Tak, mozliwe, i tak się robi.
Kręci długo i zapala kontrolkę od oleju, ponieważ nie ma sygnału z czujnika wału - czujnik, wiązka czujnika lub ECU. Rzadziej urywa się koło foniczne na wale korbowym. Rzadko, bo rzadko ale zdarza się że rozrusznik indukuje i zakłóca pracę czujnika wału.
Do wymiany paska musiałeś odkręcić koło pasowe (od paska pk), kółko rozrządu jest tam na takim symbolicznym, rzekłbym klinie, może Ci się trochę przestawiło i dokręciłeś pneumatem ?. Wał tam się blokuje wyjmując czujnik położenia wału i w jego miejsce idealnie wchodzi przedłużka do klucza 3/8"
17748- Czujnik położenia wału korbowego/rozrządu 462- Sterownik pamięci fotela, tył (J522)
Zapomniałem dodać że błąd po długim kręceniu pojawia się od czujnika wału ale vag tak chyba ma, czujnik też podmieniony.
Dziękuję za porady i odpowiedzi . Problem rozwiązany auto odpaliło . Przyczyny : Uszkodzone ECU Uszkodzony nowy czujnik prędkości wału . Temat zamykamy
witam jestem tu nowy potrzebuję schemat jak ustawić czujnik wału golf IV 1.4 16v bo miałem zdejmowany wał do szlifu
Pisząc o uszczelnieniu miałem na myśli wymianę simeringu wału korbowego tylnego, któy jest razem z czujnikiem położenia wału korbowego!
Sprawdz jeszcze czujniki wału i wałka rozrządu.
Diagnostyka na początek bo bez tego to jak wrozenie z fusów... przyczyn szarpana moze byc ogrom od czujnik temperatury płynu chłodniczego, przepustnicy, egr, Czujnik obrotu wału, walka, Sondy Lambda, przepływaka, Evap itd itd..... Tak samo z paleniem od kostki stacyjki która nie łączy zawsze po rozrusznik chiński który zakłóca sygnał czujnika obrotu...
Jesli jest uszkodzony czujnik na wałku rozrządu bo o ten pewnie chodzi, wystepuje on najczesciej w wersjach 16V i dwóch walkach rozrządu. Autko narmalnie zapala, chodzi ale jak mu depniesz ma ograniczoną moc przy ok 90 km/h jakbys mu odcinał paliwo. Pozdrawiam
Witam i dziękuje za odpowiedz. Oczywiście sprawdzę to, a co myślisz o czujniku wału korbowego G28?. Pozdrawiam
Wał korbowy na 0.Tak jak do rozrządu.
Musisz skupić się w okolicach czujnika położenia wału. Ja bym sprawdził czy sygnały wysyłane przez czujnik są prawidłowe.
imobilajzer, może.
Tu masz schemat. Pkt.6 to czujnik http://obrazki.elektroda.pl/9278194200_1... A powiedz mi, co ten czujnik położenia wału robił by w połowie wysokości słupka silnika? To napinacz ślizgu. Saly, patrz od strony koła zamachowego, z tyłu bloku, jak golfy czwórki mają. Dodano po 3 Saly, dwójka w kwadracie. Zwróć uwagę na linię przerywaną,...
Mechanik sprawdził rzeczywiście jest uszkodzony czujnik ABS Czujnik abs źle widzi predkosc koła. Syf na koronce/uszkodzenie czujnika ,przewodu ,koronki. w dodatku dostałem informację, że padł czujnik temperatury silnika, który jest do wymiany. temat uważam za zamknięty. Dodano po 1 Zostały wymienione 3 czujnik: położenia wału, czujnik ABS, czujnik temperatury...
O ile się nie mylę to w tym silniku jest od strony sprzęgła ten uszczelniacz z nadajnikiem dla czujnika wału. Montaż nowego tylko przy użyciu przyrządu fabrycznego. Jeżeli silnik po remoncie to uszczelniacz raczej wymieniany, czy montowany we właściwy sposób? Takie objawy może dawać zbyt późny zapłon
dzięki za odpowiedz ale akumulator podmieniłem i nic. na razie zmieniam rozrząd i czujniki wału i wałków zobaczymy bo jest trochę problematyczny ten silnik. Dzięki
Odczyt błędów silnik i licznik. Możliwa usterka licznika, komunikacji licznik -ecu silnika, ewentualnie usterka czujnika wału lub wałka. VW miały zależność pomiaru ciśnienia oleju i obrotów, zależy od rodzaju i ilości czujników ciśnienia oleju i progu obrotów pomiaru czy czujnikach „wysokiego „ ciśnienia (pomiar od około 2000 obr). Szarpnięcia mogą...
czujnik temperatury mymieniony idalej to samo aten czujnik od połorzenia wału korbowego to nie ma wtym aucie
Czujnik Połozenia Wału!!!Tak silnik Normalnie Wkreca sie na obroty Tylko Są Problemy z odpalaniem
Drogi jarzu, u mnie problem rozwiązany. Włożyłem stary czujnik wału i samochód śmiga już półtora miesiąca bez problemu.
czujnik wału korbowego wymieniony na nowy, egr wyczyszczony, rurka do przepustnicy i przepustnica też czyszczona, wszystko zaadoptowane i nic.
