Zapewne zamiast kontaktronu został użyty czujnik Halla. To może być tan mały czarny element oznaczony na PCB jako Q3.
Może potrzebuje innego ustawienia DSEdge? Jeśli tak, wydaje się, że musimy obsługiwać DSEdge na pin?
Jeśli między wejściem bramki B1, a plusem kondensatora C3 nie ma połączenia elektrycznego, to dlaczego autor układu w schemacie czujnika prądowego użył diody D2? Bo wzmacniacz operacyjny to nie jest to samo co bramka NAND. W ogóle też nie widzę, żadnego podobieństwa między jednym a drugim schematem i nie rozumiem skąd ta analogia? Rozumiem, że wzmacniacz...
przy bezpiecznikach i modułach po lewej stronie kierownicy masz we wiązkach dochodzacych sterowanie centralnym zamkiem dwie masy przewody zielono-biały i niebiesko-fioletowy,są też tam krańcówki drzwiowe i bagażnik,wszystkie drzwi osobno i trzeba separować po dwie diody na drzwi czyli 10 diód 1A na samochód,kolory dzwi to brazowo-zielony,brązowo-szary,fioletowo-...
Niestety nie ma, po włączeniu alarmu zapika 5 razy, że drzwi niedomknięte i po chwili zacznie wyć. Podobno jest możliwość zaprogramowania takiej funkcji u importera (As-Sara) ale to tylko podobno.
przeciesz te od wylacznikow drzwiowych nie wchodza do listwy bezpiecznikowej
Jeśli to jest ten z nową elektryką (inna puszka bezpieczników) to krańcówki znajdziesz na tej skrzynce złącze P7 grubszy brązowy z żółtym paskiem - drzwi kierowcy, grubszy brązowy(drugi w tej wiązce) - reszta drzwi i brązowy z czerwonym paskiem - klapa bagażnika, czasami można znaleźć w tej kostce krańcówkę przodu szary z czarownym paskiem lub brązowy...
sprawdz czujniki drzwiowe być może nie dochodzi sygnał że drzwi zostały zamknięte
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Wróżki! Do roboty! Jakie auto? Ja po kolorach obstawiam VW, jeżeli tak to stacyjka to czarny bez żadnych pasków, a czujnik drzwiowy to brązowo-biały.
Warto zaznaczyć, że do czujników drzwiowych wykorzystuje się prawie tę samą płytkę, tyle że w przypadku czujników drzwiowych pola H1 lub H2 wypełnia czujnik Halla. Procedura flashowania jest nadal podobna.
Berlingo 1,6 HDI nie ma pompy paliwa niskiego ciśnienia
podłącz przewód dodatni do plusa zasilania który pojawia się po zapaleniu świateł a drugi przewód minusowy do czujnika drzwiowego na którym pojawia się minus po otwarciu drzwi brzęczyk będzie sygnalizował nie wyłączone światła
po resecie centrala ma fabrycznie ustawione zwloke na czujniki drzwiowe 5sek, wiec jesli gasnie z opoznieniem lampka to trzeba przeprogramowac ten czas na zwloke 40sek. ( pod warunikem ze ktos wpial sie pod lampke,poniewaz mona tez wpiac sie w krancowki), sprawdz jeszcze pod maska krancowke czy nie ma problemow z nia
dwa czerwone- 1 obwód immobilisera dwa niebieskie- 2 obwód immobilisera czarny- masa czerwono niebieski- +12V niebiesko żółty +12V po stacyjce zielony- wyłącznik awaryjny (przez wyłącznik do masy) czerwono żółty- czujnik drzwiowy powodzenia i pozdrawiam
ja powiem inaczej. Znajdż przewódy idące do pomy paliwa w baku. Wybierz najgróbsze i sprawdź miernikiem lub żarówką który ma napięcie i go przetnij montując przekaźnik alramul. a co do czujników drzwiowych podłącz się pod sam przełącznik w drzwiach i po problemie. Znowu czujnik wstrząsowy przykręć poprosyu do "budy" i tyle. ja tak montuje i zawsze zadziałał...
