Żeby wsteczny był wbijany elektronicznie to musiałbyś mieć w silniku jakiś elektromagnes. Chyba że ma skrzynię automatyczną. Wtedy ok. Jednak przy manualnej (a strzelam że masz manualną, skoro masz linkę od sprzęgła :P), to skrzynia jest w pełni mechaniczna. A przypadkiem to nie jest do rozrusznika? XD. Bo jeśli nie, to będzie czujnik zapiętego biegu.
A dlaczego uważasz że jakakolwiek blokada jest? To że na luzie się wkręca wyżej niż pod obciążeniem to dość normalne :P . Ale możesz to prościej sprawdzić - odłącz czujnik zapiętego biegu i zobacz. Jak będzie to samo, to znaczy że zapięty bieg nie ma znaczenia, bo i skąd moduł miałby wiedzieć który bieg masz zapięty? XD...
W Octavi 2 wyłaczenie czujnika zapietych pasów jest bardzo proste.Pod fotelem kierowcy jest złącze dwustykowe od zatrzasku zapiecia pasów w którym jest wyłącznik -czesto się zdaża że nie zawsze łączy i sygnał wkurza w samochodzie mimo zapiętych pasów.Nalezy wyjąć wtyk z gniazda i sprawa załatwiona.Nie ma to żadnego wpływu na działanie poduszek czy pasów...
Mnie zastanawia zawsze jedno. Mianowicie zdalne odpalanie najbardziej potrzebne jest w zimie w celu rozgrzania silnika. Ile miałem aut tyle wzmianek że: Nie należy rozgrzewać silnika na postoju. Po odpaleniu należy natychmiast ruszać unikając przy tym gwałtownych przyspieszeń. Silnik pracując na postoju na wolnych obrotach rozgrzewa się znacznie wolniej...
Na tym zdjęciu masz zaznaczony czujnik wstecznego, bieg zapięty - czujnik zamyka obwód.
miałem ostatnio takiego nissan , kolega zapomniał zapiąć czujnik i odpalał z samego wału oczywiście długo kręcił
Rozważ budowę na silniku krokowym z przekładnią. Do tego mikrokontroler i możesz sterować kierunkiem, prędkością i zapiąć czujniki liczyć cykle itp.
posprawdzaj czy wszystkie czujniki zapięte najbardziej skup się na czujniku ciśnienia listwy wtryskowej.
Pod siedzeniem mam tylko kostkę od czujnika zapiętych pasów
Chodzi o czujnik przepływu wody użytkowej stosowany chętnie na przykład przez Termeta. Wewnątrz jest ruchomy magnes a w obudowie kontrakton. Podczas przepływu wody magnes jest podnoszony w okolice kontraktonu który zwiera oba wyprowadzenia kablowe. Czujnik najlepiej wymontować, zapiąć do końcówek omomierz, wykonać dwie próby. W górnym położeniu nurnika...
Jak widać na obrazku -schemacie,jeden kontaktron działa na zbliżenie magnesu drugi na sabotaż podłącz analogicznie jak w czujniku PIR czyli wyjście nc jako sygnałowe a ten drugi kontaktron potraktuj jak mikrowyłącznik od sabotażu obudowy. 1,1kHOm ma być w stanie czuwania (okno -drzwi) zamknięte, 2,2kHOm przy otwarciu (okna -drzwi) a zwarcie kiedy intruz...
To jest zapis szestnastkowy. 3A14 HEX = 14868 DEC. Czyli nr błędu to 14868. Korelacja pomiędzy czujnikiem wału a wałka - wyciągnięty łańcuch/przestawiony rozrząd. Najlepiej zapiąć oscyloskop na te 2 czujniki i porównać odczyt ze sprawnym silnikiem. Pewnie benzyna na łańcuchu.
Do czujnika zapiętych pasów kierowcy.
Kris pytanie zasadnicze ,czy napięcie sygnałowe czujnika mierzyłeś na zapiętym czujniku.
