Czujnik temp. płynu.
Witam. Na tym obrazku widać dokładnie rozmieszczenie czujników temp. dla silników 1.1 i 1.4 benz. http://obrazki.elektroda.pl/2222065900_1... gdzie: 1220-czujnik temp.2 pin zielony 8006-czujnik temp.2 pin brązowy 4025-czujnik temp.2 pin niebieski Pozdrawiam.
Ja mam informację że przy 97°C ale ten jeden stopień w tą czy w tamtą to bez różnicy
Myślisz że my wiemy jaką masz 206ke, nie każda jest taka sama i "1.1" to za mało, ale skoro nie możesz znaleźć termowłącznika, to znaczy masz model taki, że to komputer włącza na podstawie tego małego dwupinowego czujnika temperatury
Peugeot 206 1,4i szarpie na ciepłym. Błędy : obwód wtryskiwaczy otwarty - (P0200) oraz obwód czujnika temperatury powietrza dolotowego (P0110). Potrzebuję zidentyfikować gdzie dochodzą przewody wtryskiwaczy żeby przemierzyć bo została wymieniona listwa zasilająca, przeczyszczone wtyczki. Tak samo dla obwodu czujnika temperatury... Mam schematy ale bardzo...
nie podałeś oznaczeń silnika dokładnych czujnik sprawdza się tak że w zimnej wodzie ma mieć inną oporność niż w gorącej Dane dotyczące oporu znajdziesz w książkach sam naprawiam manualu itd Sprawdź też wtyczkę i przewody dochodzące do czujnika
z doświadczenia wiem że wina leży najprawdopodobniej po stronie czujnika temperatury.
Czy ktoś zna podłączenie czujnika temperatury w Peuget 206, jeżeli występuje wyświetlacz wielofunkcyjny. Czy to jest termistor i gdzie jest podłączony ( BSI lub wyświetlacz). Zamontowałem taki w Partnerze i brakuje mi temperatury. Z góry dziękuję. :(
Niedobrze jest, że kolega mocno plącze zeznania. A matactwo nie jest mile widziane. Której to wody temperaturę mierzymy? Jaki czujnik i skąd wyjęto oraz jaki zamontowano? Jaki wynik wskazń w miejsce - 41 st C? Zdaje się, że mowa o różnych układach.
A może ktoś posiada rozpiskę tych czujników przedstawionych na tym zdjęciu, samo zdjęcie udało mi się zdobyć, ale są opisane tylko czujniki temperatury płynu chłodzącego i czujnik temperatury powietrza dolotowego.
Czujnik temperatury silnika?
Skoro temperatura silnika roście a w ECU maleje to wygląda tak jak by był zły czujnik. Zrób pomiary. Poniżej wrzucę Ci opisy jak powinno być prawidłowo.
Odłącz wtyczkę od czujnika temperatury na chłodnicy i połącz mostkiem na krótką chwilę. Jeśli wentylator się uruchamia to jest uszkodzony czujnik.
czujnik temperatury oleju jest wraz z czujnikiem poziomu oleju A skąd ta pewność że czujnik zakończony plastykową rurką jest w stanie zmierzyć temperaturę?
Witam. W tym modelu wentylator chłodnicy sterowany jest przez kalkulator wtrysku a w starszych auta przez czujnik temperatury. Dlatego jego praca jest prawidłowa. Pozdrawiam.
Witam, Dołożenie takiego czujnika to nie problem. Napisz czy masz auto z mux'em (po lift) Jaki masz typ wyświetlacza środkowego i działamy dalej. Możliwe że nie będzie potrzebna aktywacja komputerem (pp2000)
Odepnij kostkę czujnika temperatury silnika i sprawdź, czy jest lepiej.
Masa z sterownika , odłącz czujnik temperatury i zobacz
A sonde lambda masz podgrzewana? Jeszcze moze byc uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Pewnie dobrze się otwiera, tylko jest nieszczelny i nawet jak zamknięty to cienko sika, przepuszcza, a to wystarczy żeby silnik nie osiągnął temperatury.
