Skontaktuj się ze mną to ci wyślę.
Zadem problem zdejmujrsz pierwsz przykrywke i masz go jak na reku .Jezeeli masz go a jak nie to ze starego przeplywomierz zakladasz czujnik teperaturu powietrza tylo trzeba przylutowac i autko simiga. Jak nie mozesz pylutowac a czujnik mozesz przykrecic pod srubki tego czujnika on ma dosyc dluigie konce ten czujnik powietrza. Pozdrawiam
Co to za mechanik, że boi się zdjąć pokrywkę nastawnika na pompie wtryskowej, trzeba użyć klucza energetycznego 2T do jednej z śrub, zdjąć pokrywkę, odkręcić czujnik i wymienić, przy zakładaniu pokrywki wymień też pod nią uszczelkę - zestawy są do nabycia np. na znanym portalu aukcyjnym, na poniższej fotce masz ten czujnik zaznaczony w żółtym okręgu...
Wolna wtyczka jest od czujnika temperatury oleju, ale nie wszystkie zegary miały taki wskaźnik.
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
W tym silniku nie ma pompy wtryskowej. Mogą być uszczelki pompowtrysków do wymiany.
Umnie w golfie 1,9 tdi z silnikiem AHF czujnik temperatury paliwa pokazuje -28 stopni vag nie znalazł zadnych błędów. Auto słabo pali na ciepłym silniku czy to może byc przyczyna. Czy może ktoś juz coś kombinował żeby zmienic dawkę startową paliwa ???
Chłopie , na Twojej klawiaturze nie ma przecinków , kropek i dużych liter? Jak masz takie objawy to wymień czujnik temp. , sądze jadnak , że przy takiej jak dzisiaj temperaturze, świece żarowe nie grzeją.
Jak by co to ten czarny czujnik to czujnik temperatury paliwa
Odpiąłeś właściwy czujnik. Na zegarach wtedy awaryjnie pokazuje temperaturę paliwa z czujnika na przewodzie powrotnym. Ja obstawiam nieszczelności na pompo-wtryskach, częściej się to wtedy objawia zapowietrzaniem na ciepłym.
Po długiej walce i braku podpowiedzi problem został rozwiązany. Poprzedni właściciel leciał lasem i zahaczył o pniak przesuwając chłodnicę paliwa. Przewód paliwowy na powrocie był zablokowany. Filtr paliwa aż się gotował. Po wyprostowaniu chłodnicy wszystko wróciło do normy.
Bez diagnostyki to zgadywanie, ale strzelam, że standardowo dla TDI rozrusznik i alternator do wymiany. Ktoś pewnie stwierdzi, że trzeba ruszać dawki startowe - ale to pudrowanie syfa. Ale tam siedzi raczej coś pokroju ATD a te nie miały mapy startowej. To raczej albo padający czujnik wałka rozrządu. Ale zapisuje się jako błąd w sterowniku. Uszkodzony...
Wygląda na wtyczkę od czujnika temperatury paliwa.
Jak wyżej, plus do sprawdzenia czujnik temperatury paliwa.
Poszedł na poprawę styków, jutro odbiorę, trochę przejade i sprawdzę błędy, zobaczymy, a check wywało od czujnika temperatury, został wymieniony.
VAG pokazuje błąd czujnika temperatury paliwa.
Witam. Masz uszkodzony czujnik temperatury paliwa.
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" A nie że oszukuje czujnik temperatury paliwa??
Czujnik temperatury silnika do sprawdzenia,nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia i czujnik temperatury paliwa w nim do sprawdzenia.
Cześć musiał byś podłączyć komputer diagnostyczny, w nastawniki pompy wtryskowej masz czujnik temperatury ale paliwa on może powodować takie efekty.
Diagnostyka - czujnik temperatury paliwa. Potem można cudować dalej.
Jest
Ja tak miałem w passacie b5 , okazało się ,niby czujnik temperatury paliwa w pompie lecz po wymianie nadal tak było , po czym koleś ustawił od nowa rozrząd i jest ok, ponoć pompa była przestawiona.
