wiec sprawdz sonde lambda , cisnienie paliwa i czujnik temperatury
Napiszę pierwszą moją myśl, "czujnik temperatury", a drugi post możliwe, że to potwierdza, komputer widzi czujnik (brak błędów), ale wskazania są błędne, przez co dawka paliwa jest zła.
Po 2 miesiącach prób i błędów samochód został naprawiony. Zostały usunięte 2 usterki; - filtr paliwa - przerwa w obwodzie czujnika temperatury (czujnik był sprawny).
Witam. Pisz to troche bardziej zrozumiale... A gdy nie odpala, to czego brak? Iskry? Paliwa- wtryski pracują? ...złącza, przewody... Można poczytać trochę o tym modelu i typowych ustrkach.
Wysypały się mapy. Napisz jeszcze raz coś takiego, to postaram się "docenić" odpowiednio. Witam fabia 2005 r 1.9 TDI Gdy silnik zimny odpala ok przynajmniej narazie , może od roku zdarzało się bardzo rzadko po przejechaniu paru kilometrów dłużej trwał ponowny rozruch , od dziś zaczyna się częściej zdarzać dłuższy rozruch , co może być tego przyczyną?...
Jestem wstępnie umówiony na diagnostykę za około tydzień niestety. Jaki czujnik odpowiada za dobór dawki paliwa? W sensie w zależności od temperatury. Dodano po 11 Mógłby ktoś podpowiedzieć od czego jest ten czujnik? Zdjęcie zrobione na kanale pod silnikiem.
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Jak sama nazwa wskazuje czujnik temperatury powietrza w kolektorze znajduje się w kolektorze ssącym silnika, jest zamontowany gdzieś przy przepustnicy najczęściej. nie wiem dokładnie gdzie w tym modelu.
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
Skoda miala wymieniony czujnik temperatury, filtr paliwa, pompe paliwa, swiece , cewki, sprawdzono lambde, instalacja gazowa jest po kompleksowym przegladzie u dowch roznych gazownikow zaeby wykluczyc lpg. Powiem szczerze ze nie mam powoli pomyslu na to co jest przyczyna porannych trudnosci z odpalaniem, jak juz odpali to strzela, obroty lataja do momentu...
Kolejne czynności jakie wykonałem: - wyczyszczenie przepustnicy plus adaptacja - wymiana chudego wężyka który, miał małą dziurę, ten co wchodzi do przepustnicy i pod korek oleju przy głowicy (nie odma). - sprawdzenie całego układu dolotowego pod względem szczelności - sprawdzenie czujnika temperatury - sprawdzenie elektrozaworu wyparnego Auto odjechało,...
Mam ten sam problem. Jak się rozgrzeje i trochę pojeździ to jest loteria czy odpali... Nawet z tego powodu w warsztacie stwierdzili pół roku temu że to wina pompy paliwa. Niby jak się nagrzeje to puchnie. Wymienili pompę paliwa i 3 m-ce były spokoju i nic. Temat powrócił bumerangiem. Teraz muszę zwrócić uwagę na czujnik temperatury jak się zachowuje...
WYMIENILEM POMPE PALIWA, FILTR PALIWA Z REGULATOREM CISNIENIA, WYCZYSCIłEM PRZEPUSTNICE, WYMIENILEM SWIECE, czujnik temperatury A I TAK PO KILKU NORMALNYCH ODPALANIACH nierozumiem.... Vaga podłanczałeś, wszystko było ok, a Ty wymieniłeś całe stado części!!!!???? niepotrzebnie zresztą? no ale skoro juz wymieniles tyle gratów to zrób tak jak kolega Radeon...
Witam, u mnie po wymianie tego zaworka problem dalej występuje. Silnik 1.4 16V MPI (CCGB) + LPG. Wymieniłem też: czujnik temp cieczy chłodzącej, czyściłem przepustnice, ciśnienie paliwa wg mechanika w normie, akumulator nowy (z innego powodu) ale też się ktoś "czepiał", świece nowe - NGK. Odłączany LPG bo mechanik twierdził że to może gaz dostaje się...
(at)xyro Moim zdaniem powinieneś jeszcze zrobić tak, żeby ten zaworek od pary sprząc z linką od gazu - para powinna być proporcjonalna do ilości paliwa. Bardzo możliwe, że przydałby się czujnik temperatury i w zależności od niej przymykać parę kiedy jest zimniej - doświadczenia Jana Gulaka. Ja bym się nie przejmował teoriami działania, tym zajmą się...
W momencie diagnostyki kompem mam przekręcony tylko kluczyk (włączony zapłon) a samochód nie jest odpalony ponieważ jak go odpalę tracę połączenie. Ciśnienie paliwa sprawdzałem przed listwą wtryskową po odpaleniu auta było około 2,5 Bara. Zakładam że przepustnica jest dobra bo taki sam sporadyczny efekt na jednej jak i drugiej,ale mogę się mylić,(nowa...
Witam. Ponawiam temat bo problem się pogłębił, brak diagnozy. Nie piszcie na wstępie żebym wyrzucił od razu DPF bo nie oto tu chodzi. Mechanik sprawdzał filtr DPF w moim aucie, DPF jest czysty, nie jest zapchany, nigdy nie zaświeciła sie kontrolka filtra. Auto używam poza Polską, wiec prawie codziennie jeżdżę po autostradach i drogach ekspresowych Problem?...
Witam Szanownych Forumowiczów Zwracam się z gorącą prośbą o odczytanie Pinu ze wsadów eprom zamieszczonego poniżej. Może rozwinę temat: w skodzie mam padnięty ECU, więc zakupiłem używkę bez pinu.Pojechałem do fachowca w tej dziedzinie aby odczytał PIN, stwierdził "po co" odczytywać, można wyłączyć immo i tak zrobił, wlutował eprom z powrotem. Zamontowałem,...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Witam, Na początku pragnę zaznaczyć iż zapoznałem się regulaminem dlatego zamieszczam ten temat (odpowiednio zatytułowany) w tym dziale gdyż jestem początkujący, nie ma podobnych tematów na tym forum związanych z tym silnikiem 1.4mpi(na gaz) staram się opisać problem dokładnie z jak największą ilością detali przez co zapewne podaję sporo informacji...
Witam zrób jakąś diagnostykę na początek tester -Sprawdzić czujnik temperatury -Sprawdzić błędy -Sprawdzić ciśnienie paliwa Jeśli auto jest wyposażone w Lpg warto spróbować zrobic reset Ecu silnika. czy po za odpalaniem są inne problemy ?
Z tego co wiem to nie.Mam wrazenie ze płacę bo "coś"zrobiono a jest to samo. Jak dodaje dosc mocno gaz to w koncu zapala.Msm wrazenie ,ze nie podaje paliwa.Pompa paliwowa?przepustnica?czujnik temperatury?
Witam Mam taki problem z odpaleniem Skody Fabii 1.9 SDI z 2003 roku. Kiedy samochód postoi powyżej 7 godzin niezależnie od pogody i temperatury , silnik dłużej kreci aby odpalił. Wymienione zostały świecę, czujniki, filtr paliwa itp - oprócz pompy. Gdy samochód zapali po zgaszeniu za każdym razem jest normalnie (tzw. pali na dotyk) Proszę o pomoc lub...
skoda fabia czujnik temperatury czujnik temperatury skoda fabia czujnik temperatury fabia skoda
evohome honeywell źródło stałoprądowe adblue podgrzewanie
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Zamienniki dla TJA1040: TJA1050, SN65HVD1040, TCAN1042 Kia Ceed vs Ford Focus: Porównanie kompaktów