Przy przeskoczonym rozrządzie będzie błąd, czujnik wału wałka brak synchronizacji/ korelacji lub czujnik wałka sygnał niezrozumiały. Czujnik wału oczywiście sprawdzony? Jeśli przeskoczył rozrząd to wymiana tylko rozrządu, to najlepsza rzecz jak Cię może spotkać.
Kod błędu?? 16705- Czujnik wału niezrozumiały sygnał - pasywny/sporadyczny
-niezrozumiały sygnał z czujnika koła zamachowego. A to ciekawe, niezrozumiały? A może "błąd zęba" albo "informacja z czujnika wału odwrócona"?
Cześć Klient podstawił auto problem z czujnikiem wału G28 niezrozumiały sygnał-sporadyczny Na desce świece + check a po skasowaniu błedu jest ok odpala od rzutu a za nastym razem długo kreci i wywala błąd. synchronizacja -0.6-0.0 Kable fizycznie obrane od czujników G28 i G40 do ECU wszystkie ok.G28 do ekranu tylko Zmierzona rezystancja kabli do ecu...
Witam. Czujnik znajdziesz za silnikiem przy kole zamachowym. https://obrazki.elektroda.pl/3363221300_... Skoro mowisz ze zapala na chwile to tak jak by go immo blokowal. Bledy wskazuja tez na brak komunikacji ECU z ABS. Obstawiam ze licznik tez nie widzi ECU wiec nie wysyla kodu odblokowujacego immo. Do sprawdzenia linie can. Błąd...
witam mam na warsztacie honde civic 2003r 1,7 CTDI po rozgrzaniu gaśnie gdy odczekamy 15minut auto znowu zapali pochodzi chwilkę i zgaśnie gaśnięcie objawia się zamruganiem lampki świec żarowych i kontrolki z silnika błąd po wyczytaniu "sygnał czujnika wałka\wału korbo. niezrozumiały" ma ktoś może jakiś pomysł na to?:?:
Odczytaj błąd czymś innym gdzie będzie cały opis błędu bo w tej chwili nie wiadomo czy błąd tyczy się braku sygnału z czujnika, odłączonego czujnika czy niezrozumiałego sygnału z czujnika przez EDC.
16705 czujnik obrotów silnika G28. Niezrozumiały sygnał P0321 No faktycznie wału... To co tam mogło się pochrzanić była ściągana głowica i wyjmowane korbowody z tłokami wału nie ruszałem. I wszystko poskładane.
Ale co z kontekstem opisu błędu - zwarcie, przerwa, sygnał niezrozumiały? W ABSie i ESP był błąd czujnika wału? To jak kręci i nie odpala to widać obroty silnika?
Witam, mam problem z Seatem Leonem 1.6 SR (AKL). Samochód normalnie jeździł i odpalał, ale dzisiaj już nie odpalił, podpiąłem komputer i był błąd czujnika położenia wałka rozrządu - zaznaczę, że samochód jedyne co to tylko "kichał w dolot" i nie było szansy, żeby odpalił. Wymieniłem czujnik, skasowałem błąd i niestety nie było znacznej poprawy. Fakt...
Podobny objaw miałem w 1,9 tdi golf 5 nie wchodził na obroty, blad czujnik polozenia wału korbowego (sygnal niezrozumiały) po wymianie czujnika na nowy dalej to samo, założyłem inny nowy czujnik i wszystko ok. Masakra z tymi czesciami
Wymieniłeś czujnik temp. płynu chłodzącego a trzeba było najpierw sprawdzić stan pinów we wtyczce i kabelki - wymiana czujnika nie pomogła więc teraz już wiesz, że brak jest na kablach sygnału z jego 3 pinu i dlatego zwiększa obroty do tych 1200, najpierw spryskać wtyczkę kontakt spray'em, druga rzecz to taka, że jak już podajesz czego dotyczą błędy...
cały czas pokazuje czujnik wału- niezrozumiały sygnał.przy próbie odpalenia obrotomierz dochodzi nawet do 4000obr ,zapala się trakcja obroty spadają do zera i tak zostają i tak przy każdej próbie.z samostartu odpala i chodzi normalnie
To jest oczywiste. Tylko czy błąd to brak sygnału,przerwa,a może nie zrozumiały sygnał? Niby sprawdzone oscyloskopem ,sprawdzone kable, a dalej nic nie wiadomo. Proponuje natychmiastowa zmianę mechanika.
