Może gdzieś tutaj: http://obrazki.elektroda.pl/6745667000_1...
Z mojego doświadczenia, jak laga1,8 bądź 2,0 pali dużo to do wymiany czujnik temperatury silnika.
Daj zdjęcia, te renault nie miały czujnika spalania stukowego, wydaje mi się że mówisz o czujniku ciśnienia lub temperatury oleju.
Czujnik wygląda tak Spalania stukowego problem z odpaleniem gaśnie podczas jazdy Reguluj zawory i czyść krokowca.
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
Silnik kręci ? Jezeli tak to podlaczyc kompa, sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył, czujnik uderzeniowy pod maską po stronie kierowcy, zasilania na czujniki ;-)
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
Witam. Impulsy dostaje na pewno z komputera(modułu). A moduł z czujnika Halla pod kopułką rozdzielacza. Ale jeżeli silnik chodzi to czujnik jest OK. pzdr
Umiejscowienie czujnika zalezy od rodzaju silnika jaki masz pod maska.Wentylator zalaczany jest przekaznikiem(obok aku w plastikowej skrzynce)a ten sterowany jest komputerem silnika
Trzeba zdjąć pokrywe nastawnika dawki i czujnik masz na dłoni.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Muszą być jakieś usterki!! Odłącz czujnik ciśnienia w skrzyni korbowej
I cała racja, jak pisze milejow. Czujnik obrotów silnika do wymiany, dostaje rozwarcia.
90% usterek powodujących taki objaw w lagach to czujnik temp. silnika, zielony, 4-ro pinowy
Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
Układ chłodzenia do sprawdzenia czujniki temperatury, wentylator wszystkie biegi i tyle .
Witam znalaz ktos umiejscowienie tego czujnika mam taki sam problem z tym samym silnikiem
Tam najczęściej padały oringi na przepustnicy .Podciśnienie powinno być około 450 mb chyba że czujnik oszukuje .
To nie ma znaczenia dla rozruchu silnika.
Witam! Pierwszy komunikat: "pokrywa silnika nie zamknięta". Drugi: "immobillajzer - funkcja zakłócona" Trzeci: "zobacz do instrukcji obsługi". Prawdopodobnie przyczyną wszystkiego jest niezamknięcie (lub uszkodzony czujnik) klapy silnika.
Czujnik ciśnienia doładowania
Tak , pin nr 3 wtyczki czujnika wałka rozrządu jest podłączony bezpośrednio do masy pojazdu (np: korpus silnika) . Czyli podłączając omomierz pomiędzy ten pin nr 3 a masę pojazdu powinien on wykazać oporność bliską 0 omów.
Prawdopodobnie jest tak: za nieregularne odpalanie silnika odpowiedzialny jest czujnik położenia wału. O co chodzi - radzę zajrzeć w Google grafika, wpisując >>czujnik położenia wału<<. Odpowiada on za kolejność odpalenia konkretnego cylindra oraz podanie paliwa na listwę wtrysku. Czujnik, to cewka i magnes. Cewka może często mieć przerwę,...
Witam. Częstym objawem problemów na ciepłym są wszelkiego rodzaju czujniki - halla. Własnie taki mają objaw uszkodzeń. Pozdrawiam.
Sprawdź czujnik temperatury silnika.
No to nie rozumiem jak to jest że jedziesz 60km/h i nagle schodzi do 900obr silnik i gaśnie. Nie rozumiem. Musiał byś wrzucić na luz.
Samochód jedzie więc to nie czujnik. Nie wiem jak Ty ale ja spotykalem sie bardzo czesto z czujnikami walu, ktore po nagrzaniu silnika przestawaly dzialac.
Więc mówię na łączeniu skrzynia silnik na górze pod wymiennikiem ciepła.
To zostają czujniki do sprawdzenia oraz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Dorzucam małe wskazówki do sprawdzenia czujników.
Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
sprawdź rozrząd przypuszczam ze zerwał się klin na górnym kole częsta przypadłość tych silników
Zrobione :) problemem było zwarcie kabli przy czujniki temp. silnika.
