Masa. .
http://obrazki.elektroda.net/76_12002251... Nie jest dobry, ta dioda Zenera albo nie będzie robić nic albo od razu się spali (jeśli będzie np. na 12V), jest tam nie potrzebna, tak się nie włącza diod Zenera. Jednak stabilizator raczej na 9 lub 10V... to powinno wystarczyć do poprawnej pracy radaru do parkowania i jednocześnie zapewnić dostateczny...
Jak w mercedesach koło akumulatora.P
Witam.Sprawdzić czujniki obrotu kół ośi tylnej-ustawić szczelinę powietrzno.
Masz dwa błędy związane z pustym zbiornikiem, wzrost emisji tlenków azotu był naturalną konsekwencją braku mocznika - stąd następne błędy. Nie wykasujesz ich bezpośrednio - trzeba zacząć od procedury ponownej inicjalizacji układu AdBlue. Nie słyszałem, żeby co innego niż Xentry dało radę. Zacznij od tego i najprawdopodobniej błędy się skasują. Czujniki...
VIN podam jak dzisiaj klient podjedzie tak dla swojej i waszej wiedzy. ALE wielkie dzięki dla kolegi T.I.R. za opis naprawy POLECAM zastosowałem porady i po 1roboczogodzinie pneumatyka ożyła A to ten post: :D CYTAT " Zaden komputer jakim dysponuje nie potrafil polaczyc sie z ukladem regulacji zawieszenia pneumatycznego, dopiero orginalny diagnoskop...
... proszę o dokładny opis Jedź do warsztatu, który posiada Star Diagnosis - zleć diagnostykę (niekoniecznie naprawę). SD - jest to urządzenie przeznaczone do kompleksowej diagnostyki wszystkich modeli Mercedesa. Otrzymasz dokładną informację, gdzie jest usterka oraz "dokładny opis" metodologii naprawy.
Kolego miernik do ręki i sprawdzić czy wszystkie czujniki mają rezystancę ~0ohm. Oszukać można wkładając zwory w miejsce czujników. Informacja zniknie w momencie kiedy obwody czujników będą OK.
Dziś dopiero zajrzałem na Elektrodę. Doprawdy nikt nie potrafi podpowiedzieć? Czujnik wygląda identycznie jak dwa czujniki wkręcone po bokach zaworu czterodrożnego. Może znajdować się na rozdzielaczu powietrza umieszczonym na tylnym moście lub przy zaworze "szybkiego odhamowania", zawory te z reguły montowane są wewnątrz ramy po lewej stronie, blisko...
Ale wydaje mi się, że podstawowe parametry powinny być takie same, żeby komputer nie głupiał. Akurat w Mercedesie za pomocą SD jest możliwość zaprogramowania różnych czujników lub innych elementów do konkretnego auta. Pierwsze z brzegu dla Atego to czujnik ciśnienia i temperatury oleju jako dwa osobne czujniki lub jeden zespolony czujnik ciśnienia...
Witam, a czy to nie jest przypadkiem Mercedes Benz Sprinter z automatyczną skrzynią biegów? a doczytałem że tak :) kolego do tej skrzyni jest specjalny czujnik który dzieli impulsy na 4 tzw. 4:1, ( czujniki nowego typu tzw. kitas 4 można zaprogramować im dzielnik ) nr Impulsator SPRINTER 2171.3293041030 4:1 - Siemens KITAS to jest kitas tzw 2+ do rocznika...
Czujniki ABS z jakimi ja się spotkałem, zawsze były typu pływającego, czyli delikatnie dosunięte do tarczy do oporu. Nie sądzę aby w Atego było inaczej.
Czujnik temperatury wnętrza jest w lampce oświetlenia wnętrza. Dochodzi do niego taka rura gumowa idąca do silniczka cyrkulacji powietrza przez czujnik..
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
witam ja mam ten sam problem wymienione czujniki lozyska i to samo pomocy
Jak chcesz to możesz wypiąć wszystkie czujniki - oczywiście nie będzie działał ABS. Jak masz bardzo dużo chęci to wystarczy podgląd jednego z czujników i ręczenie będziesz formował kształt dla czwartego czujnika (oczywiście w trybie live), gorzej podczas hamowania... Po prostu zrób tak jak powinno być!
Kolego, sprawdź wszystkie czujniki w komorze silnika. (ciśnienie, temperatura) , najprędzej będzie jakaś wtyczka "zielona w środku" a nie uszkodzona wiązka.
Witam, Przeczytałem Twój post i pośrednio uratowałeś mnie przed niepotrzebnymi wydatkami. Dzięki. Słyszałem jeszcze od fachowców co sprzedają części, że czujniki położenia wału i WAŁKA rozrządu wymienia się parami i wtedy nie ma takiego kłopotu który u nas występuje. Muszę spróbować. Pozdrawiam.
