A ten błąd wyżej opisany? Opis jest dla benzyniaka. Dla HDi to regulacja ciśnienia paliwa.
Jak chcesz usunąć EGR i go zaslepic to posesji wsad z ECU to Ci usunę EGR za free.
To możesz kliknąć "pomógł" jeśli pomogłem ;)
Oj coś mi się wydaje że mogą być opiłki metalu w układzie. Z mojej praktyki też obstawiałbym regulator plus kompleksowe czyszczenie układu paliwowego.
Nie kolego możesz czyścić.
Jeśli na obrotomierzu widać różnicę trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa - problem z napędem pompy wtryskowej lub regulator ciśnienia paliwa. Warto także zrobić czyszczenie wtryskiwaczy.
mozesz sobie odpiac sterowanie podcisnieniem, wyleci za jakis czas kontrolka obok oslony rozrzadu, z tyłu silnika, miedzy grodzią
Po jakis 2-3 sekundach od wyłączenia zapłonu.
Witam Chłodnica do czyszczenia ,wymiany /lamelki zaklejone brudem / . Miałem taki sam objaw po ok 150 kkm. W autoryzowanym warsztacie cena chłodnicy Valeo była niewiele wyższa od kosztów czyszczenia . Pozdrawiam
800 bar to zdecydowanie za dużo, zrób adaptację regulatora ciśnienia.
Rozumiem że chodzi o Berlingo II. Radzę zdjąć ramiona wycieraczek (ostrożnie bo czasami tak mocno siedzą że można urwać - czasami trzeba użyć małego ściągacza). Zdemontować osłony plastikowe na podszybiu. Silnik po prawej stronie pod blachą mocującą. Włączyć wycieraczki i sprawdzić czy się nie grzeje i czy nie czuć spaloną elektryką. Wskazany jest demontaż...
Witam!!! Miałem ten sam problem ,w moim przypadku pomogła wymiana filtra paliwa oraz zakupiłem srodek STP do czyszczenia ukladu.Bład znikna.Wrocila moc silnik to 2.0 hdi citroen c8 pozdrawiam
Moje kody błędów to :p1598 p1351 czy czyszczenie łopatek turbiny pomoże ??
A zbiornik był czyszczony?
wtryski wszystkie były czyszczone i szlifowane
Zarzniesz ten znakomity silnik przy takiej eksploatacji. Rzeczywiscie, zawor moze byc zapaskudzony w tym przypadku. "Adaptacja" robi sie przy wlaczaniu zaplonu. Jesli pojawia sie blad, to prawdopodobnie zawor sie nie domyka lub nie otwiera do konca lub elektronika w to wierzy (uszkodzenie czujnika polozenia np.). Dlatego powtarzam: w moim doswiadczeniu...
Najpierw kolego to zacznij od sprawdzenia elementu , a więc oscyloskop i kontrola przebiegu sygnału masy powietrza.
Wymiana wtryskow pomogła oraz czyszczenie nastawnika.
Peugeot 407 ma typowy problem z kierunkowskazami, jest to problem z masą w tylnych lampach, trzeba sprawdzić połączenia kostek w lampach tylnych, czasemwystarczy czyszczenie a czasem popalone kostki
(at)piotrek1313 a czy po tym czyszczeniu DPF dalej tak długo się wypalał, czy tak jak dawniej, około 3 km i wypalony? Dzisiaj wyjąłem map sensor i cały obklejony nagarem, obstawiam, że czeka mnie demontaż EGR i rury ssącej do głowicy, bo będzie tam dużo nagaru, i albo demontaż głowicy i czyszczenie nagaru, albo będę się starał wydłubać go jak najwięcej.
Nie da rady, po wymianie poduszek czeka czyszczenie BSI i telekodowanie.
Na biegu jałowym wyniki poprawne. To niby klepanie zaworów może być spowodowane brakiem pilota /przedwtrysku/ ,dolej czegoś do czyszczenie wtrysków.
Możliwe że padło BSM a właściwie to przekaźnik w nim .NIe wiem jaki rodzaj tam siedzi ale teoretycznie bezp 11, sprawdź czy jesy tam prąd jak nie działa. Dodatkowe pomiary na głównych liniach są potrzebne najlepiej żarówką. Psikanie i czyszczenie nie pomoże.
