jezeli to tylko na zimnym silniku czujnik temp...
A co sprawdzięłś? Jak pracuje na 2 cylindry to porażka. Może ma małe ciśnienie paliwa, albo czujnik temp. szwankuje, lub lewe powietrze ciągnie.
Jak wskazują napisy - jest to wskaźnik temperatury wewnętrznej (zapewne ten czujnik nad pedałami) i zewnętrznej - coś jak przy Climatronicu czy Volkswagenowskim MFA
Pod spodem auta jest złącze sondy z instalacją.Często do tej kostki dostaje się woda i niszczy styki. Należy sprawdzić to połączenie i zainteresować się jeszcze raz czujnikiem temp. Pozdrawiam.
A co filtr paliwa ma do zalewania? Zazwyczaj to wina czujnika temp silnika i przepływomierza.
Dobra. To sprawdź czujnik na zimnym i 17/18 X20 na odpiętym czujniku.
W który kolektor strzela?Podjechać na kompa i sprawdzić czujnik temp płynu i powietrza.
Krokowca tam nie szukaj , bo go nie znajdziesz. Jest za to zawór wolnych obrotów. Jest on z przodu, po prawej stronie głowicy, na wtyczce na dwa piny. Czujnik temp. chłodziwa jest niebieski.
Samo sprawdzenie czujnika to nie wszystko ,należy sprawdzić jego zasilanie ma być 5V mierzone do masy(to samo tyczy czujnika temp płynu i powietrza zasysanego).
Tak to może być czujnik temp. cieczy chłodzącej podłącz pod komputer może coś wyjdzie jak nie diagnostyka na piechotę.
Pytam jeszcze raz o reduktor. To, że ktoś ci powiedział, że reduktor jest dobrany do mocy nic nie znaczy. Tracisz czas na rozdrabnianie się. Nie wiem jaki jest reduktor nie znam się na tym, jutro sprawdzę, ale na pewno jest dobrze dobrany bo półtora roku jeżdżę i z sekwencją nic się nie działo, auto zbiera się jak szalone, a v-max na lpg jest o 8km...
Więc sondę jest łatwo sprawdzić, czujnik temp też, prosta sprawa z miernikiem w ręku.
Powodem nieprawidłowych wskazań temperatury silnika były zamienione wtyczki od czujnika temp. silnika oraz czujnika temp. powietrza w kolektorze dolotowym. Podczas zmiany wiązki odwrotnie podpiołem wtyczki. Pozdro
wymienilem czujnik temp. na nowy i dalej nic ... sa dwa czujniki , drugi tez wymienie jutro , to pomoze ?
Czujnik temp. powinien być w kolektorze ssącym, z prawej strony przepustnicy, nie w przepływomierzu. Dla silnika 20 6S 1lub2 oporność przy 15-30C to 1300 do 3600 Ohm, piny przy sterowniku 77 i 78.
Napewno nie jest to czujnik temp. Raczej szczelność dolotu,przepustnica. Ktoś pogrzebał ogólnie.
a dlaczego twierdzisz ze on może być sprawca? skoro czujnik temp z auta ma ponad 10x większą opornosc
Witam. Odkryłem, że ten miniwiatraczek wymuszający obieg powietrza przez czujnik temp. pracuje ciągle i to chyba latami. Po przestaniu tygodnia, zaczyna to wpływać na kondycję baterii, prąd biorą jeszcze inne układy i tego się nazbiera trochę. Czy tak ma być? Jesteś pewien, że działa non-stop? Ten wentylatorek (normalnie) działa jeszcze 15 minut po...
Szukaj czujnika temp zewnętrznej - a dokładnie jego braku . Okolice zderzaka , kratki lewej halogenu z przodu . Dodano po 1 sprawdz jeszcze jego okablowanie bo przy samej kostce przewody gniły
Są tam dwa czujniki temperatury : jeden dla sterownika silnika a drugi dla wsaźników, znajdują się pod kolektorem dolotowym.
Witam mam problem z czujnikiem temperatury silnika w bmw e36 1.6 1997r a mianowicie falują obroty i na stacji podpinali mi elektrycy pod komputer i wykazano uszkodzony czujnik temp. Silnika. Doszedłem do niego bez problemu ale jest meeeega problem w tym że czujnik jest na miejscu lecz nie ma przewodu 😮 Pytanie moje brzmi skąd ten przewód idzie?gdzie...
