Niekoniecznie, był też czujnik termiczno-czasowy, wtryskiwacz szedł z 50 rozrusznika i zamykał się przez ten czujnik.
Na dole skrzynki bezpiecznikow, opisany M. B jest od migaczy, a W od wycieraczek.
Sprawdź przekaźnik od wtrysku
Masy potrzebne są trzy, dwie do sterownika i jedna do cewki, możliwe, że z wiązki wychodzi już tylko jedna i rozdziela się we wiązce, wystarczy przedzwonić miernikiem. Plusy potrzebujesz, czarno niebieski pin 40 na sterownik, to jest zasilanie po zapłonie. Pin 62, czerwony plus stały. Żółto zielone zasilanie na osprzęt typu czujniki, wtryskiwacze itp...
A może silniczek krokowy? Brak podstawowych danych pojazdu - silników GSI było więcej niż jeden.
Witam opornik o o wartości oporności wtrysku powinien pomóc...
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
do tego czujnika potrzebujesz podlaczyc drugi taki sam czujnik jako czujnik kalibracyjny. Mysle ze dla ciebie proscie bedzie wymienc na nowy czujnik cisnienia a612 a4.0 pamietaj zeby przy zbieraniu mapy zaznaczyc auto odczyty i wybrac przedzial obrotow w jakich zamierzasz zbierac punkty. Co do obrotow pewnie masz zle ustawiona w ustawieniach rodzaj...
wymienić można tylko na wtryskiwacze 1 ohm z czujnikiem bosha
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Naprawić. Jest napisane co jest uszkodzone. Wtryskiwacz, czujnik temperatury płynu, to tak na początek.
sygnałowego z alternatora z zacisku D. Nie D tylko W. Możliwości masz kilka: -nakleic magnesik na koło pompy + kontaktron bądź hallotron(robiłem tak raz w maździe) -czujnik piezo na rurkę wtryskiwacza. -czujnik indukcyjny z koła wieńcowego (jak miały stare Peugeoty)
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Czujnik wału , cewki, wtryskiwacze, połączenie rozrusznik -akumulator-alternator , masy itp
Co to jest czujnik otwarcia dyszy? A nie czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza przypadkiem?
Witam. Sprawdz czujnik sterujący pracą wtryskiwacza rozruchowego,może nawalił. Ja kiedyś tak miałem.
Mowisz - masz 1 Pompa wysokociśnieniowa regulowana ilościowo 2 Akumulator ciśnieniowy (Rail) 3 Zawór ograniczający ciśnienie 4 Czujnik ciśnienia Rail 5 Wtryskiwacze 6 Elektroniczne urządzenie sterujące 7 Inne czujniki i aktuatory Co do demontazu i montazu to podaj typ silnika. Pozdr
Na wstepie poduagnozuj jeszcze innym testerem,przy takich numerach to przymus. Pozniej zacznij drazyc podstawy,np czy sterownik ma wszystkie zasilania,masy itd. Sprawdz w parametrach czy wogole masz zezwolenie na rozruch od immo. Czy ster widzi obroty wału,co sie dzieje z cisnieniem na CR itd.Cała masa podstwowych tematow do sprawdzenia.
czujnik temperatury w map sensorze. Wtyczka wtryskiwaczy pod kolektorem. Wtryski liczone: 1 od koła zamachowego.
czujnik położenia iglicy wtryskiwacza To silnik 1.9 dci. ???
Czujnik prędzej zalewałby na ciepłym. A może wtryskiwacz już wykończony?
Ciągnie ci lewe powietrze.Ew.zwarcie wtryskiwacza.
Zamien wtryski np 1 z 4tym i jak blad sie przeniesie to bedziesz wiedzial ze to wina wtrysku nie wiazki czy ecu . Z predkoscia to sprawdz kostke czujnika , wiazke .
Czy wtryskiwacz CNG można zastąpić opornikiem, żeby ECU nie widział braku wtryskiwacza? Czy może jest jakieś lepsze rozwiązanie? Podobnie pytanie do czujnika ciśnienia gazu. Napięcie zasilania czujnika 5V.
"Kabelek od czujnika sterownika wtryskiwaczy". Co to takiego?
Na plaku powinien zagadać bez dwóch czujników a nawet bez wtryskiwaczy, coś sknocone mechanicznie tak jak Paweł pisze.
