http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73...
3 do 9 to chyba wartości graniczne podajesz. Jak wszystko jest sprawne, silnik nagrzany i brak dodatkowych obciążeń typu światła, klima, to ma być 4,5 5,5 mg/suw. Jak czyściłeś nastawnik to na zgaszonym silniku masz/mieć 700 740 mV.
Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę, raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie, programem robisz tylko podgląd, aby ustawić w zakresie.
Wielkie dzięki ale czyszczenie nastawnika przerabiałem na kilku autach, problem polega na tym że chce wiedzieć wszystko o elektryce nastawnika. Powodem mojego pytania mam do naprawy audi z 1992 roku na nastawnik i tam vag nie pokazuje parametrów nastawnika. LAUNCH jedynie pokazuje błąd 01268 Metering control –N-146 czyli błąd elektryczny nastawnika....
Wiem że kontrolka od świec żarowych będzie migać w LT gdy masz odłączony stop- światła stopu nie będą działać. Może to pomoże, jednak nie wyjaśnia pozostałych objawów, które mogą być wynikiem np pękniętego przewodu od turbiny.
Wszystko jest na youtube. :> Slabo szukales. Dopisz sobie czyszczenie nastawnika oraz afn ustawienie dawki. To wyjasni twoje pytania. Tej specjalnej nasadki nie musisz kupowac. Wystarczy nabic zwykla 7.
O to Ci chodziło ? https://www.google.com/search?client=fir...
Witam niedawno w moim pasacie b5 1.9 Tdi silnik AHH czyszczony był nastawnik dawki paliwa i po tym zabiegu zaczął niesamowicie dymić na czarno podczas przyspieszania odczułem również że silnik stracił na mocy. Czy może to być spowodowane nieprawidłowym ustawieniem czujnika RSW czy może powinienem szukać przyczyny gdzie indziej ? dodam że sprawdziłem...
Witam. mam problem czyściłem nastawnik zgodnie z instrukcją - wszystko super uszczelki wymieniłem - złożyłem - jeździłem 3 dni bez problemów i lipa - dziś wracałem 80 km zajęło mi to 3h silnik nie wkręca się na obroty - po dodaniu gazu szarpie i przerywa - kurde gdzie moglem się pomylić? Dawka paliwa na wolnych obrotach to 2,5mg/skok wiem ze to za dużo...
Silnik faluje na wolnych obrotach???? Jak wygląda sprawa z nastawnikiem był kiedyś czyszczony jaka jest dawka paliwa na rozgrzanym silniku???
No dobrze pedał gazu tak ? nie mówię że nie ,ale co z tym mam wymienić pedał czy co czy jakiś czujnik? można jaśniej?
Uzupełniając temat, ustawiłem napięcie RSW tak jak było przed rozebraniem nastawnika i błąd dalej wywala. Dziwna sprawa jest tak że jak rano zapalam zimne auto to kontrolka nie świeci. mogę jechać obojętnie ile km. Jak auto ciepłe zgaszę silnik to po odpaleniu już się zapala. Ale trzeba ruszyć z miejsca bo na wolnych obrotach nie za każdym razem. Kurde...
Wymiana wtryskow pomogła oraz czyszczenie nastawnika.
W skrócie koledzy rozebrać i czyścić nastawnik ?
Częstą przyczyną w tych silnikach jest pompa wtryskowa. Może wystarczy czyszczenie nastawnika?
ja miałem te same błędy i czyszczenie nastawnika pomogło
Wtryski sprawdzał mechanik to jego diagnoza, ja osłuchałem je stetoskopem i jeden jest tak jakby ,,cichszy" od pozostałych, ale czy może mieć wpływ na kąt wtrysku i dawkę , nigdy nie czyściłem nastawnika ale chyba muszę to zrobić .