Czy przypadkiem nie jest tak, że w tych samochodach zawsze wyrzuca taki błąd po przejechaniu 180tyś km? Miałem już parę aut z takim problemem i każdy miał ledwo przekroczone 180tyś. Ja to robię tak, że wypalam, potem sprawdzam jaka jest różnica ciśnień, jak poniżej 7mbar na wolnych obrotach to klikam w komputerze, że filtr został wymieniony. Jeśli masz...
Wtryskiwacze zanurzyłem w topie na czas naprawy, a czyściłam tylko korpusy.
Możesz jeździć, odłącz też EGR, czujnik temperatury i wepchnij szmatę z tyłu w rurę wydechową
Auto przestało kopcić, zaryzykowałem kupując unik + z serwisu. Kultura pracy się zmieniła, nie drga silnikiem i jest lepiej jeżeli chodzi o kopcenie. Tylko teraz jest problem z pierwszym odpalaniem po nocy, dłużej kręci i przy rozruchu z takim oporem. Dzieje się tak od momentu jak czyściłem bak...
Podaj parametry te co wcześniej dla prędkości obrotowej silnika ok 3000 obr/min aby można było dalej coś myśleć. Egr na pewno do sprawdzenia i czyszczenia.
Grupa PSA do swoich dieselków (a więc również 2,0 HDI) zaleca raz w roku środek UNIK+. https://obrazki.elektroda.pl/5096357900_... Testowałem na swoim aucie z tym samym silnikiem- generalnie silnik po czyszczeniu pracuje jakoś ciszej, bardziej miękko. Czy da radę z lejącym wtryskiem nie wiem, spróbować można. V.
Mam jeszcze pytanie jak odpaliłem za pierwszym razem to było ok przejechałem kawałem i było ok normalnie się uruchomił i nie dymił. Po 2 godzinach odpaliłem i pojawił się błąd i szarpać zaczęło silnikiem i był problem z odpaleniem, nie wiem co mogło się stać przecież nie rozkalibrował się na postoju, a zawór jest stary tylko po czyszczeniu.
Do tego uszczelkę pokrywy i uszczelki gumowe górne wtrysków na te "kominy". NIe wiem czy jest dobrym pomysłem ruszać kolektor ? W tych silnikach EGR robi straszny syf w dolocie także czyszczenia bedzie sporo. 😁 No ale jak ma być idealnie i sucho i czysto to trudno.
Tylko jak kupić to jakiś markowy. Bo "Moje Auto" moze ksmetyki ma dobre, ale bym nie ryzykował. Peugeot - Citroen (grupa PSA) ma swój preparat do czyszczenia silników HDI. Preparat to Unik i Unik+. Z czego Unik+ są stosowane do silników z większymi przebiegami pow. 200 tys.
Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
Dzięki waszej pomocy odnalazłem "usterkę" woda w filtrze paliwa, wymiana i gruntowne czyszczenie pomogło. dzięki wszystkim i pozdrawiam.
Sadza powoduje zatarcie łożysk silniczka. Czyszczenie nie pomogło w kilku przypadkach.
Witam, u mnie pomogło czyszczenie EGR. I zmiana stylu jazdy. Od 2013 roku problem się nie powtórzył.
zbiornik byl czyszczony i wymieniona pompa w zbiorniku
Driver MSG-- a może sprawdzić ciśnienie w kołach? Dzisiaj wymieniłem czujnik na listwie. Podpiąłem puszkę z detergentem do wtrysków bezpośrednio do pompy i auto zapaliło,całkiem ładnie i równo. Na wszelki wypadek będzie nowy filtr i czyszczenie zbiornika. Pozdrawiam wszystkich.
Odgrzeje kotlet miałem ten sam drażniący problem, przy każdym użyciu wycieraczek o małej ilości płynu, czyszczenie elektrod czujnika nic nie dało. Po prostu go wypiołem
Wtryskiwacze były sprawdzane u elektromechanika, nawet pompkę ze zbiornika zdemontowali i czyścili. Rudniki koło Wielunia.
W takim przypadku jedyne co mi przychodzi to "czyszczenie" BSI stosownym wsadem tak aby zechciało przyjąć VIN i dalej wiadomo. Ale może są jakieś inne sposoby, w każdym razie mi do głowy nie przychodzą. Jak BSI ma niepoprawny VIN to nie będzie chciało przyjąć PINu a więc nie będzie się dało kluczy dopisać..
X, Y lub Z na wtrysku. Wszystkie musza byc takie same. Oczywiscie, nie gwarancji, ze wtryski czyszczone zachowaly swoja klase.