Witam ponownie, jednak samochód dalej się krztusi i przerywa. Rzeczy jakie wymieniłem juz to: przeplywomierz wraz z guma, silniczek krokowy. Odpinałem tez po kolei sondę, czujnik temp., przeplywomierz i nic...pomóżcie bo zwariuje.
Nie pamietam dobrze ale chyba w dolnej czesci przedniego pasa pod zderzakiem
Witam.Grzebalem na necie i znalazlem artykul gdzie jest opis przyjmowania wartości zastępczych przez sterownik(motronik montowany w bmw).Przy uszkodzeniu czujnika temp zasysanego powietrza, sterownik przyjmuje jako temp zastępczą 20C°(objawy to nierówne obroty biegu jalowego i trudności z rozruchem na gorącym silniku).Natomiast przy uszkodzeniu czujnika...
Witam sprawdź czujnik temp. cieczy klapę przepływomierza .Odepnij aku na noc i zobacz czy będzie poprawa.
Konkretnie to szukam tych od silnika krokowego, czujnika temp cieczy, tps, przepływomierza, sondy lambda. A najlepiej to przydałby się opis wszystkich.
Witam. Otóż zrobiłem swap w e46 1.9 na silnik z e36 m52b20. Wcześniej zegary brały info z komputera po Can. W m52 jest podwójny czujnik 2 przewody idą na ecu, druga para na zegary i nie wiem bardzo jak to rozwiązać. Zastanawiam się nawet nad jakimś zewnętrznym, aby go jakoś zsynchronizować w service manual znalazłem wartości takie jak: -10C +/- 7-11.6ohm...
Wiesz kolego nie jest w stanie albo czujnik nawala, bo auto trzyna 90st a temp tak jak widac max jakies 65-70st
https://www.google.pl/search?q=bmw+e36+1... Kolektory i wszystko co widać na tym zdj jest tak samo jak u mnie więc jest na przepustnicy to.o.co.się pytales....
Witam, no wiec udalo mi sie podlaczyc komputerek tak ze wszystko dziala i swieci. Ale powstal kolejny problem, gdy temperatura spada to na wyswietlaczu tez spada, ale gdy czujnik sie ogrzewa to na wyswietlaczu juz nie rosnie ... czym to moze byc spowodowane ??. Jesli czujnik sie podgrzeje a komputer sie odlaczy i wlaczy to pokazuje dobra temperature,...
No własnie, bo instalacja e36 i e46 jest inna, w tym problem po drugie, ja mam ews 3, a e36 z m44 ma ews 2.ale poza tym proszę o info dla czego instalacja e46 m43b19 miała by nie pasować na m44b19 ? czego braknie co się nie zgadza proszę o konkretną odpowiedź jeżeli bloki są takie same tylko głowica inna a najważniejsze czujniki w niej to czujnik temp...
Nie bylo nic w bloku bo sprawdzałem a w kolanku byl tylko czujnik i patrząc do wewnątrz kolanka bylo widac takie 2 slupki czerwone krótszy. I dłuższy. Nic więcej
Rezystancja czujnika przy temp 20°C wynosi 2,2-2,7kΩ.Odepnij przepływke na zimnym problem z przekroczeniem 2tys obr i ruszeniem powinien ustąpić.
Kurze następna wpadka rozrząd ustawilismy pali ale dopiero po dłuższym kreceniu rozrusznikiem po odpaleniu obroty faluja i nie ma odpowiedniej mocy trzymając na sprzegle łapie odcine ale na biegu kręci się do 7tys i nic nie słychać ciężko nawet z jedynki ruszyć na a po w cisnieciu gazu w podłogę bardzo powoli się rozpędza a gdy silnik złapie trochę...
Tak sobie czytam cały ten wątek i widzę że generalnie jest tendencja anty KME... ja powiem tylko tyle zakładam ich instalacje od 4 lat i jak do tej pory nigdy nie musiałem żadnej demontować. Były owszem jakieś problemy z pierwszymi generacjami produktu KME o nazwie Akme wynikające z bardzo małych korekt po temp i ciśnieniu gazu natomiast było to spowodowane...
