http://obrazki.elektroda.pl/7058354500_1... Na rosyjskich You Tube przyfilowalem podnosnik do auta który mi sie spodobał i postanowilem go sobie zrobic.Prostota i skutecznosc to mi sie spodobało. Podnosnik z poloneza,profil zamkniety 60 mm * 30mm* 2 mm Długosc trzech lag około 5 metrów. [youtube]https://youtu.be/VV80ZIizAlU[/y...
Most z Poloneza to trochę za szeroki. Skrzynia z Żuka może się przydać. Mała, prosta, bez synchronizacji pierwszego biegu. Łatwo można pozbyć się zbędnego kołnierza na koło zamachowe. Ale ja bym zaczął od sklecenia jakiejś ramy, przynajmniej takiej tymczasowej, bo i tak przerabiana będzie milion razy po drodze.
Ostatni raz Poloneza dotykałem około 2005 roku. Bladego pojęcia nie mam, gdzie kupić części. Allegro omijaj. Tam jest bardzo dużo podrobionych części.
części do poloneza są tanie,jak ma przejechane ze 180 to profilaktycznie wymień krzyżaki i łożysko podporowe.jak to nie pomoże to wyważyć wał.pozdr.
Witam. tak jak w temacie chciałbym zbudować replike lotusa 7/ caterhama, do budowy chciałbym wykorzystać części z poloneza z silnikiem z rovera lub forda. Mój budżet to 15-17tys. i doszłem do wniosku iż niema sensu kupować osobno części(silnik, most itp) tylko taniej wyjdzie kupić cały samochód i tu pojawia się największy problem jeżeli kupie samochód...
Oddam za darmo na części Poloneza TRUCK LB rocznik '97. Jeżeli ktoś chce pobawić się w remont, to mam trochę części blacharskich (drzwi, podłoga, progi). Lokalizacja: 05-800
Jeżeli samochód drży tak jak mówisz to do naprawy wał napędowy, z tym że jak wymienisz łożysko podpory elastycznej i krzyżaki to musisz też dać go do wyważenia, bo jest małe prawdopodobieństwo że wał nie straci wyważenia po wymianie części.
Oki jak byś miał chcwile czasu to był bym wdzięczny.
Na maluchowskich silnikach robią ciągniki to i od tico da radę. Chodź, żeby 2 skiby ciągnął w orce bez szwanku to przydało by się kilka koni zapasu. Silniki benzynowe mają nieco inną charakterystykę niż ropniaki. A te ciągnikowe mają jeszcze specjalne regulatory obrotów które automatycznie zwiększa dawkę paliwa przy zwiększających się obciążeniach....
Bezp paniki. Objawy jak abimex. Na początek,tak jak pisał jurekk55 . Czujnik prędkości samochodu. Zacznij od wjechania na kanał i odpięcia kostki czujnika przy napędzie linki. następnie wyczyść siliniczek krokowy. a potem kupuj części :)
zawory to juz chyba mi sie kończą bo mam małe ciśnienie na 1 i 4 cylindrze.A w tym roku kończę szkołę mechanika to głowice będę mógł sobie sam zrobić będą tylko koszty części.
Lampka Check Engine powinna zgasnac po uruchomieniu silnika, w przeciwnym wypadku sterownik silnika wykrywa blad w instalacji elektrycznej silnika. Musialbys odczytac kod bledu jaki zapisal sobie w pamieci komputer. Byc moze jest to np. czujnik temperatury i swiece moga byc zalewane. Sprawdz jeszcze napiecie ladowania na wlaczonym silniku, czesto pada...
W dużym fiacie były dwa rodzaje silników, stary 1300/1500 i zmodernizowany 1500 z poloneza. Stare silniki i nowe silniki miały zupełnie inny osprzęt i części między sobą nie pasowały. Kolektory wydechowe były inne, w starym „rury” szły w dół, w polonezie szły lekko do góry. Rura wydechowa przy silniku była też inna. Z tego względu rozruszniki były inne...
