To czujnik Halla i sprawdza się go za pomocą oscyloskopu albo przynajmniej kontrolki ledowej. Nie ma typowej oporności jak czujnik nagnetoindukcyjny. Ma 3 piny-zasilanie, masę i sygnał
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Czujnik położenia wałka rozrządu.
Trzeba (też na wiertło/kołek) bo na pompie siedzi czujnik wałka.
Brak zgodności synchronizacji czujników wału i wałka
Czujnik położenia wału albo padnie całkiem (nie można uruchomić silnika), albo tak, że jeśli się silnik nagrzeje to auto zgaśnie i nie da się uruchomić silnika. Dopiero kiedy ostygnie, znów można uruchomić silnik, jak gdyby nigdy nic. Co do ciężkiego palenia na zimnym, to szukaj gdzie indziej, np. czujnik temperatury silnika.
MISIEK dzięki ci serdecznie ale powiedz gdzie mozna kupić ten czujnik obrotów wałka
A co to będzie czujnik 3? Na 99% czujnik położenia wałka rozrządu.
W tym silniku stawiałbym na czujnik wałka rozrządu.
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
Od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem samochodu po konsultacji z mechanikiem doszliśmy do wniosku ze jest to prawdopodobnie czujnik wałka rozrządu.Pod tym kontem mam pytanie gdzie znajduje się taki czujnik oraz jak go wymieni bo chcę zając się tym sam.
Ford focus mk1 1.4 2004r brak iskry, nowa cewka, przewody, świece, nowe tranzystory w komputerze oraz cały sprawdzony, nowy czujnik wału oraz wałka rozrządu.
Moze czujnik położenia wałka rozrzadu. Sprawdz wiazke od tego czujnika bo lubia sie przecierac. czujnik jest z tyłu silnika na wysokosci 1-go cylindra. Zapalała sie kontrolka silnika?
Na pewno powinien wykazywać oporność ale wydaje mi się ,że jest to część nienaprawialna.
Koło poprawnie załozone? Jakieś błędy? Co z cisnieniem na listwie? Czujnik wału, wałka?
na czym robiłeś? jest p1000 czy kiepski sprzęt i nie widać co dalej, np. p1000-83? A tak wogóle to czujnik położenia wałka rozrządu :)
Dokładnie. Pokrzywią się jak masło nawet przy wolnych obrotach i nikt niczego może nie usłuszeć.
sprawdz czujnik położenia wału i wałka.
Jest pod akumulatorem. Zchodzą się w nim czujniki pompy, wałka, wału i wtryski.
DPF jest ok jak wypnę czujnik różnicowy to widzi zaraz błędy to samo z EGR-em. i innymi czujnikami. Nie zgłasza jedynie błędu czujnika wałka. Wiązke sprawdziłem.
Jeśli można spytać, to czemu chcesz pompy wtryskowej wyjmować?, bo żeby wyjąć, to musi być jakiś błąd prawda. Natomiast, jeśli pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo, a masz za niskie ciśnienia na rozdzielaczu, to warto sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, a najlepiej zakupić nową. Pytam tak z czystej ciekawości, bo też myślałem, że pompę będę...
Pierwsze że bez czujnika wałka gaśnie, i nie zapala. Drugie to spalanie stukowe tylko i zawsze na 1 cylindrze. I co tu poradzić?
dokładnie tak samo, przebiegi czujnika wału i wałka ok
Co by tu powiedzieć...najczęściej tak pada czujnik płożenia wałka rozrządu i tak się dzieje-gaśnie.Czy to samo jest u ciebie? Nie wiadome, ale duża szansa że tak :)
Wymień czujnik położenia wałka rozrządu i zobacz czy dalej będą pokazywać się kody na pompę. Pewnie walnięty czujnik wałka i głupieje sterownik pompy przy gaśnięciu.
Czujnik położenia wałka do sprawdzenia. W diagnostyce powinno wyjść.
