nawet jak orginalny a ktoś sie dorwie co ma za dużo siły to nowy zanim wystartuje to już nie żyje
tak o ten magnez. Jeśli on jest to stało się cos z czujnikiem, dość częsta awaria rozbierz tak żeby dostać się do czujnika z kablem( taki wałek z kablem) i zobacz przykładając od każdej strony czy zadziała.
Tak masz rację lecz jak to jest zrobione programowo (licznik tylko tak pytam dla rozwinięcia).Głównie interesuje mnie brak iskry.Podłączyli odwrotnie wtyczki czujników w gniazda.Gniazdo czarne to gniazdo czujnika halla wałek sprawdziłem przejście ze schematem .Gniazdo białe czujnik wału korbowego.różnią się tylko kolorami, czy aby na pewno jest to przyczynątego...
Jeśli silnik nie jest uruchomiony to zawsze pojawia się taki błąd. Czujnik Halla daje sygnał tylko jeśli wałek rozrządu jest w ruchu,taka już jego zasada działania.
Brak poprawnego ciśnienia na szynie np przez uszkodzony wtrysk, albo zły odczyt z czujników wał/ wałek. Nie musi być błędów. Potrzebna jest diagnoza nie wróżby.
Napięcie na podstawowych czujnikach Wał/wałek Pompa Czujniki na listwie cr Prąd, ciągłość jest? Prąd na świece dochodzi? Bezpieczniki przekaźniki sprawdzone?
Witam, w tej drukarce czujnikiem papieru jest transoptor umieszczony pod wałkiem z lewej strony. Aby się do niego dostać należy zdemontować wałek przesuwu papieru. Przedmuchanie sprężonym powietrzem powinno pomóc.
Zdemontuj czujnik i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem kręci się wałek rozrządu.
Znalazłem, że był przerabiany separator papieru. Ktoś dopasował tam pasek gumy zamiast korka. Dorwałem nowy separator - dalej bez zmian. Help!
w 904 i 906 jest za kompresorem powietrza. Miejsce może wydawać się mało ciekawe, ale nie jest źle.
Program powinien wyglądać mniej-więcej tak: wsunięcie sklejki - np. czujnik na wejściu przed pierwszym wałkiem - zaczyna napędzać wałki. po wejściu na pierwszy wałek "chwyta" czujnik między walkami: od teraz napęd jedzie do przodu; sklejka jest prasowana przez drugi wałek na zakładany margines. po wymiarze zatrzymuje się i cofa o wymiar, znów zatrzymuje...
Masz błąd sygnału odniesienia cylindra czyli czujnik wałka albo korelacja wał - wałek. Zajrzyj profilaktycznie czy się wałek rozrządu kręci... To częsta awaria w hdi, dali za długi przebieg między rozrządami...
Wyjmij ten czujnik wałka i zobacz czy wałek sie obraca. Tacz czy tak wygląda to na strzelony czy przeskoczony rozrząd. Nie wierzysz sprawdz to co wyżej a potem ciśnienie sprężania i synchro wał/wałek.
Temat stary ale odgrzeje kotleta winowajca moze byc czujnik walu lub czujnik walka rozrzadu. Mialem podobne objawy auto ne mialo mocy i strzelalo w dolot wymiana czujnika walka rozrzadu pomogla.
Nic nie wpadło w obudowę rozrządu?
Możesz zmierzyć rezystancję grzałki (lampy), powinna wynosić około 5 omów i rezystancję czujnika temperatury 300-500k. Pod tylną pokrywą masz dwa czujniki papieru. Często po upadku wyskakuje wałek z gumkami prowadzący papier i zacina jeden z czujników. Często też przestają kontaktować styki tonera, tak same z siebie. Wystarczy przetrzeć jakimś spirytem...
Gaz w dolocie,słabe ciśnienie paliwa,uszkodzony czujnik wał/wałek,zła dawka przez np zły odczyt temperatury. A Włączanie zapłonu kilka razy przed uruchomieniem nie zawsze włącza pompę ,tylko czasem tylko podczas kręcenia. Potrzebna diagnoza. Wróżcie dalej.