Nr błędu nie pamiętam. Silnik 1.4 16v oznaczenie silnika BCA Golf V rocznik 2003r. Ciśnienie jest
Wiadomo że chodzi o wiązkę czujnika położenia a nie "ułożenia" wału. Sprawdź ją lub niech sprawdzi mechanik.
Technika niemiecka nie zawsze taka dobra.Ale do rzeczy skoro diagnoskop wskazuje na konkretny element to należy mu się przyjrzeć . Ja dodam jeszcze żeby poddać kontroli czujnik położenia wału korbowego.Pisałeś że zaczęło szarpać i obroty nagle spadły do zera.Ten czujnik jest powiązany z impulsami na cewkę/obrotomierz.
Na głowicy jest czujnik wałka rozrządu, przy skrzyni jest czujnik wału, oba powodują takie objawy. Jak będziesz miał pełny opis błędu to będzie można coś wnioskować.
Stało ci sie to po założeniu gazu?? a co sie dzieje na gazie?? napisz nr tego błędu. Czyli czujnika wałka i wału są ok, ten błąd co napisałeś odnosi sie do czujnika w skrzyni biegów ale raczej to byś miał problem z prędkosciomierzem
Ciśnienie jest niby ok. Wymieniłem czujnik wału korbowego za ponad 300zl z robota i dalej lipa. Na części i mechaników wydałem juz 700zl ponad i dalej autko gaśnie. Nie wiem co robić.
siemka pacjent golf 4 1.6 16v AZD 105km problem wgląda następująco auto nie odpala, po wymianie wtrysków i czujnika położenia wału po prostu kręci i wtryski nie otwierają się, pompa paliwa daje paliwo tak jak powinna, auto odpala na auto starcie od razu. Wymieniłem komputer dalej jet to samo na wiązce jest połączenie ale tu jest mały problem bo plus...
pojazd to vw bora 1.6 16V silnik AUS Problem to: przy nagrzanym silniku w trakcie jazdy przy schodzeniu silnika z wysokich na niskie obroty silnik gaśnie i jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dla wszystkiego wymieniłem czujnik wału korbowego ale nie pomogło: Na vagu wyświetla różne błędy ale nic konkretnego tzn. żadnych czujników. Sprawdziłem ciśnienie...
Witajcie. Borykam się z problemem braku iskry w 1.4 16V. Umierał powoli. Zdarzyło się, że nie odpadał i nagle po kilku godzinach odpalił, potrafił szarpać i nagle w końcu po przejechaniu kilkunastu metrach zdechł. Błędów nie widziałem. Czujnik wału nowy, przestrzelone kable i OK. Do cewki dochodzi 12V, a bezpiecznik od pompki paliwa ok. Podczas kręcenia...
który to rok? Czy jest iskra? Ostatnio przerabiałem cos takiego z roku 97. Okazał sie czujnik połozenia wału. Normalnie jezdził a czasami , nie wiadomo z kąd nie odpalał albo gasł podczas jazdy. Wymienilismy i jest ok.
Wtrącę się chociaż znawcą nie jestem ale podmień ten czujnik raz jeszcze. Kiedyś męczyłem golfa 4 tez czujnik wymieniłem i lipa była kolega pożyczył mi jakiegoś starucha i jak ręką odjął. Okazało się że nowy był uszkodzony.
Witam wszystkich. Nie wiem jakim modelem golfa jeżdzi kolega maestro-mw, ale z tego co wiem to w 2.0 16V czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, znajduje sie w kadłubie silnika. Wniosek? koło zamachowe nie ma nic wspólnego z tym czujnikiem. Czujnik ten jest przez cały czas w oleju, a obroty wału korbowego odczytuje z "pierścienia" który z kolei...
Miałem kiedyś podobny problem tyle że w dieslu 1.9 TDI , problemem okazał się nieszczelny wężyk podciśnienia. Sprawdź wężyki, warto tez przepłukać czujnik przepływu powietrza. Innym problemem jaki może wystąpić to silniczek krokowy, wadliwy kontakt na wtykach, uszkodzony czujnik położenia wału korbowego czy rozrządu, sonda Lamba itd. Czyli gdybanie...
