https://obrazki.elektroda.pl/6173915300_...
Nie ma sprawy wystarczy nacisnąć "pomógł" ;)
Ja też ten błąd mam tak "sucho " opisany . Masz problem z emisją spalin , może to być wina czujnika NOX w tłumiku , lub modułu wtrysku AdBlue . Trochę mało opisu, lub podepnij się pod komputer diagnostyczny i przetestuj układ.
Czujnik prędkości koła zamachowego - brak sygnału. Sprawdź sam czujnik a być może uszkodzony jest tłumik drgań.
Oba błędy zdaje się dotyczą czujnika temp na tłumiku, musisz sprawdzić komputerem jakie pokazuje temperatury.
Witam, M an tgk z 2015. B rak mozliwosci wypalenia dpf z przycisku. N owe oryginalne noxy, tłumik, czujniki temperatur na tłumiku (4 sondy). O raz czujnik r óż nicy ci ś nień. https://obrazki.elektroda.pl/9253233600_... Zdania zaczynamy wielką literą. Dbaj o poprawną pisownię, poprawia to czytelność wpisu.
Tu gdzie zaznaczasz( na samej górze) jest nox przed kat, a nox za kat jest w rurze końcowej tłumika.
Ten błąd mówi o problemu z dostarczeniem mocznika do wtrysku. Czyli przewody elektryczne zobacz styk ramy od tyłu tłumika te które idą na czujniki np. Różnicowy. Przewody elektryczne między pompa a komputerem edc -rzadkość. Zaglądnij kamera do wnętrza tłumika. Wypadało by zrobić test wtrysku. I Sprawdzić przewody doprowadzające AdBlue. Uszkodzona pompa. Przeprowadziłem...
Zniekształcony sygnał z czujnika w tłumiku czy coś takiego. Tak oczywiście że tak
Lewe powietrze za przepustnicą
Witam. Udało się Tobie rozwiązać problem z błędem 4462 i 4463? Mam podobny problem. Z tym że podczas jazdy lampa silnika zapala się i gaśnie. Już zostały wymienione wszystkie czujniki NOx przed i za tłumikiem, wszystkie czujniki temperatury tzw. "pająk", przepływomierz powietrza, czyszczenie DPF oraz płukanie czyszczenie całego modułu AdBlue. Błąd pojawia...
W odpowiedź na Twoje pytania to Lambda i NOx przed tłumikiem oryginał, czujniki temperatury oryginał tzw. pająk, NOx za tłumikiem Hella. Auto ma 608 tys. km. Dodam, że auto jest od nowego u mnie, i pierwsze czyszczenie DPF miał robione jakieś dwa może trzy miesiące temu. Do tej pory czyli 7 lat był całkowity spokój z tym, zero problemów i zero błędów.
Już wiem.znalazlem w necie.
Witam serdeczenie, Prosiłbym o pomoc oraz wskazówki w konstrukcji małego "elektromagnetycznego tłumika drgań". Chciałbym zbudowac układ skłądający się z dwóch cewek nawinietych na karkasy i nałożonych na rdzeń ferrytowy typu E. Rdzenie wraz z karkasami znajdują się po przeciwnych stronach niewilekiego wirnika. Przemieszczenia wirnika są mierzone czujnikiem...
Kontrolka jest podłączona osobno. Jak w starych samochodach. I to normalne zjawisko. Zawsze można wyjąć kosz z pompą paliwa i dorobić tłumik na osi pływaka.
Witam. Mam problem. Posiadam Passata b6 z 2007 roku 2.0tdi, oznaczenie silnika to BMP. Zapalił mi się błąd P2015. Czujnik tłumika szmerów w kolektorze dolotowym. Wymieniłem egr, przepustnicę, został również wyczyszczony filtr cząstek stałych. Byłem u 3 mechaników i ręce się rozkładają. Może miał ktoś podobną sytuację. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Mam cały czas błąd 4374. Dlatego stawiam na uszkodzenie z któregoś z noxów. Chodź pewien na 100 procent nie jest czy co innego nie jest uszkodzone. Czujniki tempetur Tłumika nowe. Czujnik różnicy ciśnień nowy. A błąd 4374 jest nadal. DPF nie wypala się z przycisku. (w komputerze jest zezwolenie na wypalanie"odpowiednie warunki do regeneracji) .czasami...
