zamknij maskę! albo sprawdź czujnik w zamku.
robiłem już to wymieniłem sam mikrostyk w zamku i po kłopocie
Czujnik w zamku wiązka zaśniedziałe styki w skrzynce z lewej strony bagażnika
Czujnik znajduje się zapewne w zamku drzwi. Problem najprawdopodobniej leży w czujniku zaryglowania zamka lub w przelotce drzwi-karoseria.
Witam .Czujnik jest przy zamku maski. Musisz się dobrze przyjrec.
Tam czujnik drzwi w zamku i lubi paść.Do wymiany kaseta.Oststnio to robiłem.
No tak ale to z czujnika w zamku, a do tamtego czujnika nie ma podglądu parametrów.
Czujnik masz w zamku (2 przewody) cieńkie. Co do esp to diagnostyka vag-iem. Chyba ze odłaczyłeś aku to trzeba sie autem przejechać ,odpalic i zgaśnie.
Czy powinno pokazać się jakieś ostrzeżenie kiedy wypięty jest pierwszy stopień? Wystarczy spojrzeć w instrukcję obsługi modelu W220: https://obrazki.elektroda.pl/9760655400_... Czy to będzie to? Jak sądzisz - po co kable w instalacji elektrycznej mają kolory? Prawdopodobnie po to, żeby elektrykowi było weselej w pracy :-/ Ze zdjęcia...
na jednym kabelku powinien być +(12v) a na drugim minus po otworzeniu klapy( czujnik jes w zamku) sprawdż czy pojawia się masa bo to najczęstsza usterka
W zamku.
Nowe sterowanie to istotna modyfikacja maszyny, w związku z czym konieczna jest nowa deklaracja zgodnosci wystawiona przez firmę modyfikującą. Poza tym oczywiscie musi być schemat, jeśli dotyczy to również analiza bezpieczeństwa maszyny i dobór odpowiednich zabezpieczeń w postaci osłon, zamków, czujników itp. Pozdrawiam, Bartek
Jeżeli maska jest otwarta to nie będą działać wycieraczki. W zamku maski jest czujnik krańcowy.
Czy dany czujnik odpowiada za otwartą maskę? Służył raczej, jako czujka otwarcia maski do alarmu ;-)
Włącznik w klapie sprawny , chyba to będzie czujnik w zamku klapy . Posiada ktoś opis stanów napięć na jego wtyczce ? Pomiar wskazuje na środkowym 0V (masa) na zewnętrznych 10V i12V . Zapewne impuls podawany jest z masy , ale na który i jaka wartość ?
No wow troche kreatywnosci chlopie, jak żeś je...nął klapą to pewno uszkodziles czujnik, ktory znajduje sie w zamku klapy sprawdź to.
Albo masz krańcówke albo czujnik w zamku
Użyj opcji "szukaj" było już z 1000 razy. Hasło moduł komfortu, czujniki zamków.
I chyba już się mylisz bo pewnie jak każde auto ma kontrolkę otwarcia drzwi wiec teoria z niedomkniętymi drzwiami odpada. Czujnik jest w zamku.
Zasilanie silnika wycieraczek po bezpieczniku 46 -20A, w modelu 6l bardzo rzadko były czujniki w zamku maski.
czujnik jest w zamku. zwykly mikrowlacznik
Oprócz czujnika w zamku jest jeszcze (przynajmniej w wersji europejskiej ) drugi czujnik w tylnym pasie może być uszkodzony lub nie podłączony , lub czasami lubi odpaść taki kawałek metalu z klapki na tylnym pasie ta co się uchyla przy zamknięciu klapy. Wtedy czujnik nie wykrywa zamkniętej klapy, no chyba że nie masz jeszcze założonej tapicerki tylnego...
Jedna krańcówka jest w łapie drzwi na dole-od spodu łapy dwie śrubki i masz to w ręce natomiast kolejne dwie są w zamku.
Może być to spowodowane przerwami w obwodzie czujnika otwarcia maski, czujnik znajduje się przy zamku i jeśli poziom oleju masz prawidłowy to musisz sprawdzić Vagiem czy i jakie ECU zapisał błędy (zwłaszcza elektryczne - albo czujnika ciśnienia oleju albo czujnika otwarcia pokrywy komory silnika) a następnie podejrzeć wartość ciśnienia oleju na biegu...
U mnie nie ma czujnika przy zamku maski. Licznik nie ma błędów. Co dalej????
Sprawdziłbym zamki oraz czujniki położenia zamków. Pompka nie!!!!