Już się wszystko wyjaśniło był uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w nastawniku pompy i była też wina samego nastawnika. Wymiana czujnika i czyszczenie nastawnika pomogły. Musiałem tez wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Jeśli diesel to czyszczenie nastawnika pompy nie pomoże bo to common-rail, tak czy siak czy diesel czy benzyna bez odczytania parametrów bieżących nic nie wymyślimy. pozdr
Chyba trzeba będzie czyścić nastawnik. A jak korekcje dla wtryskiwaczy?
Czyszczenie nastawnika nie zmniejszy zużycia paliwa. A ile pali na tankowanie ?
Spokojnie, u mnie też tak było, na chwilę mu odeszło a czyszczenie nastawnika było później koniecznością. Ale co by nie było to dasz radę.
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
No cały czas było w porządku, teraz tak się dzieje od migania tych kontrolek. Zaczęła się jazda, dla mnie to dziwne jest. Ja go sprowadziłem z Holandii i miał 250 tys. przejechane i cały czas wszystko było wymieniane i dbane, wszystko było ok, no dziwne. Dodano po 6 3 lata temu miał czyszczony nastawnik, bo on chodził bardzo dziwnie na biegu jałowym,...
Zapraszam kolegów z autami na czyszczenie nastawnika - profesjonalnie i tanio! gg 5384503 Objawy są ewidentne.
O ile ten silnik jeszcze wie co to benzyna to nic nie trzeba czyścić.
Dziękuję za zaiteresowanie moim tematem,żadnego dymienia za samochodem nie zaobserwowałam,natomiast mam pytanie jak może być czyszczony nastawnik,jakie są sposoby.
Luzy na półosiach odpadają. A czyszczenie nastawnika raczej wolał bym zlecić jakiemuś mechanikowi niż zrobić to samemu. Jaki może być koszt czyszczenia nastawnika? Dodano po 2 I tak jak mówi Piasek80 żadne kontrolki nie migają.
No właśnie kiedy przesuwam na odpalonym zaczyna zwalniać obrotami ,ale za moment natychmiast gaśnie !!wymieniłem nastawnik na inny i to samo ,nie odpala w miejscu zaznaczonym tylko jak przesunę go prawie maksymalnie do tyłu (do silnika ) w drugą stronę brak reakcji tak jak by padło sterowanie z ecu, podmieniłem jeszcze czujnik położenia wału na nowy...
Odepnij na próbę przepływomierz i zobacz jaka będzie reakcja, a najlepiej to podmień na inny. Skoro czyścisz nastawniki w TDI to pewnie sprężynki i sprężyny sprawdziłeś?
Najpierw sam czyścił nastawnik a później pojechał do pompiarza i ty kolego Sztomel w to wierzysz.
i mowisz o ponownym nastawianiu dawki, to nastawianie w jakim przypadku trzeba robic, po juz samym odpieciu nastawnika czy po czyszczeniu. Odczytujesz parametry przed zdemontowaniem nastawnika i później po czyszczeniu, przy montowaniu ustawiasz takie same.
Po pewnej chwili odsłuchu siła sygnału jakby słabnie. Na oczku ubywa i dźwięk zanika. Zostaje tylko buczenie. Podczas gdy to się dzieje nawet lokalna stacja (1 km od nadajnika) ma tylko polowe skali na oczku i marnie odbiera. Co jakiś czas jest lepiej raz gorzej. Kolega Dioda doradził mu czyszczenie nastawnika. Choć wydaje mi się ze problem leży gdzieś...
