Wynalazek:( strzałka pokazuje przód :)
Znam podobny przypadek tylko w innym aucie i z przebiegiem 90 tys. Tam byly uszkodzone pierscienie ale na jednym tloku, wymiana tam pomogla. Byc moze uszkodzeniu w twoim aucie ulegla aparatura zaplonowa wystarczy ze sprawdzisz obecnosc iskry a moze przeskoczyl ci pasek rozrzadu stala dolegliwosc opli.
W citroenie C5 2.0 hdi (pewnie ten sam silnik co tutaj) po pęknięciu paska rozrządu miałem podobną sytuację. naprawiłem głowice, włożyłem wtryski i za żadne skarby świata nie chciał odpalić, mimo, że błędów w komputerze nie było a ciśnienie na szynie podczas kręcenia było ponad 300 bar. Okazało się, że paliwo nie mogło się "przebić" przez wtryski i...
Przyczyna ustalona ,spadla w jakis dziwny sposob gumowo- plastikowa koncowka wtrysku do kolektora i blokowala prawidlowe rozpylanie paliwa .Wyjalem poprawilem (udalo sie ja wcisnac ja na miejsce z wyraznym kliknieciem i siedzi mocno) silnik zaskoczyl ( wszystkie swiece suche ) popracowal chwile i sie okazalo ze od strony listwy pokazaly sie przecieki...
Który to czwarty cylinder jak patrzymy na komorę silnika ?
Masz kolejność 1-3-4-2 Jeżeli pierwszy cylinder jest w suwie sprężania to następnie trzeci (sprężanie minus jeden suw) jest w suwie dolotu, czwarty (dolot - 1) w suwie wylotu, drugi (wylot - 1) w suwie pracy. - C1 C2 C3 C4 0-180 SP P S W 180-360 P W SP S 360-540 W S P SP 540-720 S SP W P Dwa silniki dwucylindrowe połączone jednym wałem i przesunięte...
Witam.Auto Audi a4 b6 1,8 t bex . 2004r.Wyjechalem z garazu po nocy.Silnik odpalil normalnie lecz po ok minucie zacza silnik nierowno chodzic. Po przelaczeniu na gaz to samo. Vag pokazuje 16684 oraz 16685. czyli wypadanie zaplonu cylinder 1 Podmienilem cewki,swiece-dalej to samo.Zmierzylem kompresje na 1 cylindrze i jest 11bar. (silnik ok 60stopni,tylko...
Sprawdzić ciągłość przewodów do wtryskiwacza (jeden to plus po kluczyku jak dla pozostałych wtryskiwaczy, drugi to impuls masy generowany przez sterownik silnika) jeżeli kabelki ok to sterownik do wymiany lub naprawy.
Weż daj spokój, przeczytaj co napisałeś, głowica z 3 świecami do 2.0 SDI? A czwarty cylinder to niby gdzie? Daj spokój człowieku. Takie auta to złom nic więcej.
Ale zamiast regulując pierwszy cylinder słów pracy patrzeć na czwarty kiedy nastąpi tzw mijanka czyli wydech się zamyka ssanie otwiera to lepiej patrzeć na trzeci kiedy oba zawory się zamkną i wtedy na trzecim jest sprężanie a na pierwszym praca wtedy regulujemy pierwszy
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
U kumpla po 600km zatarł się tłok i cylinder (już czwarty komplet). Silnik się nie przegrzał, żadnej kałuży, mieszanka 1:18. Tłok zablokował się w cylindrze kawalek przed/po górnym martwym położeniu. Co może być przyczyną takiego czegoś? Czy są inne tłoki/cylindry pasujące do tego silnika (chińczyk)? Chiński komplet to koszt około 180zł!
Chodzi o to że nie chodzi ten czwarty cylinder przez brak kompresji nie ważne czym mierzone poprostu powiedział że wygięty zawór i głowica do regeneracji bez odkręcania jej i nie wiem skąd on to wywnioskował
Świece były wymieniane z rok temu jak padł mi komputer. Jak już nie pali to pada czwarty cylinder zawsze. Oddać cewkę na gwarancje? Obawiam się, że kolejna też się sypnie jak nic nie zrobię.
Witam. Wczoraj sprawdzałem ciśnienie na cylindrach : pierwszy 14.1 drugi 15.1 trzeci 14.9 czwarty 8 dla pewności 2 razy sprawdzałem. Po czym zrobiłem prubę olejową 10 ml. Na czwarty cylinder kilka obrotów rozrusznikiem wkręcam miernik i pokazał 20. Więc stwierdzam nieszczelności pierścieni. Zrobiłem następnego dnia 100 km silnik ciepły przepustnica...
