Podaj normalnie jaki wywala błąd razem z opisem.
Jeżeli nie ma błędów EDC to może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania,zatkany katalizator.Trzeba zrobić komputerem podgląd parametrów podczas jazdy.
Widzę że do trybu serwisowego umiesz wejść więc w tym trybie uruchom pompkę i obserwuj impulsowanie - czujnik daje impulsy zliczane na ekranie UPDATE 06.03 Tak nawiasem mówiąc mnie wyskoczyła bardzo podobna usterka - ekspres notorycznie prosił mnie o zalewanie - to pomagało ale praktycznie przy każdym włączaniu trzeba było zalewać. Problemem był czujnik...
Obieg płynu to co innego, tutaj jest kontrola ciśnienia. Jeśli kontrola ciśnienia jest na tłoczeniu pompy to mimo braku przepływu sygnalizacja będzie prawidłowa. Zmostkowanie czujnika może świiadczyć o jego uszkodzeniu lub o zatkaniu rurki prowadzącej do czujnika. Dla wyjaśnienia czujnik służy do kontroli pracy pompy, jeśli ona nie pracuje to przyczyna...
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Wywala zatkany DPF, albo uszkodzony czujnik różnicy ciśnień. Na pewno ciśnienia ok? Na wysokich obrotach nie rośnie ciśnienie przed DPF?
Witam , kwestia jest dosyć trudna … Jest możliwa jakaś przyczyna czy stało się to nagle ? Jedyne co na chwile obecna przychodzi mi do głowy to jakiś błąd czujnika , zatkana dysza bądź przycisk potwierdzający nie działa .
Resztki wody w kotle to nie wina czujnika temperatury, tylko zatkany odpływ. Rozpracowałem to tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
co do pracy bez przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej to spokojnie jakiś czas możesz pracować. Proponuję otwór w obudowie filtra tylko zatkać. Co do czujnika oleju to niestety, żeby go wymienić trzeba dostać się do skrzyni korbowej silnika
Mam taką samą suszarkę. U mnie tak się dzieje co kilka miesięcy (suszarka chodzi co najmniej 3 razy dziennie) jak zatkają się czujniki wilgoci wewnątrz bębna. Trzeba wykałaczką zebrać kłaczki i spryskać np. płynem do mycia okien i działa.
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Nie znam się ale postaram się coś podpowiedzieć. W pralkach jest czujnik ciśnienia (napełnienia) który odczytuje wartości napełnienia bębna wodą. Może szlauf do niego jest zatkany albo uszkodzenie tego czujnika. To drugie bym podejrzewał i daje cały czas odczyt elektronice że w pralce jest jeszcze woda i ta nie otworzy drzwi. https://obrazki.elektroda.pl/3801899400_...
Witam. A czym zatkałeś otwór po uszkodzonym czujniku, chyba że czujnik se starego kotła pasował w miejsce tego. Jeśli czujnik ze starego kotła jest zamontowany gdzieś obok, np: przylgowo, a ten uszkodzony czujnik siedzi tylko jako korek, to zacznie za jakiś czas przeciekać (woda zacznie wypływać po stronie złączy elektrycznych). Pozdrawiam.
Witam jest to błąd zatkany filtr ,czujnik ciśnienia , silnik lub problem z poboram wody
Z mojego doświadczenia. Ja mam zwykłego Aristona Hotpoint. Działa już 7 lat bez zarzutów. Raz tylko musiałem rozkręcić i przeczyścić wężyki, gdyż czujnik poziomu wody się zatkał. Woda twarda, niefiltrowana.
Witam, a jak wygląda wnętrze rurociągu w opisywanej sytuacji? Czy częśc za zatkaniem jest zupełnie pusta, a przed zatkaniem w pełni zapchana? Czy 'produkt dla wtryskarki' to jakich granulat? Jeśli dno rury jest puste, to może wpuścić jakiegoś 'kreta' na gąsienicach? Wykryje czołówkę i po długosci kabla bezie mozna ocenic?
Zatkany lub uszkodzony czujnik podciśnienia / wężyk podciśnieniowy. Chyba że wąż ssący jest zatkany , ale wątpię wyczułbyś spadek ciągu i silnik głośniej by pracował.