Kompletne bzdury. Zielony - wtrysk, niebieski - zestaw wskaznikow.
Obyś miał rację, ze o zamiennik nie będzie ciężko.... przeszukałem juz wszystkie mi znane sklepy elektroniczne przez online i w żadnym nie znalazłem....:/:/:/ Co do wyprowadzeń- do lewej jest przylutowany opór 100k ale połączony jest on z masą!! (lub z zasilaniem-patrzyłem na ścieżki i te scieżki wyglądają jak masa-ekran-jest tego dużo i wypełnia każdy...
z komputer daje mase? ale sprawdzaj we wtyczce od komputera, a nie na przekazniku.
Z twojego opisu problemem będzie układ paliwa np. wtryskiwacze, pompa ciśnienia lub ta w zbiorniku. Ten czujnik temperatury na razie zostaw - nie będzie powodował większych problemów.
Witam, poszukuje potwierdzenia informacji, czy w Samochodzie Peugeot 206 1.4 KFW z sterownikiem Sagem, piny w czarnej wtyczce od kalkulatora silnika, odpowiedzialne za sygnał z czujnika temperatury silnika oraz mase tego czujnika to D4 oraz E4? Mam problem z błędem p0118 czujnika temperatury. Dziękuję i Pozdrawiam
Jeżeli jest to 2002 rok i nie ma na górze w chłodnicy niebieskiego czujnika bimetalicznego to sterowany on jest z czujnika temperatury silnika przez sterownik .
Sygnał z czujnika najpierw biegnie do bsi i tam trzeba zobaczyc co sie dzieje,nie napisałes w jakim sterowniku wyrzuca te usterki.
Problemem był czujnik temperatury. Po wymianie autko bzyka świetnie !
Witam Sterownik Bosch M7.4.4 , auto zaraz po włączeniu zapłonu przechodzi w tryb wysokiej temp,wskaźnik na maksa, wentylator się załącza, mruga kontrolka stop, nie ma znaczenia czy czujnik jest podłączony.
Płyn ma być w układzie (normalny stan), silnik najlepiej zimny (stała temperatura) i silnik oczywiście wyłączony. Schemat el. posłałem na PW.
Dokładnie. Być może czujnik przy określonej temperaturze gwałtownie zmienia swoją oporność , a później wszystko wraca do normy ( powiedzmy pomiędzy 70-75 stopni) . Można to sprawdzić za pomocą omomierza i podgrzewając czujnik np. w wodzie.
Jeszcze raz sprawdź wiązkę zielonego czujnika i głowicy.
Tak tylko widzisz ja laikiem jestem. Ale z tego co wiem tam jest rezystor przy chłodnicy, jakaś kostka od zasilania wiatraka i jeszcze jedna jakaś zielona kostka. To widać po ściągnięciu przedniej osłony. To teraz jakbyś mógł to opisz mi po kolei czynności co w jaki sposób sprawdzać. Dodano po 3 Sprawdź czujnik temperatury. Zasilania sprawdź co jest...
ok wklej jescze z 3 fotki całej konsoli w tym z tyłu tam gdzie rurki i przewodów. Dodano po 2 23.1 to czujnik temperatury wewnetrznej z wiatraczkiem. 15,3 i 15.1 to masa idzie do panelu i do wentylatora.
Witam. Auto z 2000r. po dzwonie . Podobno wymienione przez mechanika poduszki i klient przyjechał bo nadal się świeci kontrolka . Po diagnozie kts-em wychodzi : 0FF-usterka nie znana FFF-usterka nie znana Może mi ktoś to rozszyfrować? Domyślam się że crash data ale może jest coś jeszcze. Drugi problem to radio. Klient dokupił z allegro fabrycznego Clariona...
Czujnik lub okablowanie.