Dziwne, że jeszcze to auto jedzie- jesteś na dobrej drodze do zniszczenia układu wtryskowego... Moim zdaniem już nie odpalaj auta i do mechanika, czyszczenie zbiornika oraz układu paliwowego i ocena strat.
110 km hdi 1.6
Kolego cichy koksik dzięki za filmik. Widać, że inż z PSA nie próżnowali i wprowadzili dosyć ciekawą modyfikacje pomiędzy generacjami 1.6 HDI. Zainteresowałem się Twoim tematem, ponieważ w moim C4 GP I mam problemy ze zbyt dużym wydatkiem powietrza. Podejrzewam układ dolotowy ale nie znalazłem jeszcze rozwiązania Z zabiegów, które wykonałem samodzielnie...
Jeśli jest motor 2.0 HDI, to zapewne jakiś smok w zbiorniku się znajduje. I do tego jakieś sitko filtrujące. Czy to się czyści? Jak z dostępem? Pod siedzeniem czy demontaż zbiornika?
Słabe czli co? Końcówki leją czy nie trzymają ciśnienia. Najczęściej przyczyną kopcenia na czarno jest za dużo paliwa a zbyt mało powietrza. Czy po wymianie turbiny chłodnica powietrza była czyszczona oraz wszystkie przewody?
Filtr nie był czyszczony, natomiast w mojej wersji nie jest DPF
oki dzięki myślisz że czyszczenie filtra fap pomoże.a tą procedurę można uruchomić serwisówką tylko?
Jeden błąd to zawór EGR, drugi C12 00 (?). Samochód wyposażony jest w katalizator, jeszcze nie montowali filtrów FAP- a. W serwisie Suzuki naciskają na wymianę zaworu, ponoć czyszczenie nic nie daje.
używki nie musisz czyścić tylko co nie co prze lutować i będzie śmigać
odkrec filtr paliwa i w puszkę poświeć latarką. Jak widzisz opiłki to cały układ paliwa do wymiany tzn pompa wysokiego ciśnienia wtryski przewody , zbiornik do czyszczenia
Witam. W moim citroenie od czasu do czasu podczas jazdy szarpie tzn jadę szarpnięcia około 3 razy i jedzie normalnie dalej. Pojawia mi się to nie często np czasami co 2 tygodnie a czasami co 2 dzień. Czy to może być zanieczyszczonych EGR ?
Gruszka zwykła czy z potencjometrem?. Niestety w tych silnikach po wymianie turbo rurki najlepiej też wymienić na taką bez siateczki. W tym silniku jest gruszka sterowana przez elektrozawór. Siateczka wyciągnięta już dawno przy okazji czyszczenia FAP.
Świecąca się kontrolka (silnik) np. w Peugeocie 1,6 hdi powoduje nieco inną pracę silnika. Usterka w moim przypadku dot. zaworu EGR: zakłócenie w spalaniu, mało powietrza lub dużo paliwa. Jeśli czyszczenie EGR-u sterowanego elektrycznie nie pomoże, to czeka mnie wymiana, oczywiście jak to w 308-ce dostęp fatalny. Dodaję, że kontrolka sama gasła i zapalała...
Witam po sprawdzeniu wtryskiwaczy okazało się że wtryskiwacze do wymiany lub regeneracji padnięte wszystkie okazuje się że w filtrze paliwa znajdują się opiłki pompa opilkuje i raczej pompa też do wymiany na jakiej zasadzie opiera się czyszczenie układu paliwowego jakie czynności podjadać ?
Ty stoisz przy aucie. Podejmij decyzję. Jak nie generuje błędów to czyszczenie da radę. Jak zaczyna robić błędy o pozycji to do wymiany.
Miałem taki sam problem.Kupełem auto które trochę stało i okazało się że w pompie wysokiego ciśnienia była rdza,która zabrudziła czujnik wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej.Tylko że mi lampka cały czas świeciła,po przeczyszceniu wszystko ok.wcześniej czyściłem zbiornik,wyminiłem wkład filtra.Naprawiłem sam.
307 1.6 HDI bez FAP Blad U 0122 -kalkulator ster.silnikiem. Peugeot 307 1.6 HDI bez FAP po wyczyszczeniu zaworu EGR pojawił się błąd ,kod u0122 ,kalkulator sterowania silnikiem, błąd stały odległy .Multipleksowanie brak komunikacji z ESP.PO podłączeniu kompa z PP proxsji 2000 wykasowaniu błędu +test EGR prawidłowe funkcjonowanie jazda próbna samochód...