Zastanawia mnie tylko dlaczego czwarty cylinder nie wykazuje żadnego wypadnięcia. Gdyby problem był w dolocie, wydechu czy sondzie to wydaje mi się, że był by to wspólny problem dla wszystkich cylindrów tak samo np ciśnienie paliwa. Chyba, że ma problem z prawidłową diagnozą. kompresję mierzyłem i nie ma różnic na cylindrach ciśnienia paliwa pokazuje...
Wypadly zaplon cylinder drugi . Wtryskiwacz czwarty Blad 18020 P1612
No nie wiem, tu był polemizował. U ciebie w dużym powiększeniu wygląda to tak: 980460 A prawidłowo powinno wyglądać tak: 980459 Skoro jednak twierdzisz, że koło pasowe wałka jest prawidłowe zamocowane to kończą mi się pomysły. Znalazłem w instrukcji informację, że gdy obydwa koła pasowe rozrządu są ustawione naprzeciwko odpowiednich znaków to czwarty...
kolego takie ciśnienie jest niedopuszczalne jakie ty masz a na pewno nie taka różnica jaka jest u ciebie czwarty cylinder praktycznie niema ciśnienia zmień mechanika i bardzo ważne jest kodowanie wtrysków ford jest czuly pozdrawiam
Czwarty cylinder teraz jest bez znaczenia - sugeruj się pierwszym.
Cześć Proszę o interpretację z tego mojego filmiku. Co można powiedzieć o komorze spalania oraz wtryskach. Nie wiem dlaczego nie wyświetliło czwarty cylinder tak ma być? https://youtu.be/K4dh1JWF0L0
golf 4 1.6 8v zalewa olejem czwarty cylinder i kopci wymieniłem uszczelniacze dalej jest za wysoka kompresja kupiłem go od złomiarza może troche stał? oczywiscie przebieg nie wiadomy pomocy z góry dziękuję .
A jak chcesz jechać to auto się zbiera czy ma problemy? Skąd wiesz że to czwarty cylinder ma problemy a nie np drugi ?
Bak wymyty odrdzewiaczem fosol, filtry nie były tragiczne ale odstojnik to mnie przerazil. Teraz nasuwa się pytanie dlaczego Pompa nie podaje paliwa na czwarty cylinder a na trzeci przerywa?
Pierwszy cylinder ma 25, drugi 28, trzeci 27, czwarty 26
cezeterus napisał: przewód na 3 cylindrze nie reagował na zaciskanie To teraz zmierz rezystancje cewki wtrysku i sprawdz kluczowanie probierką diodową. To nic nie da, bo układ zapłonowy jest sprawny, autor tematu pisze - na benzynie silnik pracuje poprawnie. Zamień przewody od elektrozaworu gazu na listwie trzeci z czwartym i zobacz czy brak zapłonu...
Mierzyłeś ciśnienie sprężania?. Czwarty cylinder słabszy od wszystkich, jeżeli pompki po regeneracji to wszędzie powinny być okolice "książkowego zera" a u Ciebie na 4 prawie +1 więc albo coś nie tak z cylindrem albo pompka kiepsko zregenerowana. Gdzieś na forum audi było o podobnym przypadku kopcenia, okazał się krzywy korbowód. Pamiętasz wartości...
Witajcie mam błache pytanie ale chciałem dowiedzieć się jak w tym aucie liczone sa wtryskiwacze . Samochód to Peugeot 508 z 2013 roku silnik 2,0L T-Disel ( RHF ) Pytanie kieruję o was z uwagi że naprawione miałem wtryski Delphi oraz Pompę i po kodowaniu dalej kopcie na źimnym i jak rozgrzeje się to przestaje obawiam się że po nadaniu nowych kodów mogłem...
Silnik 8v to bardzo prosta konstrukcja. Nawet jeśli na znakach jest dobrze a jest problem to wystarczy wykręcić świece, ustawić gmp na pierwszym tłoku, porównać ze znakiem na wale i ustawić wałek rozrządu tak aby pierwszy i czwarty cylinder miał całkowicie zamknięte zawory.