Rzeczywiście, to czujnik mikrofalowy.. Zamiast HB100 można by użyć generatora sinusa około 50Hz, z tłumikiem zmniejszającym napięcie wyjściowe do około 200µV. Z SEN0521 nie tak łatwo.
Mistrzu, jak wpałdeś w dziurę to spora szansa że uderzył kołem pasowym o blaszaną osłonę silnika. Jak tak się stało, to urwał ząb na kole pasowym, zobacz czy są 3 zęby ( te które dają sygnał do czujnika wału)
Sprawdzilem stary mial 217 a teraz nowy wsadziłem i ma 233 Ω ile powinny mieć? A najlepsze jest to że wymieniłem filtry paliwa i powietrza i ten czujnik za tłumikiem bo auto zaczeło szarpać i od tego czasu spalanie wzrosło z 28 na 38 lit. Dziś zawiozłem je do Mana i zobaczymy co wyjdzie ale już mówili ze brak błedów że może zawory do regulacji....
Przy tym silniku ten czujnik ma duże znaczenie. Miałem taką samą sytuację na C20NE (tu chyba ten sam silnik). Spadek mocy, zalewanie, strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem. Dramat zaczynał sie po nagrzaniu. Wymienić przepływkę (sam czujnik trudno wydłubać) - kilkadziesiąt złotych na alledrogo np. Aha no i trudno zapalić na ciepłym silniku...
Cześć wszystkim Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi Podczas jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych. Po podpięciu do kompa pojawił się błąd P2015- czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, nieodpowiedni sygnał, nieciągły. Z czasem zaczął też świecić check silnika. Okazało się że wydmuchało uszczelkę pod kolektorem (były urwane 2...
Może być.
Bezpiecznik jest pod pokrywą rozrządu, a czujnik wewnątrz tłumika końcowego. Dobrze by było też sprawdzić zawiasy klapy bagażnika. Człowieku! Nie osłabiaj mnie! Pomyśl odrobinę sam!
Czujnik momentu do sprawdzenia, lub sam tłumik momentu .
Załóż spadnięty przewód na czujnik i jedź dalej.
Mario ma rację, u mnie dozownik okazał się szczelny a to czujnik NOX przed tłumikiem był sprawcą problemu. Nie generował błędu jednak zawyżał wartość sadzy " ppm" przez co wymuszał na układzie zwiększoną dawkę mocznika.
Miałem o to zapytać czy tylko skupiłes się przy tłumiku i winny był tłumik i czujniki oraz pompa a inne podzespoły silnika nie były sprawdzone. Oczywiście nikt nie sprawdził fizycznie recylkilatora spalin oraz hamulca górskiego czy są sprawne i czyste ? Który rocznik mama ? Ta rurka kosztuje ponad tysiąc... I tylko jest z oryginału ale chociaż jest...
Bo wtryskiwacze są sterowane przez komputer. Komputer musi wiedzieć w jakim położeniu jest silnik żeby otworzyć wtryskiwacz. A bez informacji z czujnika nie zrobi tego. Bo wymieniłeś uszkodzoną rzecz, wiec czemu ma nie działać? To nie człowiek, że po operacji jeszcze tydzień boli wszystko i kuleje.
Czujnik jest u góry na zbiorniku. Musisz ściągnąć siedzenie, bagażnik i dwa boczne plastiki. Kostkę znajdziesz od strony tłumika.
W autach MP4 w pewnym momencie produkcji zmieniono usytuowanie czujników NOx. Początkowo czujnik "na wejściu" znajdował się w rurze wydechowej na wejściu do tłumika (za błotnikiem), potem przeniesiono go na tylną płaszczyznę całej tej "skrzyni tłumikowej". Nie wiem, którą masz wersję - brak dokładniejszych danych. Znajdź jakiś sensor, wypnij wtyczkę...
