REKLAMA
REKLAMA

czujnik temperatury zewnetrznej

Znaleziono około 227 wyników dla: czujnik temperatury zewnetrznej
  • Klima w A6 z 1999 uszkodzona. Czujnik temperatury.

    mam uszkodzenie klimy w audiku a6 z 1999r 2,5 tdi oczywiscie nie chlodzi. Wymienilem uszkodzony wentylator,auto bylo wczesniej sprawdzone pod wzgledem nabicia czynnika ma full, czytajac vagiem wyszla usterka w zasadzie tylko jedna uszkodzenia czujnika temperatury zewnetrznej-wymienilem.(co prawda jeszcze nie skasowalem bledu zrobie to dzis)Ale Dalej...

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Sie 2007 15:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1285
  • Mondeo - czujnik temperatury zewnetrznej...

    Witam ! Posiadam takowe autko w wersji ghia i jest nie mam czujnika od temp. zewn. (w okolicy zderzaka). Czy ktos ma pomysl jak wykonac taki czujnik samodzielnie, lub gdzie mozna takowy kupic (nie mam na mysli ASO). Probowalem juz z termistorem, ale nie jest to zbyt dokladnie, a bez czujnika swieci sie lampka, ze droga moze byc oblodzona - co wywoluje...

    Samochody Szukam   31 Lip 2005 11:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2097
  • REKLAMA
  • Jaki termistor - czujnik temperatury zewnętrznej bmw

    Witam i cieszę się że problem został rozwiązany, aczkolwiek proponuję jeszcze jedno bardzo typowe rozwiązanie i sporo tańsze w moim przypadku,z przeznaczeniem dla mnie i mnie podobnych oraz leniwych. (kilka linków żeby nikt nie zarzucił że promuję kogoś) A teraz dlaczego tak- hmm mam sklep najbliższy jakieś 4km od domu przejazd (ok 8 zł) + koszt części...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Lis 2010 22:25 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 14475
  • Peugeot 407 2.0 hdi czujnik wilgotności w kabinie, czujnik temperatury parownika

    U mnie klima nie dziala od paru dni. Podlaczylem AUTOCOM ktory stwierdzil uszkodzenie czujnika temperatury WEWNETRZNEJ! Czy uszkodzenie tego czujnika moze byc powodem tego ze AC nie daje zimna? Moje auto to 407/ 2.0 hdi Sw 2007 rok. Czujnik to chyba ten co znajduje sie zaraz nad schowkiem przed pasazerem? Wiatraczek w nim sie kreci. Ale caly byl w brudzie...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie   26 Sie 2014 07:38 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 26730
  • vw sharan 2001 czujnik temp. od dodatkowego podgrzewania

    Post wstawiam juz drugi raz. Naprawde bardzo dziekuje za pomoc przy pierwszym razie, ale wszystkie wasze podpowiedzi dotyczyly webasto (moj blad bo sam tak napisalem). Ja nie mam webasto samego w sobie z regulacja, wlaczeniem i wylaczeniem. Mam tak zwane dodatkowe dogrzewanie silnika w ukladzie wodnym. Problem jest taki, ze powinno sie to dogrzewanie...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Sty 2007 18:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4290
  • REKLAMA
  • PEUGEOT PARTNER 2.0 HDI, 2004 - klima - czujnik temperatury.

    Witam, Czujnik temperatury zewnetrznej nie ma nic wspolnego z klimatyzacja. Znajduje sie on w prawym lusterku. Pozdrawiam, Georges

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Lip 2010 11:56 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7980
  • Błędne wskazania temperatury (-73*C) na panelu Klimatronic Passat B5

    Witam, wczoraj zaobserwowałem dziwne zachowanie klimatronicu, Rano wsiadłem w samochód i zerknąłem na temperature zewnętrzną która wskazywała "-73*C" (słownie: minus siedemdziesiąt trzy stopnie Celsjusza). Dzisiaj było w dzień u mnie prawie 20*C więc ma trochę rozrzut. Ok niewiele myśląc podpiąłem kabelek wszedłem w odpowiednie bloki pomiarowe[006]...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie   11 Maj 2014 17:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5844
  • Najlepszy czujnik temperatury, ale...

    Mam takie pytanie czy moge wykorzystac ten czujnik LM35 w (bojlerze do grzania wody ) do pomiarjej temperatury. Bo niewiem jak wogulee go przymocowac. czy wystarczy ze go dam od zewnetrznej strony i zaizoluje zbiornik czy bedzie to nie efektywne. Prosze o pomoc i jakies rozwiazanie :cry: Znaczenie ma miejsce, w ktorym jest zamocowany czujnik. Temperatura...

    Inne Serwis   28 Sie 2005 16:28 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 8075
  • Opel Astra II czujnik temperatury

    Witam Znowu mam problem z Astrą II 2003r. Konkretnie chodzi o wyswietlanie temperatury zewnetrznej. Na wyswietlaczu najpierw pokaywało +69stC podczas gdy na zewnątrz była była temperatura ujemna. Później wyświetlacz przestał pokazywac i widac tylko kreski. Nie wiem czy jst to wina czujnika czy jakiegoś innego urządzenia. Gdzie znajduje sie czjnik temperatury...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Lis 2006 14:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 14554
  • REKLAMA
  • audi b3 - co to za czujnik temperatury zewnętrznej

    Witam.W moim b3 jest założony czujnik temperatury zewnetrznej i umieszczony przy hamulcu ręcznym.Otóż jest on zepsuty(był zalany?)Teraz chciałbym znaleźć taki sam(wystarczyło by przepiąć piny)lecz nigdzie nie ma nazwy ani typu tego czujnika.Czy ktoś spotkał sie z takowym i mógłby mi podać dane.Z góry dziękuję.