Auto stało prawie rok czasu bez płynu chłodniczego i chłodnicy, może termostat zaśniedział i dlatego nie chce się otworzyć? Co o tym myślicie? Spróbuję się przejechać i wtedy odpowietrzyć. Czy jechać z odkręconym odpowietrznikiem? Poza czujnikiem temp wkręconym w chłodnice nie ma tam żadnych innych połączeń elektrycznych. Może ta nowa używana chłodnica...
czujnik temp. ok. A czy wtym aucie powinien mi się świecić check po zapłonie bo mi się po zapłonie check nie świeci Teraz to nawet na samostarcie nie odpala a iskra jest.POMOCY
Witam. Mam problem z Bemką. Grzeje się wszystko odpowietrzyłem nagrzewnica gorąca, chłodnica gorąca, wywaliłem termostat, bo myślałem, że to może być przyczyną. Nie sprawdziłem pompy ale nie wydaje mi się, żeby była zepsuta. Czujnik temp. jest dobry, grzeje się dosłownie w minutę na maksa. Podejrzewam uszczelkę albo głowicę ale może ktoś mi podpowie,...
Jeśli nie to, to już nie wiem co może być przyczyną. Już wymieniłem świece, kable, cewkę, pompkę paliwa, czujnik temp., regulator ciśnienia paliwa i sondę. Pozostaje mi chyba tylko przepływomierz :| Jeszcze tylko dodam że najlepiej pali zaraz po wyłączeniu silnika. Tak do 5min. Bo później już jest lipa:cry:
Witam poniżej znaleziony pin-out OBC i podłączenie sensora temperatury ;) https://obrazki.elektroda.pl/1791673600_...
Witam jak w temacie samochod nie wchodzi na obroty zbyt dobrze dopiero jak osiagnie ok. 3000 obr. wtedy jest ok a jak doda sie gazu z wolnych obrotow to bardzo ciezko się wkręca i tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry ( ale sprawdzane i jest ok) samochod mial wymieniony czujnik położenia walka rorządu i listwe wtryskową i spoczątku troszke lepiej...
Znaczy auto się zalewa.Za czasy wtrysku odpowiedzialny jest czujnik temp płynu,sygnał z przepływomierza i potencjometru przepustnicy. Jeżeli chodzi o przepływomierz albo potencjometr położenia przepustnicy to musiałoby być gdzieś zwarcie żeby podawały paliwo na maxa.Przy braku sygnału z czujnika temp płynu sterownik przyjmuje temp zastępczą 80*C pod...
Witam,problem rozwiązałem tzn. w modelach e34 czujnik cieczy który podaje sygnał na zegary jest jednopinowy a w modelach e36 czujnik jest dwupinowy. Więc trzeba zakupić nowy czujnik dwupinowy do e36 m50b20vanos w moim przypadku jest tak że mam silnik z e34 w e36 i musiałem dołożyć jeden przewód od czujnika to gniazdka gdzie jest podłączona instalacja...
Jeśli chodzi o gasniecie na gazie to udaj się do warsztatu gazowego na ponowną kalibracje inst.gazowej,próg przełanczania podnieś do 45 stopni. Jeśli chodzi o gaśnięcie bez powodu,spawdz czujnik połozenia wału,wyjdzie na komputerze
Dziękuje za odpowiedź. Czy przy tej wstępnej regulacji mam wykręcić czujnik temp. powietrza z kolektora i podłączyć go do wiązki czy nie ma to znaczenia? Ponoć już po zamontowaniu kolektora można dokonać precyzyjnej regulacji w Dis-ie bez ruszania nastawnika, lecz nie wiem czy jest tak w rzeczywistości. Mam jeszcze pytanie jak ustawić wstępnie nastawnik...
W pierwszej kolejności sprawdz rezystancje czujnika temp płynu(ten co daje sygnał na ECU).Czy zaczyna falować od razu po zapaleniu czy musi upłynąć około 1-2min co by wskazywało na sonde.Sprawdz lewe powietrze jak radzi kolega wyżej.