To raczej podchodzi pod kategorię "wiejski tuning", ale można włączyć szeregowo z czujnikiem temperatury powietrza tak dobrany rezystor, by ECU widziało temperaturę powietrza o kilkanaście stopni niższą niż jest w rzeczywistości co zaowocuje zwiększeniem dawki paliwa. Jest też drugi wariant, polegający na całkowitym zastąpieniu czujnika temperatury...
czy po odpięciu powinno być te -40*C czy funkcje czujnika temperatury przejmuje czujnik temperatury paliwa Tak - przyjmuje temp. zastępczą(paliwa).
ale jesli wina lezy bo stronie czujnika cieczy to po jego odlaczeniu swiece powinny grzac tak ? Niekoniecznie, sterownik widząc odłaczony czujnik przyjmuje wartość zastępczą temperatury z czujnika temp paliwa.
Witam Mam problem z wskaźnikiem paliwa . Najpierw pokazywał full , potem jak chciał a teraz spad do 0 i tak sie trzyma i świeci kontrolka rezerwy . Jak dostać się do pływaka ? i czy to pływak a może coś innego lub gdzie jest czujnik poziomu paliwa . Po zgaszeniu zapłonu wskaźnik paliwa i temperatury silnika wskakuje na połowę . Prosze o pomoc
Kolego spróbuj z rana odpalić z odłączonym czujnikiem temperatury , może to nie wina paliwa.
To na pewno nie jest ten czujnik. temperatura paliwa mieści się w tych wartościach
Witam ja miałem ten sam problem w s80.w moim przypadku zaczynał się od -16st. wymieniłem czujnik temperatury paliwa w pompie wtryskowej(50zł.) teraz na średnim akumulatorze pali "na pół obrotu".Uszkodzony czujnik ciągle czytał dodatnią temperaturę paliwa,przez co silnik dostawał złą dawkę rozruchową.
moze sie zapowietrza?jaki masz filtr paliwa,moze filtron?
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Ten mój Delphi program jest chyba za ubogi żeby podjąć jakiekolwiek kroki. Po odpaleniu na plaku świeciło się wszystko kontrola trakcji ESP , spirala dosłownie choinka poczym i tak po 5 s gaśnie. Był wymieniany czujnik temperatury paliwa czy mógłby się na tyle zapowietrzyc ?
u mnie niestety tez nie rozwiazany problem odpiołem czujnik temperatury i tak jezdze
Błąd czujnika temperatury paliwa. Sprawdź kompem jaką temperature pokazuje
Albo zrob to co nalezy i zregeneruj pompe paliwa.
Zapomniałem napisać -świece Nowe (beru) -czujnik temperatury nowy -filtr paliwa nowy -nowy rozrusznik
W tym tygodniu bd wymieniał czujniki temperatury cieczy i paliwa- zobaczymy czy przyniesie jakiś efekt. U mnie każdorazowo jak delikatnie dodam gazu to pali na strzała...
Mam podobny problem. Vw touran 2007 1.9 tdi 105 km Silnik podczas jazdy sam z siebie gasnie. Trzeba go długo kręcić żeby odpalił. Kręci jakby nie dostawał paliwa. Aż wkoncu odpala trochę pojeździ i znowu gasnie. Obroty silnika dochodzą do 3000 obr i jakby gwoździa wbił Po sprawdzeniu sdprog P0546 – Obwód czujnika temperatury gazów wydechowych, czujnik...
W 1.9 TDI to gupa 7, chociaż temperatura powtarza się też w innych. W 7 masz w polu 1 temp. paliwa, w 3 powietrza w kanale dolotowym i w 4 temp. cieczy.
a czy pokazuje poziom paliwa
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę, chyba że czujnik uszkodzony. A spróbuj odpiąć wtyczę z czujnika temperatury cieczy - będzie bogatsza mieszanka i jak odpali normalnie tzn że trzeba nieco dostroić mapę paliwa. Polecam forum vwgolf.pl - wątek z odpalaniem na ciepłym szeroko...
