W twoim układzie klimatyzacji nie ma freonu. Przy naprawie czujnika nie trzeba odzyskiwac czynnika. Przy wymianie zaworu już tak.
Witam. W silniku Zetec, (który zresztą uważam go za bardzo udaną konstrukcję), jest gumowy przewód doprowadzający powietrze do czujnika zimnego powietrza. Jak spojrzysz w góry na blok silnika to zobaczysz gumowa rurkę około 1 cm średnicy. Prowadzi za silnik, pod krokowca. Często jest nieszczelna lub pęknięta przy kroćcu dolotowym. Ona powoduje podanie...
A zwykłym miernikiem lub oscyloskopem sie nie da ??
Witam. Znajduje się on pod kolektorem dolotowym. Jest przykręcony do bloku. To walec o długości około 5cm zakończony gniazdem. Ten zawór jest przez wielu niesłusznie nazywany silnikiem krokowym. Jest on odpowiedzialny za wolne obroty biegu jałowego. Zepsuty jest wtedy gdy po szybkim przyspieszeniu i puszczeniu gazu auto gaśnie. Za duże obroty pojawią...
Mam taki dolot jak na ostatnim zdjęciu w Golfie 4. Musisz zblokować klapkę zimne/ciepłe powietrze w pozycji tylko zimne. Dodatkowo na tym chwycie powietrza przy pasie przednim możesz dorobić z butelki po Dynazelu zaślepkę/osłonę w kształcie łuku, żeby powietrze zaciągane było tylko z wlotu, a nie z komory silnika. Jednak temperatura z czujnika w korku...
Jesli tylko to on okaze sie winny. Dla swietego spokoju sprawdziłbym tez czujnik temperatury silnika dla komputera. Na zimnym po nocy rano tez nie odpala bez dodania gazu? Sprawdz tez czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest przy wtryskiwaczu
Sprawdź diagnostyką na pewno mniej będzie cię to kosztować. W moim przypadku był to czujnik powietrza zewnętrznego .
Witam co to może być klatyzacje mam nabitą , jak włączam klimatyzację to obroty się zwiększają a zimne powietrze nie leci Opel Vectra C 2003 1.8 16v Różne opcje mogą być np: 1. Nie załącza się sprężarka klimatyzacji. 2. Wadliwy czujnik klimatyzacji
tylko gdzie on jest???
A mógłbyś napisać numer błędu z pamięci komputera, to może pomóc rozwiązać problem, bo przyczyn może być kilka, np. zbyt duża różnica temperatury między czujnikiem cieczy a czujnikiem powietrza doładowania na zimnym silniku po włączeniu zapłonu. Lub po prostu padł czujnik temperatury płynu silnika.
Daj kilka razy zapłon bez odpalania ,tak pompa paliwa dobiła ciśnienie paliwa (słychać jej pracę). Dwa jakie wartości pokazuje szczególnie na zimnym gdy jest problem z odpaleniem czujnik temperatury płynu oraz powietrza w dolocie.
sprawdz czujnik temperatury , czy nie lapie gdzies lewego powietrza oraz silniczrk krokowy czy nie jest zaciety.
Wymieniony został czujnik temperatury powietrza. Na zimnym silniku czujnik temperatury silnika pokazywał podobne wartości jak na wskaźniku na desce - wydaje się, że tu jest OK. Dziękuję, jutro jadę na dalszą diagnostykę, jak coś wyjdzie, to dam znać.
Z LPG co się zmieni jak zakręcę gaz ? Nie bardzo rozumiem, a co z tym czujnikiem przepływu powietrza ? Pozdrawiam
Komputer nie wykazuje bledow , hamulce , tarcze,klocki , plyn maja niecaly miesiac - byly wymieniane Na forum wyczytalem ze moj C5 posiada czujniki zimnego i cieplego powietrza i steruja one dwoma przepustnicami do zimnego i cieplego powietrz - moze to jest problem ale komputer w warsztacie nie wykazuje zadnych bledow.
Mam podobnie zamocowany czujnik w takiej instalacji i nagrzewa się znacznie szybciej. Może masz zapowietrzony obieg i płyn chlodzący ma duże opory przepływu i dlatego słabo ogrzewa się reduktor. A może czujnik jest usytuowany w strumieniu zimnego powietrza które intensywnie chłodzi reduktor i czujnik. Może jakaś oslonka pomoże.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej i temperatury powietrza zbierają informacje potrzebne komputerowi dla wyliczenia dawki paliwa podawanego do wtryskiwacza. Uszkodzenia tych czujników powodują problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Wymień najpierw czujnik temperatury cieczy chłodzącej. http://obrazki.elektroda.pl/3899208600_1...
