Ja proponuję zastosować kontaktron i magnes ... Robimy dwie takie płytki: http://obrazki.elektroda.pl/2697418700_1... Montujemy je na ośkach w ten sposób: http://obrazki.elektroda.pl/3354254500_1... Dodajemy szczotki z jakiegoś alternatora i problem rozwiązany... Do póki tarcze będą się obracać równolegle to obwód będzie...
Czujnik wciskany na zawleczkę pod wodą. Możliwy że zgubił rezystancję. Potrzebny pomiar.
Możesz samemu trzeba pamiętać aby z nowym czujnikiem zainstalować nowy oring i zawleczkę oraz najważniejsze to odpowietrzyć układ za pomocą zakrętki na króćcu głowicy. Jeden film na YT i sobie poradzisz.
dobrze sprawdzić czujnik temperatury. albo gdzieś nie szczelność przy zbiorniku z płynem Może przy przelewowym skoro płn nie ucieka Odnośnie czujnika temperatury w tym modelu ASTRY występują trzy czujniki: -jeden czujnik jest w obudowie przykręcanej do głowicy (nad skrzynia biegów) wciskany i jest zabezpieczany zawleczką -drugi czujnik jest w termostacie...
I tu jest problem. Ta zawleczka wlasnie uniemozliwia wyskoczenie czujnika. Musisz ja zalozyc.
Do sprawdzenia czujnik temp cwu. Żeby go wymontować wyciągasz zawleczkę zabezpieczającą i ciągniesz za czujnik. Jak nie wychodzi to ciągniesz mocniej, czasami trzeba użyć kombinerek. Możesz go podmienić z czujnikiem na wyjściu CO i zobaczyć jaką temperaturę pokaże na wyświetlaczu.
Nowy czujnik zablokowany zawleczką podpinałem tylko elektrycznie. Nie pomyślałem o dodatkowym zasilaniu. Podłączę 14V i wtedy zobaczę. Co prawda kalibrację czujnika siły skrętu robił dobrze.
Tak naprawdę trzeba idealnie zamontować czujnik i kalibracja nie jest potrzebna. A to nie jest prawda. Czujnik posiada zawleczkę który blokuje go w pozycji startowej ale to tylko wstępne ustawienie. Precyzyjną kalibrację wykonuje się testerem gdzie zeruje się wartość parametrów kąta i momentu skrętu. Te wartości są zapisywane w elektronice w sterowniku....
Wyciągasz zawleczkę i powoli ciągniesz za czujnik obracając go w obydwie strony. Czujnik dobierasz po numerze oryginału który na nim sie znajduje. Najlepiej założyć oryginał bo wtedy wskazania dla zegara i sterownika są zachowane takie jakie powinny być. ( oczywiscie zakladam ze juz to sprawdziles ze czujnik jest uszkodzony)
Te strzałki na czujniku mają znaczenie tylko do wsadzania zabezpieczenia (zawleczki). Montującego tak naprawdę powinno interesować przesunięcie miedzy dolną i górną warstwą czujnika - jak sie spojrzy do środka tego otworu w czujniku (na wałek) to zobaczymy dwie wypustki - one muszą sie idealnie pokrywać w momencie nasuwania czujnika na wałek kolumny....
Ale ten pracowal z tym piecem od nowosci na 100%.Byc moze jest blad w opisie modelu na moim sterowniku albo wgrano inne oprogramowanie.W kazdym razie doszedlem do wniosku ze czujnik trzeba podlaczyc w miejsce oznaczone jako"czujnik zerwania zawleczki slimaka"
Rozumiem, że czujnik znajduje się w bloku silnika, jak się go wyjmuje? Czy można jakiś czas pojeździć na odpiętym czujniku? Czujnik jest w plastikowym krućcu po prawej stronie silnika (od strony kierowcy),z boku czujnika jest zawleczka która wyciagasz -i czujnik jest twój . Jazda z odpiętym czujnikiem zwiększa spalanie .
Zalać WD40 i rwać chwasta, pod warunkiem że nie ma owej zawleczki.
Sam termostat, to co widać na zdjęciach powyżej. U mnie czujnik jest osobno wpinany w tę obudowę. Widać to na drugim zdjęciu jest zblokowany jasno zieloną zawleczką.
Tylko musisz ustalić jaki czujnik masz. Bo w 2.0 HDi są 3 rodzaje czujników. Jeden jest na wcisk, zabezpieczany zawleczką, a kolejne dwa są wkręcane. Ja w swoim HDI zmieniałem taki wciskany. U siebie mam założony FAE i spełnia swoją funkcje bardzo dobrze. Na stronie producenta FAE masz katalog i możesz popatrzeć jak czujniki wyglądają. I rób to na zimnym...
