Zacznij kolego najpierw od przeczyszczenia układu paliwowego.Niby taka błahostka a może narobić bałaganu...
Jeśli na gaźniku występuje śruba regulacji to można spróbować pokręcić, ale zasadniczo przyczyną jest osad w gaźniku, przede wszystkim w dyszy głównej. Jeśli czyszczenie nie poskutkuje, sprawdź to co pisałem.
Wymien membrany. czyszczac gaznik wykrec śruby regulacyjne i przedmuchaj dysze. Czyszczenie gaźnika bez wykrecenia śrub L i H i nie wyczyszczenia ich dysz,mija się z celem. Następnie wyreguluj gaźnik.
Sprawdź klin na kole zamachowym, oczywiście czyszczenie dyszy gaźnika, świeca.
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
pacjent chodzi perfekcyjnie na wolnych obrotach ale po dodaniu minimalnie gazu gaśnie. Jest to wina powietrza lub paliwa bo jak psikam samo startem i daje gazu to nawet chce się wkręcać. Czyściłeś gaźnik i dyszę w gaźniku?Jeśli nie to wyczyść powinno być ok. Nie wiem dokładnie co to za gaźnik ale możesz wstawić foto. Zapewniam Cię ze każdy gaźnik ma...
Myślę, że pomoże staranne czyszczenie gaźnika (głównie dysz) i ewentualna regulacja.
Witam, Dzięki Rychu za szybką odpowiedź. Potrzebóję pomocy bo trawa po kolana i żona się drze że kupiłem rupiecia. Gaźnik nie ma ssania ( tylko jedna przepustnica). Kosiarka była przewracana na stronę gaźnika wylał się olej otworem za gaźnikiem. Czyściłem dyszę gaźnika paliwo dochodzi do cylindra jest świeże prosto z CPN. Przy próbie odpalenia na otwartej...
Koledzy dlaczego każdy chwyta się za gaźnik zamiast wyregulować obroty na sprężynkach/wymienić.
Czyszczenie dysz w gaźniku i sprawdzenie czy guma pompki nie jest uszkodzona.
Witam. W najprostszej opcji do wymiany jest cylinder i tłok z pierścieniami. Głowica pozostaje ta sama. Warto jednak sprawdzić, czy trzymają zawory. Byłem u siebie 2 zakładach zajmujących się głowicami i stwierdzili, że naprawa jest nieopłacalna i lepiej kupić nową z zaworami (brak kompresji i wymiana po przejechaniu 10tys km). Warto też jak napisał...
Gaźnik do czyszczenia, wraz z dyszą biegu jałowego pod śrubą regulacyjną obrotów biegu jałowego. W tym roku także czyściłem gaźnik, bo po zimie zaczął falować na wolnych obrotach/gasnąć. Dysza okazała się czysta. W rozpylaczu i rurce emulsyjnej było pełno czarnego „piasku”, ciekawe skąd się wziął skoro wszędzie indziej było czysto, zbiornik paliwa i...
Dyszę czyściłem, cały gaźnik był rozbierany. A do czego służy śrubka obok przepustnicy? To jest do regulowania czegoś? I czy jest jakaś stała, na ile powinna być one wkręcona?
Wymiana uszczelek pod gaźnikiem, założenie oringu na dyszy widocznej od góry gaźnika, ponowne czyszczenie układu paliwowego i cały plac odśnieżony :D bardzo pięknie dziękuje i pozdrawiam Skoro wszystko gra to, zamykam temat.
Czyszczenie gaźnika, oraz uszczelnienie dyszy, która znajduje się u góry gaźnika, pod śrubką regulacji przepustnicy. Było to już wielokrotnie opisywane. Sprawdź czujnik oleju lub zły stan oleju masz Co ma do tego czujnik oleju?
Zdaje się że w tym gaźniku cały układ rozruchowy z dyszą i studzienką znajduje się w korpusie gaźnika, a nie w pokrywce komory pływakowej. Musisz wykręcić dyszę ssania i wszystko dokładnie wyczyścić carb cleanerem. Z resztą czyszczenie całego gaźnika jest wskazane, rozkręcenie go na wszystkie części i umycie carb cleanerem.
Sprawdz wszystkie przewody z podciśnienia, głównie przy gaźniku. Może przyda sie czyszczenie gaźnika(zatkana dysza biegu jałowego )
Dysza główna nie pracuje w sposób prawidłowy, tym razem kolego jak będziesz czyścił gaznik sprawdz czy dysza główna działa, dmuchajać i zasysająć powietrze ustami do otworu po śróbce H. prawidłowo pracująca dysza powinna puszczać powietrze dmuchając w nią a zatykać przłepływ po zasysaniu, trzeba tez zatkać palcem otworek w gazniku znajdujący sie na...
