Najlepiej od spodu koło rozrusznika masz 2 czujniki brązowy i zielony oznaczenie na schemacie S2
Czujnik zużycia klocków to żółto-zielony przewód i brązowy, dla tego spytałem o kolory z tej wiązki 4 przewodów.
W porządku.Czyli w dodatkowym gnieździe 1.zasilanie czujnika dodatkowego brązowy w centralce, 2. - czujnika dodatkowego zielony; na tym przewodzie pojawia się - po uzbrojeniu alarmu, 3.wyzwalanie z czujnika dodatkowego biały w centralce.W tym przypadku żółty zostaje wolny.
Dokładnie, brązowo/zielony (3 w czujniku) leci na pin 12 do ECU, brązowo /biały(1 w czujniku) leci na 35 ECU. Brązowy masa i żółto czerwony idzie na pin 23 w zegarach. Wkładaj czarny, na 100% będzie pasował. Dorzucę numery 357 919 501 A
1-szary czujnik prędkości 2-żółty czujnik temperatury 3-zielony masa 4-brązowy światła postojowe 5-biały zasilanie po kluczyku +12V
Jak masz 3 czujniki to brązowy jest od klimatyzacji. Zielony jest dla ECU, w tym przypadku może być od modułu wentylatorów, czyli jak coś to on do wymiany. Niebieski jest do zegarów.
Ze sygnalizatora do czujnika idą żółty i zielony, przy czujniku są brązowy, niebieski i zielony z paskiem, zrobię tak jak mówisz, wkręcę w imadło i zobaczę, tylko na który dać zasilanie na niebieski czy brązowy?
Z czujnika powietrza- ten brązowy .... Za poprawne działanie lodówki odpowiada bardziej czujnik parownika - zielony. Wyjmij wtyczkę z zielonego i sprawdź wartość termistora z temperaturą czujnika - potrzebny omomierz . poniżej tabelka jak ma być . pozdro . p.s. daj znać czy masz wysterowany .
Spróbujmy tak. Czujnik silnika ma kolory przewodów brązowy/czarny brązowy/czerwony, czujnik zegarów brązowo/fioletowy brązowo/zielony.
Czujnik jest zintegrowany z przepływomierzem. Wyjście we wtyczce na pinach 4 i 5 (niebiesko-czerwony i brązowo-zielony). Nie ma wpływu na rozruch silnika.
Napięcia na Bi oraz Br to 5V natomiast Cz oraz Z wynosi 0V. Cz, Bi, Z, Br to oznaczenia kolorów przewodów czujnika, np. "Z" tj. zielony. Kolor "CZ" (czarny) i "Z" (zielony) to przewody sygnałowe z czujnika do sterownika. "B" (biały) i "Br" (brązowy) to zasilanie czujnika 5 V. Czujnik jest wykonywany jednostkowo na zamówienie i dedykowane jest do tego...
Tak wygląda u kuzyna w 5245: https://obrazki.elektroda.pl/5533863500_... Powinien tam być czujnik na dwa konektory (jeden to sygnał do manometra, a drugi do kontrolki ostrzegawczej), ale nie wnikam. Tam też już 1/2 elektryki nie działa, a to wersja instalacji z pierwszych lat produkcji. Wychodzi na to, że u Ciebie został utrącony czujnik...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
To jest czujnik do klimatyzacji, czujnik do ECU powinien być koło termostatu, przy głowicy. Pin 3 i 4 kolory niebieski brązowy i brązowo zielony. Na zdjęciu to będzie numer 10. Kolory i wartości dla rocznika 2000, ale powinieneś mieć tak samo. Sorry, ale zdjęcie wczytało się odwrócone. https://obrazki.elektroda.pl/8284899000_...
Brązowo/zielony przewód przy czujniku, zegarach, i w złączu C204 pin 1 http://obrazki.elektroda.pl/1523001600_1... 17 to bezpieczniki.