Cześć, Jestem nowy, więc z góry dziękuję za wyrozumiałość. Mam Peugeot 407 SW 2007. Dzisiaj pojawił mi się problem z czujnikiem zapiętych pasów/obecności pasażera z przodu. Fotel pusty, sygnał niezapiętego pasa pika, gdy zapnę pas przy pustym fotelu, też pika. Na wyświetlaczu jest komunikat o niezapiętym pasie pasażera. Przeszukałem fora i nigdzie...
Nie do podłączenia miernika tylko chcę zobaczyć jak jest sterowane bo wszystko inne w kabinie chodzi łącznie z oświetleniem schowka włącznie z czujnikami od zapiętych pasów i od alarmu tylko te światełka nie działają
Zapięcia ?jakie zapięcia ?może napiszesz normalnie ,napinacz pasa czy czujnik zapiętego pasa?
Proste-zamiast czujnika zapiąć potencjmetr, ustawić taką wartośc aby wskazanie pokryło się ze stanem rzeczywistym, zmierzyć R potencjometru i dobrać termistor.
Trochę jest "filozofii" przy pasach pasażerów - czujnik obecności pasażera i czujnik klamry pasa. :D
Bo podmieniasz w ciemno. Może trzeba zapiąć oscyloskop, może wiązka zwarta choć wątpię jak po odłączeniu jest ok. A sam błąd jaki numer i co mówi opis?
dla potomnych ... pod fotelem kierowcy jest kostka. Najlepiej ją usunąć i przewody polutować.
Trochę mało informacji.Został zmieniony sam słupek?Sprawdziłeś czujnik wału?To jest czujnik indukcyjny opór około 540 oHm ,śmiało sprawdzaj nic nie uszkodzisz.Druga sprawa to sprawdź czy czujnik wału nie został zamieniony z czujnikiem wałka,chodzi o wtyczki np w m50 wtyczki są jednakowe i nie problem zapiąć je odwrotnie.Musi być sygnał z czujnika wału...
Witam. Mam w moto czujnik zapiętego biegu. W zależności od tego, który jest aktualnie wbity, czujnik zmienia swój opór. Czy macie jakiś schemat lub pomysł jak podłączyć do tego 7 segmentowy wyświetlacz? Czy trzeba do tego jakiegoś mikrokontrolera, czy obejdzie się bez programowania? Pozdrawiam i z góry dzięki.
Napiszę jeszcze raz nie działa prawy tył , lewy działa . Podłączyłem prawy tył do lewego przewodami i pokazuje mi prędkość . Czujnik musi więc być sprawny skoro działa podpięty do lewej strony , ten sam czujnik zapięty tam gdzie ma być do prawej strony , już nie działa .
Szara wtyczka-czujnik aktywny. Zapiąć tester, włączyć podgląd parametrów ,zakręcić kołem i gotowe.
Mam problem z Berlingo 1.9D DW8B 2003; po odpaleniu silnika pika tak jakby pasy były nie zapięte, mimo że są zapięte. Sprawdziłem zamek pasa i jest sprawny, przerywa obwód, wtyczka pod siedzeniem także styka, napięcie na wtyczce to 2,5V; po zwarciu zanika, kontrolka pasów nie zapala się a powinna. Czasami kontrolka świeci, po zapięciu pasa gaśnie i...
A może najpierw warto byłoby trochę skupić się na tym, jak to ma działać. Zadaję sobie takie pytania. Panel LED jest zaświecany na rozkaz czujnika ruchu zapiętego na CON2, czyli jakby uruchamiał zasilacz, ale przecież już wcześniej jest potrzebne zasilanie czujnika ruchu, i dalej jest tam jakiś transoptor, co on mówi stronie pierwotnej. A do tego ten...
Jak wentylator chłodnicy to masz nie zapięty czujnik temp. silnika.
Możesz miernik zwykły zapiąć na ten czujnik, lub zwykły manometr. Również w ten sposób ogarniesz usterke. Nie tracąc czasu na głupoty. Czytaj uważnie co sie pisze.
