Idzie ją rozruszać. Tylko jeśli stanęła to najlepiej demontaż. Można przynajmniej gorąca stronę wydechu odkręcić i zaaplikować odrdzewiacz. Liqui Moly np. Jak odepniesz gruszkę to opukasz cięgno. Lać ruszać i wydmuchać kompresorem. To ma luźno latać. Jął po miesiącu nie stanie będzie żyć. Jak stanie to rozpołowić gada i dokładne czyszczenie. Czasem...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73...
W skrócie koledzy rozebrać i czyścić nastawnik ?
Zwłaszcza grupy 004 bo anomalia to już widać : http://obrazki.elektroda.net/89_12818953... Nie nie, to było na zgaszonym silniku aby tylko pokazać temperaturę, a regulator ładnie trzyma kąt zadany 1.2-1.3. Dziś po odpaleniu silnik szarpał i zapaliła się sprężynka. Błąd N146 wartość maksymalna. Nie gasząc silnika podpiąłem VAGa i spojrzałem na dawkę...
Skąd wiesz czy świece nie grzeja jak to sprawdzałeś? Według kontrolki nie ma się co sugerować może mignąć na 1 sek. a świece będą grzały 10 sek. Jutro z rana jak samochód będzie maksymalnie zimny zdejmij kapturek od którejś świecy i sprawdź. Apropo świec wiesz, że czas grzania świec lub zupełny ich brak można poprawić w sumie według własnego widzimisię...
Dlaczego chcesz czyścić ten nastawnik? masz dużo wolnego czasu czy po prostu coś się z autem dzieje? W każdym razie kluczowe przy składaniu pompy jest ustawienie czujnika RSW oraz nastawnika na odpowiedniej dawce paliwa, oczywiście wymiana uszczelek obowiązkowa. Dodano po 11 Taki mały niuans, autor tutorialu zapomniał napisać, ale z tego co pamiętam...
Kąta wtrysku nie da się ustawić Poszukaj sobie - czyszczenie nastawnika BoschVP37 lub czyszczenie nastawnika 1.9tdi.
podaj na N109 12V bezpośrednio z plusa akumulatora albo wyjmij z niego tłoczek i wtedy silnik odpali, trzeba ponownie przelutować styki na przekaźniku 109 a nie je czyścić - to nie brudny stół po obiedzie, jeśli kolega wymieniał przekaźnik 109 i nadal to samo to albo kostka stacyjki albo przekaźnik w module alarmu albo chwilowy brak połączenia pomiędzy...
3 do 9 to chyba wartości graniczne podajesz. Jak wszystko jest sprawne, silnik nagrzany i brak dodatkowych obciążeń typu światła, klima, to ma być 4,5 5,5 mg/suw. Jak czyściłeś nastawnik to na zgaszonym silniku masz/mieć 700 740 mV.
moze to byc wina silnika krokowego rozbierz go i wyczysc Niedouczony jesteś ( wybacz). Nie ma tam krokowego, a nastawnik przepustnicy, i co tam chcesz czyścić po rozebraniu to nie wiem, chyba, że komutator lub styki krańcówki.
OK czy ktoś odpisze na pozostałe pytania ? Bo to było pytanie na doczepkę a już 3 osoby odpisały potrafię czytać. Zastanawiam się co z tym robić. Czytam inne forum i znalazłem podobny wątek o problemie odpalenia po rozbieganiu się silnika. Napisali aby wykręcić świece i odessać olej z tłoków. Tylko pytanie bo jak pisałem mam oleju tyle ile wlałem jak...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Wiem że kontrolka od świec żarowych będzie migać w LT gdy masz odłączony stop- światła stopu nie będą działać. Może to pomoże, jednak nie wyjaśnia pozostałych objawów, które mogą być wynikiem np pękniętego przewodu od turbiny.
Wielkie dzięki ale czyszczenie nastawnika przerabiałem na kilku autach, problem polega na tym że chce wiedzieć wszystko o elektryce nastawnika. Powodem mojego pytania mam do naprawy audi z 1992 roku na nastawnik i tam vag nie pokazuje parametrów nastawnika. LAUNCH jedynie pokazuje błąd 01268 Metering control –N-146 czyli błąd elektryczny nastawnika....
