Głowice miałem wymienione niedawno, więc wtryski były czyszczone.
Spróbuj tego środka [url=http://www.liqui-moly.pl/component/... Używając ten dodatek do paliwa musisz dobrze "przegonić "samochód -różnica w kulturze pracy silnika jest odczuwalna .
Panowie o czym Wy piszecie, przecież to standardowa usterka w mazdach. Lepiej sprawdź ciśnienie oleju i czy nie masz zapchanej magistrali olejowej. Tą pompę doszczelnia olej. Brak ciśnienia oleju powoduje takie anomalia. Podkładki pod wtryskami wymianiałeś kiedyś? Czyściłeś smok olejowy?
W takim przypadku wymieniałem pompę w zbiorniku, pompę pod podwoziem, regeneracja pompy CR i wtryskiwaczy, czyszczenie raila, no i demontaz i mycie zbiornika paliwa https://obrazki.elektroda.pl/8270448700_... https://obrazki.elektroda.pl/5547525100_... https://obrazki.elektroda.pl/1996692000_...
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
Ja tylko sprostowalem wypowiedź że wystrczy wyczyścić wtryski czy ich uszczelnienia. A tak nie jest w Tdi PD. Tu jak jest problem czyszczenie i skrecenie na starych uszczelnianiach to tylko zmarnowny czas.
Podkładki nie czyści się tylko wymienia
Wymieniasz całe końcówki. Rozkręcasz wtrysk, czyścisz pędzlem miękkim jak wata i ropą, (lub płynem do wtrysków) nowa końcówka i skręcasz. Warunki operacji muszą być sterylne. Najdrobniejsze zabrudzenie i wtrysk na złom. Jak nie masz doświadczenia, to nie zabieraj się za to. Błędy przy wtryskach biją po kieszeni.
Co w takim przypadku należy zrobić aby podobna sytuacja się nie powtórzyła ? Czyszczenie zbiornika, przewodów, wymiana wtrysków, listwy i pompy wystarczy ?
Okazało się, że mam wylot do intercoolera z turbiny zapchany. Czyszczenie i po sprawie.
Filtr paliwa się wymienia. Teoretycznie co 50 tyś km na tym filtrze mam przejechane może 5 tys, km. Zrobię jeszcze czyszczenie wtrysków, wtedy wymienię filtr na nowy. Przepuściłem ten specyfik do czyszczenia wtrysków i później zamontowałem nowy filtr paliwa, teraz jeździ ładnie, nie wiem czy na zimnym nie poszarpuje ale jak nagrzany silnik to zbiera...
Witam. Mam Nadzieje ze moj post pomoze komus:) Mialem problem z w/w silnikiem, wywalo blad jakis obwodu elektrycznego wtryskiwacza 4 cylinder. Objawy byly takie ze auto gaslo. Po docisnieciu wtyczki na 4 cylindrze kawalek ujechalem I znowu. Najgorzej bylo jak gasl na skrZyzowaniu albo przy wyprzedAniu.Podejrzenie pierwsze to padl wtryskiwacz. W zwiazku...
Wtryski sprawdzał mechanik to jego diagnoza, ja osłuchałem je stetoskopem i jeden jest tak jakby ,,cichszy" od pozostałych, ale czy może mieć wpływ na kąt wtrysku i dawkę , nigdy nie czyściłem nastawnika ale chyba muszę to zrobić .
Turbo do regeneracji czyszczenia. Problem z regulacją kąta wtrysku na pompie przez sterownik silnika.
twoim zdaniem co by było najlepszym rozwiązaniem ? zdemontować wszystkie , oddać do czyszczenia i ponownie wyregulować wszystkie tak jak powinny być czy teraz zając się tylko wtryskiem nr 3 ?
sprawdzal ktos turbine?
Czyli nie próbować żadnym środkiem do czyszczenia wtrysków tylko od razu na stół?
(at)szymitsu21: A no wiem, ale tak czy owak turbina na stol i doglebne czyszczenie :) W sieci jest masa poradnikow ;) 1 i 2 cylindry poza norma, wtryski w slabej kondycji.
