Witam kolego o schemat do tego auta będzie raczej ciężko ale spróbuj z tych linków , dałem dlatego dwa że one są ze sobą powiązane , https://www.peugeotrczforum.com/threads/... i tu jest drugi , https://www.peugeotrczforum.com/threads/... , tam są podane linki do pobrania schematów do...
No to wyobraź sobie teraz że wewnątrz izolacji masz przerwane druciki ale przez większość czasu się stykają, na chwilę obwód się przerwie i już masz błąd w ECU. To jest czujnik indukcyjny, więc ECU "widzi" cały czas ciągłość obwodu.
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Na tym samym bezpieczniku co licznik jest też czujnik poziomu i temperatury oleju, do sprawdzenia wiązka do czujnika i sam czujnik. Na początek odłącz czujnik i obejrzyj dokładnie wiązkę w okolicach czujnika.
Czujniki, wiązka ok? Błędy jakieś generuje?
Bez znaczenia, sygnał z czujnika piezoelektrycznego nie ma biegunowości.
W młynku ze zdjęcia jest czujnik obrotów, na dole w obudowie silnika. Białe gniazdo na trzy piny w ekspresie jest wtyczka i czarna wiązka. Czy w nowym też jest czujnik, wiązka podłączona?
Przecież masz błąd aktywny czujnika ciśnienia w poduszce. Co tu jest niejasne? Uszkodzony jest albo czujnik albo wiązka czujnika.
Jeśli by była piasta błąd sie kasuje i zapala po ruszeniu autem.Ty masz błąd obwodu czyli ----- --,czujnik>,wiązka>,ecu.
Możliwe, że czujnik albo wiązka. Nie trzeba wprowadzać, warto wykasować błędy.
Wpisz w google wds bmw poszukaj swoje autko i masz schematy.
Jak czujnik i wiązka ok to wymień pompę
Czy problemy te mógł spowodowac ten czujnik i lepiej go wymienić Mógł, jednak nie koniecznie sam czujnik: - wiązka przewodów biegnąca do czujnika (przetarta, złamana, ...) - złącze wtykowe czujnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - złącze wtykowe sterownika silnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - ... itp - uszkodzony czujnik
Proponuję poczytać o czujkach PIR ew kurtynowych. Powinny spełnić to założenia. Dostępne od kilkudziesięciu zł. Pozdrowienia.
Przy rozruszniku jest uchwyt na wiązkę i tam najczęściej gniją kable. Wyciągnąć cała wiązkę też żaden problem.
Najszybciej i najlepiej będzie zrobić diagnostykę. Podpiąć komputer. Szczytac błędy i podejrzeć parametry. Wtedy wyjdzie czy to czujnik lub wiązka czy sam licznik.
W większości przypadków winę ponosi wiązka czujnika spalania stukowego. Sam czujnik - raczej rzadko. Do sprawdzenia wiązka od czujnika do ECU i przydał by sie kod błędu.
Błąd komunikacji czujnika ciężaru. SERIO????????????? Serio, serio ... Podaj nr PNC to może się uda coś więcej ustalić. Co Ty chcesz jeszcze ustalać ? W poście #2 w zasadzie wszystko zostało napisane. Brak komunikacji między czujnikiem nacisku na amortyzatorze a modułem. Uszkodzony czujnik, wiązka, moduł lub soft. Przy czym to ostatnie mało prawdopodobne....
Skoro błąd mówi o czujniku ciśnienia to albo sam czujnik jest uszkodzony albo kabelki do niego. Co tutaj jest niejasne?? Sprawdź wiązkę do czujnika a jak wiązka będzie dobra to wymień czujnik i problem z głowy.
Weż sobie wkładkę telefoniczną W66 (albo inne słuchawki) i podepnij pod wtyczkę czujnika. Powinieneś usłyszeć cichy pisk. Jak tak jest to sterownik jest ok, okablowanie też. W czasie jak masz podpiętą słuchawkę napięcia na wtyczce nie stwierdzisz.
Sprawdź czujnik ntc,sprawdź wiązkę od czujnika ntc do programu.
Ten kod wskazuje na czujnik wału korbowego, sprawdź wiązkę i czujnik, czy daje ładne impulsy. Jakie obroty widzi diagnoskop w czasie kręcenia?
Sprwdź czujniki szczelność na dolocie wiązkę od tych czujników po kolei jak. Pomierz multimetrem. Sprawdź czy przekaźnik nie zwiera do masy lub jego wiązka. Koenje do spwadzrnie będzie ECU. Może dostało wilgoci lub złącza.
