biało. A jak płyn, to wyczujesz słodki...
A co ma wymiana płynu wspólnego ze stanem czujnika temperatury? Może mi to wyjaśnisz?
Termistor NTC. Zjęcie wyczki z czujnika sterownik silnika potraktował jako stan krytyczny i włączył wentylator.
Był mostek zamiast czujnika spryskiwacza widział ok tzn zaswiecił kontrolke od stanu płynu w spryskiwaczu
Po raz nie wiem już który zwracam uwagę odnośnie Mercedesa 202 oraz 210: AUTA "PRZEDLIFTOWE" (kluczyk "scyzoryk") i POLIFTOWE (kluczyk "rybka") TO AUTA O CAŁKOWICIE INNYM UKŁADZIE ELEKTRYCZNYM!!! Przedliftowe są podobne do poliftowych, ale elektrycznie SĄ CAŁKOWICIE NIEPORÓWNYWALNE! TO ZUPEŁNIE INNE AUTA! Wracając do tematu: Masz auto przedliftowe,...
Witam. EBS 4616-09; czujnik koła , koło 3: uszkodzony przewód połączeniowy lub uszkodzony czujnik.Okablowanie czujnika obrotów koła uszkodzony, czujnik lub jego okablowanie - zwarcie do masy. EBS 07 91 04; czujnik koła koło 3; za duża szczelina między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym, uszkodzony czujnik lub jego okablowanie, opór czujników powinien...
Golf V 2.0 kombi 2007 Rura na dole od chłodnicy jest zimna. Było zrobione 40 km i sprawdzana rura, a ona dalej jest zimna. Od czego to może być? Auto było odpowietrzane, wymieniane czujniki i nic. AI: Czy poziom i stan płynu chłodniczego są prawidłowe? Tak. AI: Czy termostat był sprawdzany lub wymieniany? Termostat był wymieniany.
Koledzy także mam problem z tym czujnikiem poziomu płynu. problem pojawił się po wymianie zbiornika wyrównawczego. Kupiłem zamiennik w opoltransie i na żółto pojawia się kontrolka niskiego stanu płynu i gaśnie po przejechaniu dosłownie kilku metrów. Zareklamowałem zbiornik, założyłem nowy i jest dokładnie to samo. następnie kupiłem nowy czujnik w serwisie...
Problem rozwiązany, winien był czujnik temperatury płynu chłodzącego.
A ja bym sprawdził poziom płynu hamulcowego w zbiorniku pompy hamulcowej, lub sprawdził przewody do czujnika poziomu płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Ale raczej stawiam na niski stan płynu w zbiorniku.
Czujnik padł, warto skoczyć do elektryka samochodowego i sprawdzić dokładnie co trzeba wymienić ale zacznij od sprawdzenia stanu płynu w chłodnicy, stary czarny płyn który stracił właściwości i jest jak woda też powinien być wymieniony ale problem tkwi w czujniku
Może jeszcze raz - w stelli regulacja NIE SŁUŻY do ustawienia obrotów przełączania! Wprowadziłbym cię w błąd, bo pomyliłem nazwy. Stella to bezpośredni wtrysk, więc same obroty musiałbyś ustawić na komputerze. Jednak sądzę, że masz problem z CZUJNIKIEM TEMPERATURY na reduktorze. Ten czujnik musi być DOBRZE przymocowany do reduktora, bo inaczej nie podaje...
jesli zapala sie czerwona kontrolka to problem z cisnieniem oleju albo uszkodzony czujnik jesli zolta to problem z niskim stanem oleju lub co czeste w vw czujnik poziomu oleju padł
Problem rozwiązany. Zostawię informację dla innych - do wymiany czujnik adblue z grzałką (odpowiedzialny również za stan płynu w zbiorniku). Wszystkie błędy po wymianie ustąpiły. Druga sprawa - luzy na zaworach musiały być poprawione po wymianie wałka.