Możliwe że zepsuty, ale może też być zatkany/przytkany syfem tak jak czujnik ciśnienia i jego kanalik. Ale do manometru idzie taka cieniutka rurka miedziana że nie jest się w stanie tego wyczyścić.
czujniki temperatury tak, ale moduł miksujący- zależy jaki błąd w module zaistniał.Otwarty obwód czy zwarcie-tak.Ale już zatkaniem skrystalizowanym AdBlue nie.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
To nie jest cały kod błędu... 18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction Possible Causes Exhaust Pressure Sensor (G450) faulty Diesel Particle Filter (DPF) faulty Czyli albo zatkany DPF, albo uszkodzony czujnik różnicy ciśnień DPF (G450).
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Może któryś czujnik zaniemógł? Presostat się zatkał, termostat padł?
P1901 w zależności od identyfikatora na kilka znaczeń (choć wszystko tyczy różnicy ciśnień DPF)- najlepiej podłączyć jakiś tester i odczytać ... Najczęściej usterka przewodu elastycznego czujnika lub zatkany filtr dpf ... Dodano po 35 Nie wymieniaj bez diagnozy czujnika bo usterek może być wiele ....
Może to nie czujnik. Podobne objawy daje mały przepływ wody lub zatkany filtr lub zamieniony wymiennik pierwotny lub wtórny. A serwisy lub przeglądy kiedy były robione? Jak stary jest ten kocioł?
Zatkany wydech ?
Witam Podczas kalibracji najpierw wyrzuciło błąd o zapchanego filtra, po zwarciu czujnika podczas próby kalibracji błąd komunikacji z sterownikiem silnika. Ciśnienia na układzie na biegu jałowym. A- 18bar, B-18bar, C- 3-bary, D-3bary https://obrazki.elektroda.pl/5432227700_... Podłączyłem manometry zamiast czujników ciśnień. Jak na...
Zobacz czy czujnik ciśnienia nie jest zatkany.
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Przed wymianą czujnika sprawdzę ciśnienie . Na razie będę czekał na państwa opinie ? Powinieneś to zrobić na początku.Wygląda na to że silnik się kończy.Naprawdę będziesz miał szczęście jak to tylko czujnik lub np zatkany smok.
Jeżeli nie zatkany (lub zamarznięty katalizator) to możliwe, że coś nie tak z czujnikiem podciśnienia.
Dla zainteresowanych temat zamkniety. Wiec powinno byc 1-5v 2- masa 3-sygnal (moze byc jakies napiecie przebijajace umnie bylo 4.75v na odpietej kostce jezeli nie zmienia to napiecia wychodzacego z czujnika) u mnie po wyjeciu czujnika i podpięciu go do instacacji z odłączonym przewodem sygnałowym bylo 1.2v (ciśnienie baromertyczne.) na podpietym to...
I sprawdź przewody ciśnieniowe do czujnika różnicowego DPF zdarza się że rurki się zatkają i czujnik nie ma prawidłowego odczytu różnicy ciśnień .
Czy dobrze odczytuję, że właściwy czujnik i tak nie zadziała przy niedrożnym kominie i tak na dobrą sprawę na tą chwilę na niewiele mi się zda? A swoją drogą skoro przegrzanie wymiennika go uszkadza to czemu przed tym przegrzaniem nie chroni i nie wyłączy kotła zanim ono nastąpi? To nie jest czujnik ciągu kominowego! Występuje on tylko w kotłach z...
Też mam ten problem i chyba mam odpowiedź. Zatkana rura...
A to niespodzianka - ale mnie zaskoczyłeś aż mnie zatkało. To alarm czujnika pojemnościowego poziomu wody, który nie pasuje do objawów uszkodzenia.
Jeśli spojrzysz za radiem, zobaczysz plastik, w tym plastiku w lewym górnym rogu (tak po stronie kierowcy,na wysokości pokrętła głośności ) znajdują się małe szczeliny/otwory. Za tymi otworami wentylacyjnymi znajduje się czujnik temp. wnętrza.Prawdobodobnie jest tam brud który zatkał te otwory i zablokował silniczek znajdujący się w środku. Wyczyść...