Auto wymaga zastosowania diod separujących przy podłaczaniu czujników drzwiowych natomiast sterowanie centralnym oraz aby wykorzystać moduł komfortu wymaga sterowania poziomami musisz zastosować rezystor 220Ω według schematu N który przesyłam Ci na pw niestety oba schematy są po włosku trochę własnej inwencji (słownik)pozwoli zapewne rozwiązać...
Witam, sterownik nie dostaje poprawnego sygnału o otwarciu drzwi. Wydaje mi się, że ów "mechanik" wcale nie podłączył szarego przewodu ze sterownika do szaro-białego (popielato-białego) przewodu idącego do linii włączników krańcowych drzwi w samochodzie. Mini-ster plus jest sterownikiem z funkcją alarmu i bezwzględnie musi być podłączony do czujników...
Witam. Mam problem związany ze sterowaniem klimatyzatora od położenia drzwi balkonowych. W drzwiach jest zainstalowany czujnik o zmiennej rezystancji (zamknięte - około 1000-1100Ω ; otwarte - około 2000-2100Ω) a idea jest taka ze jeżeli drzwi są zamknięte to "jakiś przekaźnik" podaje napięcie zasilania na klimatyzator, a jeżeli drzwi ktoś...
Sprawdź czy w alarmie możesz ustawić czas zwłoki na uzbrojenie krańcówek na 40s. Tak, ale po co? Moderator , a nie " modelator " miał rację, że zamknął temat. Jest wielokrotnie i wyraźnie napisane, gdzie podpiąć czujniki drzwiowe w astrze. Skoro ktoś nie umie sobie z tym poradzić, nie widząc różnicy między przewodem krańcówki, a przewodem lampki, to...
Witam ,jak w temacie. Założyłem alarm Silicon ARS, mam problem z podłączeniem do niego włączników drzwiowych, idą tam 2 kable szary i niebieski, problem polega na tym , że w tych kablach ciągle jest napięcie. Próbowałem podłączyć alarm pod lampkę wnętrza, i prawie działo, prawie dlatego, że żeby zamknąć drzwi z pilota trzeba poczekać aż lampka zgaśnie.Nie...
A ten wewnętrzny przycisk otwierania/zamykanie poprawnie działa ? wszystkie drzwi rygluje ? FIS reaguje na czujniki drzwiowe ?
Opóźnienie czujników drzwiowych , jak zmienić z pozycji pierwszej (bez opóźnienia) na pozycje 2 (zwłoka 25 sekund )
Witam, mam pytanie w w/w aucie czujniki drzwiowe daja "+" a do alarmu potrzebuje "-". Zastosowac przekazniki czy jest w tym przypadku jakies prostsze rozwiazanie. Dzieki
Tak, powinno działać. Został przetestowany przeze mnie na czujnikach drzwiowych i przez (at)dedamraz na czujniku wilgotności/temperatury. Jak to działa u Ciebie? Jaki jest twój plik autoexec.bat? Dlaczego nie masz włączonych sterowników?
może któryś z czujników drzwiowych jest trafiony
Witam, mam problem w astrze I 98r a mianowicie chcialem zalozyc alarm i wykozystac czujniki drzwiowe ale narazie nie wlacza mi sie oswietlanie kabiny drzwi z prawej strony, zarowno przednie jak i tylne a lewa strona jest oki. Ktos sie orientuje gdzie na zlaczkach sie te przewody zbiegaja i jakimi kolorkami? napewno nie jest to wina przelacznikow bo...
Nie chciałbym wyważać otwartych drzwi Smile Oj, chyba jednak wyważasz nie biorąc pod uwagę czujnika ruchu.
Kiedyś w A-klasie (a to prawie to samo) powodem wzbudzania się alarmu były wadliwe moduły zamontowane w lampce oświetlenia wnętrza. Poszczególne alarmy oraz ich przyczyna są zanotowane w pamięci sterownika.
Witam. Mam problem z podłączeniem do mojego samochodu alarmu Fighter, mianowicie wszystko działa, centralny podłączyłem , kierunki itd, tylko mam problem gdzie podpiąć czujniki drzwiowe w samochodzie, ponieważ z alarmu wychodzi (w instrukcji jest pokazane) + drzwi i masa na drzwi, i nie wiem gdzie to wpiąć , w wiązce znalazłem tylko przewód od drzwi...
