czujnik wentylatora chlodnicy

Znaleziono oko這 244 wynik闚 dla: czujnik wentylatora chlodnicy
Podstawowa forma zapytania: czujnik wentylator ch這dnica
  • K這pot z zxegarem temperatury w seacie toledo 92r

    Witam koledzy prosze powiedzcie prosze co moze byc przyczyna i gdzie jej szukac w seacie z 1992 roku 1.8 silnik benzynka brak pomiaru temperatury silnika nie wiadomo czy sie grzeje czy nie dzis rozebral;em deske by sprawdzic czy sa zimne luty na elektronicznej czesci jej ale po przelutowaniu...

    Samochody Elektryka i elektronika Mariogr   07 Sie 2005 12:27 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1197
  • Ch這dzenie w VW Vento 1,9 D- dziwny przypadek-POMOC!!!

    wentylator po zwarciu stykow dziala na I i na II biegu, samochod grzeje dobrze w srodku tylko jak przelaczam na szybe nawiew to wieje mi na dole na nogi i szyba mi paruje, chlodnice wymienialem nie dawno razem z termostatem. W srodku samochodu zamontowalem wlacznik II biegu wentylatora, jak tepm skacze...

    Samochody Elektryka i elektronika krysdar   22 Cze 2005 22:05 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 2083
  • Opel Astra H kombi 2006 r. - - wysoka temperatura uk豉du ch這dzenia

    Witam, Borykam sie z tym pb od dawna, wlasciwie od Lutego tego roku, tylko od Lutego (!) Dlaczego "tylko" ? Odpowiedz jest prosta ! W tym aucie nie ma niczego co by nas, uzytkonikow informowalo o tym jak blisko jestesmy katastrofy ! No tak, bo jesli tamperature plynu osiaga 105 - 117 蚓 to nie...

    Samochody Pocz徠kuj帷y jactra   11 Pa 2018 20:25 Odpowiedzi: 24    Wy鈍ietle: 30693
  • Passat B3 GT 2.0L 1991 temperatura silnika (GAZ + B佖YNA)

    oczywiscie ze temper jest inna na chlodnicy i na silniku zegar pokazuje temperature z czujnika ktory jest na silniku a nie na chlodnicy ten na chlodnicy ma tylko wlacznik wentylatora pozdr

    Samochody Elektryka i elektronika Martin_.   20 Sty 2006 10:15 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 4897
  • Pompa wody Vectra A 1.6 GLS 95r

    Wi璚 tak kupi貫m pompe na szrocie ,jednak po demontazu starej nie widze r霩nicy w obrotach i zebach czy to znaczy ze jednak to termostat ? W jakich obrotach ?? Naprawd kto kupuje pompe wody na szrocie ? to tak jak by kupi rorz康 z uzywanego auta ze szrotu:-) nowa w tanszym zamienniku np termoteca...

    Samochody Mechanika krzysiek7700   17 Mar 2017 12:30 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 447
  • Opel Astra1.6 X16SZ - nie pokazuje temperatury podczas jazdy...

    Rozumiem czyli reduktor ma zle podlaczone weze od wody tak? nie wiem nawet czy dobrze jest zamontowany ten reduktor poniewaz gazownik zamontowal go po lewej stronie na wysokosci zbiorniczka plynu do spryskiwaczy...jeszcze pytanko jak najlepiej odpowietrzyc caly uklad wodny? chodzi o to ze jakis czas...

    Samochody Pocz徠kuj帷y aniolekuuu19   18 Lis 2012 00:41 Odpowiedzi: 13    Wy鈍ietle: 2835
  • renault megane 1,4i immo zablokowa silnik

    Ten czujnik z biala koscia wysterowuje wskaznik.Z brazowa do komputera a wentylator zalacza ten na chlodnicy.Polacz oba kable czujnika,jesli wentylator ruszy to czujnik do wymiany.Immo odblokujesz jesli masz pin dostepu,procedura dostepna w,,szukajce,,(bylo o tym wiele razy)

    Samochody Elektryka i elektronika milejow   17 Pa 2007 20:43 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 2323
  • Scorpio raz jeszcze :)

    Problem polega na tym ze czasem gasnie.Glownie przy gwaltownym chamowaniu (skrzynia automat).Czasem przy cofanu i gwaltownym wrzuceniu drive tez gasnie.Wyczytalem ze przy wrzuceniu biegu komputer powinien podwyzszac obroty(nie robi tego)Rozebralem przeplywomierz bo to on steruje wolnymi obrotami, ale...

