Pompa na filtrze paliwa pewnie nie żyje
Witam. Proszę o zrozumienie dla nowiucjusza na forum i typowego laika. Wiele potrzebnych mi wiadomości zawsze znajduję na tym forum, ale do tego jakoś nic nie powiązałem. Posiadam czujnik wstępnego ciśnienia paliwa (30-419kPa / 318-4750mV) i chciałbym go zastąpić potencjometrem lub czymś innym aby samemu regulować wstępne ciśnienie paliwa dla sterownika....
Jutro będę badać co i jak, dzisiaj wrzucę kody błędów. Dodano po 5 13573 System podgrzewania wstępnego-nieprawidłowe działanie; 4704 Czujnik ciśnienia wstępnego paliwa-nieprawidłowe działanie; 1024 System recyrkulacji spalin-nieprawidłowe działanie; 7728 Regulacja lub nastawnik ciśnienia doładowania-nieprawidłowe działanie;
Czujnik temperatury paliwa zapewne.
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Czujnik by się kończył czy może coś z instalacją? Takie pytania musisz zadać wrózbicie. Tego nikt nie wie bez sprawdzenia. Z doświadczenia padają czujniki. 0094 ciśnienia zasilania paliwem- błąd niezdefiniowany. Do sprawdzenie filtr paliwa, filtr wstępny, separator jeśli masz.
a czujnik temperatury dobry ? nie chodzi o wskazania temp. tylko sterowanie świecami trzeba też sprawdzić pompe wstępnego ciśnienia i przede wszystkim czujnik temp. paliwa w Chrzanowie mam namiar na gościa do dizli sam warsztatu nie mam reszta na mejla lub tel
Nie odpalisz z tym błędem rozumiesz ? A tam jest w ogóle +5V ? na zasilaniu ?? on nie widzi zbyt niskiego ciśnienia paliwa tylko nie widzi czujnika.[/i]
zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
Coś tutaj nie pasuje w tym opisie. Pompa CR nie zasysa paliwa ze zbiornika tylko wstępna. A po drugie możesz mieć problem z zaworem na pompie, wiązką ,ECM itd. A czujnik ciśnienia paliwa jest jeden.
Może być pompa wstępna, pompa CR, zawór regulacyjny, czujnik ciśnienia. Bez diagnozy, najlepiej kogoś kto się zna się nie obejdzie. Ewentualnie jak Cie stać to wymień wszystko co wymieniłem i zadziała.
Gruszka nowa dodatkowo założyłem zaworek zwrotny i nic natomiast zauważyłem że delikatnie poci się obudowa filtra paliwa pompa wstępna na pompie wysokiego ciśnienia wymieniona i elektro magnes nowy Dodano po 2 Co jeszcze zauważyłem brak mocy na starcie dopiero od ok 2000obrotow czuć że idzie i obroty na biegu jałowym 600/700 Dodano po 1 Pompa jest sucha...
Jaki jest dokładnie nr. błędu ? Pompa wstępna podaje paliwo ?
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Volvo FL280 - 2007 r. Zapala błąd MID128 PSID96 FMI1. Auto podczas jazdy traci moc, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie do czasu, aż znów wyrzuci błąd. W aucie wymieniona pompa wstępna paliwa, 2 pompy jednostkowe, zregenerowane wtryskiwacze, wymienione obsady wtrysków, zmieniona wiązka silnika. Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej,...
Wymienione 2 pompy paliwa plus wstępna, sprawdzone wtryski, czujnik ciśnienia na listwie, nie pali nawet na plaka. Przejechane 300 tys. Błąd - tylko wyświetla się geometria turbiny, usterka wewnętrzna ma na to wpływ. Na tej usterce auto jeździło.
Ok, to juz cos, Cos dziwnie ze napięcie spada na czujniku, 0,48V na czujniku to jakby 0 bar na listwie, ze spada w trakcie kręcenia to jakby sie podciśnienie robiło na listwie zamiast ciśnienie :)) O odpaleniu można mówić dopiero gdy na pin sygnał czujnika ciśnienia paliwa masz powyżej 1V (1,1 -1,2) rożnie dla rożnych układów czyli ponad 180 Bar. Zobacz...