Dzień dobry Mam problem z licznikiem od seata toledo 2. Podczas jazdy padły wskaźniki od temperatury cieczy i poziomu paliwa. Komputer wskazuje na zwarcie czujnika cieczy. Poszukuję schematu licznika do Seata toledo 2 1.9 TDI żeby zacząć poszukiwania problemu. Za pomoc z góry dziękuję.
Zapewne czujnik temperatury paliwa miał autor na myśli.
Raczej żadnego błędu nie pokaże. Ja bym wkręcił manometr i na bieżąco mierzył ciśnienie paliwa w trakcie odpalania. Jeszcze możesz odłączyć czujnik temperatury.
vag com od wersji 311 w nastawach podstawowych posiada funkcję tdi timing która pokazuje na wykresie bardzo czytelnie kąt wtrysku w zależności od temperatury paliwa.(łącznie z tolerancją)bardzo ważne jest sprawdzenie temperatur przed ustawieniem (chodzi o czujnik temperatury paliwa)w bloku 7 mamy temperaturę powietrza paliwa i płynu chłodzącego
Witam Posiadam Passata jak w temacie. Byłem podłączyć go pod komputer i stwierdzono iż pokazuje błąd "czujnika temperatury". Pojechałem do sklepu i tam stwierdzono iż są 3 rodzaje tego czujnika. Czy ktoś może mi powiedzieć jaki dokładnie mam kupić?. Wiem iż końcówka gdzie wchodzą kabelki w czujniku jest niebieska. Czy mam kupić coś takiego http://mera.auto.pl/czujniki-temperatury...
Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Paliwo chłodzi się na powrocie do baku by nie uszkodzić dość czułych czujników w baku a nie pompowtrysków (jak słusznie zauważył kolega jorge83 ) bo przy PD gdzie paliwo jest podawane do komór spalania pod wysokim ciśnieniem jego temperatura gwałtownie wzrasta, tak samo jest przy pompach VP44 gdzie sterownik...
Witam. Mam taki sam problem z tym licznikiem tzn złe wskazania paliwa i temperatury oraz czasem zerowanie się licznika. Czy mógł by ktoś podpowiedzieć które luty trzeba poprawić ? Pozdrawiam, marcinsz123
Co drugiego problemu czyli temperatury to nie dziw się że tak jest w autach jest tak że po załączeniu zapłonu komputer odczytuje parametry z czujników i dopiero jest wyświetlana wartość identycznie jest z czujnikiem poziomu paliwa najpierw komputer odczytuje wartość rezystancji z czujnika i dopiero na tej podstawie ustawia wskaźnik. Zostaw tak jak jest....
mam jedno pytanko a wymiana tego czujnika temperatury polepszy sprawe czy trzeba go odpiąc juz na stale
Piotrmarczak. to nie ten czujnik. To co podałeś jest prawdziwe dla elementu podającego info dla ECU. Dla wskaźnika w liczniku rezystancja o ile dobrze sobie przypominam jest o połowę mniejsza. (at)darek127 Czy wskaźnik ilości paliwa też zawyża? Jeśli tak, sprawdź regulator napięcia z tyłu licznika.
Jezeli niema żadnych bledów i jest to silnik AHU. To zpróbuj mu zasymulowac niższą teperature paliwa oszukując czujnik temperatury paliwa w pąpie.
Sprawdz oporność czujnika temp.Przy temp.silnika ok90 st.powina wynosić od 250 Ohm do 350 Ohm.Czujnik temp.paliwa znajduje sie w pompie wtryskowej.Wg.tej wartości korygowana jest dawka paliwa oraz punt zapłonu
Szarpanie w silniku z pompowtryskami to brak paliwa, zmierz ciśnienie na tandem pompie.
Internety pojadą czujnik temperatury płynu chłodzącego, czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik temperatury spalin, czujnik temperatury otoczenia. Nie wiem, czy jeszcze występuje w dieselach, ale w moim jedynym dieselu był czujnik temperatury paliwa. Poza tym jakiś czas temu moderator rzeczowo wytłumaczył, że chyba od 15 lat stosuje się tylko...