Jak pompa podaje jak powinna to znaczy, że paliwa nie brakuje w gaźniku. Nie odpowiedziałeś, czy nie obróciłeś tego elementu zaznaczonego na zielono. Poza tym na czym polegało to czyszczenie gaźnika? Wykręcałeś główną dyszę paliwa, umieszczoną w dnie komory pływakowej + dyszę powietrza umieszczoną u góry + rurkę emulsyjną pod nią się znajdującą i przedmuchałeś...
kolego jaki ustawiłeś luz zaworowy? powinny być po 0.2 lub 0.25 z tego co pamiętam, lepiej więcej jak za mało rozbierałeś gaźnik? jesteś pewny że nie zgubiłeś takiej malutkiej mosiężnej dyszy paliwa? bo ja jak kiedyś czyściłem gaźnik to mi wypadła i nawet tego nie zauważyłem (ona była w takim plastiku a nie wkręcana) i o dziwo też odpalał dobrze i chodził...
Proponuję dokładne czyszczenie dysz w gaźniku oraz sprawdzenie działania ssania, od którego zależy uruchomienie silnika. Jeśli podczas jazdy włączysz ssanie i silnik będzie lepiej pracował, to szukaj usterki w gaźniku. Silnik już wiekowy, czy były już wymieniane uszczelniacze wału silnika, od których zależy praca silnika. Zapłon 4 mm przed GMP - wg...
Tej dyszy nie wyjmiesz, przedmuchaj ją sprężonym powietrzem, ale z umiarem. Wyjmij zaworek i też przedmuchaj. Przy wyjmowaniu uważaj na sprężynkę, która jest pod dźwignia. Końcówka dźwigni musi być na poziomie krawędzi gaźnika, jeżeli będzie niżej to poziom paliwa będzie zbyt niski. Najlepszym wyjściem jest, czyszczenie w myjce ultradźwiękowej.
Zapłonu nie gubi? Gaźnik czyściłeś? Może dysza główna brudna, silnik pracuje dopóki jest otwarte ssanie?
Czyściłeś dyszę wolnych obrotów? Pływak w gaźniku nie jest przypadkiem dziurawy?
Wkrecając zmiejszamy ilosc dawki paliwa. Dla pewności a propo falujacych obrotów zrobił bym czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membrany
To czyli dobrze rozumiem Główna dysza jest w komorze pływaka wykrecam ja czyszczę dmucham i do loty powietrza w gaźniku od strony filtra powietrza przedmuchac?
Witam, mam problem z crosem Diabolini 125, kupiłem go miesiąc temu i odkąd go kupiłem dławił się przy gwałtownym dodaniu gazu, a teraz od paru dni ciepły czy zimny odpala tylko na ssaniu - czasem na ciepłym odpali bez ale bardzo rzadko. Próbowałem regulować iglicę, dyszę, czyściłem gaźnik, 2 razy wymieniłem świecę i dalej to nie pomogło.
Spaliny wydostające się przez odmę to skutek przedmuchów do komory korbowej (pierścienie lub prowadnice zaworów) Jeżeli wyciągałeś tłok to pierścienie ustawione są teraz w innym położeniu, stąd te przedmuchy. Cylinder, w tych silnikach, wyciera się zawsze owalnie. Powinny się ułożyć gdy silnik trochę popracuje. Uszczelka głowicy w Tecumsehach powinna...
Ja bym na pierwszy ogień sprawdził dyszę w gaźniku a w drugiej kolejności pływak czy dobrze wyregulowany . Gaźnik był regulowany i czyszczony. Wątpię, żeby dysza sama z siebie się zepsuła. :D
Czyściłem gaźnik w zimie, ale nie wykręcałem dyszy. Dopiero wykręciłem dysze jak zauważyłem ze nie chce odpalić i przeczyściłem cały gaźnik. To było wczoraj. Dziś zaskoczył dosłownie na kilka sekund i potem już nie było takiej reakcji-świeca była czysta, nie zalało jej.
a próbowałeś czyścić gaźnik? Jeśli dostał się jakiś paproch do dyszy głównej to nie dziwota że ci się dusi.
Ja zdecydowanie stawiałbym na gaźnik czyszczenie lub wymiana wszystkich dysz (szczeglnie tej od wolnych obrotów) , spradzenie czy przepustnica nie ma zbyt dużego luzu , ustawienie poziomu paliwa w gazniku , uszczelki ...
u mnie było tak samo, jak czyściłem gaźnik i zgubiłem taką maluteńką dyszę paliwa która nie jest wkręcona tylko trzyma się na takim plastiku który sam wypada jak się odkręci denko gaźnika - może też Ci wypadła. Mi o dziwo nawet udało się ją znaleźć na podwórku :)
Ewidentnie jest to problem układu paliwowego, bądź zapłonu. Sprawdziłbym na początku drożność przewodów i filtra. Jeśli to nie pomoże, to czyszczenie gaźnika i przedmuchanie dyszy. Jeśli problem nadal występował, to modół, impulsator, bądź cewka zapłonowa..