Tak właśnie pomyślałem że rozrząd przestawiony o 1 oczko może to powodować. Umówię się w ASO na sprawdzenie. Droga sprawa około 600zł ale chyba to zrobię. Czujnik zmienię na dniach. W piątek zmienię czujnik położenia wałka i wału.
Prawdopodobnie czujnik wałka rozrządu, ale najlepiej podpiąć tester.
A może standartowo po prostu uszkodzony sterownik pompy (tranzystor), lub czujnik obrotów wałka pompy. Są to najczęstsze usterki.
najczęściej tam pada czujnik wałka rozrządu, i taki efekt daje.
Zrobione, jak wzrastało ciśnienie na rampie to czujnik ciśnienia robił zwarcie w linii zasilania i zjadał tym samym zasilanie na czujnik wałka, pedału i reszty, dlatego też po odkręceniu rurki było gites.
Czujnik położenia wałka rozrządu na początek. Powinno pomóc.
Sprawdź wtyczkę od czujnika położenia wałka rozrządu. U mnie w 1.6 SR w VW miałem identyczne objawy. Okazało się, że wtyczka była niedopięta.
w serwisie forda za granica powiedziano mi 200euro, wymieniłem sam według instrukcji powyżej i zapłaciłem tylko za CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU 18euro, wszystko działa jak należy.
jest jeszcze możliwość że to czujnik pedału gazu(potencjometr), skoro mówisz że jakiś tam czujnik jest ok to pewnie sprawdzali czujnik wałka rozrządu, ale czasem zdarza się też że nawala czujnik wałka korbowego. Jak już się uporałeś to daj znać co sięstało.
Kolego posprawdzaj dokładnie instalację elektryczną, często mechanicy wyszukują usterki w podzespołach zapominając o przewodach. (wtyczki wtrysków czujniki wału i wałka oraz podstawowo masę silnika).
Mój czujnik położenia wałka rozrządu jest sprawny wszystkie focusy maja taki sam przełożyłem do innego i wszystko było w porządku. Mam jeszcze jedno pytanie czy czujnik temperatury wody jak będzie uszkodzony będzie wskazywał jakaś oporność mój wskazuje 42,1 kOhm dotykając końcówkę czujnika wartość ta maleje do 29,8 k Ohm wydaje mi sie ze jest sprawny...
na kompie nie było zadnych błędów -jedynie co mnie zastanowiło to temperatura zasysającego powietrza 69-72stopnie na nagrzanym silniku i czujnik położenia wałka rozrządu włączony wyłączony i tak na zmiane
Jakie było rozwiązanie?Mam to samo.Kręcę odzywa się , nawet czasami odpali i zgaśnie.Kontrolka świec miga po włączeniu zapłonu.Ale mój tester pokazuje jakieś głupoty(grzałkę sondy?)W parametrach ciśnienie przy kręceniu rośnie do 380bar. Wtryskiwacze po regeneracji.Auto osłabło podczas jazdy i "sprężynka" na drugi dzień nie odpaliło.(chce ale nie może)...
Urządzenie diagnostyczne (Launch) wszystko zczytało i na bieżąco pokazywało parametry, ale co ciekawe parametry z komputera pokładowego, które mają w sobie "Desired", były na zero.... Dopiero kiedy samoczynnie silnik "załapał" i zaczął normalnie pracować, parametry "Desired" też pokazywały wartości, do których te chwilowe nadążały. Moje wnioski są takie,...
Walnięty jest czujnik kąta obrotów wałka pompy. Jak wymienią dam znać czy pomogło.
Bez sprawdzenia błędów z systemu samochodu to trochę wróżenie. Wyliczyć można różne rzeczy: - komputer silnika - alternator/akumulator - problemy z instalacją - któryś czujnik (wału/wałka) Poczekał bym na wstępna diagnozę z diagnostyki OBD
Przepływka, Egr, turbo ciśnie? Czujnik doładowania w gnoju. Ew. świece bym obejrzał.