Pawel wawa masz zupełną rację że nastawnik,po prostu źle napisałem.Zamiast napisać nastawnik wpisałem sterownik,ale sporo kasują za czyszczenie nastawnika-300zł.
prawdopodobnie pada ci nastawnik dawki tu masz link jak i co http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Prawdopodobnie masz nastawnik do czyszenia ,odepnij wtyczkę od szybkosciomierza w skrzyni i się przejedż jak przestanie szarpać to nastawnik do czyszczenia lub wymiany
Myśle że to wina nastawnika pompy- jest zasyfiony opiłkami metalu z pracy pompy i przycina się. Ja bym sprawdził napiecie pompy vagiem. Przerabiałem kiedyś temat a opis jest gdzieś w necie pod tytułem "czyszczenie nastawnika tdi"
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
Witam z problemami AUDI A4 ,moze nie umiem pisac ,ale trochę znam się na naprawach samochodów.Dzisiaj czyściłem nastawnik w pompie 1.9 AFN.Strasznie szarpał przy obrotach ok.1800 .Jak pisałem wyżej nie potrzebny jest komputer do ustawienia dawki paliwa przy takiej usterce.Samochód chodzi jak zegarek.Obroty nie falują i nie szarpie.
slyszalem ze jak zawiesza sie sterujacy to wystarczy wkrecic silnik na 2.5tys/obr i stukac w glowke wtrysku jesli przerwie to oznacza ze wtrysk sterujacy siadl. Tez mam takie przeczucie ,ze czeka mnie czyszczenie nastawnika;/
Polski VAG. Załączam screen. Nie mogę się zabrać do tych logów w czasie jazdy :)
Najprawdopodobniej nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia.
Tak na delikatnym również : :cry: Więcej obrotów to już niema tego.. Nastawnik w pompie do czyszczenia. Instrukcje znajdziesz w necie. Szukaj Czyszczenie nastawnika pompy VP37. Jeśli nie masz sprzętu w postaci vaga, i umiejętności manualnych, oddaj auto do warsztatu, bo możesz narobić sobie biedy.
Oryginalnie napiecie RSW jest o ile pamiętam 0,720 anie 0,66-0,68V...ale to nie ważne. Czasami czyszczenie nastawnika i nawet wymiana całych bebechów nie pomoże, wyjechany może być trzpień. Już raz tak miałem, wymieniłem wszystko i ciągle sprężynka. W końcu zmieniłem obudowę nastawnika i jak ręką odjął. Domniemam, że elektromagnes żeś wycentrował?.
Nie wiem bo nie zajmuje się regeneracją. Kiedyś wymieniałem po kimś pompę bo sam czyścił nastawnik i tak zmontował że urwała się ta kulka co z nastawnika w pompę wchodzi. Było to Audi, przywieźli nastawnik od VW i nie pasował choć moc silnika ta sama. Co do komunikacji to gdy radio nie jest fabryczne to czasem zakłóca komunikację choć nie pamiętam by...
Cewka nastawnika poniżej jednego oma, czujnik temperatury zależy od temperatury, powiedzmy w warunkach pokojowych od 3 do półtora kilooma, maleje wraz ze wzrostem temperatury. Oporność cewek pomiarowych 5 do 6 omów, między skrajnymi końcami dwukrotność. Nastawnik był czyszczony, sprawdź czy luty nie puściły, oryginalnie jest to zgrzewane.
no ja kolego mam bardzo podobny problem tylko ze w golfie IV 110KM i wymienilem wszystkie wezyki,nowy zaworek N75,turbina wyczyszczona,nowe filtry,pompa wtryskowa sprawdzona i czyszczony nastawnik i w logach dynamicznych jest ok, ale auto jest slabe i nie ma takiego przyspieszenia z 1800obr jak kiedys.jezdzi lepiej dopiero przy2400obr a i wyciolem katalizator....
Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę. W Dieslu 2,5 TD, 2003rok 115 KM , pompa sterowana elektronicznie, błąd 41 opisywany jako "Polecenie 1 elektrozaworu przepustnicy" , w rzeczywistości oznacza on awarie sterownika (nastawnika) umieszczonego na pompie wtryskowej , a nie przepustnicy...
Nie wiem czy był podłączany diagnoskop. Tak jak pisałem po półtora miesiącu od odebrania auta od mechanika, na postoju przy włączonym silniku zatrzęsło silnikiem i zapaliła się kontrolka. Silnik pracował dalej na jałowym i telepał się coraz bardziej. Jazda nim była mułowata, brak mocy. Po nocnym odpoczynku, rano mimo że silnik chodził nierównomiernie...