Ludzie żeby wymienić ten czujnik nie trzeba jechać do warsztatu. On jest po prawej stronie silnika włożony w wężyk co idzie do chłodnicy, widać go z daleka. Nie trzeba żadnych narzędzi specjalnych, ręką sie zawleczkę wyciąga, wyjmuje czujnik, wkłada nowy i wkłada z powrotem zawleczkę. Tylko żeby silnik był zimny już bo tam ciśnienie jest i może Wam...
Jasne możesz umyć silnik ,tylko nie lej tej wody gnie popadnie. A czujnik to nie wiem jak montowałeś. Włóż tam palucha czy co i sprawdź,da się włożyć dwa oringi. Zawleczka ma wchodzić lekko.
Usunąłeś starą gumkę z poprzedniego czujnika? Czasem można zapomnieć a wtedy zawleczka wejdzie (trochę na siłę) ale nie tak jak trzeba.
albo zawleczka gumowa, albo sztyft z drutu, trzeba go wyciagnąć
W tylnej łapie zespołu napędowego jest taka zawleczka ze sprężystego drutu, którą trzeba wyciągnąć, a sam czujnik po prostu wyciągasz do góry
Po lewej i prawej stronie kotła (zewnętrzne rury) masz zawory odcinające od instalacji CO. Zamykasz je kluczem ampulowym lub śrubokrętem płaskim. Od nich odchodzą króćce do opróżniania kotła. Najlepiej założyć na nie jakieś wężyki i kluczem 7mm odkręcasz "kwadratowe" śruby i spuszczasz wodę. Wiadomo - że w kotle może zostać trochę wody, więc przygotuj...
Lepiej się do niego dostać z kanału jest wciśnięty w otwór i zabezpieczony wielką metalową zawleczką po jej wyciągnięciu czujnik wychodzi prawie bez problemu
Tylko te dwie zawleczki
Czy pisząc o laserze mamy to samo na myśli? Zrobisz zdjęcie? 😉 Oczywiście :) laser był zakurzony z każdej strony. Ogólnie rozebrałem ją trochę i wyczyściłem i jak przy montażu wystąpił problem z czujnikiem. Pierwszy - otwarta pokrywa i tu pytanie czy ta zawleczka powinna tak opadać w dół? (drugie zdjęcie(czujnik górnej pokrywy)) Po ustawieniu...
Moze byc jak w THALIA/CLIO II,mocowany na wcisk w korpusie skrzyni.Wyciaga sie lekko przekrecajac czujnik i jednoczesnie ciagnac go do gory.Jesli masz taki sam czujnik jak ten ze zdjecia to ciagniesz go do gory jednoczesnie troche przekrecajac.Na 100%siedzi na wcisk,bez zadnej zawleczki
Hej. Chciałbym odgrzać kotleta . Czy możesz się pochwalić co było przyczyną?? Wymieniłem termostat bo wyglądał jak durszlak i czujnik temperatury przy czym ktoś niestarannie wyjmował zawleczkę i wyłamał kawałek plastiku na szczęście nie cieknie ale temp dalej skacze z max do 60°c
W starszych renatach była zawleczka, u ciebie siedzi na wcisk.
(at)atom1477, tak, masz rację. Byłem zasymilować działanie, już ręcznie, tym dolnym czujnikiem. Czyli niby fale wody dolne, żeby zaobserwować działanie układu. W takim wypadku układ interpretuje to jako zwarcie lub nie, co nie ma wpływu specjalnie na działanie. Nie zapamiętuje stanu. Widać tylko świecące się diody - gdy jest rozwarcie (bo oba czujniki...
Czujnik jest na obudowie mechanizmu róznicowego skrzyni(od strony prawej półosi) wchodzi do niego wtyczka z trzema pinami(plus po zapłonie,masa i sygnał na deskę) W zależności od typu jest zabezpieczony zawleczką(drut wciśnięty pod czujnikiem) lub mocowany "na wcisk" bez zawleczki.Po wyciągnięciu możesz go sprawdzić napędzając trzpień czujnika wiertarką...
dokladnie zacznij od tego co kolega pisze kup czujnik tylko ten co podaje na zegary bo z tego co pamietam sa 2 jeden podaje na zegary drugi do komputera i wymien go wymiana prosta jedna plastikowa zawleczka wyciagasz zawleczke szybko wyciagasz czujnik i wkladasz nowy tak by malo plynu sie wylalo i po robocie tylko zrob to na zimnym silniku bo inazej...
Od tego się zaczęło. Rozważałem różne opcje, np. zważyć zbiornik pusty i ustawić odpowiedni próg z zastosowaniem belek tensometrycznych. To jednak za trudne do wykonania. Inna opcja to czujniki w środku zbiornika, ale ze względu na duże jego zapylenie ta wersja też mi się nie podoba. Ostatecznie mógłby być ciężarek z linką podpiętą do mikroprzełącznika...
