Ja polecam demontaż i sprawdzenie czy czujnik nie naciągnął opiłkow i test na podgrzanie czyjnika .
Niczego nie spalisz możesz eksperymentować
Po wymianie sterownika może wywalić błąd czujników zderzeń .
oswietlenie w seacie jest sterowane masa czyli 12v jest na stałe tylko masa jest podawana w momencie otworzenia drzwi.sprawdz bezpieczniki potem wykrec guziki masowe z drzwi i je przeczysc papierem sciernym zeby bylo tam przejscie albo latwiej podaj mase na kabel odchodzacy z guzika. swiatlo powinno sie zapalic. alarm niepowinien sie zalaczyc jeszcze...
czarny
Górny czujnik na wałku wymień.
Ok 50 cm przed lewarkiem, czyli mniej więcej na wysokości dźwigni gazu. Dość niewygodny dostęp. Trzeba wymontować osłonę kanału i plastiki kanałów powietrza znajdujące się nad czujnikiem. Toledo II '99 1,8 20V.
W zalaczniku masz opis procedure odczytania kodow blyskowych, opis kodow i opis do czujnika ECT.
Używane kupujesz? No i wiązka jest ok?
Jeden podwójny, 4 pinowy czujnik w króćcu górnego węża chłodnicy, z żółtym paskiem
Sprawdź teraz.
Czujnik położenia na kopułce?
Wtryski sprawdzone, tzn. jakie mają ciśnienie otwarcia?. Dalej, sprawdziłeś czy świece aby na pewno grzeją? Ponadto do sprawdzenia czujnik temperatury paliwa.
1 brązowo-niebieski (masa) 2 niebiesko-czarny czujnik temperatury powietrza 3 fioletowo-czerwony 5V 4 żółto-czarny czujnik ciśnienia doładowania
Jak sprawdzałeś czujnik?
Czarny od wskaźnika. niebieski dla sterownika silnika. jeden jest od pomiaru dla włączania chłodnicy Mylisz się, od włączania wentylatora jest zacofany bimetaliczny termowłącznik w chłodnicy.
Od czujnika temperatury zależy też praca sondy lambda. Trzeba by sprawdzić pozostałe elememty pracy silnika. Sterownik zaczyna "reagować" na pracę sondy dopiero, gdy silnik osiągnie temperatuę około 60 do 70 stopni. Do tego czasu wszystko jest w normie? Po odłączeniu czujnika sterownik przechodzi w stan awaryjny, czyli widzi wszystkie wadliwie według...
PEWNIE sprawdż czujnik a najlepiej zrób diagnostykę.
Mogą być kable zagnite, bądź czujnik.
Mogę to posprawdzać miernikiem kostki od czujników ?
Na zimnym silniku ciężko zapala . Diagnostyka wykazała "czujnik temperatury paliwa " .Gdzie znajduje się ten czujnik i czy ten objaw może być spowodowany uszkodzeniem czujnika ?
Na pierwszym planie wąż ciśnieniowy. Na drugim rura powietrza. Zerknij w google: 1J0145834A oraz 1J0145840D
Temat był poruszany wielokrotnie trzeba poszukać a chodzi na pewno o zbyt niskie ciśnienie na czujniku zwierającym.P
Tak zgadza się-5V jest na jednym pinie czujnika-przewody do czujnikow nowe.Nie ma przerwy.Wedlug schematu to widzę tylko dwa czujniki.
czujnik termistor więc, jasna sprawa, że jest mała odchyłka, ale widzę, że jednak będzie ta temperatura w plusie, a czy można gdzieś znaleśc charakterystykę temperatura/opornosc czujnika?
To zależy od typu czujnika.
A co słuchać w module klimatyzacji. Tzn jaką widzi temperaturę płynu , temperaturę na panelu centralnym , jaka jest ustawiona wg odczytu z modułu. Jakie pozycje klapek. Prędkość wentylatora oraz odczyty temperatur z poszczególnych nawiewów. Wszystko jest w blokach pomiarowych modułu klimatyzacji.
Czyli dokładka. Jeszcze jedno, są czujniki np. na słupkach?
Komputer możesz zresetować zdejmując kleme z akumulatora. A co do tych kontrolek to problem leży raczej po stronie elektrycznej. Możesz sprawdzić w pewnym stopniu czujniki i istalację zdejmuąc kabelki z czujników.
tak błąd halla jest zawsze jak silnik nie pracuje, a co do braku mocy to proponuje sprawdzić katalizator, bo obiawy dość typowe do tej usterki, ale go nie wycinaj, tylko rozepnij wydech przed nim i uruchom silnik, efekty będą widoczne od razu
Podmień czujnik.