Jeśli to nastawnik dawki to w logach nie bardzo wyjdzie a z opisu wychodzi że to jednak to. Możesz podjechać do pompiarza, podłączając się pod wtyczkę pompy zrobi analizę pracy nastawnika, jesli się zacina to wyjdzie jak na dłoni. Mniej wiarygidna ale też niezła metoda to odłączenie wtyczki od impulsatora ze skrzyni biegów, jeśli wyraźnie poprawi sytuację...
Witam. Możesz podać namiary do tego fachowca który czyścił Ci nastawnik
Więc zrób tak, odłącz cięgiełko nastawnika sprawdz czy koduje się błąd jeżeli nie to turbo do czyszczenia, jeżeli dalej to samo to uszkodzony nastawnik, można rozebrać sprawdzić czy uszkodzony mechanicznie czy nie. PS nastawnik jest przypisywany/kalibrowany do turbiny na specjalnym sprzęcie więc mogą się pojawić problemy przy zmianie samego nastawnika....
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
AUDI A4 99r. 1,9 TDI 90 KM 17970 Nastawnik ilości paliwa wyższa wartość odcięcia regulator. TAKI WYSKOCZYŁ MI BŁĄD .niedawno czyściłem nastawnik szarpało silnikiem przejechałem od tego czasu około 2000km wszystko było ok ale zaczęła migać lampka od świec no i podłączyłem kompa i właśnie wyskoczył błąd 17970 treść jak wyżej dodam że silnik pracuje dobrze...
Czyszczenie nastawnika już przechodziłem. Nic nie dało, zero zmiany a odpięcie kostki od licznika nie powoduje żadnej poprawy w pracy auta. Najdziwniejsze że licznik działa i wskazuje tak jak trzeba. Skłonny jestem przyznać rację że ktoś przeciął kabel z licznika do ECU bo podobno kabelek od czujnika ze skrzyni idzie w pierwszej kolejności do licznika...
mialem to samo. Tylko że u mnie na desce mrygała kontrolka od świec zarowych często po odpaleniu silnika jak był ciepły. Po podłaczeniu kompa wyskakiwał blad ze jest uszkodzony nastawnik. Po wyjęciu nastawnika okazalo się że miałem popękane sprężyny w pompie. Po wymianie sprężyn i czyszczeniu nastawnika ( a było co czyścić ) wszystko wróciło do normy....
Podepnij go pod vaga i sprawdź dawkę paliwa możliwe ze masz za duża dawkę i tez tak się biedzie robiło tdi ma to do siebie ze dawka przy temperaturze silnika 90 stopni ma być w granicach 3,2-3,8 mg/r jak masz poniżej 2,5mg/r to występuje falowanie obrotów tzn ze masz za duża dawkę dopiero później bierz się za czyszczenie nastawnika
Sprawdza się oporowość poszczególnych części.Cewki, czujnika temp paliwa.itd..Mam w planach zrobić film i pokazać co posprawdzać bo szczerze mówiąc w necie jest setki filmów z czyszczenia nastawnika i nigdzie nikt tego nie sprawdza a to błąd. Nie koniecznie jest potrzebny oscyloskop tak bym to powiedział.Zwykły omomierz wystarczy. A czy przy słabym...
czyszczenie przepustnicy,adaptacja nastawnika do sprawdzenia sonda lambda.
Dawka wtrysku blok 001. Możliwe że trzeba czyszczenia nastawnika w pompie lub sama pompa.
przestrzegam przed dodawaniem specyfików do czyszczenia wtryskiwaczy, przez te środki padaja uszczelki. niema problemu z wymianą tych dwóch uszczelek tylko trzeba posiadać specjalny klucz trójkątny do odkręcenia nastawnika koszt okoł 50zł. przed odkręceniem zaznaczcie położenie na znaki żeby później tak samo go ustawić bo zmienicie dawke paliwa.wszystkie...