Jeśli po odłączeniu czujnika temperatury paliwa lub płynu pali normalnie, to samo podniesienie mapy wtrysku startowego nie pomoże, albo kapitałka silnika albo korekcja 2 map (dawki startowej i podgrzewania)
Dwa górne to płyn chłodniczy, reszte masz napisane na dekielku. Strzałka na zewnątrz, to wyjscie z filtra na tandem. Powrót z tandemu, to przewód na którym znajduje się czujnik temperatury paliwa.
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Witam . Więc na samym początku masz problem z czujnikiem ciśnienia klimatyzacji i położeniem silniczka krokowego klapki nawiewu.Następnie z poduszkami " airbag " kierowcy i pasażera ; za wysoka rezystancja.Czujnik temperatury cieczy chłodzącej ; zwarcie do plusa. Brak komunikacji między sterownikiem a pompą paliwa. Brak sygnału z układu " centralnego...
Witam moja Oki II kombi 4x4 PD 105Km ma to samo. przebieg 170K mil:) wiec zaczynam walkę od niedzieli. Z przeczytanych informacji w całym internecie:). Do sprawdzenia: 0. zużyty silnik/słab kopresja na ciepłym. Nie chce mi się wierzy spanie w trasie bez systemy 4x4 4,7 l/100km przy 130 km/h. Z 4x4 6,5l/100km 1. Rozrusznik 2. czujnik temperatury silnika...
Witam, Proszę o podpowiedź, Skoda 1,6 tdi wchodzi w tryb awaryjny jak się rozgrzeje, wywala błąd czujnika temperatury paliwa, odpiąłem wtyczkę od czujnika i jak jest zimny do jest wszystko ok i nawet błędu nie wywala. Dopiero jak się rozgrzeje wchodzi w tryb awaryjny ( bez znaczenia czy wtyczka wpięta czy nie ). Może miał ktoś taki przypadek i coś podpowie.
Nie jest podgrzewany. Pompa wtryskowa jest boscha, sprawdz czujnik temperatury plynu ,w pompie temperatury paliwa ,nastawnik dawki.
A czujnik temperatury paliwa w pompie wtryskowej ?? Też kiedyś miałem taki przypadek .
Bzdury piszecie z tą pompą chłopaki :) Zlogujcie sobie na ciepło i na zimno odpalanie ( dawkę paliwa i obroty) takiego silnika a dowiecie się co się zmienia wraz z temperaturą silnika. Zmiana proporcji paliwa i progu podania paliwa zmienia się, bo tak skonstruowane są mapy paliwowe. Dla zimnego silnika potrzeba około 120-150 obr silnika natomiast powyżej...
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Sprawa się rypła tzn. po przejechaniu już około 10 tys. km wskaźnik temperatury zaczął bardziej świrować - im autko było bardziej rozgrzane tym mniej wskazywał - podłączyłem VAG - Com pokazuje 90 a wskaźnik 70 C, wymieniłem czujnik temperatury i jest Ok !!!
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Temperatura czujnika i paliwa jest ok i chyba będzie faktycznie wina do sprawdzenia, bo pomysły się kończą co to może być...
Widzę ,że kolega jest w temacie i wie wszystko o czujnikach nawet o takich ,których nie ma i ,które do tych objawów mają tyle co piernik do wiatraka.Jak kolego jesteś właścicielem pojazdu na olej napędowy to w ramach eksperymentu dodaj odrobinę wody lub płynu chłodzącego do układu paliwowego i popatrz na piękny dymek zapewne niebieski a potem powymienia...
czujnik temperatury zewnętrznej widzi 10 stopni. A interfejs diagnostyczny dalej pokazuje uszkodzenie czujnika temperatury cieczy Sterownik przyjmuje temperaturę zastępczą z temperatury paliwa. Napraw usterkę i problem zniknie. I który to rok auta?
Witam! Jak w temacie nie działają mi wskaźniki co może być tego przyczyną wymieniałem pływak czujnik temperatury i brak efektów . Pomocy Z góry dziękuje .