Słowo klucz (stwierdzenie) Każdy silnik jest inny . . W sumie to mi chodził dobrze, a nawet bardzo dobrze na tym co miałem 7.2 albo przynajmniej nie potrafię organoleptycznie stwierdzić różnicy. W spalaniu też nie było źle, ale liczyłem że będzie lepiej :) teraz Wam tego nie pokaże, bo nie ze swojego kompa odpisuje. Zresztą w Aucie z takim przebiegiem...
witaj. Niestety aż tak sie na tym nie znam żeby Ci pomóc ale może koledzy. Mi nawet dość jasno przedstawiono temat. Ja jeszcze tego nie naprawiłem , sporo innych , ważniejszych spraw mi sie ostatnio spiętrzyło a poza tym nie mogę znaleźć fachowca co mi to zrobi w Krakowie. Jedynie co sensownego znalazłem to Bielsko B-ła , Śląsk lub Wrocław ale jeszcze...
Dziś sprawdzałem błędy i mam jeden DTC p3008 - czujnik położenia walka rozrządu. Sygnał poza zasięgiem tolerancji . Czy może mieć to wpływ na nierówna pracę silnika i gwizd turbiny ? Czujnik przed czyszczeniem silnika był sprawny.
Witam ostatnio w moim samochodzie tj. Golf IV 1.9 TDI AJM 115 KM. zaczęła zapalać się kontrolka asr podczas jazdy. Po podłączeniu pod komputer w silniku wyskoczyły błędy: 17672Wtryskiwacz 2 - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17678Wtryskiwacz 4 - przekroczona granica regulacji brak osprzętu /...
A sprawdzałeś korekcje wtrysku w bloku 13 ? Czy są zapisane jakieś błędy w sekcji silnik ? To Ci dużo powie na temat ich stanu a przede wszystkim który tak mocno leje i jest do wymiany.Możesz jeszcze spróbować zastosować środek do czyszczenia wtrysków ' Liqui Moly Diesel Spulung"
Miałem podobny problem i był ścięty klin na kole pasowym i przestawił się rozrząd i do tego musiałem wymienić wtrysk sterujący bo czyszczenie nie pomogło. ale po tych kuracjach wszystko się naprawiło.
układ CR jest bardzo czuły na zanieczyszczenia przy wymianie wtryskiwaczy mam nadzieje że był czyszczony cały układ wtrysku (pompa wys. ciś. szyna CR) eliminacja skutku i przyczyny
Bardzo mi się dowcip podobał, ale nie ukrywam, że będę ogromnie wdzięczny za poważną radę. Jest to mój pierwszy diesel (po dziesięcioleciach benzynowych wolnossących) i wszelkie nowe u niego objawy znam tylko z opisów. Sporo osób w necie chwali sobie te dolewki, ale , jak to w necie, mogą to być wpisy sprzedawców. Stąd moja prośba tutaj. Powtórzę, że...
Cały układ do czyszczenia,pompa do wymiany regeneracji,wtryski do sprawdzenia może da się uratować.
Do przejrzenia układ paliwowy. Pierwsze bak ,czyszczenie sitka pompy i kosza sprawdzenie dyszy venturiego zasysania paliwa w koszu oraz zaworku klapkowego w koszu. Szczególnie jak problem znika przy pełnym baku. Druga sprawa to ciśnienie paliwa na pompie tandem plus szczelność wężyków oraz filtr paliwa. Jak filtr paliwa jest czarny to niestety pierwsze...
turbina lub pompa wtryskowa lub pompo wtrysk albo wtryski złej jakości paliwo szkodzi pompie i wtryskom pozdrawiam
Witam, na początek proponuje sprawdzić czy gruszkę da się poruszyć ręcznie. Jeżeli będzie chodziła, to po kolei sprawdzaj przewody podciśnieniowe. Tak jak kolega wyżej napisał możesz podmienić zaworki. Miałem kiedyś przypadek, że śrubka, która ogranicza ruch sztangi poluzowała się i było spore przeładowanie. Co do czyszczenia turbiny, to wyczyściłem...
Profilaktycznie zrobiłem " czyszczenie wtrysków" preparatem LIQUI MOLY 2666. Po czyszczeniu takie parametry jak w załączniku. Wydaje mi się ,że najgorszy parametr ma wtrysk 3 i 4 w grupie 023. Co to oznacza?. Czy jest sens abym wymieniał te czujniki położenia wału , wałka?. Dziękuje z góry za odp. Jeśli na drugim zdjęciu wtryski są po czyszczeniu to...
Polonez15 - piszę tutaj nie dlatego że jestem zgredowaty tylko chciałbym dowiedzieć się wczesniej zanim pojadę do warsztatu (zwykła ciekawość) . A poza tym ciężko o dobrego majstra nawet autoryzowany serwis seata, w którym byłem w lutym powiedział -" może to być uszczelka pod głowicą, może to pompowtrysk może to może tamto puki co wlej pan do paliwa...
