Zacznij kolego najpierw od przeczyszczenia układu paliwowego.Niby taka błahostka a może narobić bałaganu...
Jeśli na gaźniku występuje śruba regulacji to można spróbować pokręcić, ale zasadniczo przyczyną jest osad w gaźniku, przede wszystkim w dyszy głównej. Jeśli czyszczenie nie poskutkuje, sprawdź to co pisałem.
Wymien membrany. czyszczac gaznik wykrec śruby regulacyjne i przedmuchaj dysze. Czyszczenie gaźnika bez wykrecenia śrub L i H i nie wyczyszczenia ich dysz,mija się z celem. Następnie wyreguluj gaźnik.
Sprawdź klin na kole zamachowym, oczywiście czyszczenie dyszy gaźnika, świeca.
pacjent chodzi perfekcyjnie na wolnych obrotach ale po dodaniu minimalnie gazu gaśnie. Jest to wina powietrza lub paliwa bo jak psikam samo startem i daje gazu to nawet chce się wkręcać. Czyściłeś gaźnik i dyszę w gaźniku?Jeśli nie to wyczyść powinno być ok. Nie wiem dokładnie co to za gaźnik ale możesz wstawić foto. Zapewniam Cię ze każdy gaźnik ma...
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
Myślę, że pomoże staranne czyszczenie gaźnika (głównie dysz) i ewentualna regulacja.
Witam, Dzięki Rychu za szybką odpowiedź. Potrzebóję pomocy bo trawa po kolana i żona się drze że kupiłem rupiecia. Gaźnik nie ma ssania ( tylko jedna przepustnica). Kosiarka była przewracana na stronę gaźnika wylał się olej otworem za gaźnikiem. Czyściłem dyszę gaźnika paliwo dochodzi do cylindra jest świeże prosto z CPN. Przy próbie odpalenia na otwartej...
Koledzy dlaczego każdy chwyta się za gaźnik zamiast wyregulować obroty na sprężynkach/wymienić.
Czyszczenie dysz w gaźniku i sprawdzenie czy guma pompki nie jest uszkodzona.
Gaźnik do czyszczenia, wraz z dyszą biegu jałowego pod śrubą regulacyjną obrotów biegu jałowego. W tym roku także czyściłem gaźnik, bo po zimie zaczął falować na wolnych obrotach/gasnąć. Dysza okazała się czysta. W rozpylaczu i rurce emulsyjnej było pełno czarnego „piasku”, ciekawe skąd się wziął skoro wszędzie indziej było czysto, zbiornik paliwa i...
Witam. W najprostszej opcji do wymiany jest cylinder i tłok z pierścieniami. Głowica pozostaje ta sama. Warto jednak sprawdzić, czy trzymają zawory. Byłem u siebie 2 zakładach zajmujących się głowicami i stwierdzili, że naprawa jest nieopłacalna i lepiej kupić nową z zaworami (brak kompresji i wymiana po przejechaniu 10tys km). Warto też jak napisał...
Dyszę czyściłem, cały gaźnik był rozbierany. A do czego służy śrubka obok przepustnicy? To jest do regulowania czegoś? I czy jest jakaś stała, na ile powinna być one wkręcona?
Wymiana uszczelek pod gaźnikiem, założenie oringu na dyszy widocznej od góry gaźnika, ponowne czyszczenie układu paliwowego i cały plac odśnieżony :D bardzo pięknie dziękuje i pozdrawiam Skoro wszystko gra to, zamykam temat.
Zdaje się że w tym gaźniku cały układ rozruchowy z dyszą i studzienką znajduje się w korpusie gaźnika, a nie w pokrywce komory pływakowej. Musisz wykręcić dyszę ssania i wszystko dokładnie wyczyścić carb cleanerem. Z resztą czyszczenie całego gaźnika jest wskazane, rozkręcenie go na wszystkie części i umycie carb cleanerem.
Czyszczenie gaźnika, oraz uszczelnienie dyszy, która znajduje się u góry gaźnika, pod śrubką regulacji przepustnicy. Było to już wielokrotnie opisywane. Sprawdź czujnik oleju lub zły stan oleju masz Co ma do tego czujnik oleju?