NIe podałeś kodu silnika ,ale jeżeli mówisz że napeno KE , nie K to przyczyn może być wiele. Można na zimnym zrobic analizę spalin i spr. ,spr najpierw lewe powietrza wszystkie przewody podciśnienia , czujnik temperatorysilnika do kompa nastawnik hydraulicny i wiele innych
Witam Czy kolega wie że przy otwartych drzwiach chłodziarki klapka jest zamknięta? Po przeczytaniu instrukcji serwisowej wydedukowalem, że oprócz włączania lampki w lodówce czujnik otwarcia drzwi rozłącza dopływ zimnego powietrza.
W podobnych przypadkach należy sprawdzić również czujnik temp. powietrza.
Ten przy przepustnicy to czujnik ciśnienia doładowania. Czujnik ciśnienia atmosferycznego jest na obudowie lewego filtra powietrza.
Jeśli jest wkręcony w kolektor ssący to jest to czujnik temperatury powietrza zasysanego.
W tym układzie znajduje się czujnik zasysanego powietrza ,jest przed przepustnicą. Proponuje pojechać na szrociarnie za 5 zł kupiłem kiedyś pomogło objawy miałem identyczne
Prawie całą diagnostykę zrobisz prostym miernikiem, przepływomierz :klapka ma mu chodzić bez ocierania, potem weź miernik zmierz napięcie na kablu sygnałowym przy włączonym zapłonie bez wypinania wtyczki, to kabel drugi od tyłu, jak ręcznie otwierasz klapkę napięcie ma płynnie rosnąć od ok 0,25 do ok 4.7V. Normy czujnika temperatury: opór na gorącym...
Wymieniłem zawór odpowietrzania, zawór ciśnienia i nic, błąd jest nadal. Nie mam już pomysłów co miał bym zrobić, niby taki błąd może dawać uszkodzony korek od wlewu paliwa, ale nie wiem czy to prawda. Czy uszkodzony czujnik temperatury powietrza może powodować wypadanie zapłonów na zimnym? Nie mam błędu tego czujnika, ale może jest uszkodzony? Nie...
Moim zdaniem to nie jest czujnik pomiaru temperatury, lecz przepływomierz powietrza (na rurze powietrza po interkulerze). Czujnik temperatury powinien znajdować się na wylocie cieczy chłodzącej z głowicy silnika - pod tym przewodem powietrza.
może być np czujnik temperatury silnika, czujnik temperatury powietrza, silniczek krokowy
Problem rozwiązany.Zamienione bieguny na czujnikach ciśnienia powietrza.
Witam serdecznie Pacjent passat b5 1.9 TDI kupiony miesiąc temu Zakupiony z zerwanym paskiem i zatartym kompresorem klimatyzacji . Wymieniłem kompresor na regenerowany nowy pasek rolka . Nabiałem układ do około 5,5 bara Kompresor po uruchomieniu klimy załącza się jednak nie ma charakterystycznego spadku obrotów silnika w momencie załączenia. Z nawiewu...
Na króćcu w głowicy silnika masz dwa czujniki temperatury.Jeden jest odpowiedzialny za podanie sygnału do wskażnika temperatury.Drugi podaje sygnał do komputera silnika.Przy zimnym silniku czujnik podający sygnał do komputera powinien mieć oporność ok.3 kiloohma.W tym silniku nie ma przepływomierza powietrza!Tyle narazie.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
Komputer i temperatura silnika czy poprawna na kompie oraz temp zasysanego powietrza? Odłączałeś przewód od czujnika temp na próbę?
czujniki temp paliwa i powietrza na zimnym i cieplym silniku maja wskazania ok chyba poluzuje przewody na wtryskach przed odpaleniem rano i zobacze czy odrazu pompa daje paliwo
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Polecam sprawdzić ciśnienie sprężania na zimnym. Problemy z zapłonem mogą być spowodowane słaba kompresją lub uszkodzonym rozrusznikiem. Czujnik temperatury nie ma nic do rzeczy ale możesz go dopiąć dla próby. Ten przy wyjściu z głowicy. Wzrost spalania to albo brak powietrza- to również utrudnia rozruch, słaba kompresja, uszkodzone kolo zmiennej fazy.
