W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Witam kolego o schemat do tego auta będzie raczej ciężko ale spróbuj z tych linków , dałem dlatego dwa że one są ze sobą powiązane , https://www.peugeotrczforum.com/threads/... i tu jest drugi , https://www.peugeotrczforum.com/threads/... , tam są podane linki do pobrania schematów do...
Tu nie ma co analizować skoro czujnik podmieniłeś wiązka jest sprawdzona i na 100% ok to zostaje licznik.
Na tym samym bezpieczniku co licznik jest też czujnik poziomu i temperatury oleju, do sprawdzenia wiązka do czujnika i sam czujnik. Na początek odłącz czujnik i obejrzyj dokładnie wiązkę w okolicach czujnika.
No to wyobraź sobie teraz że wewnątrz izolacji masz przerwane druciki ale przez większość czasu się stykają, na chwilę obwód się przerwie i już masz błąd w ECU. To jest czujnik indukcyjny, więc ECU "widzi" cały czas ciągłość obwodu.
Musi być to wiązka lub inny czujnik w układzie 5v z ECU. Daj kod silnika
Co stoi na przeszkodzie poszukać: uszkodzona wiązka czy ECU?
Najszybciej i najlepiej będzie zrobić diagnostykę. Podpiąć komputer. Szczytac błędy i podejrzeć parametry. Wtedy wyjdzie czy to czujnik lub wiązka czy sam licznik.
Przecież masz błąd aktywny czujnika ciśnienia w poduszce. Co tu jest niejasne? Uszkodzony jest albo czujnik albo wiązka czujnika.
Na to wygląda że czujnik pada, aczkolwiek takie objawy występują bardzo rzadko. Nie zdarzyło się że silnik przerywał, kichał, obrotomierz spadał do zera? Jeśli nie czujnik, to przełamana wiązka silnika, zanieczyszczone styki lub uszkodzenie w samym ECU. Zmierz rezystancję czujnika na zimno. Jeśli trafisz na moment kiedy nie chce odpalić, to sprawdź...
Jak czujnik i wiązka ok to wymień pompę
W młynku ze zdjęcia jest czujnik obrotów, na dole w obudowie silnika. Białe gniazdo na trzy piny w ekspresie jest wtyczka i czarna wiązka. Czy w nowym też jest czujnik, wiązka podłączona?
Przekaźnik grzałki na module. Nie będzie miał nic wspólnego z ym błędem. Co jeszcze może być powodem wyskakiwania tego błędu? Wadliwy czujnik NTC, uszkodzona wiązka elektryczna, uszkodzony moduł elektroniczny. Trzeba po kolei posprawdzać elementy.
Czyli błąd g68 i g38 pojawia się z winy tego samego czujnika? Podejrzewam w takim razie coś z wiazką od czujnika bo co by powodowało jego uszkodzenie skoro został wymieniony ,błąd g68 zniknął jakiś czas był spokój,aż wyskoczył błąd g38? Podaj jeszcze silnik jaki jest w tej A4 B5 - najlepiej symbol jeśli znasz. Błąd od G68 - 281 to Czujnik prędkości...
Wszystkie błędy na fotkach nie dotyczą silnika a tym samym usterki którą opisujesz chyba, że nie sprawdzałeś w EMS. błędy BMS dotyczą koła 5 i 6 komunikacja CAN na obwodach tych kół została przerwana być może na krótko ale błąd został zapisany. W tym układzie(BMS) jest jeden błąd aktywny z gwiazdką (*)a dotyczy on czujnika zużycia okładzin na kole 8...
Czy problemy te mógł spowodowac ten czujnik i lepiej go wymienić Mógł, jednak nie koniecznie sam czujnik: - wiązka przewodów biegnąca do czujnika (przetarta, złamana, ...) - złącze wtykowe czujnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - złącze wtykowe sterownika silnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - ... itp - uszkodzony czujnik
licznik wiec chciałem go sprawdzić zwierając przewód masowy z sygnałowym Przewody te zwierałeś przy liczniku? Czy na wahaczu w kostce do czujnika? Spróbuj powtórzyć, zwierając przewody w kostce do podłączenia czujnika. jak wskazówka licznika będzie się podnosić to odkręć czujnik i sprawdź czy jak najeżdzasz nim z różną prędkością na tarczę hamulcową...
Prawdopodobnie uszkodzony czujnik Halla, ewentualnie wiązka do niego. A co do sprawdzenia, w Internecie jest pełno rozwiązań. Pozdrawiam.
Czujnik w zamku wiązka zaśniedziałe styki w skrzynce z lewej strony bagażnika
Czujnik wałka rozrządu ma inne objawy i by jeździł, te błędy cewek dalej są po kasowaniu? To wiązka do sprawdzenia.
