Na zdjęciu nie widzę czujników temp spalin czy rurek od czujnika ciśnienia dpf...
Wymien czujnik i przewód ciśnienia spalin na kolektorze wylotowym zaraz za turbina,elastyczny wężyk z kolektora do czujnika też.
Najpierw diagnoza potem testy i parametry ( ciśnienia itp., czujniki temperatury spalin przed i za )Na końcu się wymienia lub naprawia.
Witam wszystkich , przygód Volvo ciąg dalszy , otóż wymieniłem termostat u mechanika ponieważ silnik nie dogrzewał się i temperatura spadała przy włączeniu ogrzewania . Termostat wymieniony odbieram samochód ,mechanik twierdzi ,że mam do wymiany jeszcze czujnik ciśnienia spalin dpf bo przerywa , wyjeżdżam od mechanika a samochód rzeczywiście przerywa...
No cóż jak widzisz trzeba się zająć czujnikiem ciśnienia różnicowego. Nie wiem czy są dwa czy jeden . Ale trzeba sprawdzić zasilania masę czujników i co widzi i czy ECM widzi te ciśnienia. Drugi to czujnik temp spalin. Po prostu trzeba się pobrudzić i dokonać pomiarów. A na rozruch przy -15 to na pewno to nie wpływa. Reszta błędów to chyba z BCM>?
Kolego dokts kolega dobrze cię zapytał. W silnikach c mamy czujnik ciśnienia oleju z czujnikiem temperatury, a w silnikach d mamy czujnik ciśnienia oleju bez czujnika temperatury choć czujnik jest czteropinowy i ten czujnik jest taki sam jak ciśnienia paliwa i przeciwciśnienia spalin. Czujnik temperatury oleju w silniku d znajduje się w misce oleju...
Sprawdź DPF zapewne zapchany.Na wejściu do DPF spalin jest czujnik temperatury spalin, wykręć go i wkręć manometr ciśnienia .Jak na pełnym gazie wypluje 0.5 bar lub więcej masz przyczynę.A błędów z tłumika nie pluje bo masz pewnie emu....or nox.
Najprawdopodobniej masz zapchany katalizator. Regeneracja którą zrobiłeś nie zawsze wystarcza. Wykręć czujnik temperatury spalin, ten przed katalizatorem, dorób króciec pod zegar manometryczny i sprawdź jakie jest ciśnienie wsteczne. W nowszych FH jest już czujnik ciśnienia wydechu, w starszych niestety trzeba kombinować. Powodzenia.
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Witam forumowiczów, mam problem z moim autkiem jakim jest Volvo V50, który pod swą maską posiada silnik 2.0 diesel o mocy 136 koni. Problem polega na tym, że przy mocniejszym przyspieszaniu, wyprzedzaniu załącza się tryb awaryjny. Na wyświetlaczu ukazuje się komunikat "MOTORSYSTEM WART. ERFORDERL.", co prawdopodobnie oznacza serwis silnika i momentalnie...
P0244 "Elektromagnes A przepustnicy spalin turbospreżarki - sygnał poza zakresem/wydajnosc P0087 Błąd czujnika ciśnienia paliwa. Moim zdaniem jakiś problem z ciśnieniem paliwa(pomijając pierwszy error). Sprawdzenie wartości rzeczywistych ciśnień paliwa.Może to coś pomoże.
Witam Panowie ogrzewam temat bo problem ciągle występuje. Nie ma mądrego, który by na temat zaradził. Mimo wielu zmian, wymian i poszukiwań dalej jest to samo - do 140 auto śmiga idealnie powyżej błąd przeładowania i tyle. Podsumuję jeszcze raz co zostało zrobione/sprawdzone : - wymieniony czujnik MAP - wymieniony przepływomierz razem z wężami i obudową...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Napisz skąd jesteś mam znajomego który rozbiera tylko Francje jest bardzo uczciwy może miałby taki sterownik? Zobacz czy jak wyciagniesz czujnik z listwy jest rdza na nim ona może powodować wadliwe wskazania. Wyłącz mu programowo egr. Nie pisałaś jakie masz wtryski bo delphi są nie naprawianie 😆 Wrocław, tylko ja mam Focusa i sterownik jeżeli...
konkretnie w tym silniku pompa paliwa jest sterowana przez dodatkowy modulik i odcięcie pompy będzie generowało błędy. informacja z czujnika ciśnienia paliwa służy do regulowania wydatku pompy a za tym i ciśnienia za pomocą klucza PWM. najprostsze rozwiązanie to mały powrót paliwa do zbiornika z listwy przy pracy na gazie, o emulatorach jeszcze nie...