Wręcz niemożliwe by nowy kocioł nie grzał cw. Możliwe że hydraulik pomylił wejście z wyjściem albo brud zablokował turbinę która wykrywa przepływ wody (turbina na wlocie z prawej strony gazu z 3-żyłowym przewodem łączonym na białą wtyczkę). Sprawdź podłączenia hydrauliczne i zapięcie białej wtyczki. Na wylocie cw z kotła (po lewej stronie gazu) znajduje...
Jeśli most jest zapięty i sprawny czujnik zapięcia mostu, to powinno wyświetlać ikonę na desce od blokady. Ostatnio te włącznik załączał mi blokadę w pozycji wyłączonej - bez włączonej diody...
Czy u Ciebie przy zapięciu pasa pasażera też jest kabelek prowadzący do czujnika? u mnie nie kabelek do czujnika jest tylko przy fotelu kierowcy. a dokładnie to są takie objawy przy zapiętym pasie: - zimny silnik - świeci kontrolka niezapiętych pasów i poduszki, jadę chwilę, gaszę i odpalam jeszcze raz - średnio nagrzany silnik - gaśnie kontrolka poduszki,...
Byc może nie wiesz że jeżdżąc troche nowszym Samochodem z opcją przypominania o wyłączanu kierunkowskazów Ok, wszyscy wiedzą już, że jeździsz nie najnowszym już 300C AWD, ale autor potrzebuje tego do swojego wózka elektrycznego, gdzie pewnie takich udogodnień brak. chciałbym założyć buzzer pod kierunkowskazy w wózku platformowym elektrycznym W dzisiejszych,...
. Zauważcie że poduszka powinna otworzyć się bez pasów a jest wiele opinii że nie odpali bez pasów- napinacz. Dlatego zawsze trzeba jeździć z pasami plus nigdy nie wolno parkować z dzieckiem na kolanach w aucie z poduszka w kierownicy. Tylko nie wszystkie samochody posiadają czujniki zapiętych pasów bądź obecności pasażera w fotelu.
Sprawdziłbym dokładnie wszystko co wisi na tej linii 5V, jak napisał Jurek. Zapięty woltomierz przy czujniku i droga testowa. Miałem takie coś i komfort pracy, bo drugi trzepnięty w tył na podmiankę klient przywiózł, więc przekręciłem co się dało, w tym pompę, czujnik i regulator ciśnienia, pomogło, skasowałem klienta za podmianki i koniec. Co pomogło?...
Ktoś borykał się z błędem C1555? Sytuacja jest taka, że gdy nie jest zapięty czujnik kąta skrętu błąd nie jest rejestrowany, po podpięciu błąd rejestruje.
Sytuacja wygląda tak. Zauważyłem, ze temperatura na wyświetlaczy jest około 50 stopni a woda letnia, więc rozmontowałem czujnik temperatury wody użytkowej, sprawdziłem i stwierdziłem, ze wręcz powinien zawyżać temperaturę a nie obniżać, zamontowałem i piecyk zaczął grzać wodę, byłem zadowolony, ale do czasu, po kilku godzinach znowu klapa. teraz wróciłem...
Co o tym myślicie? Myślę, że nic nie "wymyślimy". Szukać przy liczniku czy gdzieś niżej. Należy zejść do samochodu, zdemontować licznik, podłączyć licznik "na stole" i sprawdzić czy podczas "ostukiwania" nadal gaśnie podświetlenie. Jeżeli problem wystąpi w "liczniku na stole", to przeglądnąć płytkę drukowaną pod mikroskopem, poprawić lutownicą "zimne...
Po kolei-posądzenie moje padło na impulsator na wale. Nie chciałem ściągać misy aby go oglądnąć to odkręciłem czujnik poziomu oleju ( z boku misy, po prawej). Wsadziłem endoskop i zacząłem kręcić wałem; w tym czasie układ zaczął się odzywać. Zakręciłem czujnik poziomu i zastartowałem silnik-zapalił od strzała. Na wyświetlaczu MID świecił się komunikat...
Nie mogłem zająć się sprawą poduszki przez dość czas, a problem sam się nie rozwiązał. Zmieniło się tylko to, że w ogóle nie można błędu skasować i kontrolka świeci się cały czas. Dziękuję za odpowiedzi, także te na priv. Sprawdziłem wszystkie opcje i albo jestem ślepy, albo tego tam nie ma. Moje pytanie, co za czujnik znajduje się w fotelu? Nie mam...