No to nie byli mechanicy tylko pseudomechanicy Kąt wtrysku vagiem silnik nastawy podstawowe w polu 9tym wartość powyżej 120(temperatura paliwa)w drugim polu wartość ok50 kąt wtrysku.Lub silnik nastawy podstawowe i na dole tdi timing .Na wykresie wszystko pięknie widać.Druga sprawa z wchodzeniem na obroty proszę sprawdzić czujniki pedału stop(stop oczywiście...
1. Czy świece żarowe faktycznie w obecnej temp. nie mają prawa grzać? 2. Czy pompa rotacyjna w tym modelu jest zasilana pompą zasilającą (gdzie jest)? 3. Czy mogę podpiąć zasilanie do pompy omijając filtr bezpośrednio z kanistra? 4. Czy czujnik temp. mam do wymiany skoro pokazuje różne temp? 5. Co może mu dolegać i jak eliminować przyczyny mając do...
Frontera 2.8 tdi 1996 rok. Nie grzeje grzałka na filtrze paliwa po zmostkowaniu czujnika temperatury na obudowie filtra paliwa grzałka ruszyła. Jak działa ten czujnik temperatury i jaki jest jego symbol? Czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii.
Cewka nastawnika poniżej jednego oma, czujnik temperatury zależy od temperatury, powiedzmy w warunkach pokojowych od 3 do półtora kilooma, maleje wraz ze wzrostem temperatury. Oporność cewek pomiarowych 5 do 6 omów, między skrajnymi końcami dwukrotność. Nastawnik był czyszczony, sprawdź czy luty nie puściły, oryginalnie jest to zgrzewane.
Stary czujnik umarł ,a świece żarowe są nowe.Jak odpali to obroty są ok,gdy jest silnik ciepły to odpala dobrze ,może paliwo się cofać a może filtr paliwa?
Poratuje ktoś schematem ,chodzi o czujnik temperatury paliwa.Silnik BJB. Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Ustaw 0.55 mm na czujnik zegarowy i skończy Ci się problem.
skoro lepiej pali na zciągniętym czujniku to albo ciśnienia na tłokach nie ma albo kąt wtrysku zły ewentualnie leją wtryski. co do ustawienia kąta to musisz w vagu wejść w nastawy podstawowe i zczytać grupę 0. tam bierzesz pod uwagę parametr 2 (kąt wtrysku) i parametr 9 (temperatura paliwa) odczytujesz z wykresu jaki powinien być kąt do tej temperatury...
Niewiem dlaczego ale w seacie a jest to ibiza r.1999 silnik 1,9 tdi 110 km po włączeniu silnika za jakąś chwile włącz sie lampka świec żarowych i pulsuje, może ktoś wie co to za usterka. znalazłem przyczyne był padnięty czujnik temperatury paliwa w pompie wtryskowej
No i znowu okazało się jakim jestem amatorem, nie mogę znaleźć czujnika temperatury (mam nadzieję że mówiłeś o czujniku temperatury cieczy chłodzącej a nie o czujniku temperatury zewnętrznej) jedyne co widzę to jakiś czujnik na przewodzie który idzie z górnej części bloku do chłodnicy więcej czujników nie widzę, a to chyba raczej nie ten. Gdzie szukać...
Witam!! U mnie w samochodzie Volvo 850 TDI też takie cos sie dzialo. Odłącz czujnik temperatury silnika, wtedy komputer poda dawke paliwa jak przy -40 stopniach ,wskaze błąd i zapali świece. Odpalaj odrazu bez świec. Powinien odpalic od kopa. Jesli tak jest, to trzeba przestawic mechanicznie dawke paliwa w pompie wtryskowej na stałe. Mnie tak zrobili....
A jak kręci ten rozrusznik? Normalnie czy trochę się męczy. Mało informacji podałeś. Z tych informacji może to być wszystko. Od paliwa, poprzez rozrusznik, akumulator albo czujniki temperatury czy położenia wałów.
Nie podałeś jaki silnik ,ale na początek podłącz Vag i sprawdź jaki masz kąt wtrysku oraz jaką temperaturę paliwa pokazuje czujnik na zimny silniku.