A zobacz czy masz w normie stan płynu abs :)
Chodzi mi o to co by było gdyby się zaciął i ciągle lał. Po prostu szukam miejsca gdzie może iść paliwo nie powiększając stanu płynów.
pojawiał by się komunikat niski stan płynu chlodzacego a nie usterka komputera pokładowego No tak - nie doczytałem. To dlaczego jest usterka komputera, a pomaga wymiana czujnika? Tu już nie mam koncepcji.
sprawdź najpierw stan płynu hamulcowego w zbiorniku lub czujnik poziomu w zbiorniczku z płynem może tu masz dodatkowy problem
Wymieniłeś czujnik temp. płynu chłodzącego a trzeba było najpierw sprawdzić stan pinów we wtyczce i kabelki - wymiana czujnika nie pomogła więc teraz już wiesz, że brak jest na kablach sygnału z jego 3 pinu Potwierdzam, kilka dni temu opisywałem tu na forum problem z identycznym passkiem, przez dwa dni robiłem pomiary i wszystko było w pożądku, autko...
Czujnik temperatury płynu chłodzącego -sygnał do sterownika gaźnika .Stan normalny -zwarty przy temperaturze poniżej 15°C.Przy zerwanych przewodach, sterownik widzi go jako rozwarty czyli temperatura płynu powyżej 15°C-włączony system elektronicznej regulacji składu mieszanki.
Automat CVT Dodano po 10 Nie ma czujników grubości klocków, czujniki ABS działają prawidłowo. Jest czujnik poziomu płynu hamulcowego, ale płyn wymieniłem stan pod max (rozbieralem zaciski, wymienialem gumki, tłoczni luźno pracują) hamulce jak brzytwa nie czuć by były zapowietrzone. Rozlaczylem akumulator sądząc że to błąd do skasowania na komputerze,...
Pojawia sie komunikat o niewłaściwym poziomie płynu wspomagania :* - dokładnie, usterka czujnika też jest zapisana w sterowniku wspomagania, czujnik jest na 100% - pytam ponownie czy to kontaktron czy coś innego bo po zmostkowaniu komunikat z wyświetlacza znika ale usterka czujnika się nie kasuje.
Bez kodów usterek, bądź diagnostyki komputerowej ciężko będzie coś doradzić... Komunikaty świecą się cały czas czy okresowo? Co do poziomu płynu jeśli jest odpowiedni stan, to może być uszkodzona instalacja czujnika, sam czujnik, lub zaciął się pływak w zbiorniczku.
Będę myślał. Mam ten op-com może on mi coś pokaże? Czy taki stan rzeczy mógłby też być spowodowany problemem z czujnikiem położenia wału?
Należy zacząć od sprawdzenia układu rozrządu. W trakcie wymiany, która będzie Pan przeprowadzał, proszę zweryfikować ustawienie z użyciem odpowiednich narzędzi. Z opisywanych objawów można wnioskować, że coś jest nie tak z synchronizacją wału korbowego i wałka rozrządu. Drugim problemem, który może powodować takie objawy, jest stan czujników temperatury:...
Przekaźnik załącza,na wtyczce do moduł cewka jest masa,na pierwszym czarnym przewodzie jest plus,na trzecim brak,czujnik halla działa,świeci się kontrolka niskiego stanu płynu chłodzącego.Kopułka i aparat ok.Jakieś pomysły ??
Witam. Renault Gama T silnik 11L Błąd poziomu płynu chłodniczego. Początkowo wyświetlił się sporadycznie niski stan pomimo poziomu powyżej max. Później ostrzeżenie na czerwono i usterka silnika ograniczenie momentu. Po zmianie na nowy org to samo bez zmian. Po wykręceniu czujnika i opuszczeniu go na dół zbiornika tylko ostrzeżenie o niskim stanie na...
tak to jest Teves ATE po 90 roku czyli czujnik ciśnienie jest z boku
Jeśli czujnik działa zerojedynkowo, czyli albo jest sygnał albo go nie ma, bez stanów pośrednich to wystarczy ci inwerter cmos, np CD4007 plus mały kawałek płytki drukowanej aby miało to czego się trzymać a obok przylutujesz twój buzzer. Dla pewności narysuj jak obecnie to połączyłeś.