Witam. Na tym obrazku widać dokładnie rozmieszczenie czujników temp. dla silników 1.1 i 1.4 benz. http://obrazki.elektroda.pl/2222065900_1... gdzie: 1220-czujnik temp.2 pin zielony 8006-czujnik temp.2 pin brązowy 4025-czujnik temp.2 pin niebieski Pozdrawiam.
Wydaje mi się, że gdy: biały z halogenu do czerwonego z czujnika, to wtedy czarny z halogenu do niebieskiego z czujnika i dać to do zasilania na przewód N - neutralny, a brązowy z czujnika dać do zasilania na przewód L - fazowy. Ochronny (żołto-zielony) w halogenie zostawiamy w spokoju lub podłączamy tam ochronny PE z zasilania. A można też chyba: czerwony...
http://obrazki.elektroda.net/69_12647968... Od lewej: zielony, brązowy, biały, puste. Na obrazku to inny alarm ale wtyczka ta sama.
Bezpiecznik F5,10A zasila czujnik ciśnienia,na czujniku przewód brązowo biały z bezpiecznika czarno czerwony.Idzie to brązowo niebieskim na pin A2 klimatronica.Drugi styk czujnika to masa(brązowy) podawana poprzez czerwono zielony do przekaźnika wentylatora.
Kolego pancerny MAP z corsy ,astry z wtyczką uciętą na szrocie z 30 dychy.Czarny przewód 5V,brązowy masa, zielony sygnał 0-5V.
A np. ile jest między zielonym a brązowym bo nie rozumiem tego: pomiędzy każdym z tych przewodów (parami) Napisz tak: zielony z niebieskim, zielony z białym zielony z brązowym, zielony z czarnym zielony z czerwonym. To masz jedną turę do pomiaru. Następnie eliminujesz zielony i robisz pomiary kolejny kolor ze wszystkimi pozostałymi. I tak do końca pomiarów....
Witam jak masz kostkę albo oznaczenia na czujniku to podaję 1-brązowy/ niebieski 2-szary/zielony 3-fioletowy/czerwony 4-żółty/czarny
Przepraszam, kabel miałem zainstalowany w ścianie przed położeniem schodów, teraz zmiana już jest bardzo trudna. Moja instalacja wygląda tak jak na rysunku L to brązowy a w ścianie zielony. N to niebieski L1 w ścianie to brązowy
A co steruje wentylatorami? Za termostatem są 3 czujniki: niebieski, zielony i brązowy. Po odłączeniu brązowego włącza się tryb awaryjny i wiatraki chodzą na maxa. Ten czujnik ma zakres pracy 97-92 więc co załącza bieg wolny? Czy jest drugi czujnik czy robi to komputer?
Rozumiem że w pierwotnym stanie miałeś szykowaną lampę i czujnik ruchu bez wyłącznika. Jeżeli tak, to prawdopodobnie ten żółto zielony z czujnika ruchu to faza, która pojawi się dopiero na lampie na brązowym jak czujnik ruchu wykryje ruch.
Witam, urwał mi się przewód przy czujniku ciśnienia cieczy. Z czujnika wychodzą trzy kolory czerwony zielony i biały i był on połączony z przewodem na którym były kolory brązowy, zielony, biały. Ktoś podpowie jak powinny one być połączone ?
czarmy - MASA czerwony- +12v zółty 2 x - kierunki szary - klapa szary -dodatkowy czujnik fioletowy- masa zalanczania do czujnika dodatkowego niebieski - drzwi brązowy- otwieranie centralnego zamka brązowo/zółty -zamykanie centralnego zamka zielony- wyjście na syrene pomaranczowy- +12 po stacyjce 2 czarne grubsze przewody - blokada podłonczyć np. do...
Ładne buty :D A tak serio to jest to SEO Dolphin.Najprawdopodobniej starszy model a kable masz tak.Zaczynając od lewej czyli: - 1 cienki brązowy-masa czujnika dodatkowego - 2 cienki zielony-wyzwalanie z czujnika dodatkowego - 3 czujniki drzwi - 4 stacyjka - 5 syrena - 6 kierunek - 7 zasilanie czyli plus,zasilanie czujnika dodatkowego-biały cienki -...