Jak odłączyłeś czujnik masz +20 po odłączeniu czujnika temperaturę komp widzi wtedy przerwę w układzie i przyjmuje temperaturę paliwa a więc to co widziałeś te +20 to temperaturę paliwa napewno odłączyłeś na ciepłym silniku? A czy po odłączeniu czujnika świece grzały?
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Czyli Octavia II 1,9 POMPOWTRYSK 2008r Mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd.- czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym i dochodzi do niego wtyczka dwupinowa. Czy czujnik...
Temat ciężkiego rozruchu zagrzanego tdi jest mocno oklepany i tutaj jak najbardziej przyjdzie z pomocą zwiększenie dawek rozruchowych programowo (wgranie nowej mapy paliwa) Podjedź do kogoś kto wykonuje takie usługi w twojej okolicy pokaż mu jak pali na ciepłym i ktoś kto zna temat od razu ci powie czy czy podniesienie dawek załatwi sprawę. Pozdro...
Witam problem był w czujniku temperatury paliwa do tego filtr paliwa miał rozwalone mocowanie i łapał lewe powietrze , immobilazer tez się zacinał.
Saochód Audi A3 1.9 TDI z 1998 roku nie chce zapalić na ciepłym silniku. Stare auto z solidnym przebiegiem. Na bank winę za ten stan rzeczy ponosi pompa wtryskowa, która już nie daje rady zapodać odpowiedniego ciśnienia. Wiem że istnieje rozwiązanie w postaci instalacji małego modułu który przekłamuje temperaturę silnika przy rozruchu. Kupiłem takie...
wciąż nie moge rozwiązać problemu ... odłananczanie aka nie pomaga, pompowanie paliwa pompką też nie pomaga, odłączenie czujnika temperatury nie pomaga. już nie mam pomysłu
Znajomy ma volvo V40 tdi i ma ten sam problem. Mechanik stwierdził, że może to być uszkodzony czujnik temperatury paliwa.
A jak mu za drugim razem zdejmiesz wtyczkę z czujnika temperatury to też nie zapali? Moim zdaniem jeśli tuż po zgaszeniu nie chce zapalić, to trochę za mało czasu na cofnięcie się paliwa.
Zamiast tego opornika to może najpierw porządna diagnoza dlaczego nie zapala, może moment wtrysku. Nie moment tylko kąt wtrysku, a z diagnozą za pomocą VAG com zgadzam sie w 100%. Niektóre TDI (nie wiem jaki Ty masz w swoim golfie) potrzebują zwiekszenia dawki paliwa podczas rozruchu a to robi się za pomocą kompa. Tylko u porządnego fachowca.
EGR jest wyprogramowany jeżeli chodzi o turbo na kompie niby znakomite wyniki były trzyma wszystko bardzo ładnie a termostat z czujnikiem cieczy chłodzącej wymieniałem 2 dni temu, też nie pomogło. Jeżeli chodzi o temperaturę paliwa i temperatura w dolocie to tego jeszcze nie sprawdzałem.
Mam pytanie co znajduję sie w filtrze paliwa WK 845/2 (czujnik temperatury paliwa czy grzełka) gdyż po wymianie filtra na tańszy bez przewodów silnik 2.5 tdi (120KM) pracuje na dość wysokich obrotach nawet gdy jest ciepły.
Jeden z czujników niesprawny. Np temperatury cieczy lub paliwa. Ma to potem związek z korekcją początku tłoczenia.
witam wstawilem samochod do elektryka i oto co mi zrobili czy naprawili tego nie wiem (jutro rano sie okaze) -wymienili czujnik temperatury paliwa w pąpie -ustawili pompę Mam nadzieję że to było to
A ile masz paliwa w zbiorniku? Przy każdym jego stanie występują te objawy? Czujnik temperatury silnika sobie (profilaktycznie) sprawdziłeś?
czujnik temperatury paliwa czujnik paliwa temperatury czujnik temperatury paliwa volvo
dioda prostowniczy rosyjski amper kablu wymiana symetryzator
Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR do prasy mimośrodowej LEN 25 C – Šmeral Trnava, MAGMET, parametry, schematy Silniczek A240411532112 – który pin to zasilanie, a który masa? Identyfikacja wyprowadzeń