Dzięki, sprawdzę, już chyba piąty raz. Ale który to czujnik nr 3? Gdzie to cholerstwo szukać?
Jeśli silnik się nie obraca, czujnik wału/wałka zostaw w spokoju. Skoncentruj się nad rozrusznikiem i układem jego sterowania. W silnikach M9R była podobno partia wadliwych rozruszników. Nie krciły właśnie na ciepłym.
W sterowniku silnika lub UCH masz błąd dotyczący czujnika sprzęgła?
Czujnik położenia wału/wałka sprawdzany? Po nagrzaniu silnika mogą być problemy z uruchomieniem.
nie wim jak sprawdziłeś czujnik gmp bo z tego co wiem to nie ma mozliwości. w renault megane i laguna I były duże problemy z tymi właśnie czujnikami (objawy takie jak podałeś) po nagrzaniu silnika rezystancja czujnika zmienia sie i komputer wtrysku obczytuje to jako brak sygnału z koła. po wymianie nie zapomnij skasować defekty powodzenia
Witam.sądze że problemem jest czujnik temperatury silnika.
Są dwa możliwe rozwiązania: dwa czujniki, jeden dla sterownika silnika a drugi dla włączenia wentylatora (bimetal) lub jeden czujnik tylko dla sterownika silnika i ten włącza wentylator ale po jego odpięciu wentylator powinien zacząć pracować. Mówisz że po odpięciu pokazuje -40. Pokazuje to na liczniku czy komputer mowi o tym że sterownik silnika widzi...
Sprawdź kable czy nie są przetarte od czujnika temperatury i wentylatora. Wentylator nie działa i się grzeje, co innego gdyby działał wtedy można podejrzewać uszczelkę pod głowicą.
sprawdz jakie sa błedy zapisane w pamieci oraz czujnik temperatury silnika
Jeden jak i drugi.Przedni połączony jest ze sterownikiem silnika ,tylny z deską .
Czujniki prędkości musisz mieć wszystkie sprawne. Jak sam najpewniej zauważyłeś czujnik prędkości silnika nie jest potrzebny do sterowania nim. A przekazuje sygnał do sterownika skrzyni. Gdy będzie on uszkodzony tez będą się wyświetlać błędy.
Czujnik temperatury silnika sprawdz .
przewody zielony oraz pomarańczowy z czujnika do kompa sprawdzone przewodzą podejrzewam kompa No to pomierz jeszcze sam czujnik na nagrzanym silniku..
Wystarczy że wiązka czujnika ciśnienia ma zwarcie i to samo osiągniesz.Diagnoza na początek .
Powie ktoś gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania silnika? Najlepiej jakieś foto
Wtyk do gniazda obd i apka diagnosttczna na komórkę . Masz podgląd w parametrach. Lub dodatkowy zegar plus redukcja z czujnikiem na górnym weżu chłodnicy. Kupisz w sklepach do tuningu
Mialem podobną sytuację. Okazal sie padniety czujnik temperatury silnika.
Z tego co pamietam to twingo mialo zawleczke gumowa o srednicy Φ6 ktora trzyma czujnik. Gdzies w okolicy lapy silnika.
Jakieś numery z czujników? Podstawowe dane silnik, moc......
A co z czujnikiem temperatury sterownika silnika?
Powiedzcie mi moi drodzy jest w stanie ktoś mi zrobić zdjęcie gdzie ten czujnik znajduje sie w silniku 1.2 tce 2007 rok benzyna
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
Skoro byłeś u elektryka i został stwierdzony czujnik temperatury silnika-to trzeba było wymienić-a czy pomoże to inna sprawa.
Czujniki położenia wału i temperatury płynu chłodniczego do sprawdzenia.
Mam podobny problem co MARCIN_DOB z Thalią , zmierzyłem rezystancję czujnika i wynosi 240 ohm . Czy ta wyższa niż 220 wartość świadczy o uszkodzeniu czujnika ?