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Zapłon elektroniczny. Gaźnik był czyszczony i regulowany, ponieważ wykreciła mi się śrubka na dyszy.
Może po nagrzaniu gaźnik działa nieprawidłowo. Ja tak miałem tylko w skuterze yukimoto drakiva 50t 2007r. Wtedy nowy skuter, Zapaliłeś jechał. Po nagrzaniu, coraz słabszy, bez gazu na wolnych działał, jak dałeś gaz, to gasło. Czyszczenie gaźnika nie pomagało. Pomogła zmiana dyszy, potem gaźnika. Wcześniej na starym gaźniku, po wyregulowaniu gaźnika...
Ten zaworek , który jest na zewnątrz gaźnika i a nim jest zaczepiona "sprężynka". Czyściłem gaźnik. Tylko nie wyjmowałem dyszy (bo nie dało się jej wyjąć), której końcówka jest w tej komorze gdzie jest przepustnica. Odpalę piłę i zrobię zdjęcie świecy
A jak wygląda świeca? Piszesz, że na najwyższym rowku na iglicy jest najlepiej a na niższych co raz gorzej czyli wynika z tego, że go zalewa. Jaką masz dyszę główną? To, że iglica jest inna, może jak najbardziej być powodem tego problemu, węższa, inaczej wykonana mimo najniższego położenia może nie domykać. Radzę nabyć taką samą i sprawdzić, pożyczyć...
Jeżeli to dwusuw to musi być szczelny. Czyli do sprawdzenia uszczelniacze wału i wszystkie uszczelki silnika, połączenie gaźnik cylinder. W gaźniku czyszczenie, sprawdzenie wszystkich dysz, np. przy pomocy wd-40, widać po psiuknięciu w dyszę czy wydobywa się odpowiednim kanalikiem z gardzieli gaźnika. Przy małym zatarciu i przedmuchach, też będzie pracować...
Jeżeli przy dodawaniu gazu robi buuu to oznacza ze jest niedobór paliwa czyli zatkana główna dysza paliwa lub za mały poziom paliwa w gażniku . Przeczyszczenie gaźnika wraz z przewodami paliwowymi powinno rozwiązać problem . Jak nic nie było dłubane w gaźniku to poziom paliwa sam się nie przestawi a więc stawiam na czyszczenie dysz paliwa .
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
hamulce są ok, koła kręcą się bez oporów. Sprawdziłem gaźnik - czyszczenie dysz, ustawiłem pływak zgodnie z instrukcją z książki. (tutaj mam pewne wątpliwości czy jest ok bo po odkręceniu górnej części gaźnika poziom paliwa jest poniżej dyszy która pobiera paliwo). Zapłon - nowe przewody i świece, nowa kopułka, palec rozdzielczy, kondensator. Pompka...
Gaźnik nie posiada śrub H i L, ponieważ obroty ustawione są za pomocą dysz wewnętrznych. Brak jest możliwości ich regulacji. Czyszczenie gaźnika, może się jednak okazać że tylko myjka ultradźwiękowa da pożądany efekt. Sprawdź filtr paliwa w zbiorniku.
Dysza wolnych obrót Masz pewnie kawałek jakiegoś włoska
Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności,...
wszystko sprawdzone, dysza czyszczona powietrzem, prześwit jest wiec w gaźniku wszystko ok, jedyne co mnie dziwi to to że zawsze gaśnie za 3 dodaniem gazu i przygaśnięciem.
Gaźnik czyszczony? Skoro pracuje tylko na ssaniu, to dysza główna przytkana. Ewentualnie dysza biegu jałowego i regulacja powietrza biegu jałowego. Filtr powietrza oryginalny, nieuszkodzony?
Witam, zakupiłem używana kosiarkę i od samego początku jest problem z zapalaniem tzn. z trudem zapali tylko po przepompowaniu gaźnika i po chwili zgaśnie. Wymieniłem uszczelkę pod gaźnikiem, pierścienie na tłoku, świecę (iskra ok.), objaw taki jakby nie dostawał gaźnik paliwa do dyszy głównej (gaźnik czyszczony). Pytanie czy w tym miejscu na rysunku...
witam - piszesz- gaśnie po chwili jak wróci do niskich obrotów - może to być zaworek iglicowy pływaka - jest zużyty nieszczelny ( w gaźniku w komorze pływakowej ) jeśli przed dodaniem gazu chodzi normalnie , jeśli kaszle od od momentu rozruchu - czyszczenie gaźnika ,dysza wolnych obrotów - jest dostępna z zewnątrz - za elektrozaworem lub sam elektrozawór...
gaźnik dysza dysza gaźnik czyścić dysza
elektryczny paralizator schemat wentylator łazienkowy dospel halogeny pobór energii
prostownik tyrystor prostownik tyrystor
Epson XP-620 Ink Pad Replacement Guide: Waste Pad Location, Reset, and Compatible Kits Błąd 5865 PTM w MAN TGX - Czujnik prędkości wentylatora