Witam Czujnik zużycia, obwód koła 4 Napięcie sygnału było niższe od dopuszczalnej minimalnej wartości 0,5 V. •Uszkodzona wiązka przewodów między czujnikiem zużycia a modułem sterującym. •Usterka czujnika zużycia. •Usterka modułu sterującego. W zestawie wskaźników zapala się lampka ostrzegawcza zużycia okładzin. Funkcja ostrzegania...
Wiązka elektryczna nie jest przypadkiem gdzieś uszkodzona ? Opcje są 3 : . Wiązka , czujnik , sterownik silnika .
Pierwsze słyszę by lejący wtrysk stukał. Zazwyczaj stukają jak jest zbyt duże ciśnienie. U ciebie jest brak sygnału z czujnika bądź zbyt niski sygnał przez co pompa podaje większe ciśnienie. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikiem ciśnienia paliwa. Obejrzyj dokładnie wtyczkę bo czasem tam nie łączy choć dobrze wygląda. Mosesz poszarpać...
Czujnik rzadko jest uszkodzony, sprawdź wiązka pod pokrywką zaraz za zagiecien - lekko przetary to właśnie to!
Wskaźnik paliwa: najprawdopodobniej padł czujnik Wskaźnik powietrza: najprawdopodobniej wiązka w pobliżu czujnika. Silnik: tego ci nikt nie powie - przyczyn może być co najmniej kilkanaście na początek. Bez odczytu kodów błędów nikt ci nic nie powie. Błędy można odczytać z licznika - ale pewnie masz uszkodzony wyświetlacz jak to w ciężkim Atego z tych...
W większości przypadków winę ponosi wiązka czujnika spalania stukowego. Sam czujnik - raczej rzadko. Do sprawdzenia wiązka od czujnika do ECU i przydał by sie kod błędu.
Takie coś znalazłem w sieci: P0113 Kod MITSUBISHI możliwe przyczyny Wadliwy czujnik temperatury powietrza dolotowego (IAT) Brudny filtr powietrza Wiązka czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT) jest przerwana lub zwarta Słabe połączenie elektryczne obwodu czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT) No to dobrze znalazłeś .Sprawdź jeszcze...
Skoro błąd mówi o czujniku ciśnienia to albo sam czujnik jest uszkodzony albo kabelki do niego. Co tutaj jest niejasne?? Sprawdź wiązkę do czujnika a jak wiązka będzie dobra to wymień czujnik i problem z głowy.
Jak najbardziej jest możliwość podłączenia takiego wyświetlacza. Wszystko, co potrzebne, można kupić np. z rozbitego auta, ale pewnie też jest to do kupienia w serwisie. Potrzebne ci są: wspomniany przez ciebie wyświetlacz i czujnik temperatury zewnętrznej oraz wiązka elektryczna łącząca wspomniane przez ciebie złącze C15 w okolicach pedałów z zegarami,...
To co zaznaczyłeś to czujnik zmętnienia wody: https://north.pl/karta/czujnik-zmetnieni... Pozostała Ci do sprawdzenia wiązka elektryczna i na końcu przekaźnik na module sterującym jeżeli wiązka będzie w porządku.
No tak to działa że stop ma wyższy priorytet na gazem i jak wciśniesz stop to odcina gaz (tak dla bezpieczeństwa jakby gaz się zaciął). Widocznie albo czujnik pedału hamulca świruje ale z racji że to IVECO to obstawiał bym że coś zamokło np w tylnej lampie albo wiązka od czujnika lub do lamp jest uszkodzona. Retarder jest bo on też powinien zapalać...
U kolegi co prawda w passacie ale z tym samym silnikiem okazało się, że wiązka od czujnika do ECU w jednym miejscu była przetarta.
Miałem ostatnio Zafirę z tym silnikiem i identycznymi objawami, tylko w sterowniku silnika widać było temperature -50 stopni i był też błąd od czujnika temperatury. Ale nie zawsze. Wiązka czujnik oczywiście dobre. No i że względu na drogie używane sterowniki, auto jeździ tak dalej.
Tak zdiagnozowalismy. Dobra robota ;-) Ale wiązka ciągle też może być przyczyną tyle że już czujnik masz więc najprościej będzie go wkręcić i spróbować. Na zdjęciu powyżej masz lokalizacje gdzie jest zamontowany i cokolwiek stoi na drodze ograniczając do niego dostęp trzeba wykręcić... :-( Równie dobrze przyczyną może słaby styk w kostce ale to okaże...
Wiązka elektryczna najczęściej blisko rozrusznika.
Temperatura pokojowa tzn. jaka???,otwarte okno czy nie??? ,czujnik w dłoni czy imadle???,zastanów się co ty piszesz +- czujnik działa do naprawy wiązka
licznik jest elektryczny, często pada wiązka przy wtyczce od impulsatora, czujnik obrotomierza zależy od wersji, czujnik z boku skrzyni przy kole zamachowym albo przy pompie wtryskowej mechaniczny czujnik generujący impulsy.