W toledo 2 jest bordnetz? Z czym się łączyłeś tym vcds z żarówką ? :D Sprawdź instalacje i czujnik na skrzyni.
To sprawdź stan instalacji do czujnika .
wymieniłem czujnik ciśnienia
Tak to jest ten czujnik
Wymień świece na początek bo jak drży silnik to ewidentnie wina zapłonu. Zaobserwuj czy jak się wkręca na obroty to nie ma szarpania na starcie
W toledo 5P w tym roczniku czujnik jest przy pompie hamulcowej (hall)
Jezeli sprawdzasz na komputerze przy unieruchomionym silniku to bedzie pokazywal ten czujnik
czujnik jest uszkodzony.
Nie pamiętam dokłądnie ale myślę że chodzi o rezystancje pływaka w baku.
Nie ma w tym linku mowy o żadnym zewnętrznym wyświetlaczu,najwyraźniej nie przeczytałeś go dokładnie.Co do kostki której szukasz..wiesz co kombinował poprzedni właściciel samochodu?W linku brakuje tylko ewentualnego poprowadzenia przewodów do wyświetlacza i podpięciu czujnika.
Układ silniczka z potencjometrem znajduje się pod schowkiem pasażera, przy samych drzwiach, po zdemontowaniu okazało się, że pęknięta była plastikowa zębatka nabijana na stalowy wałek cięgna klapy i przez co potencjometr nie ustawiał się w skrajnych pozycjach przy otwieraniu i zamykaniu klapy nadmuchu, a wręcz ślizgacze wychodziły poza element oporowy...
Ok, dzieki bardzo za te wartości. Jutro postaram sie dokladnie sprawdzić działanie tego czujnika. pozdr.
poszukuje schematu elektrycznego do seata toledo 2 położenie czujników, interesuje mnie Potencjometr silnika wykonawczego klapy spiętrzania (G113)
Zawor nadcisnienia jest w pompie olejowej, moze on sie zaciac w pozycji otwartej (malo prawdopodbne ale mozliwe ), moze to byc czujnik cisnienia oleju , najlepiej by bylo zmiezyc cisnienie oleju, oraz czy nie masz nagle 2 stanow oleju ( nadmiaru ).
witam,odgrzewam stare kotlety, otóż mam ten błąd 01276 i jeszcze błąd 287 czujnik prawy tył (g44) to jest Toledo 97r. gdzie jest wtyczka od tego czujnika? widać że kabel od czujnika wchodzi w podłogę od spodu ale pod tylną kanapą nic nie widać, ma ktoś jakieś doświadczenie z takim Toledo I (1L) ?
jak odpinam kostkę od czujnika i złączę dwa czerwone przewody to wiatrak działa jaki najlepiej kupić ten czujnik ?
Czujnik przeważnie jest na skrzyni.
Jak mruga to pewnie żółta. Sprawdź olej, chyba że przypadkiem miałaś wymienianą miskę oleju i wsadzili taką bez gniazda na czujnik.
Mam rozumieć, że nowy = dobry? Pewny jesteś? Sprawdziłeś chociaż ten czujnik?
może zły czujnik, co znaczy za szybko, który rok, jak sie domyślam wielofunkcyjny czujnik to podwójny czujnik temp. cieczy?
Cena nie świadczy o jakości. Sterownik silnika masz Siemens Simos, one są bardzo wybredne co do nieoryginalnych indukcyjnych czujników.
Suszenie komputera nic nie da. Wymiana czujnika wału raczej też - gdyby był uszkodzony, zapisywałby się błąd, a auto by gorzej, ale jeździło z tego co pamiętam - odpalał by z czujnika CMP.
Kalibrację czujnika kąta skrętu zrobić
termostat sprawny! czujniki też.
Nie wiem jak w seacie ale w golfie jest na podszybiu. Jak jest uszkodzony klima nie ruszy. Czujnik przegrzania (na wężu wodnym też )-sprawdz. Na pw schemat.
Olej raczej nie powinien mieć wplywu , ale luz walka tak potrafią ocierać się o siebie elementy czujnika halla.