Czujnik podwójny G62/G2- 4 piny styków G62-sygnał do sterownika silnika -pin 1 masa((brązowo-zielony) -pin 3 sygnał(niebieski) G2-sygnał na wskażnik temperatury(zegary) -pin 2 masa(brązowo-niebieski) -pin 4 sygnał(żółto-czerwony) Kolory mogą się różnić w zależności od silnika
Przy systemach BRC kolor czarny zawsze masa czerwony lub brązowy +12 zielony zasilanie elektrozaworów +12 przewody z oczkami odizoluj sprawdz kolory + oraz - akumulatora szary sygnał obrotów z czujnika położenia wału korbowego pomarańczowy oraz fioletowy prawidłowo odcięte są numerowane na izolacji parami odpowiednio do numeru wtryskiwacza benzyny.
Siema, mam Mercedesa w203 2.2 coupé i mam problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Wymieniłem go już raz rok temu, ale znów padł. Niestety ktoś przedemną też go wymieniał i nie ma wtyczki, są tylko kable z takimi złączkami na piny. Odpinając stary czujnik, nie zrobiłem zdjęcia kolorów kabli. Kable mają kolor czerwony, brązowo-zielony i żółto-brązowy....
Musisz mieć zwarcie co najmniej na tych 3 przewodach: niebiesko-żółty - zasilanie silnika, brązowo- czarny - od czujnika wstecznego biegu na światła cofania, czerwono-zielony - zasilanie świateł cofania, z bezpieczników do czujnika wstecznego biegu. sprawdzaj co jakiś czas wiązkę silnika od przewodów czujnika wstecznego w stronę ECM. Rozizoluj wiązkę...
Brązowy czujnik? bo już mnie informowali, że od temperatury jest zielony. Radzili go wypiąć a kontrolka zgaśnie. Nie wiem czy mogę tym autem jeździć? Muszę wrócić do domu ok 80 km. Dzięki za pomoc Brazowy - klimatyzacja i wentylatory Zielony - wtrysk Niebieski - wskaznik temperatury na tablicy
Z tego co widzę, czujnik ciśnienia czynnika (zakładam, że o ten Ci chodzi) 4-pinowy występował do 2003. Od 2003r był 3-pinowy. Pierwszy jest podłączony tak: 1 - czerwono-zielony - cewka przekaźnika 2 biegu wentylatora 2 - brązowy - masa 3 - czerwono-niebieski - 12V (kluczyk na 1) 4 - brązowo-niebieski - sterownik klimy. Drugi leci tak: 1 - brązowy -...
O ile pamiętam masz tam czujniki tylko z przodu.Masa do pinu A32 licznika płynie przez lewy czujnik na prawy i dopiero do licznika.Czyli jak kabelek brązowo-zielony przy prawym czujniku połączysz z masą to lampka ma zgasnąć (o ile to to).A diagnoza komputerowa tego nie obejmuje.
Czyli jest to wtyczka czujnika połozenia przepustnicy? Mam cos takiego: 1 - czarny z zołtym paskiem (powinno tam byc napiecie, chyba 5V) 2 - zielony z białym paskiem 3 - brązowy z zielonym paskiem (powinna tam byc masa)
Za schowkiem kierowcy jest moduł zasilania. Wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/9370354300_1... Na tej wtyczce po prawej, na pinie 31 jest kabelek żółto-biały od komunikacji z modułem wycieraczek... i np: z czujnikiem deszczu/światła. Pozostałe kabelki przy wycieraczce to: czerwono-zielony - zasilanie z bezpiecznika 25 brązowy -...
MV-RÓŻOWY 50-ZIELONY CIENKI 15-ZIELONY CIENKI +12 PO STACYJCE L-POMARAŃCZOWY CIENKI CZUJNIK TEMP 31- BRĄZOWY MASA T- POMARAŃCZOWY POMPA FGK-ZIELONY GRUBY sWIECA 30-+12 STAŁE POWODZENIA
Strona jednostki sterującej Strona złącza Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Czerwony O7 Bezpiecznik F03 2 A 10 Czarny/Zielony M10 Silnik wentylatora chłodzącego 4 A 11 Żółty/Biały E19 Jednostka sterująca immobilizera A 28 Żółty/Biały A 12 Zielony/Żółty E19 Jednostka sterująca immobilizera A 7 Zielony/Żółty A 13 Brązowy...