    Samochody Początkujący   29 Kwi 2013 22:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1926
  • Viessmann Vitodens 100-W - Open Therm (PT52) + czujnik TZ + temperatura na piecu

    (at)tomix Jaki czujnik temperatury zewnętrznej NTC kupiłeś - oryginalny od producenta, czy inny. Ja znalazłem np taki na allegro opis jego parametrów jest tutaj Czy to jest proste w podłączeniu? Jak sobie instalator nie da z tym rady, to czy ja sobie jakoś poradzę ;) Możesz nastawiać zmiany temperatur w zasobniku z wodę użytkową z regulatora PT52?

    Systemy Grzewcze Użytkowy   21 Paź 2019 21:14 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9525
  • Czujnik temperatury CT4/CT4-P

    Pogodowy czujnik ma oznaczenie CT6-P Wszystkie pozostałe czujniki w kotle są CT4

    Początkujący Elektronicy   24 Paź 2023 13:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8790
  • REKLAMA
  • Termometr w Renault Megane 1998 - gdzie ma czujnik?

    O co chodzi? Z czujniką wychodzą zatopione przewody, nie wiem co tam masz lutowane przy nim. Tu masz pokazany czujnik:

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Gru 2017 17:08 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 26382
  • Naprawa czujnika pogodowego Vaillant VR 20, alternatywne sterowanie eEcotec 430+Colormatic 430

    Szanowni Forumowicze i piecowi eksperci.Użytkuje od 12 lat kocioł Vaillanta eEcotec 430 z zbiornikiem na wodę , grzejniki i podlogówka sterowana cColormatic 430 z.czujnikiem pogodowym i ten właśnie czujnik wyzionął ducha. Bateryjna przelutowana, ale niestety czujnik nie chce współpracować. Czy jest ktoś na sali, kto to naprawia? I drugie pytanie. Czy...

    Systemy Grzewcze Użytkowy   10 Lis 2022 09:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 522
  • Gdzie znajduje sie czujnik temperatury zew.??

    A moze mi powiecie gdzie znajduje sie w passacie B4 czujnik temperatury zewnetrznej(climatronik) po podpieciu interfejsu mam blad ze czujnik tem zewnetrznej ma zwarcie do plusa.Drugie moje pytanie ten wiatraczek przy panelu sterowania w climatroniku? do czego to wogole jest czy to jest czujnik tem. wewnetrznej? Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lip 2006 19:50 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3148
  • Czujnik temp. zewnetrznej - po wymianie nadal złe wskazania

    Witam. W mojej Cordobie 3 z 2003 roku były zaniżone wskazania temperatury zewnętrznej, co prawdopodobnie wpływało na niewłaściwa pracę automatycznej klimatyzacji. Dokonałem wymiany czujnika temperatury zewnętrznej na nowy, oryginalny, ale nadal wskazania temperatury są zaniżone o ok.8-10 stopni i klimatronic nie działa prawidłowo. W czasie wymiany,...

    Samochody Początkujący   25 Wrz 2010 22:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2919
  • Citroen Xantia - czujnik temperatury zewnetrznej - zamiennik

    Witam! Czy ktoś wie jakie czujniki temperatury były stosowane w Xantiach wersja X1 (tutaj na pewno był to czujnik w lewym lusterku. A jakie czujniki w Xantiach X2 (nie wiem,czy tez w lusterku). W xantii X1 wyświetlacz był opcjonalnie pod obrotomierzem,a w X2 w zegarku na konsoli. Szukam zamiennika,którego mógłbym użyć.

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Wrz 2010 08:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2199
  • DeDietrich Zena MI 24 - Czujnik temperatury zewnetrznej - bezprzewodowo/emulacja

    Czesc, Mam piec jak w tytule i chcialem podlaczyc do niego czujnik temp zewnętrznej. Wszystko pięknie, jednak hx31 jest jedynie przewodowy, a piec wisi w miejscu gdzie jest sciana południowo-zachodnia. I jest problem żeby przeryć się przez 3 pokoje do północnej. Do MCR3 można kupić bezprzewodowy ale chyba nie podejdzie do Zeny? W związku z tym wymyślilem...

    Systemy Grzewcze Serwis   04 Sty 2015 23:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1422
  • Czujnik temperatury zewnetrznej a klimatyzacja BMW E46

    Witam na dniach kupuje bmw e46 2.0d 136KM Z 1999r i mam pytanie , czujnik temperatury zewnętrznej na pewno jest uszkodzony lub go nie ma niezależnie od temperatury na zewnątrz pokazuje cały czas -40. Naczytałem się na internecie i czujnik temp zew. jest podobno powiązany z klimatyzacją czy to prawda ? I czy to jest powodem jeśli w upalne dni włączam...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie   21 Sty 2016 11:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3942
  • Czujnik temperatury zewnetrznej Laguna II brak przewodów do wtyczki.

    Witam, Po rozebraniu drzwi pasażera i zdemontowaniu lusterka, okazało się, że brakuje dwóch przewodów do czujnika temperatury zewnętrznej. Mianowicie w lusterku wychodzą 2 przewody do gniazda, natomiast brak przewodów we wtyczce od strony komputera(wyświetlacza). Spotkał się ktoś z czymś takim? Możliwe że lusterko jest nie od tego modelu i ma czujnik,...

    Samochody Początkujący   05 Cze 2021 15:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 579
  • czujnik temperatury zewnetrznej VW GOLF II

    WITAM CZY MOZE KTOS MI POWIEDZIEC GDZIE ZNAJDE CZUJNIK TEMPERATURY W VW2. MAM 1,8GTI I TEMP. NA MFA POKAZUJE -4 C DLACZEGO I GDZIE GO ZNAJDE

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Gru 2006 23:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7131
  • Czujnik temp zewnetrznej BMW E-39. Pomocy!

    Witam! Zamontowalem czujnik temperatury zewnetrznej i na wyswietlaczu pokazuje -40 c. U mnie w nadkolu lewym znajduja sie dwie takie same wtyki i nie wiem do ktorej podłaczyc i co zrobic dalej? Prosze o pomoc! Z góry dziękuje!

