Na początek sprawdził bym silnik skokowy biegu jałowego(45-60 om) i czujnik temperatury.
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
Z tym czujnikiem temperatury ok.-taka praca urządzenia sterującego. Pozdrawiam.
Nie wiem czy oprogramowania , ale może być jakiś zimny lut lub dioda , gdyż wejscie z czujnika jest chyba oparte na komparatorze , różnica napięć , pomiędzy zadanym , a rzeczywistym.
Ten czujnik temperatury powinien być wkręcony w kolektor dolotowy, tam gdzieś między wężami od obiegu wody, z lewej strony (patrząc od przodu samochodu. Wystarczy przeczyścić kostkę połączeniową czujnika. Przynajmniej tak jest w silniku C12NZ, w innych powinno być podobnie.
Owszem. Problemów może byc i cała reszta, np leje wtryskiwacz, pekł oring, czujnik temperatury, podciśnienia.
Czujnik zakupie dzisiaj bo to koszt jest niewielki, a takie przyczyny są tam opisane. Zastanawiam sie nad komputerem sterowania silnikiem. Bo to tak wygląda jak by za poźno podawał sygnał do monowtrysku przy odpalaniu. A mam jeszcze pytanko gdzie sie znaduje ten komputer sterowania silnikiem? Bo z tym nie miałem jeszcze do czynienia. Napisze jaki jest...
Witam! Mam jeszcze takie pytania?:D - Czy trzpień silniczka krokowego (wogóle silniczek) można zniszczyć przy montażu gdy jest on całkowicie wysunięty:?: - Gdzie znajduje się czujnik temperatury cieczy chłodzącej ( na komputer):?:
Witam, Przeczytałem kilka tematów ale nie znalazłem. Chyba padł mi czujnik temperatury silnika. Ten który idzie na licznik. Jedno pinowy. Czy ktoś wie jaka powinna być rezystancja tego czujnika (np. w temp. pokojowej)? To chyba jest zwykły termistor NTC. Corsa B 1.2 C12NZ 95r. http://obrazki.elektroda.pl/3308740500_1...
Ta wsuwana to czujnik temperatury dla zegarów. 2 oczka są na pewno w pobliżu alternatora, ewentualnie jak jeszcze jakaś jest to od strony skrzyni biegów też na głowicy.
Witam , Mam corse B 95' silnik c12nz . 1. Po odpaleniu na zimnym silniku pali się stale kontrolka CHECK ENGINE 2. Zastosowałem metodę drucikową która wykazała błędy : -15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie -34 Zawór EGR -okablowanie EGR- wysokie napięcie lub Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym - niskie napięcie...
Już nie mam słów na ten samochód. Kadett w papierach 1.4 a pod maską 1.2 na jednopunktowym wtrysku C12NZ i jest problem bo ma dużą dawkę paliwa ciężko wchodzi na obroty przerywa i kopci strasznie. Wymieniony cały układ zapłonowy sonda lambda bo stała i rozrząd (ustawiony dobrze). Co do sondy to mierząc napięcie na biegu jałowym ma 0.850V a jak gwałtownie...
Czyli moja pomyłka, byłem pewien że jest tam ALDL. Ale i tak powinno dać się wymigać, podobnie jak w vectrze: http://forum.opel24.com/topic/18-i-kody-... Poza tym na początku przyjżałbym się czujnikowi temperatury. Sondę zostaw na końcu. Miałem corse 95 rok, C12NZ, zdrowy motor i nie palił mi więcej niż 5,5l, niezależnie od stylu jazdy.
Oto opis mojego problemu Gdy odpalam zimny silnik to jest tak jakby zostawał zalewany normalnie się dusi jakby chodził na 3 cylindry po chwili wchodzi na w miarę normalną pracę tzn. pali na wszystkie cylindry ale szaleje z obrotami . Natomiast gdy jest ciepły to chodzi na 95% prawidłowo ale jakby na lekkim ssaniu. Wymieniłem kable zapłonowe, kopółkę,...
czujnik lanos czujnik temperatury delonghi czujnik temperatury scania czujnik temperatury
kompresor akumulator excel szablon zwrotnica antenowy schemat
szybkość internetu netia przesterowanie wejścia tunera
Tłok do pilarki Makita DCS 460 - gdzie kupić? Nokia 6300 - Niebieskie diody, brak reakcji klawiszy