Witam, czy ktoś się orientuje, który przewód, przy liczniku, odpowiada za kontrolkę zużycia klocków hamulcowych. Gdzieś natknąłem się na informacje, że jest to 7 pin, w zielonej wtyczne, na wszystkich schematach jakie znalazłem, pin ten jest opisany jako "right turn signal". Czy ten przewód idzie właśnie do czujnika zużycia, czy może jest to jednak...
cześć no więc plus-brązowy minus-zielony sygnał-biały
centralka T100 nowa kosztuje około 35-40PLN więc szkoda chyba zachodu z naprawą. Schematu nie mam ale mogę podać oznaczenie przewodów: - biały zawór benzynowy -pomarańczowy- czujnik rezerwy -szary - dawka startowa - elektrozawór na reduktorze -zielony - elektrozawór gazowy - brązowy - plus po stacyjce. Jeżeli nie świeci żadna dioda to zacznij od znalezienia...
Dokładnie są cztery: 1.Zielony przewód - wyjście pierwszej strefy czujnika wstrząsowego(prealarm). Masa przy wzbudzeniu. 2.Niebieski przewód – wyjście drugiej strefy czujnika wstrząsowego. Masa przy wzbudzeniu. 3.Czarny przewód – masa w stanie czuwania. 4.Czerwony przewód – zasilanie,+12V na stałe A w czujniku: brązowy +12 zielony...
Czujnik już jest podłączony. Do czujnika trzeba podpiąć kabelek zielony i brązowy (masa). Odpowiedź znalazłem studiując PDF-y Siemensa - VDO. Jest to taki ich standard. Pozdrawiam! Temat można zamknąć.
Tak, oczywiście. Z centrali wychodzi gruby trzy żyłowy przewód (biały, brązowy, zielony), tu podłącza się czujniki.
Termostat w garażu to rozumiem a ,, Zespół wykonawczy to jakoś już nie bardzo " termostat od wewnętrznej strony ma porty COM NO NC pompa ma 3 przewody i jak po połączyć wszystko jeszcze z zasilaniem 220v aby działało Cały czas staram się Ci podpowiedzieć rozwiązanie. W sterowniku do styku COM należy doprowadzić zasilanie 230V ( faza) a z styku NO do...
Zgodnie z kolorystyką brązowy, biały oraz jeden z czarnych są od podłączenia masterka, dodatkowo niebieski oraz zielony. Czerwony + zalania, czarny -zasilania, żółte kierunki. Pozstaje jeszcze wejście czujnika otwarcia drzwi, którym może być rónież czarny. Tak było by gdyby kolorystyka była zachowana ale w Twoim przypadku widzę, że niebieski i zielony...
czyli diody na przewody sygnałowe: niebieski (czujnika udarowego) - białym (ultradźwiękowego), zielony(+12V) – brązowym (+12V), czarny (masa) – zielonym(masa) A jeśli chodzi o wejście klapy to nie jest obecnie wykorzystane. Czyli mogę podłączyć przewód wyzwalania (biały) z czujnika ultradźwiękowego do tego sygnałowego od klapy (niebieski)...
Jeśli nie znasz się na elektronice to kupuj gotowe rozwiązanie... Jeśli jednak chcesz podjąć wyzwanie to można by to zrobić tak (proszę by ktoś bardziej doświadczony rzucił okiem gdyż jest to na szybko zrobiona prowizorka): http://obrazki.elektroda.pl/9437184500_1... Kwadrat zielony: Transformator 230V AC -> 12DC czyli z układem Graetza...
Przewody powkładane. Kolejność przewodów była taka: brązowy, zielony , pin zaślepiony. biały , niebieski. Przewody zasilające pompę są grubsze od tych od czujnika. Dodano po 11 Przewody powkładane. Kolejność przewodów była taka: brązowy, zielony , pin zaślepiony. biały , niebieski. Przewody zasilające pompę są grubsze od tych od czujnika.