Wiem już wszystko!Nie wyciągaj innych tłoków!Moja upierdliwość wynika z tego że piszesz o czwartym tłoku że jest inny a jak do tej pory to widziałeś tylko denka pozostałych.Poza tym twierdzisz że czwarty cylinder się przegrzał bo jest blisko termostatu a ja myślę że jeśli czwarty to pozostałe też(może w mniejszym stopniu ale też).A co do kolegi owik...
witam mam problem znowy z tym mondeo ponieważ slychac z stukot w silniku a po wcisnieciu sprzegla stukot ustaje ale mechanikk dzisiaj strwierdzil ze jest jakis czujnik stukowy wariuje i dawke paliwa zla podaje i wyrzuca mu pierwszy i czwarty cylinder i auto szarpie i pytanie czy mozliwe ze to prawda co on gada bo juz zgupialem
Tylko co mogłem przeoczyć? Próby olejowej nie robiłem ale mierzyłem mu ciśnienie na odpalonym silniku ten mierzony miał odłączony wtrysk a pomiar robiony przez otwór świecy żarowej Dodano po 7 Ten czwarty cylinder przestał nagle pracować, silnik nie był jakoś szczególnie obciążony miał niskie obroty kilka dni wcześnie falowały mu obroty, spadały niskie...
Witam Szukam odpowiedzi dlaczego przy podłączonym do instalacji czujniku map sensor, auto nie chodzi równo na wszystkich cylindrach. Czwarty cylinder w ogóle nie chodzi, a pierwszy dość nieregularnie i traci co chwila harmonię, a cylinder drugi i czwarty chodzą dobrze. Efekt jest taki, że obroty falują od tysiąca do pięciuset i tak co 10 sekund auto...
znaczenie dla podciśnienia w kolektorze ssący ma znaczenie /naciśnij raz za razem kilkakrotnie pedał hamulca i patrz na obroty/. a czwarty cylinder bo zazwyczaj w jego pobliżu podłączone jest serwo. a autor niech nie wymienia od razu serwa tylko odłączy przewód wspomagania od kolektora, zaślepi otwór w kolektorze i zobaczy jak silnik pracuje. zresztą...
A więc pisz że chcesz sie dowiedzieć w którym miejscu jest czujnik.Tak, jest z tyłu głowicy nad wyjściem z czwartego cylindra. Wtyczka 3 pin.Zasilanie 5v,masa,i sygnał.
Witam mam identyczny problem. Posiadam lampę stroboskopową i podłączając ją pod pierwszy i czwarty cylinder lampa świeci ok patrząc na znak rozrządu... a pozostałe cylindry to można powiedzieć cienizna ;/ cyka co jakiś czas podniesienie obrotów niewiele daje... chyba wymienię cewkę i kable. Silnik trzyma obroty na benzynie jak i na gazie ecu nie pokazuje...
do pomiarów kompresji chciałbym coś kupić ale najlepiej coś uniwersalnego żeby było do auta i do ciągnika. Ogólnie coś mi dziś nie grało po odpaleniu, przy czwartej głowicy było słychać nie tyle spalanie co pracę tłoka jak w sprężarce a z kolektora wydechowego bez kolanka i tłumika jeden inny ton jak by lekkie strzały i ciemny dym, cichło to po odcięciu...
Witam wszystkich forumowiczów i proszę o poradę. Silnik 1,6 thp 80000km przebiegu 2014r. w momencie jazdy gasną drugi i czwarty cylinder, w tym też momencie pojawiają się błędy P1336-wypadanie zapłonu P1338-wypadanie zapłonu cylinder 2 P1340-wypadanie zapłonu cylinder 4 oraz błędy ( te błędy wydaje mi się, że są następstwem trzech pierwszych czyli wypadaniem...
Witajcie mam łamigłówke. Sprawa wyglada tak; auto nie paliło na czwarty cylinder zamnieniłem cewke z trzecim. trzeci nie działa a czwarty pracuje. Wiec nowa cewka beru i tutaj zonk. Nie działa ten trzeci cylinder. załozyłem nastepna cewke i nic. Zdenerwowałem sie załozyłem na 2 i 3 nowa nie pracuje 3 wiec zamieniłem je miejscami i dalej 3 nie pracuje....
No nie do końca. Ostatnia tuleja jest najsłabiej omywana wodą do tego podgrzaną już przez wcześniejsze cylindry. Ale nie na tyle żeby miało się to przyczynić do ich "siadania. Nie wspominając i tym że za ostatnią tuleja osadzają się wynalazki walone w chłodnicę kawa, uszczelniacze, i inne zanieczyszczenia a kilka razy zalegała za nią coś o strukturze...