Najczęściej uszkadza się czujnik pozycji zamka w drzwiach kierowcy (taki mały przełącznik wewnątrz). Co tłumaczy brak reakcji na klucz, oraz samoczynne otwieranie zamków po zamknięciu od środka. Brak reakcji na pilota to inna bajka (np rozładowana bateria , niedopisany)
Szukaj przy zamku tam idzie kabel widać go .
Jezeli chodzi o tylna klape to poszukaj czujnika w zamku. Pozdrawiam
Witam serdecznie. Przerabiałem to w Octavii. Tam pomogło zdjęcie zacisku z akumulatora na 15 minut. Komputer żadnego błędu nie widział. Sprawdź czy działa czujnik otwarcia maski.Jest przy zamku. Sprawny powinien skasować lampkę na 100 km. Pozdrawiam.
Zabezpiecz sobie te diody jakimś klejem epoksydowym. Jeśli dobrze kojarzę to fabrycznie czujnik od kontrolki jest przy ryglach zamków, wtedy kontrolka świeci, nawet jak drzwi są lekko niedomknięte. Ta kontrolka była opcją.
Zamek drzwi kierowcy a konkretnie uszkodzony czujnik otwarcia w zamku.
Jest w zamku maski.
W przypadku fabrycznego układu sterowania zamkiem brak sygnalizacji kierunkowskazami może oznaczać niezamknięcie drzwi lub klap. Sprawdź czujniki na słupkach lub włącznik w zamku tylnej klapy często dostaje się tam woda. W dokładanym sterowaniu na wyjścu kierunkowskazów może znajdować się bezpiecznik.
Może masz uszkodzony czujnik w zamku.
A jak Sobie wyobrażasz kontrolę, które z drzwi są otwarte lub zamknięte ?. Na 2-ch przewodach ?. A co z czujnikami położenia zamków ?
Masz czujnik w zamku od maski?
Kontrolka precyzyjnie wskazuje problem, sugeruje "niezabezpieczoną przed podnoszeniem kabinę". Sprawdź zamek kabiny (ewentualnie czujnik zamka kabiny, instalację).
Najtańsza "naprawa" - przecinasz jeden z kabelków idących do czujnika (czujnik jest w zamku klapy). Plusy - gwarancja do końca samochodu że kontrolka się nie zapali, zerowe koszta minusy - brak podświetlenia bagażnika Ale najpierw sprawdź przelotkę, być może masz zwarte kabelki.
Pomarańczowa ikonka konewki oznacza zbyt niski poziom oleju. Jeżeli jest poprawny to trzeba sprawdzić czujnik w zamku maski i zobaczyć co pokazuje czujnik bo może być uszkodzony.
ostatnio miałem też że czujnik w zamku maski :) nieźle sie naszukałem
Mam pytanie czy mozliwe jest aby padł czujnik w zamku centralnym odpowiedzialny za sygnal puszczany z pilota???? dzieki za odpowiedz.pozdrawiam
Założone xenony hid?? Czujnik w zamku klapy ok?
Może na tym czujniku w zamku jest jakiś spadek napięcia albo np. masz przełamane przewody w wiązce i to ograniczyło przekrój przewodu co spowodowało zwiększenie spadku napięcia. Jak zmostkujesz kable to masz pewne połączenie. zrób pomiar, ile jest spadku napięcia na tych przewodach co mostkujesz przed ich zmostkowaniem, woltomierzem lub nawet miliwoltomierzem....
Wysiadł włącznik w zamku drzwi kierowcy.Wymienić stycznik,lub cały zamek...
Czujnik indukcyjny testowałeś?
Na jakiej zasadzie działa ten czujnik w zamku drzwi odpowiadający za zgaśnięcie kontrolki?
czy jak rozłącze mikro czujnik w zamku to czy będzie wiadomo co jest nie tak ?
Numer błędu to B101C / CZUJNIK W ZAMKU PASA BEZP. KIEROWCY USZKODZENIE/PRZERWA/ZWARCIE / Nigdzie nic nie znalazłem na ten temat. Może ktoś ma opis przekaźników ?
Taki sam efekt jak usterka samego czujnika oleju powoduje czujnik otwarcia maski komory silnika, który znajduje się w zamku tejże maski więc proszę sprawdzić stan tego czujnika w zamku maski i stan przewodów do niego dochodzących - zwłaszcza jeśli kontrolka reaguje po przejechaniu kolejnych 100 km od ostatniego wskazania.