Witam serdecznie problem jak w temacie co steruje wtryskiwaczami Skoda Felicia 1.6 97' nie widzę żadnego czujnika.
oporność między 80-120 Ω
Samego silnika nie, ale sterownik silnika oraz osprzęt silnika (wszelkie czujniki, wtryskiwacze) i owszem.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
1 wtryskiwacz, czujnik temperatury paliwa
Podpiąłem dzisiaj pod komputer i wywaliło takie błędy jak sygnał wyjściowy zapłonu 1, czujnik lambda, wtryskiwacz cylindra 4.
P0201-Wtryskiwacz P0130-Czujnik tlenu P0100-Masowy miernik przepływu powietrza P0505-Silnik regulujący prędkość na biegu jałowym
Witam. Trafiłem na ten temat i widzę wypowiedzi które od razu autora tematu zniechęcają do odpuszczenia tematu. Kilka lat temu przyszedł do mnie sąsiad podczas żniw i zakomunikował, że padł silnik w jego kombajnie zabawce (class z lat 70 z benzynowym silnikiem vw) czy da się wstawić jakiegoś diesla. Podjąłem wyzwanie. Z tego co pamiętam ECU było od...
To nie szukaj przyczyny w tym czujniku. Wtryskiwacze otwierają się w trakcie Kręcenia czy od razu po zapłonie?
Turbo jest , tylko bez intercoolera Masz rację. To może być problem z wtryskami. Ale koniecznie sprawdź kompresję i kąt wtrysku na czujnik.
są dwa rodzaje z zabudowanym czujnikiem temperatury i bez , do tego drugiego musisz dokupic przelotke - http://www.megapol.com.pl/produkt586_CZU... (mozna wkręcic zwykły czujnik temperatury w otwór gwintowany - -http://www.megapol.com.pl/produkt585_CZ...
Bezpieczniki sprawdzone, masy oraz zasilania do ECU również. Dodatkowo podmienione ECU na inne, czujnik wału i wałka rozrządu, cewka zapłonowa. Sprawdzone okablowanie do wtryskiwaczy, czujnika wału oraz cewki. Niestety dalej ECU nie widzi obrotów wału i nie ma iskry.
Spalona grzałka adblue w zbiorniku i za wysokie stężenie NOX na drugim czujniku - do sprawdzenia wydatek wtryskiwacza adblue i odczyty czujników 1 i 2
po podmianie pokazał blad obydwu czujników a oba czujniki sprawne co steruje jeszcze wtryskami A co ma niby sterować wtryskami czujnik wałka? 🤣 Jak jest błąd czujników wałka to go napraw. A co może być to nikt nie wie bo nie podałeś kodu i nic nie sprawdziłeś. Więc wiązka ,sterownik , sygnał nie w tym czasie co trzeba.
Wtyczka przy przepustnicy ma 4 piny - dwa dla czujnika temperatury oraz dwa dla wtryskiwacza. Jeden to plus po stacyjce Drugi to masa ze sterownika silnika z pinu 13.
Jaki kod silnika? Czy to AAF? A więc jest tak: Jest iskra, nie ma sterowania wtryskiwaczami. Skoro jest iskra, to czujnik hall'a jest ok. Sterownik nie zapina masy na wtryskiwacze (Pracują w pełnej grupie - wszystkie razem) Do sprawdzenia driver wtryskiwaczy we sterowniku.
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Czujniki oba od temperatury, pierwszy dwu-stykowy steruje wtryskiwaczem rozruchu(chodzi o zimny silnik)drugi to czujnik temperatury płynu podaje sygnał do ECU Jeśli błędnie opisałem to proszę o poprawienie lub usunięcie postu.
Przebieg, wtryski i nie na powrotach tylko na zwyklej maszynie do wtryskiwaczy 2 sprezynowych. Czujnik temp, rozrzad i kat wtrysku sprawdzany czujnikiem zegarowym.
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
Encore masz rację, faktycznie LPGTech informuje o "zbyt niskim ciśnieniu gazu PRZED przełączenie na zasilanie gazem", więc nieszczelność jest na drodze reduktor - kolektor ssący. Czyli może uciekać reduktorem, wężami, kolankami, czujnikiem ciśnienia, wtryskiwaczami, a także połączeniami pomiędzy tymi elementami. Należy to sprawdzić
A kluczowanie wtryskiwaczami masz? Tam padał często czujnik położenia wału.