Ślimak możesz wyciągnąć ze skrzyni po odkręceniu linki prędkościomierza i jeżeli posiadasz czujnika VSS (nazywany impulsatorem, czujnikiem drogi - jest to tulejka plastikowa z boku której wychodzą trzy kable. Odkręcaj go ostrożnie bo łatwo pęka). Żeby wyciągnąć ślimak musisz jeszcze z boku wyciągnąć zawleczkę - nie jest to trudne, pomimo iż masz mało...
Witam mam pytanie odnośnie czujnika temperatury płynu chłodzącego. Problem polega na tym, że długo się nagrzewał i temperatura na desce stała na ok. 75st.C. Wymieniłem termostat, przy tym silniku cały moduł, bo wkład jest wtopiony w obudowę, nie wiem kto to wymyślał, zapłaciłem o ile dobrze pamiętam ok. 200zł za "Mayle". Oryginał był to koszt coś ok....
Dzieki wszystkim za pomoc. Okazalo sie ze wtyczka od komputera glownego byla nie dopieta poniewaz zawleczka byla pomalana.
Ja tester mam. Vcds firmy Adako. Chodzi o to, że jak wejdę w bloki pomiarowe - czujnik kąta skrętu kierownicy ustawiony jest na 0 stopni to czujnik momentu obrotowego wskazuje 160 Nm. Miałem tak kiedyś w Alfie Romeo Mito i kierownica sama skręcała. Tam czujnik kąta skrętu i momentu obrotowego był zintegrowany w jednej obudowie, okazało się, że ktoś...
Przy głowicy jest czujnik Halla do kontroli drumu.Pod kieszenią kasety są dwa talerzyki, na które "opada" kaseta.Zdemontuj kieszeń (zrób zdjęcie lepiej położenia wpierw),potem zdejm plastikową zawleczkę zabezpiecząjącą talerzyk.Tam znajdziesz fotokomórkowy czujnik ruchu.
Jeśli jest klimatyzacja to odkręć chłodnicę i odchyl na giętkich wężach na bok - odłącz czujnik temperatury zewnętrznej i czujnik ciśnienia w klimie Potem zwolnij zawleczki od węży chłodnicy i oczep chłodnicę tylko podłuż miskę aby uratować trochę płynu :)
Wiec... Po tym co juz zrobiłeś bierzemy się za zdjęcie góry.. Najlepiej to "wbić" płaski śrubokręt po boku i przekręcić.. Jest na zatrzaskach i odskoczy.. Śmiało, trzeba to zrobić zdecydowanie i mocno.. - Bez obaw, gwarantuje ze nic nie pęknie.. Potem tylnią ściankę trzymają jeszcze dwie śrubki, ale to zobaczysz je bez problemu po zdjęciu góry.. A potem...
Otwierasz, klapę wyciagasz kartridz z tonerem. Sciagasz po kolei jak na zdjeciach obudowe fuzera. Czujnik jest na ostatnim zdjeciu zaznaczony. Przed demontazem obudowy fuzera zdejmij walek nad nim poprzez sciagniecie zawleczki z bialej strony. Czujnik powinien sie odchylac jak idzie kartka i wrocic do pozycji wyjsciowej jak kartka przez niego przejdzie....
Mam następujące pytanie. Wskazówka prędkościomierza raz działa raz nie, wyczytałem, że może to być problem z czujnikiem prędkości oraz to, że można spróbować przeczyścić styki. Nie wiem jak go wyciągnąć, podobno są jakieś zawleczki albo pierścienie. Nie chce na chama ciągnąć. Wstawiam zdj jak ti wygląda, może ktos podpowie co zrobić. Z góry dzieki za...
Dzien dobry, kolego na manetce wlacz tryb serwisowy i zobacz czy normalnie recznie wchodza biegi , wtedy wykluczysz czujniki elektronike,w mojej przy tych objawach byl uszkodzone dwa sychranizatory oraz peknieta zawleczka z kosza , cena czesci 7500 zlotych , powodzenia.
Musisz "na czuja";) zacznij od zdjęcia tej ruchomej klapki (biała zawleczka) , następnie rozsupłać wszystkie kable od czujnika wyjścia , termistorów i lamp grzejnych. Pózniej rozkręć boczne obudowy i wyjmij lampy na końcu 4 śrubki i górny plastyk . Powodzenia ! C.
Witam, opcjonalnie można go podłączyć pod kontaktron który zasygnalizuje zerwanie zawleczki wałka podajnika. Częściej jednak wykorzystywany jako czujnik CWU, wymaga to przestawienia w opcjach. Jeśli taki czujnik masz w zestawie to prawdopodobnie sterownik jest ustawiony na CWU. Pozdrawiam
Odłącz czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnik. Jak problem za wolnym kręceniem to odpali. Ewentualnie czekać aż ostygnie i nie gasić. PS Zajrzyj do filtra paliwa czy widać paliwo (zawleczka na filtrze).