Czujnik położenia wałka w pompie wtryskowej badz sam sterownik pompy przerywa zczytaj błędy z samego sterownika PSG5 pompy vp30 albo podmień czujnik na sprawny i zobaczczydalej przerywa.
Jak wyżej wymieniony 1.8 TDCI Focus 115KM po regeneracji wtrysków łącznie z ich zaworkami i zakodowaniem na nowo i po wymianie czujnika temperatury. Ma dalej problem z pierwszym uruchomieniem po nocy, póżniej pali na dotyk. I z opisu kliienta pali ok 9l. na 100km. Wtryski sprawdzałem odrazu po regeneracji na przelewach było ok. Może coś doradzicie bo...
Wiem o tym dlatego dziwnym mi się to wydało, jednak póki co odpuszczę to. Podłączyłem komputer i jest błąd przy kręceniu p0340 czujnik wałka rozrządu, sprawdziłem go dioda i również wygląda na uszkodzony. Błąd kasowany wraca przy dłuższej próbie odpalenia. Pytanie tylko czy ten silnik na CR bez tego czujnika faktycznie nie zapali(mi się wydaje że tak,...
Witam Mam ten sam problem z odpaleniem mondeo 2.0 tdci na testerze pokazuje błąd P0340 tj czujnik położenia wałka rozrządu ,ale wymiana czujnika nic nie dała a moze jest metoda ja sprawdzić taki czujnik -jest to prawdopodobnie na zasadzie hala???? Jest możliwe że przesłali mi uwalony czujnik , lub może coś z wałkiem rozrządu z krzywką, na której musi...
A ja bym proponowal sprawdzic czujnik polozenia walu ( czesta usterka unieruchamiajaca TDCI ). Nowy kosztuje okolo 120 zl, szybka wymiana. Czujnik na wale nie należy do częstych usterek/chyba pomyliłeś z wałkiem/. Przy usterce czujnika na wałku miga kontrolka świec a tu kolega pisze że nic mu nie miga.
Silniczek nie jest z pewnego źródła. Ale wygląda na mały przebieg i był świeżo serwisowany,czyli zadbany. Koło zamachowe zastało stare. To nie jest stałe dzwonienie w silniku. Raz dzwoni zaraz a innym razem dopiero po nagrzaniu. Sterownik za mocno przyśpiesza zapłon,nawet o 40°. Wypusty na kole zamachowym sprawdzone. Czujnik wału sprawdzony. Czujnik...
Kontrolka gaśnie czyli immo czyta, rozrząd (same ustawienie) to żadna filozofia trzy oryginalne znaki ,oczywiście pasują .No chyba że jakiś czujnik wałka czy wału. ale przed rozbiórką autko normalnie jezdziło .Już jestem załamany
tak, właśnie się zapaliła ostatnio jak jechałem, tzn. migała pomarańczowa sprężynka. Wychodzi na to. że wtryski do wymiany, bo czujnik wałka rozrządu i korbowego jest ok. Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Samochód pali od razu ale czasem jest tak że auto od pali i za klekoczą zawory i samo gaśnie tylko dla czego to samo jest jak jedzie się zaświeci się kontrolka od świec i samochód gaśnie sam a czasami nie ma mocy ful gaz i samochód ledwie 100km leci jeden kolega mówił że to jest czujnik położenia wałka rozrządu nie wiem co jest co mam myśleć
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Kiedyś na warsztacie mieliśmy podobny przypadek w fordzie, również auto straciło moc. Klient sugerował sprawdzenie rozrządu ponieważ również pokazywało czujnik wałka, sprawdziłem i okazało się dobrze na co upierał się przy czujnikach, lecz ona miały prawidłową oporność. Co się okazało padła cewka zapłonowa, choć silnik nie drgał, ani nie trzepał się...