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Kwi 2005 22:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1640
  • czujnik temperatury zewnetrznej w toyocie

    Witam Nie mam czujnika temperatury zewnetrznej do toyoty wiem ze jest to termistor ale nie znam parametrow ani miejsca gdzi emozna dosac taki termistor. Moze ktos z was wie jaki to termistor albo gdzie w warszawie dostane taki czujnik

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Kwi 2006 19:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1932
  • Czujnik temperatury zewnetrznej IBIZA 99

    Witam! Mam takie pytanko, niedawno zakupilem ibize z 99 roku i mam ten problem ze na duzym wyswietlaczu (tym od radia) w miejscu gdzie powinna byc temperatura zewnetrzna mam tylko kreski? Czy moze ktos mi powiedziec czy to dlatego ze nie mam takiej opcji w samochodzie czy po prostu czujnik moze byc uszkodzonay, a jezeli tak to gdzie moge go znalesc??...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Lut 2007 03:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2282
  • czujnik temperatury zewnetrznej peugeot 406

    Witam ,czujnik ten zawyza mi wskazania temperatury o kilka lub kilkanaście stopni,a czasem pokazuje temperature prawidłowo.Jest na swoim miejscu (prawe lusterko)i nie ma uszkodzeń mechanicznych.Ktoś miał ten problem?Czujnik do wymiany czy coś innego?Zaśniedziałe styki?

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Maj 2007 23:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7622
  • seat ibiza 1.9 sdi czujnik temperatury zewnetrznej

    proszę o podpowiedz gdzie znajduje sie czujnik temperatury zewnętrznej w seacie 1.9 sdi rok produkcji 2002 na wyświetlaczu pokazuje -33 i nie załancza sie klimatyzacja

    Samochody Początkujący   07 Lis 2012 00:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 13538
  • czujnik temperatury zewnetrznej reno safrane 2.0l 1993

    Gdzie znajduje sie czujnik temperatury zewnetrznej w reno safrane model 2.0l z 1993 ? Pozdrawiam .

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Gru 2008 18:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1028
  • vw golf 4 gdzie jest czujnik temperatury zewnetrznej

    witam czy moze ktos wie gdzie znaiduje sie czujnik temperatury zewnetrznej vw golf 4 dzeki za info Pisownia p. 8.2 manta

    Samochody Początkujący   11 Maj 2017 10:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 39412
  • Czujnik temperatury zewnetrznej peugot 307

    Witam.Potrzebuje porady na temat czujnika temperatury zewnetrznej do Peugota 307.Wiem ze jest uszkodzony bo pokazuje błedne wskazania.Mam pytanie czy nie mozna tego zastapic zwykłym termistorem?Tylko jakiej wartosci?wogole jak to sprawdzic.?Kupiłem czujnik na allegro(samoróbka do Peugota)ale roznica w temperaturze byla o 5stopni a oryginalnego nie...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Mar 2011 09:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3505
  • Seat cordoba vario czujnik temperatury zewnetrznej

    Witam mam problem nie wiem gdzie sie znajduje czujnik temperatury zewnetrznej szukam go poniewaz zaniza temperature.Prosze o pomoc.

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Wrz 2010 19:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 13524
  • citroen xsara 1.9 TD 98 - czujnik temperatury zewnetrznej

    hey Mam taka sprawe. Orientuje sie moze ktoś gdzie moge zakupic czujnik temperatury zewnętrzej, znajduje sie prawdopodobnie w prawym lusterku. prosze o pomoc:)

    Samochody Początkujący   11 Sie 2009 18:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3523
  • Czujnik temrperatury zewnetrznej w DAFie LF 55 180KM 2008r

    Witam! Mam problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Ostatnio miałem zwarcie i spalił sie bezpiecznik od zapalniczki, bezpiecznik wymieniłem wszystko było ok tylko termometr pokazuje +40° przy zerowych temperaturach. Można jakoś wymienić termometr?? Gdzie on sie tak naprawdę znajduje?? z góry dziękuje.

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Gru 2009 19:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1639
  • Seat ordoba 2000r czujnik temperatury zewnetrznej

    Szukałem w szukajkach ale pomocy konkretnej nie uzyskałem wiec pisze mam problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej nie podaje nic wiec rozebrałem lusterko, rozebrałem czujnik przegnił w środku. Przeczyściłem plastik i teraz nie wiem co tam włożyć wyczytałem ze termistor wiec kupiłem 1K, 2K, 3,3K i najbliższy prawidłowych wartości był 1K różnica była...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Gru 2009 19:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1897
  • problem z czujnikiem temperatury zewnetrznej powietrza Audi

    witam Panowie mam problem z czujnikiem temperatury zewnetrznej powietrza w Audi A4 1998r. 1.9TDI, nie wiem co jest popsute. na wyswietlaczu miedzy zegarami jest tylko pole w ktorym temperatura powinna byc wyswietlana, ale nic sie nie swieci. i teraz nasuwa sie pytanie czy jak jest popsuty czujnik bedzie pokazywalo cos na tym wyswietlaczu, albo w liczniku...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Gru 2010 19:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7068
  • Czujnik temperatury zewnetrznej Golf V 2004 1.9 TDI

    Witam Mam maly problem. Na zegarach wyswietla mi temp -45 lub same kreski --- .Wymienilem czujnik temperatury i nadal to samo. Do tego przy wskazaniu temp --- chodzi mi sprezarka od klimy mimo ze jest wylaczona (klimatyzacja CLIMATIC)

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Mar 2010 16:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5954
  • Opel astra 1,8 16v czujnik temperatury zewnetrznej

    Witam. Pytanie mam banalne a jednak nie moglem znaleść rozwiązania na forum. Więc tak, czy opel astra f 1,8 16v rok 93 posiada orginalnie przystosowana instalacje pod termometr zewnetrzny?? czy podlaczajac pod ktoras z wolnych kostek termometr wyświetli mi sie to na TIDzie??