U mnie wymiana czujnika położenia wału pomogła. Bynajmniej na razie - 3dni działa jak należy :) Mam Astrę II G 2.0DTI 2001r. 101KM Objawy, które wystąpiły: - podczas jazdy obrotomierz spadł do 0, zaświeciły się dwie pomarańczowe kontrolki - spadek mocy, silnik pracował w trybie awaryjnym - na wolnych obrotach podczas postoju oraz przy wciśniętym sprzęgle...
Dziś podpiąłem się pod inny system i mam: P0734 Kontrola 4 biegu (Rozpoznanie usterki) P0720 Czujnik prędkości obrot. napędu - czujnik (Brak sygnału) [myślicie że chodzi o czujnik położenia wału ?] P01728 Sygnał magistrali danych CAN z modułu sterującego silnika, Niestabilny moment P0781 Monitorowanie zmiany biegów bieg 1/2 Rozpoznanie usterki [z tym...
Witam. Mam problem z Berlingo 2.0 HDI (2004). Auto podczas jazdy przy rozgrzanym silniku, przy hamowaniu silnikiem gaśnie, zapala się kontrolka silnika, a kiedy nacisnę sprzęgło i obroty silnika spadną do ok. 1000 - silnik ponownie się zapala. Jak już się kontrolna silnika zapali, utrzymuje się to przez od 1=go do kilku dni. W tym czasie zdarza się,...
Mechanik spasował nie wie co jest grane. Zaciągnąłem Ducato do elektryka. Wy-telepało go po drodze i odpalił- świeciła się kontrolka od abs i esp kiedy chciałem ruszyć auto znów zgasło.Dodam jeszcze że zaczął działać klakson którego wcześniej nie było. Elektryk dopiero jutro sprawdzi co jest grane ale zajrzał pod maskę i coś mówił o wiązce pod lewą...
Dodano po 11 Mam jeszcze jedną sprawę. Tym razem Golf IV 1.6 SR AKL. Klient skarży się na brak mocy po nagrzaniu oraz wysokie spalanie i delikatne przerywanie na jałowym biegu. Jeden jedyny błąd na Vagu to Czujnik Halla - niezrozumiały sygnał. Czujnik Halla podobno wymieniony na nowy ori. U mnie wymienione kable+świece+czyszczenie przepustnicy. Sprawdziłem...
Witam. Jak napisał kolega wyżej,ja również wątpię żebyś znalazł jakiś inny pin. Po prostu 1.9TD to prosta jednostka napędowa pozbawiona elektroniki i sygnał idzie z alternatora natomiast silnik TDI jest opleciony kabelkami i czujnikami,a sygnał zaś nie idzie z wtryskiwacza tylko z czujnika obrotów wału korbowego odpowiednio zmodyfikowany przez sterownik...
Od razu nie załącza pompy paliwa, zrozumiałe, nie stwierdza obrotów silnika. Czujnik wału sprawny, generuje sygnał (sprawdzone oscyloskopem). Zresztą zamiast czujnika podstawiony symulator. Zasilania i masy ok. Kod błędu 31 ale po założeniu klemy, po wykasowaniu i startowaniu silnikiem już nie ma żadnych błedów. Sądzę, że problem tutaj (patrz foto)...
Witam, Mam 2 problemy z autem (prawdopodobnie jedna przyczyna). Pierwszy problem jest taki, iż auto na biegu jałowym nie ma stałych obrotów (ok. 800 obr/min) jak zawsze, tylko obroty skaczą od 400 do 1600, dodatkowo w trakcie jazdy szarpie autem, czasami powodując gaśnięcie pojazdu przy ruszaniu. Drugi problem jest taki, że od momentu powstania tych...
Witam Mam spory problem nie znam się na elektronice więc proszę mi podać zrozumiałą odpowiedź, jeśli oczywiście ją znacie. Potrzebuję dowiedzieć się jak wyprowadzić sygnał z czujnika położenia wału korbowego silnika z jego końcówki tak, aby można go było odczytać za pomocą karty NI PXI-4472B. Konkretnie chodzi mi oto co ma być pomiędzy końcem tego czujnika...
Witam, sterownik pokazuje: 103f sterownik kontrola Błąd wewnętrzny 1007 czujnik obrotów silnika sygnał niezrozumiały. Podglądając w rzeczywistych parametrach obroty silnika podczas odpalania to jak nie chce zapalić to faktycznie źle pokazuje( 0 albo skoczy na ponad 4000) i tylko wtedy łapie wyżej wymienione błędy. Czujnik wału podmieniony i to samo....