Koledzy kompresor oraz pompa wstępna zostały wymienione na nowe oraz czujnik ciśnienia paliwa było to w czerwcu 2017. Problem z czujnikiem powrócił i został czujnik wymieniony na nowy w wrześniu. Wymiana czujnika do tej pory rozwiązywała problem aż do teraz. Raz na jakiś czas zapala się ostrzeżenie silnika i obcina moc. Coś czuję, że winne są kable...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
tylko nie wiem czemu gasnie Bo nie wiesz jak działa sterowanie silnika. Więc bądź uprzejmy swoje "porady" zachować dla siebie, na przysżłośc. Problem jest wybitnie z paliwem =- bez diagnostyki można sobie wróżyć. Wstępnie należało by znbadać czujnik ciśnienia paliwa, czy sygnał nie ginie/rośnie ponad wartość krytyczną.
Całą listwa wtryskowa podmieniona z czujnikiem ciśnienia i z regulatorem ciśnienia. I bez zmian. Ciśnienie jakie generuję pompa wstępna to 0.40mpa czyli 4 Bar. Nie posiadam zegara aby zmierzyć ciśnienie pompy CR
Sprawdziłem wtyczke czujnika i membranę na regulatorze ciśnienia paliwa,wszystko okej. Dzisiaj przyszedł aparat zapłonowy z czujnikiem halla,po wymianie i wstępnym ustawieniu zapłonu odpalil. Jutro bede ustawiał z pomocą lampy stroboskopowej. Dzięki za pomoc,temat do zamknięcia ;) Dodano po 6 Czujnik halla
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Występowanie kontrolki EDC, powoduje zamrożenie ramki z konkretnym błędem lub błędami. Więc diagnostyka komputerowa musi wykazać elementy stanowiące problem, o ile była robiona. Problem, może leżeć po stronie: pompka wstępna ,pompa paliwa ,zawór Cvt, czujnik ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, filtr paliwa.
Wtryski sprawdzone na maszynie, sprawdzone pod względem mechanicznym i elektrycznym. W pompie wysokiego ciśnienia były wytarte ząbki wstępnej pompki, ale zostało to naprawione. Nie pamiętam, z jakiego komputera korzysta mechanik. Póki co rozłożył ręce i podejrzewa czujnik ciśnienia na listwie. Trochę opiłków na nim było, ale nie ma 100% pewności, czy...
Zobacz w blokach wysterowanie pompki wstępnej. Będziesz mógł ocenić czy to sterownik, czy soft?
Auto odpala normalnie, pracuje równo, nie dymi, nie brakuje mu mocy. Praca silnika na wolnych obrotach wydaje się być poprawna, choć jest trochę głośniejszy i pracuje bardziej twardo. Natomiast podczas przyspieszania wyraźnie klekocze jak stary diesel. Słychać wyraźnie spalanie stukowe. Irytujące rechotanie. Sprawdzone wszystko co możliwe, rozrząd,...
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Zaworek wyciągnąłem nie zauważyłem żadnych pęknięć, sprężynka daje sikę nacisnąć małym śrubokrętem i po puszczeniu zamyka zaworek, wygląda na działający poprawnie. Pompa zasilająca jest nowa a przynajmniej na taką wygląda mówiąc w prost jak by ją ktoś zamontował kilka dni temu. Jutro jeszcze zdemontuje czujnik ciśnienia paliwa i wkręcę manometr by mieć...
Pompy vaccum nie usłyszycie na zapłonie O ilę się nie mylę to to jest na pompowtryskiwaczach, które zasilane są paliwem z tandempompy (vacupompa+pompa paliwa) na wałku rozrządu a ona zasilana jest pompą elektryczną w baku paliwa i chodziło mi właśnie o nią. Tandempompa bez wstępnego ciśnienia (ok. 3,5bara) z pompy w baku nie bedzie działać prawidłowo....
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Cześć. Mam ducato 2.0 ale problem miałem podobny. Trzech mechaników próbowało go rozwiązać i niestety bez efektów. Na ich życzenie kupiłem zawór regulacji ciśnienia na pompie, czujnik ciśnienia na listwie, czujnik położenia wałka i po za wydaną kasą nic się nie zmieniło. Jeden z mechaników powiedział, że trzeba zająć się pompą i wtryskami. Kwota jaką...