Koledzy, w każdym silniku TDI, niezależnie czy jest to stary czy nowszy typ silnika (na pompie wtryskowej czy pompowtryskiwaczach) czujnik temperatury płynu chłodzącego jest zawsze podwójny, czteropinowy czyli G62/G2 i piny nr 1 i 3 to czujnik G62 a piny 2 i 4 to czujnik G2; Odpowiedź dla kolegi Koteczek - czujnik G62/G2 znajduje się po prawej stronie...
możliwe że dławi tb silnik spalinami a katalizator kiedy robiony wymieniamy może to wina czujnika spalania stukowego jak takowy się znajduje Czujnik spalania stukowego w 1.9 tdi a to ciekawe. Jak wystąpi szarpanie zgaś auto i zajrzyj do filtra paliwa (zawleczka i wyciągasz czarny zaworek z dwoma rurkami) jak będzie suchy to to coś z pompą paliwa w...
Pompa była wstawiana druga, uszczelniona, dawkę trzyma. Kupię jutro drugi filtr paliwa wraz z zaworkiem i tym oringiem dociskajacym, bo mi się zgubił i zastapilem go pretem wygietym w ksztalt zawleczki
Nie, nic nie odpadło, zawleczka była, jedyna niespodzianka to nawinięta sznurówka/sznurek kaptura od bluzy :) tak wszystko wygląda "zdrowo". https://obrazki.elektroda.pl/6813717300_...
Problem prawdopodobnie leży w którymś z zacisków hamulcowych.W twoim aucie nie masz czujników zużycia klocków bezpośrednio w klockach, bo czujniki są wbudowane w zaciski hamulcowe.Czujniki otwierają obwód, kiedy tłoczek dociskający klocek do tarczy, wysunie się ponad graniczną długość.Normalnie, gdy zużyty klocek wymienimy na nowy, wciągamy z powrotem...
Mechanicy, współczuję Wam, ciężki kawałek chleba Dzięki, że wreszcie ktoś to napisał, a nie tylko ciągle "nie dam zarobić tym zdziercom itp ;) " Czujnik nie jest wkręcany, jest wciskany, na oringu i zabezpieczony metalową, sprężystą zawleczką. Od spodu się do niego nie dostaniesz, trzeba kombinować od góry
Nie ma potrzeby demontowania całego silnika, wystarczy wyjąć płytkę regulatora obrotów, można też zdjąć wirujący stojan silnika, odblokowując go przez przesunięcie tej blaszki na osi (robi za zawleczkę) i dostęp do czujnika jest całkiem dobry. Warto przy wyjmowaniu płytki pozaznaczać sobie przewody, które należy odłączyć- przyda się podczas składania...
Tak, jak wchodzi górna rura do silnika, jest po prawej stronie taka kostka na 4 piny i zapięta jest na takie 2 metalowe zawleczki. Czyli przed wymianą muszę spuścić płyn co nie?
Co za dziwne pytania!? Oczywiście spuścić wodę z kotła od strony c.o., c.w.u., odciąć gaz, wyłączyć prąd. Potem wyjąc 2 zawleczki z rurek impulsowych, następnie wyjąc rurki impulsowe z gniazd (i tu uwaga - bo nie zawsze ta operacja przebiega pomyślnie), odkręcić korpus membrany, rozebrać korpus, sprawdzić membranę, ... albo zadzwonic po serwis.
A może coś w stylu https://www.kom-ster.pl/sklep/elektronic... Miałem to urządzenie gratisowo razem z piecem. Niestety u mnie kompletnie się nie sprawdziło. Musiałem naciskać co 1 sekundę przycisk kasowania alarmu. Po założeniu zwykłej śruby o twardości 8.8 mam spokój. Przy elektronicznej...
prawdopodobnie czarna zawleczka u góry blokuje butle z tonerem i wywala błąd dla testu mozna ja odpiać i zobaczysz co sie dzieje
Ta śruba M5 sprzęgająca reduktor ze ślimakiem to fabryczne rozwiązanie przy zabezpieczeniu silnika zwanego "elektroniczna "zawleczka" czy Wasza twórczość?. Mam od początku sezonu piec z podajnikiem (z Pleszewa) i dokładnie tak samo wygląda zawleczka. To zwykła śruba M5 o twardości 8.8 i zrywa się gdy zajdzie taka potrzeba. Już dwa razy mi się zerwała....
jesli sie uda to mozesz wyjac sama turbinke ten kremowy element zabezpieczone zawleczka , niestety z tego co widze miales przeciek i wyjecie bedzie bardzo trudne wcisniete jest to na oring ale bardzo ciasno duzo coli czyszczenie i delikatnie wyciagac może obracać nie urzywaj młotka kombinerek ale kluczyk moze cos w rodzaju wieloklina uwazam jednak za...
