tym chyba Ci pomogę :)
nad pedałem gazu po prawej stronie jest przykręcona metalowa blacha chyba na dwie śrubki jak ją zdemontujesz to nad nią jest wpięta kostka do czujnika temp.parownika.Czujnik jest dosyć długi w połowie lekko zgięty.
Moje "adi" już dwa razy stało u tych samych majstrów ale po świętach znowu jadę do nich co do nalotu i barwy jeszcze nie odkręcałem ale z góry widać cholernie sonda zarzygana jest olejem.A co do czujnika temperatury czy tu chodzi o "termostat" czy może o czujnik temperatury gazu w parowniku???
Witam, Audi A3 1.9 TDI BKC Sportback. Klimatronik w samochodzie raz załącza klimę a raz nie. Problemem okazuje się temperatura na parowniku która zmienia się od -26oC do +20oC. Czujnik podmieniłem na nowy i jest to samo. Zauważyłem że napięcie jałowe wynosi ok 4,89V a dla czujnika nadmuchu na nogi 5,01V. Wydaje mi się że zbyt niskie napięcie jałowe...
Zapewne zamarza parownik klimatyzacji i blokuje przepływ powietrza z dmuchawy. Na próbę gdy nawiew osłabnie kliknij econ. Przyczyna to czujnik temperatury parownika zły odczyt lub wypadł z swojego miejsca. Drugą opcja to problem z silnikiem nawiewu obiegu wewnątrz - czasem tak się ustawia że blokuje przepływ powietrza.
Liczę na siłę forumowiczów 💪 Jak wyłączyć czujnik temperatury parownika gazu?Posiadam rins Sequentiel Diagnostics czy potrzebuje czegoś innego? Auto : Audi A6 2001 benzyna 2.4 V6 Auto faluje na wolnych obrotach sam przełącza mi z gazu na benzynę. Docelowo chciałbym aby audi odpalało od razu na gazie.
Zrobione, czujnik wysokiego ciśnienia to betka, ale czujnik temperatury parownika dodał trochę roboty.
brandy-p, czy procedura opisana przez ciebie jest do wykonania po podpięciu kompa z odpowiednim oprogramowaniem? Dodam tylko, że komputer był podpinany i to jakiś specjalistyczny. On właśnie sterował samoczynnie wszystkimi klapami i było OK tzn silniczki są OK. Jedyny błąd jaki się pojawił to 00818 (czujnik temperatury powietrza parownika). Diagnosta...
Nie trzeba go zwierać do masy, tylko całkiem rozłączyć. Nic się wtedy nie dzieje, a sterownik gazu przełącza z benzyny na gaz od razu (oczywiście po osiągnięciu pewnych zadanych obrotów). Musisz tylko uważać przy dużych mrozach, aby przy zbyt wczesnym przejściu na gaz nie zamarzł ci parownik.
Odpuść sobie silnik krokowy i komputer do gazu. Śruba to idealne rozwiązanie dla tego silnika. Jeśli masz problemy z falowaniem obrotów, to mogą być nieszczelności na kolektorze ssącym lub masz zużyte membramy w parowniku.
bo jest wszystko ok moim zdaniem jeśli stało się to zaraz po założeniu gazu to nie ma się co czepiać chłodnicy czy termostatu tylko sposobu podłączenia obiegu płynu do parownika z drugiej strony jeśli stało się to po pewnym czasie to może być winny termostat, czujnik wentylatora, albo zamuliła się chłodnica sam już trochę nie wiem co mam o tym myśleć...
Jeśli rurka od parownika zimna. To zostaje tylko klapa temperatury. Raczej uszkodzenie mechaniczne (zerwana). Czujnik z niej pokazuje dobrą wartość. Czy zmiana nastawy temperatury zmienia ją faktycznie np. nastawa na max temperaturę powoduje że grzeje. Jak zmienia się wtedy wartość w bloku 03 i 04. Płynnie o kilka/kilkanaście czy skok od razu do wartości...
Moim zdaniem to auto nie ma czujnika G109. Jest czujnik G114 i jest on w obudowie nagrzewnicy po stronie nóg kierowcy. Jak sprawdził nabicie klimatyzacji? Jakie to niby są ciśnienia? Kompresor jest załączany przez auto, wentylatory na chłodnicy działają? Ta temperatura to chyba na kanale 60 bo 61 to chyba wersja softu. Rurki od parownika zimne? Panel...