    Samochody Elektryka i elektronika 0__0   28 Wrz 2002 09:17 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 3825
  • Jak sprawdzic termostat?

    Witam troszke sie tym zajmuje wiec moge dokladnie ci to wytlumaczyc a wiec jesli po odpaleniu silnika na wskazniku teperatury wskaznik przejdzie polowe i chlodnica przy wyjsciu jest zimna tzn. zimniejsza w porownaniu z jej gorna czescia to znaczy ze termoztacik jest do wymiany . powodem nastepnym...

    Samochody Pocz徠kuj帷y czapajew   24 Maj 2006 08:06 Odpowiedzi: 22    Wy鈍ietle: 25176
  • Ford Escort 1997 1.3 EFI Temperatura silnika

    Ok sprawa wyglada nastepujaca: -nowa uszcelka pod glowica -nowy termostat -nowy czujnik ten co jest przy termostacie od wskaznika na desce rozdzielczej -nowy w sensie uzywany(ale ponoc dziala) czujnik od wentylatora Nie wiem o co kaman bo tak: jak jade wskazowka wychyla mi sie praktycznie na...

    Samochody Mechanika radzimi   06 Mar 2010 15:07 Odpowiedzi: 15    Wy鈍ietle: 8335
  • PEUGEOT 206 1.1 KAT odpala na 3g.,muli,szarpie,kontr.diagno.silnika :(

    WITAM!!! Kobieta potrzebuje pomocy ;). Ciezko nawet zaczac pisac, bo tego jest po prostu za duzo. Ale WYBACZCIE opisze wszystko co-jak-kiedy...bo jak zjawialam sie w zakladach to mysleli, ze maja do czynienia z laska, dla ktorej auto to cztery kola, kierownica i dawaj...i beda wymieniac co popadnie...generalnie...

    Samochody Elektryka i elektronika MARTA 85   03 Wrz 2011 00:18 Odpowiedzi: 21    Wy鈍ietle: 7235
  • Temperatura silnika omega a 1987 2.0 8v

    Przy podlaczeniu pod orygialny w oryginalnym miejscu czujnika temperatury silnika wskazania utrzymuja sie na poziomie 120...130 stopni... Pod陰czasz dwa wska幡iki do jednego czujnika ? Po sprawdzeniu temperatury plynu w zbiorniczku jak i na wezu gornym od chlodnicy wzkazania sa pomiedzy 90....96...

    Samochody Pocz徠kuj帷y zukmen1981   16 Wrz 2017 08:48 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 519
  • Mazda Demio 99r 1.3 benz Ma這 wydajna klima.

    Witam mam problem z Klima w Mazdzie, mam zapytanie odno郾ie wentylatora na ch這dnicy Klimy (sa dwa osobne niezale積e) przy serwisie Klimy go軼iu powiedzia 瞠 wentylator jest za ma這 wydajny, jak na polu jest 25s i s這鎍e stan w korku to roz陰cza spr篹ark pewnie dlatego ze jest za wysokie ci郾ienie...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie Strumien swiadomosci swia   03 Lip 2016 19:12 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 894
  • klimatyzacja toyota avensis t25

    Witam, sprowadzilem Toyote Avensis 2006r T25 2.0 benzyna 147KM z niemiec, w niej bylo zamontowana chinska nawigacja ktora sie ciela i byla daremna wiec kupilem oryginalne radio z wtyczkami i panelem klimatyzacji wszystko podlaczylem, zauwazylem ze klima nie chodzi bylo w chlodnicy 130g R134 dobilem...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie Spatrax1   17 Lip 2018 19:00 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 141
  • Mercedes C 180 skacze temperatura... co jest?

    witam jak w temacie.. autkiem jak sie jedzie to wszystko niby ok.. ale np. w miescie chwile postoje i zaraz temperatura rosnie prawie 100stopni nie wiem jak jest rozwiazany czujnik ktory wlancza wentylator.. nie czekamlem duzej zeby nie przegrzc silnika moze to byc spowodowane oslona wentylatora ktora...