Sam czujnik kosztuje 494zł netto + 23%VAT = 607 brutto + koszt i czas pojechania po część lub koszt przesyłki + koszt i czas dojechania do klienta + czas wymiany (krótki: zdemontować tłumik powietrza, odpiąć kostkę, wykręcić śrubkę, wyjąć czujnik, włożyć nowy, wkręcić śrubkę, podłączyć kostkę i zamontować tłumik powietrza), ale do tego + analiza spalin...
Cześć wszystkim, Niestety, ja nie doszedłem końca z tym autem. Moja i ingerencja w silnik zaczęła się od głupoty bo ciekło mi spod pokrywy tak bardzo że olej zabijał alternator. Dodam tylko że przy wyjmowaniu wtrysków po raz pierwszy musialem rozebrać wtryskiwacz i użyć specjalnej prasy. Po wszystkich zabiegach i złożeniu okazalo sie ze to już nie ten...
Podłączyłem komputer, pokazało, że czujnik przepustnicy nie działa, dziękuje za podpowiedzi.
No ale co mamy zrobic,podjechac i zakasa rękawy czy co?Nawet miejscowosci Ci sie nie chce wpisac w awatarze a może ktoś z nas mieszka blisko i by pomógł. Nie ma blędów od wom-u znaczy nie ma zasilania modułu albo komunikacji cam. Do uruchomienia womu moduł czyta:włącznik womu w kabinie i na błotnikach,czujnik prędkosci womu,czujnik obrotów silnika,czujnik...
tak zrobię. Zacznę od kabli i czujnika położenia wału. Co do czujnika wałka to jeszcze tego nie przerabiałem, to jest ten czujnik hallotronowy pod kopułką zapłonową?
Pomagam trzy razy w temacie. No to udało się wejść.6C t temperatura oleju skrzyni.Kod 2059 to niezgodne użycie przełącznika żółw/zając.Pewnie za długo trzymałeś wciśnięty.Skalibrowac najpierw synchronizator i czujnik skrętu tłumika drgań w kole zamachowym no i po kolei wszystkie sprzęgła. 3x
Nie mam schematów, ale ostatnio też się naszukałem pompy w jakimś "francuzie". Leć po przewodach to ją znajdziesz. Ja znalazłem pompę pod fotelem kierowcy, nad osłoną termiczną tłumika. Schemat gniazda był zbędny, bo wtyczka jest "rozbieralna" i łatwo zlokalizować przewody czujników. U mnie uszkodzone były same wtyczki czujników - zamieniałem wtyczki...
Jeżeli kopci na biało to znaczy że wybrali Papieża,jak na czarno to znaczy że jeszcze nie :) A tak poważnie-biały dym to skraplająca się para wodna w tłumikach,więc raczej normalne. Może raczej sprawdzić na oscyloskpie jak tam z układem zapłonowym? Cewkę,palec rozdzielacza podmienialeś?
I jeszcze do rozważenia jest uszkodzenie czujnika temperatury płynu lub jego przewodów - stałe jakby "ssanie". Na próbę można zewrzeć pinny we wtyczce opornikiem ok. 200Ω÷400Ω.
Filtr czysty i zresetowany. Egr z klapami wymieniony. Pompa przewód i wtryskiwacz podmienione i sprawdzone Man E ectronics - myślisz że zawiesza mu się czujnik?- miałby błąd do tego gdyby pokazywalo błąd o temperaturze - nie można go skasować Ale też nie wpływa na pracę układu. Sprawdź ta instalacje to najniższy koszt - tylko czas. Teraz przyszło mi...
Czujnik temp. na tlumiku. Sonda lambda. Problem z tłumikiem.
Nie ma pomyłki z P2096? Uszkodzony lub wadliwy czujnik tlenu (O₂). Uszkodzone lub wadliwe okablowanie czujnika tlenu (HO₂S). Uszkodzony lub nieszczelny kolektor wydechowy, katalizator, tłumik, rura wydechowa. Opóźniony czas zapłonu. Czujniki tlenu z przodu i z tyłu katalizatora podają zbyt podobne odczyty. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM.
Wskazania temperatury porównaj w zegarach i ECU. Zobacz czy masz pozłacane piny we wtyczce czujnika, jak nie to zmień na taką. No i znajdź tą dziurę w dolocie.