Podłącz się pod listwę paliwową i sprawdź czy utrzymuje ciśnienie po zgaszeniu. Jeśli brak jest ciśnienia to nie ma wstępnych warunków do odpalenia. Zawór jest chyba w pompie paliwa w zbiorniku w tym aucie. Tam nie ma przelewu ,do listwy jest podłączony jeden przewód,więc jak paliwo się cofnie to od razu chodził nie będzie jak trzeba. Można obstawiać...
Witam :) Posiadam Peugeota 206 2.0Hdi W trasie zapaliła mi się kontrolka check. Od dłuższego czasu silnik zaczął głośno pracować metalicznie stukanie kiedyś działo się tak na wolnych obrotach.Dźwieki dochodzą od strony rozrządu(podejrzewał bym napinacz)ale jest tak tak niewiele miejsca że ręki nie można wsadzić. Podłączyłem komputer i wyskoczyły mi...
1) Jeden kabelek więcej we wstrząsowym to pewnie tzw Pre-alarm i mozesz go olać, jak podlączyć,to prostę wiesz jak działa dioda? wyseparuj wyjścia i juz. 2) Nie mam pojęcia 3) Jeśli w bagażniku odkręcisz dekielek pompy to zobaczysz tzw wejscie ssanka pompy,bedziesz miał tam kostkę zasilającą między innymi pompe paliwa. Golf powinien mieć pompowanie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Pompy wstępnej w tym systemie nie ma - jest tylko gruszka. Oczywiscie gruszka robi się twarda i paliwo do pompy Hp dociera. Ciśnienia na listwie nie ma wg. pp2000 i fizycznie myślę też go nie ma, skoro czujnik widział 8 bar ze sprężarki i jest sprawny. Wtej chwili nawet wtryski odkręciłem od listwy i zaślepiłem żeby je wyeliminować.
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
To najlepiej poszukaj kogoś kto ma Clipa do renault i napisz numer błędu . A sam błąd mówi o obwodzie przekaźnika ciśnienia paliwa więc już wiemy coś więcej i na tym wstępnie musisz się skupić, przejrzyj instalację do czujnika na początek ;)
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Cześć, Mam problem z silnikiem Deutz TCD 4.1 L4 w wózku widłowym. Zaczęło się od pojawiającej się migającej kontrolki świec żarowych i spadku mocy. Występowało to głównie podczas jazdy przy agresywnym puszczeniu pedału gazu. Aktualnie mamy już duży problem przy próbie uruchomienia wózka. Bez płaka nie podchodzimy. Odczytaliśmy błąd niskiego ciśnienia...
Jeżeli nie nic nie blokuje przepływu z zbiornika do filtra , to zrób test przelewów wtryskiwaczy i pomp wysokiego ciśnienia. Możesz sprawdzić ciśnienie manometrem żeby wykluczyć czujnik ciśnienia, DAF XF 106 ma taki sam silnik i układ paliwowy MX11 i MX13 różnią się tylko pojemnością skokową i rozmieszczeniem komponentów (osprzętu) na silniku. Jest...
Czujnik nox przed katalizatorem ma zwarcie i raczej cudów niema żeby się sam naprawił , a ciśnienie masz za małe . Niskie ciśnienie na pompie wstępnej może powodować wiele czynników od niedrożności przewodów paliwowych i filtrów , a także wtryskiwacze (test przelewu) pompy wysokiego ciśnienia, zawór paliwowy na szynie paliwowej i zawór powrotu z pomp...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
(...) . Gdyby pompa była uszkodzona to raczej by nie ustępowało w ogóle , to samo myślę o map sensorze. On od początku miał odłączoną sondę bo niby powodowała problem, ale działał ok. Od czasu problemu kupiłem nową oryginalną, ale czy jest podłączona czy nie - różnicy brak. Samochód bez katalizatora i bez lpg Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego...
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
Witam serdecznie jestem tu na forum nowy za wszystkie błędy z góry przepraszam. Jestem posiadaczem opla vivaro 1.9 CDTI 101km z autem jeżdżę już ponad dwa lata i nie miałem większych problemów, aż do czasu jak zaczął ciężko palić mechanik zdjagnozował zepsucie się czujnika regulacji ciśnienia na pompie. Ok czujnik wymieniony auto pali od strzała ale...
