Przepraszam mój błąd , ale napisałeś że po odpaleniu auto gaśnie,nie napisałeś nic o tym że jak świeci edc to tylko brak mocy 0117 -czujnik temperatury
Wypięcie czujnika wałka skutkuje brakiem zapłonu. Zauważyłem ,że rezystancja czujnika wałka na włączonym zapłonie to 784-1100 ohm.Także bazowe wartości widzi i są ok. Przy tych wartościach silnik kręci aby się uruchomić do momentu uzyskania około 1600-1800 ohm na wspomnianym czujniku. Dekadą rezystorową zasymulowałem 2000 ohm i odpalał praktycznie od...
Mam info z serwisu Iveco. Auto bez klimy nie ma czujnika temperatury zewnętrznej który z znajduje się w lewym lusterku. Teraz pytanie czy jest możliwość aby taki czujnik podłączyć ?
Uszkodzenie ECU, naprawione
Masz klimatronika. To że nie ma wyświetlacza LCD z temperaturą nie oznacza, że to jest manualna. W Twoim przypadku nastawami steruje elektronika . Co masz zepsute? Nie wiem. Może czujnik temperatury wewnętrznej. Chcesz, żeby zgadywać? Podjedź do kogoś na diagnostykę i sprawdź.
Jak byś odłączył czujnik temperatury silnika też by odpalił.
No to jakie jest napięcie na czujnikach (zasilania) błąd często się pojawia jak zwarcie na którym czujniku.
Elektromagnes, po podpięciu potencjometru zamiast czujnika wisko, złącza się przy temperaturze 106c
Tak .To częsta usterka hebla.Ale skąd w IVECO silnik 2.3?To przecież 2.8.Elektrozaworem i świecą steróje ten sam sterownik zamontowany po prawej stronie kabiny.Możesz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury(na pompie wodnej).
Witam, dokładnie z tym problemem się zmagam - daily 35s12 z automatyczną klimą - działa jedynie w skrajnych położeniach. Czy udało się Panom znaleźć przyczynę ? Jutro postaram się podmienić czujnik temperatury w nagrzewnicy, bo i tak jest ukruszony..
Witam posiadam Iveco daily 3 2.8 silnik 2004r Problem z włączeniem wiskoza Więc wymieniłem: - Przekaźnik - Czujnik temperatury (Załączający wiskoze bo są 2 czujniki jeden od wiska i drugi od temperatury na desce) Sprawdziłem instalacje od czujnika temeperatury do sterownika silnika jest ok. I od Sterownika kable do przekaźnika są ok jesli zrobie zworkę...
Sprawdź czujnik położenia wału, czy jest czysty, czy wtyczka jest sucha. Na odłączonym czujniku temperatury powinien dobrze pracować, tryb awaryjny radzi sobie z problemem ?
Ciśnienie paliwa, świece żarowe, sprawdź czujnik temperatury oraz ew. Mogą być wtryski.
Czujniki temperatury płynu i powietrza, sprawdzone? Sygnał masy zasysanego powietrza zgodny z oczekiwanym?
Witam po dłuższej przerwie, no i co nikt nie posiada Iveco Daily na całej Elektrodzie..?! Z tego co udało mi się ustalić empirycznie, to czujnik temperatury podający "info" do komputera znajduje się w termostacie, natomiast wiskoza najwyraźniej jest tak zbudowana, że wiatrak chłodnicy (wentylator) obraca się lekko nawet przy zimnym silniku, ale jeżeli...
Tematem zająłem się sam, do czujnika zasilanie dochodzi, natomiast gdzieś reszta instalacji była pomieszana, do wtyczki od elektromagnesu dałem masę i zasilanie od czujnika z bezpiecznikiem 5A, wszystko działa jak należy, temperatura już nie przechodzi ponad 90 stopni :) Pozdrawiam
Witam posiadam daily z 2004r 2.8 Gdy temperatura jest ok 0 juz nie mogę go odpalić. Jeśli jest cieplej to pali odrazu. Zmienilem świecę płomieniową i nic. Próbuję poszukać sterownik ale nie mam pojęcia gdzie jest.
W starszych pojazdach IVECO kontrolka wtrysku oznacza, że wystąpiły w jakieś usterki w sterowaniu silnikiem dlatego należy odczytac pamieć i nie są to koniecznie wtryski. Pomysł z fiata kontrolka wtrtysku oznacza EDC. Jeśli nie wyczuwas zmian w pracy silnika Czy kontrolka świeci cały czas jednostajnie, czy mruga. Może to być np. czujniki temperatury...
Wymieniłem jeszcze czujnik na listwie wtryskowej. Auto dalej nie chodzi A błędy są takie: Czujnik ciśnienia powietrza Przekroczenie normalnego zakresu Czujnik ciśnienia szyny, sygnał Przekroczenie normalnego zakresu Czujnik temperatury powietrza Przekroczenie normalnego zakresu Czujnik położenia pedału przyspieszenia 2 Przekroczenie normalnego zakresu...
Problem znowu wrócił. Nie mam pojęcia co to może być. Jak tylko osiągnie temperaturę 70 stopni to odłącza zapłon. Jak jadę w dzień to go musze resetować co 200m a jak w nocy (niższa temperatura) to jakoś co 10 km. Może to jakiś czujnik temperatury oleju lub wody ? Nawet nie wiem czy coś to ma wspólnego z tym że się odcina zapłon. Niech mi ktoś doradzi...