Pierwsza rada. Odłącz akumulator i napraw te przewody zanim spalisz kompa skrzyni biegów. Cena powyżej 3.5tyś zł. Kod 20 zazwyczaj oznacza że na któryms z przewodow na którym nie powinno ,pojawiło sie napięcie pow. 8 Volt. Ciagle mi się wydaje ze problem o ile nie jest spowodowany tymi przewodami i ich złą transmisją sygnałów z czujników jest w okolicach...
Przy czujniku jest tzw. tłumik coś podobnego do strzykawki lekarskiej tylko, że tłoczek luźniej się porusza. Najprawdopodobniej został on odłączony od dźwigni pływaka, albo w ogóle go mechanior zgubił.
U mnie jest mieszalnik i jest sam czujnik temperatury spalin. Czy sonda może być razem z NOx-em przy tłumiku końcowym?
Vin auta to: WDD2040221A089589 No i jest to, co podałem powyżej: Oznaczenie modelowe jest 3,2 CDI, ale auto ma kod M30 co oznacza pojemność silnika 3 litry. Dokładnie 2987 ccm. Ale do rzeczy. Pierwszy element to "catalytic converter" - czyli katalizator. Czujnik w jego środku to rzeczywiście czujnik temperatury. Element pod podłogą to filtr DPF (do...
A wracając do tematu . Gdzie znajde te odpowietrzenie skrzyni korbowej i w jaki sposob to czyścić ? Auto teraz np nie kopci na czarno, lecz ewidentnie sieje niespaloną benzyną z tłumika .:( czujnik temperatury?
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
Czujnik ma kształt sondy lambda i z niewielkim modułem jest zamontowany na boksie tłumika. Psują się. Jak by była możliwość - to najprościej podmienić na próbę. Jest też zła wiadomość. Skasowanie błędu będzie możliwe najprawdopodobniej tylko w ASO. W wielu autach z systemem AdBlue usterki czujnika NOx wymagają wpisania specjalnego kodu który uzyskuje...
Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
excray: przy wspólnej masie moim skromnym zdaniem stosowanie transoptorów jest bez sensu, bo dopasowanie da się załatwić taniej i na mniejszej powierzchni druku: - w 90% przypadków - ODPOWIEDNIM rezystorem - w kolejnych 4% - dzielnikiem z ew. kondensatorem lub rezystorem i jedną diodą - w następnych 4% - jednym tranzystorem - w najgorszych 2% - 1 lub...
Auto zostało zdiagnozowane w MAN ale serwis nie ma możliwości zająć się naprawą bo nie maja czasu :-) Z diagnozy wyskoczyło coś takiego : SPN4365 bład sygnału za długi czas oczekiwania SPN4366 błąd sygnału za długi czas oczekiwania SPN3822 czujnik NOx ( chyba przed tłumikiem ) brak sygnału SPN4058 czujnik poziomu ad blue brak sygnału SPN3053 czujnik...
Miałem bardzo zapchany filtr powietrza, wymieniłem go i praktycznie nic się nie zmieniło... Sprawdziłem rurę intercooler - przepustnica, która jest zafajdana olejem, wyczyściłem i ją tylko i po jakimś czasie pierwszy raz odkąd mam te auto (od września 2013, przejechane przeze mnie 120tyś. km, łącznie 260tys km) wyskoczyło bym dolał olej. Dla mnie na...
Jeżeli chodzi o usterkę ZBR-1088 to spróbuj na początek zamienić kostki z czujnika 1 na 2 przy osuszaczu i sprawdź wtedy kod czy się zmieni chyba na 1087. Nie podałeś czy pokazuje zegar ciśnienia 2 na desce rozdzielczej. Jeżeli chodzi o silnik to zrób regulację zaworów.
Jakie są temperatury przed i za katem , dalej idąc tym tropem jak działa czujnik temperatury zewnętrznej.