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Rozrząd sprawdzasz czy ustawiony jest na znaki. Znaki w PD 1.9? Dodano po 13 W sumie to na kole pasowym i osłonie rozrządu jest. Słabo widoczny ale jest. Na górze wystarczy lusterko,porządna latarka i cza zajrzeć do dziury.😂
Wystarczy że wiązka czujnika ciśnienia ma zwarcie i to samo osiągniesz.Diagnoza na początek .
Napraw wiązkę czujnika wału albo sam czujnik wymień i odpali.
Brudna przepustnica może być. Wymontuj i wypsikaj/wyczyść carb cleaneram. W jednopunkcie? Nie żartuj. Cały czas zawieszony grzybek EGR, plus wadliiwy czujnik/wiązka impulsatora skrzyni biegów, ale skoro szanowny autor jedynie umie "elmem" błędy kasować....
Taki objaw występuje przy braku połączenia z czujnikiem paliwa,do sprawdzenia oporność czujnika i wiązka do wskaźnika.
Witam Czujnik zużycia, obwód koła 4 Napięcie sygnału było niższe od dopuszczalnej minimalnej wartości 0,5 V. •Uszkodzona wiązka przewodów między czujnikiem zużycia a modułem sterującym. •Usterka czujnika zużycia. •Usterka modułu sterującego. W zestawie wskaźników zapala się lampka ostrzegawcza zużycia okładzin. Funkcja ostrzegania...
Pierwsze słyszę by lejący wtrysk stukał. Zazwyczaj stukają jak jest zbyt duże ciśnienie. U ciebie jest brak sygnału z czujnika bądź zbyt niski sygnał przez co pompa podaje większe ciśnienie. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikiem ciśnienia paliwa. Obejrzyj dokładnie wtyczkę bo czasem tam nie łączy choć dobrze wygląda. Mosesz poszarpać...
Czyli błąd g68 i g38 pojawia się z winy tego samego czujnika? Podejrzewam w takim razie coś z wiazką od czujnika bo co by powodowało jego uszkodzenie skoro został wymieniony ,błąd g68 zniknął jakiś czas był spokój,aż wyskoczył błąd g38? Podaj jeszcze silnik jaki jest w tej A4 B5 - najlepiej symbol jeśli znasz. Błąd od G68 - 281 to Czujnik prędkości...
Dzień dobry, poratuje ktoś schematem kostki do czujników? Wiązka ze zderzaka oczywiście nie jest tajemnicą bo raptem 6 przewodów ( zasilanie i 4 sygnały) o tyle kości z instalacji auta nie ma i wisi 8 przewodów. Podpowie ktoś?
Czujnik w zamku wiązka zaśniedziałe styki w skrzynce z lewej strony bagażnika
Tak, program diagnostyczny, można też delikatnie opuszkiem palca potykać czujnika, będzie czuć takie jakby cykanie, ten który to robi jest uszkodzony lub wiązka do niego.
Błąd odpuści po ustaniu przyczyny, nie kasuje się go. To, że błąd wskazuje na problem w obwodzie czujnika NTC nie oznacza, że tylko i wyłącznie czujnik może być uszkodzony. Trzeba sprawdzić cały obwód NTC --> czujnik - wiązka - moduł.
Nie mogę znaleźć dokładnego opisu błędu. Ale błąd może być spowodowany luzem na piaście koła, uszkodzeniem tarczy impulsowej, za dużą szczeliną powietrzną czujnika, uszkodzoną wiązką do modulatora.
Przekaźnik grzałki na module. Nie będzie miał nic wspólnego z ym błędem. Co jeszcze może być powodem wyskakiwania tego błędu? Wadliwy czujnik NTC, uszkodzona wiązka elektryczna, uszkodzony moduł elektroniczny. Trzeba po kolei posprawdzać elementy.
Musi być to wiązka lub inny czujnik w układzie 5v z ECU. Daj kod silnika
nie czujniki sprawdż wiązkę przewodów od czujnika do ecu
Prawdopodobnie uszkodzony czujnik Halla, ewentualnie wiązka do niego. A co do sprawdzenia, w Internecie jest pełno rozwiązań. Pozdrawiam.