Sprawdz wszystkie przewody z podciśnienia, głównie przy gaźniku. Może przyda sie czyszczenie gaźnika(zatkana dysza biegu jałowego )
kolego jaki ustawiłeś luz zaworowy? powinny być po 0.2 lub 0.25 z tego co pamiętam, lepiej więcej jak za mało rozbierałeś gaźnik? jesteś pewny że nie zgubiłeś takiej malutkiej mosiężnej dyszy paliwa? bo ja jak kiedyś czyściłem gaźnik to mi wypadła i nawet tego nie zauważyłem (ona była w takim plastiku a nie wkręcana) i o dziwo też odpalał dobrze i chodził...
Dysza główna nie pracuje w sposób prawidłowy, tym razem kolego jak będziesz czyścił gaznik sprawdz czy dysza główna działa, dmuchajać i zasysająć powietrze ustami do otworu po śróbce H. prawidłowo pracująca dysza powinna puszczać powietrze dmuchając w nią a zatykać przłepływ po zasysaniu, trzeba tez zatkać palcem otworek w gazniku znajdujący sie na...
Jak pompa podaje jak powinna to znaczy, że paliwa nie brakuje w gaźniku. Nie odpowiedziałeś, czy nie obróciłeś tego elementu zaznaczonego na zielono. Poza tym na czym polegało to czyszczenie gaźnika? Wykręcałeś główną dyszę paliwa, umieszczoną w dnie komory pływakowej + dyszę powietrza umieszczoną u góry + rurkę emulsyjną pod nią się znajdującą i przedmuchałeś...
Proponuję dokładne czyszczenie dysz w gaźniku oraz sprawdzenie działania ssania, od którego zależy uruchomienie silnika. Jeśli podczas jazdy włączysz ssanie i silnik będzie lepiej pracował, to szukaj usterki w gaźniku. Silnik już wiekowy, czy były już wymieniane uszczelniacze wału silnika, od których zależy praca silnika. Zapłon 4 mm przed GMP - wg...
Tej dyszy nie wyjmiesz, przedmuchaj ją sprężonym powietrzem, ale z umiarem. Wyjmij zaworek i też przedmuchaj. Przy wyjmowaniu uważaj na sprężynkę, która jest pod dźwignia. Końcówka dźwigni musi być na poziomie krawędzi gaźnika, jeżeli będzie niżej to poziom paliwa będzie zbyt niski. Najlepszym wyjściem jest, czyszczenie w myjce ultradźwiękowej.
Zapłonu nie gubi? Gaźnik czyściłeś? Może dysza główna brudna, silnik pracuje dopóki jest otwarte ssanie?
Czyściłeś dyszę wolnych obrotów? Pływak w gaźniku nie jest przypadkiem dziurawy?
Wkrecając zmiejszamy ilosc dawki paliwa. Dla pewności a propo falujacych obrotów zrobił bym czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membrany
Witam, mam problem z crosem Diabolini 125, kupiłem go miesiąc temu i odkąd go kupiłem dławił się przy gwałtownym dodaniu gazu, a teraz od paru dni ciepły czy zimny odpala tylko na ssaniu - czasem na ciepłym odpali bez ale bardzo rzadko. Próbowałem regulować iglicę, dyszę, czyściłem gaźnik, 2 razy wymieniłem świecę i dalej to nie pomogło.
To czyli dobrze rozumiem Główna dysza jest w komorze pływaka wykrecam ja czyszczę dmucham i do loty powietrza w gaźniku od strony filtra powietrza przedmuchac?
Spaliny wydostające się przez odmę to skutek przedmuchów do komory korbowej (pierścienie lub prowadnice zaworów) Jeżeli wyciągałeś tłok to pierścienie ustawione są teraz w innym położeniu, stąd te przedmuchy. Cylinder, w tych silnikach, wyciera się zawsze owalnie. Powinny się ułożyć gdy silnik trochę popracuje. Uszczelka głowicy w Tecumsehach powinna...
Ja bym na pierwszy ogień sprawdził dyszę w gaźniku a w drugiej kolejności pływak czy dobrze wyregulowany . Gaźnik był regulowany i czyszczony. Wątpię, żeby dysza sama z siebie się zepsuła. :D
Czyściłem gaźnik w zimie, ale nie wykręcałem dyszy. Dopiero wykręciłem dysze jak zauważyłem ze nie chce odpalić i przeczyściłem cały gaźnik. To było wczoraj. Dziś zaskoczył dosłownie na kilka sekund i potem już nie było takiej reakcji-świeca była czysta, nie zalało jej.
a próbowałeś czyścić gaźnik? Jeśli dostał się jakiś paproch do dyszy głównej to nie dziwota że ci się dusi.
u mnie było tak samo, jak czyściłem gaźnik i zgubiłem taką maluteńką dyszę paliwa która nie jest wkręcona tylko trzyma się na takim plastiku który sam wypada jak się odkręci denko gaźnika - może też Ci wypadła. Mi o dziwo nawet udało się ją znaleźć na podwórku :)
Ja zdecydowanie stawiałbym na gaźnik czyszczenie lub wymiana wszystkich dysz (szczeglnie tej od wolnych obrotów) , spradzenie czy przepustnica nie ma zbyt dużego luzu , ustawienie poziomu paliwa w gazniku , uszczelki ...