Element po lewej stronie jak pisano wcześniej to stabilizator 5v. Sam się nie psuje. Można go sprawdzić bez otwierania sterownika, wystarczy zdjąć aluminiową klapkę i sprawdzić napięcie na pinach od czujnika obrotów. Na dwóch skrajnych musi być 5v, jak jest więcej, przeważnie tyle co zasilanie czyli 12v to sterownik na złom. Poszło 12v zamiast 5bv na...
witam.mam forda focusa II z 2005r 1.6 16V. problem jest taki że jak podczas jazdy auto powyżej 4000 obrotów zaczyna się mulić i nie ma takiego przyspieszenia jak powinien mieć.sprawdzane było ciśnienie paliwa które na wolnych obrotach wynosiło 3,8 bara a natomiast przy dodaniu gazu spadało do 3,5÷3,6 bara.w aucie został wymieniony rozrząd na oryginalnych...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Witam Posiadam Forda Focusa mk1 tdci 100KM 2003r. Mój problem polega na tym że jak odpalę samochód to przerywa, dusi się do momentu aż się rozgrzeje. Ogólnie jak jechałem na zimnym silniku to szarpał i gasł, po przejechaniu powiedzmy kilometra już wszystko chodzi normalnie. Czy czujnik temperatury może współpracuje ze sterownikiem pompy ?? Byłem już...
zmień czujnik położenia wałka rozrządu-ten u gory co jest pod osłoną(plastikiem) silnika. Cena 100zł.i bedziesz miał spokój. Mnie już tak denerwowało gaśnięcie silnika podczas jazdy że szok. A najlepiej odpal auto podejdz do silnika i wyciągnij kostkę od czujnika i zobaczysz co się zaświeci na kokpicie( mrugająca świeca żarowa i auto zgaśnie). Pozdrawiam!
Do sprawdzenia "krokowiec" /jak jest sprawny i się go odłączy to silnik gaśnie/ może on świruje. Sprawdź wtyczkę /u mnie np. nie trzymał zatrzask, wyłamany/ i przewody. czujnik położenia wałków do sprawdzenia /chyba wiesz gdzie jest? czujnik położenia wału, a przede wszystkim podłącz kompa i sprawdź błędy, bez kompa możesz tylko w trybie serwisowym...
W silniku forda 1.6 typu Common-rail ustawienie pompy ma najmniejsze znaczenie gdyż jest ona tylko odpowiedzialna za wytworzenie ciśnienia/ w przeciwieństwie do sekwencyjnej/co do rozrządu na dole jak zdejmiesz koło pasowe wału korbowego jest nadajnik do czujnika położenia wału/okrągła blaszka/może nie podłączyłeś czujnika/w tym nadajniku jest okrągły...
Witam.Pompa została naprawiona.Kabelek+ KTS sprawę rozwiązał. Sprawę przeanalizowałem i przetestowałem i oto wynik. Pompy VP30 w MK1 1.8tddi Focus 90 KM z typem silnika C9DA,C9DB,C9DC pasują pompy z końcówką 002,006,007,008.Sterowniki 0986444501,0986444504,były montowane na przemian w tych pompach więc sterowniki są wymienne. Numery nowe były nadawane...
Mozliwe, aczkolwiek w dwulitrówce mocno kłopotliwe, bo trzeba zdjąć kolektor i poodkręcać rurki. Czarne kable najlepiej poznaczyć u uciąć, uważaj na tasiemke czujnika obrotów wałka pompy!
nie wiem czy temat jest aktualny ale jeżeli tak to mam ten sam problem nie wiem czego się jeszcze czepić i co sprawdzić. założyłem zawór zwrotny przy filtrze bo myślałem że paliwo się cofa ale nic to nie dało. wtryski dobre pompa dobra świece nowe. jeżeli ktoś znalazł jakieś ciekawe rozwiązanie to piszcie aha jeszcze został ten czujnik wału do sprawdzenia...