Podciśnienie przy zaworze gruszki sprawdzone?
Parę razy średnia wyszła 4,3 a teraz 5,6 i to przy spokojnej jeździe .Czy tak spalanie może się zmienić przy takiej samej jeździe miasto trasa . Czy ERG do czyszczenia.
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi Uszkodzony był regulator ciśnienia na pompie. Nie obeszło się bez wymiany regulatora(1 tys. zł), nie pomogła wymiana oringów ani czyszczenie siteczka. Najdokładniejszy opis podał kazpal dzięki przydał sie. Dzięki. Temat zamknięty.
Może trzeba zrobić czyszczenie FAP, skoro były problemy z turbiną. Sprawdź na komputerze parametry wypalania FAP, korekcję wtrysków, poziomy otwarcia EGR.
Na razie jest za zimno na czyszczenie baku, ale sprawdze regulator pod względem tego sitka na końcu, bo mam jeszcze stary gdzieś.
Mam Peugeota Partnera 2017 1.6 HDI i od ponad miesiąca bujam się w serwisie z błędem układu oczyszczania spalin. Miałem czyszczony DPF, wymieniony SCR, wymieniony przewód doprowadzający AdBlue (pompka działa, bo płynu ubywa), zrobiony na nowo prekatalizator i nadal to samo. 30 km od wyjechania z serwisu i kontrolka. Ma ktoś jakiś pomysł, bo mam wrażenie,...
Zobacz w parametrach czy widzi różnice ciśnień Fapa.
Problemem okazała się pompa WC. Na zimnym silniku pompa pracowała normalnie, wszelkie parametry były w normie. Ciśnienie spadało w sytuacji gdy silnik łapał temperaturę. Trochę zajęło zlokalizowanie błędu, na szczęście teraz jest już OK. PS. 1 "serwis" zdiagnozował że to na pewno opiłki w układzie, stwierdził że konieczna będzie regeneracja pompy, wtrysków...
Rano podpiąłem DiagBoxa i przęgręciłem kluczyk . Pokazało 5bar na zadanym i 5bar na uzyskanym ciśnieniu. Odpaliłem silnik i wyskoczyła awaria silnika. Zadane ciśnienie 30bar a uzyskane 5bar. Przegazowałem silnik na 3000obr. i zadane ciśnienie 60bar a uzyskane 5bar. Czyli pompa ze zbiornika daje 5bar, a ta wysokiego ciśnienia nic nie podbija. Oczywiście...
BSI albo BSM tam masz problem, teraz nie pamiętam który odpowiada i ma przekaźnik do zapłonu, musiał bym sprawdzić na schemacie. częsty problem w ttych autach. aha rozumiem powiedzmy ze wypnę obydwa BSI i BSM co z nimi zrobić? przeczyścić je specjalnym środkiem do czyszczenia elektryki i przedmuchać je powietrzem czy to grubsza sprawa i czyszczenie...
witam te wypalanie to pomaga jak umarlemu kadzidlo mi tylko auto sie zagotowalo a filtr nadal zapchany wziolem z serwisu auto do domu bo chcieli wymieniac fap (2400pln) diagnoza byla taka ze jest za mocno zapchany sam wziolem sie za czyszczenie i juz zrobilem 30 tys km i chodzi ....
prawdopodobnie zawór egr się przycina. Diagnostyka powinna wyjaśnić wszystko. W 90% przypadków czyszczenie egr i dolotu załatwia sprawę na jakiś czas.
Po czyszczeniu trzeba dokonać adaptacji EGR - problem zniknął w 407 sw a objawy były identyczne. Dodatkowo wszystkie kostki zostały sprawdzone i popsikane preparatem do połączeń elektrycznych. Może to był problem złego styku. Jak wymontować i wyczyścić EGR? Mam problem z egr w 308 sw z tym samym silnikiem 1.6 hdi 90 km straszna ciasnota i brak dostępu...
na to abyś nie ułamał świecy lub nie podziurawił włukniny na dnie palnika przy czyszczeniu go z nagaru
Zrób logi dynamiczne i monituj ciśnienie podczas jazdy. Jak pisałem wcześniej przeładowuje .Sprawdż czy nie zacina sie sztanga od siłownika turbiny jeśli nie chodzi płynnie to turbina do czyszczenia
Wszystko ok,ustaliłem że jest problem z przepustnicą Dodano po 2 Po czyszczeniu przepustnicy dalej problem występuje
Wiec turbina do roboty i silnik do sprawdzenia, układ do czyszczenia itp.