Witam! Cały czas miga czerwona kontrolka od immobilizera po włączeniu zapłonu. Mam wszystkie kluczyki ( czarne i czerwony ) , ale zaden nie wyłącza immobilizera. Problem ten zacząl sie po rozładowaniu akumulatora. Wcześniej nikt nic nie robil przy tym immobilizerze. Proszę o pomoc.
Popieram zdanie przedmówcy w kwestii kosztów nabycia Poloneza. Jeszcze parę ładnych lat wstecz brat kupił Poldka z gazem za 1500 zł, teraz za jeżdżący w tej kwocie to raczej trzeba policzyć kilkakrotnie więcej. Jak chcesz szukać części na dawcę z Poloneza to szukaj na Stacjach Demontażu Aut lub na skupach złomu - czasem trafiają się nawet ładne egzemplarze,...
Na drugi raz odwiedź najbliższy skup aut, pełno tam części do poloneza ;)
Okropne czepialstwo. Daj spokój R-MIKowi. To jest wybitny specjalista w każdej dziedzinie. Robił nie takie układy. Poczytaj sobie [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... temat. Mnie układ się podoba, dobry sposób żeby wykorzystać części ze szrotu, które mogłyby w innym przypadku pójść na przemiał. Chociaż stare polskie auta - maluchy,...
A ja stawiam na zużycie części reduktora
Przecież nikt normalny nie jeździ polonezem na co dzień, tylko na zloty i o niego dba. Mój dziadek ma fiata Sjenę z przebiegiem 400 tys i wygląda jak nowy (oprócz blach), więc JAK DBASZ TAK MASZ. Dodano po 12 U mnie w okolicy jeździ całkiem sporo Polonezów, tak że każdego dnia widzę jakiegoś. Mam znajomego złomiarza który ma 3 Polonezy ze sprawnymi...
Poszukuje katalog części do poloneza atu plus 2000r dziękuje i pozdrawiam jjjanek(at)poczta.onet.pl
Więc tak: Problemy ze zdobyciem masterowskiej, traficowskiej tylnej belki c.d. Co do ceownika to 100x50x4 jego waga to 5.8kg metr czyli nie ma źle a skoro już jest to polecę na nim, reszta czyli wypełnienie kratownica poleci z 40x40x2 chyba że znajdę 40x20x2 Zastanawia mię tylko czy mozna np poprostu np z przyczepy niewiadów (plastikowa mała mydelnica)...
Mam malucha chce z niego zrobić nowe BMW mam do dyspozycji części od poloneza HELP!! Takie rzeczy to u wróżki...
Czyli problem jest głębszy i nie wiem czy da radę Kolega to wykryć. Bo jeśli napięcie na cewce i module jest, a żaróweczka nie miga - przyczyną może być czujnik obrotów bądź sam moduł. Najpewniejszym sposobem wykrywania "w domu" takich awarii to podmiana części z drugiego, sprawnego i stojącego obok ( :D ) Poloneza. Kupowanie aż się "trafi" jest zbyt...
Witam !!! Napewno ceny niesą duże... A jeśli chodzi o części do poloneza, to ma pan niesamowicie duży wybór. Jak mieszka pan niedaleko Słomczyna to może pan śmiało jechać a jeśli nie, to nież pan pojeździ po szrotach... Napewno coś będzie. POZDRAWIAM
Chciałem oczyścić parownik i elektrozawór, ale nie mogę zakręcić zaworu na butli - pokrętka wkręca się do oporu, ale gaz leci nadal. Co jest nie w porządku? Polonez, instalacja zwykła. I jeszcze jedno: gdzie w Warszawie można kupić części do parownika Lovato? Pozdr.
No pewnie że nie wiedzą o smarze z granulkami diamentowymi.Jakieś dziwadło. Ten smar na to połączenie jest smarem molibdenowym.Ale mozna dać i grafitowy,uważając aby nie zabrudzić części pomiarowej.