    Samochody Elektryka i elektronika foreks   16 Wrz 2005 10:09 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1470
  • Gdy parownik zamarza-jak temu zapobiec?

    witaj piotr73...niestety nie jest to ani ford ani volvo klopot z klima dotyczy passata b5 z konca 1997 1.9 tdi 110 koni. u mnie jest tylko jeden czujnik 4-ropinowy zamontowany na chlodnicy. juz wielu klimiarzy wypowiadalo sie na ten temat i slysze moze to czujnik wysokiego cisnienia (ok 200PLN) a...

    Pocz徠kuj帷y Serwisanci tadziu112   27 Lip 2006 21:08 Odpowiedzi: 19    Wy鈍ietle: 12672
  • wiatrak nie dziala. jaki problem?

    sprawdzilem wentylator i fizycznie jest sprawny, kr璚i sie:) wiec wina jest na sterowaniu albo czujniku temperatury, ale objaw jest jeszcze jeden ktory moim zdaniem wyklucza nisprawny czujnik temp, mianowicie wiatrak nie kr璚i sie wogule przy w陰czonej klimatyzacji a powinien obracac sie na wolnych obrotach...

    Samochody Elektryka i elektronika martinn   20 Mar 2005 18:51 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 2237
  • Wv Golf2 problem z uk豉dem ch這dzenia

    W tych modelach w zaleznosci od silnika byly montowane 2 rozne czujniki temperatury. Jeden z nich poprostu wlaczal wentylator (93-98蚓) drugi robil to dwuetapowo, wentylator mial dwie predkosci 1.92-97蚓 2.99-105蚓. Cisnienie powinno byc utrzymywane wlasnie przez korek na poziomie jakichs 1,5 bara albo...

    Samochody Elektryka i elektronika gsylwek   23 Lis 2004 15:29 Odpowiedzi: 23    Wy鈍ietle: 3615
  • FORD ESCORT 1.6 16V 97r schemat silnika

    problem jest z temperatur niestety nie ma warto軼i na na skali wskaza temperatury, jest tylko duzy napis NORMAL na tej瞠 skali. Kiedy je盥輳 wskaz闚ka utrzymuje si przy literce N (nie wiem jakiej warto軼i temperatury to odpowiada) wydaje mi sie ze to za malo natomiast podczas postoju, uk豉d ch這dzenia...

    Samochody Elektryka i elektronika m-e-m-o   18 Lip 2005 10:44 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 10030
  • poszukuje schematu elektrycznego do fiata punto HLX JTD

    przy chlodnicy klimy z prawej strony auta jest wylacznik cisnieniowy klimatyzacji jesli do zlacza dostanie sie woda to robi zwarcie i chodzi wentylator . wentylator zalaczy sie rowniez gdy bedzie przerwa w obwodzie czujnika temperatury silnika ,{ przy termostacie } czojnik posiada 2 obwody i to ze...

    Samochody Elektryka i elektronika Genek988   04 Kwi 2006 21:07 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1952
  • Ford Escort 1,4 problem z odpalaniem

    Witam Ford jest z roku '94 czy cos kolo tego (nie moja fura takze dokladnie nie wiem). Problem polega na tym ze samochodzik czasami nie odpali jak jest cieply. Cieply w sensie takim ze zrobilo sie jakas trase i nie ostygl jeszcze. Gdy to zjawisko sie dzieje wlacza sie wentylator na chlodnicy i (chyba...

    Samochody Elektryka i elektronika powidz   04 Wrz 2007 22:52 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 2195
  • Kody b喚d闚 a zestaw wska積ik闚

    ktory rok samochodu ? Dodano po 6 Tam masz cana ,najprawdopodobnie czujnik temp jest 2 pinowy szary,moga byc dwa takie same jeden na werzu do chlodnicy drugi gdzies obok termostatu pewnie w plastikowej obudowie..Jesli sie zawiesi na temperaturze 90 stopni to nie zglosi bledu a wentylatory zalaczy...