Czy po zadziałaniu wystarczy wymienić sensor i "wystrzelone" elementy? Wyszukałem że numer sensora musi być identyczny z numerem sensora zadziałanego, a jak się to ma do numerów elementów wykonawczych? Dlaczego nie zadziałał napinacz pasów kierowcy (niezapięte pasy, mała prędkość, czy coś innego) ? Napinacz pasażera wystrzelił, chociaż nikogo nie było...
Jurek, tam sprawiał takie cyrki rozrusznik. Wystarczyło oscyloskop zapiąć. No i z innego sposobu (duże ryzyko) odpalał jak nowy.
do sterownika
Na schemacie masz takie elementy, jak wyłącznik stopki bocznej (side stand switch), czujnik biegu neutralnego (neutral switch), czujnik wciśnięcia klamki sprzęgła (clutch switch). Musisz zewrzeć ze sobą czujnik biegu neutralnego, czyli luzu lub czujnik wciśniętej klamki sprzęgła Inaczej moduł widzi zapięty bieg i nie da się odpalić. Ten stan kasuje...
A nie mam pojęcia, bo go nawet nie zlokalizowałem. W komorze, z której wychodził ten szary kanał odpływowy jest zamontowany jeden czujnik, ale gdy odpiąłem od niego przewód to wyskoczył zupełnie inny błąd - E9 (coś ze spalaniem). Zapiąłem czujnik, złożyłem wszystko do kupy i działa, nadal ma komunikat 'konieczny przegląd' ale ostatni błąd to ten E9...
Pod prawym tylko napinacz, w nowszych/po lifcie jeszcze poduszka boczna, pod kierowcą napinacz i czujnik zapięcia pasa.
Ale na tym elektromagnesie jest wpięty pomarańczowy kabel, nie ma miejsca na wpinkę żółto-czarnego, który idzie też do czujnika zapięcia kosza i czujnika siedzenia. A co to jest to tyrkotanie słyszane na filmie?
witaj, no może mam powód do którego doszedłem bez kompa, możesz sprawdzić czy czasem nie przełamała się wiązka kablowa do fotela kierowcy lub pasażera pod fotelem w miejscu jak wchodzi w schowek pod fotelem, ja jak już zlokalizowałem to niestety całą wiązkę miałem już przełamaną i niestety jeszcze jej nie nareperowałem bo są tam tylko 3 kolory na kabelków...
Mam problem z Master lll 2017r Nie widzi czujnika nox dolny ostatni Czujnik zmieniony na nowy nadal to samo Zasilanie na czujnik w normie Przewody Can na odpiętym czujniku w normie na zapiętym poza zakresem? Co może być przyczyną? Adblue dozuje mocznik (at)ElektrodaBot AI: Czy pojawiają się jakieś kody błędów (DTC) związane z czujnikiem NOx lub systemem...
Wiązka jest cała od sterownika do wtyczki czujnika. Napięcie jałowe po włączeniu zapłonu na odpiętych czujnikach: Czujnik przed turbo - 4,99V; Czujnik przed dpf - 4,99V; Napięcie jałowe po włączeniu zapłonu na zapiętych czujnikach: Czujnik przed turbo - 4,99V; Czujnik przed dpf - 4,99V; Napięcie jałowe na rezystorze 3,8KOhm: Czujnik przed turbo - 4,44V;...
Robactwo może wywołać alarm .Jesli problem będzie nadal trwał pozostaje uzyć (w najbardziej extremalnym przypadku) drugiego takiego czujnika i zapięcie ich tak aby suma naruszeń wywoływała alarm.
Dzięki wielkie znalazłem w poduszkach. Ale do końca nie wiem jak podłączyć. Na schemacie widzę ze są rezystory bez podanej wartości. Nie chciałbym czegoś popsuć. http://obrazki.elektroda.net/99_12627268... Belt switches, rear belt tensioners E24 - Belt switch, driver's side E25 - Belt switch, front passenger's side F140 - Front left belt switch...