Dobre są świece BRISK. W mojej skodzie 91' przy zimnym silniku jak zresztą i przy rozgrzanym pali dosłownie na dotyk i nie ma żadnych problemów. Jak chcesz to zejde do garażu i spojrze jaki na nich jest numer, ale jak wejdziesz do sklepu skody i powiesz że chcesz świece do favoritki to innych nie powinni ci dać. Mimo że świece powinno się wymieniać...
a skasowałeś błąd
Znajomy może go dostarczyć do zakładu utylizacji samochodów i na tej podstawie uzyska kwit potrzebny do wyrejestrowania samochodu .Ty natomiast możesz ten samochód odkupić po cenie złomu użytkowego z zakładu utylizacji otrzymując fakturę zakupu. Dodano po 3 Silnik występuje jako część zamienna i jego numer nie powinien być wpisany w dowodzie rejestracyjnym...
Witaj DUCH 2005 to zapewne awaria kabli od silnika krokowego albo brak masy TO NORMALKA W POLONEZIE Z ABIMEXEM ABIMEX JEST JAK STARA SYRENKA TRZEBA MIEć WSZYSKIE CZęśCI W ZAPASIE !!!
jezeli nic sie nie odzywa jest to wina masy lub styków rozrusznika musisz jeszcze raz rozebrać i dokładnie wyczyścic łącznie z obudową powinno pomóc jest to częsty problem
Sprawdź wężyk paliwowy w zbiorniku paliwa pomiędzy pompą paliwa a pokrywą często pękają.
Wymień regulator i łożyska.Umyj go przedtem porządnie z płynu wodą(można karcherem) wydmuchaj powietrzem załóż nowe części będzie żył.
No tak, wszystko ładnie i pięknie, ... ale jakby nie było dalej nie wiem jak odróżnić część fabryczną od ewentualnej podróby ... da się jakoś ? Czy nie ma to sensu ... bo części fabrycznych już nie ma ? :-(
Też chciałbym złożyć sobie nowego Mercedesa mając części od Poloneza. Nie wiem czy te kolumny można porównać do Mercedesa, ale mam nadzieję że zrozumiesz co miałem na myśli. Cervin-vega cls215 chciałbym zbudować takie kolumny na podzespołach innych marek I nawet przeczysz sam sobie.
Skoro nasze "poldki" takie och i ach, to czemu nie zdobyły zachodnich rynków :D Oryginalny wielowachacz np. w A6 C5 wytrzyma 150tys.km (przy średnim przebiegu wymiana raz na 5 lat) - koszt części ok.1500PLN, Polonez po takim przebiegu idzie na złom :lol: Ale nie zbaczajmy z tematu :sm31: Jak się ogarnę to zapodam kolejne foty mojego "projektu" 8-)
W polonezie silnik jest tanią częścią więc jaki problem jest z jego wymianą.
Witam jesli nie znasz wartosci cieplnej świec to najlepiej kupuj w sklepie prosząc o części według katalogu.Pozatym po wymianie swiec warto przyjrzeć sie przewodom wysokiego napiecia i innym składnikom układu zapłonowego. Pozdrawiam.
Zbiornik paliwa mam od C330 (35l pojemności To zrób to jak biały człowiek w Polski. Wywierć w górnej części otwór i zamontuj wskaźnik poziomu z kontrolką rezerwy. Do 30 stki pasuje od poloneza.
Sporo polonezów było na Abimexie. Części pasowały do opla.
No fakt zapomniałem o zarówce pozycyjnego pomysł jednak głupi przyznaję. pora udac się na szrot Chyba tam są jeszcze części do tych bolidów.
Nie bój się japończyków, zamienniki tanie, w rodzinie mamy 323C (rocznik 1995) od 2005r (już niedługo, bagażnik za mały do wózka dla dzieciaka) i 626 2.0D kombi ( moja, poprzednio też tylko sedan) i nigdy nie było problemów z częściami, koszt naprawy np. przednich hamulców w 323C (kiedyś sam robiłem, teraz mam dobrego mechanika za płotem) porównywalny...