Brązowy niebieski i żółto zielony wychodzą z halogenu. Lepiej było nabyć oświetlacz i czujnik ruchu jako oddzielne elementy.
witam, Chciałem podłączyć czujnik ultradźwiękowy do swojego alarmu w samochodzie, ale niestety nie wiem, który przewód za co odpowiada. W centralce alarmowej są trzy (1.sterowanie 2. plus 3. masa) i na szczęście wiem które to. W przypadku czujnika są trzy: zielony, biały, brązowy. Coś takiego właśnie mam: http://www.allegro.pl/item564619047_czuj...
Wtrysk = czujnik zielony. Klima = czujnik brazowy (jesli jest) Wskazniki = czujnik niebieski (jesli jest).
Mam taki problem sterownik różnicowy nie widzi czujnika prawdopodobnie a raczej na pewno powodem jest duża odległość czujnika w moim przypadku ok 30m . Gdy podłącze bezpośrednio działa bez problemu z dokładnością do 0,1 st C. Czy jest sposób rozwiązania tego problemu. Łączyłem to skrętką. Sterownik RTSZ-6 Czujnik standardowy ST-2 (DS18B20) do termostatów...
W kostkach MID 26pin i 32 pin to od czujnika poziomu oleju jest to pin 13 kolor brązowo-zielony. Jeżeli nie masz tego czujnika to po prostu dajesz 13 pin do masy. Montaż czujnika jest kłopotliwy bo musisz ściągać całą miskę olejową....
Wygląda jakby było: brązowy, zielony, brązowy, srebrny. 151 czyli 150 Ω Andrzej
Może to coś Ci powinno pomóc: wszystkie czujniki z przodu połączone są ze sterownikiem wtyczka łączeniową do której dochodzi 6 przewodów * zasilanie czujników pin nr. T12e/2 w sterowniku (czerwono-niebieski przechodzący we wtyczce pod zderzakiem na czerwony) pin nr. T8h/1 i dochodzący do wszystkich czujników na pin nr. 1 * masa czujników pin nr. T12e/1...
Zgadza się to czujnik samochodowy. Chciał bym np podpiąć żarówkę, kabelki jakie tam dochodzą to: biały połączony z brązowym, żółty i zielony. Który jest do czego ??
Kable zielony -, brązowy + ??. Tego typu czujnik łączy się w szereg do obwodu - brązowy wejście, niebieski wyjście. Tak jak piszesz zrobiłbyś zwarcie.
W skuterze jest kostka do cewko-modułu na 8 pinów. Do niej dochodzi 5 przewodów: brązowy czujnik impulsów, zielony gaszenie, czarny masa, biały (+) po przekręceniu stacyjki oraz fioletowy połączony z szaro-niebieskim napiecie z cewek. Czy w innych skuterach PIAGGIO był stosowany taki typ zapłonu.
Tylko jeden kolorek nie pasuje na zdjęciu jest czujnik pozycji EGR, wg schematu kolory odpowiadają dla czujnika MAP 1A żółty 2B brązowo zielony 3C biało zielony
Cześć.. chciałbym się zapytać jak podlaczyc lampe stopu od czujnika stopu tylniego hydraulicznego.. z czujnika wychodzą dwa kable.. są one w kostce na dwa piny.. znów od lampy wychodzą trzy kable. Brązowy,zielony i zolto-zielony.. mojd pytanie w jakiej kolejności to połączyć.. czy najpierw prąd z układu do czujnika i od czujnika do lampy? Dodam że mam...
Pod czarną izolacją przewodów jest następna, już kolorowa: czarny - masa czerwony - plus jasno/niebieski - kierunki czerwono/czarny - sygnał na załącz (+) czerwono/biały - sygnał na wyłącz (+) jasnoniebiesko/żółty - blokowanie uzbrojenia (-) czerwono/żółty - blokowanie rozbrojenia (-) różowy - zasilanie czujnika dodatkowego (+) żółty - wejście czujnika...