Wszystko jest na youtube. :> Slabo szukales. Dopisz sobie czyszczenie nastawnika oraz afn ustawienie dawki. To wyjasni twoje pytania. Tej specjalnej nasadki nie musisz kupowac. Wystarczy nabic zwykla 7.
Silnik faluje na wolnych obrotach???? Jak wygląda sprawa z nastawnikiem był kiedyś czyszczony jaka jest dawka paliwa na rozgrzanym silniku???
O to Ci chodziło ? https://www.google.com/search?client=fir...
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Wymiana wtryskow pomogła oraz czyszczenie nastawnika.
ja miałem te same błędy i czyszczenie nastawnika pomogło
O ile ten silnik jeszcze wie co to benzyna to nic nie trzeba czyścić.
Już się wszystko wyjaśniło był uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w nastawniku pompy i była też wina samego nastawnika. Wymiana czujnika i czyszczenie nastawnika pomogły. Musiałem tez wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Wtryski sprawdzał mechanik to jego diagnoza, ja osłuchałem je stetoskopem i jeden jest tak jakby ,,cichszy" od pozostałych, ale czy może mieć wpływ na kąt wtrysku i dawkę , nigdy nie czyściłem nastawnika ale chyba muszę to zrobić .
Częstą przyczyną w tych silnikach jest pompa wtryskowa. Może wystarczy czyszczenie nastawnika?
Chyba trzeba będzie czyścić nastawnik. A jak korekcje dla wtryskiwaczy?
Czyszczenie nastawnika nie zmniejszy zużycia paliwa. A ile pali na tankowanie ?
Jeśli diesel to czyszczenie nastawnika pompy nie pomoże bo to common-rail, tak czy siak czy diesel czy benzyna bez odczytania parametrów bieżących nic nie wymyślimy. pozdr
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Pawel wawa masz zupełną rację że nastawnik,po prostu źle napisałem.Zamiast napisać nastawnik wpisałem sterownik,ale sporo kasują za czyszczenie nastawnika-300zł.
Najpierw sam czyścił nastawnik a później pojechał do pompiarza i ty kolego Sztomel w to wierzysz.
Zapraszam kolegów z autami na czyszczenie nastawnika - profesjonalnie i tanio! gg 5384503 Objawy są ewidentne.
Dziękuję za zaiteresowanie moim tematem,żadnego dymienia za samochodem nie zaobserwowałam,natomiast mam pytanie jak może być czyszczony nastawnik,jakie są sposoby.
Odepnij na próbę przepływomierz i zobacz jaka będzie reakcja, a najlepiej to podmień na inny. Skoro czyścisz nastawniki w TDI to pewnie sprężynki i sprężyny sprawdziłeś?
Spokojnie, u mnie też tak było, na chwilę mu odeszło a czyszczenie nastawnika było później koniecznością. Ale co by nie było to dasz radę.
Po pewnej chwili odsłuchu siła sygnału jakby słabnie. Na oczku ubywa i dźwięk zanika. Zostaje tylko buczenie. Podczas gdy to się dzieje nawet lokalna stacja (1 km od nadajnika) ma tylko polowe skali na oczku i marnie odbiera. Co jakiś czas jest lepiej raz gorzej. Kolega Dioda doradził mu czyszczenie nastawnika. Choć wydaje mi się ze problem leży gdzieś...
No cały czas było w porządku, teraz tak się dzieje od migania tych kontrolek. Zaczęła się jazda, dla mnie to dziwne jest. Ja go sprowadziłem z Holandii i miał 250 tys. przejechane i cały czas wszystko było wymieniane i dbane, wszystko było ok, no dziwne. Dodano po 6 3 lata temu miał czyszczony nastawnik, bo on chodził bardzo dziwnie na biegu jałowym,...
prawdopodobnie pada ci nastawnik dawki tu masz link jak i co http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Cewka nastawnika poniżej jednego oma, czujnik temperatury zależy od temperatury, powiedzmy w warunkach pokojowych od 3 do półtora kilooma, maleje wraz ze wzrostem temperatury. Oporność cewek pomiarowych 5 do 6 omów, między skrajnymi końcami dwukrotność. Nastawnik był czyszczony, sprawdź czy luty nie puściły, oryginalnie jest to zgrzewane.