Więc jednak zostawie mojego borewicza w oryginale:) Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam Wszystkich miłośników
no niby masz rację wojtek2812 ale myślę ze te 30 zł to nie majątek a zawsze jakieś części będą w zapasie
Obejmy przewody i inne cuda posiadam Bak jest nowy przejechałem na nim moze 8 kilometrów tak samo jak i nowa jest pompa paliwa i pływak więc trochę szkoda i dla tego pytam czy dało by radę to zamontowac problem polega na tym że nie chciałbym rozbierac zeby się okazało że wlot do baku będzie o coś ocierał albo rura będzie załamana w tym tkwi problem...
zawsze można poloneza w całości albo części zapętlić. :) Ale generalnie uwagi poprzednika w pełni popieram.
przecież i tak sam tego nie zrobi - koszt naprawy to jakieś 250 zł + części....
Po co ta dyskusja, jeśli fabryka daje ciała, to wy w warunkach warsztatu zrobicie to lepiej? Niestety jest to złożenie ustawiane do 100-tnej części mm a do tego kiepsko wykonane fabrycznie. Znam wypadki że po wymianie samego uszczelniacza i dokręceniu nakrętki w to samo położenie, most zaczynał wyć. Fakt z używką jest loteria, ale nie jest to wynalazek...
Fajny tuning, szczególnie podobają mi się te klocki z Tomexu.
Witam! Poszukuje (niestety jak dotad bezskutecznie) katalogu czesci zamiennych do Poloneza Caro (tak zeby byl przede wszystkim z silnikiem Rovera i rocznik 1995). Prosze o pomoc. Pozdrawiam adamdn
Wiem, że temat stary i polonezów już mało ale skoro na niego wpadłem to powiem, że miałem kilka przypadków gotowania płynu przez niedrożny kanał na obudowie termostatu.Zdejmujemy cienki wężyk i wiercimy wiertłem fi5 tylko standardowe nie wystarczy musi być przedłużone
Witam jedno wyjaśnienie , robię " przekładkę " części z poloneza ATU do Caro ten ostatni kupiony na przetargu od Policji, sporo dodatkowych kabli których nie ma na schemacie. Usterkę znalazłem dzięki waszej pomocy, dodany 1 dodatkowy kabel do zapalniczki on robił zwarcie . Co prawda dalej nie wyświetla mi symbolu pedału hamulca na tablicy , ale awaryjne...
Natomiast alternator Jubana ma konstrukcję przypominającą tą z FSO1500/Poloneza. Części elektryczne (regulator, przewody, a pewnie i też stojan, wirnik i diody) są chińskiego pochodzenia. Szczotki wydają się mniejsze niż w alternatorze FSO. Ale jakoś nic nie śmierdzi chinami Przypominać przypomina ale chińczyk skutecznie zmienił trochę budowę. W środku...
No to chyba lepiej sprzedać ten samochód na części. Przynajmniej jakaś kasa będzie z tego.
Witam mam poloneza atu Zakładam, że mowa o Atu "minusie". Jeśli tak to do podmiany nagrzewnicy nie trzeba demontować całej deski. Wystarczy jeżeli zdemontujesz konsolę środkową i zdejmiesz dolną część plastikowej obudowy. Zostaje odpiąć węże, wyjąć nagrzewnice i gotowe :D
Witam, miałem również taki problem ze swoim polonezem. Wszystkie układy sprawdzałem, wymieniałem, wymieniłem cały alternator i nic. Dopiero Mechanik samouk rozwiązał mój problem, wszystkie styki, śruby odpowiedzialne za przenoszenie napięcia przeczyścił papierem ściernym. Trwało to pół godziny ale ładowanie wróciło do normy. Ten sam problem miał znajomy...
Zgodzę się z kolegą jeśli to ten sam silnik nie 1,4 czy dizel to jest ok ... A takie części lepiej nowe zakładac .
Wszystko da się zrobic troszkę cierpliwości, kasy na części i cokolwiek pojęcia. :)
Czyli nie wiesz, a udajesz znawcę. Czym się pompa oleju od Poloneza różniła pewnie też.