Witam. Mam Passata 1,8T AEB 150 KM '97. Ostatnio jak stałam w korku zaczął palić na 3 gary (było gorąco). Fakt, padł moduł zapłonu - został wymieniony i nic, dalej tak samo. Cewki i świece są dobre, bo były sprawdzane (przekładanie świec i cewek na inne cylindry - na innych paliły normalnie). Jak przyspieszam, to mam wrażenie, że szarpanie ustaje i...
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Witam ostatnimi czasu próbuje wykryć przyczynę dlaczego moje auto w porównaniu z innym autem o tym samym silniku lepiej się wkręca( dotyczy Audi A4 B6 1,9TDI 130KM AVF), robiłem logi i wszystko było okej, więc wykonałem pomiar ciśnienia i wyszedł następująco 1 cylinder 30 bar 2 cylinder 30 bar 3 cylinder 30 bar 4 cylinder 24 bar nie pokoi mi ten czwarty...
Musisz zdjąć pasek rozrządu i ustawić początek wtrysku na pierwszy cylinder to znaczy na czwarty nie zwracając na blokady.
Problemy zaczęły się od wymiany oleju....
Witam mam nietypową robotę. Muszę poskładać silnik jak w temacie. Dodam że dostałem go w częściach pierwszych właściciel po rozebraniu już nie dał sobie rady z poskładaniem. Więc trochę niewdzięczna robota, ale jako że znajomy to zaryzykowałem. Między innymi zdejmowana była głowica i wałek. Żadnych znaczków odniesienia facet nie zrobił, żeby się czegoś...
Nie ma związku . Taaa? Dłubałem taki na wiosnę, urwało oś klap w dolocie, wpadło to do komory czwartego cylindra i pozamiatane
Witam. Zrobiłem dzisiaj test przelewowy. Odpaliłem silnik z plaka i wyszło po około 2 minutach chodzenia silnika tak: pierwszy cylinder 6ml drugi 5ml 3 nalał max czyli ponad 10 a czwarty 7ml. trochę mnie to dziwiło bo 2 tygodnie temu było wszystko dobrze. Postanowiłem przejechać się samochodem no i ku mojemu zdziwieniu po paru kilometrach zaczął chodzić...
Piny 1 pierwszy wtrysk 2 trzeci wtrysk 14 drugi wtrysk 15 czwarty wtrysk zobacz czy masz sterowanie wtryskami
Cześć. Poradźcie mi, co robić. Pomiar ciśnienia sprężania daje wyniki na trzech pierwszych cylindrach 16,5 Bara a na czwartym 17 Barów. Wewnątrz czwarty cylinder wyglądają jak na zdjęciu, świeca z niego też pokazana, nie widać, aby był olej palony. Co z tym robić? Głowica nie była demontowana wcześniej. A... Może mało ważne, pomiar na zimnym, bo mam...
To bedzie 4 cylinder wg peugeota,czyli pierwszy od rozrzadu. W PSA wszystko jest odwrotnie, czwarty wtrysk to pierwszy cylinder, liczymy oczywiście od rozrządu.
Jeśli jest to bezpośredni wtrysk paliwa to ciśnienie paliwa i ustawienie rozrządu. Jeszcze sugestia że cylinder liczony odwrotnie tj. przy rozrządzie jest czwarty - choć to wątpliwa wersja ale najtańsza opcja podmiany cewki.
dzieki za pomoc. wtryskiwacze czy cisnienie chyba jest ok. bo instalacja pracowała bez problemu aż padł mi silnik ( wyszła korba bokiem) włożyłem nowy silnik i w nim mam problemy z zaprogramowaniem tej instalacji. dlatego sprawdzam podłaczenie zgodnie z menualem BRC. oprócz tych obrotów mam jeszcze jedną rzecz troszke dziwną. w manualu BRC jest napisane,...
Co do kolegi "misiotaki" to może i ma racje z tym planowaniem głowicy, ale problem pojawia się chyba w polonezach na wielopunktowym wtrysku a z tego co wiem w 97r. nie było wielopunktowego wtrysku tylko jednopunktowy BOSCH. Pewnie przedmówca ma rację, jeżdżę tylko wielopunktem. Natomiast co do samego mechanizmu ubytku wody to uważam że raczej będzie...
No to zajechana konkretnie, pozostaje pytanie o przyczynę takiego stanu. Nie wygląda to jak 102.000 przy regularnym dobrym serwisowaniu. Widziałem motorki nissana z 300.000 na tacho z ciśnieniem po 10 bary na tłoczek i panwiami jak lustro ;) a tu czwarty cylinder i coś takiego? To jakaś lipa jest. Nie ma to jak stara a6 C4(1997)audi z motorkiem ACK....