Wiem że w Pumie na osi tylnej jest jeden wspólny czujnik ABS i daje radę ( aczkolwiek tam jest jeszcze trochę innej elektroniki do tego). Więc mając 3 czujniki zapięte i powiedzmy przedni prawy "podpięty" z przedniego lewego nie da rady? Upieram się przy drążeniu gdyż od strony powiedzmy logicznej coś takiego mogłoby się udać. Dodano po 19 A tak apropo...
Są też i czujniki zapięcia pasa. Ale w 95% fakt czy pas był zapięty czy nie nie ma to wpływu na działanie airbagu.
Znalazłem manuala na stronach USA i poskładałem wszystko tak jak powinno być. Synchronizacja na rozrządzie jest GMP 1 cylindra pokrywa się z czujnikiem wałka rozrządu.I dalej lipa. Bez czujnika wałka iskra jest z zapiętym czujnikiem -brak. Zastosowałem dół silnika z Mazdy 6 3,0 V6. Wszystko pasuje. Poległem
Sprawdź, czy nie ma przerwy w gałęzi R1, D1; czy C nie ma zwarcia; czy R2 i T są połączone; czy R3 nie zwarty. Jak nie znajdziesz żadnego błędu, to pomierz napięcia względem masy wzdłuż gałęzi R1-D1-R2-baza T.
Posprawdzaj wszystkie wtyczki, a głównie poszukaj czujnik położenia wału korbowego, czy jest zamontowany i podłączony ;) Po prostu najprawdopodobniej nie zapiąłeś jakiejś wtyczki.
i na jakie napiecie ma działać ? fotoopornik - na jakie napięcie? Nie rozumiem pytania. Szybki test: Bierzesz omomierz na 20 kom - czujnik zaciemniony - odczyt nieskończoność. Czujnik oświetlony ( przystawiasz do żarówki) odczyt poniżej 1 kom = OK Chyba, że specjalne wykonanie czujnika to inna bajka - są takie co mają opór w szeregu- to może nawet...
kabel wychodzący od czujnika położenia wału Co ma wał do: aktualnie zapiętego biegu Chyba źle zrozumiałeś instrukcję.
Teraz aktualnie masz wszystko zapięte a dalej masz błąd czujnika położenia wałka rozrządu? Tak.
o to jutro przy stroboskopie sprawdzę jaki ma tylko czemu na ciepłym chodzi w równo przy odpiętym chodzi a na zapiętym czujniku nie ma różnicy obroty falują i tak i tak
Pasuje to zapiąć pod komputer i odczytać błędy może się coś wyjaśni,co do wentylatora,to możesz mieć uszkodzony czujnik ,albo niepewne połączenie czujnika temperatury na termostacie,jak coś to zadzwoń postaram ci się pomóc
A jak się zachowuje z zapiętym i wyjętym czujnikiem wałka?
po chwili pedał hamulca robi się nadal miękki, Czy TY podczas hamowania czujesz jakąś różnicę w sile hamowaniu czy zachowaniu się pedału hamulca . :?: hamulec postojowy po zgaszeniu silnika sam się zaciąga jako postój, ale po odpaleniu silnika i próby ruszenia, niestety hamulec postojowy nie odpuszcza i trzyma cały czas oba zaciski tylnich kół, odblokowanie...
Jak wyłączyć czujnik głosowy pasów bezpieczeństwa w chevrolet cruze 2009. Pas zapięty a wyje i denerwuje, czy da się problem rozwiązać samodzielnie? Pozdrawiam
Okolice dźwigni od biegów, ew przy skrzyni. Nie mam pojęcia jak to jest w Ducato. Miałem podobny problem przy innym samochodzie. Możesz na krótką metę obejść problem jak znajdziesz czujnik, zmostkować go i niech tempomat cały czas widzi zapięty bieg. Jedyna wada to wzrost obrotów (tempomat będzie gazował silnik) jak go przypadkiem włączysz na luzie.