Pewnie chodzi Ci o czujnik wałka rozrządu. Jak się nie mylę to jest od strony ściany grodziowej, przy skrzyni biegów. Raczej nie jest to jego wina skoro nie ma iskry. Czy jak nie ma iskry to nie ma też wtrysku - podawanej benzyny przez wtryskiwacze? Jeżeli tak to sterownik silnika pewnie nie widzi sygnału z czujnika wału korbowego. Jeżeli wtryskiwacze...
za ilosc mieszanki w tym aucie odpowiedzialny jest: czujnik temp silnika. sonda lambda. czujnik temp. zasysanego powietrza. uszkodzony wtryskiwacz. Teraz wiesz co trzeba sprawdzic
W wtryskiwaczu, w prawej głowicy
Wtryskiwacz sprawdz dokładnie , nic Ci nie daje zdjęcie wtyczki .Wyjmij go i sprawdz .Przed wyjęciem w momencie rozruchu daj mu napięcie na krutko , może nie masz na nim prądu . Dodano po 4 Pisałem o wtryskiwaczu rozruchowym oczywiście .Miałem tak kilkukrotnie czujnik temperatury nie działał prawidłowo i wtryskiwacz nie chodził . Na zimnym za chol......
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam za temperaturę widać a nietylko kasowanie błędów. Czujnik jest podwójny - w jego obudowie są dwa czujniki. Jeden dla licznika, drugi dla ECU. Trzeba sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik silnika bo może masz przerwane przewody od czujnika i licznik cos pokazuje a sterownik silnika nic nie widzi. Daj nr błędów...
jeśli przekaźnik ma załączać wtryski po rozwarciu styków czujnika to musisz wykorzystać styki bierne przekaźnika podłączenie 85 do masy 86 do wyjścia czujnika (3) 30 do plusa (2) 87a do wtryskiwaczy (1) nóżki przekaźnika są od spodu opisane cyframi
wyskoczyły mi te błędy co mam z nimi zrobić? Zgłosić się do mechanika.
Witam, Potrzebuję pilnie opis wtyczek J1 i J2 z sterownika delco e83 w oplu insignia A 2009r 140km. Potrzebuję cały pinout czyli czujniki, wtryskiwacze, zasilanie, czujnik stukowy itd. Z góry bardzo dziękuję!
Tak jak pisałem da się z CPS a i sygnał W z alternatora. To bez nałożenia fazy sygnału da się też z cewki da się z wtryskiwaczy.
czujnik na wtryskiwaczu, czujnik wału, czujnik pedału gazu, pompa wtryskowa (ośka, lub hdk)
Kolego Pompa czujnik cisnienia wtryskiwacze
Czujnik wtryskiwacza - sygnał niewiarygodny zapewne, bądź poza zakresem, do tego przypadkowe sterowanie kąta wtrysku tylko w funkcji obrotów i brak korekcji wtrysków. Zapalona pomarańczowa kontrolka i zredukowany power?
Mam podobny problem z Bartonem Euro 5 na wtrysku. Wymieniłem całą kompletną przepustnicę z czujnikami oprócz wtryskiwacza. Nadal się dusi i momentalnie świeca jest czarna. Ładnie pali i ładnie chodzi na wolnych obrotach, ale jechać nie chce ????
Teoretycznie powinno się zgadzać, ale to w końcu VAG więc rożnie bywa. Dla pewności lepiej wymontować 1 lub 4 wtryskiwacz/świecę, najlepiej czujnikiem zegarowym wyznaczyć GMP i sprawdzić czy się zgadza z 0 na kole zamachowym.
mozesz sprawdzic jeszcze jak zachowuje sie wtryskiwacz rozruchowy.
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Nie na wtryskiwaczach tylko jakie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Czyta to czujnik (mapsensor), który powinien być za FFL. Dodano po 27 Nie ma reakcji gdy kręcisz imbusem przy reduktorze? Nie zmienia się wartość w programie diagnostycznym? Jakie masz w ogóle ciśnienie?
Nie to nie czujnik. Zapewne problemem są wtryskiwacze lejące na przelewy. Najlepiej zrobić próbę przelewową i się okaże.
...( poruszałem kilka przewodów , bezpieczników) i samochód chodzi bez zarzutów - pali na dotyk , nic nie szarpie chodzi równo... To czego szukasz w czujnikach, wtryskiwaczach etc. Wniosek chyba nasuwa się sam...