Do puki nie usuniesz usterki związanej z zapaloną lampką otwartych drzwi to centralny nie zadziała poprawnie. Posprawdzaj czujniki drzwiowe, okablowanie (zwarcie do masy)
który to rocznik i jaka wersja?
Mogłeś jeszcze dorobić czujnik drzwiowy, jak otwierasz lodówkę wyłącza agregat. W jakim celu? I żeby może jeszcze żeby załączał spowrotem po zamknięciu drzwi. A wiesz, że agregaty nie lubią włączenia w krótkim czasie po wyłączeniu, zanim się ciśnienia nie wyrównają?
Sprawdz czujniki drzwiowe.
Mam problem z alarmem silicon ultimate ars. Czujniki drzwiowe są podpięte razem z czujnikiem klapy i bagażnia (oczywiście przez diody). Kiedy robi się wilgotno, pada deszcz, załącza się alarm z wejścia czujników drzwiowych. Czujniki sprawdzałem nie zwierają do masy, kontrolki w aucie nie świecą się (jak w przypadku otwarcia drzwi/maski.) Możliwe, żeby...
Najpierw sprawdź, co "mówi" pamięć ingerencji? 1 X - czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 2 X - wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 3 X - otwarcie drzwi, bagażnika, maski silnika lub wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny. Włącz alarm z użyciem funkcji : “BYPASS DOOR” - naciśnij i przytrzymaj ok. 4 sek. przycisk...
Znalazłem jeszcze taki alarm cobra (5933 i 5903)wedlug opisu montażu i wg kolorów przewodów wygląda to tak . 1 .szary-cienki 0,5mm² wejscie do czujników dodatkowych(wyzwalanie) 2 .szaro/czarny, fioletowo/biały, pomarańczowy ,pomarańczowo/bialy,zólto czarny,fioletowy jest sterowaniem centralnym . 3 przewód brązowy pojawiacy się minus do zasilania...
teraz sprawdż czujniki drzwiowe a swoją drogą zajrzyj do bezpieczników
a jakbyś przełaczył czujniki drzwiowe pod wyzwalanie z opcjonalnych których naruszenie po rozbrojeniu nie potwierdza i alarm mający samouzbrajanie po ok.30 sec zazbroi sie ponownie czyba że w międzyczsie zewrzesz do masy przewód od czujników drzwiowych który własnie przełączyłeś
Dzieki CameR za odpowiedz. W sumie za szybko zapytalem po co, skoro sam centralny daje odpowiedz (nie zamknie przy otwartych kierowcy, a i tak zamknie jak sa inne otwarte). Pozdrawiam Marcin
Tylko po co w seacie odwracać + na minus? Przecież tam czujniki drzwiowe są minusem.
Odpiąć wszystko, co nie związane z centralnym. Pozostawić czujniki drzwiowe/sygnał stacyjki, bo alarm może się sam zamykać wykrywając przypadkowe rozbrojenie.
Witam. Mam jedno pytanie dotyczące podłączenia czujników drzwiowych pod wyżej wymieniony autoalarm. Jeśli się nie mylę to w samochodzie Opel Astra F czujniki drzwiowe są sterowane masą. A więc do przewodu który dochodzi do krańcówki w drzwiach (popielaty) trzeba podpiąć przewód zielony (-) od centralki sterującej. A fioletowy (+) jest nie wykorzystany...
sprawdz jeszcze czujniki drzwiowe i ten pod maską, a dla pewności podładuj akumulator
Po pierwsze nie krzycz!!!! Po drugie sprawdź czy czujniki drzwiowe działają jak należy.
Opowiem trochę na przykładzie sprzętu SICK'a, ale spokojnie możesz to przełożyć na innych producentów. Generalnie sterownik PLC ma realizować pełną logikę całego układu bezpieczeństwa za pomocą swoich dedykowanych "bezpiecznych" bloków logicznych. Tak jak w przypadku zwykłego układu sterowania, PLC ma wejścia i wyjścia (w tym przypadku "bezpieczne")....
3317 - zwłoka w uzbrojeniu czujników drzwiowych 40 sek.