Miałem dostęp do części od poloneza (gsi bodaj) i wykręciłem z niego impulsator podłączany do skrzyni. Podciągnąłem do niego zasilanie i kabel sygnałowy - wszystko z kostki od radia, żeby dużo kabli z różnych miejsc nie ciągnąć. Auto wcześniej gdy jechałem i puściłem gaz, wcisnąłem sprzęgło pracowało na wolnych obrotach, gdy się zatrzymałem to obroty...
Najprościej byłoby założyć gotowy kit, np. ThermoTop E. W swoim aucie taki montowałem. Z montażem na spokojnie zabawy na kilka dni. Fabryczny kit to dość spora kasa do wydania, ja skompletowałem z pojedynczych elementów kupowanych tu i tam (głównie A******) na podstawie serwisówki. Koszt coś około 1700pln za wszystkie nowe części. Thermo Top E to Webasto...
Za 100zł trzy lata temu oddałem na Strażacką na kołach kompletnego z aktualnymi (wtedy) papierami jeżdżącego Poldka, miałem go od małego, części mają ile dusza zapragnie.
Powiedziałem że sprawdzę, a jeśli okaże się że to tarcza albo docisk to pojadę do warsztatu *reklamować*, bo nie zamierzam drugi raz płacić za to że wstawili mi wadliwe części. Wrzuć na luz chłopie :|
Dziękuję,szukam słynnego przycisku "pomógł",gdzie on jest:) dziękuje za rozjaśnienie myśli,kolejne zdania i opinie o poldoroverach w praktyce -na wagę złota..to wysilony silnik ,nie wiem dlaczego tak mnie straszono-kolega Motronic po części wyjaśnił:) Motronic Bosch:)
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
Zakup sprzęgła w sklepie z częściami na podstawie VIN
jeśli miał już tyle części wymienione to wymieniłbym jeszcze te diody a alternator może pasować od uno tylko czy wysadzenie koła pasowego jest to samo? http://bendiks.lublin.pl/PL/index.php5?o...
ale ja tego nie podłączam do poloneza! robie w pokoju przednią część poloneza. z deski rozdzielczej mam 3 kable od żarówek,z kolumny kierowniczej od przełącznika mam też3 kable, mam jeszcze zasilacz 12v i przerywacz z kablami tylko teraz przy przerywaczu jak chce podłączyć to nie działa jak powinno.tzn tak ciągle buczy. na 100% źle podpiąłem. do pinu...
może sprężyna stacyjki już słabo odbija i kluczyk z pozycji "rozruch" nie wraca dobrze na pozycję wcześniejszą "zapłon" tylko cofa się troszeczkę - w Uno to częsty problem - trzeba kluczyk cofać ręcznie kawałeczek i wszystko działa jak należy, a Lublin to zlepek części z Fiata Żuka i Poloneza
Wałki w gli to chodzą na ogół dosyć długo gorzej jest w gsi tam to porażka i te szklanki samo regulujące jakiś dekiel wymyślił, w gsi po wymianie szklanki i wałka na nowy samochód pochodził nie więcej jak 500km i znów to samo bo części widocznie nieoryginalne były.
O właśnie, to jest niezaprzeczalna zaleta Poloneza: dzięki niemu nie jest jeszcze źle o części do Dużego Fiata, bo też taki wehikuł mam. Ale to jest mój pieszczoch i nie na obecną pogodę.
Polonezy też kiedyś były popularne. Nie narzekaj na Polonezy. Dobre samochody były i części do nich też były. A siatki takie są i były.
LPG też drożeje, i różnica w cenie pomiędzy LPG a PB jest coraz mniejsza. Jest jeszcze jedna opcja którą moim zdaniem powinieneś rozważyć, a jest nią zakup takiego samego poloneza z instalacją LPG. Myślę że cena całego auta będzie porównywalna z ceną samej instalacji a przy okazji będziesz miał masę zapasowych części do auta. Pozdrawiam
Tak, w moim też. Ale tu kolega pisze, że słychać w przedniej części. Chyba, że źle namierzył źródło dźwięku.