Filtr paliwa wymieniony 2 miesiące temu dołożony jeszcze jeden filtr bo się nie rozpisywałem ale jak go kupiłem to dwa lata nie był wymieniany filtr paliwa i wtrysk mi się zablokował więc cały układ paliwowy był czyszczony i wymieniony
Objawy jakby któraś świeca żarowa była padnięta. W jaki sposób były sprawdzane? Polecałbym także zrobić synchronizację kąta wtrysku. Nie zaszkodzi także dolać do ropy preparat do czyszczenia pompowtrysków.
Witajcie, mam ten sam problem z przechodzeniem w tryb serwisowy w moim touranie, dzieje się to przy przekroczeniu 3000 tys obrotów. W samochodzie posiadam wyłącznik ESP, i gdy je wyłączam to mogę wykręcać obroty rzędu 4,5 tys i komputer nie przełącza w tryb serwisowy. Vag'iem odczytałem z komputera błąd P0234 i P1696 . W ASO w Częstochowie stwierdzili...
Witam Mam identyczny problem Ibiza 1.9 TDI. Mechanik powiedział że to zasyfione wtryski i kazał wlać preparat do czyszczenia instalacji paliwa ale jeszcze nie ma efektu. Czy udało komuś się rozwiązać ten problem ? Dajcie znać.
Witam to do czyszczenia wtrysków to nic ci nie da,a po wyczyszeniu możę być tylko lepiej
wymieniłem katalizator na pusty zamiennik z wydechu był tylko olej wylany - nie czyściłem go benzynom Dodano po 3 za tydzień spróbuje odkręcić tłumik i sprawdzę czy się poprawi , na razie tak musi jeździć
U mnie w A3 2.0 TDI CFFB auto przy niższych temperaturach (np. 10st C lub mniej) przed rozgrzaniem silnika przyspieszało skokowo zmieniając prędkość i z odgłosami spalania stukowego, po rozgrzaniu skokowe przyspieszanie mijało ale odgłosy nie. Problem się pogłębiał aż zaczęło przerywać nawet na rozgrzanym. Czyszczenie wtrysków pomogło na 2 tygodnie,...
Czym to moze byc spowodowane? Wszystko jak koledzy wyżej napisali z nakładem na przechowanie gdzieś w szmacie na regale przez kilka dni i higienę pracy. W piezoelektrycznych wystarczą cienkie włókna tkaniny w postaci szmaty którą ktoś je czyścił przed montażem, a najgorsi są Ci co czyszczą końcówki szczotką drucianą, wtedy końcówki na bank do wymiany.
Czyszczenie układu było robione zanim stwierdziłem możliwośc opiłkowania w układzie. Nie wiem czy wtryskiwacze były robione, wyglądaja na fabryczne, poza pierwszym, który mógłbyc wymieniany, opis ma inny układ czcionki. Korekty na wtryskach są w normie, ale kiedy pojawi się falowanie obrotów, czyli zazwyczaj na rozgrzanym silniku, to wtedy potrafią...
Wlałem do baku coś do czyszczenia pompo wtrysków i układu paliwowego i auto chodzi. Żaden mechanik nie wie od czego te ranne kopcenie, najlepiej to wymieniali by wszystko do skutku. Pompo wtryski dobre tak na VAG pokazało do 2 tys obrotów ma muła a od 2 tys ciągnie. Parametry dobre każdy tylko kasuje za podłączenie a żaden nie wie o co chodzi......
Pompki drugie dobrane odpowiednio pod silnik ? Końcówki wtrysków czyste jak łza, albo może sam czyściłeś? Turbo dałeś do sprawdzenia? Doładowanie ok? TZn? Może brak mu paliwa?
W testerze zostawiłem ON na 2 tygodnie i zrobił sie osad jak butapren. Nie szło tego usunąć benzyna i ON. Mialem na nim założony wtrysk który polewał. Nitro zalatwiło sprawę. Tester i wtrysk przeczyscilo i nawet zaczął lepiej pylić
Pawel wawa - i właśnie z tych słusznych powodów jakie nadmieniłeś nie mam zamiaru pisac jak sie z tym egr rozprawić. Opracowałem plany urządznia do czyszczenia tego, umieściłem na moim forum , porobili sobie chłopaki i działaja tym, nawet nastawniki dawki czy kąta wtrysku w TDI im to uskutecznia. No ale opisane jest to w dziale zamknietym, mają tam...