Na to wygląda że czujnik pada, aczkolwiek takie objawy występują bardzo rzadko. Nie zdarzyło się że silnik przerywał, kichał, obrotomierz spadał do zera? Jeśli nie czujnik, to przełamana wiązka silnika, zanieczyszczone styki lub uszkodzenie w samym ECU. Zmierz rezystancję czujnika na zimno. Jeśli trafisz na moment kiedy nie chce odpalić, to sprawdź...
Kręci długo i zapala kontrolkę od oleju, ponieważ nie ma sygnału z czujnika wału - czujnik, wiązka czujnika lub ECU. Rzadziej urywa się koło foniczne na wale korbowym. Rzadko, bo rzadko ale zdarza się że rozrusznik indukuje i zakłóca pracę czujnika wału.
Co stoi na przeszkodzie poszukać: uszkodzona wiązka czy ECU?
Wiązka elektryczna nie jest przypadkiem gdzieś uszkodzona ? Opcje są 3 : . Wiązka , czujnik , sterownik silnika .
Brak odczytu NTC kanału suszarki. Do sprawdzenia sam czujnik, wiązka elektryczna, a jak nie pomoże następnie moduł / moduły elektroniczne.
Takie coś znalazłem w sieci: P0113 Kod MITSUBISHI możliwe przyczyny Wadliwy czujnik temperatury powietrza dolotowego (IAT) Brudny filtr powietrza Wiązka czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT) jest przerwana lub zwarta Słabe połączenie elektryczne obwodu czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT) No to dobrze znalazłeś .Sprawdź jeszcze...
Sprawdź wiązkę czujnika ciśnienia paliwa. Dochodzi do uszkodzenia izolacji.
przy przełączeniu na gaz zaczyna piszczeć i mrugać kontrolka gazu wygląda na to iż wskazuje że nie ma ciśnienia gazu, może uszkodzony czujnik lub wiązka, warto to sprawdzić najpierw podłączając się do sterownika
Miałem ostatnio Zafirę z tym silnikiem i identycznymi objawami, tylko w sterowniku silnika widać było temperature -50 stopni i był też błąd od czujnika temperatury. Ale nie zawsze. Wiązka czujnik oczywiście dobre. No i że względu na drogie używane sterowniki, auto jeździ tak dalej.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Temperatura pokojowa tzn. jaka???,otwarte okno czy nie??? ,czujnik w dłoni czy imadle???,zastanów się co ty piszesz +- czujnik działa do naprawy wiązka
W sobotę będę miał tester posprawdzam. Zastanawiam się też czy uda mi się "dostawić' oryginalne czujniki parkowania na tył. Przycisk do włączenia parktronik mam, wiązkę czujniki też (kupiłem zderzak z czujnikami i wiązka). Nie.mam jedynie jakiegoś magika podpytać czy jeszcze jakiś moduł potrzebny z glosnikiem i czy bcm oryginalny to ogarnie.
Witam Mam ten sam problem , jakieś bardziej szczegóły na jaki kolor się zamienia i gdzie jest łączenie i którędy idzie wiązka ?
Czujnik zostaw w spokoju, wiązkę sprawdź. Poszarp kabelkami przy wtyczce od czujnika przy kole pasowym.
witam czy cos sie wyjasnilo z tym czujnikiem bo mam podobny problem w mondeo 2007 2.0tdci Pozdrawiam JACEK
Przed wymianą czujnika możesz sprawdzić wiązkę pomiędzy nim a sterownikiem. Sam czujnik najlepiej sprawdzić oscyloskopem (ale można również miernikiem lub diodą led)
Na pewno w skrzyni biegów, prócz czujnika światła wstecznego znajdziesz czujnik prędkości.Sprawdź wiązkę wychodzącą ze skrzyni biegów.
Masz hallotronowe czujniki , zaprowadź do elektronika niech prześwietli wiązkę i sprawdzi sam czujnik.
Brak masy do czujnika wałka rozrządu lub sam czujnik do wymiany. Pewnie uszkodzona wiązka. Brak sygnału prędkości. Też trzeba się temu przyjrzeć, wiązka lub sam czujnik w skrzyni.
Obejrzyj dokładnie wiązkę czujnika i mocowanie. Trzeba się bardzo postarać by coś tam popsuć. No może jakimś cudem wybiło weyłacznik bezwładnościowy pod maską jak oczywiście jest.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Wskaźnik paliwa: najprawdopodobniej padł czujnik Wskaźnik powietrza: najprawdopodobniej wiązka w pobliżu czujnika. Silnik: tego ci nikt nie powie - przyczyn może być co najmniej kilkanaście na początek. Bez odczytu kodów błędów nikt ci nic nie powie. Błędy można odczytać z licznika - ale pewnie masz uszkodzony wyświetlacz jak to w ciężkim Atego z tych...
do tego zmostkować przekażnik żeby rozrusznik ruszył, zrobienie wiązki od światła wstecznego i dołożenie czujnika sprzęgła plus wiązka żeby tempomat ruszył oczywiście kodowanie
Ja bym najpierw jeszcze wiązkę do czujnika Nox sprawdził...