Temperatura parownika ma tylko wpływ na punkt przełączania i jak pisał gimak , jeśli zaniża to nie ma to negatywnego wpływu. Ustaw wyższą temperaturę przełączania bo to marny sterownik, ma słabe korekcje od temperatury . Coś Ci nie wyszedł post? Co chciałeś pokazać ?
Ile zapłaciłeś za przegląd klimatyzacji? Jedź do innego speca, zmierz ciśnienie w klimatyzacji. Poszukaj na necie tabelki z ciśnieniami odpowiadającymi temperaturom. Możesz używać lub nie używać klimy- Twój wybór. Od ciśnienia MUSI być jakiś zawór, czujnik. Ja mam tak w Picassie, pewnie jest jakaś analogia.
Materiały jakie otrzymałem na PW są, naprawdę obszerne opisują całą zasadę działania układu klimatyzacji (dokładnie w moim samochodzie) wraz z obiegiem czynnika chłodniczego, oraz co się z nim dzieje na poszczególnych etapach. Materiały i porady jakie otrzymałem, to lektura na kilka dni, a dzięki niej mogę na prawdę o wiele więcej sprawdzić sam niż...
Kolejny dzień zmagań, kolejne wnioski nie ma czujnika temperatury parownika, wszystko wskazuje na uszkodzony sterownik silnika. Włącznik temperaturowy jest podłączony bezpośrednio do sterownika silnika i na tej podstawie sterownik silnika wie kiedy podać sygnał do sterownika wentylatorów o złączeniu drugiego biegu. Po zwarciu czujnika brak sygnału ze...
Witam. Mam ten sam problem. Jest gorąco:D więc na pewno nie przez niską temperaturę. Dziś byłem u gościa od klimy-sprawdził że gaz jest. Powiedział, że coś z elektryką bo nie załącza się to kółko na kole od paska ale pokręcił ręką tym kółkiem i stwierdził że coś go po prostu nie załącza. Klima działała póki ktoś nie przewiercił parownika, parownik został...
Tak, jest taki czujnik który mierzy temperaturę parownika i on może być winowajcą. odczyt błędów tu nic nie da, tylko w parametrach na żywo gdy przestanie działać klima (ja ostatnio miałem skodę gdzie z tego czujnika szedł odczyt 99 °C). Blokada może też iść od strony czujnika temp. zewnętrznej - wszystko to zobaczysz na testerze.
Jeżeli chodzi o czujnik temperatury cieczy dla LPG to zazwyczaj jest on montowany w parowniku/reduktorze. Czujnik ma mierzyć temperaturę reduktora a nie silnika. Reduktor ogrzewa gaz więc jego temperatura jest niższa niż silnika. Szukaj czujnika na reduktorze lub napisz jaki masz reduktor. Zazwyczaj jest to termistor z dwoma przewodami.
Pacjent to A8 D3, czy ktoś ma możliwość zerknąć jakie temperatury widzi VCDS w grupie 17 (pozycja 1 i 2)- są to wskazania temperatury dla lewej i prawej nagrzewnicy. U pacjenta na parowniku wskazania temp oscylują w okolicy 6-8 stopni a zaraz za skraplaczem są nagrzewnice gdzie wskazania temp oscylują w okolicy 24 stopni... (powietrze ze skraplacza...
klima się nadal nie włącza, jak naciskam śnieżynkę to ona gaśnie równo z puszczeniem przycisku. Sam już nie wiem co to może być. Objechałem wielu majstrów i każdy odsyła mnie do innego. Jeden się podejmie i podał mi termin. Mówił że skoro miałem 3 błędy to ten jeden od ciśnienia gazu już powinien nie wyskakiwać skoro zmieniłem chłodnice klimatyzacji...
Witam. Trafił do mnie A4 B7 w którym ktoś kiedyś wymienił czujnik ciśnienia czynnika klimatyzacji z racji braku wskazań. Aktualnie sytuacja wygląda następująco : Przy temp zewnętrznej 5 stopni - cisnienie czynnika na komputerze 9 bar Po włączeniu klimy wysterowanie zaworu 52%, ciśnienie momentalnie idzie do okolic 30 bar ( skacze, nie rośnie plynnie)...