Moja małżonka dwa razy zalała benzyną 1,6 TDI CR i dwa razy musiałem wszystko zlać i czyścić układ paliwowy :-). Fakt że wlewała do pełna benzynę do prawie pustego baku, więc w zasadzie była sama benzyna. Auto gasło od razu jak tylko benzyna dotarła do wtrysków. W sumie nie wiem jak by się silnik zachował przy mieszance ON-Benzyna ;-).
Witam robiłeś coś z nastawnikiem na pompie bo wygląda że potrzebuje czyszczenia. Miałem kiedyś takie auto i przy takim przebiegu trudno jest tam zgrać wszystko żeby parametry były idealne
Siema, ma ktoś pomysł jak odkręcić tą śrubę? pacjent passat b6 silnik 1.9 tdi. Chodzi o wpsikanie preparatu do czujnika dpf. ten klucz z poradnika nie daje rady jest za krótki i tam jest mało miejsca. Próbował ktoś sam? Czyszczenie w warsztacie 1000 zł ... https://obrazki.elektroda.pl/8886691200_...
Siemanko. Wstępnie podjedź na kompa, sprawdz czy auto posiada jakies błędy. Czy wyświetla Ci się CHECK/Service? Jeżeli tak, to może to być przepływka. Możesz też udac się na czyszczenie układów - kiedyś do kolegi na warsztat gość wpadł Volvo v40 z takim problemem pomogło czyszczenie układów (egr, turbo itp) może to problem z układem paliwowym np: wtryski....
Bo gwarantują że wyjęta ze sprawnego i działającego pojazdu, a jak by coś nie grało to mam 14 dni na odesłanie. Jedynie co może być nie tak to nastawnik, a moja oprócz nastawnika ( który zresztą właśnie leży na falbanku i czeka na zamontowanie po czyszczeniu) to jeszcze może być elektrozawór nastawu konta wtrysku,bo po włączeniu zapłonu terkocze a jak...
No niestety pompka okazała się sprawna tak powiedział warsztat regenerujący tylko mnie ciekawi czy sprawdzali przed czyszczeniem czy po. Wymieniłem dla pewności wiązkę bo była wtyczka ułamana od 2 pompo wtryskiwacza. Mam nadzieje ze kuzyn pojeździ długo, wszystko w normie i blisko zera.
W sieci są obszerne tutoriale jak się czyści nastawniki więc samemu się da. Ja osobiście zlecił bym to osobie ,która tym się zajmuje. Po czyszczeniu czeka cię ponowne ustawianie dawki więc gdybyś to zlecił ,to miałbyś to w cenie.
Mój samochód (Golf III TDI) powoli zaczyna upominać się o wizytę w warsztacie w związku z czym chciałbym się dowiedzieć ile pieniążków muszę sobie uzbierać na to: 1. Diagnostyka i kasowanie błędów oraz inspekcji serw. 2. Wymiana zawieszenia i hamulców (klocki+tarcze) <- tu części zakupione przeze mnie 3. Ustawienie kąta wtrysku 4. Czyszczenie zapieczonego...
wywal katalizator niech ci mechanik zwiększy dawkę na 3,0mg podmień N75 Z N18, jak silnik nabierze wigoru N75 do wymiany turbina kwalifikuje się do czyszczenia albo gruszka nie domaga statyczny kat wtrysku ustaw
Przecież świece nie są załączane gdy silnik pracuje. I tu się mylisz.Poczytaj o ustawieniu kąta wtrysku i czyszczeniu nastawnika-chodzi o ustawienie dawki.I o zależności pomiędzy tymi dwoma rzeczami.
Uszkodzony sterownik ?- dopala dpf a ustawicznie - piszesz, że masz podejrzenia. Lub sterownik ok- a filtr jest zawalony sądzą, sterownik dopala ustawicznie filtr dpf. Pytanie teraz jak czyszczony filtr ulyradzwiekami czy wodą? Jeżeli zleciles czyszczenie dostałeś wartość ciśnienia przed i po czyszczeniu? Renomowane zakłady dają wydruk. Lub jak piszesz...
zatarty przestawiacz kata wtrysku http://obrazki.elektroda.net/28_12653219...