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
1. Pompa nie wylewa wody - jest uszkodzona. 2. Uszkodzony czujnik membranowy poziomu wody - pokazuje cały czas obecność wody. 3. Uszkodzony czujnik optyczny (opcjonalnie) poziomu wody - można go wytrzeć, bo być może jakiś paproch z brudów osiadł na czujniku. 4. Zatkany odpływ wody - pompa w określonym czasie nie wylewa odpowiedniej ilości wody i dlatego...
Istnieje jeszcze taka możliwość, że wężyk z przepustnicy do czujnika podciśnienia jest zatkany. W moim roverku wężyk idzie do komputra, tam jest czujnik membranowy. Okazał się być zalany olejem i nie puszczał podciśnienia. Po przeczyszczeniu ubyło latek samochodowi. Wcześniej też go dusiło i miał "dziurę" w gazie.
Zatkany wydech (katalizator).ładnie to widać podczas diagnozy,wywala usterkę w obwodzie czujnika sprzeżania ciśnień.
Witam. Zmywarka i kod błędu 5E wymieniony czujnik zmętnienia cieczy na nowy (sprawdzony działa poprawnie). Wylot z pompy i płaszcza wody drożne. Zmywarka sporadycznie zakończy (bez błędu) program płukania i myjący ~ 30 minut w temp 40 - 50 stopni. Po odłączeniu czujnika (wypięciu wiązki) zachowuje się bardzo podobnie - krótki program potrafi zakończyć...
Proces długiego rozruchu może być spowodowany zatkaniem kanałów doprowadzających toner do wałka magnetycznego. Wówczas czujnik nie widzi toneru i prubuje go dopchać, więc kreci silnikiem i kręci, aż dopcha. Problem może być spowodowany przez zamienniki.
Presostat - czujnik poziomu wody. Rurka łącząca ten czujnik z bębnem - może być zatkana, trzeba ją przedmuchać.
nie wiem jak u ciebie ale u mnie jest rurka a na nim filtr i jak sie on zatka to wyjdzie czujnik cisnienia w tescie silnika sprawdz ten czujnik czy nie jest zatkany oraz czy rurka nie jest peknieta lub zapchana
Witam. Mam problem z klimą w sharanie. Klima niby się załączy ale wentylator chodzi na bardzo wolnych obrotach i rurka robi sie strasznie gorąca nie możliwa do dotknięcia. Czy to będzie jakiś czujnik czy tak jak opisują zatkany układ? Pozdrawiam
Jakie jest napięcie na led'ach? Jakie jest napięcie na wyjściu przy "zatkanym" czujniku? To samo przy "przewodzącym" czujniku? Napisz dokłądnie co się dzieje, bo pomiędzy wejściem i wyjściem są jeszcze inne elementy.
dzięki a mam jeszcze jedno pytanko czy nieszczelności w kolektorze ssącym miały by coś z tym problemem wspólnego?????? bo chodzi o to że ściągałem głowice- bo poszła uszczelka i gdyby ciągną lewe powietrze ten czujnik będzie pokazywał błąd???? dodam jeszcze że czyszcząc kolektor to wyjście na czujnik było zatkane ,zamulone jakby ja go udrożniłem i zaczeły...
Da radę to wyczyścić samodzielnie, jeśli faktycznie byłby zatkany? Czy trzeba kupować nowy czujnik z tą metalową rurką?
Zastanawiam się czy nie drożność w puszcze dolotowej(tam gdzie EGR) będzie miała wpływ na takie zachowanie.Ale pewnie zatkanie, czujnik ciśn.turbodoładowania zgłaszałby jego brak.
Chyba lepiej by było zastosować zamiast kamery jakiś liniowy czujnik optyczny z optyką - coś w stylu tego co jest w skanerach. Wtedy ilość danych nie zatkałaby arduino.
Zatkany (zakamieniony, zaszlamiony)czujnik cisnienia wody.