Witam pierwszy błąd to uszkodzony czujnik absu lub wiązka do niego, jest to prawe przednie bądź lewe koło nie pamiętam ale miernikiem można to łatwo sprawdzić, drugi błąd jest to jazda na magnesie sterownik skrzyni nie dostaje informacji o prędkości z tachografu
Po pierwsze to jest jakiś wymieniacz a nie mechanik/elektromechanik. Zmień jeśli możesz bo wpędza Cię w koszty a nic nie naprawia. Zapewne i stary czujnik był dobry ale to pomińmy, pompa pewnie też. Tak jak piszesz zostaje wiązka i przedzwonienie kabli od czujnika do pompy.
sprawa bardzo prosta albo czujnik w skrzynii biegów alo wiązka to że te rzeczy były wymieniane nic nie znaczy gdyz wiazki się często przecieraja a czujniki sa z podruby i czesto nawet jednego dnia nie działaja najproscie podłącz na chwile inny czujnik i jak przestanie skakac to mamy wine czujnika a jak dalej skacze to wiazka proste W razie w smiało...
Załóż w miejsce pływaka rezystor 100 czy 200 omów i pojeździj trochę. Wskazanie powinno stać cały czas na jednej wartośći. Jak stoi to czujnik uszkodzony, jak się zmienia to wiązka albo licznik. Sprawdzanie na rozłączony czujnik niewiele da, bo układ widzi to jako błąd.
1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
Czujnik prędkości koła, obwód koła 2 Usterka: Awaria w łańcuchu elektrycznym. Powody: Zwarcie lub przerwa w obwodzie z powodu uszkodzenia wiązki przewodów, złącza lub czujnika prędkości koła. Awaria modulatora. Uwagi: Lampka ostrzegawcza ABS świeci się i kilka funkcji użytkownika związanych z awarią hamulców. Rozwiązanie: Sprawdź złącza elektryczne,...
Brak masy do czujnika wałka rozrządu lub sam czujnik do wymiany. Pewnie uszkodzona wiązka. Brak sygnału prędkości. Też trzeba się temu przyjrzeć, wiązka lub sam czujnik w skrzyni.
Rozumiem że ciśnienie w instalacji jest? Problem tkwi w czujniku ciśnienia minimalnego. Trzeba go wymienić. Czujnik znajduje się z tyłu w prawym dolnym rogu. Jest włożony do pompy obiegowej od góry i przychodzi do niego wiązka przewodów. Druga tymczasowa opcja. Ustawić parametr 247 w menu serwisowym na 0. Wtedy wyłączymy czujnik ciśnienia.
Nie ma żadnych napięć. Czujnik generuje sam sinusoidę AC. Potrzebny ci oscyloskop by sprawdzić sygnał. MOŻE, ale tego nie wiem na pewno,ECM generuje jakiś bias voltage do kontroli obwodu . Wtedy można by sprawdzić czy wiązka ok. A jak chcesz mieć pewność to :oscyloskop,odczyt błędu,pomiar wiązki. Dodano po 58 No i pomiar samego czujnika multimetrem.
Cześć, przy prawidłowym montażu nie powinno nic haczyć. Może przypadkowo aktywowałeś funkcję blokady zamka, tak zwana blokada przed otwarciem przez dzieci? Aby wykluczyć czujnik zamknięcia drzwi, podczas cyklu otwórz delikatnie drzwi, zmywarka powinna przestać pracować. Po ponownym zamknięciu po chwili powinna kontynuować zmywanie. Za prawidłowe działanie...
Po włączeniu ekspresu od razy włącza się "Automatyczna konserwacja" słychać jak by coś się uruchamiało po czym napełnia się wodą ," Ust.naczynie 600 ml pod dyszami" ,OK ,Napełnianie maszyny, Po czym jeszcze raz to samo i komunikat " Odłączyć i ponownie lub użyć aplikacji. Brak odczytu przepływu wody. Do weryfikacji - przepływomierz , wiązka przepływomierza,...
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
1.4 - Z14XEP Wiązka była oryginalna. No to powinny być dwa przewody na kostce czujnika sprzęgła, czarny: +12V po przekręceniu kluczyka, i szary: sygnał do sterownika sinika. Sprawdź próbówką czy jest 12V po przekręceniu kluczyka, jeśli nie ma to być może trzeba włożyć bezpiecznik do skrzynki pod maską (5A nr 33) Jeśli jest to sprawdzić czy sygnał dochodzi...
czujnik wiązka laser czujnik przerwać wiązka wiązka czujnik dioda
lexia sterowniki interfejsu ocieranie silnika podsłuch podsłuchu
wzmacniacz sluchawkowy wzmacniacz sluchawkowy
Renault Midlum DXi 270 2010 – biały dym po odpaleniu, przyczyny, diagnostyka, EGR, wtryski Opel Zafira B Z18XER brak sterowania wtryskiwaczem cylindra 3 – Simtec 71/75, P0203, diagnostyka