Zmieniłem też wiązkę kabli do radia, wypnę i wsadzę stare. W piwnicy leży oryginalne radio, mogę podłączyć jak trzeba. Jutro jak już uporam się z rozrusznikiem to przywrócę wszytsko do oryginalnego stanu. Pozdrawiam
Siemka. Jak w temacie. Dziś dziwna sytuacja. Odpalam samochód i 3 krotny sygnał dźwiękowy. Żadnych komunikatów itd. Stan płynów w normie,stan akumulatora też ok,brak błędów,pasy zapięte,czujniki parkowania się nie odpalają,ciśnienie w oponach w normie(też nie wywala błędów),temperatura 8 stopni,więc też nie wyskakuje komunikat gołoledź. No to jadę....
Witam mam ten sam problem w Toledo 1,8 może kroś już rozwiązywał taki przypadek. Oczywiście ciśnienie oleju i stan płynu w układzie są ok. Czujniki także sprawdzałem i nie mam się czego czepnąć.
Ogólnie samochód robi małe przebiegi . Stan oleju cały czas taki sam na bagnecie . Kilka miesięcy temu , czujnik płynu chłodniczego zaświecił mi sie , pomyślałem o uszczelce pod głowicą , był niski poziom płynu chłodniczego , dolałem i cały czas trzymał taki sam poziom. Ogólnie czasami podczas jazdy było czuć spaliny . Raczej to jest jakby spaliny z...
Odpowiem sobie sam, może to komuś pomoże. Czujnik nie jest rezystancyjny. Opór w setkach MOhm. Wyjąłem z instalacji zbiorniczek, dokładnie wypłukałem rozpuszczalnikiem nitro, tak aby nie był widoczny osad. Po zamontowaniu pokazuje właściwie stan płynu.
Wczoraj zaczęła mi świecić kontrolka hamulców (ta sama co od ręcznego). Gaśnie podczas hamowania. Płyn hamulcowy jest. Klocki nie posiadają czujników (przynajmniej nie odchodzą od nich przewody). Pedał wydaje mi się bardziej miękki, ale nie wiem, czy to nie moje przewrażliwienie :-) Podciśnienie na serwie jest. Klocki mają około hmmm 5-7mm. Co może...
Długość rurki ciepłowodu nie ma krytycznego znaczenia - w ciepłowodzie to nie rurka przewodzi ciepło, a jej zawartość - płyn, jaki ma odparować, przenieść ciepło do radiatora, skroplić się, ściec do bloku na procesorze...i tak w kółko. Przynajmniej dopóki ciepłowód się nie rozszczelni, bo wtedy cały układ chłodzenia do wymiany. Problem z diagnostyką...
Oferuję usługę diagnostyki i naprawy zbiorników/pomp AdBlue z grupy PSA: Peugeot, Citroen. Przykładowe numery części: "12678023", "9818630780", "9813676800", P1001565. Jeśli pojawił Ci się błąd jak w tytule ogłoszenia P20E8 (P20E9, P21C5)- niskie ciśnienie mocznika oraz kontrolka "SERVICE" oraz "UREA" to mogę to naprawić bez konieczności wymiany zbiornika...
Wymiana czujnika temperatury w tym przypadku nie załatwi problemu bo jedno nie ma nic wspólnego z drugim, aby się upewnić, że winy za taki stan rzeczy nie ponosi zakamieniony czujnik poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym to nic prostrzego jak wypiąć wtyczkę tego czujnika i zewrzeć jej piny - jeśli kontrolka na zegarach nie będzie sygnalizować...
ale poziom wody jest nawet ponad stan a czujnik zaświeca jak woda opadnie poniżej czujnika
Ładnie wróżysz bez żadnej weryfikacji. Od razu UPG i auto na złom bo 1.2. PS ja też nie uważam ten silnik za udany ale spokojnie niech autor zweryfikuje po koleji. Może to tylko niski stan plynu albo częsta korozja na elektrodach czujnika poziomu plynu w zbiorniczku.