    Samochody Elektryka i elektronika stah04   16 Sty 2009 20:58 Odpowiedzi: 27    Wy鈍ietle: 11827
  • Audi a3 1,9 TDI klimatronik

    Tak, w klimatroniku jest przycisk ECON. diagnostyk robilem - brak bl璠闚 w ukladie ogrzewania-klimatyzacji, brak bl璠闚 w ukladzie sterowania silnika ... problem z klim jest taki ze gdy ona si wl帷zy, np przez wl帷zenie klimatronika w niezale積ie jaki stan, wtedy po pierwsze z miejsca wl帷zaj...

    Samochody Elektryka i elektronika bodzior   14 Lut 2009 20:45 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 11604
  • Termostat Skoda Felicia

    I tak jak jest teraz jest ok. We pod uwage, 瞠 jak masz 110st wskazywane przez czujnik temp. na desce to jest to temp. wody na wlocie chlodnicy. Wy陰cznik wentylatora jest na wylocie ch這dnicy gdzie jest du穎 ni窺za temp. Jak chcesz aby wentylator w陰cza si wcze郾iej wymie wy陰cznik termiczny - jest...

    Samochody Mechanika Optymistyk   16 Mar 2010 20:29 Odpowiedzi: 24    Wy鈍ietle: 22648
  • ch這dnica czyszczenie

    Hmmm... mam problem z przegzewaniem si silnika... nie chodzi tu po malucha tylko o roverka 214 Czujnik normalnie jest montowany w chlodnicy (ten od wiatraka), pod wezem doprowadzajacym zimny plyn... u mnie jest miejsce (przetloczenie) ale brak jest czujnika... nie wlacza si wcale wentylator, mimo...

    Samochody Archiwum pawelek_be   30 Lis 2004 20:27 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 9663
  • RENO 5 silnik 1,4 monowtrysk

    Sprawa wyglada tak ze sa 3 czujniki plynu. Ten o ktorym piszesz czyli przy chlodnicy to jest termo-wylacznik zwierajacy i wlaczajacy nam wentylator. Drugi czujnik to na twoja deske pokazujacy temp a trzeci z dwoma kablami to dla sterownika.Nie ma zadnego modulu wlaczajcego ssanie lecz tzw komputerl czyli...

    Samochody Elektryka i elektronika mirekel   15 Gru 2004 20:37 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 1812
  • 306 1.4 96`obroty po wysprzegleniu na zimnym wisza

    Zrywa zrywa. Nieraz szczeka potrafi odpasc. Czujnikow sa 3. Jeden w chlodnicy (termowlacznik wentylatora), drugi w bloku (czujnik temp cieczy chlodzacej, odpowadajacy za ssanie) i trzeci w ukladzie wtryskowym (czujnik temp pow dolotowego)

    Samochody Elektryka i elektronika fantasta   30 Lip 2008 19:51 Odpowiedzi: 67    Wy鈍ietle: 9407
  • Problem z ch這dzeniem silnika Skoda Felicja 1.3 mpi

    sprawdz czy ch這dnica robi sie goraca jak nienagrzewa sie to termostat a jak nagrzewa sie tak samo jak silnik to wymien czujnik temperatury{ wczesniej zdejmij z niego wtyczke i zmostkuj przewody na chwile jak w豉czy sie wentylator to wina czujnika }powinien znajdowac sie na obrzezrzach chlodnicy.

    Samochody Pocz徠kuj帷y kylo3b   25 Lut 2010 19:54 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 4650
  • klima a temperatura silnika opel tigra

    To jeden z czujnik闚 ci郾ienia w klimie, s逝zy jako informacja dla kompa do zwi瘯szania obrot闚 silnika przy w陰czonej klimie na wolnych obrotach. Stykowy wy陰cznik... A tw鎩 problem mo瞠 wynika z niew陰czania si drugiego biegu wentylator闚. Winny mo瞠 by czujnik w ch這dnicy 3 pinowy. Ten sam...

    Samochody Elektryka i elektronika bhtom   23 Gru 2010 17:36 Odpowiedzi: 14    Wy鈍ietle: 8514
  • Fiat Punto I temperatura silnika i b喚dy na diagnostyce

    Sorki za posta pod postem, poczyta貫m gdzies na forach ze czujnik ktory jest w g這wicy(jedno pinowy) to on odpowiaa za wskazanie temp. na desce . dobrze rozumuj ? :) dodam te , gdy termostat sie otworzy i gor帷a ciecz splywa do chlodnicy to wentylator si nie za陰cza, czy瘺y to ten czujnik w ch這dnicy...