Potrzebny jest trzpień blokujący wał lecz nie znam jego wymiarów lub wykręcamy świecę zapłonową pierwszego cylindra i najlepiej czujnikiem zegarowym ustawiamy gmp i z tyłu wałków rozrządów w wycięcia wkładamy blokadę jeżeli ją posiadamy lub płaskownik o podobnej grubości rowków wałków rozrządu.Pozdrawiam.
GMP tłoka sprawdziłem na podstawie wskazań czujnika zegarowego. Pokrywa się z GMP wałków, więc nic nie może być przestawione :( Silnik nadal pracuje nierówno i wywala check-a. Dziś spróbuję sprawdzić na kompie jaki błąd wywala :( Jakaś masakra :(
Na wałki zwykły płaskownik albo suwmiarka. Na wal specjalna blokada,którą wkręca się z tyłu silnika ,bliżej koła pasowego, za półośką . Także trzeba zainwestować w min.w blokadę wału. Nie ,wiertło ani śruba nie będzie. No chyba że czujnik GMP zegarowy w świece.
Miałem podobny problem. Okazało się, że mam zaśniedziałe styki czujnika obrotów wałka rozrządu. Naprawa w ciągu kilku minut. Generalnie jednak, tak jak napisali koledzy najlepszym rozwiązaniem jest dobry komputer. Miganie kontrolki świec żarowych wskazuje na awarię "czegoś" od zbiornika paliwa do wydechu włącznie. Szukanie samemu to jak szukanie igły...
Masz możliwość podejrzenia błędów jeśli występują w tej sytuacji. Opisz dokładnie w jakich sytuacjach to się dzieje. Na Twoim miejscu , gdy silnik odmówi posłuszeństwa sprawdził bym czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu, a nawet czujnik ciśnienia na szynie wtryskowej. A jeśli masz dostęp do diagnoskopu to sprawdził bym jakie ciśnienie panuje...
Ford focus 1.8TDCI nie chce odpalić, dołączam krótki filmik, miga kontrolka sprężynka. Po zrobieniu diagnostyki wyskoczyły błędy P1 631 i P22 91 . Wtryski zregenerowane, pompa też. W wybranych modelach silników tdci występowała wada materiałowa pomp wysokociśnieniowych łuszczył się materiał wewnątrz a opiłki metalu wpadały do wtrysków. Przyczyną może...
Witam wszystkich. Mam Focusa z dwulitrowym silnikiem TDCI. Od prawie dwóch lat męczy go problem i już czterech mechaników nie poradziło sobie z tym. 1. Po uruchomieniu focusa, jestem w stanie przejechać nim jakieś 15 min ( nie zawsze, nie ma reguły) dokładnie gdy wskazówka temperatury zbliża się do pierwszej kreski auto gaśnie. Czasami odpali od razu,...
Dziękuję koledze tomekmazepa za pomocny post ze zdjęciem. Ja sprawdziłem rozrząd w inny sposób. Znajomy dorobił mi tulejkę z trzpieniem wysuwnym, wkręcaną zamiast świecy, na górę tulejki mam założony czujnik setkowy 0,01mm. Teraz nie mając dostępu do wału korbowego, to według książki do fordów dietera korp założyłem grzechotkę na alternator i powolutku...
Otóż focus (1,8 tddi. 2000 r. 240 tys.km) do około miesiąca temu chodził jak ta lala. energicznie żwawo. Miesiąc temu auto nie cchiało odpalić, potem odpaliło ale czasem gasło, w końcu nie odpaliło na amen. w międzyczasie 2 fachmanów próbowąło ją odpalić, psikali samostart itp, straszna - męczarnia dla foki - zero efektu. Więc laweta - zaprowadziłem...
Witam jestem tu nowy wiec mam nadzieje ze ktos pomoze swoja wiedzą. Jestem posiadaczem forda focusa 2002 r 1.8tdci (103k przebiegu).W zeszlymroku wymienilem wtryski sprzeglo wysprzeglacz, kolo pasowe i dwumasowe również, czujnik położenia wałka rozrządu, akumulator rownież w mardcu wymieniony. Wszystko nowe wymienione w salonie forda, ponieważ przy...