Witam. Mam problem z moim audi a6 c5 2.4b v6 AGA. Mianowicie na początku przy dodani gazu w silniku coś się działo, nie równa praca, brak mocy. Podłączenie pod komputer pokazpokazało błąd sond lamlambda. Wymienione na oryginalne Boscha. Przy okazji nowe świece i uszczelki. Po wymianie na bezynie praca idealna na gazie momenty braku mocy. Po czym pojechalem...
Witam, mam problem, po uszczelnieniu połączenia węża z chłodnicy idącego do filtra oleju z rozgałęzieniem do parownika (mam LPG) pompa wody zaczęła mi przeciekać. Otóż moje pytania to: -czy mogę wyjąć ją bez demontażu przodu, czy lepie już oddać do mechanika, -i mam problem który jest taki sam jak na tym zdjęciu (miniaturka niżej) czyli olej jest zimny...
Miałem problem z przełanczaniem z PB na LPG długo się nagrzewał parownik. Temperatura była ustawiona na 20 stopni zmieniłem rodzaj czujnika temperatury reduktora z CT-02-2K na CT-4K5 i podniosłem temperaturę na 30 stopni i jest o wiele lepiej .Ale wszystko inne mi się poprzestawiało (ciśnienie robocze i minimalne) poprawiłem to do tego co było ustawione...
Witam. Posiadam w terenie autko w której padła pompa paliwa. Audi A4 1996r. 1.8b. Chciałem odpalić samochód awaryjnie na gazie ale wyczytałem że prawdopodobnie w tej instalacji nie ma takiej możliwośc. Jest to BRC, nie znam dokładnie modelu centralki, przełącznik wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/1382199200_... Proszę o informację...
Ok zaraz pójde to posprawdzać Dodano po 1 Posprawdzałem na krótko te dwa zawory i oby dwa cykają ale dopatrzyłem się że od czujnika temperatury przy parowniku stykają się te dwa kebeliki i pewnie to jest przyczyną Dodano po 1 Jednak problem nadal jest Dodano po 39 Jednak problem nadal jest
Mialem podobny przypadek, na poczatku bylo ok ale pojezdzilem jakies 2 miesiace po zagazowaniu i drastycznie wydluzyla sie droga jaka musze przejechac zanim przelaczylo na gaz. Bylem u gazownika, podlaczal mnie pod kompa i niby temp byla ustawiona ok, na chyba 15 stopni. Przestawil na 10 dla testu-minimalna jaka sie dalo i na drugi dzien rano bylo bez...
Teoretycznie mógłbyś zastosować przekaźnik ,np taki jak do świateł,ale jest duże ryzyko takiej przeróbki. Napisze ci może co w twoim aucie robi Autronik Przełącza z bp na gaz po osiągnięciu zadanych obrotów i temperatury (jeśli jest aktywny czujnik temperatury W momencie przełączania na gaz wysyła napięcie na elektrozawór do butli i do elektrozaworu...
Witam Problem: Instalacja przłącza się na benzynę i czasem zaraz z powrotem na gaz lub przerywa na gazie. Zjawisko jest losowe (różne obroty - biegi, czasem na luzie na światłach). Czasem mogę przejechać 40-50 km i nic a czasem co chwilę sie przełącza lub szarpie. Auto : Audi A4 1.6 95r silnik ADP Instalacja : BRC Sequent 24 MY07, parownik Genius 1200mbar...
ok a co mam połączyć pod 87a? Nic tam nie podłączaj. Ten styk zostaw wolny. W propozycji podłączenia, którą Ci podałem, przekaźnik dołącza rezystor do czujnika temperatury. W przykładzie, który Robiłeś wcześniej, podłączałeś rezystor, a odłączałeś czujnik temp. Dlatego wykorzystywałeś 87a. Zasada jest taka : jak przekaźnik dostanie zasilanie na piny...