To nie pitol tylko wał w GMP i przerwa w zębatce do czujnika. Albo nowy wałek. pozdr
Wiązkę można jeszcze sprawdzić na zwarcie i przetestować np żarówką. Choc najlepszym rozwiązaniem będzie podłączenie oscyloskopu pod wał/wałek. Za jednym zamachem masz przebieg i synchro.Jak czujniki wał/wałek "nadają" poprawnie ,immo nie trzyma, i ster ma poprawne napięcie podczas kręcenia to musi być iskra i koniec. W innym wypadku uszkodzony ster.
Ten,pisałem już.
Może kolega coś pomoże W zapalniczkach jest 6v tylko no i po przekreceniu stacyjki usterka silnika komunikat, rozrusznik normalnie kręci , na plaku chodzi No i błędy jak na zdjeciu Dziękuję za pomoc
CZUJNIK INDUKCYJNY. Żadnych voltów nie podajesz. On sam generuje impulsy czytając koło zębate. Konstrukcyjnie jest to najzwyklejsza cewka. Podpinasz pod GND i ADC. Polaryzacja raczej obojętna, ale warto sprawdzić czy lepszych wartości do obróbki nie uzyskasz podpinając w konkretny sposób. Miłego obrabiania "sieczki" którą generuje ;)
Co mam rozwijać - trzeba znaleźć przyczynę, dlaczego czujnik nie daje sygnału a potem martwić się ewentualnie dalej. W tej chwili nie mam dostępu do EPC i nie bardzo pamiętam, czy te czujniki (wałka ssącego i rozrządu) są takie same. Jak są takie same, to można je zamienić miejscami i zobaczyć, czy błąd się przeniesie na drugi wałek. Jeżeli tak - to...
prawdopodobnie uszkodzony czujnik wzniosu, ten pod wałkiem podnośnika z prawej strony, często mają wyrwane kable
Będzie to działało. Tylko sprawdź występ do czujnika walka rozrządu czy jest w tym samym miejscu i położeniu. Znajomy modzil takie coś i działało.
Blokada w koło zamachowe w miejsce czujnika, blokada w wałek rozrządu od góry, sprawdzenie znaków po zdjęciu pokrywy na kołach zębatych wału korbowego i wałka i oto cała filozofia. Pozdrawiam
Teraz wyrzuca błąd czujnika wału a za godzinę będzie wyrzucał wałek i tak w kółko. Jeżeli odepnę czujnik wałka odpalę i zapnę go z powrotem auto ma moc i kręci się do końca w innych wypadkach odpala i zaraz gaśnie po drugiej próbie rozruchu odpadli i albo nie ma mocy albo kręci do 1500 obrotów zależnie od humoru. Gdybym jednak czekał między odpaleniami...
Jak zdejmiesz obudowę rozrządu to fasolki muszą być ustawione na środku musisz zdjąć po drugiej stronie czujnik walka rozrządu i zaślepkę tam będą dwa nacięcia na wałkach one muszą iść poziomo względem głowicy i musisz je zablokować później idziesz do przodu i cofasz kolo od wydechowego na maxa w przeciwna stronę do wskazówek zegara jeżeli punkty nie...
Koła powinny być identyczne. Z twojego opisu wynika, że jest źle ustawiony rozrząd.
Te strzałki na czujniku mają znaczenie tylko do wsadzania zabezpieczenia (zawleczki). Montującego tak naprawdę powinno interesować przesunięcie miedzy dolną i górną warstwą czujnika - jak sie spojrzy do środka tego otworu w czujniku (na wałek) to zobaczymy dwie wypustki - one muszą sie idealnie pokrywać w momencie nasuwania czujnika na wałek kolumny....
Czujnik wału masz przy kole pasowym, a czujnik walka masz u góry silnika w pokrywie zaworów obok obudowy paska rozrządu. W poniższym linku znajdziesz zdjęcie czujnika wału i jego miejsce, ktoś ładnie zaznaczył. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Zgadzam sie z Kybernetesem. Silnik nie zatrzymuje sie z powodu braku sygnalu z czujnika walka rozrzadu. Pozdrawiam,
Więc tak, czujniki oba wymienione, wał, wałek plus koło magnetyczne wału, ale zrobiłem tak: Podmieniłem jeszcze raz czujnik wałka na 100% sprawny, przypisałem go i narazie jest ok. Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam serdecznie.