Zobaczyć czy po włączeniu zapłonu jest zasilanie na pinie 17 sterownika. Jeśli jest sprawdzić zasilanie przekaźnika pompy paliwa. Plus zapięty po kluczyku masa z 28 ecu, czujnik na wale pin 3 i 21, normalny przemiennik elektromagnetyczny, nie żaden Hall. Musi gadać jak wszystko jest. Jeśli nie ma zasilania na 17 to siadł główny przekaźnik. Pod maską.
Zdarzyło się tak że kiedyś kolesie założyli odwrotnie wałki. ale w tym przypadku blokady pasują, i bez cz. wałka odpala choć bardzo kopci. na zapiętych czujnikach brak błędów o sych.
W necie znalazłem opisy na których pomiędzy DQ i Vcc zapięty jest rezystor 4,7kOhms. Dawałeś taki rezystor?
W skrzyni jakiś czujnik prędkości do ECU, ale to jest starocie i żadnych dokumentacji do tego nie ma. Co za problem zapiąć oscyloskop na to wyjście i "w drogę" ? ;)
Tu nawet nie chodzi o to że na nowo. Mapę należy zbierać w czasie jednej jazdy , w identycznych dla beny i gazu warunkach. Mapy zbierane w normalnych warunkach eksploatacji, raz na zimno , raz na gorąco, raz trasa a kiedy indziej miasto dają taki kaszaniasty obraz z którego trudno cokolwiek wydumać bo nakładają się na siebie mapy zebrane w najróżniejszych...
Mozna by wsadzić operatorowi pod tyłek jakiś włącznik tak jak czujnik obecności pasażera i zapiętych pasów w samochodzie, tym bardziej że kierowca pewnie chciałby widzieć co jest przed nim zanim ruszy ;]
Wydaje mi się że to czujnik PT1000 - czy wiesz jak można się upewnić co to za czujnik, żeby kupić odpowiedni? Pt1000 (platynowy) ma 1000 om w temp. 0.0 oC i ok. 3.8 om/oC. Parownik ma pracować w temperaturze dodatniej. W przeciwnym razie by zamarzła skroplona woda i nie było by przepływu powietrza. Także przelicz sobie i wyciągnij wnioski. Prędzej...
https://obrazki.elektroda.pl/1616494400_... (at)sebastianm26 termostat jest chyba częścią integralną grzałki faktyczne zdjęcie grzałki w linku. 1. Czujnik temperatury zapięty plastikowym klipsem (NOWY i przeniesiony wyżej https://obrazki.elektroda.pl/4585552800_... Jestem daleki do dobierania się do PCB jako, że moje...
Masz 5V na środkowym kablu? A poco mu napięcie 5V na środkowym jak środkowy to minus zasilania czujnika :?: Jeden skrajny to 5V zasilania , a drugi skrajny to napięcie powrotne z czujnika i bez zapiętego czujnika jest tam jakieś 4,80V +/- 0.2V :| Dodano po 2 tylko ciekawi mnie czemu przy odpieciu środkowego kabelka auto jedzie normalnie nie wpada w...
To zależy od roku. W jednych modelach świecą czerwone kontrolki tak dla pasażera, jak i kierowcy, w innych tylko u kierowcy. Skontaktuj się z fiatem i Ci dokładnie powiedzą. Czasami jeszcze montowali pomarańczowe kontrolki nie zapiętego pasa, po stronie pasażera, więc Fiat Ci prawdę powie ;) . Pozdrawiam.
Siemka. Jak w temacie. Dziś dziwna sytuacja. Odpalam samochód i 3 krotny sygnał dźwiękowy. Żadnych komunikatów itd. Stan płynów w normie,stan akumulatora też ok,brak błędów,pasy zapięte,czujniki parkowania się nie odpalają,ciśnienie w oponach w normie(też nie wywala błędów),temperatura 8 stopni,więc też nie wyskakuje komunikat gołoledź. No to jadę....
Niestety ale tam jest tylko napinacz i czujnik zapięcia pasów. W drzwiach kierowcy jest taki czujnik jak na zdjechach ale czy to jest to? https://obrazki.elektroda.pl/8800965000_...