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
Ewidentnie coś się dzieje z 1 wtryskiem . Spróbuj poprawić piny w kostce wiązki. Jak nie pomoże to kup dobry środek do czyszczenia pompowtrysków np LIQUI MOLY 5156 i przeprowadź proces czyszczenia wtrysków , opis jak - możesz znaleźć na necie. Nie dolewaj środka do paliwa bo to w twoim przypadku nie pomoże. Jeśli po tym wszystkim się nie poprawi to...
więc tak, zaczeło sie wszystko gdy oddałem samochodzik do pompiaza miał on przeczyścić wtryski, Co miało poprawić "czyszczenie wtrysków" i jak on je czyścił. sprawdziłem dosłownie wszystko ,zaworki turbinke itd, ale wszystko niby wpoządku jest,co moze być spowodowane taką utrata mocy?? Oddaj samochód do warsztatu bo twje sprawdzanie to będzie wszystko...
Widać że 4 wtrysk odstaje od reszty ale jeszcze się mieści w normie. Spróbuj je przeczyścić preparatem firmy Liqui Moly do czyszczenia wtryskiwaczy. Powinno choć trochę pomóc. Ale nie dolewaj preparatu do paliwa tylko trzeba przeprowadzić procedurę czyszczenia samym preparatem.
Po czyszczeniu smoka w zbiorniku i wymianie filtra paliwa korekty wróciły do normy. 1 cylinder + 0,5 2 cylinder - 0,3 3 cylinder - 0,3 4 cylinder - 0,3 Dziękuje za zainteresowanie tematem. Temat zamknięty
Witam Ja mam podobnie w swoim Audi A4 B5 1.9 TDI. Na wolnych obrotach silnik drży, że aż dźwignia skrzyni biegów potrafi z ręki uciec. Walczyłem z tym 1,5 roku, ustawialiśmy obroty, wężyki paliwa były wymieniane, czyszczenie wtrysków, wszystkie filtry itd. W zeszłym roku byłem w ASO w Belgii, poprzyglądali się, postukali i wyszło im, że nie wiedzą co...
mialem to samo. Tylko że u mnie na desce mrygała kontrolka od świec zarowych często po odpaleniu silnika jak był ciepły. Po podłaczeniu kompa wyskakiwał blad ze jest uszkodzony nastawnik. Po wyjęciu nastawnika okazalo się że miałem popękane sprężyny w pompie. Po wymianie sprężyn i czyszczeniu nastawnika ( a było co czyścić ) wszystko wróciło do normy....
czyli wychodzi na to, że wymieniłeś kompletny nastawnik pompy wtryskowej a obstawiam, że Twój był sprawny tylko wymagał czyszczenia i pewnie chłopaki od razu skumali w czym rzecz. Identycznie też jak sądzę będzie u kolegi (at)jaco80 choć przed jego czyszczeniem sprawdziłbym odczyty Vagiem co pokazuje wtrysk sterujący i czy prawidłowo wysterowywuje przestawiaczem...
Rozwiazalem problem poprzez wyczyszczenie nastawnika pompy. W serwisie stwierdzili iz pompa nie reaguje na nastawy ale po wyczyszczeniu nastawnika wszystko minelo. Dodam ze do czyszczenia nastawnika trzeba zabierac sie z przygotowaniem i komputerem opisane jest to calkiem fajnie w internecie temat zakanczam.
Miałem coś podobnego, okazało się że wtrysk leje, po odpaleniu silnika odkręcaj po kolei dopływ paliwa przy wtrysku. Odkręć pierwszy, sprawdz czy nie pracuje ciszej, jak nie to zakręć i odkręć następny. Możesz też wlać dodatek do czyszczenia wtrysków (shela jest bdb). Sprawdz czy masz wlany dobry olej tzn nie za rzadki, lub czy nie jest za stary.
Kolego RNIC dot pierwszego: zgadza się wałek nie wygląda za ładnie, ale krzywki od wtrysków w maksymalnym wychyleniu mają identyczne wymiary, krzywki od zaworów również takie same. Myślisz, że przez to gaśnie? dot drugiego: Pompki są aktualnie z 2.5 tdi i objaw jest taki, że odpala i gaśnie, ciężko odpala, ciężko dochodzi do 900 obr/min i jak je osiąga...
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
Cześć. Posiadam Passata 2001 rok 130 koni 1.9 Dizel i 6 - ścio biegową skrzynię Zmieniłem całą rurę z plecionką i zauważyłem, że jak mam odpalić samochód na zimno to wydostają się kłęby białego dymu, nie trwa to długo i po jakimś czasie zanika i jest przezroczysty. Pozostaje smród spalonego dizla. Coraz ciężej odpala mi samochód na zimnym i ciepłym...