Witam. Ten sprzęt przyniósł mi kolega z prośbą o pomoc. Problem: niszczy taśmę. I nic dziwnego, po otwarciu prawy wodzik latał luźno po mechanice. Porównując go z lewym stwierdziłem brak kołka mocującego. Po zdięciu osłony dolnej i wymontowaniu płytki z czujnikami wypadł kołek z zawleczką. Kołek wkleiłem i zmontowałem VCR Przy okazji wyczyściłem i przesmarowałem...
Przepływ przez krany wygląda normalnie. Natomiast chyba nie przypadkowy jest fakt, że 2 dni temu miałem wymieniany główny wodomierz. Może po wymianie jakiś kamyk popłynął i zablokował przepływomierz w piecu. przy czujniku jest element który wygląda jak korek zabezpieczony zawleczką domyślam się, że jest to miejsce przez które można się dostać do przepływomierza...
Witam posiadam a3 1.8, 8l benzyna + lpg bez turbo. Mam następujący problem wymieniłem rurę powietrza 1J0129684L, gdyż była uszkodzona, auto strzelało po odpaleniu przy filtrze powietrza. Wymieniłem rurę, filtr powietrza, świece w zeszłym roku cewkę, kable. Przed wymiana tej rury mimo problemów ze strzelaniem po odpaleniu na benzynie auto jeździło normalnie....
Pamiętam pierwszą walkę z segerem gdy nie miałem takich szczypiec, było to męczące a na koniec zawleczka wyleciała w powietrze i trzeba było ją szukać :) Ten minutnik jest bardzo efektowny i estetyczny, co do zasilania jednak wolałbym baterie, pewnie wystarczą na bardzo długo i można je wymienić w kilka sekund. Gdyby minutnik miał czujniki pojemnościowe...
Najprędzej wysiadł czujnik temperatury. Jest w króćcu nad miejscem łączenia silnika ze skrzynią biegów, niebieski, dostępny po wyjęciu zawleczki - uwaga! wyleje się nieco płynu. Na próbę jednak, przed kupnem nowego, zapalaj z odpiętym wtykiem z kablami, czy będzie różnica. I nie kupuj marnego, jak to on i nie chcesz kłopotów - kup w ASO VW oryginał,...
Z przodu w okolicach silniczka tacki powinien być czujnik w kształcie kółka z wystającą dźwignią. Sprawdź czy się nie poluzował (powinien być trzymany w jednym kawałku przez małą metalową zawleczkę), ewentualnie potraktuj go kontakt sprayem.
Do spalenia drewna (peletu) trzeba określonych warunków. Drewno, to paliwo "gazujące" i trzeba sobie zdać sprawę z faktu, że gazy owe są palne a nawet mogą być wybuchowe. W Twoim przypadku podajnik kotła, to nie najlepsza konstrukcja do peletu. Niestety, ale producent "zielonego klocka" nie do końca przemyślał konstrukcje. Palenisko i układ podajnika...
Dzięki wam wszystkim za pomoc ale tak szczerze to nikt nie trafił w przyczynę. A cały problem stwarzała taka mała niby zawleczka na termostacie a mianowicie ta zawleczka była całkowicie zablokowana w tej dziurce. A dowiedziałem sie ze to może mieć winę od sąsiada który przez 11 lat miał skodę favorit i tłumaczył mi że tą zawleczkę lepiej jak usunę bo...
Sprawdzić można, naprawić bez rozkęcania sie nie da. Po lewej stronie na dole kotła jest zsepół membrany [takie cos jak ufo w pionie], mosiężny. Przytwierdzony do takiego poważniejszego mosięznego elementu do którego od dołu dochodzi płytowy wymiennik CWU. Nad wymienikiem jest małe plastilowe pudełko z dwoma kablami. To czujnik z mikroprzełacznikiem...
Witam w zasilaczu wymieniłem wylaną elke , sprzęgło także było uszkodzone(pęknięty plastik urwana czarna zawleczka ) wszystko to naprawione a on dalej nie przewija szybko nie wiem co powoduje że powinien się przełączyć z przewijania wolnego na szybkie ? może jakiś czujnik? help.
Witam Okazało się, że z Danielem blisko siebie mieszkamy :) Jutro robimy moje auto. Padł siłownik podciśnieniowy (taka pompka), która porusza właśnie klapami. Niestety brak zamienników tego ustrojstwa i cena to 490 zł. Do tego uszczelki pod listwe wtrysków, pod kolektor i pod przepustnicę. Razem ok 600 zł. Z tego co mi Daniel tłumaczył (głównie to on...