Witaj. Raczej jeśli wybiło stopkę powinieneś skorzystać z czujnika zegarowego. Zamocować go jakoś przy bloku przyłożyć igłę czujnika do czop wału ustawić czujnik na 0 i najlepiej jeśli ktoś kręcił ręcznie wałem bo po takich wydarzeniach wał może być skrzywiony. A jeśli tak jest nie powinieneś tego bagatelizować tylko go wymienić lub zregenerować. Jeśli...
Witam przychodze tu do was bo juz nie mam siły do mojego Golfa 1.4 16V 1998r a mianowicie: Jadac na trasie zdech mi i nie chciał juz odpalic na lawecie do domu okazało się ze przeskoczył rozrząd wszystkie zawory krzywe padła decyzja na nowy silnik wziołem goły słupek przezuciłem i tu sie zaczeły prawdziwe kłopoty. Obroty falują jak chcą Brak reakcji...
Witam ,drogich forumowiczów Prosze poradzcie mi co moze byc przyczyna szarpania silnika na równomiernych obrotach samochod tak jak w temacie golf iv 98r 1.4 16v silnik AHW Szarpanie występuje wtedy gdy jadę równomiernie i nie niezależnie od biegu, podczas przyspieszania jest ok , natomiast podczas trzymania stałej prędkości silnika następuje jego silne...
mosio24 napisał: Czujnik Halla to półprzewodnikowy czujnik pola magnetycznego, znajdujący się w aparacie zapłonowym. Pełni on rolę generatora impulsów zapłonowych zależnie do położenia wału korbowego silnika. Wyjściowy sygnał jest przekazywany do modułu zapłonowego i stanowi on informację o momencie, w którym ma być załączona konkretna świeca zapłonowa.Wadliwe...
Witam. Mam problem z VW GOLF. Samochód kupiony w salonie, nie uszkodzony. Usterka występuje w różnych okolicznościach, nie ma żadnej reguły na to kiedy występuje,silnik zimny, ciepły, gorący, rano czy wieczorem, po prostu nie chce odpalić, po kilku próbach jednak odpala jak gdyby nigdy nic mu się nie stało. VAG brak błędów, paliwo ciśnienie 2,5(3 bez...
Wiem że temat archiwalny, ale podzielę się rozwiązaniem, bo może to komuś pomoże. Miałem identyczny przypadek na silniku z nowym czujnikiem położenia wału i nowej kopułce z palcem. Wymieniłem przekaźniki (zdarza się, że one zawodzą - zimne luty) niestety nie pomogło. Ale wymieniłem cewkę i wszystko wróciło do normy. W/w problem jest dość powszechny...
Przepływomierz został podmieniony z innego auta o tym samym kodzie silnika BCB (Golf IV) i objaw nadal występował tak samo. Poczekam dwa dni na przysłanie zaślepki do EGR i sprawdzę czy to pomoże. Jeśli nie, wykonam jeszcze dwie rzeczy: odepnę cały sterownik LPG bo w praktyce on też steruje benzyną za pomocą swojego komputera (możliwe, że coś miesza...
Witam! Tak jak w temacie chciałbym dokończyć wątek, który wreszcie został wyjaśniony. Nie brałem pod uwagę, że silnik może być inny niż ten z opisu w książce i serwisowej i wlepki obok kosza na koło zapasowe (AKQ), jednak taka jest rzeczywistość - AXP, oto co zostało wmontowane, do tego sterownik 036 906 032 P w pełni kompatybilny. Do rozpoznania doszło...
Witam. Sprawdź cewki zapłonowe, bo zapewne jedna padła, ECU nie pozwala aby silnik pracował np.na trzech cylindrach i odcina pozostaje cewki. I dlatego nie ma obrotow silnika i iskry?(tak jak wczesniej pisalem) Nie zajmuje sie zawodowo mechanika czy elektromechanika tak jak wiekszosc ludzi na tym forum ale mam inne zdanie. Może wyrażę się jaśniej......
Witam przychodzę do was z pytaniem o co może chodzić ale najpierw opiszę całą sytuację. Golf został sprowadzony z Niemiec przyjechał na kołach już na 3 cylindrach został zrobiony remont kapitalny przeze mnie pod okiem mechanika. Tłoki były dobre więc zostały stare nowe pierścienie dół silnika tzn smok wyczyszczony dokładnie misa tak samo wał jak nowy...
No to trza sprawdzić połączenie ECU- moduł. Czy sprawdzałeś czy impulsy sterujące wychodzą ze sterownika.A może jakiś zabezpieczenie antykradzieżowe?Napisz w końcu jaki to silnik,bo w aparacie to może być czujnik fazy a nie wału. Pozdrawiam Robert
Źle się sugerowałem bo pisałeś o dwóch sondach więc myślałem że to Motronic ale AKQ to 4AV wiec posiada jedną sondę i nie posiada przełącznika pedału hamulca ale za to MAP sensor ten sam. Co do EGR wstaw logi. I przyjrzyj się dokładnie czy nie ma jakiegoś innego błędu oprócz tego co podałeś. Jak miał bym coś podejrzewać to czujnik na wale rozrządczym...