Zbiornik trzeba zwalić od spodu w dół inaczej się nie da, ale ..., nie ma dodatkowej pompy paliwa :). Pompa CR robi wszystko. Jakie masz błędy ? zdarzały się problemy z uszkodzonymi przewodami paliwowymi od zbiornika, ale wtedy cały czas się zapowietrza najgorzej jak dłużej postoi. Miałem też przypadek uszkodzonego w zbiorniku przewodu (Focus 2007)...
to nie to, bo pisalem że z opcoma wysterowanie idzie. dziś pomierzyłem zasilania na sterowniku są ok, poruszałem wtyczą czujnika ciśnienia na listwie CR i pompka się odezwała, aż taki wpływ by miał ten czujnik na prace pomki wstępnej? ciśnienie wstępne skacze miedzy 0,2 0,4 Mbar. po lekkim nagrzaniu znowu zgasnął.
Witam wszystkich Nawiązując do tematu mam problem ze swoim autkiem nie odpala, na samostarcie pali od strzała , na forach wyczytałem że czujnik położenia wałka rozrządu, owego wymieniłem na oczywiście oryginał nie pomogło podjechałem do kolegi na kompa faktycznie był błąd NR : DF-186 Obwód podgrzewacza wstępnego świec,brak sygnału lub sygnał nie prawidłowy....
Przepraszam, że post pod postem. Zacięty był zaworek w pompie wstępnej, przeczyściłem i teraz na wolnych obrotach jest 4,5 bara na pompie wstępnej, więc ok. Zauważyłem, że np na 3 biegu jak wcisnę gaz do końca, to dochodzi do 3 tyś obrotów i nie chce dalej przyśpieszać. Jak wciskam gaz powoli to wchodzi na ponad 4,5 tyś. Maksymalne ciśnienie jakie mi...
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
Mam problem z rozruchem - tylko na zimnym w moim Seacie Leonie 3 2.0 TDI 184km CR z 2014 roku (silnik CUPA). Rozruch jest dość kapryśny – czasami auto odpala na dotyk, a innym razem muszę kręcić rozrusznikiem przez nawet 5 sekund. Do tej pory wymieniłem już kilka części: filtr paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu,...
Dzięki Wszystkim za zainteresowanie. Ciśnienie na biegu jałowym wynosi około 280 bar. Spadki występują tylko w chwili gdy przygasa lub gaśnie. Gdy silnik chodzi poprawnie nie ma żadnych spadków na biegu jałowym. Zatankowałem ostatnio dwa razy to lepsze paliwo, pojeździłem trochę i jest trochę lepiej. Już tylko przygasa a nie gaśnie i zdarza się to coraz...
Cześć Mam problem z wahaniami ciśnienia w bmw 330d M57n czyli CR II-giej generacji, wymieniłem już wszystko łącznie z czwartym kpl. wtryskiwaczy. Zawór dozujący i przelewowy w pompie nowy, czujnik ciśnienia cr, zawór dozujący DRV na listwie nowy. Pompy paliwa, wstępna i w progu nowe. Wiec zacząłem sprawdzać kable. I moje pytanie brzmi czy zawór na szynie...
Miałem podobny problem w silniku 2,2HDi. Błąd pojawiał się po ostrej jeździe, przy ponownym uruchamianiu silnika. Obstawiałem regulator ciśnienia na pompie. Jak na razie (kilka tys. km) pomogło wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika i oczyszczenie filtra wstępnego, który stanowi zintegrowaną część z pompą paliwa. Co ciekawe nie był specjalnie brudny,...
Witam, mam mercedesa w163 ML 270 CDI i ten sam problem... Męczę go od grudnia ! w tym czasie: wtryski sprawdzone 2x pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji, czujniki na listwie CR NOWE wymienione, sitko w zbiorniku sprawdzone- czysciutko, filtr paliwa 2x mann-filtr a tera kneht, Komputer silnika zmieniony z innego 100% sprawny, instalacja do czujnikow...
Wykręć czujnik temperatury z bloku silnika, od góry przy pierwszym cylindrze. Na wolnych obrotach powinno być minimum 4,5 bara do ok 6,5 na wysokich. Przy 3-4 cylindrze masz zawór przelewowy 4,6 bara, nie zamyka się na 100%, ale to ciśnienie w bloku musi utrzymać. Problemy z utrzymaniem ciśnienia mogą być przy nieszczelnościach na wtryskach, podkładki...