Dziękuję bardzo! Okazało się że zawleczka spadła trzymająca cięgno łopatek turbiny z cięgnem od gruszki! Idę skręcić na drut i jazda testowa! Dzięki wielkie za zainteresowanie i pomoc!
A ja proszę Was o pomoc w zakupie zaciskarki do pinów takich cienkich jak we wtyczkach czujników pakowania, poduszek powietrznych itp małych delikatnych na cienkich przewodach. Przykład jak na foto Zaciskarka z mojego posta: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... ma możliwość zaciskania małych złącz, zacisk oznaczony jest...
Witam, po tytule pewnie nikogo nie zaskoczy ze jestem kompletnie nowy. Mam pewien problem: W moim piecu przestał działać podajnik. Załącza się czasem dosłownie na chwile podczas uruchomienia pieca - nie zawsze. A później nie reaguje w ogóle. Moja pierwsza myśl to ze czujnik od ślimaka się zepsuł i myśli ze zawleczką jest zerwana, jednak okazało się...
Ale ten zawór z aukcji jest zupełnie inny pod względem wyglądu, konstrukcji i zasady działania.. Tak, na wężyku fabrycznie są dwie uszczelki jeszcze a wężyk w zaworze jest blokowany przez metalową zawleczkę.. Jeżeli nie uda Ci się znaleść w poniedziałek poszukam w pracy kompletu do Twojego ekspresu, może coś znajde..
Ok. Kilka razy już wymieniłem filtr fazy ciekłej w Reduktorze to zawsze było dużo syfu . Valtek elektrozawór to taki z screena ? Może być też AC Stag ? Łatwa wymiana filtrów a u mnie dziwna zawleczka do zdjęcia eh. https://obrazki.elektroda.pl/7400914100_... https://obrazki.elektroda.pl/9484258300_...
Zrobienie czytelnego zdjęcia jest dość trudne ale stojąc przed komorą silnika czujnik jest zamontowany w bloku z prawej strony silnika nad połączeniem ze skrzynią biegów (niewidoczny patrząc od góry). Możliwa jest jego wymiana bez demontażu ozdobnej pokrywy silnika. Jest wsuwany do bloku silnika i zabezpieczony zawleczką zatem praktycznie nie potrzeba...
Witam, po uporaniu się z cieknącym zaworem antyskażeniowym, okazało się że kocioł nie grzeje CWU. Po każdym włączeniu do prądu jednak zagrzeje, woda leci gorąca, jednak jak jak się raz wyłączy to to już cały czas leci tylko zimna. Ewidentnie problem nie jest mechaniczny, tylko coś z elektroniką. Przy demontażu zaworku antyskażeniowego (po dacie na nim)...
Witam Gazownik zakładał mi Gaz sekwencje - podczas jazdy na cpn w celu zatankowywania gazu jak on mi to opowiadał wyleciał mu czujnik temperatury, który rzekomo nie był zabezpieczony zawleczką (nie wiem czy to możliwe bo po zakupie zrobiłem nim ponad 1000km i nic takiego mi sie nie przydarzyło) jak mu wyleciał to zalał cały silnik płynem i po przyjechaniu...
Jak się wymienia czujnik stopu pod pedałem hamulca Samochód peugeot 307 rok 2007 Wyciagamy wtyk przelacznika stopu. Wykrecamy stary z miejsca mocowania ,mozna go wyciagnac tylko w jednej pozycji (ogladnij i przyjrzyj sie budowie nowego wylacznika) wstawiamy nowy.Podpinamy wtyk. I teraz za glowke przelacznika wyciagasz popychacz do pedalu na odleglosc...
Wydaje mi się że to działa prawidłowo, bo ile jest wody w wężownicy? żeby ją zagrzać nie trzeba wielkiej mocy dlatego po chwili sterownik zmniejsza moc aby utrzymać zadaną temperaturę. Nie, tak to nie działa, przecież tam jest pompa, ona wymusza ciągły przepływ wody który jest odpowiedni dobrany do mocy pieca, dopiero zaburzenie jego powoduje to co...
Sobotę spędziłem przy samochodzie. Mam trochę więcej danych :) Zrobiłem fotkę z widokiem na interesujący mnie fragment silnika. Widać tam zaznaczone dwa czujniki. Ten zielony oznaczony numerem 1. to czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Ma 4 styki oznaczone literami A-B-C-D. Wewnątrz zamontowane są dwa termistory NTC o rezystancji odpowiednio: A-B...
Czy mógłbym prosić o linka do takiego trójnika? rozumiem że ten trójnik ma mieć z dwóch stron do wciśnięcia przewodu gumowego a do wtrysku tak jak na linku co podałem z taką zawleczką? jeżeli tak to to jest uniwersalna zawleczka / końcówka czy na coś zwrócić mam uwagę? Nie bardzo zrozumiałem. To co wskazales w linku jest ok lux. O ten co podałeś https://allegro.pl/oferta/trojnik-adapte...