Ktoś wie gdzie jest ten 'drugi koniec' dla tego węża?
miałem podobny przypadek w ibizie... założyłem zwykły włącznik drzwiowy od lanosa (7zł.) ale trzeba wiercić otwór i poprowadzić nowy kabelek od dwóch lat mam spokój z tymi drzwiami czekam na drugie:D... aby wymontować poszycie wewnętrzne drzwi należy wyjąć wkładkę zamka i wymontować szybę (w blasze są dwa otwory pod zaślepkami należy tak ustawić okno...
Rozepnij którykolwiek przedni czujnik. Wyłączysz ABS, ale układ korektora tylnej osi pozostanie czynny jak mi się zdaje.
Wewnetrzny czujnik ruchu.
Kolego stawiam na czujnik halla!
Jeżeli to jednopunkt to czujnik jest zaraz przy wtryskiwaczu paliwa w przepustnicy. We wtyczce od wtrysku sa 4 przewody. O ile pamiętam to 2 białe są od czujnika temperatury.
Więc skoro ciężko Ci to sprawdzić to zaklej kontrolkę w liczniku i zdemontuj z niego buzer. Bez pomiaru ciśnienia oleju nie będzie wiadomo czy to problem ciśnienia czy czujnika.
Nie mam zbytnio czasu podjechać teraz na komputer. Przed nabiciem też mi się tak robiło ale gazu było w normie. Bezpieczniki i końcówki kabli wyglądają w porządku. Poszukam jeszcze tych czujników.
sprawdź instalację od czujnika, prawdopodobnie któryś kabelek się przetarł i raz łączy, a raz nie, a czujniki pewnie były sprawne.
Tam nie ma I tylko 1 - 1J0909... Musi byc taki sam nr, w przeciwnym razie sterownik będzie wyrzucał błąd czujnika.
sprawdż czujnik temp. płynu chłodzącego przy temp ok. 20 stopni powinien mieć opór od 2000 do 3000 ohm, napięcie zasilania 5 V (niebieski czujnik)
silnik to 1,8 benzyna. W takim razie przekaźnik jest dobry bo wiatrak przy wysokiej temperaturze się załącza i tak jak kolega napisał jest dwustopniowy. I prosiłbym o poglądowe zdjęcie gdzie jest umieszczony ten czujnik.
Sprawdź czujnik otwarcia maski .
Spotkałem kilka wersji instalacji,jeżeli chodzi o obrotomierz są dwie możliwości- przewód z alternatora doprowadzony jest bezpośrednio do zegarów , lub do panela bezpiecznikowego i brakuje go na odcinku zegary -panel. Jeśli chodzi o kontrolkę paliwa sytuacja jest podobna. Musisz sprawdzić czy do czujnika dochodzą 3 przewody,jeżeli tak to sytuacja jest...
Brzęczyk jest w zegarach. Nie da się go wyłączyć, bez fizycznego "wykastrowania". Wyeliminuj dwie rzeczy - faktyczny brak ciśnienia oleju i uszkodzenie któregoś z dwu czujników.
A wkaźnik poziomu paliwa działa ok? Zewrzyj kabel od czujnika temp do masy i włącz zapłon jak wkaźnik temperatury wychyli się na maksa to znaczy że to czujnik.
Jeśli nie usuniesz przyczyny dalej będzie palić,walniety któryś czujnik masz.
problem zasilania rozwiazany brak bylo zasilania modulu elektrozaworow , ktos wyciagnol przewod zasilajacy ze skrzynki nezpiecznikow ,przy okazji okazalo sie jeszcze ze padly przednie czujniki
Podaj rok auta, silnik itp. Ja Ci mówię, sprawdź czujnik stopu. W Seacie Toledo II tak miałem..
Witam. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniłem termostat i czujnik temperatury. Po wymianie i odpowietrzeniu układu zaczęło grzać. Następnego dnia niestety przestało grzać. Co robić? Pomocy!
dlaczego sa dwa czujniki we wsporniku filtra oleju i jak one dzialaja ?
Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik polozenia walu (czujnik halla)
czujnik najlepiej sprawdzic miernikiem
pomaga w tym wypadku to : wymiana słabego aku na nowy, regeneracja rozrusznika, podniesienie wartości dawki starowej, montaż wyłącznika na sygnale z czujnika G62 do sterownika silnika, zmiana map startowych przez tunera.