Przepraszam mój błąd oczywiście masz rację. pomyliłem ze zdalną aktualizacją. Ip wysyłasz w treści sms-a Twój opis dot IP i przekierowania jest dość niejasny. Proszę potwierdź czy robisz to tak: 1. sms zawiera IP operatora ( podejrzany w necie lub w routerze w konfiguracji wan-u) 2. komputer w sieci lokalnej ma stałe IP np 192.168 itd na to IP zrobiłeś...
Pozazdrościc wam szczęścia z podróbkami,dla przykładu mam stac omegę B 2.0 16V X20XEV,po wymianie dołu silnika od 8V i nie pali .Nowy czujnik wałka i nic ,zakładam orginał i po rozpięciu czujnika wału uruchamia się ,z zapiętym czujnikiem nie zagada,czujnik wału kupiłem simensa,a ten co silnik wymieniał twierdzi ,że wymienił koło sygnałowe na wale i...
włącznik klimy reaguje zapala się kontrolka i uruchamia wentylator 1 bieg Wentylator nawiewu czy chłodnicy ? Ale tak po wymianie chłodnicy by się uszkodził? Nie . Tak po prostu . Albo przez gościa który wymieniał skraplacz . Wcisnął wtyczkę krzywo i wygiął piny w czujniku , albo nie zapiął w ogóle wtyczki bo nie zauważył że była , albo .....
Zasiliłem z naprędce zrobionego stabilizatora, mam 5V na MAP idzie bajkowo, równiutko, ale tylko do czasu jak nie dodasz gazu. Silnik zgaszony mam 98kPa, zapalę mam 30kPa, dodam gazu ponad 3000 obr i zaczyna podciśnienie iśc w górę, do 60kPa. Silnikiem zaczyna rzucać tak, że aż w skrzyni oddaje, błąd korelacja czujnika MAP i błąd czujnika wałka rozrządu....
Ciekawe jakby to jakoś zapiąć do home assistant czyli dodać WiFi w postaci ESP Tasmota lub jakiś moduł na Zigbee.
Ten żółty miał ongiś drugą nogę, zapewne równolegle zapiętą do czujnika w to92. Ale konia z rzędem temu kto powie po co.... Multimetr dopięty do kikuta pokazuje 10k które subtelnie się waha co składam na karb korozji. Napisów brak. Jak na rezystor trochę dziwna obudowa...
Zmiejszyli, potem podnieśli dawkę i dalej nic. Szczerze mówiąc nie ma różnicy, który program jest, czy jest zapięty czujnik temp cieczy, czy nie. Jak jest ciepły to jest kicha. Mnie jednak zastanawia dawka na wolnych, czemu jest taka wysoka, obojętnie czy chip, czy seria. Coś jest nie tak, auto na serii ma 115KM na chipie 134KM czyli ogólnie bez szału....
Nie od napinaczy tylko od czujników zapięcia pasa, nie wprowadzaj w błąd!
Musisz zapiąć oscyloskop bo inaczej będziesz wymieniał we ciemno.
Sprzątałaś może pod fotelem ? Parę razy widziałem już tematy o rozłączonych wtyczkach po użyciu odkurzacza :D Mnie czasami się zaświeca, dopycham pas w te jego gniazdo i kontrolka gaśnie. Czujnik nie do końca reaguje na zapięty pas.
Na R410 nie stosują nic takiego. Dziś zrobiłem kilka pomiarów: drugi PDF jest przed dodaniem 70g czynnika a pierwszy po dodaniu (czyli ciut więcej niż pisze w instrukcji). Prąd niewiele się zmienił natomiast musiałem wkręcić śrubę przegrzania i udało się ustawić przegrzanie na 2K. pobór prądu to około 2,9-3A a zużycie prądu na całą pompę to około 1,5kW....