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
Witam ponownie . Synchronizacji nie mogę sprawdzić na Delphi ale udało mi się sprawdzić ciśnienie paliwa i pokazuje nawet 1500bar kody usterek to P0109 regulator ciśnienia paliwa - sygnał za niski P1122 nieprawidłowa korelacja sygnałów z potencjometrów 1 i 2 pedału przyspieszenia P0193 Obwód czujnika ciśnienia szyny paliwowej , wysoki sygnał wejściowy...
Witam szanowne grono po latach . Znów potrzebuję Waszej pomocy. pacjent actros 334 ak 6x6 mp1 2002r. Vin WDB9521821K812635 Szukam przyczyn ,nie do końca moim zdaniem poprawnego działania silnika. Brakuje chyba mocy , przy wduszeniu pedału gazu pod obciążeniem, potrafi dość mocno przykopcić na czarno, wciskając gaz stopniowo nie ma tego . Zrobione pompy...
Witam. Auto jak w tytule. System paliwowy Bosch, z pompką wstępną w zbiorniku, zaworem regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr, a na szynie jest tylko czujnik ciśnienia paliwa CR. Auto przyjechało z Niemiec z taką usterką...odpala, pochodzi 3-5 sekund, silnik zaczyna gdakać( przypomina pracę stukową) i gaśnie. Po podpięciu komputera rzuca błąd: Regulacja...
Witam wszystkich, proszę o pomoc, jestem od niedawna posiadaczem Renault Midlum 180 z 2004 r. silnik 4116 cm3 128 kW, przebieg 560 000. Zrobione wtryski, wymieniona głowica z elektrozaworami na pompie, wymieniony zawór na szynie że o oleju i filtrach nie wspomnę. Problem polega na tym, że w trakcie zdjęcia nogi z gazu zapala się kontrolka awarii wtrysku,...
tak wiem o tym ale chcieliśmy również sprawdzić sterownik VECU czy pracuje poprawnie i trzeba było imoo zamienic niestety ciągle mało mocy, Pompowtryski i wtryski wymieniał nam servis i je kalibrował. Ciśnienie paliwa mierzę manometrem przykręcam do filtrów paliwa ma idealne ciśnienie jak nówka bo pompa wstępnego ciśnienia też nowa ma 3,8-4 bar na filtrach...
Pomiary ciśnienia wykazały podciśnienie :cry: Bezpośrednią przyczyną było zatkanie zaworka zwrotnego w króćcu łączącym wąż zasilający z obudową filtra paliwa(tego mniejszego - wstępnego). To skutek. A przyczyną pierwotną buło założenie sitka na smoku na powrót a nie na wąż ssący. Jakiś czas temu zleciłem w serwisie wymianę czujnika poziomu paliwa i...
Ciśnienie paliwa dobre? Może regulator się posypał lub powrót paliwa niedrożny i podaje ciśnienie paliwa tyle ile pompa wydoli (2 i pół raza tyle ciśnienia ile potrzeba) Jeśli jest kontrolka zaświecona przy pracy silnika ro rejestruje konkretną niesprawność. Tak strzela w dolot? Do kontroli czujnik położenia wału , cewki zapłonowe i rozrząd czy pasek...
Witam mam problem ze scenikiem 1.5dci 74 kw (101 km). Mianowicie co się dzieje po wymianie rozrządu i przejechaniu 400 kilometrów renia zaczęła dusić się i gasnąć przy ruszaniu i podczas dodania gazu w granicach 1500-2200 obrotów,no i silnik stracił na mocy pierwsza wersja wtryski, niestety to nie to wtryski jak najbardziej sprawne. Po podpięciu pod...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Odświeżę, kolejny mechanik we wstępnej rozmowie stwierdził zacierający się regulator ciśnienia paliwa. Mam znajomego handlującego używanymi częściami, więc przełożyłem od niego regulator, wyjechałem - ok, na prostej przycisnąłem i to samo.. Auto zgasło, poczekałem chwile, dało się odpalić i jedzie dalej. Wymienił bym jeszcze ten czujnik ciśnienia paliwa,...
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny...
Witam mam mały problem z moją renią premium 420dci 2003r auto chodziło normalnie pojechało na awarię abs były dwa czujniki i pedał hamulca do wymiany i się zaczęło auto nie odpaliło bez plaka wymiana wszystkich filtrów paliwa sprawdzenie układu szczelności nowa pompka wstępna pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji wtryski sprawdzone wszystko zicher...