Głowica do góry.
Drodzy koledzy nie wytrzymałem jescze mi padł aku dzisiaj, to mnie prawie rozłożyło , "miałem być cierpliwy" i poczekać do poniedziałku na mechanika pojechałem kupić nowy aku i klucz rurkowy żeby odkręcić wtryski albo się uda albo nie ( bałem się że nie dam rady byle jakim kluczem) , zdziwiłem się bo nie było tak ciężko, zamieniłem wtryski miejscami...
Nietypowa usterka. Jeśli ktoś ma pomysł to poproszę o pomoc. Renault Megan 1,5 dci k9k 2010 r. Po wymianie wtryskiwaczy na nowe czwarty cylinder, błąd korekty wtryskiwacza permanentny. Po zamianie wtrysków z bez zmian to samo. Auto kopci na czarno i co ciekawe bardzo malo spala 2,9 l na autostradzie przy 100 km, miasto mieszany cykl 3,9 ma moc ,odpala...
Witam i dziękuje za podpowiedzi. Na początek odpowiem na pytanie : A do autora mam pytanie, jak nagrzałeś silnik, skoro kompresji brak? Odpalam silnik i chodzi na 3 cylindry do uzyskania temperatury 80 stopni, po przekroczeniu słychać jak zaczyna łapać czwarty cylinder i po pewnym czasie wszystko wraca do normy. Jak już silnik raz się zagrzeje to chodzi...
Wiem że sam nie pomierzysz tego bloku więc pakuj go i jedź do szlifierni bo takie zabiegi jak ty robisz nic nie dają.Moim zdaniem to remont głowicy spowodował zaciąganie oleju przez pierścienie(co widać na załączonym obrazku) a to spowodowało że czwarty cylinder się wyłączył.Być może żadne tulejowanie nie jest potrzebne ale to będziesz wiedział jak...
Próbowałem korygować aparatem, jednak bez zmian. Czyli palec ustawić z powrotem na 4 cylinder, tak jak było wcześniej? Jeśli ustawiłeś aparat na czwarty cylinder, to wyciągnij go, obróć wałem RAZ, by cylindry ustawiły się tak, jak poprzednio i wstaw aparat z powrotem. Paluch powinien wskazywać pierwszy cylinder. Jeśli masz z tym takie problemy, to...
kolejność zapłonu nigdy nie jest po kolei, zwykle 1-3-4-2 ja zawsze jak ktoś poodłącza kable od kopułki i nie podpisze to robię tak: - podłączam kabel od cewki do środkowej dziurki - zakładam najdłuższy kabel do 1 świecy i w losową dziurkę kopułki i kręcę, jak tylko prycha, strzela, to przekładam do innej i znów kręcę aż trafię, na jednym cylindrze...
Witajcie forumowicz mam do was pytanie jak w temacie chodzi o Bipy AUDI A4 1.9TDI BRB 115 KM bo w grupie 013 1 cylinder pokazuje 0.25, drugi cylinder 0.07, trzeci 0.20, czwarty 0.05. grupa 018 same zera a grupa 023 pierwszy cylinder -48,drugi -45,trzeci -50, czwarty -45. Co wy o tym sadzicie auto chodzi dobrze ma orginalny przebieg 120tys/km. Czy trzeba...
Bo tam masz czujnik wału, zaś aparat to wyróżnienie bodaj czwartego cylindra, dlatego jest tylko jedna szczelinka w tarczy impulsowej. Ustawianie robi sie poprzez VAG, nie pamiętam kanału i wartości, jak jest dobrze to powinno pokazac bodaj 212.
Dzisiaj go odpaliłem, zapalił przy drugim kręceniu, i działa, aż się dziwie ;). Śrubek nie zostało więc chyba wszystko poskładałem jak trzeba, napinacz poluzowałem aby podczas pracy wskazówka stała w nacięciu, bo po odpaleniu poszła grubo za. Niestety nie udało mi się go dobrze odpowietrzyć, chodził 2 godziny na wolnych (docierał się) i skurczybyk nie...