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Maj 2010 19:45 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5409
  • vw sharan 2001r. czujnik temperatury zewnetrznej

    witam mam problem z termometrem mianowicie kiedyś klimatronik przestał pokazywać mi tem. zewnętrzną szukałem czujnika tem. ale nie mogę go znaleść niektórzy piszą że powinien być pod przednim zderzakiem więc zdjołem zderzak ale nic nie znalazłem nawet kabli nie ma tam, słyszałem też że na podszybiu nie mogę znaleść jest tam czujnik temperatury ogrzewania...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Lis 2010 21:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5579
  • Passat BKP gasnie przy temp zewnetrznej powyzej 20 C

    Czujnik temperatury spalin? Czujnik temperatury płyny chłodzącego? Czujnik położeniu wału? Jakie są parametry nie oszukują?

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Cze 2012 18:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1963
  • Audi a4 b6 - Czujnik temperatury zewnetrznej

    Witam mam kłopot z czujnikiem temperatury zewnętrznej,tzn. od pewnego czasu jest przekłamanie temperatury ok.10st.przykład,na zewnątrz jest +10 a na wyświetlaczu pokazuje 0 lub +1,komputerem podłączył się serwisant wyskoczył błąd 00779,wykasował,i nadal istnieje błąd,miernikiem sprawdziłem przewód który idzie od czujnika do złącza,który znajduje sie...

    Samochody Początkujący   29 Lis 2012 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 10884
  • Audi A3 - Czujnik temperatury zewnetrznej zawyża

    Witam mam taki problem mam audi a3 dokupiłem sobie wyświetlacz i czujnik temperatury zewnętrznej, podłączyłem według instrukcji ze zdjęcia i przekłamuje mi o 2-3 stopnie (np. na zewnątrz 0 stopni a mi pokazuje 3)nie wiem co może być. Mam dwa czujniki z czego jeden nowy , puściłem nowe przewody i nadal nic - jakieś pomysły ?? Przewody łączone w 2 miejscach...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Lut 2013 23:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8115
  • Daf xf 95 - czujnik temperatury zewnetrznej

    Koledzy gdzie znajduje się ten czujnik temperatury zewnętrznej w dafie xf 95 z 2006r. ??? w lusterku ?? czy przy lewej lampie ? czujnik zawyża mi o około 20 stopni. Chciałbym sprawdzić okablowanie zanim zamówię nowy czujnik.

    Samochody Ciężarowe   02 Sty 2014 18:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6372
  • Renault Trafic - czujnik temperatury zewnetrznej zle pokazuje

    witam serdecznie kupilem uderzonego trafica po zrobieniu auta gdy zaczynalem jezdzic czujnik temp. zewnetrznej ten w lusterku pokazywal zle np temp zewnetrzna byla okolo 10 stopni a czujnik pokazywal ze jest 28 wiec wymienilem czujnik bo pomyslalem ze jest uszkodzony wiec wymienilem zamontowalem i to samo jest co tu zrobic dalej ?

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Kwi 2014 13:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 11235
  • mercedes w211 - czujnik temperatury zewnetrznej

    Witam wszystkich, życzę Zdrowych i Wesołych Świat Nam problem z mercedesem w 211 tzn. ze wskazaniami temperatury zewnętrznej mianowicie pokazuje mi -4,5 st Celsjusza stając w garazu, dzisiaj temperatura na dworze byka -3 on pokazy wal -10, czy któryś z kolegów mial do czynienia z takim zjawiskiem, poprosili bym o lokalizacje tego czujnika w w/w aucie...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Gru 2014 19:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 7044
  • Czujnik temperatury zewnetrznej Astra H

    Astra H 1,6 105 km. Wymieniłem czujnik temperatury zewnętrznej (w zderzaku) skasowałem błędy których nie było (opcom) i nadal czujnik mi przekłamuje. Opcom nie wykazuje zadnich błędów. Odpiąłem klemy akumulatora i niestety to tez nic nie dało. Czujnik przekłamuje nadal. Co mogę jeszcze zrobić? Dziękuje i pozdrawiam

    Samochody Początkujący   17 Lut 2015 18:55 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 11418
  • Renault Scenic 2, Czujnik temperatury zewnetrznej

    Witam znikła mi z deski temperatura zewnetrzna.Od czego wogole zaczasc szukanie problemu

    Samochody Początkujący   02 Mar 2016 19:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6921
  • [Zlecę] Zlece wykonanie czujnika temperatury

    Jak w temacie, zlece wykonanie czujnika temperatury zewnetrznej który: Dokładny opis zlecenia: 1.Zlecę wykonanie czujnika temperatury zewnętrznej do pompy ciepła Lizea Iv11 200 400V - , który nie przekaże do sterownika pompy informacji,że temperatura na zewnatrz przekracza +20 C , a przy temperaturach poniżej + 20 C , będzie faktycznie informował sterownik...

    Projektowanie Bazar   21 Lip 2016 07:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2736
  • Golf V 1.9tdi BRU gdzie znajduje sie czujnik temperatury zewnetrznej

    witam .gdzie w golfie V 1.9tdi znajduje się czujnik temperatury zewnętrznej ????jeśli można proszę o jakieś zdjęcia z góry dzięki

    Samochody Początkujący   08 Sty 2017 18:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6135
  • Skoda Fabia II - czujnik temperatury zewnetrznej

    W mojej Skodzie Fabii II brakuje termometra tak aby moc sprawdzić temperaturę na zewnątrz. Dokupiłem chiński termometr z sond,/czujnikiem na kablu ale mam pytanie w którym miejscu najlepiej umiescić sondę ? Gdzie ona znajduje się fabrycznie ? Pozdrawiam Lukasz

    Samochody Początkujący   18 Wrz 2017 18:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2199
  • Audi a4 b9 - Lokalizacja wiązki od czujnika temperatury zewnetrznej

    Witam, mam problem z lokalizacja kabli(wiązki) od czujnika temperatury zewnętrznej w audi a4 b9. Niestety kable są pourywane :( Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Maj 2019 15:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4398
  • Vw T5 Caravelle - Czujnik temperatury zewnetrznej, wentylatory pracuja po zapło

    Witam, Po przekreceniu stacyjki wentylatory pracują, błędy : 00779 - Czujnik temperatury zewnętrznej (G17)             30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem 01299 - Interfejs diagnostyczny magistrali danych (J533) (ADAKO- Gateway) 01592 - Czujnik jakości powietrza (G238)             010 - Przerwa / zwarcie z plusem Pomiar temperatury z VCDS - 45° Czujnik...