Odcina mi turbo a na kompie pokazuje zmiana nastawnika egr. Niedawno czyszczony egr - nie pomogło. Czy wymiana to jedyne wyjście. Coś słyszałem o zaslepianiu. Ktoś doświadczony w temacie?
Dzięki za odpowiedz. Czyściłem już taki nastawnik i wiem o co chodzi
Zwłaszcza grupy 004 bo anomalia to już widać : http://obrazki.elektroda.net/89_12818953... Nie nie, to było na zgaszonym silniku aby tylko pokazać temperaturę, a regulator ładnie trzyma kąt zadany 1.2-1.3. Dziś po odpaleniu silnik szarpał i zapaliła się sprężynka. Błąd N146 wartość maksymalna. Nie gasząc silnika podpiąłem VAGa i spojrzałem na dawkę...
Należy zacząć od pompy wtryskowej. Instrukcję czyszczenia nastawnika znajdziesz w internecie.
Zmiana kodowania sterownika silnika nie zwiększa dawki paliwa, zmienia za to próg podawania paliwa, paliwo podawane jest już od 100 obr na minute. Ale powiem Ci że kolega ma ALH i też różnie pali, a wykluczyliśmy wtryski, rozrusznik, akumulator, masy na silniku, czyściliśmy nastawnik w pompie, kodowanie też zmienialiśmy, ale szału nie było, po zmianie...
wiem, że stary temat...szukałem bo u mnie też drgało i trafiłem tu przy okazji szukania rozwiązania....jestem po wymianie poduszek wszystkich i dalej trzęsło więc....olałem temat, a sprawa wyjaśniła się sama- pokazał się błąd - świecąca kontrolka świec żarowych AHU silnik 1,9 TDI passat b5 - okazało się że jakiś syf przyblokował nastawnik pompy, a ta...
Nie wiemy co zadziałało. Nastawnik można czyścić. Wymiany się nie podejmuj we własnym zakresie. Uszkodzisz silnik. Sam jeśli masz troszkę pojęcia o mechanice możesz zrobić to co pisałem. Nic więcej. Jakie kolwiek ingerencje w nastawnik poza przemyciem zmywaczem są niebezpieczne. Zdejmujesz pokrywkę psikasz preparatem do czyszczenia przepustnic wydmuchujesz...
Standardowe uszkodzenie przy grzebaniu w nastawniku (czyszczenie czy uszczelnianie) w warunkach amatorskich. Teraz do wymiany i tłokorozdzielacz i pierścień regulatora i sam mechanizm nastawnika.
Skąd wiesz czy świece nie grzeja jak to sprawdzałeś? Według kontrolki nie ma się co sugerować może mignąć na 1 sek. a świece będą grzały 10 sek. Jutro z rana jak samochód będzie maksymalnie zimny zdejmij kapturek od którejś świecy i sprawdź. Apropo świec wiesz, że czas grzania świec lub zupełny ich brak można poprawić w sumie według własnego widzimisię...
Odczytany błąd DTC nr 41 sygnalizuje nieprawidłową rezystancję cewki wtryskiwacza (nieprawidłową rezystancję pomiędzy sterownikiem silnika a wtryskiwaczem). Mam Pajero Classic 3.0 V6 24v na Stag 300 ISA2 - u mnie kontrolka się nie zapala. Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę....
Panowie tych nastawników nie czyścimy...
Witam, ostatnio czyściłem nastawnik w golf 3 silnik 1.9 TDI z1 90KM ponieważ skakały mi obroty 880- 903 i lekkie szarpanie było tak w granicach 1500- 1800 obrotów . Czyszczenie wykonywałem zgodnie z instrukcją. Samochód bez problemu odpala na zimnym i ciepłym silniku, brak błędów na vagu. Jednak po założeni i ustawieniu go obroty dalej mi skaczą tak...