Jeśli masz duże spalanie to może być przepływomierz. Poszukaj najpierw nieszczelności pomiędzy silnikiem krokowym a kolektorem ssącym. Jeżeli możesz to zobacz jaki jest przepływ powietrzna wg przepływomierza. Ja w M54B30 mam około 3,5g/s na ciepłym silniku . Ty powinieneś mieć w okolicy 2g/s. Można to sprawdzić modułem ELM 317 BT i programem TORQUE...
problem w czujnikach jest taki ze wszystkie oprócz jednego są czarne w tym jeden niebieski i wtyczki te same :/ a co do termostatu to otwiera się ładnie bo zmieniłem na drugi i to samo jest :) problem widzę bardziej w tych czujnikach ;/ pod komputerem chyba to powinno pokazać?
Witam, pacjent to bmw e36 1.8 is z silnikiem m42. Problem to brak wolnych obrotów. - Przepływka sprawdzona, ustawiona na fabryczne napięcie, zmiana na plus czy minus nic nie poprawia. - Sonda wymieniona na nową, w sumie sonda nie ma nic do wolnych obrotów - Czujnik przepustnicy sprawny - Silnik krokowy, sprawny po podstawieniu napięcia z zewnątrz, obroty...
Witam. Tu nie ma co pomagać, trzeba wymienić czujnik temperatury i wszystko będzie dobrze. :D:D:D
zmostkuj piny we wtyczce i zobacz czy zegar pójdzie do końca
Znalazłem taką informację:na przewodzie brązowo-czerwonym od czujnika temp. powinno być napięcie przy 20 stop.-3,5V,przy 80 stop.C -1V dla Motronic 1.7.2 a dla Motronic 1.7.3 przy 20 stop.C -3,6V a przy 80 stop.C -0,7V.Czujnik od temperatury znajduje się na środku silnika pod kolektorem ssącym.
witam zakupilem sobie zamiast ekonomizera wskaznik temp oleju silnika z m3 wg schematu probowalem dodac pin we wtyczce lecz nic to nie dalo czujnik sprawny (podlaczany pod wskaznik dodatkowy wody) pomyslalem aby dodac kabelek bezposrednio na wskaznik ale nie wiem jak on dziala 4 piny a podajac roznie napiecia dziwnie sie zachowuje http://obrazki.elektroda.pl/5178811300_1...
mam bmw e36 2.0 z vanosem . Zerwal sie lancuch i kupilem inny silnik . Pracuje dobrze ,ale czasami po odpaleniu popracuje troche i gasnie i nie daje sie uruchomic ! Kreci ,lapie ale nie odpala. Po sprawdzeniu swiec okazuje sie,ze zalany . Jak postoi z godzine to odpali ! W starym silniku byly dwa czujniki temperatury w glowicy,jeden od wskaznika drugi...
Mam mały problem mianowicie na komputerku wyświetla mi cały czas-37 stopni może ma ktoś to dego jakiś schemacik lub wie jak sprawdzić czujnik temperatury który się znajduje w przednim zderzaku???? Dodano po 1 BMW 320 e-36 rok 94
ja tak samo mam kolega tak samo ma z tego co wiem te modele zbierają się dopiero od około 3000 - 3500 ja bym sie nie martwił jeśli nie ma na komputerze błędów Pochopnie wyciągnięte wnioski... Przede wszystkim przepływka, pózniej czujnik temp cieczy chłodzącej i czujnik położenia wałka rozrządu... dobrze by było gdybyś je zdobył na chwilową podmiankę......
Mam mały problem mianowicie na komputerku wyświetla mi cały czas-37 stopni może ma ktoś to dego jakiś schemacik lub wie jak sprawdzić czujnik temperatury który sie znajduje w przednim zderzaku???? Dodano po 3 dodam,że to jet model E-36
Jeśli czujnik będzie uszkodzony to na diagnostyce będzie widać, że sterownik widzi nieprawidłową temperaturę silnika. Przed wykręceniem czujnika odkręć i ponownie zakręć korek na zbiorniku wyrównawczym, żeby zeszło ciśnienie z układu - dzięki temu płyn będzie wolniej wypływał po wykręceniu czujnika.