Bo na zimnym odpala na benzynie. Potem przełącza na gaz. Gdy jest cieplo pali od razu na gazie. Sprawdź czujnik temperatury reduktora moze kłamie jej odczyt, sprawdz dokładnie czy nie ma jednak filtra na wysokim ciśnieniu. Mam wrażenie że problemem będą wtryski.
Ajjj.. .. Z zachwytu przeoczyłem odpowiedź i zamknięcie tematu. Winowajcą okazała się chłodnica, która ( jak pisałem wcześniej )3 lata temu była wymieniana na nową.. ( niby Valeo ) okazało się, że była "trefna".. skąd wiem? - już mówię.. po kilkunastu wizytach u szpeców, wymianach pompy cieczy, termostatu (2X) , płynu chłodniczego, czujnika temp i tłumaczeniach,...
Pytanie pierwsze jak sprawdzić oba czujniki? Czy są to normalne NTC czy PTC i jakie wartości powinny miec przy temperaturze np 20 C. Pytanie dwa czy trafiają na ECU (ECD16c39) jeśli tak to jakie numery pin (wtyczka mała czy duża). Mam aktywny błąd od obu czujników.
Temperatura silnika podczas jazdy??. Jezeli bedzie miał ponizej 80 niewypali dpf dobrze albo wogole. Przeładowanie turbo swiadczy i o uszk. czujnika ciś doładowania lub turba. Żadko zapchany dpf ma na to wplyw. Doładowanie jest mierzone na stronie zimnej czyli uklad ssacy a nie wydechowy.
Witam, do ogrzewania Airtronic D2 podłączyłem własnej roboty czujnik temperatury wnetrza i na wyświetlaczu EasyStart T wyświetlana jest temperatura wnetrza prawidłowo, ale problem polega na tym że ten czyjnik jest w kurniku a temperatura zadana ustawia się do temperatury z miejsca montażu piecyka czyli z kabiny iveco daily 2009 r. jak można zmusić starowanie...
Witam posiadam Iveco daily 50c13 125km silnik 2,8 nie odpala w niskich temperaturach, kręci i jak nie zapału w ciągu 4 sekund to zapala się kontrolka wtrysku (pulsuje powoli) odpadli na plaka lub na kable przy minus 20 stopni tylko zaciąg na długości dosłownie dwóch metrów odpadli bez problemu, po uruchomieniu dopóki nie ostygnie nie ma problemu, zostały...
Witam. Użytkuje Iveco Daily 35c11 2002r 2.8TD . Od pewnego czasu zaczęła świecić się kontrolka ciśnienia oleju, zegarek działa tylko w momencie kiedy jest auto odpalone, po wyłączeniu zapłonu zegarek zatrzymuje i dalej idzie po włączeniu zapłonu. Od dwóch dni mam jeszcze nową przypadłość - po uruchomieniu silnika wszystkie wskazówki skaczą opadając...
Dzien dobry:) prosze o pomoc, mam problem z iveco daily 3.0 170km 2010r bi-turbo, wiec tak -turbina dobrze ładuje -map sensor ok -przeplywomierz ( na biegu jałowym przeplyw 735ml) -dpf ok -sonda lambda ok -dolot cały sprawdzony ok -egr nowy -chłodnica spalin szczelna i czysta -wtryski nowe -kolektor ssący czysty -klapa gasząca nowa -filtr paliwa i grzałaka/...
Cześć. Mam problem z Iveco Daily 2.8 dokładnie to 35c11. Instalacja elektryczna jest zmasakrowana ale jakoś auto działało do czasu. W lato nie załączał się wentylator więc pewnego dnia odłączyłem kostkę od czujnika temperatury i wentylator chodził stale. Auto straciło na mocy ale myślałem że to normalne objawy jak chodzi wentylator. później zrobiłem...
Witam serdecznie. Mam kłopot z Iveco, przy rozpędzaniu się na zimnym silniku jest w stanie osiągnąć 70km/h, wraz ze wzrostem temperatury prędkość ta maleje, auto gaśnie uprzednio lekko się dławiąc coś jakby paliwa brakowało. Kiedyś te usterkę usunąłem w dość nietypowy sposób bo wystarczyło wymienić pompkę paliwa. Mechanik powiedział, że to może być...
https://obrazki.elektroda.pl/1342069100_... Błąd sychronizacji wałka z obrotami silnika. Błąd na jakis czas zniknął. Lecz jakis czas wczesniej rano wogóle nie odpalał gdy była temperatury minusowa. Moźna było podejsc za dwie godziny i palił od strzała. Podejrzewam zbyt słaby sygnał z czujnika Halla. Zbyt małe odchyłki na oscyloskopie....
Witam, Problem rozwiązany. Powodów było kilka: Na początku silnik nie palił na 1 i 4 cylinder (na podstawie temperatury wydechu). Tzn. bardzo ciężko odpalał na 2 gary, a dopiero po kilku minutach klekotania łapały pozostałe. Po wymianie kabli i cewki (stara cewka miała zardzewiałe gniazdo na wyjściu do 1 cylindra, a że jest to jednocześnie obwód 4 cylindra...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
iveco daily czujnik temperatura iveco daily czujnik czujnik iveco daily
instalacja inteligentnego włącznika trwałość pralek lenovo blokada biosu
adblue odliczanie adblue odliczanie
Ładowarka BAWARIA 18V 5Ah - Specyfikacja i Problemy Ładowarka Bavaria 18V 5Ah - Wybór i Kompatybilność