W programowanie funkcji wchodzisz przy załączonym zapłonie i zwierasz przewód awaryjny do masy w ciągu 12 sek., tyle razy w zależności jaki parametr chcesz zaprogramować. poziom 5 - czas centralnego zamka 0,8 lub 3,5 s (fabrycznie 0,8 s) poziom 7 - programowanie pilotów (gdy dioda świeci na stałe należy 2-krotnie nacisnąć klawisz "załącz" w pilocie)...
Przykro mi ale nie znam tego alarmu więc nie moge ci nic powiedzieć o przeprogramowaniu jej aby później widziała czujniki drzwiowe... może ktoś z kolegów na forum go testował u siebie więc może ci coś podpowie. A jak nie to podłącz się pod czujniki drzwiowe, masz je w każdych drzwiach w środku przy zamkach. Kable od nich złapiesz bądź gdzie wychodzą...
Do programowania potrzebne są plus po stacyjce i podpięcie pod czujnik drzwiowy. Trzeba te dwie rzeczy sprawdzić.
Wydaje mi się że te auta mają czujniki drzwiowe nie w zamku tyko przy zaczepie zamka przy słupku ale może się mylę i dają masę do modułu tak wynika ze schematu z czasem te czujniki się zużywały i nie dociskały ich drzwi trzeba było je podregulować możesz to sprawdzić u siebie.
A po co mi sterowanie lampka wewnetrzna ?...... Sugerujesz zeby pod to podlaczyc czujnik drzwiowy alarmu ?
A nie lepiej podpiąć się pod lampkę (o ile nie ma czasówki lub alarm ma zwłoczne uzbrojenie czujników drzwiowych)? Pozdrawiam.
Najpierw do sprawdzenia wszystkie czujniki: drzwiowe, wstrząsowe, ultradźwiękowe, czujnik maski, można je odłączyć i sprawdzić wtedy działanie samego alarmu. niekóre alarmy portafią same wskazać na czujnik który go wyzwolił poprzez określoną liczbę błysków diody. Niewiemy jaki to alarm. Może to być też wina akumulatora.
Wysuń lekko zmywarkę i sprawdź czujnik drzwiowy. Czas pracy do 5 minut. Przy okazji możesz wyczyścić styki przy krańcówce.
Hmm według mnie to niebieski jest od syreny a popielato czarny od czujników drzwiowych!! Tak przynajmniej jest najczesciej na schematach
Z tym oświetleniem wnętrza sprawdź sobie BCM wszystkie sygnały z czujników drzwiowych jak i sterowanie lampką idą z niego.
Wejścia czujników drzwiowych. Zielony - wyzwalane plusem, niebieski - masą. W Zafirze wykorzystujesz przewód niebieski.
Posiadam SEO concerto i nie wiem jak sie dostac do programowania opoznienia czujników drzwiowych? Pozdrawiam ps dziekuje za tak szybka reakcje
Wymień baterie w pilocie 5 sygnałów przy załączeniu sygnału oznacza rozładowaną baterie! Czujniki drzwiowe to 3 sygnały! Pozdro!
Może masz ustawione opóźnienie uzbrojenia czujników drzwiowych. Odczekaj niecałą minutę i zobacz, czy zasygnalizuje.
Często te czujniki drzwiowe wyglądają dobrze a nie działają. Tampotrzebna jest dobra masa. Może byż zagięty lub zaśniedziały przewód.
a jak podłączyć czujniki drzwiowe wyczytałem gdzieś ze trzeba przewody odseparować od siebie diodami .nie wiem za bardzo jak to zrobic
Ma zwłokę na czujniki drzwiowe. Ma w zasadzie wszystko co może być potrzebne do montażu w dowolnym samochodzie. Nie spotkałem jeszcze samochodu do którego nie dałoby się zamontować tego alarmu.