    Samochody Początkujący   24 Sty 2024 14:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3972
  • Czujnik temperatury zewnetrznej Honda Civic 2007 r nie działa.

    Witam serdecznie . Umarł czujnik temperatury zewnętrznej w Civicu 2007 rok (ten w zderzaku). Nie dość ze nigdzie go nie ma to cena w ASO to odlot kompletny . Moje pytanie ....czy jest jakikolwiek zamiennik tego ustrojstwa lub gdzie można go kupić w miarę w "ludzkich " cenach i czy jest możliwość dostania sie do niego bez zdejmowania zderzaka (masakra)....

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Lut 2021 19:11 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3447
  • logger temperatury

    Witam! Mam na polibudzie przedmiot mikroinformatyka i zadano nam projekty. Nie orientuje sie biegle w tematyce mikroprockow wiec prosze o pomoc. Musze zrobic czujnik temperatury z wyswietlaczem i z mozliwoscia zapisu danych do zewnetrznej pamieci. Pamiec powinna byc na tyle duza aby pozwolila zapisywac dane przez np. miesiac co 1 minute. Ma byc tez...

    Projektowanie Układów   14 Mar 2004 15:54 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 8916
  • Problem z czujnikiem temperatury OPEL ASTRA 1.6 16V XI 1994

    Plik w tym przypadku nieprzydatny,bo opisuje kontrolę czujnika temp.powietrza ale stosowanego w układzie wtrysku.Jemu chodzi o czujnik tem.zewnetrznej (ambient temperature sensor).Jest on w zderzaku,po lewej stronie.Najczęstszą usterką to korozja pinów czujnika,przetarte kable,albo wylutowane złacze w panelu. Rezystancja czujnika wynosi 5 kilo w 25...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Lut 2005 17:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 7856
  • Czujnik temperatury BMW E-36

    Witam Czy ktos z szanownych forumowiczow wiem gdzie mozna znalesc w e-36 czujnik temperatury i jakie kolory kabli do niego ida??? Szukam juz od dluzszego czasu i nawet nie wiem od czego zaczac:( Prosze o pomoc wszystkich wtajemniczonych Pozdrawiam Dodano po 5 Oczywiscie chodzi o czujnik temperatury zewnetrznej:)

    Samochody Szukam   14 Sty 2011 17:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 12551
  • Termometr vectra. Gdzie jest czujnik temperatury zewnętrznej? Opis pinu.

    vectra chyba wersja A z termometrem i zegarkiem cyfrowym nad radiem ,gdzie jest czujnik temperatury zewnetrznej , przydalby sie tez opis pin termometru wskazuje same kreski , wszesniej przez dluzszy czas okolo 3 miesiecy pokazywal 35 stopni

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Paź 2006 20:01 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 17687
  • Audi A4 1,9 TDi Spada temperatura.

    z ostatnich dni zaopserwowałem ze jak włącze ogrzewanie na full to tez spada temp. A tak poza tymk wszystkim to odczytałm z klimatronika że "Czujnik temperatury zewnetrznej (otoczenia), przod, ciagle zwarcie". gdzie jest ten czujnik bo z zderzaku go nie ma a jaks temp. mi pokazuje. Oraz czy to cos moze miec wspolnego ze spadaniem temp sillnika?

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Sie 2006 18:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7289
  • Czujnik temperatury zewnetrzny corsa 1.2 93r

    Witam.Gdzie znajduje sie czujnik od wyswietlacza temperatury zewnetrznej?tego obok zegarka i daty? Corsa-B 93r 1.2.

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Gru 2007 15:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2088
  • Problem z Czujnikiem temperatury zewnętrznej

    HEJ MAM TAKIE PYTANIE W AUDI A4 KOMBI JEST CZUJNIK TEMPERATURY ZEWNETRZNEJ WYGLADA ZE POKAZUJE OK A KOLO TEMP. NA WYSWIETLACZU JEST GWIAZDKA ZE JEST NA MINUSIE JAKIS CZAS SWIECILA A TERAZ NIE WIECIE CO MOZE BYC PRZYCZYNĄ

    Samochody Początkujący   08 Sty 2009 14:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3043
  • Opel Corsa C problem z czujnikiem temperatury

    Jaki to czujnik temp.zewnetrznej , chłodziwa , zasysanego powietrza , czy wewnątrz samochodu.

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Sie 2009 16:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3462
  • Opel Astra II Nie pokazuje temp zewnetrznej

    Sprawdź czy masz czujnik temperatury jest w zderzaku przed chłodnicą.P

    Samochody Mechanika   18 Lip 2010 08:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2651
  • Buderus logamatic 2105 jak ustawić maksymalną temperaturę?

    Maksymalną teperaturę możesz ograniczyć pokrętłem ręcznej nastawy.Auto odpowiada 80 stopni,więc jeśli zmniejszysz nie będzie wyżej grzać.To jedna sprawa,ale dlaczego ci przegrzewa to już sprawa nastaw w sterowniku.Oprócz typowych nastaw temperatury dzień - noc są jeszcze nastawy serwisowe.Max. temperatura wyłączenia i temperatura projektowa.Są też inne...

    Systemy Grzewcze Serwis   22 Paź 2010 07:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3625
  • toyota yaris-2000-czujnik temperatury

    Witam,czy ktos moze mi powiedziec gdzie w yarisie jest umiejscowiomy czujnik temperatury zewnetrznej powietrza,bo na wyswietlaczu nie mam zadnych wskazan,a moze ktos ma schemat podlaczenia czujnika , albo wie jaka moze byc przyczyna braku wskazan temperatury.