Witam. Jeżeli auto ma filtr węglowy i elektrozawór oparów, to zrób próbę na zaślepionym przewodzie do niego idącym. Czujnik ciśnienia ma wspólną masę z czujnikiem temperatury dolotu - jak masz możliwość odseparuj tą masę albo podłóż inny czujnik temperatury na dolocie. Pozdrawiam.
Odpięłam przepływomierz i jeździłam bez niestety to nie pomogło.
W peugocie 206 przy rozgrzanym silniku wskaznik temperatury silnika nic nie pokazuje. Prosze o podpowiedz co jest pprzyczyna czy mozliwe ze jest to uszkodzony czujnik Plynur chlodzacego ?[/b]
A dwa dodatkowe piny, będą do czujnika temperatury do zegarka. W 206 czujnik temperatury znajduje sie w prawym lusterku - na zdjeciach jest lewa strona auta.
Błędów może nie widzieć ponieważ czujniki działają ale tylko w pewnym zakresie temperatur . Diagnostyka to nie odczyt błędów trzeba odczytać wartości czujników ;) .
W przypadku braku ciśnienia instalacja powinna się choć na chwilę załączyć i wyłączyć z alarmem, że brakuje ciśnienia. Przeglądaniu dokładnie okablowanie w okolicy czujnika temperatury płynu, bo to najczęściej jest przyczyną.
Witam, Mam problem z temperaturą silnika, na trasie wszystko jest wporządku temp. silnika 80 stopni, problem występuje od czasu do czasu na gdy np. czekam na światłach zaczyna piszczec kontrolka i wskaźnik temp. pędzi na czerwone pole. Gdy dojdzie do samej góry, włącza się wentylator i temp. spada w momencie spada na 90 stopni. Myślałem, że problemem...
Potwierdzam był to czujnik temperatury cieczy, bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Zamykam temat
mam to samo,, coś w tym temacie sie ruszyło?? ja wymieniłem świece, cewkę, czujnik położenia wału i temperatury i nadal to samo
Może to ci pomoże; 8030- czujnik temperatury w kabinie. 8070-regulator przesłony wlotu powietrza 8071-regulator przesłony rozdziału powietrza 8065-regulator przesłony mieszania https://obrazki.elektroda.pl/4174271400_...
Zasadniczo cztery elementy mogą powodować taki stan rzeczy: czujnik temperatury zewnętrznej, czujnik temperatury parownika, czujnik ciśnienia czynnika lub sam sterownik ( bardzo rzadka awaria ).
Witam. Mam problem ze swoim 1.4 HDI. Na zimnym silniku odpala bez problemu, po nagrzaniu do temperatury około 70 stopni gaśnie czy to podczas jazdy czy na postoju. Nie ma szans go odpalić do puki temperatura nie spadnie do ok 40 stopni. Wtedy odpali i znów przy 70 zgaśnie i tak w kółko. Podpinałem pod komputer i pokazało trzy błędy: błąd czujnika ciśnienia...
Zrób zdjęcie, ale chyba mówisz o czujniku temperatury paliwa, jeśli tak, to odpowiedź sama się nasuwa czy można zwierać czy nie.
Jeśli nie jest to wina silnika krokowego ,trzeba sprawdzic komputerem jakie są wskazania czujnika temperatury cieczy chłodzącej ,jesli ok. to stawiam na uszkodzoną cewkę zapłonową
Zasniedziałe styki w czujniku temperatury i wentylatorze ,dobrze oczyscić :idea:,lub wymiana :idea:
Jedz do normalnego elektryka samochodowego aby sprawdził wentylator i czujniki temp. Normalna s tem silnika to 94-96°C.
Wymień czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Mi pomogło jak ręką odjął. Pozdrawiam.
Sprawdź dokładnie przewody idące do czujnika, czy nie są zwarte między sobą lub do masy.
Śrubka na imbus 5, pod czujnikiem temperatury. Preparat to zależy od tego co się stało. W sklepie motoryzacyjnym powinni coś poradzić.