Witam . Mój poprzedni temat został wyrzucony do kosza . Chodziło mi oto jak sprawdzić miernikiem przepływomierz . Bmw e36 1.8 M43 1996r . Samochód był prześwietlany u kilku mechaników i nikt nie wie co jest. Problem pojawia się gdy wskazówka temperatury dojdzie do połowy niebieskiego pola aż do pionu. Gdy silnik obciążony jest elektrycznie np. szyba...
To nie jest prosty temat- może być co kolwiek winne: Przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, "lewe" powietrze - dziurawa guma łączaca przepływomierz z kolektorem, regulator wolnych obrotów (krokowiec) dalej- pompa paliwa, sprawdzić ciśnienie. Na"dzikie"powietrze jest szybki sposób- samostart. pryskasz na wszystkie połączenia gumowei w obrębie...
Witam, nie wiem czy w dobrym dziale itd. Problem polega na tym iż nie umiem odczytać (zrozumieć) części schematu, który jest w pliku w załączniku. A tu jest zaznaczony fragment którego nie rozumiem. http://obrazki.elektroda.pl/2351823600_1... Trochę wyjaśnienia to schemat tempomatu do e36. Chodzi o podłączenie czujników hamulca i sprzęgła...
z tego co widze nie probowales jeszcze sprawdzic przeplywomierza powietrza. Odłacz wtyczke gdy silnik pracuje i zobacz jakie bedzie reakcja auta . jezeli zakolysze nim lub zgasnie to teorytycznie powinno wskazywac na to ze przeplywomierz jest sprawny. Choc tez nie jest to regula bo nie wiem jak w Twoim przeplywomierzu ale u mnie w samym jego tunelu...
Witam. Nie umiem tego ugryźć bo nie ma żadnych danych na ten temat. Przydałby sie jakiś schemat. Problem polega na tym, że podczas jazdy na gazie na ciepłym silniku systematycznie przerywa co ok.10 sek. Na zimnym to przerywanie nie ma miejsca. na biegu jałowym na podwyższonych obrotach też jest ten problem. Wygląda to trochę tak jakby sterownik próbował...
Witam po raz pierwszy Mam problem i walczę dość długo i nic Do rzeczy: jak odpalam na zimnym ma za niskie obroty ok 600 obr/min i telepie całą budą,jak się rozgrzeje wszystko jest dobrze na D ma 830 obr/min a na P prawie 1000 obr/min. Czyściłem krokowca,przepływkę i przepustnicę.Sprawdzałem wszystkie węże i doloty.Byłem parę razy na kompie i raz pokazało...
w uno 1.4 e.i.s z 1996 roku jest monojetronik boscha korpus wtryskiwacza wraz z czujnikiem temp. zasysanego powietrza i regulatorem ciśnienia paliwa taki sam jak vw golfie mk3 1.8 75 km, uno =złącze dignostyczne we wtyczce 3 polowej po stronie przedniego padażera w nogach ma aktywne dwa piny na których jest txd i rxd w porównaniu z obd2 z golfa wspomnianego...
Witam mam problem. Moja calibra 94r c20xe 150km. Zamieniłem ja za bmw e36. Po wymianie zauważyłem że zjada olej i odrazu nie chodziła poprawnie. Na benzynie jak zimna trzeba było gazowa aż sam się przełączyć na gaz. (sekwencja). Jak Przesłanie na gaz już lepiej. Do sedna. Zrobiłem kapitalnyy remony, głowica, pierścienie,zmieniłem krokowy. Znalazłem...
Tak ogólnie to problem zaczął się z falującymi obrotami przy odpalaniu. Oczywiście intensywność falowania zależna jest to od temperatury powietrza (i tu uwaga) pod maską. Przy odpalaniu powinien on zrobić ładny podskok do 1500 obr/min i powoli obniżać obroty do 800. Tymczasem robi skok do 1500, spada do 300 i tak sobie skacze. Rozgrzeje się, to pracuje...
Witam wczoraj zmieniałem pompę wody i termostat ze znajomym w jego BMW e36 2.0 bez vanosa. Przyznając się do tego, że przed tym jak zaczęliśmy wymieniać wyżej podane części byliśmy wypici (na dodatek browarkiem, który on sam przyniósł), potem w trakcie naprawy również nie próżnowaliśmy. Efekt tego był taki, że udało się nam zmienić te części, ale po...