    Samochody Szukam   27 Lis 2011 09:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 12105
  • renault clio 2 czujnik temperatury

    Pomocy .Posiadam renault clio 2 ,ale mam problem z czujnikiem t ę peratury zewnetrznej albo z wyświetlaczem , bo owy wyświetlacz w tamtym tygoddniu przy -5°c pokazywał 34°c a w tym tygodniu całkiem oszalał pokazuje 45°c i nie wiem o co chodzi czy możecie pomóc bo zaczyna mnie wkurza

    Samochody Początkujący   10 Gru 2012 22:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7104
  • Fiat Marea Weekend 1,9 TD 100 - czujnik temperatury parownika klimatyzacji

    15 bar to za duzo. Podejzewam ze jest to 2 predkosc (szybka). Powinienes miec małą predkosc przy ok 10 bar. Wszystko zalezy od temp zewnetrznej. Sprawdz czy działaja ci 2 predkosci wentylatorów?

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Mar 2013 12:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3024
  • audi a4 b5 1.9 tdi - czujnik temperatury zewnętrznej

    Witam, zauważyłem, że posiadam czujnik temperatury zewnetrznej między pasem przedniego zderzaka a chłodnicą klimy, ale niestety na liczniku nie pokazuje mi temperatury, co może być problemem, jaki bezpiecznik ewentualnie sprawdzić? Pozdrawiam i liczę na porady.

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Sie 2013 13:15 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9579
  • BMW E46 320d 99r. - schemat elektryczny wiązki czujnika temp. zewnętrznej

    Witam Panowie poszukuje schematu elektrycznego wiązki od czujnika temperatury zewnętrznej bo pokazuje -40 stopni wygląda na uszkodzony czujnik lub przerwana wiązka, ale nigdzie nie mogę go zlokalizować tzn. nie ma go w małym nadkolu przedniego koła kierowcy w ogóle nie ma nadkoli i brak całkowity jakichkolwiek wtyczek z lewej strony(od kierowcy). Z...

    Samochody Początkujący   09 Maj 2023 17:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 6897
  • Peugeot 307 - Czujnik temperatury zewnętrznej nie dziala prawidłowo.

    Witam. Jestem nowy na tym forum, wiec mam nadzieje ze mnie przyjmiecie. Otoz moim problemem jest czujnik temperatury zewnetrznej w aucie Peugeot 307, a mianowicie to ze na wyswietlaczu pokazuje od 35 st ( na dworze) do 45 st ( w garazu) co jest w obecnej pogodzie niemożliwe( 5 st ). Mam dwa pytania dlaczego tak się dzieje ze temperatura jest o 30 st...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Kwi 2019 19:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 29118
  • Logo siemens 6ED1 czujnik temperatury termostat

    Chyba mnie poniosla fantazja sterowaniem 0-10 volt zaworow :/ za drogo to wyjdzie :/ A czy rozwiazanie wlacz/wylacz zawor bedzie mialo sens ?? ( nie bedzie efektu ze albo zimna albo ciepla podloga ? ) Tez mam pytanie istnieje w logo mozliwosc monitoringu temperatury zewnetrznej tak zeby logo porownywalo temperature ?? jaka jest na zewnatrz i w domu...

    Automatyka Przemysłowa   11 Lis 2014 22:23 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 6519
  • Lancia Mussa - uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej

    Prawe lusterko zewnętrzne a czujnik podobny do tego:

    Samochody Początkujący   24 Paź 2017 15:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 552
  • 1.6 aee czujniki - czujnik temp cieczy zamieniony z czujnikiem powietrza dolot??

    Dzień Dobry. Czy vag moze sie mylić? Czujnik temperatury powietrza pokazuje 97 stopni na rozdzielce czujnik cieczy pokazuje ok 80 stopni (to chyba normlane vag odczytuje bezposrednio z kompa chyba? ) a czujnik temperatury cieczy na vagu pokazuje 13stopni ( ok obecnej temp zewnetrznej moze troche na plusie) czy ktoś coś pokręcił z elektryką? Czy może...

    Samochody Początkujący   08 Gru 2017 20:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 648
  • Scania 4 - Uszkodzony czujnik temperatury ogrzewania dodatkowego

    Witam ponownie mam dalej problem z webastem w scanio d1lc compact 25 2166 w kabinie grzeje caly czas za mocno. Kupilem czujnik temperatury zewnetrznej 25 1774 89 03 00. Poszukuje jakiegos schematy gdzir moglbym ten czujnik wpiac zeby ogrzewanie dzialalo poprawnie. Z gory dzieki za pomoc

    Samochody Ciężarowe   21 Gru 2019 15:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6183
  • Seat Toledo 2005r 1,9tdi, BKC, błąd czujnika temperatury płynu G62 - objawy i pytania

    Poddaje się.Po niedzieli oddaje do elektryka.Dzis przewody od czujników sprawdzone pod obciążeniem-bezposrednio idą do sterownika- przejście jest-rezystancje ok.Czujnik temp.zewnetrznej ok,klimatyzacji ok.Pozostaja wentylatory-ale co mają wspólnego z tym błędem.Nie mam schematu i nie wiem czy po zapłonie powinno być napięcie na sterującym(czerwono-...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Kwi 2021 18:05 Odpowiedzi: 56    Wyświetleń: 6333
  • Czujnik temeperatury zewnętrznej do Webasto Air Top 2000 S

    Dogrzebalem się tutaj że do Webasto AT 2000ST i starszych, czujnik temperatury zewnetrznej to termistor NTC 10K, a na takie zapytanie Wujek Gugiel ma bardzo wiele do powiedzenua, w tym że to uniwersalny czujnik temperatury, sprzedawany z kablem dwużylowym za niewielkie pieniadze. Moze to ktos powierdzic lub temu zaprzeczyć?

