Mam problem z potencjometrem w tym wzmacniaczu. Po włączeniu zasilania słychać szum w głośnikach, który ustaje po przekręceniu potencjometru powyżej połowy. Widocznie zabrudzona/starta jest jego ścieżka choć to dziwne, że jest jednakowo w obu kanałach. Już próbowałem go czyścić Valvoline contact cleanerem ale nic nie dało. Wymontuję go i spróbuję wyczyścić...
Na początku pędzelek i nitro, potem spray "VALVOLINE TURBO EGR"
Do czyszczenia od lat używam Valvoline Contact Cleaner, zarówno do potencjometrów jak i przełączników. Potencjometry składam na sucho, przełączniki na Electrolube SGB35, choć tak naprawdę wystarczy wazelina techniczna wysokiej czystości.
Wyczyściłem nim już kilkadziesiąt elementów i muszę przyznać, że jest zdecydowanie silniejszy niż Kontakt 60, jednak tak samo skuteczny jak R-11 firmy DUE-Ci w podobnej cenie dostajemy 200ml R-11 lub 400 ml Valvoline, Valvoline ma okropny zapach to jego jedyny minus.
Ja używam Carburettor Cleaner firmy Valvoline. Nie mogę narzekać. Jednak nie wykluczam, że jest coś lepszego.
Ja używam "Valvoline Cleantronic", nie wiem jak w porównaniu z innymi bo tylko tego używałem ale spisuje się całkiem nieźle, nawet z fordami sobie radzi :D.
Czy można to popsikać KONTAKT PR a później posmarować nie wiem wazeliną może? Po niżej poglądowe zdjęcie Czy np. pokrętła głośności, tonów i balansu też można popsikać? Popsikać kolega może, ale efekt poprawy będzie na krótki czas, a dwa w dłuższej perspektywie te środki wyrządzają wiele szkód. Wszystkie przełączniki, potencjometry powinny zostać rozmontowane...
Szczeże mówiąc kiedyś cue mi trochę nie łączyło z tego co sobie przypominam i psiknąłem w przełącznik preparat Valvoline CleanTronic ( do czyszczenia elektroniki w samochodzie, on jest z jakimś smarem ) i pomogło w 100% teraz już nic nie trzeszczy( jakieś pół roku temu). W fadery niczym nigdy nie psikałem najwyżej sprężonym powietrzem. Co do wskaźnika...
Witam, Panowie mam mały problem w golfie 1.9 tdi ahf a mianowicie czasem jak by niedomykały mi się zawory, silnik głośno pracuje, twardo klekocze i mocno nim rzuca. Zdarzyło mi się to jak dotąd trzy razy, przy przyspieszaniu i utrzymuje się kilkanaście minut aż kilkakrotnie naciskając pedał gazu, manipulując nim, przechodzi. . Czytałem o podobnym problemie...
Każdy z tłoków sprawdzałem podczas czyszczenia z nagaru i nie miał luzu. Dodam pewną informację, na pierwszym komplecie popychaczy ten dźwięk ustąpił podczas płukanki dolanej do oleju. Zlałem olej z płukanką zalałem valvoline i grzechotanie wróciło.
A ja po raz kolejny na różnych forach polecam do czyszczenia i konserwacji wszelakich styków preparat "CLEAN TRONIC" firmy "VALVOLINE". W pracy używaliśmy różnych preparatów z serii "KONTAKT", pomagały na krótko, dopiero ten okazał się rewelacyjny. Jako przykład właśnie słucham w pracy starego, lampowego radyjka SABA, w którym po zakupie tak trzeszczały...
Jeśli już to lepiej dać Cortanin, który spenetruje głęboko, przereaguje z rdzą ale nie wytworzy powłoki . Ten Cortanin tak samo jak i Fertan to żadne cud środki niestety, tylko na niedługi czas. Kilkukrotnie mam to sprawdzone i bardzo rożne z nimi jest - w sumie nie wiem czemu kiepsko czasem sobie radzą a są miejsca gdzie niby parę lat OK, to się najlepiej...
Robiłeś logi po wymianie filtra? Zrób dynamiczny 003 i 008. Jak dalej będzie taki sam to sprawdź połączenie filtr-turbina czy nie ma nieszczelności, jeśli nie to przepływomierz do wymiany lub ewentualnego czyszczenia. Bo jak na razie z 130koni używasz może 100 :) Witam Zrobiłem dzisiaj kolejne logi. Przeczyściłem przepływomierz Valvoline Carburettor...
Przede wszystkim, tzw. baranek to bardzo dobry środek ale na powierzchnie uprzednio bardzo dokładnie oczyszczone i zagruntowane. Nie zaleca się nakładać go na gołą (np. po czyszczeniu blachę). To jest zewnętrzna bariera a nie środek antykorozyjny jako taki. Valvoline uważam za przyzwoitą, ale trzeba też zrozumieć, że konserwację należy powtarzać co...