Na pompie nie ma klina, jest tylko miejsce na niego. Dane do ustawienia pompy są wybite na pompie. Teoretycznie nie powinno się nic zmienić przy przekładce i dobrze zablokowanym rozrządzie, ale jak wiadomo łańcuchy się uciągają. I pompę należałoby na nowo ustawić. Wykręcasz zaślepkę na boku pompy, tą o której wspomniał kolega wyżej, wkręcasz czujnik...
w zeteku czujnik walka jest potrzebny tylko do ustalenia sekwencji wtrysku,w przypadku braku sygnału przechodzi na grupowy.Bez czujnika wałka odpala normalnie
Zmień gazownika skoro sobie nie radzi.Miałem to samo po gazie błąd sondy.Przyczyną było podpięcie sygnału obrotów z czujnika wałka.Po zmianie na z cewki kontrolki brak.Oczywiście też błąd składu mieszanki.
Jeśli posiadasz sekwencyjny wtrysk gazu to radzę podpiąć instalację gazową pod czujnik wału korbowego bądź pod wałek rozrządu. To jest najskuteczniejsze aby zapobiec szarpaniu samochodem na pracującym LPG. Sygnał obrotów nie podpinaj pod cewkę. Reklama usunięta!
Napisz konkretnie co robiłeś i co wymieniałeś bo piszesz o zwolnicach, później że ustawiałeś wałek ataku na czujnik a wyje Ci z zwolnic...
bedzie kopcił na czarno,bo wtryskiwacze sa przełaczona na pracę grupową,a nie sekwencyjną. No i punkt wyprzedzenia zapłony jest niezgodny z oczekiwaniami silnika.
Nie zapominajcie panowie że jest jeszcze znak na kole pompy jako czujnik wałka.Górny wałek zablokuje byle czym.Na wał idzie specjalna blokada wkręcana w blok.
W tej drukarce nie ma czujników obecności papieru w kasecie a tym bardziej w podajniku ręcznym. Jeżeli po określonym czasie od rozpoczęcia pobierania papieru nie pojawi się on na czujniku przed wałkiem registracji pojawia się komunikat o braku papieru - papier może nie zostać wcale wyciągnięty z kasety lub tylko trochę tak że nie dojdzie do czujnika...
Mam ten sam problem przy tym całym silniku to jest 2.0 TDI CGLC 2013 rok 177km Wymieniono: Pompą oleju, panewki główne i korbowodu we czujnik ciśnienia oleju oraz sprawdzono Wałek rozrządu stan nominalny, imbus i gniazdo jest w stanie bdb. Przebieg 110 tys km Problem niskiego ciśnienia dalej występuje. Co jeszcze może powodować problem?
Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu To niech podłączy oscyloskop i zobaczy czy czujnik daje sygnał. Być może ma inny nadajnik na wałku. Podaj DOKŁADNE oznaczenie starego i nowego silnika.
Gość kupił auto i ujechał nim 10km, po czym silnik zaczął szarpać,dławić się itd, po zgaszeniu już nie odpalił. Trochę go piłował na rozruszniku ale w efekcie auto wylądowalo na lawecie i u mnie. Po zdjęciu dekla i zamontowaniu blokad wałek ssący przestawiony ale talerzyk nadawczy czujnika wałka na właściwym miejscu.Waritatory wyglądają na nowe a śruby...
No to jak pasek się obraca to i wałki (min.2 z4)się muszą obracać. Ścięty klin ,zerwany łańcuch ,ukręcony wałek. Wróżby.
i jest na punktach. Pamiętaj że koło VVT o ile występuje, nie ma "punktów". Jest mocowane w dowolnej pozycji na wałku. A wałki oba muszą być zblokowane w pozycji. Nie wiem jak jest w tym akurat silniku, ale chyba blokada po przeciwnej stronie wałków. zastanawia mnie to P1513 - zawór podciśnienia. Do sprawdzenia. Po wymienię czujnika doszedł błąd P0014....