Jeżeli chcesz aby rearming działał, to musisz z przewodem niebieskim(wychodzącym z centrali podpiąć się do każdego czujnika drzwiowego z osobna(separując diodami). Podzrawiam.
albo zamontujesz alarm z CAN-em albo z opóżnieniem czujników drzwiowych i to dosyć sporym lub rozbierzesz wszystkie drzwi i odseperujesz każdy czujnik po kolei
W instrukcji jest opis jak to zrobić. Musisz zastosować dodatkowy przekaźnik zasilany po stacyjce, a rozłączający (po włączeniu zapłonu) przewód niebieski (czujniki drzwiowe). Inaczej tego nie zrobisz. Pozdr
kierunki to niebieski i niebieski z czarnym w konektorze oznaczonym H przy bezpiecznikach,powinny też być w wiązce progowej. Dodano po 3 a biały i niebieski to sterowanie zamkiem centralnym dwoma masami do zlokalizowania w wiązce drzwiowej.
Jeżeli są podłączone tylne drzwi do lampki oswietlenia wnętrza to pod lampkę, w zależności od sterowania (minus to jest OK, jeżeli plus to ratuje nas przekaźnik) jeżeli nie są podłączone to ratuje Cię zamintowanie dodatkowego czujnika drzwiowego.
Prosta sprawa. Podłącz pod wejście czujnika drzwiowego stosując diodę na przewodzie krańcówki i łącząc się przed nią, tak żeby czujnik nie usiłował zapalić żarówki. A tak na marginesie, to faktycznie wypadałoby napisać co to za wynalazek i jaki samochód.
A jakie znaczenie mają czujniki ultradźwiękowe? Perfect na programie 16 po otwarciu klapy bagażnika z pilota przy uzbrojonym alarmie odłącza strefę czujników drzwiowych i dodatkowych.
Mam zamontowany autoalarm Matador "L" w Oplu Astra. Od paru dni zauważyłem brak reakcji na czujniki drzwiowe, bagażnika i maski. Mimo otwarcia drzwi po wyłączeniu autoalarmu po 30 sek. alarm ponownie uzbraja się. Tak więc po wyłączeniu alarmu w ciągu 30 sek. trzeba włączyć zapłon aby nie doszło do samouzbrojenia. oczywiście czujniki drzwiowe nadal działają...
Almera N16 ma "osobliwe" wysterowanie czujników drzwiowych. Jest tam +5V i tzw "usypiająca elektronika". Lepiej się podłączyć przekaźnikiem pod lampkę oświetlenia wnętrza będzie spokój.
Witam. Jeśli jeden z czujników drzwiowych będzie aktywny lub przewód od tego czujnika będzie zwarty do masy to centralka będzie obsługiwała centralny zamek lecz nie pozwoli go ryglować. Proszę sprawdić dokładnie poszczególne elementy. Pozdrawiam Roman.
Usuń to urządzenie z drugiego zdjęcia . Najlepiej po przewodach odnaleźć po kolei plus, minus, kierunkowskazy , czujniki drzwiowe, syrenę no i oczywiście odcięcie zapłonu bezpośrednio z alarmu ew na zewnętrznym przekaźniku.
Cześć wszystkim. Szukam prostego układu, przekaźnika wyzwalanego małym prądem np 1v do 12v. Dokladnie mam czujniki drzwiowe które chce wykorzystać do różnych urządzeń aby poznać ich stan w aplikacji alarmu. Np. Zmywarka sygnalizuje diodą że skończyła, podpinam się pod diodę tym układem i gdy pojawi się prąd, układ robi zwarcie przez co podłączony do...
Czujniki drzwiowe są ok bo oświetlenie w kabinie działa... Piloty są ok bo kierunki mrugają a jak się otworzy central to po otwarciu drzwi wyje. Jak zamknę z kluczyka to alarm oczywiście się nei włącza...
Kto zakladal alarm? Czy ten alarm dzialal kiedys? Bo z tego co zrozumialem to alarm podaje mase na czujnik drzwiowy. Cos tu nie tak. Pokombinuj z kablami, odlacz alarm. Za bezpiecznikiem od oswietlenia wewn. jest jeszcze przekaznik...
Witam. Miałem podobny problem z oświetleniem wnętrza w A4 z 2000r. Wszystkie czujniki drzwiowe są doprowadzone do pompy pneumatycznego zamka centralnego. Następnie z pompy (dwa przewody wychodzące z jednego pina) brązowo białe doprowadzone są do lampek oświetlających wnętrze. Po drodze z przodu w lewym słupku znajduje się połączenie gniazdo - wtyk (kolor...