W 1.6 tdci (hdi) pompy się raczej nie sypały, a już nie było problemów z opiłkami metalu. Regulatory na pomie siadały, czujniki na listwie.
Pompę ustawiasz czujnikiem zegarowym wkręconym w jej głowicę (między wyjścia na wtryskiwacze). Czujnik ma wskazać 1mm wznios w GMP (+/- 0,02mm).
Ja bym bez zastanowienia montował 4 generacje, na 2 gen siedzieć świadomie jak jest możliwa 4 generacja? Reduktor i troche rzeczy dojdzie jak nie masz ale można używki kupić (reduktor to nowy), jak czujnik ciśnienia gazu. Same wtryskiwacze pojedynczo tylko nie valteki ale ze 200zł masz AC 3, trochę przewodów. Wkrętki w kolektor oczywiście w dobrym miejscu....
To że zmierzyłeś rezystancje czujnika nie oznacza że widzi to samo sterownik silnika. Najlepiej podejrzeć parametry komputerem. Skąd pewność że wtryskiwacz podaje paliwo? Czy po odpięciu wtyczki czujnika temperatury odpala lepiej?
Zawór wydatku, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa, instalacja silnik-ECU, czyli kompletna diagnoza. 5 bar pompy zasilającej, a jakie ciśnienie pompy CR?
Filter dpf byl wyczyszczony we firmie specjalizującej się takimi rzeczami i po wyczyszczeniu dymienie ustało. Ale nie jest to przyczyna tylko skutek. Już raz byl filter dpf czyszczony i starczylo na 100km,potem dymienie wróciło. W sumie najbardziej dziwne jest zachowanie czujnika ciśnienia różnicowego ,bo pokazuje wartość bliską zeru czy filter był...
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
Witam Czy ten escorcik ma czujnik VSS a Jeśli tak to gdzie? Co to jest za czujnik na trzecim wtryskiwaczu jakie sygnały daje? Potrzebuję te dane ponieważ zakupiłem taki oto komputerek pokładowy http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... i chciałbym go założyć do mojego escorcika.
Nie wiem, nigdy nie miałem żadnego komputera diagnostycznego, ja naprawiam samochody starą metodą po objawach, ewentualnie błędy migowe jeśli takowe są. Zresztą ja nie mam i nie naprawiam nowszych samochodów niż jakieś 17-20 lat. :) W dobrych serwisówkach zawsze są opisane wszystkie wartości czujników itd, wystarczy pomierzyć. Seicento to bardzo prosty...
Iskra jest na świecach, czy sprawdzałeś tylko na kablu królewskim ? Ściągnij wtyczkę z czujnika halla i zwieraj środkowy pin do masy, zobacz czy klika wtryskiwacz i czy wtryskuje paliwo
Witam co oznacza błąd df097 w Renault Kangoo 2006r. Clip tłumaczy go jako czujnik pedału sprzęgła. I jeszcze jedno pytanie pojawia mi się błąd DF173 odnośnie kodowania wtryskiwaczy a są one zakodowane, jako pierwszy przyjąłem ten od strony rozrządu
Po katalogu wychodzi na to że będzie pasował, a czujnik spalania stukowego występuje w tych modelach.
A w zasadzie jak szybko reaguje czujnik ciśnienia na zmianę ciśnienia.
Dane, które podałeś nie są miarodajne - wlałem... przejechałem.... Do sprawdzenia/weryfikacji działanie sondy lambda, czujnika temperatury silnika, świece filtr powietrza, wtryskiwacz. Jeśli mieszanka za bogata trzeba znaleźć przyczynę.
Jesli tylko to on okaze sie winny. Dla swietego spokoju sprawdziłbym tez czujnik temperatury silnika dla komputera. Na zimnym po nocy rano tez nie odpala bez dodania gazu? Sprawdz tez czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest przy wtryskiwaczu
Minęło trochę czasu ale informacja jak zakończyła się moja "walka" z Citroenem może się komuś przydać. U mnie problemem okazała się mechanika, choć nie do końca doszedłem co dokładnie. Po wymianie "gołego" silnika problem się skończył. Do świeżo wstawionego silnika przełożyłem cały osprzęt (czujniki, wtryskiwacze itp.) ze starego silnika co potwierdziło...
Sprawdź oscyloskopem prąd zasilania tych wtryskiwaczy. Czujnik należy sprawdzić oraz jego przerwe przy kole położenia.