Witam. Mój pasek nie palił na czwarty cylinder powodem był wypalone gniazdo zaworowe wydechu ( brak kompresji) głowica zrobiona wymienione gniazdo zawór, dotarta reszta zaworów nowe uszczelniacze. Głowica założona komprecha 10, pali na wszystkie. Tylko złapał temperatury kolektor wydechowy a tu niebiesko dymił nawet na wolnych obrotach już nie mówię...
teraz włożone są nowe swiece i przerwa na nich 0,7mm było 0,8 swiece zamieniałem oczywiscie tez miejscami i zakładałem 3 elektrodowe. jeszcze z ta przerwa sprawdze. zastanawia mnie jeszcze to, że wczesniej jak był podłączony tylko pierwszy cylinder to łapał dokładnie co 4 raz (nie co czwarty obrót wału tyłko co czwarty cykl) Teraz już nie udaje mi sie...
Po ściągnięciu pokryw zaworów, kręcisz wałem i patrzysz jak na 1 cylindrze dźwigienka zaworu wydechowego kończy iść do do góry i zaczyna się naciskać dźwigienka ssącego to dla czwartego cylindra jest zz przed suwem pracy czyli moment na regulację zaworów. Zawory kiwają się na 4 cyl, regulujemy 1 , Kiwają się na 3 regulujemy 2 i na odwrót,
kable mam opisane ,a iskrę sprawdzałem przed kopułką . ze świecami ,to tak : pierwszy i drugi cylinder czyste, bez nagaru, o kolorze jasnobrązowym czyli ok.a trzeci i czwarty świece wypłukane paliwem i czyste jak nowe i w tych komorach mokre tłoki co świadczy że chyba nie zawsze prawidłowo pracowały. z tąd szarpanie silnika . Dziwne jest to że bez obciążenia...
Jak nie będzie pracował na wszystkie cylindry to odłączaj wtryskiwacze i ten na który nie zareaguje to będzie ten. Możesz wtedy zamienić 2 wtryski miejscami i sprawdzić czy zmieni się cylinder na który nie pracuje. Będziesz wiedział czy to wtryskiwacz czy co innego.
Witam wszystkich. Piszę ten post ze względu na moją sytuację,a bardziej sytuację mojego Seata Leona 1.4 benzyna bez LPG 16V rocznik 2002.Jestem już wykończony zmaganiami oraz wizytami u mechaników i elektromechaników,a co za tym idzie pieniądze, które wydaje a auto nadal tam samo chodzi. Przedstawiam mój problem. Pewnego dnia odpalając auto cały zaczął...
Problem nie zniknął, walczę cały czas. Podejrzenia padły na masę sterownika, ogólnie wiązki muszę przejrzeć gdyż stracił komunikację przez OBD, oraz dodatkowo nie zaświeca się po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju (w sumie nie pamiętam czy się zaświecała kiedyś, żarówka nowa i sprawna) Dodano po 18 Wrzucam foto z ekranu i jujuz pisze o co chodzi....
jeszcze jedno pytanie, odpiąłem wtyczke od listwy wtryskowej i okazuje się, że wtryski mają bardzo różny opór: pierwszy cylinder 5 omów, drugi 6,2 oma trzeci 7 omów a czwarty 10 omów. Zgłupiałem bo z tego co wiem to sa wtryski 5 i 10 omowe a po drugie czemu pali akurat na 1 i 4 cylindrze? wymiękam
Pali na plaku i pracuje na lekkim gazie ale na jałowym gaśnie.Czyli wtrysk wywalić i ustawić tłok u góry i cofnąć na 3stopnie na kole i wrzucać ja ? W tej instrukcji tak opisane to jak by się ją wyjmowało na 28stopni Nie wiem skąd 28 stopni według mnie powinno być https://obrazki.elektroda.pl/8902531300_... wtrysku nie musisz wyjmować...
zrobiłem test przelewowy wtrysków, o to wyniki po 10 minutach pracy silnika: 1 cylinder 30 ml w strzykawce, drugi 40 ml, trzeci 60 ml, czwarty 90 ml, piąty 35 ml. Jakie wyciągnąć teraz wnioski z wykonanego pomiaru?
Problem wygląda następująco np. dzisiejszy przykład , odpalam auto z rana na benzynie, samochód nie pracuje na którymś cylindrze szarpania silnika nie ma mocy przejeżdżam kawałek tak z do 3 km wraca wszystko do normy po nie długim odcinku jazdy znów problemy się pojawiają nie pracuje na jednym tłoku objawy delikatne szarpanie brak mocy , dodaje ze mam...