    Samochody Elektryka i elektronika Dawid RY8   31 Mar 2012 11:20 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 4302
  • Audi a4 1.9 AFN - Audi A4 1.9 tdi AFN gotuje wode

    Glowica by豉 sprawdzona, powr鏒 do zbiornika drorzny. Dodano po 1 Po 1000 km od naprawy wywalilo mi wode. Kupi貫m nowy korek i nie wywala ale w篹e twarde przy 100 stopniach temperatury. Boje si ze cos si rezerwie Dodano po 1 Jestem w Norwegii i warsztaty tu sa baaaardzo drogie wi璚 jak...

    Samochody Pocz徠kuj帷y Micha audi A4 AFN   29 Lip 2013 10:23 Odpowiedzi: 20    Wy鈍ietle: 8199
  • Citroen Xara

    Witam czy jest silnik zimny czy ciep造? bo jezeli jest zimny to cos nie gra a jezeli goracy to ok bo czujnik od temperatury musi byc gdzies blisko na wyjsciu z silnika do chlodnicy i dlatego jest reakcja wentylatora klimatyzacja nie w豉cza sie od razu po w豉czeniu silnika ale po chwili pozdrawiam] T

    Samochody Elektryka i elektronika psit   18 Cze 2005 00:31 Odpowiedzi: 15    Wy鈍ietle: 3483
  • Pali bezpiecznik 25 A i grzanie silnika

    Masz prawdopodobnie uszkodzony silnik wetylatora chlodnicy .Wez go wypnij i podlacz do napiecia i zobacz czy dziala .najlepiej to zewrzyj konc闚ki od czujnika temperatury i wtedy jak wywali bez i watrak sie nie zakreci to napewno wentylator.

    Samochody Elektryka i elektronika Jamal20   21 Lut 2006 19:48 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 1341
  • Fiat Weekend programowanie komputera, problem z LPG

    No to namieszali, instalacja powiwnna by conajmniej II generacji jak nie wy窺za. Od陰cz ca趾iem zasilanie od LPG. Od陰cz akumulator np. na noc a po pod陰czeniu zapal i niech pochodzi na benzybie na wolnych obrotachdo czasu a trzykrotnie za陰czy si wentylator na chlodnicy. Nast瘼nie przejd si i zobacz...

    Samochody Elektryka i elektronika Calineczka*   15 Kwi 2007 18:04 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 1419
  • Punto 1.1 95.r problem z wenty. od ch這dnicy.

    Witam, tak jak w temacie mam to autko od niedawna, zauwazy貫m 瞠 jak wska幡ik od temperatury pokazuje ok 45-40軏 (nie wiem ile to dokladnie jest bo nie ma cyferek, jest 2mm od 鈔odkowej kreski) to wtedy wentylator rusza i chodzi tak d逝go do p鏦i temepratrua nie spadnie do przedostatniej kreski moze...

    Samochody Elektryka i elektronika leinadzs   26 Lip 2007 10:07 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 824
  • MF-1 Blackbox - Chlodzony glikolem - Prezentacja / opinie

    Witam. Chcialbym sie podzielic swoim projektem i wysluchac opinii lub sugestii innych forumowiczow. Zamierzeniem tego tematu jest wymiana wiedzy na temat modyfikacji PC'tow i chlodzenia ciecza. Zapraszam do dyskusji. MF-1 BLACKBOX Setup na dzien dzisiejszy: Obudowa: Uklad...

    Komputery Modding & OC weelk   30 Kwi 2011 21:17 Odpowiedzi: 20    Wy鈍ietle: 12390
  • Citroen C15 przegrzanie, jaka mo瞠 by przyczyna?

    sprawdz czy g鏎ny w捫 od ch這dnicy gor帷y czy zimny jezeli gor帷y to pompa lub zakamieniona ch這dnica je瞠li zimny to termostat a je瞠li nic si nie dzieje woda nie paruje to tylko zegar lub czujnik temperatury jeszcze nie napisa貫s czy wentylatory od chlodnicy w豉nczaj si czy nie pozdrawiam

    Samochody Mechanika berlingo   24 Sie 2008 20:57 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 3181
  • Temperatura w Peugeot 306

    szanowni posiadacze 306 i innych samochod闚 ,aby zdiagnozowa przyczyn grzania nale篡 pomaca (dos這wnie) ch這dnice -musi by gor帷a na ca貫j powierzchni (鈍iadczy 瞠 jest dobry obieg ) je郵i jest inaczej to szukamy przyczyny zaczynaj帷 od paska ,czujnika temp. na ch這dnicy ,wentylatora,termostatu...