Czujnik w zamku maski jest sprawny Dodano po 4 Czyli panowie jak zrobię test wycieraczek przy otwartej masce a one rusza to znaczy że uszkodzony jest mikro styk maski tak? Dobrze to rozumiem?
Czujnik drzwi jest w zamku,drzwi zamknięte-wyłączony,itd.
Nie siedzę w ciężarówkach ale czasem je robiłem, sprawdź instalację pod nadkolem pasażera( uwalały się kabelki) i sprawddź sam czujnik na zamku naczepy. Pozdrawiam.
drzwi rozebrać i tak jak w linku szukasz przewodów na których podanie masy przez próbówke zamknie i otworzy zamki ( dłuższy imp na zamykaniu domyka szyby . zamiast wyłączników -lampka -brązowo biały
Czujnik temperatury pewnie nie działa. Albo motor od zamka. Przy motorze są czujniki położenia zamka, możliwe że jest ciągle w trybie pyro bo zamek się nie otworzył, możesz ręcznie odblokować jeśli pamiętasz gdzie jest zamek. Ciężko powiedzieć z zdjęć online.
winny jest urwany czujnik w zamku. podpiety jest na kostce 3 pinowej, jak go odłaczę nie bedzie się nic dziać czy musowo trzeba nowy?
Prawdopodobnie czujnik w zamku - musiales cos źle poskladać.Nie napisałeś z którego roku auto bo może masz zwykłe czujniki w słupkach i poprostu któryś z nich sie uszkodził???
Założyć włącznik ( czujnik) w zamku jeśli znajdziesz miejsce, bądź włącznik krańcowy (od alarmu ) w dogodnym miejscu tak aby otwarcie pokrywy powodowało jego uruchomienie.
z tego co pamiętam trzeba pociągnąć za linkę i wcisnąć a potem puścić gaz ale otym pewnie wiesz,ten czujnik przy zamku klapy nie ma wpływu nz ssanie
Sprawdź czy moduł komfortu widzi zamknięta klapę bagażnika, jeżeli będzie widział otwartą to problem tkwi w czujniku przy zamku, lub okablowaniu.
witam wszystkich...no i po sprawie.okazało sie że to była drobnostka a mianowicie czujnik przy zamku maski czyli kolega Zloty01 miał racje.wyobrażcie sobie ze ja sie zabieram do odłączenia akumulatora ale nie nie mogłem odkręcic sróbki wiec myśle ze sprawdze ten piep...ony włącznik i tam jest taka blaszka (styk)nacisnołem i już...a u "FACHOWCA"chcieli...
Witam serdecznie potrzebuje pomocy! Mam Golfa IV 1.9 TDI mam drobne problemy z elektryką. Nie pala m i się lampki w drzwiach po ich otwarciu, nie ma sygnału dźwiękowego zapalonych świateł(już parę razy zostawiłem włączone :) Nie pali się również kontrolka niezapiętych pasów! Czy to wina tego czujnika w zamku czy to może bezpieczniki. Z góry dziękuje...
No, przy czymś takim, to musisz mieć jakiś czujnik informujący o domknięciu klapy i potrzebie uruchomienia zamka celem zamknięcia. Na razie jakiś siłownik tylko dociąga klapę. Na allegro jest takie coś "silownik-czujnik-klapy-mercedes-e-klasa... "MERCEDES W211 KOMBI SILOWNIK ZAWIAS CZUJNIK KLAPY" W zamku też masz jakieś czujki. A może to jakiś...
Podswietlanie pokretel i zapalniczniki wogole nie dziala. To podswietlania wnetrza czasami dziala czasami nie cos sie chyba z czujnikiem w zamku stalo
czy ktoś prubował naprawić czujnik zamkniętych drzwi w zamku tzn.czy gdzieś można dopaść taki swicz
Wygląda na to że w przepustnicy coś się dzieje z czujnikiem położenia - to dwa potencjometry. Te wartości nie odpowiadają ECU. Trzeba by zobaczyć w blokach pomiarowych co widzi ECU w przypadku uchylenia przepustnicy. Pewnie przez nie idzie zrobić adaptacji. Co dom wycieraczek to patrzałeś na czujnik w zamku klapy?
Np Gerda nie ma taki zamków
Kolego a ten czujnik jest przy zamku tam gdzie jest siłownik zamka czy gdzie indziej? Kolega wcześniej pisał WD40 ale gdzie bo przy zamku właśnie jest czysto napewno wszystko styka dobrze właśnie przed chwilą rozbierałem.