Wszystkie błędy na fotkach nie dotyczą silnika a tym samym usterki którą opisujesz chyba, że nie sprawdzałeś w EMS. błędy BMS dotyczą koła 5 i 6 komunikacja CAN na obwodach tych kół została przerwana być może na krótko ale błąd został zapisany. W tym układzie(BMS) jest jeden błąd aktywny z gwiazdką (*)a dotyczy on czujnika zużycia okładzin na kole 8...
1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
Problemy na linii 5v. Zwarcie na czujniku, wiązka ,ECM
Albo czujnik albo wiązka,nic innego. Trzeba było zmierzyć zasilanie na wpiętym czujniku i porównać ze sprawną stroną .
Błąd 89 usterka w układzie ABS . Do poprawnej pracy OPC musiz zrobić porządek z ukł ABS/EBS. Kod 95 oznacza nieprawdopodobne potwierdzenie biegu. Sprawdź czujniki potwierdzenia półbieg niski i wysoki . To te 2 czujniki u góry skrzyni w okolicy wybieraka, nie może być sytuacji , że oba jednocześnie są zwarte. Sprawdź wiązkę do tych czujników . o ile...
Najlepiej byłoby podłączyć komputer, przejechać się po dziurach i patrzeć co komputer widzi. Po opisie wygląda mi to na błąd elektryczny, a nie widzę żeby była sprawdzana instalacja. Tak więc trzeba sprawdzić instalacje pod obciążeniem sterownik-czujnik ruszając wiązką. Do sprawdzenia instalacja szczególnie na odcinku rama-kabina tam lubi się psuć.
gdy kontrolka zapala się przestaje działać obrotomierz czujnik wału lub wiązka.
masz przerwę w wiązce. czujnik poziomu adblue jest podłączony do sterownika silnika. Schemat jest tutaj na forum bo godzinę temu ktoś o to też pytał (!)
Trzeba sprawdzić czujnik dla licznika, wiązkę pomiędzy licznikiem a czujnikiem. Jeżeli wskazówka nie opiera się o ogranicznik po wyłączeniu zapłonu to możliwe że masz uszkodzony licznik. Zrób pomiary i nie mieszaj do tego uszczelki pod głowicą czy termostatu.
Równie dobrze może być uszkodzona wiązka do czujnika temp. objawy takie same. Przydała by się diagnostyka i podejrzenie temp. jaką widzi sterownik.
Teraz trzeba sprawdzić jak idzie wiązka i ją prześwietlić. Podejrzewam że od czujnika bezpośrednio do licznika, jeżeli wiązka ok to licznik do roboty. Akurat ford wypuścił dużo wadliwych liczników więc nie powiedziane że Twój też do nich nie należy.
Ciśnienie na listwie 350 bar zadane i 350 wykonane przy rozruchu. O to chodzi że sterownik widzi dziwne obroty od 0 do 150 podczas kręcenia gdy nie odpala. Po kilku próbach wkońcu odpali, a jak już raz odpali to cały dzień pali bez problemu. Aż do rana. Czujnik i wiązka czujnika do sterownika nowa.
Sprawdź wiązkę w klapie bagażnika. Czujnik założony oryginalny czy zamiennik? Hak jest?
U kolegi co prawda w passacie ale z tym samym silnikiem okazało się, że wiązka od czujnika do ECU w jednym miejscu była przetarta.
1050470 1050469 1050471 1050473 1050474 1050472 1050475
Jeżeli czujnik i wiązka ok. to sterownik raczej do przejrzenia. Symulowałeś ten czujnik?
Wiązka od czujnika, prześwietlona? Co podpowiada oscyloskop?
Tam nie ma żadnego pływaka. Jest tylko czujnik oleju - poziomu , i tak jak koledzy pisali wyżej są tylko 2 możliwości , albo uszkodzone kable idące do czujnika ( wiązka do sprawdzenia ) - albo sam czujnik do wymiany ( dobrze by było wymienić na oryginał lub chociaż markowy ) i powinno być po problemie.