Ewidentnie jest to problem układu paliwowego, bądź zapłonu. Sprawdziłbym na początku drożność przewodów i filtra. Jeśli to nie pomoże, to czyszczenie gaźnika i przedmuchanie dyszy. Jeśli problem nadal występował, to modół, impulsator, bądź cewka zapłonowa..
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Może po nagrzaniu gaźnik działa nieprawidłowo. Ja tak miałem tylko w skuterze yukimoto drakiva 50t 2007r. Wtedy nowy skuter, Zapaliłeś jechał. Po nagrzaniu, coraz słabszy, bez gazu na wolnych działał, jak dałeś gaz, to gasło. Czyszczenie gaźnika nie pomagało. Pomogła zmiana dyszy, potem gaźnika. Wcześniej na starym gaźniku, po wyregulowaniu gaźnika...
Zapłon elektroniczny. Gaźnik był czyszczony i regulowany, ponieważ wykreciła mi się śrubka na dyszy.
Ten zaworek , który jest na zewnątrz gaźnika i a nim jest zaczepiona "sprężynka". Czyściłem gaźnik. Tylko nie wyjmowałem dyszy (bo nie dało się jej wyjąć), której końcówka jest w tej komorze gdzie jest przepustnica. Odpalę piłę i zrobię zdjęcie świecy
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Jeżeli to dwusuw to musi być szczelny. Czyli do sprawdzenia uszczelniacze wału i wszystkie uszczelki silnika, połączenie gaźnik cylinder. W gaźniku czyszczenie, sprawdzenie wszystkich dysz, np. przy pomocy wd-40, widać po psiuknięciu w dyszę czy wydobywa się odpowiednim kanalikiem z gardzieli gaźnika. Przy małym zatarciu i przedmuchach, też będzie pracować...
A jak wygląda świeca? Piszesz, że na najwyższym rowku na iglicy jest najlepiej a na niższych co raz gorzej czyli wynika z tego, że go zalewa. Jaką masz dyszę główną? To, że iglica jest inna, może jak najbardziej być powodem tego problemu, węższa, inaczej wykonana mimo najniższego położenia może nie domykać. Radzę nabyć taką samą i sprawdzić, pożyczyć...
Jeżeli przy dodawaniu gazu robi buuu to oznacza ze jest niedobór paliwa czyli zatkana główna dysza paliwa lub za mały poziom paliwa w gażniku . Przeczyszczenie gaźnika wraz z przewodami paliwowymi powinno rozwiązać problem . Jak nic nie było dłubane w gaźniku to poziom paliwa sam się nie przestawi a więc stawiam na czyszczenie dysz paliwa .
hamulce są ok, koła kręcą się bez oporów. Sprawdziłem gaźnik - czyszczenie dysz, ustawiłem pływak zgodnie z instrukcją z książki. (tutaj mam pewne wątpliwości czy jest ok bo po odkręceniu górnej części gaźnika poziom paliwa jest poniżej dyszy która pobiera paliwo). Zapłon - nowe przewody i świece, nowa kopułka, palec rozdzielczy, kondensator. Pompka...
Gaźnik nie posiada śrub H i L, ponieważ obroty ustawione są za pomocą dysz wewnętrznych. Brak jest możliwości ich regulacji. Czyszczenie gaźnika, może się jednak okazać że tylko myjka ultradźwiękowa da pożądany efekt. Sprawdź filtr paliwa w zbiorniku.
Dysza wolnych obrót Masz pewnie kawałek jakiegoś włoska
Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności,...
Gaźnik czyszczony? Skoro pracuje tylko na ssaniu, to dysza główna przytkana. Ewentualnie dysza biegu jałowego i regulacja powietrza biegu jałowego. Filtr powietrza oryginalny, nieuszkodzony?
wszystko sprawdzone, dysza czyszczona powietrzem, prześwit jest wiec w gaźniku wszystko ok, jedyne co mnie dziwi to to że zawsze gaśnie za 3 dodaniem gazu i przygaśnięciem.