W książce sam naprawiam są błędy dla tych czujników.Rezystancję masz dobrą.Dla czujnika wałka około 1280 ohm,dlaczujnika wału około 540 ohm. Twój mechanik powinien wiedzieć że są tam 2 osobne czujniki temperatury.Jeden na deskę drugi na sterownik silnika.Ten drugi należy wymienić.Kolor niebieski z boku głowicy i dopiero dalej szukać jeżeli to nie rozwiąże...
Jakie ciśnienie powietrza na testach. Często zatyka się dysza w tłumiku. Zrobiłeś odrzucenie błędu czujnika nox?
A może czujnik temperatury ?
Witam, użytkuję od roku auto Man TGL 8.180 Euro 5 rok 2012 bez DPF i bez AdBlue. Zauważyłem, że wyrdzewiał mi kruciec wylotowy tłumika i wlotowy ledwo się trzyma. Postanowiłem wymienić tłumik wraz z uszkodzonymi elementami wydechu. Pojawił się problem, ponieważ do kupienia są tłumiki za 360 zł i za 6000 zł. Po zagłębieniu okazuje się, że te droższe...
Wymiana czujnika MAP Zenit instalacji LPG.
Witam kolegę od motocykli! Miałem okazję pracować na rtęciowych, wychyłach i elektronikach. Te co pokazałeś - rtęciowe - najgorsze. Niewygodne - praca w określonej pozycji - jakoś mi nie leżały :( Elaktroniczne - bajka, w bolborze mieliśmy, ale jak przeszedłem na własny biznes to powiedziałem elektronicznym papa - cena zdecydowanie zaporowa. Od kilku...
Czasem się zdarza jeśli czujnik obrotów wału jest na kole zamachowym, że albo on jest uszkodzony sam w sobie albo odleciała łapka z tłumika drgań w oparciu o co czujnik zlicza impulsy.
Jak w temacie, poprawa nastąpiła po usunięciu popalonych katalizatorów, ale dalej strzela w tłumik, czujniki sprawdzone. Jakieś pomysły? Zdania rozpoczynamy wielką literą, spacje! Poprawiono. Nie kasować wpisów moderacyjnych!
to jest tłumik odpowietrzenia np. skrzyni biegów
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
No to gdzie do q...nędzy jest ten błąd E 01 ? Błąd F 11 to za niskie napięcie z potencjometru pedału sprzęgła.Może wcale nie ma na nim zasilania a co za tym idzie może nie byc zasilania i na innych czujnikach.Sprawdzic czy jest zasilanie,zmierzyc opornosc potencjometru powino byc od 0,9 k ohma w jednym połozeniu i do 3,7k ohma w drugim.Podłaczyc na...
Raczej tak, choć czujnik poziomu (pływak) też ma tłumik ruchu. Trudno powiedzieć na 100%, co nawaliło. Sądzę, że jednak wskaźnik - to się częściej zdarza.
Podaj vin kolego i numer błędu wtedy coś można będzie stwierdzić to nie daf 105. Możesz mieć uszkodzony czujnik przeciwcisnienia który przekłamuje bądź jest uszkodzony i wskazuje zapełnienie tłumika
troche czytałem w necie,wymienie sonde(bo moja to ma tyle chyba co polonez bo jest przejarana jak rura od tłumika i czujnik polozenia przepustnicy,zrobie resa i zobacze czy sie cos zmieni bo powoli zaczyna mnie to wq,,,, pozdro, thx za cierpliwosc
Sprawdzałeś czujnik temperatury?
Mikser jest utkany pod obudową filtra, jak w SPI - nad przepustnicą. To I/II generacja. Powiem że dość odważnie, biorąc pod uwagę plastikowy kolektor. Poszukałbym dziury teraz. Ew. popatrzył we wskazania czujnika MAP. no, prawie, bo w tym sterowniku jest dość specyficzny algorytm "ssania A cóż tam takiego specyficznego? Oprócz przepustnicy zintegrowanej...
a jak katalizator spotkałem się z tym że kat został wydmuchany do środkowego tłumika i nie było przepływu spalin, pomogła wymiana tłumików i czujnika halla (nie wiedzieć dlaczego poleciał) sprubój na początek wykręcić sondę lambda i wtedy się przewieź)
kto pomoże bo zaraz oszaleje moja zafira zimna szarpie brak mocy po kilku minutach jak się rozgrzeje jest ok. połowę auta wymieniłem nowe świece nowa cewka sonda czujnik wałka czujnik temperatury filtr paliwa tłumiki komputer wraz z softem na diagnozie brak błędów ciśnienie paliwa sprawdzone nie wiem czy to normalne ale gdy temperatura przekracza 92...