Witam ponownie po dłuższej przerwie. Nareszcie naprawiłem tą usterkę . Przyczyną była jednak instalacja gazowa. Zregenerowałem sobie parownik kupując nowe membrany. Muszę go jeszcze wyregulować bo na razie spalił mi 15 l / 100 km. Instalkę wyeliminowałem ponieważ wymieniłem elektrozawory na nowe. Gaz ulatniał się do silnika na tyle delikatnie, że dopiero...
Przy przekroczeniu 95 km/h przełącza się , nadmienię parownik drugi i to samo jeden po wymianie membrany a drugi mały przebieg objaw ten sam. Sada Lambda ok. Dodano po 4 na lpg pochodzi z 1min -3min i znów przełącz się na benzynę. Jeżeli świeci check engine na desce rozdzielczej, to pewnie do wymiany sonda lambda. Na wszelki wypadek sprawdź, czy sonda...
Witam mam następujący problem z samochodem jak w temacie: Audi A4 96r. 1.8 ADR 125KM + gaz . Na Benzynie Samochód bardzo ciężko odpala na zimnym silniku , odpala za 7-10 kręceniem. Jak już załapie trochę przerywa i lekko "strzela". Po chwili pracuje w miarę dobrze, ale tylko na biegu jałowym, jak się wtedy spróbuje choćby trochę dodać gazu w tym momencie...
Tak, w klimatroniku jest przycisk ECON. diagnostykę robilem - brak blędów w ukladie ogrzewania-klimatyzacji, brak blędów w ukladzie sterowania silnika ... problem z klimą jest taki ze gdy ona się wlączy, np przez wlączenie klimatronika w niezależnie jaki stan, wtedy po pierwsze z miejsca wlączają sie 2 wentylatory na chlodnicy a po wtóre zalącza się...
Witam, Walczę od pewnego czasu z klimatronikiem w autku. Na wiosnę okazało się, że pomimo załączania "gwiazdki" na wyświetlaczu z nawiewów leci praktycznie nieschłodzone powietrze. Odwiedziłem warsztat obsługujący klimatyzacje w celu sprawdzenia ilości czynnika i jego uzupełnienia (po 5 latach- dotąd było tylko raz odgrzybianie i 2 wymiany filtra kabinowego)....
witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam audi a6c5 2.4b v6 1999r 165km ÷gaz i mianowicie chodzi mi o to że czasami gasnie na wolnych obrotach i później ciężko odpalić czy ktoś może mi pomóc jaka jest przyczyną tego Wstępna ocena dostępnych informacji Witaj, Rozumiem, że posiadasz Audi A6 C5 z 1999 roku, wyposażone w silnik 2.4 V6 benzynowy o mocy...
Witam, na pierwszą linię frontu musze WAM dać Audi AQF 4.2 z 2000 roku bo sam nie mogę sobie poradzic. Mam problem z odpaleniem po kilkunastu minutach. Zgasze auto pojde na zakupy wracam i krece krece i krece az odpali. Jak zimny to pali po obrocie rozrusznikiem, momentalnie tak samo po kilku minutach. Dodam ze obstawiałem parownik wymieniłem Gurtnera...
Pacjent Audi A4 1.8 1996r. Najpierw została wymieniona konsola środkowa na taką po liftingu, gdzie jest już inny klimatronik. Po wymianie działało to w miarę, jednak nie wszystko, silniczki dziwnie chodziły (stare były na 7V, nowe na 12V), nie było zamkniętego obiegu. Postanowiłem zmienić całą obudowę parownika ze wszystkimi silniczkami i czujnikami....
witam mam pytanie jak i gdzie powinien być podłączony pomiar temperatury do sterownika lpg bo po podłączeniu komp. pod sterownik wykazuje że temp. w układzie jest -4 stopnie a temp.otoczenia jest 5 stopni silnik po chwili pracy jest już w miarę ciepły na sterowniku wykazuje -1 następnie zaczyna wariować temp. rośnie wykazuje skokowo max 200 stopni po...
czujnik temperatury parownika czujnik temperatury parownika laguna czujnik temperatury parownika vectra
suzuki wagon lodowka szron sharan schemat wiązka
ekspres tchibo cafissimo ekspres tchibo cafissimo
Wzmacniacz estradowy Studio Due M800 klasa AB - testy i opinie Jak sprawdzić częstotliwość strojenia bas-refleksu?