A jak wyglądają korekcje krótko i długoterminowe dawki paliwa? (STFT LTFT) Sonda za katalizatorem przy obrotach biegu jałowego lub przy stałym obciążeniu powinna mieć sygnał na poziomie ok 0,6-0,8 V i nie powinna oscylować tak jak pierwsza. (oczywiście przy rozgrzanym katalizatorze) I jeszcze jedno pytanie: jaki jest katalizator? Podwójny czy pojedynczy?...
Jak w tytule Ford Focus 1.8 TDCI 2004r. 159000 km. nie odpala po wymianie uszczelki pod głowicą pomimo, że wszystko przeprowadzone zostało prawidłowo tzn: Przed rozebraniem został w pierwszej kolejności odłączony akumulator, silnik ustawiony na pracę na pierwszym cylindrze (blokada wałka i wału), głowica splanowana w porządnym warsztacie łącznie z obniżeniem...
Ford Focus 1.8 tdci 2004r. Wydaje mi sie ze ten foxwell jest bardzo dobry wersja pro zawsze mi pomaga. Ale sprubuje czegos innego. Mialem podobny problem w prywatnym peugot expert wymienialem wszystkie czujniki cisnien podcisnien walu wałka a problem tkiwł w czujniku poziomu plynu hamulcowego. Wiec komputer czytal niski poziom plynu i zatrzymywal prace...
Ford Focus automat 1.6 ZETEC-SE 2003 wersja europejska. W aucie nie ma i nie było LPG. Przy zgaszeniu silnika i ponownym przekręceniu stacyjki na zapłon bez odpalenia słychać puknięcie .W okolicach gumowej rury między kolektorem a filtrem powietrza. Poza tym auto słabo przyśpiesza jak na 100 KM i pali ok 14 l w miście. Głowica - sprężanie sprawdzone...
Witam Proszę o pomoc w następującym temacie. Kupiłem Focusa miesiąc temu. Oczywiście podczas jazdy próbnej jak to zwykle bywa wszystko było ok, auto ładnie chodziło, nie dymiło. Na drugi dzień podczas gwałtownego przyspieszenia przy około 80 km/h zaczęła sie świecić sprężynka i auto strasznie dymiło na biało. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu...
Ford Focus automat 1.6 ZETEC-SE 2003 wersja europejska. W aucie nie ma i nie było LPG. Przy zgaszeniu silnika i ponownym przekręceniu stacyjki na zapłon bez odpalenia słychać puknięcie .W okolicach gumowej rury między kolektorem a filtrem powietrza. Poza tym auto słabo przyśpiesza jak na 100 KM i pali ok 14 l w miście. Głowica - sprężanie sprawdzone...
ford focus 1.8 tdci 2001 rok, który po wymianie pompy, wtrysków przeczyszczeniu całego układu paliwowego łącznie z wyczyszczeniem zbiornika nie odpala już teraz zapala się kontrolka świec i samochód gaśnie. Odpala jedynie na plaku ale i to nie przynosi efektu bo tak kopci że pół wioski nie widać. Silnik 1,8 tdci ford mk1 posiada system dieslowski wtrysku...
Witam moze ktos tutaj mi pomoże zaczne od początku. Siadł cały alternator- został wymieniony po jakims tygodniu auto nie chcialo wogóle palic, krecil i raz odpalil raz nie róznie to bylo, byl w serwisie i okazalo sie ze sa rozkodowane wtryski zakodowali powiedzieli ze jak dalej bedzie to samo to bedzie wtrysk do wymiany, wszystko ok do tygodnia zaczela...