Witam, zakupiłem używana kosiarkę i od samego początku jest problem z zapalaniem tzn. z trudem zapali tylko po przepompowaniu gaźnika i po chwili zgaśnie. Wymieniłem uszczelkę pod gaźnikiem, pierścienie na tłoku, świecę (iskra ok.), objaw taki jakby nie dostawał gaźnik paliwa do dyszy głównej (gaźnik czyszczony). Pytanie czy w tym miejscu na rysunku...
Po tak długim postoju należałoby przeczyścić gaźnik. Stara benzyna mogła pozostawić osad w gaźniku, a w szczególności na dyszy głównej, rozpylaczu i iglicy. Jeśli była stosowana benzyna z biododatkami to może się nawet okazać, że części gaźnika uległy korozji. Na wlocie gaźnika powinna być taka mosiężna zaślepka z otworkami. Nie wolno jej usuwać, gdyż...
Czytałem ten poprzedni Twój temat ale nim zdążyłem cokolwiek napisać został przeniesiony do kosza. Nawet bez zdjęcia, każdy, kto się tym interesuje, od razu domyśli się, że chodzi o agregacik GG400, i tak jest w rzeczywistości. Wyprodukowany przez firmę Auto Union, dzisiejsze Audi. Przeznaczenie tak jak napisałeś, ładowanie akumulatorów i zasilanie...
gaźnik czyściłem kilka razy ale nie wiem która z dysz pod iglice ta 92 czy 72 bo jedna ma mniejszą dziurkę a druga większą czy to bez znaczenia? Ssanie jest do góry czy na dół włączone Jakie inne mogą być tego przyczyny:?:
witam mam mały problem ponieważ simsonek zapal ładnie z rana na ssaniu potem zamykam i też ładnie chodzi, ale jak jadę w trasę to zaczyna gasnąć ale jak mu otworzę ssanie to znowu jedzie pięknie jak zamknę po czasie gaśnie mam gaźnik z szeroką przepustnicą a dyszę są tam Główna 70, startowa 50, biegu jałowego 35. Gaźnik był czyszczony i dalej to samo...
Żeby tak rozkalibrować dysze to musiałby chyba żebrówką szostką czyścić :) normalnie paliwo przelewa. Odkręć górę gaźnika i otwórz kranik, ruszaj góra dół pływakiem i patrz czy paliwo zamyka i otwiera. Jak się leje cały czas to zaworek. Dyszami takiego zużycia nie powinien zrobić, ja zakładałem wszystkie dysze jakie się dały wkręcić i nigdy spalanie...
Witam, dodatki 'bio' stosowali nawet w latach 50/60-tych do benzyny, to nie jest dzisiejszy 'wynalazek'. Jak w paliwie '80-Oktan'[ sportowe mieszanki do rajdow ] bylo nawet 20% 'alkoholi / etanolu - metanolu', to one wchlanialy duze ilosci wody, nawet z 'powietrza' i czesto po tygodniu / dwoch jazdy, na dnie komory plywakowej i w 'studzience' pod dysza...
Aha. Zrobiłem jeszcze jeden błąd, otóż czyściłem gaźnik ale nie odkręcałem ze środka dyszy i nie wyciągałem jej. Może tam na ściankach dyszy dziurki są zatkane. Jutro to sprawdzę
Mam przejechane 90 tyś. Na tym gaźniku, gaśnie na wolnych obrotach(regulacja i czyszczenie dyszy skończyła się na zwiększeniu wolnych obrotów) i szczela jak puszcza się gaz.
kolego Staszek49 wiem, że należy czyścić dysze w gaźniku i tak tez zrobiłem no i nic. Gaźnik pobiera do siebie paliwo lecz pozostaje ono w komorze pływakowej bo już dalej nie wychodzi. Jeżeli odkręci się króciec ssący i przyłoży tam palec to czuć zasysanie powietrza przez cylinder, ale na świecy nie ma śladu paliwa, więc nie mam pojęcia czemu tak się...
Przytkana dysza w gaźniku. Witam. Miałem gaźnik na stole,czyściłem wszystko sprężonym powietrze, przekłuwałem szydełkiem i dalej to samo. W pewnym momencie przy dodaniu gazu strzeli wtedy otworzy przepustnice i gaśnie.