Tu trzeba zrobić diagnostykę a nie wymianiać na pałę. Podłączyć komputer sprawdzić co widzi czujników sterownik silnika.
1. Sprawdź czujniki temperatury spalin przed i za katalizatorem. 2. Zobacz wiązka pomiędzy lewym błotnikiem a tłumikiem nie jest uszkodzona. 3. Zobacz czy w pamięci diagnostycznej nie ma błędów EDC jeśli są napisz jakie. Pzdr!
Kolego może ktoś pomylił noxy, actros ma bliżej silnika (wlotu tłumika ) nox za katalizatorem.
Mam pytanko czujnik za wymieniłem a ten przed to gdzie jest w tłumiku ? ,jak tak jak do niego się dobrać bo nadal auto nie pobiera tego szajsu.
Możesz podmienić wypinając tylko kostkę nad zbiornikiem. Przewód elektryczny między tłumikiem spalin (od kostki) może być uszkodzony can - do zbiornika właśnie. Wątpię że czujniki w zbiorniku generują tyle błędów
Szczena mi opadła do podłogi. A jak masz rację?? Muszę to sprawdzić. Hmmm jakby tak było to tak do rozgrzania tłumika trzebaby popatrzeć na wydech, odkręcić ten wtrysk albo odkręcić tłumik. No to by było coś !!! Bravo dla Ciebie!!! A ja myslalem..... Jutro biorę się za regulacje zaworów i sprawdzę ten wtrysk, tłumik.
A na wolnych obrotach jak pochodzi to nie kuleje? Nie prycha z tłumika? Bo tak jakieś partie tych silników wychodziły z wadą fabryczną źle założonym pierścieniem ma 3-cim cylindrze. Ale nie jestem pewien czy w tym roku jak to było. To jest ciekawe bo sporadycznie miałem tak ,ze na zimnym trochę szarpał, ale to mineło, a ostatnio po dodaniu gazu na...
witam przyczyna to czujnik na wałka uszkodzony .
Na szczęście w tym kole nie ma żadnych czujników. Zastanawia mnie tylko czemu w peugeotach 406 z tą samą seria silników ten tłumik drgań nie był montowany. A w peugeotach 307 jest i dość awaryjne to jest
Witam, nic nie znalazles w sieci - bo dzisiaj praktycznie '99%' uzytkownikow o tym nie wie, to jest 'klasyczny / ksiazkowy' wrecz objaw bardzo opoznionego zaplonu lub niskiego stopnia sprezania silnika, np. 6 : 1 - a zastosowanie do niego dzisiejszego paliwa '95 Oktan'..? Podejrzewam, ze to jednak dosc nowy silnik i powinien miec ok. 8,5 - 9 : 1 sprezanie,...
Witam! Panowie problem wyglada tak swieci mi się pomarańczowy check od silnika w EMS pokazuje kod błędu 8704, chciałbym zapytać co ten kod błędu oznacza czujnik nox czy jest on do wymiany czy idzie go odratować jeśli to on? Ostatnio miałem tak przypadek że urwała mi się końcówka tłumika i wisiała na czujniku, błąd wyświetlił się na drugi dzień Scania...
Sprawdź, po której stronie tłumika leży usterka, ponieważ w EAS występują 2 szt. czujnika.
ja bym sprawdził dysze na tłumiku albo moduł dozucjacy ;]
Ani silniki o mocy 140 KM i 170 KM nie posiadają serwomotoru, siłownik podciśnienia sterowany jest pneumatycznie a jedynie w 170 KM 2.0 TDI siłownik zmiennej geometrii posiada czujniki krańcowe, przy FAPie jest też róznicowy czujnik ciśnienia, czujnik temperatury gazów spalinowych i sondę lambda, serwomotor posiadają turbiny w silnikach 3.0 TDI a odnośnie...