Witam. Mam problem z m50b20 bez vanosa, osprzęt bosch. Mianowicie jak silnik się w pełni nagrzeje to trzyma obroty w granicach 900-1000 oraz wydaje mi się że dużo pali. W mieście pali około 20 litrów. Poza tym żadnych innych problemów nie zauważyłem. Najciekawsze jest to, że jak zgaszę nagrzany silnik i odpalę po kilku minutach to obroty są prawidłowe...
Witajcie ! , niedawno nabyłem dla swojej narzeczonej Compacta z końcówki 1999 r po swapie na m42b18 (140KM), wcześniej był m43b19. Po kupnie było z nim troche problemów a to węże a to podciśnienia itp (z podciśnieniami nie jestem jeszcze pewien ale wszystko jest podłączone), wymieniłem czujnik temperatury w bloku , założyłem nową sondę lambda , odmę...
Ewentualnie sprawdź, czy jest szczelny, uszczelkę czujnika temperatury i opaski. Układ chłodzenia to zamknięty obwód. Jeżeli płyn/woda ucieka to gdzieś jest dziura. .
prawdopodobnie masz walniety sterownik silnika, ja też tak mam, jak jest zimny to ciężko pali- sterownik pokazuje błędna temperature i czujnik wtrysku podaje złą dawke paliwa i stąd te problemy. Jeżeli byłeś na diagnozie u jakiegoś pana Romana czy innego buraka to się nie dziw że ci nic nie pokazało, w tych starych bmw są takie problemy że czasami trudno...
Witam! Rozumiem ze "do czujnika temperatury wlaczajacego wentylator" te przewody? A ile ich jest? Jesli dwa :) to bez roznicy jak podlaczysz..Pozdrawiam.Stefan.
Podpinałem komputer wyskoczyło kilka błędów: Stopien koncowy ukladu zaplonowego Zawór biegu jalowego Przeplywomierz powietrza Potencjometr przepustnicy Czujnik temperatury powietrza zasysanego Przeplywomierz odpinalem podpinałem inny i nic się nie zmieniło przepustnice wyczyściłem i też to samo dodam że sonda nie jest podpięta ponieważ różni się wtyczka
Witam, Podłączyłem moje BMW E36 316i M43 pod komputer (INPA) i widzę, że w pamięci zapisuje się błąd: 16 Cylinder recognition camshaft sensor Jak rozumiem jest to błąd czujnika położenia wałka rozrządu, ale dwie rzeczy mnie niepokoją: 1. Błąd pojawia się dopiero przy 2040 obrotów/min. Jeśli wykasuje się pamięć błędów, odpali silnik i kręci go tylko...
Sterownik najlepiej bosch bo do siemensa jest mało części. Bosch 0261200402 albo 0261200403 lub 0261200405 z calą wiązką i czujnikami najlepiej wszystko z jednego auta.Co do pojemności swojego silnika to na glowicy przy czujnikach temperatury masz nabite.
miałem kiedys podobny problem ,przyczyną było lekko rozwulkanizowane koło pasowe wału rozwulkanizowane? - oznacza nieszczelne - uszczelniacz koła pasowego wału, tego na dole był uszkodzony? U mnie jest tak, że w momencie jak wyciągam czujnik wałka rozrządu to silnik pracuje idealnie (bez względu na jego temperaturę). Wymieniłem na inny używany i wciąż...
Jeśli komuś, kiedyś by się to przydało to proszę: PINY: 12 - czujnik temperatury(1 kabel, drugi podłączamy do masy czyli pin nr 17) 13 - tutaj podłączamy zasilanie od stacyjki, żeby komputer mógł włączać sie po przekręceniu kluczyka w pozycję I) 15 - jest to zasilanie(prawdopodobnie pamięć kompa) podłączyłem pod kabel + od zegarka analogowego 16 - podświetlenie...
Czyli dla biegu jałowego i rozgrzanego silnika: dawka paliwa, kąt wtrysku, ciśnienie doładowania, temperatura powietrza doładowanego, masa powietrza zassanego, procentowe otwarcie egr. To samo dla wysokich obrotów.