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
Posiadam akurat 2.0 HDI RHR ale w C5. Czujnik położenia wału jest na wierzchu, nie jest pod kołem pasowym. Wystarczy koło ściągnąć i mamy go na dłoni. Nie trzeba ściągać nawet żadnych osłon czy nadkoli. No chyba, że konstrukcja 407 jest zupełnie inna... Skoro nie widać obrotów silnika, to nie ma opcji - albo czujnik albo wiązka. Mimo, że wymieniony...
Witam. Zakupiłem przez pomyłkę przedni zderzak z PDC do Citroena Jumpy III (oryginalnie posiada tylko halogeny). Samochód posiada radio z navi oraz tylne PDC. Czy orientuje się ktoś, co oprócz wiązki PDC do zderzaka muszę jeszcze dokupić, aby przednie czujniki działały? Wiązka z czujnikami posiada 4 wtyczki, a w swojej posiadam tylko jedną do halogenów....
Witam serdecznie. Nie działają czujniki parkowania Citroen C5 III. Byłem na diagnostyce i okazało się jest uszkodzony lewy tylny czujnik. W serwisie mieli taki więc wymieniono na nowy, ale okazało się że to nie wina czujnika. Facet jeszcze raz podłączył pod komputer i powiedział że prawdopodobnie jak nie czujnik to uszkodzona wiązka. Po tygodniu zakupiłem...
Czujnik,wiązka ,ECU. Dodano po 3 A nie wiem czy wiesz, ale czasami wystarczy przełożyć sam sterownik bez rozpinania hydrauliki. To też zależy czy pał zawór czy no mosfet czy inne cusik. Dodano po 2 A co może być przez czujnik abs taki błąd? Błąd elektrozaworu przez czujnik? NIE
Skoro wymiana czujnika nie pomaga, to wiązka.
Wiązka
emeryt2 napisał: Rozłącz tylny napęd!!!!! To jakaś podpucha , elektryk samochodowy zadaje takie pytania! Kolego emeryt ,w autach z napędem na jedną oś jest jeden czujnik poziomu paliwa ,znapędem na dwie osie jest co najmniej dwa czujniki,jeżeli się nie orientujesz to nie zaczynaj tematu od naśmiewania się.Nie miałem z tym autem wiele do czynienia dlateg...
Musisz mieć zwarcie co najmniej na tych 3 przewodach: niebiesko-żółty - zasilanie silnika, brązowo- czarny - od czujnika wstecznego biegu na światła cofania, czerwono-zielony - zasilanie świateł cofania, z bezpieczników do czujnika wstecznego biegu. sprawdzaj co jakiś czas wiązkę silnika od przewodów czujnika wstecznego w stronę ECM. Rozizoluj wiązkę...
Sprawdź zasilanie czujnika,porównaj ze sprawną stroną. Jak jesteś pewien że czujnik i wiązka ok to siedzi ster. Proste. I gdzie ten załacznik niby?
Witam pierwszy błąd to uszkodzony czujnik absu lub wiązka do niego, jest to prawe przednie bądź lewe koło nie pamiętam ale miernikiem można to łatwo sprawdzić, drugi błąd jest to jazda na magnesie sterownik skrzyni nie dostaje informacji o prędkości z tachografu
Czujnik rzadko jest uszkodzony, sprawdź wiązka pod pokrywką zaraz za zagiecien - lekko przetary to właśnie to!
Czujnik, wiązka, sterownik.
Masz uszkodzoną wiązkę od ECU do czujnika ciśnienia.
Chyba nie ma wtyczki, nie ma też modułu do czujników.
Jeśli masz miernik to sprawdź najpierw sam czujnik/wiązkę (choćby wzrokowo - śniedź).
Na początek tak jak błąd mówi do sprawdzenia masa zasilanie 5V do czujnika , wiązka do czujnika z tego co pamiętam ma być ekranowana a nie zwykłe kable , masy posprawdzaj możesz jeszcze ruszyć synchronizacje. Jak nie pomoże napisz dokładnie co robiłeś , wymieniałeś przy remoncie
czujnik wiązka laser czujnik przerwać wiązka uszkodzić wiązka czujnik
z18xe wymiana silnika elektryczna tylna klapa wymiana silnika nawiewu
ne612 ne602 smartwatch wgranie
Instrukcja obsługi pompy ciepła Nulite NE-B245/100E Kod błędu 32317 w Volkswagen Golf GTE - diagnostyka i przyczyny