Witam serdecznie. Zabrałem się za wymianę rozrządu w Fordzie Focus C-MAX 1.6 TDCi (2004 rok) i problem pojawił sie już na etapie blokowania kół zębatych. Według instrukcji koło zębate wałków rozrządu powinno się zablokować na godzinie 10, koło czujnika na wale korbowym na godzinie 12, natomiast koło zębate pompy wysokociśnieniowej w pozycji godziny...
Witam, od około miesiąca borykam się z problemem dotyczącym odpalania Forda Focusa II 1,8 Tdci po lifcie. Sprawa wygląda tak, że samochód czasem odpala za pierwszym razem bez żadnego problemu, czasem w ogóle nie chwyta obrotów, a czasem niby odpali, obroty na ok. 1000 obr/min i skokowo się zadusza. Jedynym ratunkiem w drugim przypadku jest plak, choć...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z uruchamianiem auta gdy silnik jest ciepły . Najczęściej jest tak, że muszę kręcić dwa razy, tzn. za pierwszym razem kręcę około 3 sekund (wiem, że nie zapali) i próbuję drugi raz - wtedy najczęściej zapala po 2 sekundach. Rzadziej zdarza się, że że muszę kręcić 3 lub 4 razy po kilka sekund - wtedy to potrafi nieźle...
Wczoraj robilem ten rozrzad w Focusie 11r 1.6 70kw, wiec koło od wałka blokowane kołkiem, wał ustawiony tak, ze otwór w flanszy od bieżni magnetycznej czujnika na godz 12 ma wejsc wiertlo 5mm a kolo od pompy posiada flansze ktora kreci sie razem z nim, ustawiasz na godzinę 3. Otwór na blokade pompy jest na 6mm ale oryg blokada (niestety tej nie posiadam)...
Witam Panowie, mam pytanie jakie usterki powodują że autem nie wróci się "na kołach" do domu? Miałem ostatnio kilka takich akcji w Golfie IV 2,3 VR5 i o ile auto samo w sobie jeździ fajnie to usterki które się pojawiały tak dosyć mocno mnie wkurzyły że teraz strach tym autem wyjechać gdzieś dalej. Niby auto zadbane ale.. - ostatnio na trasie padł regulator...
Witam wszystkich. Mam taką zagadkę do rozwiązania i powoli zaczyna mi brakować pomysłów. Ale może ktoś z Was ma pomysł albo zna ten problem Mam takiego zbuntowanego focua. Nie wiem ile w tym zbiegu okoliczność a ile winy użytkownika. Zaczęło się od tego że po myciu samochodu i silnika auto przestało zapalać. Po przekręceniu stacyjki kontrolki na desce...
Nie spotkałem się z takim przypadkiem szczerze mówiąc. Ja też nie spotkałem się z takim przypadkiem. W sterowniku był błąd Lini 5V? W sterowniku silnika były zarejestrowane błędy z układu świec żarowych i z zaworu EGR. Nie było błędu z lini 5V. Z reguły zwarcie na tej linii uniemożliwia rozruch a nie komunikacje. Jeżeli jest całkowite zwarcie na napięciu...
Myślę że czysty zbieg okoliczności,wymiana paska rozrządu niewiele ma wspólnego z ciśnieniem oleju Jak koledzy wspomieli można szukać naderwanych kabelków,niepodpiętych wtyczek,uszkodzonego czujnika oleju..dochodzą błędy pracy samych mechaników:wgięta miska olejowa,może ekstremalnie mocne uderzenia w wałek rozrządu lub wał główny przy zakładaniu/zdejmowaniu...
no i co z tego że jest na 4 krzywce, lub z tyłu wałka, jak wałek sie obraca. W zasadzie to nie nazywa się czujnik pierwszego cylindra, a czujnik identyfikujący cylindry. A który on identyfikuje, to już fantazja programisty. Ps-w fordzie focusie-diesel jest po pomiedzy drugim i trzecim cylindrem. To który bardziej lubi? :)
Zgadzam się że to nie do przyjęcia, ale przez 4 lata nikt nie dał rady tego naprawić, jeżdżę tak ponad 30 tys km. Soft obecnie mam wgrany oryginalny od 2 lat, wcześniej dpf był wydłubany, była pusta puszka, wyłączony w sofcie i nie było najmniejszej różnicy o 0,5 litra nawet. Później zrobił mi go na 167 koni i auto zeszło na 11,5 litra. Potem był wgrany...