Witam Autko jak w temacie nieraz po odpaleniu nieraz można troche pojezdzić i i autko dostaje wariacji nierówno pracuje i samo dodaje gazu. Na testerze wyświetla dwa błędy pedału gazu , przepływka, czujnik temperatury, oraz (zasilanie czujników zwarcie do masy). Miał ktoś taki lub podobny przypadek?
Chyba czegoś nie rozumiem . Po zdjęciu wtyczki z czujnika , wentylator się załącza i jest to reakcja prawidłowa . Można domniemywać że układ sterowania jest sprawny . Jeśli po wpięciu w czujnik i rozgrzaniu auta / temperatura chłodziwa 97º C i więcej / to powinien się załączyć wentylator / czujnik normalnie wykazuje zwarcie / . Jeśli tak nie jest...
Sprawdziłem kable od bsm aż do wentylatora i cały kabel "w razie w" od czujnika temperatury są całe i "zdrowe" co jeszcze mogłoby być przyczyną palenia tego bezpiecznika?
Zwierany był kabelek do masy od czujnika? (jeśli ma jeden pin!)
Witam. Jak w temacie posiadam peugeot 206, 2001r. 1.1 silnik, benzyna. Podczas jazdy zapala mi się kontrolka check engine. Jest to trochę dziwne bo na trasie czasami dopiero po przejechaniu ok. 80 km. Zapala się głównie na 2 biegu przy lekkim "zaduszeniu silnika". W czasie świecenia delikatnie szarpnie raz albo dwa czasami nawet ciężko wyczuć. Po zapaleniu...
Czujnik jest wciąż nie sprawny, nie wiem jaki kupiłeś ale ten nie działa prawidłowo. Po odpięciu przynajmniej w 206 widzi jakieś kosmiczne temperatury rzędu 215 stopni dlatego wiatrak cały czas chodzi. Wymień czujnik na oryginał
Wymieniłem świece zapłonowe Wymieniłem cewkę zapłonową. Czyli może być walnięty czujnik położenia przepustnicy. Zamówiłem nowy, na tygodniu go wymienię Dzisiaj byłem na diagnostyce komputerowej. Problemem okazał się czujnik temperatury silnika Niech to będzie przestroga dla wszystkich domorosłych naprawiaczy ! [/quote]
masz uszkodzony czujnik [zielony] lub jego owód. W 206 hdi gdy komputer wtrysku niema dobrego połączenia z czujnikiem temperatury, lub czujnik jest uszkodzony to włącza się wwentylator,bez względu na temperature silnika,wskażnik też będźie wariował.Sprawdż ciągłość przewodów od czujnika do komputera wtrysku
Kolego przecież pisze Peugeot 206 rok prod.2002 poj.1.1 8 V
Robiłem coś podobnego. Na przekaźniku masz dwa cienkie przewody sterujące. Na jednym z pinów masz stały plus, a drugi (-) jest podawany przez czujnik temperatury (on/off). Prawdopodobnie czujnik walnął i nie zamyka obwodu dla przekaźnika, a ten z kolei nie uruchamia wiatraka. Fajnie mieć jakąś sprytniejszą probówkę, szybko można dojść do wniosków.
Na komputerze wyjdzie czy jest uszkodzony TPS, czy jest problem z czujnikiem który przy pewnej temperaturze zaczyna wariować. Kasowanie błędów to nie naprawa.
tummi sprawdź przedewszystkim odpowietrzenie układu chłodzenia. jest wentylek na chłodnicy i na mieszaczu wody koło ściany grodziowej. nalać na zimnym silniku płynu do pełna rozgrzewać silnik na biegu jałowym i co kilka mnut odkręcac odpowietrzniki do uzyskania jednorodnej cieczy bez bąbelków. obwody wentylatora powinny działać bez włączenia stacyjki....
A czujnik sprawdziłeś? Nigdzie o nim nie wspomniałeś. Wentylator się włącza? Vez tego też będzie się gotować.