Czyli pozostaje skrzynia. Wałek się namagnesował i daje więcej impulsów niż by wynikało z ilości krawędzi na wałku podającym impulsy??? Raczej wałek/koło magnetyczne popękało. Ale to łatwe do zbadania wystarczy zapiać oscyloskop i sprawdzić czasy impulsów.
Brc cewki nie lubi, podłącz do czujnika wałka, albo daj szeregowo rezystor 500 kiloomów do 1M i spróbuj z wału, Oplom pomagało.Faktycznie te sterowniki w 1,6 nie lubiały nic pod czujnikiem wału. Czasem nawet na zgaszonym silniku dawało to fałszywy sygnał i włączał się losowo przekaźnik pompy paliwa. Jak podłączysz pod wałek, trzeba zmienić źródło sygnału...
Pin 1 -żółty po zapłonie 5V Pin 2-Zielony-po zapłonie 12v po odpaleniu 4.28-4,47-zmienia się. Pin 3 masa. Pomiary na podłączonym czujniku i po odpaleniu. Rozumiem, ze silnik chodzi. P1614 jest bledem malo istotnym. Ma dwa znaczenia: zasilanie czujnika walka rozrzadu i zasilanie czujnikow ogolnie. Zasilanie to powinno miec napiecie w granicach 4.8 do...
Najlepiej by bylo odczytac bledy testerem. Kontrolka wskazuje usterke ukladu sterowania - prawdopodobnie czujnik polozenia walka/walu. Odepnij wtyczke od czujnika polozenia walka rozrzadu - z boku bloku silnika, 2pinowa, z tego co pamietam brazowa lub szara wtyczka - powinien odpalic. Daj znac jak sprawdzisz.
mierzone miernikiem Mastech PenType MS8211 zasilany bat. 3V (prawdopodobnie nie można mierzyć miernikami zasilanymi DC 9V ). W srodku 2 cewki więc mierzyć można, za to sygnału w aucie nie pomierzysz bo modulacja sinusa wchodzi w gre.
Dzień dobry, Sprowadziłem samochód z US Audi A3 8V 2.0 tfsi z 2018r. z niesprawnym silnikiem. Jest w nim jakiś problem z wałkami rozrządu, wydaje mi się że to bardziej od strony elektronicznej, ponieważ na komputerze cały czas pokazuje że wałek ssący jest obrócony o 90° i przez to nie można odpalić silnika. Co ciekawe, jeśli wypnie się czujnik wałka...
Witam. Mam problem z Peugeot 207 1.6 vTi 120km. W samochodzie wymieniony kompletny rozrząd. Odpala tylko z wypiętym czujnikiem walka rozrządu i pracuje całkiem normalnie bez straty mocy. Można normalnie jeździć bez żadnych oznak braku czujnika. Po podpięciu czujnika można kręcić cały dzień, a i tak nie odpali. Rozrząd ustawiony dobrze na blokadach....
U Kolegi luka 199 problem stanowi któryś z czujników wał/wałek.
Czujnik włączenia walka wom, pewnie znajduje się po lewej stronie między bakiem a skrzynią tam jest podłączona linka.
Witam Poluzowała się oś bębna ww. pralki od strony czujnika obrotów (wałek wyleciał z bębna - klejenie puściło) Pralka Brandt ładowana "od góry", puściło mocowanie od strony czujnika obrotów, nie napędu. Zastanawiam się nad ponownym wklejeniem, natomiast tam jeszcze był uszczelniacz, niestety się rozleciał, i nie wiem jaki kupić. Jeśli ktoś miałby jakąś...
Czujnik TCR odpada, bo czujnik przyjdzie oryginalny, razem z silnikiem To czujnik dajesz na wałek napędowy albo na silnik wystarczy dodać przesłony metalowe.
Witam, samochód Iveco DAILY z 2011 roku, silnik 3.0 HP, rozrząd na łańcuszku. Podczas jazdy zapaliło się EDC i mruga, samochód w trybie awaryjnym (1500 obrotów max). Błąd (TEXA błąd 144) "Wiarygodność między czujnikiem OBROTÓW (wał napędowy) a czujnikiem fazy (wałek rozrządu). Wymieniłem czujnik obrotów wału napędowego i dalej to samo. Sprawdziłem przejścia...