Po otwarciu klapy z fabrycznego pilota alarm "zamraża" strefę czujników drzwiowych i dodatkowych, a po 30 sekundach od zaknięcia klapy uzbraja się w pełni.
Ok znalazłem jest tak biało niebieski i biało zielony ,sterowany minusem tak jak powiedziałeś ,a może jescze jedno pamietasz jak (gdzie? ),podpinałeś sie pod przednie drzwi ,chodzi mi o krańcówki z tego co zorientowałem sie niema czujników drzwiowych są one wbudowane w zamki ,szukałem je w tej wiązce od kierowcy ale niestety nieznalazłem a może sterowane...
Z pewnością problemy nie wynikaja z wady farycznej lub konstrukcyjnej alarmu. Radze sprawdzenie czujników drzwiowych i krańcówki pod maską, oraz samych złącz w centralce. Czy przy uzbrajaniu sygnalizuje pominięcie jakiejś strefy?.
Przyczyną mógł być...akumulator(w jakim stanie?)-spadek napięcia. Nawet niektóre alarmy samochodowe mają takie czujniki spadku napięcia i teoretycznie nie trzeba się wtedy podpinać pod czujniki drzwiowe-zasada działania prosta-ktoś wsiada-zapala się lampka wewnętrzna-spadek napięcia-ALARM.
Witam, zainstalowałem ostatnio w moim samochodzie (Toyota Corolla 95') autoalarm Super Forteca. Wszystko działa jak należy, mam jedynie problem z działaniem funkcji Komfort ( drugi stopień). Według instrukcji jeżeli funkcja ta jest włączona to ma ona powiązanie bezpośrednio z czujnikami drzwiowymi i teoretycznie powinn zadziałac w ten sposób, że po...
Bo czujniki drzwiowe też są rozdzielone. Okres w sumie świąteczny, więc choinki mile widziane, powodzenia. Auto w sumie nie jest takie straszne, ale uważaj na bagażnik, bo w niektórych E46 były jakieś jaja, ale już nie pamiętam o co chodziło.
Opis znajdziesz bez problemu. To prosty samochód. Centralkę najlepiej umieścić w nogach pasażera na słupku. Jeżeli masz centralny zamek to właśnie tam znajdziesz zasilanie, sterowanie centralnym zamkiem, + po zapłonie, czujniki drzwiowe, i blokadę jeżeli masz silnik 16V lub diesel. Pozostanie ci tylko poprowadzić 2 kabelki do kierunkowskazów do drugiego...
Pisałem o swoich doświadczeniach z czujnikami drzwiowymi Dodano po 25 Zwykle pracuję w sieci w trybie 802.11b/g/n. Mogę powiedzieć, że gdy uruchamiam sieć tylko w trybie 802.11b/g, działa ona znacznie lepiej – nie świetnie, ale przynajmniej w 80% przypadków otrzymuję połączenie w ciągu 60 sekund, w jakich urządzenie powinno to zrobić żyć na baterii....
Jest przygotowane miejsce w skrzynce pod schowkiem jak wyżej pisze kolega tylko go trzeba zmodernizować tzn przychodzi zasilanie pozycyjnych tylko czasami brak masy z czujnika drzwiowego, a czasami zasilania po zapłonie a czasami wystarczy włożyć brzęczyk.P
Jak ten alarm ma zwłoczne uzbrajanie to pod lampkę. Dodano po 1 Chodzi mi o zwłoczne uzbrajanie czujników drzwiowych by nie dawał znaków o nie domkniętych drzwiach.
Wczoraj zabrałem się za montowanie alarmu do Corsy C z 2003. I jak na razie wszystko idzie nie tak jak trzeba, udało mi się podłączyć pod stacyjkę, kierunkowskazy, no i oczywiście do masy i zasilania. Pociągnąłem tez kabel do blokowania i do czujnika w drzwiach. I tu zaczynają się problemy, blokowanie w ogóle nie działa alarm załącza się z knopika jak...