Kolory to brązowy niebieski zielony bialy
Prawdopodobnie wygląda to tak: Czarno-fioletowy --> masa Zielono-pomarańczowy --> czujnik wysokości układu zawieszenia z przodu/tyłu Brązowo-żółty --> światła obrysowe z prawej strony Biało-liliowy(fioletowy) --> silnik reflektora doświetlenia kierunku skrętu z prawej strony http://obrazki.elektroda.pl/3455823100_1... Jeszcze kolory...
Siema mam też problem z wentylatorami tak samo jak u kolegi ale u mnie dodatkowo nie włącza się wentylator po zgaszeniu zapłonu a wcześniej zawsze się chłodził, co może być przyczyną , wymieniłem przekaźniki, dwa czujniki niebieski i brązowy jest jeszcze taki zielony ale nie wiem czym on steruje pozdrawiam.
Zielony to sygnał. Brązowy masa. Reszty chyba się domyślisz.
Przecież ten silnik w ogóle nie reguluje obrotów elektronicznie. Ma zawór obejściowy powietrza który się zamyka pod wpływem temperatury. Czujnik temperatury na 2 pinie ecu brązowo zielony przewód, brązowy masa.
Rocznik 2000 silnik AWT 1,8T Czujnik 4 przewody . Napięcia na przewodach brązowo biały i czerwono zielony 12V na pozostałych brak napięć.
Witam ponownie... ...a może mógłby ktoś poratować skanem z któregoś z programów? Byłbym wdzięczny. Dodam, iż jest to Omega 2.5 TDS z 1998r.-komputer bosch 0 281 001 425 0 281 001 425 to numer sterownika silnika do VW a nie do Opla pomyliłeś się kolego. Do Opla 2.5 TDS to 0 281 001 428 tak jak napisałeś w swoim pierwszym poście. Co do pinologii sterownika...
Wszystko ok tylko przełącz brązowy do pustego TMP chodzi mi o czujkę która jest na zdjęciu.W drugim czujniku zrób tak samo.Potem wypnij brąz z Z6 i podłącz go do COM w centrali jak masz zielony wpięty na Z1 to obok jest pusty COM to tam go podłącz.tak samo z czujnikiem nr 2 Zielony masz w centrali na Z2 i to ok ale brąz też wypnij z Z6 i podłącz do...
P0180 to czujnik temperatury paliwa wtyczka D w sterowniku silnika pin nr. 29 brązowy/zielony oraz pin nr. 39 brązowy/niebieski Prawdopodobinie zaczyna CI się sypac wiązka silnikowa (częsta dolegliwość w tych autkach) ps. proponuje jak najszybciej sprawdzić wiązkę.
1,3 to masa brązowy zielony 2 do licznika żółty czerwony 4 do sterownik silnika
czer-czarny-zasilanie przed stacyjką czerwony-po stacyjce czarny-masa dwa żółte-odcięcie wtryskiwaczy niebieski-elektrozawory brązowy-sygnał obr biały i zielony-czujnik poziomu gazu reszte przewodów są dosilnika krokoweg i doprzełcznika gaz benzyna
brązowy masa po załaczeniu alarmu ----minus czujnika zielony wyjscie czujnika -------wyjscie czujnika a plus weż od czerwonego +najlepiej przez bezpiecznik
Pomarańczowy - przekaźnik blokady Fioletowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (+) Brązowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (-) Ciemno zielony - wyłącznik bagażnika/maski sterowanie (-) Żółty - (+) po stacyjce Czarny - masa Czerwony - (+) zasilanie Biało/czarny - syrena Niebieski - kanał 2 Czerwony - (+) zasilania Biały - kierunkowskazy (przez 2 diody)...
czujnik ma przewody brązowy, niebieski i żółto-zielony. Dołączam schemat poglądowy na szybko robiony w Paint... http://obrazki.elektroda.pl/6857771100_1... Opis na początku postu
Jeżeli ten przewód 3 żyłowy jest dobrze podłączony to do L w czujniku podłączasz przewód brązowy, niebieski łączysz kostką vago z szarym, a czarny podłączasz do czujnika na A. Oprawka LED powinna mieć wyprowadzony z obudowy przewód żółtozielony i powinieneś go połączyć z żółtozielonym z kabla 3 żyłowego. A w tym przypadku, gdzie w puszce mam 2 niebieskie,...