Znaczy to że pracuje Ci tylko na automatycznym ssaniu. Jak ssanie się podgrzeje to zamyka dysze ssania i silnik gasnie. Może masz tylko za mocno skręconą dyszę wolnych obrotów ewentualnie zapchana i gaznik do czyszczenia. W skuterach regularnie co jakiś czas trzeba czyścić gaznik z osadów wydzielających się z benzyny.
Gość przed sprzedażą czyścił właśnie gaźnik, a napięcie na dyszy sprawdzić podczas odpalonego silnika?? Gdyby ciągnął lewe powietrze to raczej gaźnik byłby słabo dokręcony... A jest dobrze dokręcony i są wszystkie uszczelki. Dysza wolnych obrotow zatkana , wykrec dysze i zdemontuj ja , pociagajac za rurke , zobaczysz czy malutki otworek jest drozny,...
Dzięki za odpowiedź, Miałem nadzieję, że jak w serwisie dwukrotnie już czyszczono gaźnik, to przy okazji niejako sprawdzono przepływ paliwa z baku do gaźnika. Podobno przy drugim czyszczeniu miałem czymś przytkaną którąś z dysz w gaźniku. Bak wygląda w środku na moje szczęście bez śladów rdzy. Dzisiaj przeczyszczę elementy o których wspomniałeś i dam...
Witam od niedawna jestem posiadaczem zzr1200 mam mały problem z wolnymi obrotami a mianowicie falują i po spuszczeniu gazu spadaja poniżej 1000. Czy wiecie może jakie jest fabryczne ustawienie dyszy mieszanki nie mogę znaleźć. Dodam jeszcze że czyściłem gaźniki i wymieniłem iglice bo były wyszczerbione myślałem ze to jest przyczyną ale niestety nie....
Gdy mi zaczyna gasnąć to gwałtownie poruszam manetką gazu i po jakimś czasie obroty wracają. Ggdy nic nie robię, to po prostu silnik gaśnie. Dysza się może przytykać, jak poruszasz manetką syfek wypada z dyszy i znowu jedziesz. Czyszczenie gaźnika.
witam - piszesz- gaśnie po chwili jak wróci do niskich obrotów - może to być zaworek iglicowy pływaka - jest zużyty nieszczelny ( w gaźniku w komorze pływakowej ) jeśli przed dodaniem gazu chodzi normalnie , jeśli kaszle od od momentu rozruchu - czyszczenie gaźnika ,dysza wolnych obrotów - jest dostępna z zewnątrz - za elektrozaworem lub sam elektrozawór...
Niezbyt precyzyjnie opisujesz usterkę. Czy jak piszesz "daję mu pełny gaz", to silnik reaguje, czy też silnik ma pełne obroty, a skuter nie reaguje, gdyż będą to 2 różne usterki. W pierwszym przypadku winnym może być np. gaźnik, kranik ciśnieniowy, moduł, świeca zapłonowa, filtr powietrza i paliwa, natomiast w drugim wariator, pasek napędowy lub sprzęgło....
Gaźnik czyściłem 2 razy. Dysza główna była drożna, natomiast ta druga pomocnicza nie. Ona fabrycznie chyba jest dla ozdoby. Może zalanie tą naftą polepszy stan pierścieni ? Na jak długo zalać i ile jej wlać ? Olej zlać czy zostawić ? Bo jest nowiutki wlany. Wcześniej jak jeździłem nie było mowy o dymieniu świadczące (chyba) o spalaniu oleju.
Witam, próbuję reanimować starą kosiarkę i mam problem jak w temacie, silnik gaśnie już po lekkim otwarciu przepustnucy ssania. Gaźnik był czyszczony - dysza, zawór igłowy, etc. Wygląda to tak, jakby bez ssania kosiarka w ogóle nie pobierała paliwa, ale dlaczego? Dodam, że próbowałem utrzymać silnik odpalony bez ssania na różne sposoby, np manewrując...