W moim przypadku był uszkodzony czujnik/sonda NOX . Umiejscowiony jak dobrze pamiętam na tłumiku od strony zbiornika na adblue.
Tak ,to zagadka i to wielka.Bo robisz wielka tajemnice z generowanych błędów i każesz nam zgadywać.Istnieja błędy współdzielone ,nie przypisane do skrzyni biegów ale mające wpływ na jej działanie.Będziesz ,cedził" nam tu wazne dane po kawałku a my bedziemy marnowac nasz cenny czas.Czekaj na ten serwis. Niech cię wykasuja i to grubo to wtedy zaczniesz...
osobiście wolę ostatnio tory mikrofalowe bo sprawdzają się w trudnych warunkach czyli jeśli krzewy i chwasty nie zarosną jest spokój z fałszywkami . Eeeee.... Tego jeszcze nie widziałem ;-) Mówisz że lepsze od kargula? Myślę że lepszym rozwiązaniem byłoby poprowadzenie pętli na płask np.pod daszkiem wieńczącym mur. Właśnie takiego daszka nie ma w koncepcji...
43361 komunikacja z czujnikiem NOx 43345 komunikacja z jednostka S CR 41219 dozownik reduktora 43592 ciśnienie powietrza w układzie SCR....czyli układ AdBlue SCR 4754 zawór odcinający paliwo a co do kodu ACC 2: Włącznik - czujnik położenia Nieprawidłowy sygnał z włącznika - czujnika położenia na obudowie tłumika. Krzywka silniczka dystrybucji powietrza...
Witam Po sprawdzeniu VAG-iem dostaje następujący błąd: 16523 P0139 O2 obwód czujnika – powolna odpowiedź (bank 1 czujnik 2) Kontrolka Check engine zapala się po ok. 150km. Z tego co się dowiedziałem to możliwe ze chodzi o czujnik tlenków azotku umieszczony za katalizatorem, posiada 6 przewodów 03C 906 261. Nie wiem czy winny jest czujnik, centralka...
kabel jest dobry i prawidłowo przekazuje temperaturę. Nie rozumiem, co jest przyczyną niepodgrzewania katalizatora. W miejscu, w którym znajduje się czujnik temperatura nie wzrasta powyżej 130 stopni nawet po 4 godzinach jazdy. Może doszło do deformacji osłony tłumika, gdzie przechodzi wir gazów?
Miałem do czynienia z takim błędem i okazało się, że wypalił się wkład DPF w tłumiku. Rozbierz i zobacz, czy jest cała porcelana, rurki od czujnika różnicy ciśnienia też bym sprawdził.
Wymontowanie będzie generować błąd, musiał byś to wyprogramować z ecu. Od jakiegoś czasu się nad tym zastanawiałem tzn po co przerabiać ECU po wycięciu dpf. W zasadzie jeśli tylko wyciąć to trzeba bo ecu nie widzi różnicy ciśnienia spalin na filtrze, ale gdyby troszkę przydławić przelot spalin pomiędzy czujnikami, tak żeby ecu widziało zapełnienie...
Jak za mała dawka paliwa to wina sterownika. Za duża dawka paliwa to zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku. Może być też coś z czujnikiem obrotów.
Witam. Dziś zjechało z trasy Iveco Stralis Hi-way E6 460 km z 2014 roku z kontrolką silnika, wyczuwalnym brakiem mocy oraz kontrolką od DPF. Po podłączeniu testera okazało się, że czujnik temperatury spalin, który zamontowany jest w rurze dolotowej spalin do tłumika, cały czas pokazuje temperaturę 100⁰C. Po rozpięciu kostki od czujnika, temperatura...
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
niedokręcony tłumik farba tłumik głośny tłumik
sterowniki blueconnect sterowanie nawadniania zebra czerwono
uszkodzony sterownik skrzyni renault uszkodzony sterownik skrzyni
Stopy niskotopliwe w elektronice: skład i zastosowanie Wymiana żarówek w kontrolkach Peugeot 3008 2012