Nie jest to usterka elektroniczna bo na plaku auto pracuje normalnie Skąd ta pewność? Wystarczy aby zanikł sygnał z czujnika położenia wału, wtedy wysterowania na wtryskiwacz nie będzie, a na "paliwie zewnętrznym" będzie chodził. Podmieniam bo mam taką możliwość i dla twojej wiadomości staram się eliminować możliwe przyczyny Co z tego że podmienisz...
DF325 Sporadyczny Układ recyrkulacji spalin\r\nRóżnica ujemna DF186 Sporadyczny Obwód podgrzewacza wstępnego świec\r\nBrak sygnału lub sygnał nieprawidłowy DF176 Sporadyczny Obwód sterujący niską prędkością zespołu wentylatora\r \nZwarcie z +30 DF197 Sporadyczny Informacja o ciśnieniu paliwa\r\nZbyt duży spadek ciśnienia DF197 Sporadyczny Informacja...
Witam wszystkich, witajcie. Prowadząc ożywioną dyskusję ze "zdunvw" i za jego namową, chciałem dorzucić coś od siebie do tego tematu, bo sądzę, że może to pomóc, tym którzy już opadają z sił😉. Ja ze swoim problemem walczyłem od wakacji, aż do teraz. To jakieś 7 miesięcy i bynajmniej po tym okresie stwierdzam, że dobrych fachowców od MB, to szukać...
(...) sekund po wciśnięciu pedału przyspieszania. Turbo nie zalacza się. Sterownik się zgrywa i wgrywa po obd Doszedłem do tego że nie ma 5v na czujnikach - co to może być? Gdzie jest zwarcie?, mieliście taki przypadek? Błąd dtc 0641 https://obrazki.elektroda.pl/8413375000_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Na podstawie...
Witam Jeżeli chodzi o odcięcie paliwa, rzeczywiście czujnik EBS. Na komputerze w trakcie jazdy pokazywało , że tylna oś jedzie ok 7km szybciej niż przód. po odpięciu czujnika wszystko wróciło do normy. Na warsztacie do oczyszczenia piasty i koronki bo prawdopodobnie nie dają sygnału na czujniki i auto głupieje na obrotach. Jeżeli chodzi o sprawę odpalania...
Kolego, wyjaśnił byś jeszcze raz problem , czy gaśnie i po ponownym włączeniu rozrusznika odpala? czy też gaśnie i nie da się go odpalić bo rozrusznik nie kręci? Pytam bo jest w tym temacie trochę za dużo nieprecyzyjnych informacji. Jak gaśnie podczas jazdy i nie odpala przez brak reakcji rozrusznika, to problem ewidentnie po stronie elektrycznej możliwe...
Witam, dostałem auto w którym problem jest z dopisaniem fabrycznie nowych wtryskiwaczy. Diagbox przyjmuje kody, później kolejnym krokiem w przypisywaniu jest adaptacja(uczenie) nowych wtryskiwaczy i tutaj pojawia się problem w postaci komunikatu, że uczenie niezakończone z powodu niestabilnego ciśnienia paliwa (nierównej pracy). Komunikat wywala po...
witam mam mały problem z vectra c z 2006 roku z silnikiem 2.2 direct a mianowicie samochód nie wkręca sie na obroty jego maksymalny zakres nawet na postoju to 3000 rpm podłączyłem go do swojego luncha i wyszło wypadanie zapłonów na 4 cylindrze świeca rzeczywistości lekko okopcona. Natomiast po wymianie cewki zero poprawy wyskoczył kolejny błąd tym razem...
Gdzie jest umiejscowiony czujnik gazu w ciągniku Case Farmall 85A? AI: Dlaczego potrzebujesz zlokalizować czujnik gazu w ciągniku Case Farmall 85A? Czy chodzi o konserwację, naprawę czy wymianę? Świeci się kontrolka kod błędu 3003. AI: Czy zauważyłeś jakieś problemy lub objawy związane z czujnikiem gazu, które mogłyby pomóc w diagnozie? Podwyższone...
