Mysle nad tym czujnikiem temp.spalin sa one odłaczone moze powinny byc jednak podłaczone. Na chłopski rozum jezeli sa odłaczone to cały czas daje duza dawke ropy bo mysli ze jest zimny. Dobrze rozumujesz, ale nie do końca... Czujnik temperatury pod autem, czyli w okolicach "bywszego" DPF, nie steruje bezpośrednio wtryskiem paliwa, jak się wydaje, tylko...
Witam Pacjent to sprinter 315cdi 2.1 150koni chodzi o czujnik temperatury spalin przed DPF. Błąd p1432 " za wysokie napięcie czujnika temperatury spalin przed DPF, sprawdż podzespół b19/9". Czujnik podmieniony i błąd nie daje się skasować w parametrach pokazuje 1200 C. Pytanie jak pomierzyć ten czujnik?? chce sprawdzić jego parametry zanim zdecyduję...
Borykam się z dziwnym problemem. Auto dość często przeprowadza wypalanie DPF (auto buczy obroty minimalne silnika wtedy to około 1100obr, gorące spaliny z wydechu). - Średnio co 150km. Wiosna - zima - lato jest to do wytrzymania i auto nie komunikuje żadnych błędów... "Schody" i dziwne zachowania zaczynają się latem kiedy temperatura otoczenia przekracza...
Witam.prosze o podpowiedź gdzie szukać.sprinter 314 rok 2014 po przejechaniu dłuższej trasy na wysokich obrotach samochód słabnie i cieżko mu sie zebrac do 3000 tyś obr.na każdym biegu.nic na desce się nie zapala.po podpięciu go komputerem wyskakuje bład czujnik temp.spalin. Czy na desce ma się zapalić jskaś awaria?i czym to może być związane?
W iveco masz 2 tryby wypalania filtra zaleznie od tego jak bardzo zapchany jest filtr. Z reguly jesli zapali sie kontrolka i klient przyjedzie od razu to wystarczy wypalic filtr na warsztacie, wymienic olej i po temacie. Jak klient gania autez z palaca sie kontrolka dlugi czas to filtr potrafi sie zapchac dosc konkretnie tak, ze nawet slychac ze cos...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
Trzeba uważnie przyglądnąć się parametrom podczas pracy: Weź pod uwagę czujnik ciśnienia spalin oraz parametry NOX (PPM) temperatury katalizatora w czasie rzeczywistym. W oknie które przedstawiłeś nr:IMG_20210127_125436.jpg jest parametr ciśnienia spalin które wynosi powyżej jednego bara. Z pozostałych parametrów można wywnioskować że ramka zapisała...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Cześć Tych danych to jest tyle co kot napłakał... Po pierwsze: oznaczenie handlowe "313 CDI" nosił zarówno poprzednio produkowany model Sprintera (II generacji) jak i aktualnie produkowany model 906. Z tekstu dopiero można się domyślić, że masz ten nowszy, ale lepiej to wyjaśnić, bo zaraz się zaczną mnożyć rady dla Sprintera 313CDI starszego. Wymieniony...