Witam. odswieze temat. Mam ten sam problem lecz z passatem b5 silnik ATJ. Identyczne objawy. Katalizator wywalony, wtryski po regeneracji, turbina czyszczona, EGR zaslepiony, N75 nowiuski. Zastanawiam sie czy czasami klapa w EGR nie wariuje. Bo objaw mam raz chwile po odpaleniu jak mu depne a pozniej juz idzie jak burza bez zadyszki.
Turbina była czyszczona gdyż regeneracji jak gość twierdził nie wymagała. Na wirniku luzów brak, ubytków w łopatkach też nie ma. Stwierdził, że czyszczenie wystarczy. Na diagnostyce mechanik sprawdzał pompę i wtryski. Mówił że są w dobrym stanie. W kanale wydechowym w głowicy też nie ma syfu. Wszystkie kolektory zostały wyczyszczone. ,,Masz dalej problem...
Niechce się połączyć z komputerem. słychać jakby stukało coś w silniku i cały silnik się trzęsie przy okazji przenosi to na całą budę podczas ruszania troszeczkę mniej ale i tak cały trzęsie pomyślałem sobie że może najpierw te wtryski przepłuczę tym preparatem do czyszczenia wtrysków może coś pomoże ale na pewno nie zaszkodzi tylko zastanawiam się...
Witam, Skoda Fabia 1.9 tdi, rocznik 2004, przebieg około 215 tys. Od mniej więcej dwóch lat obserwuję szarpanie silnika, gdy jest wilgotno na zewnątrz i auto jest zaparkowane przez dłuższy czas (np. całą noc). Niestety, nie jest tak zawsze i nieraz jest ok, a nieraz objawy się nasilają. Odpalam samochód, jadę, silnik szarpie nawet po osiągnięciu normalnej...
1️⃣ Ciśnienie paliwa – pompa tandemowa Silnik BMN nie ma klasycznej pompy CR, lecz pompę tandemową, która dostarcza paliwo do pompowtryskiwaczy i generuje podciśnienie dla układu wspomagania. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie – jeśli pompa tandemowa nie daje odpowiedniego ciśnienia, wtryski mogą nie pracować poprawnie. 2️⃣ Problem z uszczelnieniem...
zawór był uszkodzony, założony jest już nowy dalej to samo dodam ze wtrysk sterujący tez wymieniłem bo tak na początku komp pokazywał Dodano po 4 błędy były powodowane wypinaniem wszystkiego po koli i czyszczeniu myślę ze dla tego po wykasowaniu ich zniknęły.
Nie, z niego idzie zasilanie na EGR, zawór regulacji wtrysku, regulator ciśnienia doładowania, przepustnica, przepływomierz i regulator ilości wtrysku. Pierw ogarnij odpalanie by to było pewne, później wszystkie czujniki które zgłaszają błąd i od razu do czyszczenia i sprawdzenia EGR, później jak to nie pomorze dalsze poszukiwania.
Witam Mam T4 z 2001r. 2.5tdi AJT. Auto trafiło z błędem 17970-Upper Limit Reached. W nastawniku syf. Po czyszczeniu wszystko ok. Dawka ustawiona w tej chwili na 3,6, próbowałem też ponad 4 ale auto ponoć wciąż mniej dynamiczne niż przed czyszczeniem i troche zadymia na biało. Zajrzałem na kąt w TDI Timing i jest mocno opóźniony - ok 32 . Szkoda że nie...
Wczoraj jeszcze czyściłem egr i rurkę do przepustnicy. Rurka zatkana była całkowicie. wyczyściłem przepustnice i tą rurkę, zaadoptowałem jedno i drugie i dalej to samo. Po przejechaniu może 20 km na rozgrzanym silniku tak dosyć dynamicznie i wyrzuceniu na tzw. luz zgasł oczywiście i zapalić nie chciał, ale kręcąc rozrusznikiem sprawdziliśmy iskrę na...
Jak widać EGR stoi , prawdopodobnie przycina się (blok 3 rząd 4 - masz stałą wartość 4% a powinna być około 60%) potwierdza to wskazanie przepływki na wolnych obrotach MAF 270 a u ciebie 490. Ponadto potwierdza to log dynamiczny - po puszczeniu gazu MAF spada a EGR stoi na 4%. Co do turbiny jest ok, doładowuje. Ponadto twój problem wzrasta wraz z obrotami...
Tylko zastanawia mnie czy komputer nie załapie błędów i czy nie wyskoczy kontrolka na liczniku, przy takim sposobie czyszczenie bezpośrednio w filtr.??? Nawet gdyby to co? Patrząc na własne doświadczenia z czyszczeniem kolektora dolotowego mocno wątpię w skuteczność czyszczenia taką metodą. Mam kolegę który skodą Octavią 1.9 TDi 90KM zrobił milion...