Witam ponownie Przepustnicę wyczyściłem środkiem Valvoline.Nowa oryginalna uszczeleczka. Obroty mam teraz nieco wyższe niż przed czyszczeniem,czyli tak ponad 800. Podczas jazdy spadaja mi do ok. 1 000,maks. do 900.Więc chyba to rozwiązało problem.Mam nadzieję,iż dobrze będzie również jutro na zimnym silniku. Dziękuję wszystkim za porady. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
Witam. Sprawa dotyczy Fiata Punto, rocznik 95. Będzie poddany remontowi podwozia, tzn. wycięte panele pod nogami siedzących i wstawione nowe wymiana progów i porządne zabezpieczenie wszystkiego przed korozją. Mam zaufanego blacharza, lecz ma on napięty terminarz i będę u niego tylko wykonywał prace blacharskie, a konserwacją zajmę się ja, oczywiście...
Teraz w ogóle zobaczyłem, że mam filtr stożkowy gąbkowy taki czarny aż, zaraz wstawie zdjęcia jak to czyścić bo słyszałem, że tego się nie wymienia. Dodano po 2 No właśnie silnik jest w dobrym stanie, nawet w ty mstarym co jest teraz nie ubywa nic, ale widać, że jest stary bo aż ciemny jak smoła. jak silnik szczelny to wlej taki olej [url=http://www.kolegaberlin.pl/product-...
Generalnie chciałbym wypłukać z niego ten cały "syf" spowodowany skandalicznym zaniedbaniem. Pewnie zaczął klekotać i ktoś to auto spisał na straty. Natomiast pierwszorzędną sprawą jest wyciszenie jego pracy. Powyżej 3 tys obr praca silnika jest nie do przyjęcia. Plan mam taki. Wypłukać silnik płukanką i zalać półsyntetykiem. Oraz wyregulować zawory....
Witam wszystkich. Posiadam Renault Scenic 97 rok 1,6 8 V + LPG. Szukałem mojego problemu na wielu forach od kilku miesięcy i nie trafiłem z rozwiązaniem dla mojej Reni. Problem jest taki jak u kolegi. Po nocy auto trzeba długo kręcić , żeby zapaliło , jak zapali to przez kilka sekund nierówno pracuje silnik, jakby nie na wszystkie gary, jakby mu czegoś...
jak nie ma za toba niebieskiej chmury i luzów wirnika wzdłużnych i bocznych ze aż się odbija od ścianki obudowy to nie ma sensu regenerować turbiny. Nie wiem w jakim stanie jest twoja bo jej nie widzie :) teraz tak. ja czesto zrzucam od strony ciepłej czyli odkrecam komin od turbiny kupuje preparat do turbin, egr z valvoline i leje po turbinie po tam...
Witam. nie wiem czy wybrałem dobry dział, jak by co to przenieście. Mój problem polega na tym że cc900 94r na gaźniku z LPG gaśnie po delikatnym dodaniu gazu i na benzynie i na LPG tak samo, natomiast po dodaniu gazu więcej niż 1/4 skoku przepustnicy chodzi normalnie, normalnie przyśpiesza i normalnie się jedzie w trasie. Ale jadąc przez miasto nie...
Witam Mam problem z samochodem dokładnie z jego uruchomieniem, Samochód jeździł normalnie, przyjechałem jak zwykle na parking zostawiłem auto na 30min ruszyłem i po 100m samochód zgasł, Spróbowałem go ponownie odpalić, odpalił bez problemu i przy próbie ruszenia znów zgasł. Ponowna próba odpalenia kręciłem rozrusznikiem z 30s mimo kręcenia nie odpalił...
Witajcie. Od jakiegoś czasu mam dziwny problem z jedną z moich Astr. Obie mają dokładnie ten sam silnik X16XEL i jedna jedzie jak szatan a druga jak musi to się rozpędzi. Główne objawy: - Uszkodzona po wciśnięciu pedału gazu do dechy okrutnie "buczy" i powoli wkręca się na obroty, sprawna reaguje natychmiast. - Uszkodzona ostatnio po "odstaniu" strasznie...
Witam. Posiadam od około roku Audi A3 8l 1.6 z 2002 roku. Od kilku tygodni zauważyłem że żre mi olej jak głupia . 2 tygodnie temu dolałem pół litra i ostatnio musiałem dolać prawie podobną ilość. Najlepsze że nie wiem czym był zalany wcześniej , nikt nie wiedział , karteczek też nie bylo. Dla bezpieczeństwa zalałem castrolem 10w40. Sprawdzane było cisnienie...
Witam sprowadze mnie dziwny problem. Mianowicie w silniku 2.0 143 konie przy przyspieszaniu auto w momencie zmiany biegu na wysokich obrotach wyrzuca mu z wydechu czarny dym. Wymienilem filtr powietrza i sprawdzilem szczelnosc dolotu dymem i jest ok, swiece NGK maja 15tys.km tak jak kable NGK i cewka. Filtr paliwa nowy od 15tys.km. Nie swieci sie kontrolka...
oleje valvoline syntetyk valvoline olać valvoline
chrysler instrukcje iveco daily problemy klimatyzacja sumator schemat
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Schemat elektryczny lusterka lewego Renault Trafic 2015 – pinout, kolory przewodów, bezpieczniki Nivona CafeRomatica 752, 572 – gdzie kupić i jak rozebrać górny tłok zaparzacza