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
Podam Ci proste rozwiązanie praktyczne jakie zauważyłem u moich klientów. Rura spiro kominowa jest odchylana podczas silnych mrozów ,w miejsce napływu zimnego powietrza wkładają "korek" i po sprawie .Zawsze istnieje pewne ryzyko związane z tym rozwiązaniem. Gdy zapomni wyjąć " k orek^zatrucie spalinami gdy nie zadziała czujnik cofki lub zamrożenie nagrzewnicy...
Ech... diagnoza chyba w części była dobra. Grzałka została wymieniona, ale sytuacja się powtórzyła - w zamrażarce minus 30C, w lodówce + 20 C. Grzałka plus usługa kosztowały mnie 400 zł. I trochę byłoby szkoda tej "inwestycji" gdyby przyczyną był jakiś drobiazg typu popsuty czujnik temperatury w chłodziarce albo zatkany kanał transportu zimnego powietrza...
Równie nietypowe/niekorzystne położenie ma czujnik światła - obecność płomienia w piecu miałowym...sposobem na to jest: przeznaczenie części nawiewanego (zimnego) powietrza bezpośrednio na czujnik - tworzy się "kurtyna" która ...ratuje czujnikowi życie. Może coś podobnego można u Ciebie zastosować. Ewentualnie czujnik typu bariera ma bardzo duży zasięg...
Czujnik tylko orginał w cenie okolo 70zł . Możesz porównać wskazania z tego czujnika odzczytując temperature silnika w liczniku, a na zimnym silniku z innymi czujnikami np. paliwa ,powietrza.
Granica dla PTC to zwykle ~540C lecz w takim zastosowaniu nie ma to specjalnie sensu. Zwykle w grzałkach lutownic grotowych oraz gorącego powietrza stosuje się termopary typu K. Do kopensacji wskazań strony zimnej termopary wystarczy czujnik półprzewodnikowy choćby LM335 co też w tym zastosowaniu nie jest konieczne.
W kolbie hot air jest taki element, który wydaje się, że powstrzymuje rozruch tej sekcji. Element pełni rolę prawdopodobnie czujnika po stronie zimnego powietrza. http://obrazki.elektroda.pl/8444190000_1... Po zmostkowaniu tego elementu rezystorem 470R startuje wentylator, nagrzewa się grzałka i wygląda jakby chciało to wszystko pracować....
Tak jak napisali przedmówcy, to przy kierownicy za kratką to jest czujnik temperatury wnętrza, a to na podszybiu (to fioletowe) to czujnik nasłonecznienia i służy on do sterowania strumieniem powietrza przy włączonej klimatyzacji (jak będzie już lato możesz zasłonić go ręką i zobaczyć jaką poczujesz różnicę w tym z których kratek wieje zimne powietrze),...
Przekaźnik jest OK, czujnik temp. na VAG pokazuje 60 C, czy zimny czy ciepły. Jeszcze gorzej zachowuje się czujnik temp. powietrza dolotowego IAT. Na zimnym pokazuje 110 C, na ciepłym różnie 100 na plusie czasem 100 na minusie !! Czy IAT może mieć taki straszny wpływ na pracę silnika?
Nigdzie go nie widzę ani w komorze filtra ani w dolocie do filtra i kolektorze, mam problem czy silnik ciepły czy zimny ciągle 42 st.C Zintegrowany z MAP lub MAF.
Klimatyzacja w zasadzie służy do odbierania ciepłego powietrza z pomieszczenia, a nie do nadmuchiwania zimnego powietrza... Jak dla mnie, ogólna efektywność w pomieszczeniu będzie taka sama, czy dmucha na ścianę, czy gdziekolwiek. A pomijając wszystko, ja uważam, że jest dobrze zamontowana, te 20 cm wynika raczej z tego, że niektóre klimy mają z boku...
jakie nastawy logiczne ma sterownik gdy nie dostaje sygnału z sondy lub np z czujnika temp jakie przyjmuje wartości? Żadne. Ten sterownik jest tak prosty że nic nie pamięta, niczego się nie uczy i nie ma żadnej samodiagnozy. Działa na podstawie sygnałów z czujników i jakiejś zaprogramowanej mapy czyli robi to co aktualnie czujniki mu mówią i nawet...