Pierwsze elementy do sprawdzenia to EGR. Miałem podobną sytuację w 2.0 hdi. Po lekkim dodawaniu gazu auto jechało normalnie, przy wciśnięciu pedało gazu do końca wyrzucało błąd. Czyszczenie egr pomogło. Możesz odpuścić wszelkie elementy takie jak pompa paliwa i cały układ podający paliwo (np filtry) bo raczej nie jest to tego kwestia. Najszybciej zacina...
Wtryski były czyszczony i był spokój jakieś 2 tygodnie, potem padła mi turbina i po regeneracji też był jakiś czas spokój, czyszczenie EGR też nic nie pomogło. Dodano po 44 Sprawdzę i dam znać.
Wg schematu masa jest na pinie 1. Piny 2 i 3 przy wyjętej złączce powinny mieć jakieś napięcie dodatnie (wejścia BSI "podwieszone"). Łączniki zwierają te wejścia do masy wymuszając niski stan logiczny wejść BSI. Inna rzecz- cały czas mówię o schemacie od P407, P307 może mieć inną organizację złącz, nie mam właściwego schematu. Może lepiej zagadać na...
https://obrazki.elektroda.pl/9984130800_... Auto pali na dotyk, jeździ ale po wystąpieniu tego błędu telepie autem przy dodawaniu gazu. Remonty kosztowały mnie już do tej pory 5tys nie mam już siły. Ma ktoś pomysł czego szukać? Czujnik ciśnienia paliwa był już wymieniany. DPF też, wtryski oddawane do sprawdzenia i czyszczenia.
A sterownik rozkręcałeś ? "labirynt" czyściłeś ? Było sprawdzane ciśnienie elektrozaworów ? Może główny elektrozawór był zawieszony ? Półosie pasowały czy inne wkładałeś?
Żadne czyszczenie czy psikanie nie pomoże. Na początek to skasuj błędy i zobacz które wrócą. Co do samej diagnozy ten sprzęt nie jest wiarygodny. Ja bym stawiał na problem z zasilaniem albo przekaźnikiem (P0685), który może być w bsm. Drugi błąd który może mieszać to regulator ciśnienia paliwa. Trzeba zajrzeć na schemat i zobaczyć czy te błędy nie są...
do pompy wysokiego ciśnienia wkrecony jest zaworek (taki krągły z wtyczką) w srodku jest pręcik na końcu którego jest drobniutka siateczka należy ją wyczyścic (przedmuchać powietrzem) jeżeli to nie pomoże to niestety wymiana jednak jezeli faktycznie są opilki w paliwie to jeszcze pompka w zbiorniku sie kończy albo pompa wys ciśnienia i czyszczenie pomoże...
Dopiero za 6 razem poszło. Dziękuję za czas. Zamykam A możesz powiedzieć jaką procedurę zrobiłeś i w co wejść? Ja mam ten błąd i tez kasuje, pokazuje że ok i błąd wraca - mam diagbox 7.82 lub 7.83 nie pamiętam dokładnie. Kilka razy klikałem czyszczenie błędów i nic, niby kasuje ale błąd wraca.
Urządzenie diagnostyczne bosch. Po zgasnieciu odpala jak gdyby nic .a wczcoraz słyszałem o takim czymś jak licznik kasowania błędów czy coś ze niby 50/50 i trzeba czyścić sterownik bo rozlacza zapłon czy to prawda wie może ktoś coś. ..
w jaki sposób sprawdzić wtryski ? Do czujnika się dostać nie mogłem, czy jego czyszczenie wogóle może pomóc ? Smok w baku raczej odpada, bo w tej chwili zbiornik zalany pod koreczek a problem nadal występuje.
W sumie auto miało wymieniany wszystkie płyny 4 tyś km wcześniej - oleje, filtry itd itp ... Ostatnio miałem czyszczony układ paliwowy łącznie z wtryskami, ale to nadal nic nie pomogło....
Żaden tester nie pomoże. Masz zapisanego crasha. Sterownik do czyszczenia. Na innych, które kupiłes masz te same błędy?