Dzień dobry mam dylemat gdzie się znajduje czujnik położenia wału w 1.9dci. Wałek już znalazłem potrzebuje pomocy plis.
poniżej odczyty z oscyloskop, nie jest to jakiś super oscyloskop samochodowy, ale jak dla mnie wynik jest poprawny, na dole czujnik wału korbowego, na górze wałek rozrządu.
Może akurat w tym zakresie temp któryś z nich przestaje działać. Miałem przypadek, że gdy samochód stał na dworze przy mrozie nie odpalał ze względu na czujnik walka, a gdy stał w ciepłym garażu odpala na dotyk. Polecam zrobić na początku diagnostykę komputerową by nie powstały daremne koszty. Pozdrawiam.
Ustaw zapłon na czujnik zegarowy0,90 i wałek rozrządu tez na czujnik (podniesienie 2 krzywki 0.53)jak dobrze pamiętam :-)
Pod maską masz bezpieczniki i przekaźniki. Na internecie jest ich opis. Sprawdź ten trop.
Witam, posiadam Hyundai GDH I30 1.4 (G4LC) 1368ccm 73,60kW produkcja 18.11.2015 .Czy ten czujnik będzie pasował? -1.4 (G4LC) 1368ccm 101KM/74kW 2014/12-2016/12
Prosze o pomoc jak ustawic walek rozrzadu bez czujnika jak mam to zrobic
Dziękuję za odpowiedź. Czujnik położenia wału był wymieniany, ale wałek rozrządu nie. Zrobię to i dam znać! Pozdrawiam ☺️
Do odczytu błędów służy puste miejsce na bezpiecznik. Wkładasz go, przekręcasz kluczyk i pokazuje Ci menu diagnostyczne. Wybierasz sterownik i wchodzisz w niego. Kierunkowskazami, a długimi swiatłami wchodzisz dalej. Błędy są w pierwszym podrozdziale. Od wałka jest moduł bcu. Sprawdź tam błędy. Prawdopodobnie masz E72 oraz E73. Jeśli wałek nie włącza...
Do odczytania błędów masz mieć rozłączony czujnik siedzenia, włączyć wałek i dopiero włączyć zapłon. Po odczytaniu pierwszego błędu wyłączyć i włączyć wałek.
Musisz mu zasymulować prostokątny sygnał prędkości obrotowej silnika, inaczej nie włączy się. Poza tym trzeba obciążyć wałek wychodzący ze wspomagania żeby czujnik momentu obrotowego załączył wspomaganie podczas obrotu wałkiem kierownicy
hi https://obrazki.elektroda.pl/8883533400_... według programu oba czujniki są tego samego typu - camshaft to wałek rozrządu autodata jaką posiadam ma bardzo mało informacji na temat tego silnika hi
Witam Jeśli pamięć mnie nie myli to czujnik ten znajduje się pod wałkiem w BP 7xxx- (9xxx na stole nie miałem - ale raczej specjalnych różnic być nie powinno) może być zapylony kurzem z papieru - typ czujnika optyczny - wysyła wiązkę która światła która odbija się od papieru i wraca do czujnika. Pozdrawiam
Mam problem z boxerem mianowicie rano odpalił po przejechaniu 15 km zgasiłem i po 30 kręci a nie chce zapalić. W czasie jazdy nic nie przerywał nie szarpał miał moc. Na plaku pali ale jak przestanie psikac to gaśnie Na chińczyku Delphi błędy od EGR oraz świec żarowych Pokazuje - obroty silnika - ciśnienie w listwie 470bar podczas kręcenia - immobiliser...
W nowszych czujniczek wyemigrował do kapy zaworowej rozmawiając z wałkiem.
Hej, Czy on ma takie fochy zarówno jak ciepły jak i zimny ? Moze problem nie jest z paliwem (skoro piszesz, ze ciśnienie jest i podmieniany jest zawór regulacji ciśnienia) Jak wygląda temperatura silnika w momencie gdy nie odpala ? Czy jak nie odpala to w wartościach mierzonych pokazuje obroty ? Moze ktorys z czujników (wał/wałek) ma problem ? M.