Odnośnie pierwszego błędu do sprawdzenia 16688-Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 4 1 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu 2 Przemiennik magnetyczny na wale korbowym 3 Wtryskiwacz 4 4 Moduł zapłonu 17582-Obwód regulujący ustawienie czasu wtrysku/otwarty 1 Wtryskiwacz 1 2 Wtryskiwacz 2 3 Wtryskiwacz 3 4 Wtryskiwacz 4 5 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu...
Odepnij czujnik wałka i podmień przewody 2 i 3 cewki. Teoretycznie powinny wtedy pracować jednocześnie z iskrą stratną.
Sprawdziłeś kliny na kołach wałków itp? Dodano po 1 A i jeszcze jaki dokładnie ten błąd?Jakie wartości MAP?Egr nie podstawiony?
Dzięki za zainteresowanie.AKQ ma inną pokrywę rozrządu(dodatkowy czujnik na wałkach)Nie wiem czy pozostałe mają czujnik poziomu oleju.Niby problemu może by nie było,można by przełożyć pokrywę i miskę,ale co wtedy z gwarancją rozruchową.
Czołem wszystkim! Chciałbym się doradzić w temacie zmiany silnika 1.6 16v fsi (audi a2/golf 4) kod silnika BAD na silnik mpi BCB (seat leon). W moim Audi a2 wystąpił problem z układem paliwowym po długiej przegranej walce przy wymianach czujników stwierdziłem że już nie warto inwestować w nowe pompy wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze po których nie...
Falujące obroty, brak mocy podczas jazdy. Wymienione kable do cewki, cewka, świece sprawne, wymieniony rozrząd, nowa założona uszczelka pod głowicą, czujnik wałka rozrządu (po wymianie jego, widoczna była poprawa w falujących obrotach ale dalej coś go gryzie). To co mogłem, co myślałem wymienione albo sprawdzone... Nic nie przychodzi więcej na myśl...
No to pan policjant powie mi żebym kupił nowy zbiornik...... i wszystko Dodano po 7 czy sygnał obrotów silnika mogę wziąć od czujnika wałka rozrządu? nie mogę zdjąć holernego podszybia żeby dostać się do sterownika
Witam Ustawienie kąta zapłonu. Przypominam ten silnik jest fabrycznie na 98Pb . Gaz jest dużo mniej opory na spalanie stukowe LPG niema oktanów tylko Liczbę Wobego tzw GZ... Teraz porównać napiecia na jakie idą do cewek i czas w jakim ma nastąpić periodyczny zapłon. U mnie wypadały też mam ten sam silnik. Wymieniłem cewki ,nic wym kable nic . Wlazłem...
Golf IV 1.6 16v Jakiś czas temu zaczęła mi się regularnie zapalać kontrolka EPC po przejechaniu około 10km. W momencie, gdy zapala się ta kontrolka, samochód traci moc, spadają obroty, silnik się wyraźnie dławi. Dzisiaj, kiedy miałem zapaloną kontrolkę i chciałem ruszyć z jedynki, silnik zupełnie na moment stracił moc i gwałtownie szarpnął, tak jakby...
Witam! Mam problem z moim Golfem 4 1.4 16v. Auto po nocy, lub po kilkugodzinnym postoju odpala zawsze za drugim ostatnio nawet trzecim razem. Przekręcam kluczyk, kręcę, nic. Przekręcam kluczyk po raz drugi, auto odpala od strzała. VCDS nie pokazuje błędów. Sprawdzony czujnik temperatury i podmieniony na inny, sprawdzona wiązka od czujnika, niestety,...
Witam Przeczytałem wszytskie chyba posty, sprawdziłem prawie wszystko w aucie i nadal nie wiem dlaczego moja omega '95 jest jakby słaba. Ma przejechane 230 tysięcy i mam wrażenie że od początku chodzi tak chodzi. Oczywiście mam gaz, sekwencyjny brc, pali ~11 l LPG, ~10l PB ale mam wrażenie że słabo wkręca się na obroty .... i to od zawsze występujący...
czujnik wału boxer czujnik wału micra toyota czujnik wału
wiertarka kinzo creative inspire p5800 subwoofer obracanie obrazu
pe1091 v28a001434b1 rower elektryczny
Maxwell’s Equations Formulations: Differential, Integral, Phasor, Potential, Tensor, Weak Forms in EM Simulation