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
Jeśli nawet masz o 10 cm krótszą chłodnice,nie powinno to być powodem przegrzewania.(przy twojej pojemności 1.8 Litra). Zobacz czy chłodnica nie jest zatkana!!. Co tam z termostatem??. Jak pompa pompuje??. Wentylator sprawny??. Czujnik działa??. Pozdrawiam Janusz
problem rozwiazany. wystarczyło tylko przeczyscic ogrzewanie, zatkany kurzem czujnik powodowal iz ogrzewanie nie startowalo po wygaszeniu.
Na wstępie należy wyeliminować zatkanie sitek w wylewkach baterii lub filtrów. Trzeba to najpierw sprawdzić. Może być niesprawny czujnik do pomiaru przepływu wody. Może "nie widzi przepływu". Za załączanie odpowiada turbinka. Do podgrzewacza części są dostępne.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnik PID131 Podciśnienie w układzie wydechowym FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Hmmmm może kat zatkany albo coś z klapą wydechową?
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
Na moje około winowajcą może być czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury ponieważ to on odpowiada za ssanie. No chyba że jest coś zatkane lub pompa paliwa pada ale skoro na gazie jest to samo to brak mi pomysłów. Może moduł zapłonowy ma przebicie i iskra skacze wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czujnik położenia wału też bym zweryfikował.
1. czujnik 2. brak płynu 3. gdzieś jest dziurka 4. zatkany układ
Ok. Zostawię wyłączoną lodówkę na 24H i spróbuję wlać tam wodę po tym czasie. Jak nie przeleci to się odezwę :) Dziękuję
Pacjent: Volkswagen Passat B5 1.6 AHL, przebieg 180 000. Auto świeżo sprowadzone, będzie w nim wymieniany kompletny rozrząd, oleje, filtry. Problem: Podczas pierwszej jazdy testowej wszystko było ok, auto przejechało kilkadziesiąt kilometrów bez problemów. Lecz następnego dnia po przejechaniu kilkunastu kilometrów i rozgrzaniu się silnika zapaliła się...
Uszkodzony czujnik temperatury,lub sam moduł.Woda nie osiągnie 44°C w kilka sekund,no chyba że byłaby zatkana wężownica, lecz tu wygląda na problem z czujnikiem.Pozdrawiam.
no tak ale może być przytkany a nie zatkany? reszta czujników sprawdzona
Diagnostyka - pamięć błędów, wskazania czujnika MAF, TCS itp. Skoro problem jest na obydwu paliwach, to dopatrywałbym się raczej usterki układu zapłonowego/mechanicznej - zatkany katalizator, uszkodzony czujnik wałka rozrządu, pęknięty kolektor.
...zalałem układ inhibitorem korozji najtańszym z allegro i do dziś nie ma powrotu problemu z zatkanymi czujnikami. Inhibitor korozji - potwierdzam, że warto wlać... patrz na daty postów - to właśnie tyle czasu problem nie powraca. 1szy raz się pojawił po roku od użytkowania kotła, kiedy nie był jeszcze zalany inhibitorem. Inhibitory korozji też minimalizują...
Po sciągnięciu obudowy filtra powietrza, odpięciu czujnika podciśnienia i zatkaniu rury wlotu powietrza do przepustnicy w 95 % auto zachowuje się dużo lepiej. Nie strzela, reaguje na gaz, wchodzi plynnie na obroty. Wyglada to tak, że dostaje mniej powietrza i działa wtedy. Czyli bez zatykania ewidentnie jest za mało paliwa w mieszance a za dużo powietrza....
Nie kombinuj i nie szukaj większej mocy bo obniżenie mocy tylko wydłuży nieco czas prania zasadniczego co jest korzystne dla procesu prania, zwróć uwagę na kształt gumy uszczelniającej grzałkę by był taki sam jak w uszkodzonej bo założenie z kołnierzem w miejsce bez kołnierza to 'wypluje " grzałkę z pralki, , no i musi być z otworem pod czujnik temperatury...
Tylko sugestia zatkaj tak jak myślisz i dokonaj pomiarów przy stałym ciśnieniu zewnętrznym dla zakresu temperatur wyni będzie pokazywał zmiany ciśnienia w tel zatkanej części.