No w końcu, na stronie jest schemat https://orno.pl/produkt/488/czujnik-ruch... To czujnik ruchu a nie "detektor zmierzchu". Brązowy z brązowym, niebieski z niebieskim, żółto-zielony do brązowego w lampie a niebieski z lampy z resztą niebieskich. Pamiętaj że to lampa w I klasie ochronności wiec niewłaściwe podłączenie...
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
witam.panowie kupiłem ostatnio alarm samochodowy firmy Dragon.do tego alarmu dokupiłem ultradźwiękowy czujnik ruchu (CR2). w instrukcji montazu alarmu jest napisane że należy wpiąć sie czujnikiem ruchu w kable od czujnika wstrząsu.problem polega na tym że mam opisane kable od czujnika ruchu brązowy (+12V) , biały - wyzwalanie (0V) , i zielony (masa)....
Wszystko działa jak należ zielony do czujnika i ok super dziękuje za pomoc. A jeszcze jedno brązowe wyście mogę podłączyć wskaźnik od wytwarzanego prądu.
w b4 da się faktycznie wysterować również dwoma masami tak jak znalazłeś,ale z tyłu samochodu,czy nie były to kolory brązowo-zielony i brązowo-niebieski?
Biały przewód +12v zielony przewód impuls masy z czujników powoduje zadziałanie alarmu brązowy przewód masa Jeżeli w przedziale czasowym 5-25s naciśniemy klawisz nr 1 nastąpi wyłączenie czujników dodatkowych.
Tak czteropinowy - czujnik tem. do sterownika, przewody : brązowo biały/masa/ i szaro zielony. Do wskaznika temp. - brązowy /masa/ żółto czerwony do wskaznika na desce.
Oba czujniki równolegle. Dodano po 2 W centralce powinny być 3 przewody do czujników dodatkowych, biały to plus, zielony to wyzwolenie i brązowy to minus.
Rozrusznik nie dziala jak go sprawdzić czy jest dobry?. W kabinie jest przelacznik od tego i lampki gdy przełącze naprawo to niby ma dzialac a nie działa. Na zdjęciach po gumą jest czujnik chyba temperatury sa 3 przewody od niego zielony brązowy czarny jak on ma być podłączony?.
Czujnik wczoraj nowy był włożony, ten brązowy. Chyba ze chodzi o ten zielony. Nie bardzo się orientuje który jest dokładnie od wentylatorów, mówili mi, że brązowy taki kupiłem
Witam! Bardzo przepraszam, że zawrócę Wam głowę, gdyż prawdopodobnie będzie to błahostka i rozwiązanie jest proste. Kupiłem niedawno lampę z czujnikiem ruchu. Wydawałoby się, że podłączenie lampy będzie banalne, bo oczywiście jest instrukcja z prostym schematem. Jednak, gdy otworzyłem puszkę niestety zgłupiałem. Przewody są popodpinane do kostki w innej...
Moja centralka ma trzy rzędy A,B,C od jednego do ośmiu... A1-12Vakumulator 2-szary impuls z cewki 3-brąz 12V po zapłonie 4-niebieski silnik krokowy 1 5-biały silnik krokowy 3 6-żółty 7-szary 8-biały reset pamięci B1-białofioletowy TPS 2-żółty 3-czerwony silnik krokowy 4 4-żółty sonda 5-brązowy 6-niebieski 7-czerwony 8-białopomarańczowy reset pamięci...
witam posiadam audi 100 C4 2.5tdi AAT z 1992r i chciałbym zamontować do niej termometr oryginalny od innego licznika. auto nie ma poprowadzonej wiązki przewodów. chce ja poprowadzić samemu. znalazłem opis na forum że 1-szary czujnik prędkości 2-żółty czujnik temperatury 3-zielony masa 4-brązowy światła postojowe 5-biały zasilanie po kluczyku +12V czy...