Witam Posiadam Forda Focusa mk1 tdci 100KM 2003r. Mój problem polega na tym że jak odpalę samochód rano to przerywa, dusi się do momentu aż się rozgrzeje. Ogólnie jak jechałem na zimnym silniku to szarpał i gasł, po przejechaniu powiedzmy kilometra już wszystko chodzi normalnie. Czy czujnik temperatury może współpracuje ze sterownikiem pompy ?? Byłem...
Witam kolejny pacjent . Dla odważnych i chętnych do pomocy. Tak jak w opisie FORD FOCUS C-MAX 1.8 16v Jeżdżąc autem do 3 tysięcy obrotów jest wszystko okej. Lecz kiedy auto jedzie powyżej 3 tysięcy na dłuższym dystansie to autem zaczyna szarpać i auto przestaje chodzić na wszystkie cylindry. AUTOCOM wyświetla tylko i wyłącznie błąd cewek(A,B czasami...
P0341 Czujnik położenia wałka rozrządu - w 1.8tdci często padają te czujniki (są 2 - jeden był montowany na pokrywie zaworów i jest łatwo dostępny). Muszą być oba sprawne, aby odpalił. Co ciekawe, jak odpali, to wystarczy już 1 do pracy. P0563 Wysokie napięcie w układzie - jakie jest zmierzone napięcie miernikiem? W tym aucie jest smart charge, które...
Witam Kilka miesięcy temu autko (przebieg 195 tys.) gasło bardzo sporadycznie. Ostatnio gaśnie wciąż tuż po odpaleniu. Czasami uda mi się przejechać 10-15 km. Myslałem, że to kwestia ropy, filtra, dodatków do paliwa....Wymieniłem filtr, dolałem jakiś uszlachetniacz...Ostatnio nawet przejechałem odcinek 700 km i nic się nie działo. Od kilku dni jednak...
witam mam pytanie p[op zmianie walka rozrzadu i zrobieniu gloeicy auto nie ma mocy i wlosno pracuje wszystko do okola sprawdzone pompa wtryski rozrzad i turbina czujniki na kompie nie ma zadnych bledow i nie wiem czy to moze walek nie ten bo walek jest od mondeo
Cześć, Mniej więcej 1,5 miesiąca temu pojawił się błąd P2303, auto falowało, poszarpywało więc została wymieniona cewka na nową od NGK, kable także od NGK oraz świece Motocrafta. Po tym 1,5 miesiąca błąd P2303 powrócił oraz doszedł jeszcze błąd P0300 - czyli wypadanie zapłonów. Auto znowu faluje na obrotach od 500-1500, brakuje mu mocy, czuć niespalone...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam serdecznie, Moderatorów od razu poproszę o nieusuwanie tego tematu, przeczytałem wszystkie pokrewne i żaden nie dotyczy identycznego problemu. Otóż moim problemem jest błąd p0251, który pojawia się najczęściej w czasie wyprzedzania. Ale nie dzieje się to zawsze. Nigdy nie zdarzy się to w upał. Ale wystarczy bardziej wilgotny dzień (nie musi padać),...
focus wałka czujnik wałka rozrządu focus focus czujnik wałka rozrządu
schemat zasilania klimatyzacji manta ekran filtr cząstek stałych
ferguson bezpiecznik ferguson bezpiecznik
Czy WD-40 jest odpowiedni do czyszczenia potencjometrów głośności? Schemat wentylatora komputerowego: BLDC, czujnik Halla, PWM