A może zatkane coś jest wylot albo dolot powietrza które przedmuchuje piec ??? Ew czyszczenie pieca z kurzu :).
z tego co piszesz, zalewa go, sprawdź dlaczego, może czujnik wtrysku siedzi, albo zatkany wydech, albo tez jest cos z rozrządem.
Ech... diagnoza chyba w części była dobra. Grzałka została wymieniona, ale sytuacja się powtórzyła - w zamrażarce minus 30C, w lodówce + 20 C. Grzałka plus usługa kosztowały mnie 400 zł. I trochę byłoby szkoda tej "inwestycji" gdyby przyczyną był jakiś drobiazg typu popsuty czujnik temperatury w chłodziarce albo zatkany kanał transportu zimnego powietrza...
Zatkanie metalowej rurki czujnika ciśnienia spalin to bardzo częsty przypadek (łatwo to sprawdzić bo parametry czujnika nie zmieniają się na liście danych . Niestety przetkanie tej nieszczęsnej rurki już takie proste nie jest bo jest ona z tyłu silnika wkręcona do kolektora wydechowego . Takie małe info dla czytających to nie jest czujnik różnicy ciśnień...
Czyli wartość 55 mbar wskazuje na to, że katalizator jest zatkany? Nie musi być zatkany, może czujnik przekłamywać, trzeba zrobić diagnostykę a nie zgadywać. Nie wiem jakim sprzętem dysponujesz TEXĄ, ale wiem, że w serwisowym komputerze nie ma takiej opcji. Piszę ciągle o czujniku różnicy ciśnień DPF. Pozdrawiam WIMM
Ja do tego czujnika zastosowałem kawałek ułamanej anteny teleskopowej od radia. Któryś z segmentów anteny idealnie pasuje do czujnika. Z jednej strony zatkałem silikonem a z drugiej strony gdzie wychodzą przewodu od czujnika koszulka termokurczliwa. Długość rurki ok 3 cm.
Zatkane wtryskiwacze benzynowe. Czujnik wału.
witam rozebralem pompke paliwowa i dokladnie ja wyczyscilem a co w niej nie bylo.. lepiej nie pisac prawdopodobnie dlatego ze byla na maksa zatkana czujnik cisnienia nie otrzymywal informacji o odp cisnieniu i dlatego jej nie wylaczal problem rozwiazany !
Istnieje jeszcze taka możliwość, że wężyk z przepustnicy do czujnika podciśnienia jest zatkany. W moim roverku wężyk idzie do komputra, tam jest czujnik membranowy (podciśnieniowy regulator przyśpieszenia). Okazał się być zalany olejem i nie puszczał podciśnienia. Po przeczyszczeniu ubyło latek samochodowi. Wcześniej też go dusiło i miał "dziurę" w...
ECM 99 Kontrola ciśnienia turbo,zbyt niski lub wysoki sygnał,może być uszkodzony czujnik ciśnienia,siłownik turbiny lub zatkany filtr powietrza. Wskazana diagnostyka komputerowa.
Czujnik temperatury źle pokazuje albo monowtrysk zatkany.
Tasiemka musi być idealnie czysta jeśli widzisz smugi lub zabrudzenia jeszcze jakieś to musisz wyczyścić. Zatkaj czujnik otwierania klapy i sprawdź (znajduje się z prawej strony i na otwartej klapie widząc pojemniki puść coś do druku. Patrz wtedy czy karetka z tuszami gdzieś nie przeskakuje bądź czy o coś nie haczy.
Tylko jak połączysz 27 czujników (np. fotorezystorów) szeregowo to dostaniesz informację, że ,,zatkane'' ale nie konkretnie gdzie.
Możliwe że hydrostat jest uszkodzony, ale najpierw ściągnij z niego wężyk i mocno go przedmuchaj, możliwe że po prostu jest zatkany ten wężyk i hydrostat nie "widzi" różnic ciśnienia... Pozdrawiam
Okazało się że czujnik na 4 piny jest z boku silnika, po prawej stronie tak samo jak na zdjęciu. Ktoś prawdopodobnie nie miał zaślepki jak na drugim zdjęciu i użył czujnika do zatkania otworu. Wiązka do tego czujnika z boku jest ale jeszcze nie sprawdzałem czy ma przejście do komputera. Chyba zacznę od wymiany tego czujnika. Reasumując, czujnik na 4...