Może opisze wszytko od początku. Więc lecieliśmy 140km/h Silnik osiągnął czerwone pole na wskazówce temperatury po chwili buchnął dym spod maski Pękną przewód idący pod kolektorem ssącym po ściągnięciu kolektora i wymianie węża oraz montażu kolektora niestety silnik nie odpalił. Brak iskry oraz prądu na czarnej kostce przy pompie paliwa na zapłonie...
Problem rozwiązany, przyczyną okazał się czujnik położenia wałka rozrządu nie jest on uszkodzony lecz z wiekiem i w skutek różnych temperatur popękały izolację, w przewodzie dochodziło do zwarcia.
Czujnik temperatury najlepiej wziąć z jakiejś e34 otwierasz krateczkę obok halogenu i wyciągasz. Ma żółtą kostkę. Nawet jeśli zegarek jest analogowy to też czujnik tam powinien być. Czujniki w E30, e36,e34 itp, są identyczne. jeden kabelek idzie do masy a drugi pin 12 w zegarku (brązowo szary) pin9 - +12 na zapalonym silniku pin10- biało niebieski -...
Witam, Mam taki problem. Po przekręceniu kluczyka na zapłon zaczynają wariować wskaźniki: obrotomierz i temperatury. Jak próbuje odpalić to kręci ale nie odpala. Po chwili odpalam normalnie, bez problemu. Jednak cyklicznie nawet podczas jazdy występuje ten sam problem, wskaźniki wariują, potem spada z obrotów i gaśnie. Byłem na komputerze wykazało błąd...
Czy po dłuższej chwili, czyli po zagrzaniu się silnika żarówka zgasła ? Jeśli nie to oznacza że sonda cały czas jest podgrzewana - przyczyną może być przewód sterujący przekaźnikiem zwarty z masą. Ma być cały czas podgrzewana. Jak wyobrażasz sobie działanie czujnika którego praca zależy od temperatury w niestabilnej temperaturze? Ogólnie nie rozumiem,...
Wczoraj walczyłem ze swoją instalacją i objawy (podobne) ustąpiły po wyczyszczeniu czujnika temperatury. Nagromadzona na nim maź blokowała przepływ, a radiatorek na końcu czujnika był całkowicie niewidoczny. Po gazownikach został mi jednak jeszcze jeden problem. Szukam mapy podstawowej do Peugota 206 1,1 2000 rok. Czy przypadkiem w modifly nie zapisuje...
Witam, podepnę się pod temat ponieważ u mnie dzieje się to samo i żaden z mechaników nie wie co się dzieje. Powymieniałem czujnik wału, czujnik wałka rozrządu, czujnik temperatury ECU, sondę lambdę. Wymieniłem wszystkie fajki świec, a nawet filtr paliwa lecz problem nadal pozostaje. Może ktoś pomoże, byłbym bardzo wdzięczny.
Jak 316 to chyba nie 1.9? A jak M43B19 to nie nie 1.6. To jedno. Drugie - temperatura ECT 58C, widziana na zimnym silniku, to błąd - prawdopodobnie wartość zastępcza przy uszkodzonym połączeniu z czujnikiem. 2,5atm ciśnienia paliwa to też chyba zbyt mało dla wyliczenia prawidłowej dawki. Ta sama pojemność ale inne moce. Mniejsza z tym opisałem prawidłowo...
Witam ! Sam osobiście posiadam iS tylko że w postaci m42 w e30 z 90r. Miałem podobne problemy z odpaleniem wymieniłem praktycznie to co ty , świece , kable , przepływkę, czujnik temperatury.U mnie silnik bardzo ciężko odpalał a jak odpalił to przebierał. Problem z odpaleniem tkwił w czujniku położenia wału. Dokładnie to o co się pytasz w ostatnim zdaniu....
Pojedż do gazownika ,który ma oprogramowanie do twojej instalacji i laptopa z tym oprogramowaniem, siądzie z tobą w auto i (w trasę ) musi coś wyjść .Chyba ,że jest jakiś błąd w silniku (sonda, przepływomierz,czujniki temperatur -i pochodne).