Spróbój rozebrać tablicę wskażników i przelutować samo połączenie silniczka wskaźnika temperatury. W 406 naprawiłem tak dwie tablice wskaźników.
Proponuje udac sie nie do mechanika ,ktory ma mozliwosc diagnostyki Twojego autka, nie koniecznie musi byc to ASO co by po kieszeni bardzo nie szarpnelo ,ale mozesz szukac pomocy np. w serwisie boscha.Wyglada mi to na czujnik temperatury i przydalby sie test tego czujnika w pelnym zakresie (od zimnego do cieplego silnika).
Witam. Mam autko 206 z 2000 roku o poj. 1,4. mam problem z obrotami po uruchomieniu silnika. Jak jest zimny osiąga od 2 do 3 tyś. obrotów.Jak będzie cały czas pracował obroty nie spadną, ale wystarczy ponownie go uruchomić obroty są 880 do 920. Wymieniłem już silniczek krokowy, czujnik temperatury. Jest lepiej ale to jeszcze nie to.
Wymień czujnik temperatury silnika. Najprawdopodobniej pokazuje złą temperaturę silnika i sterownik silnika zamiast "widzieć" rzeczywistą temp. " widzi" np. temp +40 C. Uprzedzając pytanie : to nie jest ten sam czujnik, który pokazuje temp silnika na tablicy przyrządów.
Witam, Miałem dokładnie ten sam problem co tutaj, peugeot 206 1.4 benzyna nie chciał odpalać za pierwszym razem, trzeba było pokręcić z 3/4 razy żeby odpalił. Mechanik wszystko sprawdził, luzy zaworowe, ciśninie paliwa, pompę paliwa, cewkę, świce, przepustnice, kompresję, czujniki temperatury itp. Zero błędów na komputerze. Okazało się że czujnik położenia...
Sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik przy rozruchu. Możliwe, że czujnik daje fałszywe odczyty i sterownik widzi ciepły silnik.
jak Kolega wyżej napisał,poszukaj w chłodnicy czujnika temperatury który jest odpowiedzialny za zwarcie tych pinów ,a w skutkach to prowadzi do załanczania wentylatora. W niektórych 206 taki czujnik był koło górnego węża w chłodnicy.
Ciśnienie jest presostat działa, Jakie jest? HP,LP =? Jak LP zejdzie poniżej 1,7bar-a to nie zezwoli na załączenie sprężarki - to raz. Dwa, to, że tam masz zastosowany trzystopniowy czujnik/włącznik ciśnieniowy i jeżeli ster. silnika nic nie wysyła do ster. wentylatora, to w ów czas tenże właśnie włącznik/czujnik "mówi", kiedy włączyć wentylator =...
Mam 2.0 HDI DW10TD 2004r, trzeba szykować się do wymiany wydechu. Widzę że ktoś przede mną rzeźbił i wyciął katalizator (1731FF). Jako że straszą coraz bardziej sprawdzaniem emisji spalin zastanawiam się nad wstawieniem z powrotem kata. To niecałe 500zł, do przeskoczenia. Teraz pytanka: 1. Auto trochę kopci jak dostanie w gaz, czy to zbyt szybko...
W BRC SQ24 za przełączanie z benzyny na gaz odpowiada czujnik temperatury natomiast na listwie z wtryskami tez jest czujnik ciśnienia.. BRC LIGHT te dwa czujniki ma na listwie wtryskowej w formie jednego.
Zamówiłem dwa czujniki temp. cieczy chłodzącej do mojego Puga 206 1.4 8v (z klimą). Dostałem dwa: niebieski - 2 pinowy i zielony z 1 pinem. Czy zielony nie powinien być 2- pinowy?
Szukam wsadu virgin EEPROM do sterownika Valeo J34P z Peugeota 206+. Objawy usterki rodem z archiwum X - pacjent pracuje nierówno na jałowych obrotach, odczyt parametrów wskazał duży rozjazd wskazania temperatury dolotu (IAT). Zamówiony drugi czujnik, instalacja sprawdzona, a czujniki były podstawiane do drugiego samochodu (Citroen C3 z tym samym ECU)....