No pierwszą rzeczą jest czyszczenie gaźnika. Nie wiemy ile czasu był nie używany. Ale to jest najważniejszą czynnością. Demontaż na części pierwsze i przedmuchanie sprężonym powietrzem każdej dyszy i kanału gaźnika. Oczyszczenie komory paliwa ze złogów, sprawdzenie zaworka dopływu paliwa.
sprawdź i ustaw luzy zaworowe po pierwsze w gaźniku nie zgubiłeś dyszy paliwa? (taka malutka mosiężna - wchodzi w taki plastik i zawsze wypada jak się okręci spód gaźnika)
Witam. Problem z skuterem Peugeot Looxor 2t z 2004 roku. Przebieg 31000 km. Ciągle zapychają się dysze w gaźniku. Kiedy skuter przestał odpalać, właściciel nie czyścił gaźnika, tylko wymienił go na nowy zamiennik. Przez jakiś czas działał. Po wyczyszczeniu obu gaźników, silnik na jednym lub drugim działa przez pewien czas. Co około 200 km dysze zatykają...
Na osi przepustnicy luz jest niewielki,luz zaworowy sprawdziłem i jest odpowiedni ciśnienie sprężania takie same w obu cylindrach z dyszy obcięte jest wszystko co wystawało zanieczyszczenie dyszy lub gaźnika raczej wykluczam bo czyściłem go dziś już dwa razy i nic to nie zmieniło.
nadlewka na głowicy o niczym nie świadczy, ten typ pompy działa mniej więcej z takim ciśnieniem, jaka jest średnica tłoka w tej myjce? Problem może dotyczyć silnika spalinowego, przy dużym obciążeniu nie uzyskuje odpowiedniej mocy, zdarza się to w agregatach prądotwórczych, że falują obroty pod obciążeniem. Optymalna dysza to 045, jeśli na płaskiej...
Trzeba sprawdzić dysze układu ssania, gdyż łatwiej zaklejają się osadem z paliwa niż dysze główne. Gaźniki Mikuni i z tego co widzę dość nietypowej konstrukcji, bo dwie gardziele w jednym korpusie. Może wystąpić problem z prawidłowym ustawieniem wysokości pływaków lub poziomu paliwa (sprzeczne dane serwisowe). Motocykl zabytkowy. Jeździsz tym czy już...
Czesc. Mam problem z dt. Slabo przyspiesza. Jedzie max okolo 70 i dokreca sie wtedy mniej wiecej do 6000 obrotow na 6 biegu. Do tego tak jakby odcina na 8500( na postoju tez). Gaznik i filtr czyszczony. Dysza seryjna. Gaznik wyregulowany. Kompresja 9.5 bar. Blokady zdjete. Modul sprawdzany od takiej samej dt nic nie dal. Co to moze byc?
Może podczas czyszczenia gaźnika przypadkowo zmieniłeś poziom paliwa w komorze pływakowej. I teraz jest za duży poziom paliwa?. Albo zapomniałeś wkręcić którąś z dysz podczas czyszczenia czy jakiejś innej śrubki nie wkręciłeś. Gaźnik był czyszczony zapobiegawczo czy z powodu złej pracy silnika? Jeżeli filtr paliwa jest przed gaźnikiem to gaźnik generalnie...
To od początku, filtra nie ma przy kraniku, gaźnik rozbierałem i czyściłem, między gaźnikiem a cylindrem założyłem tekturową uszczelkę, bo nie miałem oryg., dobrze dokręciłem, a przy gaźniku są 2 śruby, jedna na górze gaźnika przy wlocie linki od gazu, a druga po boku, taka jakby igliczka wkręcana, o której mówisz, bo obiema kręciłem, ale przy tej na...
Gaźnik wykręciłem najpierw sam i przedmuchałem bez wykręcania dysz. Nie pomogło, choć wszystko w nim wydałało się na miejscu, łącznie z pracującą iglicą i szczelnym pływakiem. Potem czyścił go jeszcze raz fachowiec, też bez efektu normalnej pracy. Później założony został nowy i uznano, że jest teraz ok, traktorek do mnie wrócił. Było ok przez pół godziny...
Tak dysze wyciągaliśmy, dysze główne (nr 5 na rysunku) nie miały żadnych sprężyn i były przykręcone do końca więc tak je przykręciliśmy, rurki emulsyjne staraliśmy się włożyć tak jak były (nr 1) to samo z dyszami powietrza(nr2)...czyli teoretycznie najpierw należało by zacząć od ustawienia dysz? jeśli tak (ewentualnie w obecnej sytuacji) jak się zabrać...
Witam.Posiadam Aprilie Amico rocznik 1994 i mam problem. Otóż nie chce wejść na wysokie obroty,jedynie idzie do połowy manetki a później jak by brakowało paliwa bądź powietrza. Gaźnik regulowałem, czyściłem i nic. Gaźnik DELLORTO PHBN 12 ssanie ręczne. Dysza 92 ( może za duża)? Filtr stożkowy, wiem że przez nie jest ciężej wyregulować ale bez przesady....