Pod kolektorem ssącym(niebieski dwa piny) szukaj od strony chłodnicy.Czujnik temp powietrza nie ma tak dużego wpływu na uruchomienie silnika,przynajmniej zimnego.Sprawdz opór na zimnym silniku obu czujników,powinien być taki sam.
Błędów może nie być ,musisz podglądnąć parametry bieżące rano przed odpaleniem; temp.cieczy i temp. powietrza zasysanego.To cała filozofia. Osobiście miałem taki sam przypadek . Winny był map który jest razem z czujnikiem temp. powietrza.
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) na pierwszy rzut oka niby wszystko szczelne (odma) prosił bym o...
Czy problem został rozwiązany? Mam podobnie w ZB Z18XER. Nie mam przepływomierza tylko czujnik temp. na rurze dolotowej powietrza, wymieniłem ten czujnik ale poprawy żadnej...
Wydaje mi się, że masz jakieś problemy z ciśnieniem turbiny, może czujnik powietrza?
tylko taka mała uwaga jeszcze - może się okazać, że czujników temp jest kilka. mogą być np 4 - osobno do uruchomienia wentylatora chłodnicy, osobno dla wskaźnika temperatury, kolejny to informacja dla ECU - i o ten chodzi - tylko tu sprawa też może się skomplikować, bo jeden może odpowiadać za informacje o temp jako takiej, a drugi właśnie za rozruch...
Moja Klima nie ma możliwości integracji po IP, więc najzwyczajniej podlutowałem się do mikrostyku on/off panelu do sterowania klimatyzacją i wysterowuję (włączam/wyłączam) klimę z fibaro zwykłym switchem. Informację o tym czy chłodzi czy nie, biorę z czujnika temperatury przy wylocie zimnego powietrza. Może mało inżyniersko zaawansowane rozwiązanie...
Proponuję sprawdzić rezystancję czujnika temperatury silnika oraz powietrza dolotowego na zimnym i rozgrzanym silniku, następnie porównanie ze serwisówką. Silnik nie strzela w wydech? Świece wskazują na bogatą mieszankę i przed wkręceniem ich z powrotem warto je oczyścić ze sadzy. Można by też spojrzeć w luz zaworów.
Proste. Na zimnym silniku sprawdzasz co widzi ten czujnik. Tj temperatura powietrza oraz ciśnienie w kolektorze ssącym
Lexia pokazuje na zimnym silniku i przy kilkunastu stopniach C na zewnątrz temperaturę czujnika 85 stopni. Lexia pokazuje błąd czujnika cieczy chłodzącej To jak to w koncu jest? Te 85°, to nie temp. powietrza przypadkiem?
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
Robimy co możemy. Sprawdzamy wszystko po kolei. Czujnik na dolocie przy filtrze powietrza tez swiruje. Pokazuje 40 stopni czy ciepły czy zimny. Będziemy teraz sprawdzać okablowanie a jak to nie pomoże = nowe czujniki bo niestety nie mam nic na podmianke.
Zmierzyłem czujnik temperatury powietrza zasysanego i czujnik temperatury. Wczoraj na ciepłym silniku: - czujnik powietrza 1700Ω - czujnik cieczy chłodzącej 380Ω Dziś na zimnym (10°C): - czujnik powietrza 4100Ω - czujnik cieczy chłodzącej 3900Ω Wyglądają na prawidłowe wartości? Natomiast w specyfikacji wtrysku znalazłem, że rezystancja...
Cześć. Silnik ogólnie chodzi dobrze , ale na benzynie jakby trochę gubił zapłony. Podpiąłem dzisiaj interfejs i program VAGCOM. W grupie 01 temperature na rozgrzanym silniku pokazuje 95 C. W tym czasie na desce pokazuje 80. Mam wersję czujnika taką że dwa w jednym czyli czujnik temperatury cieczy dla komputera i czujnik do pokazywania temperatury na...
U dobrego fachowca Może być : czujnik temp paliwa , powietrza w dolocie , pompa
Sprawdz czujnik temperatury chłodziwa , a nie powietrza.
od monentu założenia sekwencji ma bardzo nierówne obroty na zimnym silniku jeszcze na benzynie przed przełączeniem na gaz , im niższa temperatura otoczenia tym bardziej to się odczuwa Sprawdź czy nie urwali ci czujnika temperatury powietrza dolotowego.
wydmuch powietrza zimny A ma byc ciepły, taki objaw to rozszczelniony heatpipe Czujnik wprowadza w błąd i chciałbym wiedzieć gdzie on jest. Zależy jaki bo jeden jest na płycie głównej, a pozostałe w zależności od ilości rdzeni w rdzeniu procesora
Szukałem, nie znalazłem. Inaczej nie zakładałbym tego tematu. Może ktoś mi naświetlić gdzie idą dwa przewody wychodzące z czujnika powietrza wlotowego?