Witam wszystkich mam pytanie to prawda, że czujnik płynu do spryskiwaczy jest nie wymienny i, że pozostaje kupić tylko nowy zbiornik w BMW f30 2012 2.0 diesel 184 km ? Problem jest taki, że ciągle wyświetla się komunikat mało płynu, ale po uzupełnieniu dalej się świeci
Musisz pamiętać o podstawowej rzeczy: silnik zimny może mieć niski stan płynu w zbiorniku wyrównawczym, zaś rozgrzany może ten stan podwyższyć i to znacznie. Taka jest naturalna sytuacja w zbiorniczku ze względu na rozszerzalność płynu chłodniczego. Musisz przyjąć tylko jeden ze stanów w zbiorniczku do pomiarów - albo zimny silnik albo gorący. Pozdrawiam
#spryskiwacze wycieraczki przód / tył. Mieliście sytuację, że spryskiwacze wycieraczek przód i tył nie działały? Myślałem, że to wina pompki, wymieniłem, ale problem znów powrócił. Na początku myślałem, że to problem z brakiem płynu, więc dolewałem, chwilę nie działały spryski. Więc pomagało wyłączenie i włączenie auta. Co ciekawe, nie krzyczał czujnik,...
witam miał by ktoś może schemat jakiegoś takiego czujnika który przy braku wody zapalał by diode. Początkowo ma to służyć jako rezerwa płynu do spryskiwaczy w aucie a ostatecznie jako zabezpieczenie pompy w zbiorniku na wodę zależy mi jednak na tym żeby owy czujnik gdy dostanie sygnał o braku wody trzymał swój stan na wyjściu aż do momentu wyłączenia...
Stan płynu chłodzącego , zapowietrzenie układu!
Witam. Mam następujący problem z Yarisem: zapalił się ABS, zrobiłem diagnostykę i wyszedł czujnik przedni lewy. Więc go wymieniłem. Za 2 dni okazało się że ABS się znowu zapalił wraz z kontrolką od hamulca ręcznego (ten wykrzyknik). Podłączyłem się jeszcze raz, okazało się że błędów nie ma, czujniki posprawdzane na wszystkich kołach, stan płynu ok,...
Stan płynu w zbiorniku wyrównawczym jest ok. Raczej to nie jest powód. Może szybciej te "diody"-czujniki, które znajdują się w tym zbiorniku, jak można to sprawdzić?
Tak kamper. Westfalia Florida. Co do wyposażenia to jeśli masz na myśli znaczki od blokady mostów, to chyba ktoś musiał coś przełożyć lub tak wyszedł ten model. Napęd jest zwyczajnie na tył, bez reduktora. Jutro sprawdzę stan płynu i poszukam tego czujnika. Może to on szwankuje. Dzięki za serwisówkę i za pomoc.
Obieg oszukany ale niestety to samo.. Wężyk na Zasilanie i powrót cieczy. Pomysłów brak. Dodano po 2 Sprawdzony czujnik poziomu płynu czerwona kontrolka zgasla informująca o stanie poziomu płynu. Jednak cały czas swieci żółta lampka od temperatury brak reakcji na elektrodzie jak i Tig
W citroenie berlingo 2009 1,6 benzyna nie mam połączenia między czujnikiem hamulca a ESP. Witaj na forum elektroda.pl! Rozumiem, że napotkałeś problem z brakiem połączenia między czujnikiem hamulca a systemem ESP (Elektroniczny Program Stabilizacji) w Twoim Citroenie Berlingo z 2009 roku, wyposażonym w silnik 1.6 benzynowy. Postaram się pomóc Ci krok...
Wymieniłem dziś czujnik temperatury, który znajduje się nad alternatorem - w jest kolektorze ssącym (niebieska wtyka na dwa piny). Mam wrażenie jakby usterka zniknęła. Nie jestem pewien, bo przejechałem dopiero kilka kilometrów. Odezwę się za kilka dni. Czujnik kosztował 56zł http://www.motoneo.pl/t/z1/EPS1.830.262 A, i pewnie nie bez znaczenia jest...
Mechanik odpowietrzal. Czujnik jest na pewno sprawny kupiony nowy. Nie do końca rozumiem o co chodzi z poziomem płynu ale stan jest ok i nie zmienia się jak narazie .