Upalony czujnik ciśnienia w owym modulatorze. Tam masz dwa czujniki ciśnienia po jednym na strone i jeden z nich do wymiany.
zdejmij z wtyczki pokrywkę i zobaczysz dwa plusy dwa minusy czujniki kół i parę innych, ew. podziel się problemem
Można też odczytać błędy komputerem ...najprościej....
witam 1.Sprawdz czujniki omomierzem wartość ok 1 kohm. 2. Wyjmij srebrny przekażnik zza akumulatora i :bezpiecznik 10A padl,"zimne luty" w środku lub dioda zabezpieczająca,można go spokojnie rozebrać potem usczelnić silikonem 3. czujniki są 3 po jednym na kole z przodu i 1 na moście pozdrawiam
będzie potrzeba podłączyć znowu kompa Trzeba będzie. czy w w215 czujniki są rezystancyjne czy hallotronowe. Tam są czujniki aktywne. Z elektroniką.
Nie przejmuj sie tym. W Mercedesie rowniez z silnikiem 2,5 D mam to samo. Ostre zakrety w lewo koncza sie blysnieciem tej kontrolki. Z tego co zauwazylemw misce olejowej po jej lewej stronie jest jakis czujnik. Poprostu przy skrecie olej przemieszcza sie w misie chwilowo odkrywajac czujnik. Nalezy sie cieszyc tym, ze mamy sprawne czujniki poziomu oleju...
Zanim go wymienisz podjedz na diagnostyke, bo mozesz sie narazic na niepotrzebne koszta. Co do czujnika to w wiekszosci samochodow czujnik cisnienia oleju znajduje sie w okolicy fitra oleju, nie znam sie na mietkach ale ta kontrolka moze tez byc od stanu/jakosci oleju czujniki jesli sa w aucie najczesciej znajduja sie w misce olejowej
Witam Mercedes Vito 2011r. Silnik 2.2 Traci moc nie ma siły jechać. Czujniki wszystkie wymienione na nowe, turbo nowe (oleje,płyny,filtry itp wymienione) co jeszcze musze sprawdzić ?
Miałem już pare takich przypadków, np w 203, ML czy sprinterze. Czujniki jak były zimne działały sprawnie i bez problemu, auto pali i jeździ normalnie, gdy silnik się nagrzał wraz z nim nagrzewają się czujniki i wtedy zaczyna jeden z nich przesyłać złe dane i auto potrafi podczas jazdy zgasnąć lub więcej nie odpalić. Dopiero gdy ostygnie znowu zapala....
Z tym dpfem jest jeszcze myk że można zdjąć wężyki od różnic ciśnień na dpfie Jest to może trochę niestandardowe posunięcie ale robi robotę. sprawdź jeszcze czy czujniki temperatury są dobrze podłączone i jak masz mocno zabity dpf? jeśli ok 80 gram to do czyszczenia chemią
Kolega piotrowski77 dobrze opisal cisnienia natomiast w trakcie nie pracowania kompresora cisnienie na obu portach powinno wynosic 5 atmosfer. odessanie gazu to nie wszystko , jeszcze trzeba oddzielic olej zuzyty pozniej nabic nowy olej w ilosci wiekszej od sciagnietej . Pozatym jaka masz klimatyzacje :zwykla czy klimatronik , ile masz i jakie masz...
Więc nie szukam problemu w bardzo trwałych elementach jak maglownica Ten u mnie jest polski i ma 170xxx km i tak wyrobiło w maglownicy że hoho. Wszystkie czujniki sa w module na maglownicy . Nic pozatym. Te maglownice nie są drogie za ładną trzeba dać ok 8 stów. Tylko nie kup anglika jest pod innym kątem.
działa to ze sporym opóźnieniem Jeżeli faktycznie ze "sporym", to ma to sens, ale nie widzę sensu z tym dodatkowym wyłącznikiem. W czasie jazdy po mieście, jak kolega pisze popiskuje. Przecież te czujniki reagują na pewną odległość, ja osobiście nie widzę powodu żeby zbliżać się do poprzedzającego mnie samochodu aż tak blisko żeby czujniki reagowały.
Np.na lewej tylnej lampie powinien to być przewód szaro żółty (złacze B pin 25 modułu SAM) Osobiście nie jestem zwolennikiem bezpośredniego wykorzystywania tego napięcia. Do żarówek w przyczepce na 100% nie wolno - przeciążony SAM może wykitować, albo (w najlepszym wypadku) wyłączy nadmiernie obciążony obwód. Jest jednak inny powód - prąd w przewodach...
Raczej nic się nie dzieje - te czujniki są dosyć awaryjne. Często pomaga porządne wypłukanie w benzynie. Wątek o tej usterce był na forum: www.mb.org.pl
Nie wiem jak w ciężarówkach ale w osobówkach 90% diagnostyki czym innym niż xentry to dtc w ogóle nie związane z realnymi problemami samochodu ,dlatego zanim wydasz niepotrzebnie pieniądze podjedź do kogoś kto ma serwisówke, może diagnoza będzie droższa ale przynajmniej skuteczna
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Sprawdź czujniki temperatury. Tu masz parametry. [url=http://img530.imageshack.us/i/cz1zn... Srebrny przekaźnik przeciwprzepięciowy sprawdziłeś na okoliczność zimnych lutów w środku ?
Co sie okazalo bo moj juz stoi trzeci tydzien.