Dziękuję wszystkim za cenne uwagi. Bardzo się przydały. Krzyżak zdjęty. Faktycznie należało działać zdecydowanie choć z wyczuciem. Pomógł mi płaskownik wygięty w przeciwne strony długości 25 cm aby swobodnie uderzyć i poszło. Muszę jednak zdjąć cały bęben bo urwały się także dwa zabieraki, a widzę że oprócz zaczepów trzeba je przykręcić na dwie śrubki...
witam miałem ten sam problem rozebrałem zamek jest tam taka blaszana zawleczka włacznik ma takie 2 wypustki w zamku są 2 dziurki rozwierciłem je włącznik obniżyłem dziurki zalałem lakierem lub możesz je zalać jakąś farbą żeby sie włącznik nie przesuwał jak ci ten lakier zaschnie zakładasz to metalowe zabezpieczenie .u mnie działa jak trzeba .samego...
To proste kotły, problem też banalny jak mniemam. Otóż, przy właczeniu zasilania do kotła, ten obowiazkowo sprawdza czy jest woda w układzie. Żeby to sprawdzić to uruchamia pompe. Pompa tłoczy wode i czujnik braku wody [jeżeli ona jest] daje sygnał do układu sterującego że woda jest i wyłacza pompe. Kociął jest gotowy do pracy [nadmienie ze pompa po...
witam, po pojawieniu się narastających dźwięków i po zapoznaniu się z kilkoma wpisami z neta, postanowiłem rozebrać TWINA. Z uwag podczas rozkręcania - nie wiedziałem o śrubie pod puchą, trochę czasu mi zeszło na ściągnięciu samej puchy. Ale ok, co zastałem po ściągnięciu całości: - lekko przytkane kanały od EGR (spodziewałem się dużej ilości sadzy,...
Rozumiem, że zawleczka Ci zawsze pasuje:D A czemu miała by nie pasować? Przeważnie przecież są albo nakrętki koronowe, albo (w przypadku grupy VW) tzw. koronka zabezpieczająca nakrętkę, masz wtedy możliwość zabezpieczenia co 1/6 obrotu. Swoją drogą to któryś z producentów zaleca ustawienie luzu łożyska przy użyciu czujnika zegarowego.
Robiłem to wszystko z tydzień temu w moim escorcie. Objawy to wariacja silnika po odpuszczeniu gazu i na wolnych obrotach. Zaczynasz od zdjęcia dolotu i zdemontowania tego co pod nim jest czyli przepustnicy (gardziel z otwarciem sterowanym linką gazu). W zetecu są to 4 śruby. Od razu odłacz sobie złączke przy potencjometrze przepustnicy (u mnie prawdę...
Auto postało tydzień u tego samego mechanika. Nie dowiedziałem się nic nowego po za tym, że nagle pojawiły się uślizgi na biegach (przy dodaniu gazu prawie mi auto z pod du..y wyrywa - ale mniejsza z tym). Podobno cała skrzynia jest do naprawy łącznie z zaworami sterującymi co wg. mechanika wymaga wyjęcia całej skrzyni (a youtube jest pełny filmów pokazujących...
P02-selenoid(el. zawór) hamulca wom-u otwarty(ew zwarcie do +12V) P32-czujnik przedniej osi poza zasięgiem(jesli masz rzeczywiscie 2003r.) 9-mówi o wielokrotności występowania tego samego błedu(priority) Żaden z tych błędów nie ma wpływu na działanie skrzyni biegow a tym bardziej nie jest "krytyczny" tzn. nie ma prawa dostepu do kompa skrzyni biegów...
Pierwsze jak zgaśnie nie odpalał by go tylko zajrzał bym do filtra paliwa przez zaworek. Wystarczy wyjąć zawleczkę i sprawdzić czy widać paliwo. Można porównać sobie jak wygląda po normalnym zgaszeniu. Drugi test jaki bym wykonał to jak zgaśnie to nie od razu luz tylko pozwolił bym się toczyć na biegu (hamowanie silnikiem ) czy obrotomierz spadnie do...
Ustaw kociol w tryb serwisowy ".2", puść wodę i obserwuj zmianę temperatury na wyswietlaczu. Na 90% masz uszkodzony czujnik temp na wylocie cwu. Czujnik temp. odebrałem z serwisu Junkersa i mając rysunek- postanowiłem go sam wymienić. Jest mocowany na wcisk, blokowany zawleczką. Udało się bez problemów. Wyniki: 1. Falowanie temp. wyraźnie się zmniejszyło...
bardzo mozliwe ze ta zawleczka wpadla ci do pompy paliwa. i ta pompa sie zaciera. to bendzie to co napisalem jezeli w tym aucie pompka paliwowa jest umieszczona w baku. Jak mi napiszesz w jaki sposób jest to mozliwe to postawie Ci cała zgrzewke piwa. Nadmienie, ze pompa razem z czujnikiem schowana jest w całości w baku, a srednice przewodów paliwowych...