2.0 TDI, BKD Chodziło ładnie do czasu uszczelnienia pompy vacum (dołożono podkładkę Alu), filtra paliwa i czyszczeniu wtrysków. Obecnie wyje przy przyspieszaniu oraz pojawiają się drgania (nie zawsze i raczej na ciepłym silniku). Błędów brak. Dodatkowo czasami brak mocy przy ruszaniu, potrafi przez kilka sekund w ogóle n i e reagować na gaz (obroty...
Kolego Sztomel to jakie sa Twoje sugestie zeby to naprawic? Czy w takim razie nie bawic sie w czyszczenie i jak to ustawic? nie mam w poblizu nawet zadnego dobrego warsztatu gdzie moglbym oddac z czystym sumieniem auto I tu jest pies pogrzebany ponieważ moja sugestia jest taka aby podejrzeć wartość dawki paliwa, korekcje dawek na poszczególnych wtryskiwaczach...
Witam dzięki za odpowiedź, z tym katalizatorem to może coś faktycznie być, chociaż autko jest często gonione po autostradzie tak więc nie powinien być przytkany. A co do DPF to akurat ten model jest bez DPF fabrycznie choć jest przygotowany pod instalację dpfa ale z tabliczki znamionowej i papierów wynika, że jest euro4 bez dpf. Czyściłem wtryski liquiMoly...
Witam panowie wczoraj zakupiłem środek do czysczeniq układów paliwowych i przy tankowaniu zalałem go i zauważyłem że teraz szarpie tylko na zimnym silniku przejade kawałek silnik się zagrzeje i problem znika pisze bo może na cos to na kieruje Może kup preparat Liqui Moly do czyszczenia układów wtryskowych (nie lej do paliwa tylko bezpośrednio pod wtryski)...
To i ja sie dołącze . Passat B3 1.9 TDI silnik 1Z . Miał robiona głowice i turbine . Odpala pięknie . Chodzi równo . Bardzo wolno wkręca sie na obroty na luzie . Słychać ze działa turbina . Choć wg vaga ciśnienie dobicia nie przekracza 1400 . Auto przy cieżkim bucie nie puści nawet czarnej chmurki tak jak by nie było regulacji dawki paliwa i był cały...
Witam. Mam problem z odpalaniem samochodu Seat Altea 1.9 TDI, 2008r. na ciepłym silniku, samochód gaśnie podczas jazdy po nagrzaniu się. Na komputerze nie wykazuje żadnych błędów. Zostało już wymienione: obudowa filtra paliwa, filtr paliwa, wałek rozrządu, przepływomierz, pompa paliwa, akumulator, rozrusznik, regenerowane były również wtryski oraz czyszczony...
Witam , Polo 6R, 1.6 TDI Po zapaleniu samochodu obroty w porządku. Po przejechaniu dwóch kilometrów szarpanie silnika a na wolnych obrotach gwałtowne skoki od ok. 750 do ok.1050. Przy przyspieszeniu do 1500 obrotów słychać jakby stukot ( zawory, wtryski , brak pracy jednego tłoka ?) Dodam, że dym i smród jak z czołgu z tyłu - dym jasny. W końcu przeszedł...
Witam, samochód Seat Leon 1.9 TDI podczas odpalenia na zimnym i dodaniu gazu dymi na czarno, po ruszeniu autem szarpie i gaśnie auto, przy próbie ponownego odpalenia gaśnie i nie reaguje na gaz. Pompa sprawna, EGR czyszczony, turbo czyszczone, wtryski sprawne. Na kompie 0 błędów. Dodam, że auto jak jest ciepłe nie ma spadków mocy, idzie bardzo dobrze...
zastanawiam się nad tym czujnikiem RSW, skoro ustala się jego dokładną pozycję po czyszczeniu to na co ona ma wpływ, jeżeli jest tak jak wcześniej pisałem pochodną to ma tylko funkcję informacyjną jeżeli zaś mierzoną to jej wartość ma wpływ na dalsze ustawienia m.in. kąta chyba że się myle, to proszę mnie poprawić. no ale w takim bądż razie co z kątem...
Witam. Mam podobny problem, gdyż wydaje mi się że mój golf (1.9 tdi 90KM, silnik ALH, 2000r.) również dużo ostatnio zaczął spalać i mam wrażenie także że spadła jego moc. Kąt wtrysku mam ustawiony na około 50. Wykonałem kilka logów statycznych i dynamicznych. Bardzo proszę o ich przejrzenie i komentarz co może być nie tak bądź wskazanie mi jakie logi...