Cześć. 1. Czy Podczas odpalania jest złudzenie jakby rozrusznik nie miał wystarczająco siły aby zakręcić wałem? 2. Podstawa to regulacja gaźnika oraz czyszczenie. Tym bardziej po wymianie "Set'a" 3. Czy wymieniałeś tylko cylinder? 4. Czy uszczelki założyłeś te które były przed zmianą cylindra? 5. Wstaw jakieś zdjęcia gaźnika i dyszy ew. numer gaźnika
Chciałem odświeżyć temat ponieważ dalej mam ten problem , chciałem dodać że przy tym tak zwanym odcięciu z tłumika wylatuje czarny dym. Dodano po 6 Ustawiałem śrubę od składu mieszanki jednak bez rezultatu, bawiłem się podnoszeniem i opuszczaniem iglicy, filtr powietrza czysty, zawory wyrególowane według książki serwisowej piaggio x9 125 ssący 0.10...
Tak czy inaczej czekam na wasze opinie Generator ten dostarcza napięcie w kształcie zbliżonym do sinusoidy z nałożonymi tzw. "szpilkami" w stanie bez obciążenia . Wartość miedzyszczytowa napięcia mierzona to ok. 900V tak więc dla zasilaczy impulsowych zabójczy, pompy obiegowe(asynchroniczne) czy małe silniki asynchroniczne nadmiernie buczą i więcej...
Witam. Może ktoś podpowie bo mi się pomysły wyczerpały. Silnik na zimno odpala jak wściekły. Natomiast kiedy się rozgrzeje (przejadę kilka kilometrów) i wyłączę i odczekam z 10 minut to nie odpala (w ciągu tych dziesięciu min. po wyłączeniu jeszcze odpali). Muszę odczekać z jakąś godzinę to odpala normalnie. Pasek klin. nowy naciągnięty, pompa i przewody...
Problem rozwiązany następująco: 1. Złozyłem z 2 gaźników jeden :D -czyszczenie dysz, wymiana uszkodzonej pompki przyspieszającej i ogólnie wszystkich membran 2. Usunięcie filtra paliwa z króćca gażnika (przy pływaku) 3. Założenie standardowego filtra paliwa (4 PLN) przed pompką paliwa 4. Przełożenie elektrozaworu paliwa sprzed (z przed ?) pompki paliwa...
co ma do tego model silnika!!!!!! np we wtryskowych nie ma dyszy wolnych obrotów :] Jeżeli ma wtryskowy to nie ma sensu mu pisać aby czyścił gaźnik.
Mam problem bo poprzedni właściciel założył inny gaźnik "chyba z większą dyszą" i teraz "2" nie wchodzi, co z tym zrobić?
Dopowiem jeszcze że po zaworach konieczne porządne czyszczenie gaźników, oczywiście z kompletnym rozebraniem na części pierwsze, wskazane w myjce ultradźwiękowej (choć i bez też się da). Dopiero potem weryfikacja dyszy i iglic, sprawdzenie zaworków iglicowych, montaż, regulacja poziomów paliwa w komorach i dopiero dokładniejsze regulacje..
Witam Mam ogromną prośbę do wszystkich użytkowników, posiadaczy Kawasaki Eliminator 250 oraz 252 i samych serwisantów motocykli. Jeśli będziecie oddawać Wasze maszyny do serwisów lub sami będziecie czyścili gaźniki po lub przed sezonem, to proszę odpiszcie jeszcze oznaczenie dyszy głównej oraz iglicy, a następnie umieśćcie w tym temacie ich parametry...
Tłumik czyściutki jak łza,łącznik i rurka nowe i na 99% założone prawidłowo,wypust OK a zapłon ustawiany przy pomocy szczelinomierza,dysza jak i cały gażnik czyszczona kilka razy a w gażniku wymienione zostały elementy z zestawu Walbro czyli praktycznie wszystko. PS.Wczoraj dla odmiany miałem styczność z zabytkiem czyli Husqvarną 44,też nie chciała...