Można z tym jeździć? Nie ponieważ koniec końców wejdzie w tryb serwisowy, przerabiałem to sam jakiś czas temu. Zacząć od czyszczenia/wymiany filtra FAP. Zresztą po wpisaniu błędu w wyszukiwarkę znajdziesz setki tematów dotyczących jego potencjalnego rozwiązania.
Niestety to już było robione każdy wtrysk dostał nowe "zabawki" a wszystkie gniazda były czyszczone frezem, wszystko umyte wyczyszczone i po 2 dniach wygląda jak wygląda za...lane wszystko jak na załączonych powyżej zdjęciach
Nie było jednak styku we wtyczce, czyszczenie, psikanie, podginanie nie pomogło, dopiero wymiana wtyczki. Jak już wszystkie połączenia były sprawne, to dalej błąd EGR, test na stukanie z programu przechodził, ale nie było sygnału EGR. Okazało się, że zawiesił się silnik w środku. Ręczne rozruszanie na razie pomogło, ale dopiero podczas pracy na włączonym...
peugeot 807,2.2 hdi,2003, w ktorym miejsu jest zawor egr?silnik nie wkreca sie,turbina wlacza sie pow.2000 obrotow.czye gr moze byc przyczyna tego.7 lat mam 807 i nigdy egr nie byl czyszczony lub wymieniany,turbina po regeneracji.
Trzeba tez wykonac "procedure czyszczenia FAPa".Omijac nie radze ,gdyz juz był przypadek po ktorym auto staneło w płomieniach.
Kiedy pierwszy raz czyściłem regulator łapałem te opiłki na magnes, więc jest opcja że poskutkuje. Jutro instaluje go do obudowy filtra.
Witam. Auto jak w temacie a chodzi tak jak na filmiku. YouTube - 1.6 hdi 307sw 9hz 2006 traktorzy- proszę wpisać bo niestety nie mogę wkleić linku... Następnego dnia chodzi normalnie... Mechanik-sąsiad mówi że to może wtrysk się zawiesił a na początek coś do paliwa dobrego do czyszczenia. Jakieś rady, porady? Pozdrawiam
Sądząc po dawce paliwa, błędzie, i korekcji na wtryskach, tak jak decybel pisze, oraz zmierzyć kompresje, jeśli będzie okej, czeka cie nie długo regeneracja pompy i czterech wtrysków, oraz czyszczenie układu paliwowego(jeśli stwierdzisz np w zbiorniku drobne opiłki). Ile auto ma najechane? 190-240 tys?
Rocznik 2004 Dodano po 59 sekundach: 2.0 HDi 2004 a 1.6 HDi 2008 Dodano po 1 Tylko w tym sterowniku od dwu litrowki nie ma opcji ograniczenia prędkości. Chciałem zmienić sterownik na inny np sid 802 lub Sid 804 one pasują jeśli chodzi o wtyczki kupiłem 804 dałem do wyczyszczenia ale nie można go dopisać . Ponoć jest wyczyszczony ale przy próbie dopisania...
Z tego co wiem na listwie mam tylko czujnik i on jest sprawny. Pompki wstępnej w baku brak - ta pod maską ciągnie podciśnieniowo. Zbiornik paliwa, hmmm. Smok jest już ok, dziś czyściłem. W serwisie będzie standard: "winna pompa, wymieniamy. oj, to jednak nie pompa..."
czy to możliwe? niestety tak tym bardziej że w jego okolicach grzebali i czyścili :-( Mechanik który czyścił kolektor wydechowy i zrobił to bez rozkręcania z turbo to chyba powinien dostać Nobla ... A może myślał że paprochy turbina przemieli i wyrzuci !!!
Dzień Dobry. Naprawa przebiegała następująco: 1. sprawdzenie i poprawa masy w przedziale silnikowym, - OK 2. Sprawdzenie stanu bezpieczników i przekaźników w komorze silnika. Czyszczenie i konserwacja (demontaż i ponowny montaż) - OK 3. Sprawdzenie stanu bezpieczników w kabinie pod kierownicą. - OK, 4. Demontaż licznika (całkowity), poprawienie niektórych...
beretta czyszczenie krups czyszczenie czyszczenie ferroli
pamięć podręczna lutownica transformatorowy mosfet kolumny clatroniczków
zmywarka ariston hotpoint triak zmywarka ariston hotpoint
Miele zmywarka/pralka – komunikat watetprof (Waterproof), alarm WPS, usuwanie wycieku InFocus LitePro 580 – reset do ustawień fabrycznych bez pilota, MENU + SELECT, RS-232