    Samochody Elektryka i elektronika wroobel87   31 Lip 2010 11:50 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 6769
  • Mercedes C, W202, 220D - schemat wentylatorow

    Witam, Mialby moze ktos schemat wentylatorow chlodnicy do klasy C, 220D z wrzesnia 95 roku (typ H004G00C). Problem polega na tym, ze wentylatory pracuja ciagle na pelnych obrotach. Trudno powiedziec, czy to czujnik temperatury (nie wiem gdzie on jest), sterownik klimy czy sam sterownik wetylatorow...

    Samochody Szukam kobi_2009   26 Sie 2012 20:46 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 7220
  • VW vento 1.9 d wiatraki ch這dnicy ca造 czas si kr璚

    Zaraz, spokojnie: czy jest klimatyzacja? w闚czas inna rozmowa. Na pocz徠ek Kolega zdejmie wtyk z w陰cznika w ch這dnicy i "si zobaczy" czy wentylator si zatrzyma. Natomiast gdy jest klimatyzacja (na co wskazuje liczba mnoga s這wa wiatraki w temacie) - pr康 podaje niezale積ie od w陰cznika w chlodnicy...

    Samochody Pocz徠kuj帷y przem27   27 Sty 2011 00:26 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 2576
  • Audi A3 1.6 - Nie otwiera termostatu

    Generalnie je郵i na wyj軼iu z chlodnicy jest chocia o 1st C wiecej ni na wej軼iu to wtedy za陰czy sie wentylator ch這dnicy. Z tego co "zaobserwowa貫s u mechanika na kompie" wyglada ,ze czujnki temp s ok. Tak sytuacje moze powodowac r闚niez czujnik wysokiego cisnienia klimy (lub jego przewody,sterownik...

    Samochody Elektryka i elektronika uzigt   12 Lis 2013 20:33 Odpowiedzi: 42    Wy鈍ietle: 36339
  • Polo 6n2 1.4 AUD - Gotuje plyn chlodniczy

    Witam! Auto z 2000r, 1.4 mpi, AUD - wersja angielska - mieszkam w Irlandii ;) Ostatnio zaczalem majstrowac gdyz dotarly czesci z Polski. Poki co auto mialo wyczyszczona przepustnice wraz z kolektorem, zmieniony czujnik temp plynu ten w kroccu i zalozony termostat, oraz plyn chlodniczy. Wszystkie...

    Samochody Pocz徠kuj帷y andrzej20001   08 Maj 2014 10:19 Odpowiedzi: 13    Wy鈍ietle: 1944
  • Golf MK3 1.8 - Wysoka temperatura, Gotuje wode.

    Jutro po pracy termostat wyjme i sprawdze na garnku. A sprawdzenie chlodnicy poprzez dmuchanie w Nia przy odpietych wezach cos da? A jesli termostat otwiera sie zbyt pozno to moze byc tak ze czujnik na chlodnicy sie miesza i uruchamia tylko drugi bieg? Dlatego zbija temperature tylko do 100? Chyba...

    Samochody Pocz徠kuj帷y grala1   01 Maj 2015 09:34 Odpowiedzi: 29    Wy鈍ietle: 1275
  • Opel omega A - Zimna chlodnica

    Cze嗆, czy przed wymian by這 to samo? Je瞠li tak to mo磧iwe, 瞠 masz przedmuch gaz闚 do uk豉du ch這dzenia. G鏎na cze嗆 chlodnicy gor帷a, a d馧 zimny wentylator si nie za陰czy poniewa czujnik jest na dole. Spr鏏uj wyci庵n望 termostat i sprawdz czy cala powierzchnia ch這dnicy robi si gor帷a, czy...

    Samochody Mechanika pusty20   20 Lip 2018 09:05 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 117