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikami, a dokładnie jednym w Kawasaki EL252, to samo co ZZR250 albo Ninja 250 (chodzi o gaźniki Keihin CVK30). Chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej. O ile lewy gaźnik da się dobrze wyregulować, to w prawym dzieją się jakieś cuda, niby ustawione tak samo, czyli według serwisówki 17 mm. Poziom paliwa w lewym gaźniku,...
Cześć mam simka s51 z gaźnikiem 16N1-11 lecz są z nim problemy ;/ Mianowicie: ciągle się zalewa, silnik nie chce się zawsze wkręcać na wysokie obroty, jak zakrence kranik to mam wysokie obroty i jest ok ale jak przełącze to znowu łapie muła i gaśnie... myślałem że to może dysze, ale nie wiem. Dysza 72 jest na przepustnicy, dysza 50 jest w tej panewce...
Widziałem film z takimi samymi falowaniami tej kosiarki, pomogło czyszczenie całego gaźnika. Więc i tą kosiarkę widzę to czeka, czyszczenie oraz nowe uszczelki, gaźnik-dolot, gaźnik-filtr. No chyba że winny jest sam regulator, ten języczek co faluje na gaźniku? Jak widać na filmie. Czy po rozebraniu gaźnika i wykręceniu dysz trzeba później ustawiać...
To moim zdaniem brzmi jakby za niski poziom paliwa w gaźniku albo jakby paliwo do gaźnika nie dopływało. Może też być dysza w gaźniku zapchana. Nie wiem czy gaźnik był czyszczony w niedawnym czasie. Może też nagły dopływ mieszanki powoduje zanik iskry jeżeli jest ona bardzo słaba. Nie wiem czy coś takiego jest możliwe. Trzeba by wstawić drugą cewkę...
Nawiązując do paliwa, karencja użytkowa paliwa wynosi 2 miesiące po tym czasie możemy się spodziewać ze maszyna będzie inaczej chodziła, gdyż : olej w mieszance paliwowej potrafi zmienić swoje właściwości i stracić smarność do takiego stopnia że zatrze maszynę. Co do sposobu kolegi Wróblewski tego nie polecam z tego względu ze czyszczenie dyszy np dyszy...
Moim zdaniem należy powtórzyć czyszczenie gaźnika, ale tym razem z wykręceniem dyszy głównej i wyjęciem tej plastikowej na górze gaźnika. Po tym przyjrzałbym się uszczelnieniom połączenia gaźnika z cylindrem i obudową filtra powietrza. Może być konieczne dorobienie uszczelek - od strony obudowy filtra oryginalnie jest połączenie plastik na plastik....
Wykręć i przeczyść dyszę wolnych obrotów - to taka mosiężna śrubka w niby-rurce odlewu gaźnika. Czyścić należy twardym włosem ze szczotki albo miedzianym drucikiem. Potem wkręcić do oporu i cofnąć 1,5 obrotu. Pozdrawiam.
nastąpiło jakieś rozszczenienie źle zimmowany motocykl :) ewentualnie filtr powietrza :) pamietaj ze każde rzszczelnienie ukłądu ssąco wydechowego powoduyje poważne konstekwecje :) czyszczenie gaźnkia według książke wyglada troche inaczej :P - rozebrac gaźnik i sprawdzić jego stan techniczny odpowienimi nażędziami - częsci posegergowac wdeług typu użądzenia...
Regulacja gaźnika nie polega tylko na kręceniu śrubką, jest jeszcze ustawienie iglicy, zmiana samej iglicy, kilka dysz w gaźniku i nawet doświadczony mechanik może mieć problemy z prawidłową regulacją gaźnika. Dodatkowo wiesz że zakładając ten filtr zabijasz motor? Oryginalny filtr jest schowany w plastikowej puszcze która chroni przed dostaniem się...
ja listwy wtryskowe (po wykręceniu oczywiście z auta) czyszczę acetonem w spreju (takim do czyszczenia gaźników) wtykam dyszę spreja w wyjście każdego elektrozaworu po kolei, naciskam żeby ciśnienie było, i podłączam/odłączam obciętą i przygotowaną pasującą do cewki wtyczkę (zwykła Fiatowa) która z drugiej strony jest podłączona do prostownika/akumulatora...
gaźnik dysza dysza gaźnik czyścić gaźnik
oporność głośnik skasować licznik bizhub utlenia alkohol
pomiar pojemności kondensatora esp32 radio
Sprzęgło glebogryzarki Lombardini 250 – typy, regulacja, części Fiat 126p, objawy usterek Piec De Dietrich działa mimo programu P3 - przyczyny