Albo za reduktorem ciśnienie jest za niskie, albo jest dobre ale czujnik źle wskazuje - przecież pisałem ? A jak tam temperatura przełączania ? Jakie wartości pokazuje screen ?
witam mam taki problem że mój peugeot jednego dnia gdy postoi przez noc nie chce odpalić trzeba długo go kręcić aby odpalił i nie zawsze odpali a na następny dzień odpali od strzała miał ktoś taki problem. jak rano nie odpali to bywa tak że po południu od strzała zapali albo trzeba na popych. niejest też to wina temperatury powietrza bo niepali przy...
Witam.Samochód peugeot 206 .Instalacja brc fly gas. Reduktor brc jakiś dziwny bo czujnik temperatury zatopiony w reduktorze i wtyczka na trzy piny. Wtyczka jaką znalazłem do diagnostyki to taka na zdjęciu.Proszę o jakieś pomocne podpowiedzi.
Zmień mechanika, to na początek. Jeśli nie, to jeśli chce wymieniać cewkę, to niech wymienia. Jak nie pomoże, to niech on płaci za nią. Czy to wina czujnika temperatury, to się sprawdza po diagnostyce, ale nie tylko "kasowanko błędów", tylko podgląd wszystkich paramentów, jakie widzi sterownik silnika. "Dycha plus" po mieście przy temperaturach bliskich...
Miał wcześniej jakiegoś właściciela? Kurcze...faktycznie zakręcone...1.1 to za mało, żeby powiedzieć - w wielu jest różnie z tym przekaźnikiem... skoro nie możesz znaleźć termowłącznika, to znaczy może ze masz model taki, że to komputer włącza na podstawie tego małego dwupinowego czujnika temperatury? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
mogą być dwa czujniki, pierwszy od wskaźników działa i pokazuje temperaturę, ale drugi termiczny zepsuty nie włącza wentylatora, niestety nie kojarzę czy peugeot ma tak samo
nie mam pojęcia jak to sprawdzić , wszystko inne działa obrotomierz , wskaźnik paliwa , podświetlenie i temperatura wody jest ok tylko kilometry i prędkościomierz nie działają
Czy może Pan to zdiagnozować na podstawie załączonego zdjęcia ? https://obrazki.elektroda.pl/1255263200_... Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/1982218800_... [img-0] Przeczyściłem 1 pin czerwoną wtyczkę zakładaną na czujnik w bloku silnika oraz luźną zieloną zwisającą pod spodem i kontrolka od ciśnienia oleju...
A może dla sterownika świec jest inny czujnik? Może to właśnie czujnik świec fałszuje? Powiązanie objawów - jest podobne: Struktura wewnętrzna samego czujnika reaguje na zmiany temperatury w bardzo krótkim czasie, ponieważ to właśnie sam czujnik jest w medium , któremu ma mierzyć temperaturę. Na skutek uszkodzeń czujnika, jest możliwość wprowadzania...
Witam. Posiadam Peugeota 206 z silnikiem 2.0 16v o kodzie RFN. Samochód poliftowy z tzw muxem. Sterownik to IAW 48P2.3T. Problem polega na tym, że ecu widzi problem z map sensorem który opisuje błędem P0108. Błąd ma charakter stały i nie można go skasować. Do tej pory zostały zmienione czujniki (map sensor, iat, tps), inne ecu, bsm, została przejrzana...
Witam Mam problem z peugeot 1.9 d 1999 pompa lukas. Problem polega na tym że po osiągnięciu temp 50°c auto zaczyna nie rowno pracować i kopci na biało po odpięciu wtyczki od czujnika temperatury auto zaczyna normalnie pracować.auto odpala rano czy jest -20 czy +20 bardzo dobrze.tylko martwi mnie zbyt duze spalanie bo około 9l /100km i zbytnio nie ma...