Witam, jak podłączyć dwa czujniki ruchu pod jedną lampę i dzwonek, sygnał alarmowy. Czujniki mają po 3 krótkie kable: brązowy, niebieski i środkowy czerwony ten do lampy. Mam kabel 40m 3 żyłowy w kolorach: niebieski, brązowy i żółto-zielony. Czy ktoś mógłby zrobić szkic takiego połączenia z użyciem kostek, który kolor połączyć z którym tak żeby kabel...
jeśli chcesz mieć pewność zanim wydasz 100 tyle około kosztuje czujnik w wykonaniu bosch. to możesz sprawdzić oporność. piny w sterowniku : 78 62 38 76 piny w kostce 4 3 2 1 kolory przewodów: zielono-czerwony, brązowo-zielony, niebiesko-szary, brazowo-czarny. Po namyśle malo prawdopodobne aby był to czujnik, w zasadzie są to 2 czujniki w jednej obudowie...
W związku ze zgłoszonym zapotrzebowaniem rozszerzam opis o przeznaczenie poszcz. przewodów: 1 brązowy -masa 2 zielony - temperatura silnika 3 niebiesko-czarny - poziom paliwa 4 niebiesko-zielony - rezerwa paliwa 5 brązowo-czarny - czujnik poziomu oleju 6 czarno-czerwono-fioletowy - plus po stacyjce 7 biały - kontrolka "długich" 8 różowo-czerwony - plus...
BORG Wow, co za rozeznanie w temacie! Chylę czoła, oby w t8 wyglądało to tak samo. Z tego, co pamiętam, jak leciałem po przewodach w czujnika, zielony i niebieski włażą pod pokrywę za fotelem, pod którą są bezpieczniki. Tam po wtyczce zmieniają się w brązowy czy beżowy, wypłowiały, trudno stwierdzić, i czerwony, a następnie lecą do okrągłych wtyczek...
Nie widac twojego zdjęcia ale to jest standardowy CR2 środkowe złącze do podłączenia: brązowy +12V biały wyzwalanie 0V zielony masa Pozdrwaiam
13 PIN na złączu wyświetlacza , przewód brązowo-zielony. To jest miejsce podłączenia czujnika poziomu oleju, drugi przewód od czujnika do masy. Reszta, tak jak napisał Elektrit.
Witam. Zamontowałem niedawno na garażu lampę LED 50W z czujnikiem ruchu. Podłączenie banalnie proste, bo niebieski, brązowy i żółto - zielony. Podłączenie wykonałem za pomocą kabla dwu - żyłowego, więc bez przewodu uziemiającego. Lampa działa, jednak po samoczynnym wyłączeniu widoczna jest słaba poświata, jak w tytule- fosforyzacja. Kabel włączony jest...
Nie moge znaleźć odpowiedniego schematu, może ktoś wie jakie piny w liczniku odpowiadaja jakim parametrom, znalazłem coś takiego do w124 "1 brązowy -masa 2 zielony - temperatura silnika 3 niebiesko-czarny - poziom paliwa 4 niebiesko-zielony - rezerwa paliwa 5 brązowo-czarny - czujnik poziomu oleju 6 czarno-czerwono-fioletowy - plus po stacyjce 7 biały...
Witam, mam taki problem, mam włącznik schodowy w dwóch miejscach i trzy lampy w jednej linii oraz 2 czujniki ruchu sufitowe i potrzebuje mieć tak że jak włączę włącznik schodowy to mi się zapalą te 3 lampy i mają zgasnąć po określonym czasie za pomocą automatu schodowego i że jak się wejdzie to czujnik ruchu wykryje obecność i lampy się włączą ale te...
zielony biały brązowy czujnik czujnik biały zielony brązowy dioda brązowy zielony zielony
szlifierka perles witaminka windows kontrolka volvo pomarańczowy
suszarka bosch inwerter podajnik bizhub
Nice Spido: Sterowanie bramą jednym naciśnięciem Reset EWP w pralkach Electrolux i systemie Erasmus Without Paper