Te blaszki to se odpuść zanim skasują wałek dolny na amen. Te powyżej wystarczą najzupełniej ! Dbaj o wałek olejowy a najlepiej założ od 1050 i gra muzyka. C.
Ja bym jeszcze ,jak przewody okazałyby się całe, zwarł sygnał z masa a potem z plusem czy zmieni się status błędy na zwarcie z plusem i masą. Jak nie to może być uszkodzone wewnętrznie ECU (przerwa w środku).
Czym był zalany?
witam miałem fiata marea z tym silnikiem 1.8 98r, łączyl sie z nim euroscan ten z 2xcom i fiatecuscan sprawdz jeszcze czujnik wałka rozrządu, tak było też w moim przypadku ze wymieniłem czujnik wału a czujnik walka powodował problem. ps. Pamietam ze oba "testery" pokazywały wtedy komunikat RPM/TDC signal.
Do zblokowania rozrządu nie trzeba ci żadnych blokad tylko 2 długie śruby m8 jedna w koło zamachowe za rozrusznikiem a druga w wałek rozrządu i tyle. Czujnik powinien być jakieś 0,5mm od kółka odsunięty jeśli będzie za daleko to nie bedzie czytał. Co do układu wtrysku: Bosch ma pompke elektryczną w zbiorniku Siemens ma pompke "gruszke" na zasilaniu
Co oznacza "przestukaliśmy" ? Jakbyście wizualnie sprawdzili wiązkę, to mógłbyś napisać - wiązka cała, nie ma zwarć i przetarć mogących zwierać tu albo tam. Sam napisałeś że usterka występuje sporadycznie, bez regularności. Jak podmienisz na pewne przewody zostanie Ci sterownik lub czujnik. Teraz wiązka dalej jest aktualna. Pewny jesteś oryginalności...
Witam, Szukasz na slepo najwyrazniej. Zacznij od danych obrotomierza (jakie impulsy, jakie napiecie, ilosc impulsow na obrot walu). Czujnik walu odpada - kilkadziesiat impulsow na obrot i nie wiadomo dokladnie ile. Czujnik walka - moze? Trzy impulsy na obrot walka. Czy obrotomierz znosi 1.5 impulsow na obrot? Pozdrawiam, Georges
Jeżeli nie pobiera papieru z kasety to najprawdopodobniej nawala sprzęgło. Gdyby zerwał się pasek napędowy, to nie brała by papieru z pod. ręcznego natomiast zębartki by było słychać. J2 wyświetla się w tym przypadku. Ma to związek z czujnikiem wyjścia papieru z kasety. Załączam rys.
Silnik ADZ. Nie ma ani jednego ani drugiego. Jest czujnik halla w aparacie zapłonowym napędzanym przez wałek pośredni.
Bo to halla , i zmiana pinów nic nie da . Taki czujnik idzie na wałek rozrządu , tam jest ten system. Ten dolny wkręcany w korpus silnika można sprawdzic jeszcze w inny sposób , naprawdę poczytaj to co Ci podpowiadam.
Problem rozwiązany. Kontrolka oleju świeciła ponieważ przewody olejowe pod silnikiem przetarły i zwarly przewody od czujników poziomu. Kontrolka prędkości wytrzasaczy świeciła ponieważ popszedni właściciel zdemontowałem wałek przyspieszacz na którym zamontowane czujnik prędkości. Udało się to oszukać mostkując przewody czujnika zarowką.
Daj mu plaka, zobacz czy pali, sprawdź wysterowanie i zasilanie cewki, czujnik wału, zostaw w spokoju, czujnik walka, ma mieć zasilanie, masę i sygnał. Sprawdź sygnał. Przepustnica, zobacz zasilanie potencjometrów i masę. Zobacz działanie "krańcówki". Popatrz na sygnały z potencjometrów. Prześwietl wiązkę od silniczka. Tyle zrobisz sam. reszta warsztat....
Masz kolego wyeksploatowany zespół grzewczy. Czyszczeniem nic nie zdziałasz, jest przetarta powłoka teflonowa. Jak zawsze są dwa uda: 1. Wymiana całego modułu, co sugeruję i zapominasz o sprawie (cena dość przystępna) 2. Wymiana wałków, trochę taniej i trochę więcej zabawy. Wałki dostaniesz nawet oryginalne ale jest to półśrodek ponieważ nie tylko z...