Sonda Lambda lub czujnik masy powietrza :)
Witam Jest to najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temperatury powietrza (1 -air temp.sensor). Pozdrawiam.
Od nieco ponad 10 lat użytkuję w łazience wentylator Silent 100 marki cisza - trwałość (silnik podobno pracuje na łożyskach kulkowych) Jak do tej pory wszystko działa bez zarzutów, wentylator jest cichy. Oczywiście słychać go, ale jest to jednostajny szum, nie ma burczenia, terkotania, wibracji itp. Mam wersję z regulowanym czujnikiem wilgotności i...
U mnie takie objawy były jak padł czujnik temperatury powietrza umieszczony na kolektorze plastikowym (zasysanego powietrza) z przodu silnika. Wypadania zapłonów nie było - komp pokazał sprawne cewki.
Witam, mam problem z pojawiającym się błędem P0110 błąd czujnika temperatury powietrza wlotowego co objawia się podwyższonymi obrotami zimnego silnika po odpaleniu -czyli przez kilka minut są one na poziomie : 1700-1500 obr./min. Czujnik znajduje się z kolektorze dolotowym i wskazuje podciśnienie (typowy MAP sensor) (jego wskazania są właściwe), oraz...
sprawdziłbym czujnik temperatury powietrza zasysanego koszt około 40zł
oto czujnik powietrza
Silnik Blok 1, okienko 1 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 3 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 4 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Blok 6, okienko 3 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Licznik: Blok 2, okienko 4 - czujnik temperatury zewnętrznej G17 Blok 3, okienko 1 - czujnik temperatury silnika G62 Blok...
Witam. Raczej chodzi o czujnik temperatury cieczy chłodzącej chociaż też jest czujnik temperatury powietrza dolotowego.Jaki był kod błędu?
Sprawdz czujnik położenia przepustnicy czy oba potencjometry są ok oraz czujnik temp zasysanego powietrza jest on obok wtryskiwacza
Witam serdecznie posiadam VW passata AWX 2001 rok vcds wywala mi błąd 00787 czujnik w kanale zasysanego swiezego powietrza, g89 i nie działa mi klimatyzacja wentylator się załącza klimy, ale zimnego powietrza nie ma proszę o pomoc ludzi którzy się na tym znają czy może ten czujnik tak działać oraz jak można vagiem sprawdzić klimatyzację.
Może to być wina czujnika temperatury powietrza. Pozdrawiam.
Czujnik temperatury sprawny, Jakie temperatury powietrza, wody, itd widzi diagnoskop na zimnym silniku ?
Sprawdź pasek osprzętu. Podłącz przewód diagnostyczny i zobacz jakie jest wskazanie na sterowniku. możliwe ze gdzieś jest problem z czujnikiem temperatury. Może dostał się jakiś osad lub brudny . Układ regulacji ciepłe zimne powietrze do przepustnicy silnika by sprawdzany. Może być tak że na postoju przełącza na ciepłe powietrze do silnika wtedy temperatura...
To jest ten czujnik temperatury powietrza doprowadzanego do kolektora ssąceg?
Tak jest z diagnozą na odległość .Czujnik temperatury pomijamy. Proszę zdjąć filtr powietrza i sprawdzić na zimnym silniku czy klapki przepustnicy powietrza są zamknięte.
silnik krokowy to jest całkiem co innego, czujnik ssania powinien się znajdować w rurze wlotu powietrza do przepustnicy, mierzy on temperaturę powietrza-złącze dwuprzewodowe- tak jest w lanosie.Nie wiem dokładnie czy to jest taki sam silnik
Dziekuje za podpowiedz ale ten model silnika nie ma wymienionych przez ciebie elementow tj przeplywomierz i czujnik temperatury zasysanego powietrza
Czujnik temperatury silnika jest jeden i działa poprawnie. Umieszczony jest z przodu silnika. Kostkę z niego można zdjąć po odkręceniu pompy powietrza wtórnego bo inaczej nie ma jak. Jest standardowa reakcja na odłączenie czujnika. -40 stopni w parametrach, błąd czujnika i oczywiście wentylator na maxa nawet na zimnym silniku.