Witam. Pastuch jak w temacie. Był błąd czujnika wału korbowego - po nagrzaniu gasł, brak sygnału. Czujnik podmieniony na KW, na zimnym pali gut, na ciepłym raz na 20 odpaleń zapali ok i jest wszystko ok. Reszta odpaleń to kręcenie kilka sekund, zaskoczy, wywala w/w błędy, ustawia stałe ok. 1100 obrotów i strasznie szarpie. Pierwszy błąd tyczy się podmienionego...
Może co najwyżej pójść 1 impuls s pierwszego czujnika a potem drugi z drugiego. Zasada działania była by taka że jest zawsze przełączanie z czujnika pózniejszego, na wcześniejszy, o ile dobrze rozumiem ( a jest u mnie 36stopni gorąca w biurze...) to impuls z oryginalnego pożniejszego następuję, potem przełączam na wyprzezodny drugi czujnik dołożony,...
Generalnie tak to działa. W każdym aucie gdzie jest szyna CAN sygnał o prędkości pojazdu musi być do niej skądś doprowadzony albo z czujników ABS albo ze skrzyni biegów. I ten sygnał (analogowy) można wykorzystać do podłączenia NAVI. W 307 znalazłem tylko wychodzący ze skrzyni sygnał z czujnika położenia wału zmieniający się w takt obrotów silnika a...
Witam, problem jak w temacie, dziwna praca silnika. Zacznę od początku. Problem z jakim auto przyjechało to przy odpaleniu na zimnym np po nocy, bardzo nierówna praca, jak się trochę nagrzał i zaczęła działać sonda to chodził lepiej. Na benzynie mocniej dławi na gazie jedzie troszkę lepiej,podczas jazdy do 2 tys dławienie, powyżej 2 tys samochód jako...
przesuwm do działu "kompletne niezrozumienie problemu" W rzeczywistości z technicznego punktu widzenia problem opisałeś niezrozumiale. Co to dokładnie znaczy "wykrycie ruchu bramy przesuwnej z odległości ok 8m" ? Czy mamy rozumieć, że nie masz fizycznego dostępu do bramy a chcesz wykryć jej ruch ? Może jedynie potrzebujesz przesłać bezprzewodowo wygnał...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Witam serdecznie wszystykich forumowiczów! Od niedługiego czasu, jestem właścicielem Opla Omegi z 3-litrowym silnikiem benzynowym V6. Mam niebagatelną zagwozdkę związaną z tym pojazdem, mianowicie, rozruch silnika na ciepło (temp powyżej 75°C) jest bardzo utrudniony. Utrudniony do tego stopnia, że łatwiej jest rozpędzić siłą własnych mięśni ten samochód...
Witam, Mam problem polegający na tym, ze sterownik zamiast pracować w trybie półsekwencyjnym, pracuje jakby w full-group. Standardowo w przypadku tego ECU wtryski pracują w dwóch grupach (I - cyl. 1,2,3; II - cyl. 2,3,4). Niestety u mnie z jakiegoś powodu wtryski nie leja trojkami tylko wszystkie na raz. http://www.autosportlabs.net/images/5/54...
Przesyłam aktualny skan auta: Adres 01: Silnik (J623-CAGA) Plik etykiet:| 03L-906-022-CAG.clb Oznaczenie elementu SW: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B Komponent: R4 2,0L EDC H01 3173 Weryfikacja: 11H01--- Kodowanie: 0104002C18072118 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022.rod VCID:...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Seat Ibiza 6j 1.4 mpi nie odpala. VCDS nie wykazuje przyczyny Jest paliwo na listwie wtryskowej log z vcds : Czwartek,03,Luty,2022,19:14:39:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64 Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1 Wersja danych: 20200629 DS317.0 www.vcds.pl VIN: VSSZZZ6JZAR092465 Przebieg: 94790km Numer...
tylko z tego co pammietam to tam czujnik wchodzi do bloku a nie na kolo zamachowe czy mam racje? masz rację, koło sygnałowe dla czujnika G28 jest na wale w skrzyni korbowej a nie na dwumasowym kole zamachowym. Proponuję zdjąć miskę olejową i zobaczyć co jest z kołem sygnałowym gdyż błąd P0321 świadczy o niezrozumiałej wartości sygnału a skoro wymieniłeś...