Chodzi mi o to, że komputer odczyta z czujnika położenia walu korb. że tłok ma wykonać ssanie a nie prace. Nie musi tego "wiedzieć". Chyba że dla potrzeby sekwencyjnej pracy wtryskiwaczy, to ma wtedy dodatkowo czujnik położenia wałka rozrządu. Jest też inna metoda ale nie wiem czy akurat to Cie interesuje.
Dość ogólna rozpiska wtyku ECU: 1cewka, cylindry 2, 3 2zawór IAC 3zawór IAC 4moduł przekaźników 5n/c 6kontrolka MIL 7moduł CODE 8moduł A/C 9n/c 10DLC 11czujnik CKP 12Masa sondy O2 13czujnik ECT 14+5V dla czujnika MAP / czujnika TPS 15DLC 16Masa DLC / czujnik ECT / czujnik IAT 17GND 18wtryskiwacze 1, 4 19cewka, culindry 1, 4 20zawór IAC 21zawór IAC 22zawór...
A ten czujnik gdzie się znajduje, czy po podłączenie auta pod kompa zlokalizuje usterkę silnika ? A jak to byłby czujnik wtryskiwaczy, ciśnienie paliwa lub wtryskiwacze to chyba byłby cały czas ten sam problem z wchodzeniem auta w obroty, chyba że się mylę. Dzisiaj rano odpaliłem auto i było ok. A jak chciałem odjechać z roboty to nie wchodził odrazu...
Witam. A auto jak często jeździ na benzynie? być może padają wtryski, a odpięcie czujnika wzbogaca dawkę i to jeszcze wystarcza bo wtryskiwacze jeszcze mają w sobie trochę życia. Po odpięciu akumulatora oczywiście nie włączałeś gazu tylko jeździłeś na samej benzynie? Pozdrawiam
Bo wtryskiwacze są sterowane przez komputer. Komputer musi wiedzieć w jakim położeniu jest silnik żeby otworzyć wtryskiwacz. A bez informacji z czujnika nie zrobi tego. Bo wymieniłeś uszkodzoną rzecz, wiec czemu ma nie działać? To nie człowiek, że po operacji jeszcze tydzień boli wszystko i kuleje.
Czy twój Mercedes ma Ci wysłać maila, żebyś sprawdził czujnik na wtryskiwaczu, skoro ignorujesz komunikację po linii K?
Niebieski to informacja do sterownika o temperaturze cieczy, ten z czarną wtyczką, który leży z boku (nie trzymasz w ręce kabli) jest od wskaźnika temperatury, ten z brązowym i żółto-zielonym kablem to włącznik termiczny wtryskiwacza rozruchowego
Nie ma tam czegoś takiego jak impulsator wtrysku rozruchowego, tam jest czujnik termiczno-czasowy plus impuls z rozrusznika
W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa - diagbox/lexia. Bez tego nie ma co nawet podchodzić. Może EGR, może problemy z ciśnieniem paliwa - pompa, czujnik, zawór, wtryskiwacze. Ale to wróżenie z fusów. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
W normie tzn. jakie? Podłącz czujnik temp. Sprawdź wtryskiwacze
Przepraszam z post pod postem, mam pytanie czy da jakoś odejść żeby został sterownik ecu podłączony ale nie podpięty czujnikami do silnika czujnik temperatury, tps, wtryskiwacz, sonda lambda czy da to rade sterować w ogóle w jakiś sposób zapłonem. A może jest jakaś możliwość żeby przeprogramować ecu aby zmieniało nastawy zapłonu wraz ze zmianą obrotów.
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Jeśli czujnik i wtryskiwacz ok to sprawdź czas wtrysku i ciśnienie paliwa to wskaże gdzie szukać.
wtryski powinny otwierć sie równocześnie, sprawdź czujnik podciśnienia
01247-Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80 01249-Wtryskiwacz cylindra 1 - N30 01250-Wtryskiwacz cylindra 2 -N31 0513-Czujnik obrotów silnika - G 28 a ten to nie czasami 0537-
napięcie wtryskiwaczu napiecia wtryskiwaczu pęknięcie wtryskiwaczu
modernizacja linii napowietrznej zmywarka bosch mycia prążki ekranie
wentylator łazienkowy pozycja pływająca
Błąd 2096 po montażu emulatora - przyczyny i rozwiązania Błąd 0420: Problemy z katalizatorem i czujnikami