Diagnozowałem kts200 nie zgłasza żadnego błędu oprócz świecy żarowej tzn.trzecia spalona.Mam jedną turbinę,wężyki przy sterowaniu są szczelne,tylko nie jestem pewien czy sam zawór modulujący działa poprawnie.W teście ilościowym wtryskiwaczy pokazało,że nierównomierny wydatek tzn.pierwszy cylinder -0,6 drugi 00 trzeci 00 czwarty 0,7.czy można się sugerować...
Witam, mam kłopot z Fiatem Pandą z silnikiem 1.3 JTD r. prod. 2008. Sterownik o oznaczeniu 6JF. Objaw jest taki, że w losowych momentach przestaje pracować na jednym lub dwóch cylindrach, czasami rozruch jest w ogóle niemożliwy. Przykładowo samochód jest uruchamiany i pracuje prawidłowo. Czasami po 5 minutach czasami po 20 minutach przestaje pracować...
Witam tak jak w temacie ja z kumplem mamy problem z tym autem mianowicie silnik tak jakby nie palił na jeden cylinder na wolnych obrotach nie ważne czy silnik jest ciepły czy zimny. Czasami odpali normalnie i chodzą wszystkie ale tylko do przygazowania a czasami przerywa. Wszystko zaczęło się od wyprzedzania więc wrzucono trzeci bieg.i gaz w opór następnie...
Witam, zakupiłem to marketowe coś. Nie ukrywam, że żałuję bo to pieniądze wyrzucone w błoto. Stosowałem się do zalecanej ilości oleju na dotarciu i po dotarciu. Ojciec ma kosę stihla i tam od 12 czy 13 lat nie ma problemu a tutaj czwarty zbiornik i kosę szlag trafił. Ale do rzeczy. Na stronie NAC mogę kupić tłok i cylinder https://czesci.nac.com.pl/cylindry-i-tlo...
jak to, że do cylindra nie dostaje się paliwo! Jak do cylindra może nie dostawac się paliwo? Jezeli tylko wtryskiwacz sika to innej opcji nie ma, zawór ssący je spija? Ja myslę że problem jest spowodowany znacznym zubożeniem mieszanki dla tego cylindra który nie pali i powodem będzie fałszywe powietrze, a czy to na gumce uszczelniającej wtryskiwacz...
Jakie poprawnie? ,poprawnie to jest 0,biorąc pod uwagę ,że nie ma rzeczy idealnych to na cyl.2 jest dobrze bo jest 0.10,reszta to ...... Druga rzecz to jak cyl 1. oraz 3. będą zbliżone do 0 to na cyl 4. korekta też osiągnie też0.,prawda? Teraz pytanie ,cały czas twierdzisz ,że cyl 4 jest do roboty?,wg. mnie nie ,bo jak 1.2.3 bedą miały 0 to i czwarty...
Witam! Ma pewien problem, tj. mój pojazd Citroen Xsara Picasso 2006r. 1.6 HDI FAP zbyt dużo pali. Zacznę od początku, tj. latem tego roku zauważyłem, iż moja cytrynka zbyt dużo pali tj. na pełnym zbiorniku zacząłem robić 800 km czyi spalanie sięgnęło 7l na 100 km przy czym wcześniej robiłem prawie 1000 km na pełnym zbiorniku 60 l, zaznaczam iż większość...
Kupiłem auto z instalacją sekwencyjną, sterownik OMVL DREAM XXI. Samochód na benzynie pracował nierówno, na 3 cylindrach. po przełączeniu na gaz bez problemów, równiutko. Wiedziałem o tym kupując auto. Po przyjeździe do domu sprawdziłem podstawy, okazało się że sterownik LPG nie załącza sterowania na czwarty wtryskiwacz benzynowy. Najpierw myslałem...
Zrobiłem jak kolega Andrzej poradził. Żadna cewka nie jest walnięta. Zrobiłem osiem pomiarów (osiem cewek) i wszystkie miały opór w granicach 6 - 8 Ohm. Co prawda ten niepewny wtryskiwacz, a właściwie jego jedna z dwóch cewek miała rezystancję około 9 Ohm (druga cewka tego wtryskiwacza miała opór jak pozostałe 6 - 8 Ohm). Myślę, że różnica jednego Ohma...
Czy ten ze zdjęcia wystarczy mi do sprawdzenia rozrządu? Auto noc stało w garażu gdzie temperatura była 9-10 stopni. Odczytałem to co pokazują czujniki: temperatura paliwa 12,6 w dolocie 10,8 płynu chłodzącego g62 3.6 Auto nie odpaliło, jak odpiąłem G62 to jego wartość w kompie była pokazywana z czujnika w dolocie, czyli 10,8 stopnia. Przy odpiętym...