Witam wszystkich! Mam problem z podłączeniem autoalarmu w moim "nowym" Fordzie Scorpio. Już dwa dni szukam miejsca gdzie powinienem podłączyć wejście alarmu na czujniki drzwiowe. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc i "łopatologicznie" wyjaśnić gdzie dokładnie szukać i jakiego kableka będę bardzo wdzięczny.........
Wejdz na strone AMT alarmy i tam masz sterownik do otwierania drzwi "AMT Klamster" i do tego kup jakis alarm bez pilotowy np. Ampio BP. Co do elektryki to nie powinno byc problemu. Bedzie ci potrzebny stały "+" oraz "-". Do tego "-" z czujnika drzwiowego i do tego zainstalowac i podlaczyc syrene. Ewentualnie mozesz jeszcze zainstalowac i podlaczyc inne...
To zrób tak: 85 - czujnik w drzwiach 86 - zasilanie czujnika z alarmu "+"(zamontuj diodę paskiem w stronę przekaźnika) 87a - nie podłączaj 87 - wejście czujnika drzwiowego w alarmie 30 - masa W takiej konfiguracji nie będzie na włączonym alarmie zużywać akumulatora.
Mam Forda s-max z dostępem bezkluczykowym, 2013 diesel. Jaki immobilizer dołożyć? Nie musi być bezobsługowy, zwykle transpondery wystarczą. Jakie obwody da się odciąć, żeby nie było błędów w komputerze? Skąd najlepiej brać sygnały czujników drzwiowych i zasilanie po włączeniu zapłonu (auto ma tylko przycisk "start").
Możesz ustawić opóźnienie działania czujników drzwiowych do 30s. O ile dobrze pamiętam, przekręcasz zapłon, wciskasz i przytrzymujesz przycisk reset i jednocześnie naciskasz przycisk głośnego uzbrojenia na pilocie. Piknięcie syreny potwierdzi zmianę funkcji.
witam..czerwony +12v ...czarny masa..brazowy i bialy to przewody sterujace zamkiem centralnym..fioletowy czujniki drzwiowe zalaczane do masy...co do reszty przewodow nie jestem pewny ..powinno byc jeszcze wyjscie na dodatkowe czujniki wyjscie na syrene i sterowanie dodatkowego czujniku..musisz podlaczyc pod zasilacz i poprubowac ..pozdrawiam
Niebieski i zielony to prawdopodobnie będą czujniki drzwiowe i pokrywy silnika i bagażnika, ale to chyba, trzeba sprawdzić, a szary to będzie wyjście na przekaźnik blokady zapłonu, ale to też musisz sprawdzić, podłącz zasilania i masę alarmu, i spróbuj wyzwolić alarm, wtedy na szarym przewodzie powinno coś sie pokazać albo "+" albo "-".
Opóźnienie z czujników drzwiowych nie ma z tym nic wspólnego, wzbudzenie może pochodzić również od lampki. Nie trzeba przekaźnika, wystarczą diody. Wcale nie musi to być samochód z grupy VW, chociaż to najbardziej prawdopodobne. Może być na przykład poczciwy Ford Focus jedynka.
Witam. Nie chce sie wypowiadac, bo nie znam nowszych modeli ,ale sprawdz jeszcze raz. Wydaje mi sie ze skoro w 2002 roku robili wylaczniku masowe drzwiowe to dalej tak robia. Moze zly kabel wziales. Ja pociagnalem bezposrednio od czujnika drzwiowego. Tylko jeszcze nie wiem jak podlaczyc drugie drzwi Pozdrawiam Irek
Funkcja 3316 nie służy do zmiany czasu uzbrojenia tylko do ustawienia zwłoki w uzbrojeniu czujników drzwiowych,czyli następuje opóźnienie w testowaniu krańcówek przez alarm.Program 13 własciwy.W tym przypadku ryglowanie klapy jest funkcją fabryczną samochodu i alarm nie ma na nia wpływu.
czujniki drzwiowe diody automaty drzwiowe krańcówki drzwiowe
układ scalić zegarowy tranzystor citroen zamiennik nagrzewnica power
tomtom przywracanie wagowy moduł
Schemat uzwojeń transformatora TGL5/001 Vaillant atmotec plus - błąd F.28, przekreślona ikona płomyka