LPG nie ma, diagnostyka była robiona, zapalała się kontrolka przegrzania (płyn chłodzący) zaraz po uruchomieniu silnika, a stan płynu OK, oraz pomarańczowa kontrolka recyrkulacji spalin? Diagnosta wygasił komputerowo obie kontrolki, ale jak się okazało, nieskutecznie. Biorąc pod uwagę inne posty z Elektrody, wymieniłem czujnik temperatury na nowy. Na...
Dziękuję za odpowiedzi. Sprecyzuję, bo nie bardzo mogę zrozumieć. Z wiązki zostały wypięte: - czujnik powietrza, - czujnik płynu, - czujnik przepustnicy, - czujnik podciśnienia. Przy takim stanie po włączeniu zapłonu 5V pojawiło się na: - B3 - B4 - F8 0V względem masy, było na pinach - A7 - B2 - F15 - F5 Nie bardzo rozumiem jak przy dzielniku napięcia...
Czujnik poziomu płynu w korku jest sprawny .
To znaczy no właśnie zły montaż bo czujnik swoje a spinka swoje i wyskoczył, ale czy to nie jest tak że został stary oring i za płytko nowy czujnik wszedł? Ok czyli sądzisz że to wyparuje? Nie będzie brudu i tego zarąbistego różowatego kolorku wszędzie gdzie się da? Najwyżej kupie jakiś środek mam też w domu WD Bike do rowerów, popryskam opłucze wodą,...
witam nieprwada kolego jeśli jest brak płynu lub zaniski stan czujnik odłączy ! czyli efekt taki ze sprzegiełko nie włączy kompresora a zinej beczki to w tym roczniku omegi to na 90 % nieszczelny kompresor nieregenuje się tego a nowy to koszt 3.500 a używka dobra to ok.600-800 zł pozdro
To dolej płynu a jak poziom ok to trzeba wymienić zbiornik wyrównawczy. Tylko orginalny Iveco. Zamiennik thermotec nie działa.
Po odpięciu czujnik temperatury płynu chłodzącego sterownik silnika powinien pokazywać -40 st.C. ( chyba że się mylę). W komputerach diagnostycznych są takie pomocne komendy np. włączenie przekaźnika świec żarowych i można zobaczyć czy podaje napięcie, albo można zobaczyć stany czy przekaźnik jest włączony . Co z tymi rzeczami :?:
Ta kontrolka oznacza, że jeśli masz płyn w zbiorniczku układu kierowniczego, to masz problem z czujnikiem, albo z instalacją od czujnika . Sprawdzony, stan ok..na wszelki wypadek 0,5l dolałem ale "wyrzygało" nadstan..wspomaganie dziala bez zarzutów,po odpięciu czujnika poziomu wyświetla info o sprawdzeniu poziomu płynu Wszelki problem dotyczący czujnika...
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
To Max52 mogę np.zrobić tak że założę parownik od Seq24 wkręcę mój czujnik i podciągnę temp.w sterowniku na wyższa zęby później się przełączał.Nic się czujnikowi nie stanie jak będzie mierzył temp płynu a nie gazu??Pozdrawiam
czarny_1963 Dobre zadajesz pytania i mimo że ten mój rysunek to czysta teoria ale już jesienią to będzie praktyka, bo od kwietnia podłączem dwa kolektory bezpośrednio do bojlera. Potem na spokojnie wykonam taką instalacje. Jak popatrzysz na mój rysunek to zauważysz linię poziomu płynu w instalacji w stanie spoczynku.. jeżeli czujnik zauważy wzrost temperatury...
Taaa, bo zielony albo pomarańczowy, a wiesz w jakim stanie czujnik, i ile go tam naprawdę jest?
stanu płynu czujnik stanu paliwa czujnik stanu pierwotnego
alpine kostka czujnik biegu wstecznego wtrysk mercedes
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
AOZ1282CI Alpha & Omega G2B SMD 6-pin U1 – identyfikacja układu w zasilaczu impulsowym Zamiennik tranzystora 2SK244 – 2SK170, LSK170, LSK389, selekcja JFET do Sony, Toshiba