A od jakiego auta on jest .Czy to jest "krokowy" czy nastawnik przepustnicy.
Dokładnie tak jak piszecie, ten mit o skoplikowanej budowie i takich tam to bzdura. Ostatnio sam wymieniałem uszczelnienia i czyściłem nastawnik, a całość trwała 5 godzin i zaoszczędziłem 500zł. Wystarczy ściągnąć sobie schemat bydowy i pzed przystąpieniem do pracy spisać ustawienia z Vaga. Największy problem sprawi zamontowanie głowicy wysokiego ciśnienia...
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
Witam Posiadam VW Golf IV 1.9 TDI 110KM 1999r. AHF Panowie od jakiś 6 miesięcy borykałem się zapalającą się sporadycznie kontrolką świec żarowych. Z tydzień temu auto mi zgasło i nie chciało odpalić (podczas odpalania auto wychodziło na wysokie obroty po czym odrazu gasło i rzucało dużą ilością spalin) W związku z powyższym zabrałem się za czyszczenie...
Czyściłeś sterownik czy może nastawnik pompy?
Rozwiazalem problem poprzez wyczyszczenie nastawnika pompy. W serwisie stwierdzili iz pompa nie reaguje na nastawy ale po wyczyszczeniu nastawnika wszystko minelo. Dodam ze do czyszczenia nastawnika trzeba zabierac sie z przygotowaniem i komputerem opisane jest to calkiem fajnie w internecie temat zakanczam.
Raczej badziewne czujniki. Wymieniłem w swoim życiu raptem kilka sztuk, a przerobiłem tych nastawników setki (czyszczenie) czujnik zawsze sprawdzałem po lutowaniu płytki czy wszystko ok.
Bardzo dokładnie zaznaczyć. Kumpel miał taki przypadek była zabogata dawka i falował po włączeniu jakiegokolwiek odbiornika prądu. Po czyszczeniu nastawnika i regulacji auto pięknie cyka.
W sieci są obszerne tutoriale jak się czyści nastawniki więc samemu się da. Ja osobiście zlecił bym to osobie ,która tym się zajmuje. Po czyszczeniu czeka cię ponowne ustawianie dawki więc gdybyś to zlecił ,to miałbyś to w cenie.
Kolego domin007 silnik będzie pracował na przepracowanym oleju ale zapomniałeś o jednej podstawowej sprawie o której mówi kolega jacentym10 mianowicie o drobinkach metalu a jak wiesz w pompie masz dość sporych rozmiarów elektromagnes (nastawnik dawki paliwa) który w krótkim czasie najeży się od tych opiłków i przestanie pompa odmówi ci posłuszeństwa...
Podłącz się do KTS520.... POTEM PARAMETRY RZECZYWISTE MOIM ZDANIEM MASZ ŹLE USTAWIONĄ DAWKĘ WTRYSKU. powinna być około 4,4 mg/H Zobacz również jak z zapłonem musi się mieścić w wartościach będziesz miał wykres. Tak jak kolega mówił nie dotykaj się nastawnika bez komputera jest to bardzo czułe urządzenie i ciężko ustawić bez KTS. Dobrze wyregulowany...
najczenstrze uszkodzenia pomp wteyskowych to awarie nasrawników. w wiekszej mierze wynikają one z złej jakości paliwa i żadkiego wymieniania filteów paliwa (zdażają się takrze "mordercy" którzy próbują czyścić takie filtry zamiast je wymienić) dlaczego tak drogo kosztuje naprawa takich pomp to proste wynika z ich skomplikowania i wielkiej dokładności...
Możesz użyc również testera Pomp Wtryskowych , tester ten ma funkcje testowania i czyszczenia nastawnika dawki , który sprawia najwięcej kłopotów. tester TP3 firmy Delta Tech Elektronics . TP 3 przeznaczony jest właśnie do pomp Boscha VP36, 37.