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Najpierw sprawdz na desce rozdzielczej czy w układzie NR są jakies błędy. Jezeli chodzi o schemat układu poziomowania to jest w zasadzie taki sam w Axorze, Atego, pierwszym Actrosie i serii SK. Sprawdź na desce rozdzielczej w systemie NR czy czujniki poziomu wysyłają sygnały. Na początek nie ma się co bawić w schematy.
Mam pytanie co do przejściówki z 6 pin na 4 pin Hak w w245 jest taki sam jak w w169, jednak oryginalna tylna lampa 245 ma wtyk do lampy na 4 pin a 169 na 6 pin. Noj hak jest od 169. Pewnie 169 bez can i dla tego? Jak przerobić tą instalacje? Wiem że można kupić instalację uniwersalną, ale skoro już mam, to chciałbym ją wykorzystać. Moje lampy są zwykle,...
Nic nie zepsujesz jeśli będziesz robił wszystko tak jak powinno być :) jak masz czujnik do którego 1 kabel dochodzi to poprostu opornik 1k dotknij do niego i drugą część opornika do masy, zobacz wtedy czy wskazówka się podnosi, jeśli czujnik ma dwa kable to najpiew załącz zapłon i kontrolką sprawdź czy dochodzą jakieś plusy do niego, jeśli nie to wsadź...
Czyli nie chodzi o pierwszy lub drugi obwód jak sprawdzić który nie działa z dodatkowych są dwa czujniki w rozdzielaczu plus dodam jeszcze że nie mogę wykonać serwisu osuszacza a świeci się na wyświetlaczu. Gdy próbuje zrobić jaltestem wywala błąd że samochód nie obsługuje tej konfiguracji Podłącz diagnoskop (raczej texa dla mnie lepsza z dwojga złego),...
To jest tzw. „ogrzewanie resztkowe” załączane klawiszem REST. Teraz sprawa jasna. To nie jest osobny układ. Jest to bardziej funkcja programowa: istniejący sterownik załącza istniejącą pompkę obiegową korzystając ze wskazań standardowo zamontowanego czujnika temperatury czynnika chłodzącego.
Może coś źle robisz albo któryś czujnik szwankuje. Sprawdź najpierw w rzeczywistych wartościach, sterując góra-dół czy czujniki w miarę równo zmieniają wartości. Jak wymieniałeś któryś czujnik to czy dobrze go ustawiłeś. Obrót przy mocowaniu dźwigni o 90-180 stopni sprawi, że poziomowania nie przeprowadzisz. Usterka pilota też nie przepuści programowania....
Matkobosko! I TYLNI było napisane? Czego to te małe chińczyki nie wymyślą... Jeżeli chodzi o BAS, to często uszkodzeniu ulega czujnik mierzący prędkość wciskania pedału hamulca. Jest on umiejscowiony na obudowie serwa.
Mam podobny problem. Które czujniki wymieniłeś: przód czy tył?
Wraca z nad morza i widzę, że temat rozwojowy. Ruszyłem tyłek i zeskanowałem Ci schemat instalacji silnika - EDC i FMR. Niestety nie mam skanera A3 i jest w dwóch częściach. Powinno Ci to trochę rozjaśnić sytuację. Oznaczenia są zgodne z tymi w Star Diagnosis. Błąd, który masz możesz rozwinąć - klikając Enter. Powinien wyświetlić się dokładny opis i...
Witam Dzisiaj padły obydwa czujniki ABS w tylnej osi ale rezystancja 1,2k jest w normie i dają impulsy ale odczytywane są jako zwarte. Jest jeszcze zwarcie do masy lub do plusa, jeśli jest usterka, to taka wartość mierzona (w/w 1,2kΩ) do masy to będzie błąd. Jeśli masz EBS to ten błąd może też generować moduł tylnej osi. Tak marginesem skoro są...
INS F05 0 3620 nie mam takiego błędu U mnie był. Mam zdjęcie. Znalazł się (na innej kartce) INS 3620 - awaria czujnika wody kondensacyjnej. Błąd może się również zapalać w przypadku przepalonego bezpiecznika (nie pamiętam który, ale możesz na wtyczce czujnika sprawdzić czy jest zasilanie) Co nie zmienia faktu, że te czujniki jednak wysiadają... Cały...
W swoim poście nic nie pisałeś o oleju. Jeżeli jest czarny to skrzynka do demontażu z pojazdu i rozbiórki, uszkodzenie kosza forward (prowadzącego). Dlatego masz opcje w możliwych przyczynach usterek czujniki obrotów G182 i G195. Wnioskuję że sam nie będziesz naprawiał tej skrzyni biegów i nie będę się tu rozpisywał od strony technicznej. Twoja skrzynka...
czujniki parkowania mercedes mercedes czujniki powietrza mercedes klasa czujniki
front obudowa certyfikacja energetyczna telefon ramka zdjęcia
rezystory precyzyjne sterownik pompy ciepła
Oświetlenie schodowe LED 12V - świecą tylko 3 z 10 lamp Jak zapewnić ciepło w kabinie Star 266?