Pierwsze jak padnie zajrzyj do filtra paliwa (wyciągasz zawleczkę i podnosisz korek z przewodami) czy jest paliwo. Możesz sobie porównać do stanu jak palił normalnie. Częste przyczyny to zapchanie sitko w baku na pompie. Padająca pompa. Problemy z wtyczkami na pompowtyskach czy samymi pompowtryskami, ich uszczelnieniem w głowicy. Komputer był podłączany...
Ja wróciłem do oleju organiki w proporcji 1:16. Teraz silnik łatwiej zapala, pracuje równo i od razu dysponuje pełnym zakresem mocy. Problemem jest natomiast duża ilość czarnej mazi wyciekającej z rury wydechowej, towarzyszy temu zapewne odkładanie się nagaru w silniku. Najprawdopodobniej silnik dostaje też zbyt dużo paliwa, ponieważ rower nie jest...
Żeby złodziej nie wracał najlepiej powiesić na ościeżnicy granat, zawleczkę przyczepić do skrzydła i zostawić otwarte okno... Nie odkryję Ameryki pisząc że tak naprawdę nie ma 100% zabezpieczenia przed złodziejami, udaje im się obejść profesjonalne systemy w firmach a co dopiero "lekkie" zabezpieczenia domów. Procentowa skuteczność systemu alarmowego...
Witam. W wakacje leciała mi woda z króćca (Ten przykręcany do głowicy z kilkoma wężami od wody). Wymieniłem niestety nie dostałem dokładnie takiego nowy miał 2 gniazda na wciskany czujnik wody ale za to dali do niego zatyczkę i zawleczkę więc zamontowałem taki. Jakieś 2 tygodnie temu zaobserwowałem ponownie wyciek jadąc 2 dni temu do warsztatu korek...
Witam potrzebuję pomocy , junkers nagle przerstał wytwarzać iskrę. Mikroprzełącznik okazał się zalany wodą , prawdopodobnie jakaś uszczelka padła z uwagi na to że po ściągnięciu zawleczki i wyciągnięciu plastikowego korka znalazłem resztki gumy. Dostałem się do mikroprzełącznika i po wyciągnięciu ze skrzyneczki nie reaguje nawet po osuszeniu.Dopiero...
Co do tensometru to się kolega głupot naczytał Wiesz może jaki byłby koszt tensometru dla obciążenia maksymalnego około 200 kg?? Czujnik obrotu wału jak najbardziej bym polecił jako zabezpieczenie przed uszkodzeniem silnika spowodowanym blokadą ślimaka Silnik ma zabezpieczenie w postaci sprzęgła zrywnego i jak na razie się sprawdza, probemem jest samo...
Ależ ja ci już pomogłem. Pomóż najpierw sobie. ps. Chłodnice wymieniłem przedwczoraj. Zajęło mi to około 2 godzin tylko dlatego że jedna ze śrub mocujących chłodnicę jest trochę trudna do wykręcenia i trzeba się napocić. Nie było żadnych niespodzianek wszystko poszło gładko. Po wymianie odpowietrzyłem układ ogólnie znanymi sposobami ( nagrzewanie silnika...
Drogi przyjacielu! Masz uszkodzony - zwarty - czujnik ntc na wodzie. Czujnik jest umieszczony z tyłu kotła na rurce wylotowej ciepłej wody uzytkowej. Czynik jest zanużeniowy tzn jest wciśnięty na oringu i zabezpieczony zawleczką. Jedyną możliwością jest jego wymiana. W funkcji serwisowej pod pozycją .3 możesz sprawdzić temperaturę wody cwu. Wyświetlacz...
Witam ponownie, opiszę sposób postępowania w przypadku niepoprawnej pracy tej lodówki - jak w temacie - na własnym przykładzie. Może okaże się to pomocne dla "potomnych" Lodówka pracowała NON STOP, wyłączała się co kilka godzin na kilkanaście minut, co ciekawe jakoś tam chłodziła i mroziła i gdyby nie ciągła praca, to pewnie nie wiedziałbym, że coś...
zawleczka wymiana zawleczka zawór zerwana zawleczka
inicjalizacja skanera atmel 24c64 skrzynia automatyczna dodge
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Czujnik G40 w silniku BKY 1.4 16V VAG – lokalizacja i opis usterki Porsche Panamera 3.6 benzyna – moment dokręcania panewek wałka rozrządu, procedury TTY i M6