Podłacz szeregowo potencjometr i będziesz mógł regulować płynnie. Oczywiscie na własną odpowiedzialność. No właśnie tędy droga, z wierceniem otworów wstrzymam się do czasu gdy niczego bardziej ambitnego nie wymyślę bo w tym wypadku nie ma odwrotu. Chciałbym to możliwie ogarnąć jak najmniejszym druciarstwem. Możesz kolego podpowiedzieć czy jakiegoś...
Czujnik mam wysadzony w komorę bądź blok silnika jak kto woli lecz nie ma przewodu od niego po prostu sam czujnik ,na desce normalnie temperaturę pokazuje i otrzymuje Dodano po 9 w połowie nie podpięty filtr węglowy Gdzie nie jest podpięty ? Od strony silnika i możliwe jest lewe powietrze, czy od strony zbiornika, i może to można pominąć ? Co to za...
witam ponownie! problem z predkosciomierzem powtorzyl sie(nie wskazuje predkosci).Zaobserwowalem tez nierownomierna prace silnika(obroty wzrastaja i maleja)dzieje sie to na zimnym silniku przy obrotach biegu jalowego. Gdy silnik popracuje troche i nabierze wyzszej temperatury wszystko wraca do normy(obroty sa ustabilizowane a predkosciomierz wskazuje...
Może czujnik temperatury oszukuje? Sprawdzisz za pomocą pirometru.
A czujnik temperatury płynu sprawdzony.
Witam. Zakupiłem niedawno BMW e36 316 m43 z 94r i nie pokazuje mi temperatury na zegarach. Znalazłem dwa czarne czujniki wkręcone w głowice i chciałbym dowiedzieć się który jest odpowiedzialny za podawanie informacji na zegary. Z góry dziękuje za pomoc.
Może być także czujnik temperatury silnika ten do sterownika. Komputer dostaje informację że silnik jest cały czas nagrzany, a przy zimnym źle ustawia parametry wtrysku.
Podmieniałem trzy różne przepływomierze , dolot na pewno szczelny , przepustnica ustawiona , tps podmieniony , odma ok., lpg było odłączone , trzy lambdy , czujnik temperatury ok. Na jałowym na postoju nie faluje tylko podczas jazdy na luzie i podczas postoju po prze gazowaniu spadają do 500 , w miarę obciążania silnika odbiornikami elektrycznymi jest...
Teraz już dokładnie wiem co było przyczyną. Sprawdzałem wszystkie kable i przewody i luźno wpięty był czujnik temperatury w parowniku i musiałem go przypadkiem wsunąć mocniej. Później znowu problem powrócił bo musiał się wypiąć ale gazownik powiedział co i jak i umocowałem go teraz odpowiednio. Był również zaśniedziały jakiś bezpiecznik i przez to czasami...
Witam forumowiczów chciałbym odnowić temat gdyż przypadek mam bardzo podobny e36 96r z 1.8is swap na m50b25 z e34 92r. takowy pojazd już zakupiłem kilka miesięcy temu byłem na kompie pokazało mi czujnik przepustnicy(lecz na pracującym silniku go odpinałem i mogło wyłapać błąd) czujnik prędkości jazdy (wyjąłem i co się okazało miał kilka opiłków oraz...
Napisz jaki silnik, bo 1.8 tam nie było, chyba że wsadzony od e36. Jaki masz wsadzony? M43 N42 czy N46? Sterownik od starego silnika czy razem z silnikiem? Był robiony swap na inny czy zamontowany jest ten sam typ? W zależności od tego przyczyny mogą być różne natomiast niezależnie od silnika na początek do sprawdzenia ciśnienie paliwa - jakie widzi...
czujnik parkować czujnik czujnik iveco czujnik czujnik wałka czujnik walka
krups pierwsze commander pobrania silnik 160kw
falownik miele hotpoint piekarnik uszkodzenie
Volvo S60 kodowanie lamp: VIDA, DiCE, konwersja USA/EU, AHB, LED, Bi-Xenon Renault Laguna II 1.6 16V – tanie sprężyny tylne z podkładkami RIDEX, KYB, smar miedziowy, silikonowy