Witam, Odkopię i przyłącze się do tematu mam nadzieje, że prawidłowo. Mam Citroena C4 2.0HDI 136KM z 2006 roku. Auto przy wysokich prędkościach(ok.160-170km/h) traci moc, spada prędkość i zapala się żółta kontrolka silnika, następnie po ponownym uruchomieniu moc wraca. Robiliśmy diagnostykę i wyświetliły się następujące błędy: - P1351 Przekaźnik wstępnego...
Auto przyholowane.Mechanik stwierdził że to elektryczna usterka.Ustaliłem,że pompa w zbiorniku podaje za małe ciśnienie(wg.Autodaty ma byc 2,3 bar a było 1.2) wymieniłem ale nie pomogło.Błedów brak,obroty silnika widzi,temp powietrza,cieczy,immo, masy i zasilania sterownika prawidłowe.Jedyne co mnie dziwi po odkręceniu sterownika od masy brak działania...
Ja miałem w stilo 1.9jtd problem z czujnikiem położenia wału. Czujnik musi działać poprawnie cały czas nie tylko na rozruchu. Inaczej komputer wyłączy Ci silnik. Kontrolkę "check engine" wyrzuci albo i nie. Czujnik został już ponoć sprawdzony i wszystko z nim ok. Pozostaje kwestia ciśnienia paliwa, gdyż po zgaśnięciu to jedyny błąd jaki wywala :( "...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Witam pięknie ! ;) Potrzebuje pomocy z kangurem, mianowicie auto zgasło podczas jazdy i nie zapala. Wstępnie ustaliłem zapowietrzony układ, odpowietrzyłem zapalił przejechał 500 metrów i nastąpiła śmierć kliniczna. Podłączony pod Clipa pokazał jeden błąd: świece żarowe obwód przerwany. Kangur jest na wadliwej pompie Delphi więc podejrzenie padło na...
Witam. Pacjent: Peugeot Beeper Teepe 2009r. 1.4HDi 70 PS. Problem: Odpala i gaśnie po 1-2 sek. Przed awaria auto stało w garażu blokowym (blaszak) z kiepską wentylacją ale po 5x męczeniu rozrusznikiem zagadało i parametry cisnienia paliwa turbo itp były w normie, poza niskim przepływem powietrza na poziomie 170mg/suw na wolnych. Auto miało moc, nie...
Pomęczę Was jeszcze moim przypadkiem. Dorwałem właśnie serwisówkę do tego silnika i zacząłem studiować magistralę paliwową. Oto parę wniosków wprost z tekstu, nie są to moje teorie tylko tłumaczenie instrukcji napraw: - silnik ten nie posiada wstępnej elektrycznej pompy paliwa która zasilałaby pompę wysokiego ciśnienia. - ścieżka zasilająca pompę wysokiego...
Jak kolega wyżej. Obydwaj nie wiecie jak działa elektroniczny czy elektryczny system wtrysku, a zabieracie głos, wprowadzając zamęt swoimi "poradami". Napiszcie mi proszę, do czego potrzebny jest czujnik wału w systemie K-jetronic, oraz co z nim wspólnego ma system Motronic? no niestety Najprostszym rozwiązaniem układowym uruchamiania pompy paliwa...
Witam wszystkich, Auto z którym toczę tą nie równą walkę to Citroen Berlingo 1.6 HDI 75 KM, rok produkcji : 2007, symbol silnika : 9HW ( układ wtryskowy firmy BOSCH - bez pompy w zbiorniku ) Ale zacznijmy od początku ... Samochód jest w moich rękach już ponad 4 lata. Nigdy nie miałem z nim jakiegokolwiek nawet najmniejszego problemu. Niestety będąc...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
A więc od początku... Auto trafiło z problemem uruchamiania silnika. Po podłączeniu CDIF/2 bardzo wolno rosło ciśnienie na szynie CR, wymontowałem 4 wtryski i pompę wysokiego ciśnienia, wysłałem do autoryzowanego serwisu Bosch. Wymieniono pompkę wstępną, wałek pompy, komplet uszczelek. Wtryski zrobione: 2 w fazie III, 2 sprawdzone - sprawne. Układ paliwowy...
czujnik wstępnego ciśnienia czujnik ciśnienia paliwa filtr wstępnego pompce paliwa
punto nierówno pracuje nieprzydzielony obszar dysku skrzypi amortyzatory
behringer b112d zasilacz multiswitcha
Bufor ciepła 1000l - czas działania i efektywność Skutki zatkania otworu wentylatora w łazience