W moim 206 (Multipleksowanym) czujnik temperatury jest podłączony do BSI i magistralą VAN sygnał wędruje do wyświetlacza. Wyświetlacz jest od 307 i działa.
Witam, chcę wymienić wyświetlacz z zwykłego zegarka na wyświetlacz z parametrami spalania temperaturą itp. Mam jedna dylemat wtyczka mojego wyświetlacza wygląda jak poniżej http://obrazki.elektroda.pl/4651633900_1... i chyba raczej zbytnio nie będzie pasowała do wyświetlacza typu B http://obrazki.elektroda.pl/2533953400_1...
Witam :) I tak zacznę od początku: metaliczna praca silnika spowodowana była krzywym kołem pasowym na wale korbowym(podobno częsta przypadłość) dużo nie brakowało do zniszczenia obudowy paska i samego paska rozrządu.Wymienione rolki,napinacz,pompa wody oraz pasek.Niestety dalej pozostawały te same błędy.Samochód troszkę kopci nie wiem czemu a błędy...
Witam. Zakupiłem samochód peugeot 206 rocznik 2006 z klimatyzacją tą najprostszą bez klimatronik-a. Problem jest taki ze po załączeniu klimatyzacji , startuje sprężarka ale nie załącza się wentylator , przez co efekt chłodzenia jest znikomy. Dodam że klimatyzacja była nabijana gdyż poprzednia chłodnica była uszkodzona i wymieniona na nową. Układ jest...
Witam, mam problem od jakiegoś czasu od kąd zrobiło się chłodniej. Pierwszym razem zgasilem silnik, po 5 min odpaliłem wyswitlił się check engine I samochód wgl nie miał mocy, ledwo się toczył zgasiłem, nie odpalił zadzwoniłem do dobrego mechanika powiedział żeby na początek spróbować odłączyć akumulator i zresetować komputer pomogło. Teraz mam inny...
Witam szanowne grono. Jadąc samochodem nie mogę uzyskać temperatury silnika na poziomie 90 stopni, na zegarach wskazówka podnosi się max 70-75, lecz gdy zacznę jechać trochę agresywniej z prędkością rzędu 110-120 to bardzo szybko podnosi się do wymaganych 90. Gdy wrzucę na luz albo zacznę delikatnie operować pedałem gazu to temp znów spada do 70-75....
Witam. Od lutego bierzacego roku stalem sie "szczesliwym" posiadaczem peugeota. Otoz problem jest nastepujacy. Tylko na postoju udalo mi sie osiagnac temp 90 stopni. Wg wskazan oczywiscie podczas odpowietrzania. Podczas jazdy pokazuje w granicy 60 stopni. Co jakis czas wskazowka wedruje w gorne pole wskazania temperatury, przy czym slyvhac sygnal komputera...
Wiązka sprawdzona żadnych problemów.Wymieniłem silniczek krokowy choc to zamieniik [url=]http://allegro.pl/silniczek-krokow... narazie dziala dobrze,Przeczyściłem tez czujnik temperatury wody przy silniku był bardzo brudny, narazie to pomogło niewiem co bedzie dalej ale wiem ze napewno jedna z dwoch tych rzeczy...
Rok produkcji 2001. Silnik 1.4l 8zaworowy 75KM. Dodano po 11 typ silnika (TU3JP) BVM 5 sterownik SAGEM. Dodano po 28 Wg schematu przewód zasilający (minus) grzałkę sondy jest podłączony ze sterownikiem SAGEM S2000. Tzn, że zasilanie grzałką jest sterowane przez komputer. Pytanie czy stale czy impulsowo. Plus jest stały za bezpiecznikiem. Z komputera...
czujnik temperatury peugeot peugeot czujnik temperatury zielony czujnik temperatury peugeot
piszczy czujnik koszt naprawa telewizor samsung delphi mondeo
analizator widma prostownik prostownik samochodowy
Przesyłanie obrazu z GIGA Display Shield przez Wi-Fi Kolejność odpowietrzania hamulców Kia Stonic 2020