Żaden czujnik położenia wału! Napisałem wyżej co jest przyczyną.
Jak czujnik się rozgrzeje od silnika nie podaje sygnału a bez niego iskry nie będzie.
Witam, mam pytanie, auto odpala bez czujnika który znajduje się przy rozrządzie, jak założę czujnik auto kreci i nie chce odpalić, a bez czujnika dziwnie pracuje silnik. Czujnik jest nowy!
Ten czujnik co jest o bok To od temp.Cieczy TO jest na wezu Ktory idzie z chlodnicy do silnika
A co ma turbina do tego, zazwyczaj problem był w czujniku wałka rozrządu.
Jak chcesz mogę Ci podać spossób sprawdzenia czujników, urządzeń wykonawczych itp.
Czujnik temperatury silnika podłączany do sterowania silnika znajduje się pod rozdzielaczem zapłonu jeżeli jest uszkodzony możne podawać nieprawidłowe dane oraz powodować ze silnik będzie pracował na tzw.ssaniu
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
Co chcesz obejść? Przeciez masz czujniki . Tak w starym jak i nowym silniku.
Mierzyłem kompresję: 1 cyl - 12,5 / 2 cyl - 13,5 / 3 cyl - 11,2 / 4 cyl - 12,9. I tu problemu z odpalaniem nie widzisz?
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Przetarcie przewodu - posprawdzaj przewody. Awaria czujnika temperatury oleju silnikowego. Kod usterki silnika P1808 dotyczy awarii obwodu czujnika położenia sprzęgła.
Znaczenia nie ma . :D Pytanie z którego roku ta Thalia i czy ma funkcję pomiaru poziomu oleju na liczniku :?: Bo są dwie możliwości : - nie działało/ działało nie prawidło i ktoś się wkurzył i wypiął - w tą wersję nie wierzę :| - jest założony drugi silnik z innego modelu stajni Renault :|
To możliwa usterka czujnika poziomu.. Jaki to silnik?
Czujnik wału. Sprawdź czy widzi obroty na ciepłym gdy nie może odpalić.
Cześć mam problem z czujnikiem temperatury silnika gdy jest zimny to samochód nie chce odpalić ale po kilku próbach odpala i ma 1200-1400 obrotów po chwili schodzą na 800 i już pięknie pracuje . Przełożyłem czujnik od starego silnika i odpala od pierwszego razu tylko że obroty nie spadają tak jakby cały czas chodził na ssaniu . Pytanie więc brzmi czy...
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Na przodzie łączenia silnika ze skrzynią, Jeśli przyjąć, że góra skrzyni to godz 12 to czujnik jest w okolicy godz 9
Trzeba sprawdzić diagnoskopem jaką temperaturę widzi sterownik silnika.
Witam.Szukam informacji:Czy ustawienie kół napędu pompy paliwa common rail ma wpływ na problem z odpaleniem silnika.(na kole jest czujnik)Silnik składany po rozbiórce.
Auto po właczeniu zapłoniu grzeje swiece okolo 15 sek. po czym dopiero odpala,Swiece zarowe,wymienione,przekaznik swiec zarowych takze,czujnik temperatury takze wymieniony,instalacja elektryczna od czujnika temperatury sprawdzona Dodam ze brak wskazan temperatury silnika na liczniku. Moze jakis albo bezpiecznik tylko nie wiem który,
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Dziękuję za odpowiedź, czy możesz mi jeszcze napisać w którym miejscu się znajduje ten czujnik wałka rozrządu w silniku 1,5dci. Pozdrawiam
witam! z tego co piszesz mam rozumiec ,ze autko nie przelącza sie na gaz po przelączeniu centralki??? najlepiej gdybys podlaczyl autko pod kompa i widzial jakie sa odczyty na gazie. ja mialem taki przypadek dwa dni temu. autko nie chcialo sie przelaczyc na gaz i jezdzilo tylko na benzynie. podlaczylem pod komp i okazalo sie ze czujnik temp. na reduktorze...