Tak nr te same sprawdzałem kilka razy katalogi . Podciśnienia są ok ssa , założone dobrze weżyki , zbiornik ciśnienia też wygląda ok, a waz do turbo dalem Nowke, sztanga turbo chodzi ok, odpinalem weżyki sprawdzałem. Sprawa wczoraj myślałem że załatwiona bo skręceniu tej śrubki egr, a dziś jak uszczelniłem wszystko na kierunku od zaworu egr do kolektora...
MID 128 PPID 122 FMI5 Hamulec kompresyjny FMI 5 Przerwa w obwodzie. Wyjście nie jest włączone. Przerwa w obwodzie hamulca kompresyjnego. Napięcie w przedziale od 30% do 60% napięcia akumulatorów (0,3 — 0,6* Uak). Możliwa przyczyna: Przerwa między elektrozaworem VCB i jednostką sterującą silnika. Przerwa w przewodzie zasilającym elektrozawór VCB....
Dziękuję za zainteresowanie tematem, załączę może to co udało mi się sprawdzić: Z1S2: TID 01 - Próg decyzyjny przełączania na mieszankę ubogą Test:0.605 V TID 02 - Próg decyzyjny przełączania na mieszankę bogatą Test:0.605 V TID 03 - Napięcie dolne do obliczenia czasu przełączania B/D TID 04 - Napięcie górne do obliczenia czasu przełączania B/D TID...
(...) dni ,nie ma na to reguły po przejechaniu kilku lub więcej kilometrów po wyłączeniu silnika po kilkunastu minutach kręci a nie można go odpalić ,na następny dzień odpala na dotyk. Sytuacja powtarza się od około 2 m-cy. Komputer nie wykazał żadnych błędów.Może ktoś mi podpowie gdzie szukać przyczyny Darek Cześć Darek, Twoje zjawisko, kiedy silnik...
Regulator ciśnienia doładowania jest przyczepiony do obudowy filtra powietrza. Na twoim zdjęciu pomiędzy filtrem a skrzyneczką z bezpiecznikami. Dochodzą do niego 3 wężyki z kolorowymi opaskami (łatwo sprawdzić co jest gdzie śledząc gdzie te wężyki się zaczynają) oraz wiązka elektryczna. Nie wymieniałem tego więc nie wiem gdzie i jak można to zdobyć....
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
To 2 zupełnie różne silniki. 2.5TDI R5 140KM to silnik pochodzący z VW. Pancerny niemalże, niezwykle odporny na tyranie i zaniedbania serwisowe (a przez to najczęściej tak właśnie traktowany). Bez problemu osiąga przebiegi (udokumentowane) dochodzące do miliona km bez poważniejszych awarii. Stara konstrukcja na pompie wtryskowej - tania w serwisie i...
Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem który opisuje poniżej. Aktualnie po wizycie w serwisie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy: późno załączająca...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam. Jak w temacie. Po zagrzaniu i obciążeniu odcina moc. Po odczycie błąd MID 128 PSID 98 FMI 1. Turbo bez luzów ze zwykłym WG. Czujnik MAP czysty. SCR czyszczony i o dziwo był czysty. Ciśnienie zwrotne spalin przy max. obrotach na jałowym oscyluje wokół 0,22 bar.
Witam, Mam takie same objawy volvo fh4 2014. Układ się zapowietrza, duże ciśnienie w układzie chłodzenia, brak ogrzewania w kabinie. Przez ciśnienie rozszczelniła się duża chłodnica(chłodnica wymieniona) Sprężarka sprawdzona, w płynie brak spalin, oleju i paliwa. Wymienione tulejki pod pompowtryskami. Problem nadal nierozwiązany, wysokie ciśnienie,...
Pewnie uszkodzony masz czujnik DPF zamontowany z lewej strony akumulatora. https://obrazki.elektroda.pl/2802615600_...
czujnika ciśnienia spalin sprawdzanie czujnika ciśnienia spalin adaptacja czujnika ciśnienia spalin
ksiazki elektronika sygnalizator otwarcia drzwi philips ustawić godzina
blaupunkt vwz1z7 blaupunkt vwz1z7
Niedziałające przyciski w okapie Mastercook - przyczyny i rozwiązania Porównanie wzmacniaczy Sony TA-F690ES i TA-F770ES