Kupiłem orginalny silniczek orginalny i wszystko teraz jest ok, musze jeszcze sprawdzićjak będzie odpalał rano na zimnym silniku bo moze być jeszcze walniety czujnik temperatury powietrza.
Ale logicznie myśląc, komu się chce jeździć zimą przy tak niskiej temperaturze wewnątrz samochodu. Szyby pokrywają się szronem. Ciągły nadmuch zimnego powietrza na szybę w celu odszronienia to przesada (włączona sprężarka, zużycie paliwa). M.in. dlatego instalowany jest czujnik temperatury zewnętrznej.
On się zalewa paliwem więc dodanie plaka tylko pomoże mu zgasnąć. Jeśli to Motronik czy coś podobnego to czujniki temp, położenia przepustnicy i sonda służą do obliczania korekt podstawowowej mieszanki wynikającej z ilości powietrza. Inaczej mówiąc jeśli po odpaleniu odłączyć mu czujniki temp, lambdę i tps to i tak jakoś nawet w miarę stabilnie powinien...
Czujniki temperatury płynu i powietrza, sprawdzone? Sygnał masy zasysanego powietrza zgodny z oczekiwanym?
po założeniu nowego czujnika temperatury wszytsko jest ok
Sprawdź czujnik temperaturysilnika i powietrza. Najlepiej Vagiem na pracującym silnku.
Dzisiaj rano mierzyłem rezystancje czujników na zimnym silniku, przy temp otoczenia 13*C i wyszło, że czujnik temp. płynu ma rezystancje 59,1kom, a czujnik temperatury powietrza miał 57kom.
Jedźmy od tyłu. 7. Wiatraczka nie wolno rozłączać. Trzeba naprawić lodówkę! Nie znam jej. Czy to jest full non frost? Tzn. Chłodzenie w obu częściach następuje przez dopuszczanie zimnego powietrza przez przepustnice? 6. Na zdjęciach mało że jest za dużo lodu to jeszcze nie cały parownik jest zalodzony. Podejrzane! Powinna być grzałka załączana przez...
Kod EMS 8449 nr części 2098556; czujnik temperatury powietrza doładowanego - zwarcie w obwodzie tego czujnika . Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza doładowania to dwa w jednym. Sprawdź czy temperatura płynu chłodzącego a temperatura powietrza doładowanego ma mniej więcej tę samą temperaturę gdy silnik jest zimny bo może być znaczna rozbieżność...
czujnik temperatury zasysanego powietrza?bo od sterownika brzmi trochę ogólnikowo.dzieki
Wrzuciłem zamiast czujnika opornik 1kOhm i też różnicy nie ma. Czy ma ktoś może jakikolwiek pomysł na to dziadostwo ??
jezeli nie zawsze to sprawdz zlacze czujnika temperatury plynu chł ciagłość do sterownika bo do rozruchu bieze z czujnika tem. powietrza
Być może czujnik temperatury zasysanego powietrza w kolektorze. Silnik zimny w garażu pali ładnie a nagrzany na parkingu pod maską słońce 40 stopni trzeba pokręcić.
jesli sonda jest podgrzewana to zaczyna dzialac juz po ok 2 min, wiec wtedy gdy silnik jest jeszcze zimny. a czujnik temperatury powietrza niema nic do tego. a odczytales moze bledy?
Przepraszam za post pod postem. W samochodzie dalej bez zmian , vanosy po regeneracji , nowy oryginalny czujnik wałka , rozrząd 100% poprawnie ustawiony , brak lewego powietrza a nadal na zimnym szarpie i wywala błąd czujnika wałka na wydechu.. Poł roku męczę się z autem. Na ciepłym fajnie jeździ a gdy zimny to ciężko się rozbujać i co za tym idzie...
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
nawiew zimnego powietrza nawiewu zimnego powietrza dolot zimnego powietrza
zdjąć tapicerkę drzwi przednich elektrownia wodny wodny skrzynka przekaźników
ekspres delonghi ekspres delonghi
Twardy reset sterownika VW Passat B5 FL 1.9 TDI AVB Zamiana mostka prostowniczego w WS 432: GBU606 zamiast B80C 5000/3300