Kto robił modyfikację, bo nie widze przyszłości dla tego silnika na seryjnych gratach. Chociaż ogrnicznik z turbo nie jest ruszony. Dwumas chyba cierpi przy takim dolaniu paliwa przy niskich obrotach. Poza tym napisz jaką masz dawke paliwa przy obr jałowych. Czy miałeś czyszczony już nastawnik?? Spróbuj dla testu odpiąć wtyczkę od prędkościomierza przy...
posiadam audi 80 b4 1,9 tdi 1z 1994 r. auto czasami szarpie podczas jazdy byłem dzisiaj na diagnostyce i okazało się że to nastawnik pompy wtryskowej . czy ma ktoś może jakieś materiały jak to rozebrac wyczyścic jest to droga rzecz a może samo czyszczenie wystarczy .
pompa owszem a najbardziej nastawnik na niej - rozebrać i wyczyścić jesli potrafisz sam a jak nie to są ludzie na forum np. forum.vwgolf.pl - kolega Adamm, który na naprawie i czyszczeniu nastawników zjadł już wszystkie zęby.
Dlaczego chcesz czyścić ten nastawnik? masz dużo wolnego czasu czy po prostu coś się z autem dzieje? W każdym razie kluczowe przy składaniu pompy jest ustawienie czujnika RSW oraz nastawnika na odpowiedniej dawce paliwa, oczywiście wymiana uszczelek obowiązkowa. Dodano po 11 Taki mały niuans, autor tutorialu zapomniał napisać, ale z tego co pamiętam...
I zacząłem działać zajęło mi to ok 4godz bo wszystko starałem się robić precyzyjnie i się opłaciło, teraz autko nie szarpie i lepiej wchodzi na obroty. Powodzenia w naprawie.
moim zdaniem nalezy wyczyscic nastawnik tam sie zbieraja opiłki i nastawnik wariuje w twoim przypadku przy duzym obciazeniu na elektrodzie jest opisana procedura czyszczenia nastawnika pompy wtryskowej:)pozdrawiam nilej zabawy
Trzeba adaptować. Najlepiej VAg-iem ale niektóre motory mozna zrobić bez interfejsu. Czy przy wymianie nastawnika czyściłeś przepustnicę?? Jak spalanie, jak pracuje silnik, co z wolnymi obrotami ... ?? Opisz wszystki anomalie dokładniej, jaki masz silnik, więcej konkretów .. :) .
a nastawnik pompy był czyszczony ??
Przecież świece nie są załączane gdy silnik pracuje. I tu się mylisz.Poczytaj o ustawieniu kąta wtrysku i czyszczeniu nastawnika-chodzi o ustawienie dawki.I o zależności pomiędzy tymi dwoma rzeczami.
Jakiś czas mnie nie było na forum z powodu braku wolnego czasu. a pompa wygląda tak. http://obrazki.elektroda.pl/7484076900_1... Może któryś z kolegów zna krok po kroku procedurę czyszczenia nastawnika będę dardzo wdzięczny za podpowiedzi.
Użyję gogle za Ciebie. [url=http://lmgtfy.com/?q=nastawnik+dawk...
Przydała by się diagnostyka, a to że nastawnik był czyszczony jeszcze nie znaczy że jest ok.
Jaki to silnik ? może to zabrzmi śmiesznie czyszczenie lub wymiana nastawnika wolnych obrotów tylko trzeba zachować wstępne ustawienie albo nieszczelnośc układu dolotowego odnośnie chłodzenia to sprawdz bezpiecznikF 19 bo sterowanie masą jest z układu ECC
instrukcja czyścić nastawnik czyścić nastawnik pompa czyścić nastawnik pompa wtryskowy
muzyk pendrive zafira czujnik rozrząd programy symbian
sprawdzanie akumulatora samochodowego rower elektryczny btwin
Jak podłączyć Nintendo DS Lite do monitora? Samsung HG22EA470UW - Miganie diody 5 razy - Przyczyny i rozwiązania