F4- draining failure czyli błąd od pompy spustowej, po 4 min ( chyba ??) od włączenia pompy spustowej czujnik wody ma stan "nie pusta", przyczyny: - coś wpadło do pompy ( np. wykałaczka, zapałka, pestka ) i ją zablokowało - zatkany - przytkany syfon - uszkodzona pompa wylewająca a póżniej ale rzadko - prawie nie spotykane - uszkodzona elektronika np....
Nagminne zarówno zatkane głowice jak i urwane czujniki.
Odczyt z czujnika różnicowego dużo ci powie. Im bardziej zatkany tym to ciśnienie będzie wyższe. Musisz mieć skaner diagnostyczny i kogoś kto potrafi się zorientować jeśli ten filtr został wykastrowany bo kiedyś to była norma w rozwiązywaniu problemów z DPF/FAP
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
Jezeli dobrze pamietam to mialem to w Oplu Astra,mialem zatkany czujnik cisnienia oleju,poprostu kupilem drugi i problem zniknal.Tez sie tak martwilem jak Ty,a to byla blachostka.Tam jest taka mala dziurka,ktora z wiekiem sie zapycha.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Nie wiem, jak jest w tym silniku, poszukaj schematu smarowania i sprawdź skąd idzie olej do czujnika. Być może masz zatkany kanalik.
Kod 33 - nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym MAP. Sygnał czujnika ciśnienia odpowiada wartościom przekraczającym 84kPa. Przyczyna: uszkodzony czujnik, wadliwe jego podłączenie elektryczne lub niesprawny przewód podcisnieniowy łączący czujnik z kolektorem (zatkany lub nieszczelny)
Może czujnik przeciwzamrożeniowy uszkodzony/przesunięty, może niewłaściwa ilość czynnika, może odpływ skroplin zatkany, może... sprawdź czy nie zamarza, potem szukaj przyczyn.
witam ,trzeba dobrać sie do bebechów mogą byc zatkane wężyki ,czujnik poziomu wody ,zmywarka ta się zachowuje jak by miała cały czas wodę w sobie
Witam może ktoś wie jaki czujnik znajduje sie na parowniku w Astrze H, oraz jak najłatwiej sie do niego dostać. Może przylepić drugi i wpiąć sie gdzieś w kable? Parownik to według mnie to ta chłodnica w kabinie co mrozi. W kompie pokazuje -40 st czyli jakby czujnik był odłączony lub wogóle popsuty. Stało sie to po tym jak dmuchnąłem sprężarką w otwór...
Zaobserwować rozkład temperatury na chłodnicy, może być zatkana i czujnik nie załączy, sprawdzić/wymienić czujnik. Tyle pisania i pół remontu auta z powodu bzdetu.
W przypadku zatkania wtryskiwacza ciśnienie powietrza mierzone czujnikiem na urządzeniu dozującym skoczy do ok.5 barów.
witam ponownie. rozebrałem na kawałki, kilka rzeczy widzę, może komuś pomogę... 1. zatłuszczony czujnik czystości wody. 2. zatkany odpływ pływaka wyłączającego pompę (dlatego non stop pracowała) 3. zatkany wąż z pompy cycrkulacyjnej (ciśnienia nie było). ciekawe czy uda mi się ją złożyć... :) jak co mogę zdjęcia zarzucić, jeśli komuś pomocne będą. pozdro
gzyms68 Komin sprawdzałem, nie jest zatkany. Wciśnięcie przycisku na czujniku opisanym przez kolegę kz61 rozwiązało problem. Piec puki co działa prawidłowo już przez kilka dni. Na chwilę obecną problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
stawiam na czujnik ciśnienia doładowania zepsuł się albo zatkał :) pozdrawiam
zatkania zwarciu czujnik parkować czujnik czujnik iveco czujnik
wiena mostek prądnica pierścieniowa strumienica zamiast katalizatora
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Webasto w Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI - diagnostyka i naprawa Adaptacja lamp Volkswagen Tiguan USA na EU