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie   15 Gru 2021 07:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1230
  • Wyswietacz temperatury - Corsa C

    Mam prosbe w ktorym miejscu znajduje sie czujnik temperatury zewnetrznej Corsa C

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lut 2007 20:07 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3225
  • 124 mercedes czujnik temp zew

    gdzie znajduje sie czujnik temperatury zewnetrznej ww mercedesie? bo na wskazniku pokazuje +38 st :) pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Mar 2008 22:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3258
  • Jaki termistor w czujniku VRC-693 ?

    Witam. Czy ktos wie jaki termistor znajduje sie we wnetrzu czujnika temperatury zewnetrznej vaillant VRC-693 ?

    Systemy Grzewcze Użytkowy   03 Paź 2010 14:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1409
  • peugeot 406 1996 1,8 16v,wyświetlacz temperatury

    witam ponownie moze znacie jakis zamiennik czujnika temperatury zewnetrznej,zalatwilem oryginalny ale niestety niedzialajacy, znalazlem od jakiegos mietka ten dziala lecz oszukuje o 5 stopni . Dzieki pozdrawiam

    Samochody Początkujący   04 Cze 2011 16:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3084
  • próba podłączenia wyświetlacza temperatury i przebiegu scania 4

    Jak najbardziej jest mozliwosc podlaczenia takiego wyswietlacza. Wszystko co potrzebne mozna kupic np z rozbitego auta ale pewnie tez jest to do kupienia w serwisie. Potrzebne ci sa: wspomniany przez ciebie wyswietlacz i czujnik temperatury zewnetrznej oraz wiazka elektryczna laczaca wspomniane przez ciebie zlacze C15 w okolicach pedalow z zegarami,...

    Samochody Ciężarowe   07 Sty 2012 14:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2135
  • Man tga 2003r błąd czujnik prędkości rotacji ESP

    Czujnik temperatury zewnetrznej B269 znajduje sie z przodu po lewej stronie przy przechylonej kabinie. Idzie do niego 2 pinowa kostka.

    Samochody Ciężarowe   09 Mar 2012 08:51 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 10726
  • temperatura wewnatrz audi a4 6 -

    Witam. Proszę o podpowiedz. Mam problem ze wskaźnikiem TEMPERATURY ZEWNETRZNEJ audi A4 b6 2004r. Temperatura na zewnątrz jest np. -10 (wskazuje -10) ale po pewnym czasie pracy silnika temperatura maleje i zmienia się na plusową, pomimo tego iż na zewnątrz jest cały czas na minusie. Przekładałem czujnik temperatury i nadal dzieje się to samo. Nie wiem...

    Samochody Początkujący   07 Lut 2014 17:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1869
  • kospel - regulator temperatury

    Witam koledzy tez mam pytanie odnosnie sterownika. Mam dylemat i nie kumam. Sa kotly LN kospela czyli wersja podstawowa z naczyniem wzbiorczym i do tego wymagane jest sterowanie dodatkowo. I sa wersje mnz ze sterowaniem pogodowym. Czy do wersji mnz potzrzebuje jeszcze czujnik/regulator temperatury wewnetrznej ? W instrukcji pisze ze nnie jest wymagany...

    Systemy Grzewcze Serwis   21 Wrz 2014 15:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1947
  • Setra 315 GT HD - Włączenie Klimatyzacji przy niskiej temperaturze - jak ?

    Dziekuje za odpowiedzi. Bede probować oszukać czujnik temperatury zewnetrznej, o ile dobrze wiem znajduje sie on gdzies w okolicy tylnej osi.

    Samochody Ciężarowe   05 Maj 2017 20:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3390
  • Renault Premium 450dxi - Zawór APM i niskie temperatury

    Witam, mam proglem z zaworem apm, dziala on prawidlowo jak jest temperatura na zewnatrz wieksza od 5 stopni. Gdy temperatura spadnie nie mozna nabic powietrza, apm caly czas upuszcza, przestaje na chwile po dotknieciu pedalu gazu. Gdy oszukam czujnik temperatury zewnetrznej w prawym lusterku( podgrzeje go naprzyklad zapalniczko zeby temperatura wzrosla...

    Samochody Ciężarowe   17 Lis 2019 20:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 732
  • Opel Corsa D - Wypioł sie przewód łączący zewnętrzny czujnik temp. i nie wiem g

    Opel Corsa D Jak prowadzony jest przewód od czujnika temperatury zewnetrznej do wyswietlacza ???????? :

    Samochody Początkujący   30 Lis 2020 19:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 498
  • laguna II czujnik temp. zewnetrznej

    Laguna II r 2001- czujnik temperatury zewnętrznej znajduje się w lusterku, ale pasażera. Jak się do nie go dostać masz tu:

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Maj 2009 20:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 24009
  • Jak podłączyć czujnik pogodowy do kotła gazowego

    Poprawne nazewnictwo znakomicie ułatwia rozumienie tekstu. Tak że nie włączaj, podłączaj "pogodówki' :D bo masz ją w kotle. ( podejrzewam ze sterownik pogodowy uruchamia sie automatycznie po wykryciu czujnika temp. zewnętrznej. :D :D :D :D ..ha ha ha ) Podłącz czujnik temperatuty zewnetrznej.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... :!: Temp. na pokrętle ustaw...

    Systemy Grzewcze Serwis   21 Gru 2021 13:13 Odpowiedzi: 152    Wyświetleń: 6093
  • szukam czujnika do termometru samochodowego (zdjecie)

    Witajcie! mam nadzieję że piszę w dobrym dziale.. a więc mam termometr do samochodu z czujniem temperatury zewnetrznej. Pewnego dnia zaczeło coś wariować i pokazywało że nadworze jest 40*C. Czujnik tem wewnetrznej został przelutowany na zewnetrzna i pokazywał dobrze wiec czujnik szlak trafił. Teraz jaki mam kupić żeby to działało? termometr mam taki...