Witam mam taki problem z focusem samochod chodził dobrze ale jechałem dosc ostro i odcieło moc przyjechalem do domu podpiałem kompa i co pompa wtryskowa obwod czujnika a zbyt wysokie cisnienie udalo sie skasowac spsikałem kostki contactem i ok po kilku odpaleniach pozniej samochod nie zapala wogole i wywala bład p2291 nawet na plaku ma cieżko zapali...
Minął równiutki miesiąc i problemu ciąg dalszy..... Tak w ogóle to muszę dodać, że od kilkunastu dni, Puntek, po nocy odpalał na 3 gary. Po kilku minutach zazwyczaj samo przechodziło ale dziś nie chciało przejść. Nie pomogły nawet przegazówki. Cóż było robić. Szybka decyzja - wymieniam świece i kable. Odpowiednie NKG 12 i kable Kuguar (Zem Ełk - od...
jak myjesz silnik no wtedy najczęściej wtedy tam woda sie dostaje
Witam kolego mam ten sam problem gdzie był uszkodzony ten przewód
U siebie niedawno też zmieniałem uszczelkę bo brał wodę przez czwarty cylinder. Głowicę dałem do zrobienia- planowanie, frezowanie gniazd i docieranie, wymiana uszczelniaczy- koszt to 180zł. Zrobiłem też regenerację hydrauliki za pomocą poradnika z internetu, rozebranie ich i wymycie szmalcu. Po złożeniu silnika też zdrowo dzwoniło, już był płacz i...
Czy mógłby ktoś podrzucić schemat pinów sterownika silnika mojej Astry J 1.7 diesel o oznaczeniu silnika A17DTE. Problem mój polega na tym, że sterownik silnika nie podaje mi napięcia na świece żarowe drugiego i czwartego cylindra. nr Vin pojazdu W0LPD6EW0C1051353
Witam. Poszukuję schemat pinów ECU silnika do Opel astra 1.7 diesel ECOflex o oznaczeniu silnika A17DTE. Mój problem polega na tym, że nie mam napięcia do grzania świec drugiego i czwartego cylindra. https://obrazki.elektroda.pl/6474899800_...
czyli jak cylinder nie pracuje No niestety wydaje mi się że coś jest z układem korbowo-tłokowym także ja proponuję zrzucenie głowicy wyjęcie tego czwartego cylindra i weryfikacja co się stało trudno mi powiedzieć bez rozbierania się nie da tym bardziej że wynika jak zamieniłaś wtryski to nic nie daje więc to raczej nie wtrysk
Dziękuje za odpowiedż . Zrobiłem po swojemu według kolejności 153 624 czyli na czwartym cylindrze zawór wydechowy konik atakuje to na pierwszym zawory sie zamykają i reguluje pierwszy cylinder i oczywiście znak na pompie wtryskowej na tłoczeniu.Następnie na pierwszym konik atakuje zawór wydechowy na piątym zawory się zamykają i reguluje i tak za porządkiem...
Czy przy ustawieniu na znaki kół zębatych wałków rozrzadu, wał korbowy był ustawiony na GMP pierwszego lub czwartego cylindra? Czy to ten sam rok, oraz silnik auta? Oraz ewentualnie jakiej blokady walu korbowego uzywal pan?
Zamieniłem cewki miejscami i dla pewności założyłem nową bosch na czwarty cylinder,dalej to samo. Jutro zrobię test szczelności,może coś się wyjaśni bo nie mogę już patrzeć na ten silnik ;)
Kuleje czwarty cylinder. Wtryskiwacze były przekładane... A jak sprawdzić szczelność cylindrów?
Sprawdziłeś na którym cylindrze rozpoczyna się suw pracy gdy wał był ustawiony na GMP. Są dwie możliwości pierwszy lub czwarty cylinder.
Pewnie kolejność przewodów zapłonowych pomieszałeś. Poprawna to 1342 czyli jeśli pierwszy na kopółce jest niezamieniony to następny przewód licząc w prawo do trzeciego cylindra, następny do czwartego itd.
czwarty impuls błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłonu cylinder cylinder
migomat bester podajnik drutu testy akumulatorów saunier duval ciśnienie zawora
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Suszarka Electrolux wydłuża czas suszenia - przyczyny i rozwiązania Rozładowujący się akumulator w Peugeot 5008 2014 – przyczyny i rozwiązania