Na pewno tak jest sygnalizowany uszkodzony(miedzy innymi) czujnik stopu.
sprawdź czujniki w drzwiach może to być to ale wcale nie musi, zauważ też czy jak otwierasz drzwi od kierowcy i masz łączone swiatła to czy za każdym razem słyszysz sygnał przypominający o niezgaszonych światłach. jesli z nim też jest problem to myśle że to czujniki
Skieruj wzrok na przepływkę
Czujnik zegarowy montowany zamiast zacisku hamulcowego, pomiar bicia osiowego tarczy, potem piasty koła, po zdjęciu tarczy. Często takie objawy powodują wypracowane łożyska kół - luz do wykrycia często tylko przy użyciu czujnika.
Czujnik położenia wału
Czujnik temperatury sprawdzałeś?
Chyba nie było żadnego VAF-a z trzema pinami w tym silniku - zasilanie, masa, sygnał i sygnał zintegrowanego czujnika temperatury.
Podłącz manometry, sprawdź ciśnienie i porównaj z wskazaniem ciśnienia jakie widzi sterownik silnika. Jeśli manometry pokażą powyżej 4 bar, a sterownik będzie widział 0 bar, zmierz napięcie na czujniku przy podłączonej wtyczce i włączonym zapłonie( na środkowym pinie wtyczki). Jeśli napięcie będzie pomiędzy 1 a 4,9 V, to zmierz napięcie przy sterowniku...
czujnik jest przykręcony pod spodem siedziska??
Witam, pisze prace dyplomową w ramach której buduje stanowisko do wyznaczania charakterystyki czujnika deszczu. Problem w tym że czujnik którym dysponuje pracuje w sieci CAN. Czy istnieje możliwość wyłapania sygnału analogowego z czujnika za pomocą przetwornika sygnałów lub czymś podobnym? Czujnik pochodzi z Seata Toledo III/ Altea/ Altea XL. Mógłbym...
Co masz na myśli pisząc że są włączone?Niebieski czujnik jest od sterownika silnika.To czarny jest od wskażników.Twój problem raczej tkwi w liczniku.
Witam kolegów ! mam mały problem z fabrycznym autoalarmem. VAS zgłasza błąd, z którego wynika że jest przerwany przewód pomiędzy czujnikami ruchu a samym alarmem. Czy ktoś z kolegów ma schemat tego alarmu ? Czy jest to typowa usterka ? Gdzie zlokalizowany jest moduł fabrycznego alarmu ? Którędy idą przewody od czujników ? Dziękuję i pozdrawiam ! /marcin
A wie kolega ile tam silników pchali w te toledo? a czujnik temp. dla zegarów nie ma nic wspólnego z pracą silnika
Masz sterownik z czujnikiem cisniena doladowania . Sprawdż jakie pokazuje cisnienie doladowania na zgaszonym silniku. Jego wartość powinna byc taka sama jak ciśnienie atmosferyczne jesli jest mniejsze to uszkodzony jest czujnik ciśniena w sterowniku i z tego porównania sterownik wywala błąd. Przyczyną najprawdopodobiej jest olej w czujniku
A więc tak : Na pinie 4(stałe zasilanie przez bezpiecznik 16 jest 12v. Na pinie 6(masa) jest przejście do masy silnika prawidłowe. Na pinie 9 jest 12v Reszty nie sprawdzałem jeszcze . Postaram się bez vaga jeszcze dzisiaj może zczytać te wartości z poszczególnych czujników
Masz żle ustawiony LPG to rozjechał ci mapy, i dlatego zalewa. Sprawdź termostat i czujnik temperatury.
Byłem u mechanika niby sprawdzał wszystko i stwierdził ze czujnik temperatury. Kupiłem ten czujnik założyłem i nic się nie zmieniło. Więc kupiłem następny i też bez zmian. Dodam ze oba czujniki niby oryginalne.
A jak Sobie wyobrażasz kontrolę, które z drzwi są otwarte lub zamknięte ?. Na 2-ch przewodach ?. A co z czujnikami położenia zamków ?
W tym aucie to krokowego nie widziałem.. Próbowałeś dodawać gazu przy odpalaniu? Sprawdź czujnik temperatury umieszczony w przepustnicy.
czujnik paliwo toledo czujnik drzwi toledo czujnik temperatury toledo
instrukcja obsługi klimatyzatora sygnał mikrofonu dynamicznego fluke opinie
pralka samsung ecobubble pralka samsung zawiesza
Montaż bojlera elektrycznego 40L: liczba wsporników Wzmacniacz WS432: Zamiana rezystorów 820Ω 1W