    Inne Szukam   15 Paź 2010 19:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1947
  • Volvo FM chinczyk - sterowanie temperaturą wnetrza.

    koledze chodzi o czyujnki temp wewnetrznej nie zewnetrznej. Czujnik temp wewnetrznej czyli w kabinie zeby sie komuś nie myliło znajduje sie w panelu sterowania klimatyzacją

    Samochody Ciężarowe   13 Gru 2013 19:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 25725
  • Genus Premium System 24kW piec gazowy,chmemat lub czujnik temp. zewnetrznej

    Witam. Jak w tytule, szukam schematu pieca gazowego Ariston Genus Premium System 24kW lub chociaż informacji na temat rezystancji czujnika temperatury zewnętrznej, nr. Ariston 3318588. Może posiada ktoś w/w schemat lub czujnik na stanie i mógłby mi pomóc (może być wartość zmierzna miernikiem w określonej temperaturze). Liczy się każda informacja. Z...

    Systemy Grzewcze Użytkowy   18 Mar 2016 16:34 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 7842
  • Mainfour 18F - Podlaczenie czujnika zew. do kotla

    Witam. Wezwać serwis by porządnie ustawił parametry elektroniczne kotła. Dziekuje za szybka odpowiedz. Ale tu wlasnie jest problem bo serwisant byl u mnie w domu jakas godzine temu, podlaczyl i stwierdzil "ze powinna dzialac" i poszedl. Ale nic z tego... Podobno w tym modelu (jak stwierdzil) nie wybiera sie krzywej grzewczej tylko ustawia sie maksymalna...

    Systemy Grzewcze Serwis   02 Gru 2013 22:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2535
  • Nietypowy czujnik pola magnetycznego.

    Nieekranowany przekaźnik kontaktronowy, pracujący na granicy załączenia. Działa, bo działa, widocznie jest tak wrażliwy na zewnętrzne pola magnetyczne (co nota bene jest jego poważna wadą). Powtarzalność pomiarów żadna - całkowicie zależna od 1. Napiecia zasilania 2. temperatury zewnetrznej. Ja jednak do czegoś takiego użył bym min. dwa hallotrony w...

    DIY Poczekalnia   03 Kwi 2017 08:35 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 10107
  • Renault Thalia 1.4 16 V - Gdzie znajde podłaczenie czujnika temp. zewnetrznej?

    Wiesz jaki masz typ czujnika a jaki jest w komputerku który chcesz kupić? czujników temperatury jest kilka rodzajów. W aucie z pewnością jest rezystorowy NTC a w komputerku może być cyfrowy DS18B20. Sprawdź to zanim zaczniesz majstrować.

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Maj 2013 15:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2718
  • Webasto AIR TOP 2000 w Premium 440 dxi brak regulacji temperatury

    Czujnik o ile pamiętam jest wewnątrz obudowy webasto, tuż za wentylatorem od strony wlotu powietrza (na płytce hybrydy). Opcjonalnie może być dołączony zewnętrzny czujnik. W czasie pracy skieruj strumień gorącego powietrza do wlotu z jakiejś nagrzewnicy, zobaczysz czy zwolni. Jak bawisz się w podmianki, to zamień cały moduł na sprawny. Czujnik temp...

    Samochody Ciężarowe   11 Sty 2015 10:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6281
  • Czujnik temp. zewnetrznej - po wymianie nadal złe wskazania

    Witam. W mojej Cordobie 3 z 2003 roku były zaniżone wskazania temperatury zewnętrznej, co prawdopodobnie wpływało na niewłaściwa pracę automatycznej klimatyzacji. Dokonałem wymiany czujnika temperatury zewnętrznej na nowy, oryginalny, ale nadal wskazania temperatury są zaniżone o ok.8-10 stopni i klimatronic nie działa prawidłowo. W czasie wymiany,...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Wrz 2010 22:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2553
  • Audi A4 B5 '01 - Błędne wskazania temperatury zewnetrznej

    To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....

    Samochody Początkujący   29 Kwi 2013 05:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 26502
  • Seat Cordoba 1.6 2000 r - Nieprawidlowe wskazania czujnika temp zewnetrznej

    u mnie nie pokazywało dobrze temperatury pomimo wymiany termistora 10kOhm w prawym lusterku Okazało się ze wymieniony czujnik byl doby przyczyna tkwila w kostce pod tapicerka w prawych drzwiach ktora byla zasniedziala i po jej przeczyszczeniu czujnik zaczal dzialac

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Lip 2013 20:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1896
  • Vito 2.2 CDI 99r - jaka rezystancja czujnika temp zewnetrznej?

    Witam Ma ktoś może opis jaka powinna być rezystancja czujnika temp zewnętrznej przy rożnych temperaturach ? Dzieki za pomoc

    Samochody Początkujący   24 Kwi 2015 21:03 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 537
  • DAF XF 105 AdBlue Czujnik temp. zewnetrznej

    Najprawdopodobniej chodzi o czujnik F651 W module EAS są zainstalowane następujące elementy: ◾Pompa płynu AdBlue ◾Zawór wentylacyjny ◾Zawór regulacji ciśnienia powietrza ◾Czujnik ciśnienia płynu AdBlue ◾Czujnik temperatury AdBlue ◾Czujnik ciśnienia powietrza na wlocie ◾Czujnik ciśnienia powietrza na wylocie...

    Samochody Ciężarowe   16 Lut 2019 22:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 12182
  • Golf 4 problem z wyswietlaniem temperatury zewnetrznej

    Witam zlodzieje ukradli mi czujnik temp. zewnetrznej zalozylem nowa kostke (bo stara zostala wyrwana) oraz nowy czujnik ale na wyswietlaczu mam tylko zapalone stopnie celsjusza, nie ma zadnych kresek ani cyfr poprostu nic sie nie wyswietla poza symbolami ktore opisalem . Prosze o pomoc jak to naprawic i gdzie moze byc uszkodzenie moze ktos ma schemat...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Gru 2003 22:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1464
  • Czujnik temp zewnetrznej

    Samochod seat ibiza. pytanie czujnik temperatury zewnetrzej czy jest to termistor i jak ktos posiada taka informacje jaka jest rezystancja tego w temp pokojwej? i drugie pytanie czy jest w desce jakis potencjometr do kalibrowania czujnika?

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Cze 2004 23:56 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4433