Jak zwykle, gdzie kod silnika? Co do EGR sprawdzić odczyt z MAP ,napięcia z czujnika położenia, jak i uruchomienia w procentach. I skąd ci się wzięły błędy zamków w ECM silnika? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Jak nie masz pilota to może problem tkwi w czujniku przy zamku, w drzwiach kierowcy? Masz szyberdach? Domyka się po przekręceniu kluczka? (prawe drzwi-od kierowcy) Domyka się również samoczynnie?
A wkładka nie wychodzi razem z kluczykiem? Często sie wyłamuje i pozostawia czujnik w zamku w pozycji "zamknij" stąd takie szopki. Posprawdzaj przewody w przelotkach drzwi--> karoseria.
No niestety ta wersja nie ma czujnika w zamku :cry: P.S. Zrobiłem jeszcze "coś" ;-) zamiast zasilania do pompki spryskiwacza zasiliłem pompkę wtyczką od halogenów i o dziwo po włączeniu halogenów pompka zaczęła pracować i w momencie włączenia spryskiwaczów wycieraczki zaczęły pracować. :roll: :roll: :roll:
Witaj ,w zamku.
Czujnik pod miską podobno jest, ale sądząc po objawach raczej nie w nim problem... Stawiam na czujnik przy zamku maski.... Oczywiście najlepiej byłoby go wymienić ale i sam czujnik trochę kosztuje i pewno sama wymiana przekracza moje umiejętności... No i nie zamierzam odłączyć kontrolki. Ona musi pozostać na wypadek faktycznego problemu z olejem. Chciałbym...
Wiele razy zdziwiłem się bardzo, gdy próbowałem sugerować się kolorami przewodów od czujników. Niby domyślnie: czarny - masa, czerwony - plus, biały - sygnał. Lepiej rozbierz ten czujnik wstrząsowy i sprawdź. Oba gniazda czujników mają tak samo przyporządkowane piny (plus, masa, sygnał). W alarmach SPY często gniazdo czujnika mikrofalowego miało osobno...
Wkładasz tam normalnego analoga, na przykład Perfecta albo trzysetkę Tytana z programami pod rygiel. Ster, to nie jest alarm fabryczny i nie bardzo rozumiem, co to znaczy: Chodzi mi o eleganckie podłączenie niefabrycznego autoalarmu własnej konstrukcji. Umiesz konstruować alarmy? Więc po co włączasz komplikator? Podjedź do dobrego zakładu, niech poprawią,...
Z tego co pamiętam to ten czujnik przy zamku jest od automatycznego ssania. Opis na czujniku był 15C OFF co oznacza że przy temperaturze 15 stopni i więcej czujnik nie ma przejścia. Sprawdzałem w wodzie z lodem i termometrem. Uzyskałem do 16 stopni czujnik zwarty, a powyżej przerwa. Jest to zwykły czujnik bimetaliczny, lecz działa w innym zakresie temperatur.
W zamku maski jest taki malutki mikroswitch. Można użyć WD 40, ale najpewniej już do wymiany.
Dach jest zamknięty wiązka jest sprawna brak reakc ji Dodano po 1 Dodam że żadnych błędów nie wskazuje ale po odpięciu czujników z przednich zamków dachu nadal nie wskazuje żadnych błędów
Wszystko jest w zamku.
Cześć wszystkim razem. Czujnik poziomu oleju w misce olejowej jest wymieniony. Również czujnik w zamku maski tez już jest wymieniony. Dodano po 4 Cześć Bo-Nie. Jak widzę masz ten sam problem co ja. Mam pytanie jaki masz silnik i czy masz automatyczna skrzynie biegów czy normalna. Bo ja mam benzynę 2.0 litry i automatyczna skrzynie biegów.
Zależy który rok tego 406 jest bo w starszym typie jest dioda która steruje swiatełkiem w środku. Jest ona z przodu po lewej strok\nie pod plastikami na progu. A jak nowy model to czujnik w zamku.
Wymieniłem czujnik (włącznik), w drzwiach przy zamku. Było już z 5 myć i działa. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Można spróbować zaadoptować czujnik zaryglowania drzwi montując go we wnęce na język zasuwnicy - wykrycie naciśnięcia klamki
Wczoraj szukałem tego czujnika przy zamku i nie mogłem znaleźć. Niestety nie ma go u mnie w samochodzie, faktycznie niedaleko zamka jest jakaś kostka z dwoma kabelkami w takiej owalnej obudowie, ale czujnika brak. Nie chcę zwierać tych przewodów, ponieważ nie wiem czy to te. Kolory jeśli dobrze pamiętam to fioletowy i chyba pomarańczowy. Czy to o tą...