Zapalał i gasł po chwili wyrzucając błąd czujnika wałka Ale co przerwa, zwarcie, sygnał niezrozumiały, brak synchronizacji?
Dwa błędy - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał Sonda lambda 1; zespół 1 P2196 - 000 - sygnał mieszanki za bogatej - MIL zapalona
A po czym stwierdzasz że jest brak synchronizacji bo przy złym ustawieniu powinien wyrzucić błąd od położenia wałka rozrządu nie zrozumiały sygnał lub coś w tym stylu. Nie są może podłączone jakieś czujniki od tego 2.5 a jak są to je rozłączyć , przewody paliwowe nie zamienione , filtry paliwa miały takie same, jak ma pompkę w zbiorniku to uruchamia...
Po diagnozie Clipem oprócz numeru błędu występuje jeszcze dyskrypcja ok 3 lub 4 dodatkowych opisów czy przerwany obwód czy niezrozumiały sygnał.....sam błąd Df097 tak do końca nic nie znaczy....i podmiana na inny nic nie da....
czym cztyasz? za niski czy niezrozumiały ? może rozrządzik już za luźny ?
Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał z czujnika wałka. Coś z nim nie tak
Sprawdziłem czujnik (nowy) oscyloskopem uzyskując sygnał zasilania sinusoidalny o amplitudzie ok. 2,5 V i sygnał wyjściowy, Trochę sie zapędziłeś chłopie i wynika z tego, że pomimo wiedzy "oscyloskopowej" o tym sterowaniu silnika wiesz mało... Lepiej napisz jakiej firmy czujnik kupiłeś Bo nie każdy, że tak napiszę " współpracuje ", pamiętaj też, że...
czasami taki błąd pokazuje chociaż wszystko masz ok. w oplach jest tak samo także nie ma co zadużo cudować pozdrawiam w tym samochodzie nie jest to normalne,przestawiony rozrząd może wprowadzać błąd (sygnał niezrozumiały)
Witam Zakupiłem samochód i mam problem z błędem o oznaczeniu p0341 czujnik położenia wałka rozrządu niezrozumiały sygnał. Samochód pali i jeździ jednakże przy odpaleniu musi chwilę dłużej pokręcić. Jak już odpali chwilę przcuje na obrotach 850 a pożniej sam podnosi je sobie na 970. Czujnik jest nowy okablowanie nowe (wtyczka i kable do sterownika) rozrząd...
W trakcie rozgrzewania do ponownego sprawdzenia auto zgasło, mechanik nie mógł odpalić, po ostygnięciu auto odpaliło na 3-cyl. CHECK świeci, ilość usterek 6: P0015 - Przyspieszenie wałka rozrządu (rząd 1) Nie uzyskano wartości wymaganej P0024 - Opóźnienie wałka rozrządu (rząd 2) Nie uzyskano wartości wymaganej P0341 - Czujnik położenia wałka rozrządu...
Witam. Mam dziwny problem, samochód przyjechał z innego warsztatu, gdzie wymieniono czujnik położenia wałka rozrządu Delphi. Nie przyniosło to efektu, więc klient odebrał i teraz jest u mnie. Błąd jest: 000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 3 Częstość...
Witam, problem jak w tytule. Od czego się zaczęły problemy kolega już nie pamięta. Samochód odwiedził już parę warsztatów i d...a. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, nowy zawór regulujący ciśnienie, drugi komplet wtrysków. Auto zapaliło i nawet jeździło trochę. Mam możliwość korzystania z KTSa 650 więc sprawdziłem i tester pokazał błędy: czujnik...
Witam, jakie wartości powinny mieć wałki na biegu jałowym. Wyskakuje błąd z czujnika wałka wydechowego, niezrozumiały sygnał. zgaszony: Wałek ssący: 120 wydech: -105. odpalony ssący: 107 wydechowy -105 na wyższych obrotach wartości wałków zmieniają się. Według kts-a ssący jest ok, a wydech powinien być 16. Na innych testerach jakie wartości są wyświetlane,...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
niezrozumiały sygnał sygnał niezrozumiały passat sygnał niezrozumiały
wymiana kostka stacyjki elektroliza płytki dopisanie kluczyka
hisense pralka sterownik hulajnoga elektrycznase
Amica AWSE12D kod błędu E54 - co oznacza? Błąd E01 w robocie kuchennym Klarstein Renta Rossa