Bardziej bym sie pływaka czepił, a tym silikonem to nadto nie na babrałeś? Podciśnienia całe i prawidłowo zapięte, czujnik zamknięcia przepustnicy sprawny? Jak masz wątpliwości co do dysz, wkręć starą. Linka ssania odpuszcza do końca? Bo coś mi mówi,że nie...
ale to już przez sklep google No oczywiste... Autor projektu też człowiek jeść i żyć musi... :-) A rozważałeś możliwość wyboru czujników? Ale nie w tej formie jak jest teraz, że 2, 3 lub 4. Ja myślę o czymś takim, że są do ESP zapięte np 8 czujniki, a ja wybiorę sobie na 1 smartfonie czujnik 1,2,4, a na drugim np 3,4,6,8..? pzdr
Jest zgrzewany albo klejony. Pewnie coś wpadło i nie da sie zapiąć pasa. Nie ,pas się zapina ok tylko chciałem zlutować przewody od czujnika niezapiętych pasów,--tak jak na zdjęciu ponieważ urwały się tuż przy tej obudowie http://obrazki.elektroda.pl/7285492400_1...
Właśnie, skąd to założenie, że tarcze i klocki dobre... zdjąć koło, zapiąć czujnik zegarowy i sprawdzić bicie tarczy, czasem wystarczy 5 setek bicia zeby był taki efekt. Kolega ma rację, czasem nowe tarcze po 500-1000km sa do niczego pozdrawiam
Witam wszystkich. Poszukuje schematu czujnika niezapiętych pasów pasażera do Lexusa IS 200. Może inaczej, od pewnego czasu nie mruga kontrolka niezapiętych pasów pasażera, chcę to zrobić, może ktoś zna możliwe przyczyny (żarówka sprawna:) ) ?:) ...lub rozwiązanie :))
Witam, jak zasymulować zapięte i rozpięte pasy, w Mercedesie B clasa, 2008r., jakiego opornika użyć? Jestem poza granicami PL i wracam do domu, a czujnik w klamrze przestał działać i teraz cały czas piszczy, sygnalizując nie zapięte pasy, razem z kontrolką pasów na desce, oczywiście po powrocie zajmę się tym, rozwiązanie tylko na czas drogi, żeby nie...
Jeżeli wyłączyłeś poduszkę kluczykiem to włącz ją ponownie bo to nie o tą Ci chodziło. Wyłącznik wyłącza poduszkę pasażera ale w desce nie w fotelu. Jeżeli nie ma w fotelu to chyba najlepiej rezystor ok 2.5 ohma. Czujnik w zapięciu pasa chyba najlepiej oszukać sprzączką od pasa ale jak się nie mylę zapięcie wymontowałeś razem z fotelem, rezystor 2,5...
Dzięki za info. Wg miernika wychodzi mi tak: trzy z pięciu przewodów mają jakąś rezystancję po kliknięciu ogrzewania na fotelu co sugeruje, że to właśnie przewody od ogrzewania, a dwa pozostałe zupełnie bez kontaktu, co sugerowałoby, że te 2 pozostałe mogą być czujnikami: zapięcia pasów / zajęcia miejsca? Masz może wiedzę jakie ciśnienie do tego fotele...
apropo tego błędu check injection to wypięty jest czujnik różnicy ciśnień ale czy jest zapięty czy odpięty nie ma znaczenia
Co do cylindra to powinieneś sprawdzić sprężanie na nim i na pozostałych ale raczej większych szkód nie powinno być.Rozrząd ma być dobrze,wszystko za przepustnicą ma być szczelne.Map ma być zasilany 5v na wolnych około 1,5v.Można pompką podciśnieniową sprawdzić.Sterownik ma wiedzieć kiedy regulować obroty więc TPS ma być prawidłowo ustawiony.trzeba...
prawdopodobnie uszkodzona zapinka pasa kierowcy, cały czas rejestruje zapiętą klamrę. Raczej mało prawdopodobne Pd siedzeniem jest kostka od czujnika zapięcia pasów--rozpiąłem ją więc powinno coś wskazywać lecz nic nie dało Ewentualnie spróbuje tę kostkę spiąć na "sztywno" może coś to da.
zapiąć uzwoić pierwotny czujnik parkować czujnik czujnik iveco czujnik
stacyjka uniwersalny schemat przesunięcie wydruku umowa polsat
odblokowanie spirit piaggio typhoon
Błąd 01314 w VW Passat 1.9 TDI - komunikacja ECU Błąd P1503 w VW Passat 1.9 TDI - Alternator