50-100nF wystarczy, to są filtry RC czujnika pozycji rygla i zamka/zamków. Akurat mi przypomniałeś że mam taki pneumatyk do sprawdzenia ale mam 8L0 wersja US i nie ma tych kondensatorów. A jak by ci się chciało rzuć mi dobre zdjęcia płytki odbiornika radia.
Dziękuje za szybką odpowiedz. Rozumię że czujnik w zamku jest do wymiany czy cały zamek? Nie wiem czy warto to rozbierać żeby mieć światełko. I jeszcze pytanie o wajche kierunków, cięzko ją wyciąnąc, jak rozebrac? Z góry dziekuję za podpowiedz.
W zamku maski
wyłącznik na zamku w drzwiach
W zamku jest krańcówka
Przy krótkim impulsie nie uszkodzi się, to ich normalna praca.
Jeśli nie chcesz dłubaniny w elektronice - to tak (tylko cena...). Przy odrobinie szukania da sie znaleźć SonOffa z wejściem z kontaktronu i wyjściem przekaźnikowym za 1/2 ceny - np https://allegrolokalnie.pl/oferta/sonoff...
Witam Pierwsze pytanie, co masz na myśli mówiąc bezprzewodowy? Co miałoby się znaleźć w całym systemie (czujniki, uP, interfejsy dal użytkownika, bezprzewodowe połączenie do PC, PC z którego można nadzorować pracę całej reszty(monitorowanie czujników, kontrola zamków) ) ? Rozszerz trochę temat, chyba że sam jeszcze nie wiesz co to ma dokładnie być,...
W fordzie łatwo sprawdzić który zamek jest uszkodzony odpinasz pojedyńczo i sprawdzasz czy zamknie auto tak jak należy. Kolejno lecisz i w końcu trafisz na felerną sztukę. Zamek trudno mi powiedzieć zawsze kupowałem urzywkę od znajmego, który ma części do forda. Ceny są różne. Za urzywkę ja płacę 50zł. Mam rabaty bo dużó od niego kupuje. Odcięcie kabla...
czujnik chyba będzie w zamku pokrywy. musisz zdiąć tapicerkę z pokrywy i wypiąć wtyczkę z zamka resztę się kapniesz
Cześć Pacjent Ford Focus 1 2003. Zamki w drzwiach otwierają się kiedy chcą. Zostały sprawdzone wiazki drzwi- brak uszkodzeń. Została naprawiona wiązka klapy bagaznika- pęknięte przewody. Diagnoza zamków w następujący sposób: - wszystkie drzwi odłączone, czujniki otwarcia bocznikowane - samochod otwiera się i zamyka jak chce. Potem powtórzyłem test na...
Masz problem z przetartym przewodem który zasila czujnik wstecznego po stacyjce. Do tego pewnie problem z krańcówkami w zamku kierowcy i przez to nie działa sterowanie z drzwi kierowcy. Czy od strony pasażera działa sterowanie zamkiem?
Witam! Taki problem: Przestała mi świecić dioda w drzwiach informująca o zamknięciu zamków w drzwiach. W ostatnich tygodniach działała dosyć wybiórczo, ale tak średnio co trzecie zamknięcie mrygała. Auto jest zamykane z pilota. Co może być przyczyną? Czy to z alarmem coś "nie halo"? Czy może czujnik w drzwiach/zamku. A i czy we wszystkich zamkach drzwi...
Jeżeli masz szybki dostęp do komputera diagnostycznego to można sprawdzić w blokach pomiarowych czy komputer widzi czy klapa się zamyka czy nie i jeżeli nie będzie zmian to znaczy że padł czujnik w zamku a jak wartości będą się zmieniać to znaczy że jest jakieś zwarcie na przewodach do lampki.
1 - uszkodzony przełącznik pod kierownicą 2 - uszkodzony pilot albo czujnik w którymś zamku Pozdrawiam.
wymiana zamków smarowanie zamków ryglowanie zamków
corsa zaplon różnice attiny atmega komputer stacjonarny uszkodzony
ferguson arriva lexus wspomaganie
LG NB2430A soundbar – parowanie pilota i Bluetooth, instrukcja obsługi Volvo S40 – dymienie z wydechu: biały, niebieski, czarny dym, typowe usterki i diagnostyka