Czujnik nie ma wpływu a wałek można sprawdzić
Czujnik położenia wału korbowego do wymiany przy wymianie ustawić w pozycji znaków na rozrządzie. Prawdopodobnie siada przy nagrzaniu ostatnio wiele vagow się z tym problem pojawia. Na zimno odpali na gorącym silniku już nie bardzo bo ecu dostaje zniekształcony sygnał na skutek zmiany obwodu Magneto elektrycznego sygnału z tego cUjnika . Przebieg można...
konstrukcje fiata nie pozwalają na prace przy braku synchronizacji ten też zgaśnie przy braku synchronizacji wału z wałkiem rozrządu tylko tutaj czujnik jest na wałek wydechowy, a na ssący nie. Niestety prawie zawsze przeskakuje ssąy
No nie tak wiele. Najpierw musisz zdemontować ten plastik na który wychodzą kopie aby dostać się do zasilacza z którego należy odłaczyć wtyczkę od zasilania grzałek. Potem już z górki wtyczka termistora czujnika i śruby mocujące piec i już wyjmujemy piec, Nastepnie rozpołowić go wymienić wałek i odwrotnie zmontować.
po pewnym czasie rozwaliło na części czujnik hala przez co musiałem wymienić palec i kopułkę i oczywiście czujnik hala, wałek rozrządu i sonda są ok. Teraz autko jeździ b.dobrze
Brak synchronizacji między wałem a wałkiem rozrządu lub któryś z czujników padł
Koła zamachowego nie da się przykręcić w innej pozycji, otwory są rozmieszczone nierównomiernie. Widzę inną możliwość: Jak sterownik nie widzi sygnału z wałka, to steruje wtryskami grupowo, a nie sekwencyjnie. Gdyby były zamienione wtyczki na wtryskiwaczach, to silnik odpalał by tylko w sytuacji sterowania grupowego. Łatwo sprawdzić czy kolejność nie...
A co jeśli odlacze czujnik walka ten pierwszy od przodu i błąd nie występuje?
Błąd mówi o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Przyczyn może być kilka. Zbyt mało oleju, pompa, wałek, czujnik.. masz możliwość podłączenia Vaga? Jaki olej wlany?
Witam chciał bym się podpiąć do tematu, wczoraj jak gdyby nic nie chciał zapalić kręcił i gasł. Po odpięciu czujnika walka dluzej kercil ale odpalił. Mam cały czas problem z czujnikiem walka rozrzadu ,nowy czujnik przejdzana wiazka do sterownika niemam pojęcia co może być, Silnik 2.0 bmp .Pozdrawiam
Jeżeli ta prędkość nie będzie zbyt duża nie będzie konieczny rezystor hamujący. Nie wiem jak ta maszyna miała by wyglądać ale na pewno będzie tam jakiś wałek i możliwe będzie zastosowanie np. czujnika indukcyjnego. Co do licznika to nigdy nie miałem z nimi do czynienia. Wiem że firma LUMEL produkuje wszelkiego rodzaju urządzenia pomiarowe. Może poszukaj...
Jeśli chodzi o czujniki ADXL202 to raczej nie nadają się do tego zastosowania ze względu na dokładność, pomiar musiałby być dokonywany z obu osi i odpowiednio przeliczany bo jedna oś w położeniu poziomym ma bardzo małą czułość więc dokładność pomiaru byłaby w tym wypadku rzędu kilku stopni a nie 0,1. Ponadto mierzony wałek musiałby być w pozycji poziomej....
Ja zrobiłem, bez blokad, dokładnie juz nie pamiętam jak to było. Jak pali bez czujnika to możesz mieć wałek obrucony.
czujnik czujnik wałek rozrząd czujnik wałek czujnik walka czujnik wałek passat
tronic instrukcja peugeot kluczyk obudowa transponder zamiast funbox
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Jak poprawić odbiór MUX-1: porady i wskazówki Schemat instalacji elektrycznej Peugeot 206 Plus 1.2 2010