Zapomniałem o tym temacie ponieważ problem rozwiązał się sam . Postanowiłem przed rozebraniem połowy silnika wyczyścić go z nalotów i olejów. Wszystko co elektryczne poowijałem , kupiłem środek do czyszczenia i do dzieła. Po całej robocie wyczyściłem wtyczki które trochę oberwały płynem i wodą włączając tą z pompy również. Postanowiłem wysuszyć silnik...
witam, Panowie normalna cena dla zakładów to około 180zł za 29 zł to chyba popłuczyny z baniaka hehehe, troszkę napisze o sobie , pracuje w tym zawodzie od 1973 roku, nieskromnie może ale troszku szkół pokończył w tej materii , popisał na temat zasilania wtryskowego i diesli ,i benzyną zasilanych silników , sam eksploatowałem sam, WV wariant na full...
Witam chciałbym przedstawić mój problem,otóż mój passat zbiera się ospale (praktycznie w ogóle) przepływka czyszczona kąt wtrysku ustawiony ,n75 podmieniany ,podciśnienia sprawdzone,pompa w zbiorniku sprawdzona smok czyszczony ,filtr paliwa i zaworek zmieniony ,nowe podkładki i przelewy o to logi : http://www.fotosik.pl/u/gregorxxx23/albu... statyczne...
Wtryski były poddawane renowacji 4 lata temu. Olej jest na ściankach tzn taka jakby mgiełka tłusta na powierzchni i przy połączeniach są większe ilości oleju. Turbina pójdzie na stół i do czyszczenia jeszcze zweryfikuje jak działa gruszka i czy sztanga chodzi płynnie ale to już pewnie po świętach.
WITAM Miałem od nowa ustawiony rozrząd 2 miesiące temu, silnik chodził bardzo cicho, równo az do tej pory Kat wtrysku powinien 51-49 jest przesunięty o 6 w którąś stronę. Na filmiku jest odpalony silnik pierwszy raz z rana, pali w miarę ładnie. Z wydechu leci szarobiały śmierdzący, gryzący dym. Jak jest ciepły pali od razu, na dotyk, NIE LECI ZADEN...
Problem tylko taki że w A3 8P ze świeca szukać dobrych polecanych benzyniaków. TDI raczej nie dla Ciebie. Wybierzesz 1,6 mpi - no ok ale silnik rodem z Golfa III, mułowaty, pali sporo, dynamika przeciętna, masz Audi A3 a objedzie Ciebie Fabia w mocniejszej wersji TSI. Szkoda kasy na takie auto. Niby mozna wybrać 2,0 FSI, tylko tutaj bywa drogo bo wtrysk...
Witam jestem nowy na forum i to mój pierwszy post kilka tygodni temu w moim passacie b5 1,9 tdi 110 KM AFN był wymieniany rozrząd i od tego czasu zauważyłem wyraźny spadek mocy , turbina stawała bardzo późno więc oddałem ją do czyszczeia ale niestety to niewiele pomogło , po wymianie przepływki i czyszczeniu gruszki turbiny jest lepiej ale nie tak samo...
Witam jak w temacie, Po zgaszeniu silnika już nie odpala wg postów jakie znalazłem z tym problemem nic nie pomogło (mówię o bezpiecznikach, okablowaniu do poszczególnych elementów, immo, czyszczeniu filtra paliwa w którym był szyf, sprawdzeniu wtrysków gdzie paliwo dochodzi). Na Plaku buja się do 1500 obr./min więc rozrząd jest ok. Pozostaję kąt wyprzedzenia...
Nie nie ma filtra DPF kod silnika BKC. Spalanie w normie ok 5-6 l / 100km. Dodam jeszcze, że czyściłem jeszcze wtryski preparatem Liqui Moly Diesel Spulung podłączyłem przewód zasilania z małym filterkiem oraz przewód powrotu bezpośrednio do słoiczka z tym preparatem i auto chodziło przepalając ten środek w różnych zakresach obrotowych silnika co polepszyło...
wtryski czyszczenie wtryski benzyna czyszczenie deutz wtryski
zakres pomiarowy woltomierza kalkulator excel koszt boiler elektryczny
bateria piaskowa uziemnienie radiosatcji
Nasady kominowe na duże opady i silny wiatr Usterki grzejnika na podczerwień Cronos CR-500