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Wiem, że Renault Thalia ma z boku silnika czujnik ale prędkości obrotowej i ten często robi problemy właśnie takie, iż silnik nie zapala. Zazwyczaj właśnie problem ustępuje po wypięciu i wpięciu wtyczki choć ustępuje on chwilowo. Problemem są tam śniedziejące styki. Trzeba to dobrze wyczyścić i długo jest spokój. Czujnik temperatury nie jest zazwyczaj...
Co mogę jeszcze zrobić, sprawdzić, czy potrzeby lepszy komputer, który zobaczy więcej ? Mocno sugeruję użycie CLIP'a. Sprawdź przewody od czujnika ciśnienia listwy wtryskowej - skoro u góry silnika było robione. Sprawdź czujnik położenia wału.
Niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym (przesunięcie fazy) bardziej pewne lub czujnik prędkości obrotowej silnika.
carcherem uszkodziłem jakieś przewody. Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie, sprawdź przewody masy za silnikiem ( jak otworzysz maskę po lewej stronie silnika jak idzie wiązka z tyłu głowicy z niej oczka masy przykręcone do głowicy) szarpnij bo one często są luźne i odpadają.
No z tym gazem to był pomysł świetny,zamiast butle wymienić to wolisz jeździc na paliwie po 6zł....ale dobra stać cie pewnie :D sprzęgło może być jeszcze dobre tylko olej sie dostaje na tarcze i ślizga, tak czy inaczej trzeba to uszczelnić/wymienić bo kiedyś staniesz pod górke albo sie pod tira wpakujesz. Generalnie na twoim miejscu bym sie powoli rozglądał...
Sprawdź czy do wentylatora chłodnicy nie masz czujnika w chłodnicy.
Czy ten czujnik o którym mówisz jest z Renault - to nie . Bo wszystkie czujniki GMP z starych renówek są indukcyjne . Nie zagłębiałem tematu ale chyba czujnik wałka rozrządu z starego silnika 2.5 dci z mastera jest czujnikiem Halla zasilanym 12V .
Czujnik temp.zewnetrznej masz w zderzaku. Spróbuj podejrzeć czujnik sprzęgła na innym diagnoskopie. Ja ogólnie te silnik wybieram jako renault master
Jak już to ten "czujnik" (ja bym nazwał impulsator) będzie umiejscowiony na skrzyni biegów a nie na silniku :)
Czesc poszukaj czujnika na bloku silnika tylko uważaj nie pomyl z czujnikiem poziomu oleju bo w tym silniku jast już takie cudo.
Wypnij czujnik temperatury silnika i pal!
WITAM Kolego prawdopodobnie masz zatarte wentylatory lub przepalony bezpiecznik 30A w skrzynce pod maską po stronie kierowcy ,jeżeli masz klimatyzację to wentylatory powinny ruszyć po włączeniu klimatyzacji ,lub po zdjęciu wtyczki z czujnika temperatury silnika
Jak tam się dostać bo wychodzi na to ,że to jest z tyłu bloku silnika. Spodziewałem się że ten czujnik to od góry lekko z tyłu zaraz przy łapie silnika, ale faktycznie idzie druga wiązka która idzie za tył bloku silnika.
Mam problem i nie wiem jak go rozgryź???? Usterka w moim samochodzie jest, zimny pali i jest ok!!! Po 10 minutowej pracy gaśnie i już są problemy czuć paliwem iskra jest Na forum piszą o czujniku temperatury a drugi to ruchu wałem ten od obrotu wałem jest dobry a od temperatury silnika nie wiem gdzie leży Proszę o fachowe wsparcie Pozdrawiam
czujniki temperatury silnika renault volvo czujniki silnika renault czujniki kołach
dekoder orange konfiguracja robot kuchenny szczotki włącznik lampa stać
sterownik amanda nadajnik iskrowy
Ford Fiesta Mk7 - Falowanie obrotów na wstecznym biegu Whirlpool pralka błąd brak wody w połowie cyklu – komunikat otwórz zawór, seria W8 W9, diagnostyka