Myśle że to wina nastawnika pompy- jest zasyfiony opiłkami metalu z pracy pompy i przycina się. Ja bym sprawdził napiecie pompy vagiem. Przerabiałem kiedyś temat a opis jest gdzieś w necie pod tytułem "czyszczenie nastawnika tdi"
slyszalem ze jak zawiesza sie sterujacy to wystarczy wkrecic silnik na 2.5tys/obr i stukac w glowke wtrysku jesli przerwie to oznacza ze wtrysk sterujacy siadl. Tez mam takie przeczucie ,ze czeka mnie czyszczenie nastawnika;/
Witam z problemami AUDI A4 ,moze nie umiem pisac ,ale trochę znam się na naprawach samochodów.Dzisiaj czyściłem nastawnik w pompie 1.9 AFN.Strasznie szarpał przy obrotach ok.1800 .Jak pisałem wyżej nie potrzebny jest komputer do ustawienia dawki paliwa przy takiej usterce.Samochód chodzi jak zegarek.Obroty nie falują i nie szarpie.
Luzy na półosiach odpadają. A czyszczenie nastawnika raczej wolał bym zlecić jakiemuś mechanikowi niż zrobić to samemu. Jaki może być koszt czyszczenia nastawnika? Dodano po 2 I tak jak mówi Piasek80 żadne kontrolki nie migają.
Oryginalnie napiecie RSW jest o ile pamiętam 0,720 anie 0,66-0,68V...ale to nie ważne. Czasami czyszczenie nastawnika i nawet wymiana całych bebechów nie pomoże, wyjechany może być trzpień. Już raz tak miałem, wymieniłem wszystko i ciągle sprężynka. W końcu zmieniłem obudowę nastawnika i jak ręką odjął. Domniemam, że elektromagnes żeś wycentrował?.
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
Tak na delikatnym również : :cry: Więcej obrotów to już niema tego.. Nastawnik w pompie do czyszczenia. Instrukcje znajdziesz w necie. Szukaj Czyszczenie nastawnika pompy VP37. Jeśli nie masz sprzętu w postaci vaga, i umiejętności manualnych, oddaj auto do warsztatu, bo możesz narobić sobie biedy.
Witam. Możesz podać namiary do tego fachowca który czyścił Ci nastawnik
Nie wiem bo nie zajmuje się regeneracją. Kiedyś wymieniałem po kimś pompę bo sam czyścił nastawnik i tak zmontował że urwała się ta kulka co z nastawnika w pompę wchodzi. Było to Audi, przywieźli nastawnik od VW i nie pasował choć moc silnika ta sama. Co do komunikacji to gdy radio nie jest fabryczne to czasem zakłóca komunikację choć nie pamiętam by...
no ja kolego mam bardzo podobny problem tylko ze w golfie IV 110KM i wymienilem wszystkie wezyki,nowy zaworek N75,turbina wyczyszczona,nowe filtry,pompa wtryskowa sprawdzona i czyszczony nastawnik i w logach dynamicznych jest ok, ale auto jest slabe i nie ma takiego przyspieszenia z 1800obr jak kiedys.jezdzi lepiej dopiero przy2400obr a i wyciolem katalizator....
Jeśli to nastawnik dawki to w logach nie bardzo wyjdzie a z opisu wychodzi że to jednak to. Możesz podjechać do pompiarza, podłączając się pod wtyczkę pompy zrobi analizę pracy nastawnika, jesli się zacina to wyjdzie jak na dłoni. Mniej wiarygidna ale też niezła metoda to odłączenie wtyczki od impulsatora ze skrzyni biegów, jeśli wyraźnie poprawi sytuację...
Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę. W Dieslu 2,5 TD, 2003rok 115 KM , pompa sterowana elektronicznie, błąd 41 opisywany jako "Polecenie 1 elektrozaworu przepustnicy" , w rzeczywistości oznacza on awarie sterownika (nastawnika) umieszczonego na pompie wtryskowej , a nie przepustnicy...
nastawnik czyścić czyścić nastawnik pompa ustawić nastawnik czyścić
nivona wyjęcie zaparzacza bluetooth audio stereo kolorów odtwarzaniu
chińskie webasto ibanez schemat
Wybór skanera kodów kreskowych 1D z multi-odczytem Lokalizacja przewodu prawej kurtyny SRS w Mitsubishi Colt Z30