dzięki za podpowiedź ale powiedz gdzie to ustrojstwo jest i jak wygląda i jak sprawdzić czy padnięte?? Sposób z przejściem na benzynę przy gaszeniu na razie skutkuje. oczekuję na przesylkę zestawu naprawczego do parownika. Prośba poradźcie gdzie znaleźć jak to rozebrać (parownik) i złożyć żeby części na następny nie zostało.
a ogólnie pozbycie sie katalizatora ? bo nie uśmiecha mi sie kupować część wartości samochodu
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Uszkodzenie uszczelki objawia się m.in wydostającymi się pęcherzykami spalin przez zbiornik wyrównawczy, osadzaniem się" kożucha " na korku wlewu oleju, ppodniesieniem się stanu oleju. Przyczyną zapowietrzania jest jakaś nieszczelność w górnej części układu może być chłodnicy .
Witam, mam pytanie będę wymieniał pierścienie w moim Polonezie cylindry mam już po honowaniu i mam dylemat jakie pierścienie założyć , modę kupić PRIMA lub GOETZ , co wybrać?, PRIMA z tego co czytałem robi pierścień olejowy chromowany a GOETZ nie , GOETZ to pakowacz dobrych części a więc pierścienie mogą być dobre?
Strasznie chaotycznie tłumaczysz i w związku z tym nic nie wiemy. Porada będzie taka, że musisz wziąć do ręki miernik na którym uda się zmierzyć napięcie z dokładnością 0,1/0,2 V (a już minimalnie 0,5 V) a następnie natężenie prądu w zakresie owych 6 A. I tak mierzysz napięcie akumulatora odłączonego od układu. Dobrze gdyby wynosiło 12,5 V. Podłączasz...
To pewnie jest część czegoś na kształt "Poloneza". https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Polecam przeczytanie (zawartości linków też !) http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... ( http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... ) Jak nie chcesz rozbierać podsufitki i uzupełniać płaszczyznę metalową połączoną z masą w wielu miejscach pod tym plastykowym dachem, to zostaje montaż w głównej metalowej...
wytnij go:) kto dzis kradnie polonezy....
Tłoczki dociskają okładziny do wewnętrznej części bębna, ale to nie polonez i nie wymienia się ich często (u mnie nie trzeba było jak ostatnio zaglądałem). Może u Ciebie trzeba , nie wiem ,a może mechanik chce żebyś kupił tak na wszelki wypadek. Bo jak rozkręci i stwierdzi że są potrzebne to ma pod ręką. Ja u siebie ich nawet jeszcze nie czyściłem :D...
Wygląda na to że pompa do wymiany , sprawdź ciśnienie paliwa przy mono wtrysku.
Skoro działa po obejściu części instalacji to ją sprawdź... Wpierw sprawdź jednak bezpieczniki/przekaźniki.
Tak wiem mam już podkładkę pod głowice o grubości 2mm, nie wiem czy to jest wystarczające ale wydaje mi się że tak ; ) Wydawało mi się że z Poloneza będzie łatwo nawet części tanio mogę mieć dlatego akurat ten samochód wybrałem. Masz może jakieś propozycje? Jeszcze jedno pytanie: Dokładnie co potrzeba do uruchomienia całej instalacji wtryskiwaczy ?...
W Polonezie Caro 96 cały czas świeci się lampka kontrolna braku ładowania akumulatora, napięcia na alternatorze pomierzone wynoszą ok 14,5 V . Alternator miał wczesniej wymieniane szczotki i było wszystko w porządku. Moja prośba jest taka proszę o podpowiedź gdzie szukać usterki albo proszę o pomoc w odszukaniu schematu elektrycznego tej części .
mechanika to zapchany katalizator lub źle fazy rozrządu, elektryka to wytarty potencjometr, uszkodzony MAP sensor ( wewnątrz sterownika), zwalony\nieszczelny wężyk do MAP, lub padł sterownik MEMS co częste.
Witam! Posiadam silnik od wentylatora jak w tytule, Boscha. Proszę o informację o jakiej jest on mocy. Czy można połączyć ten silnik z np. włącznikiem nawiewu do Poloneza Caro (zdj.) lub regulatorem prędkości wycieraczek do Poloneza - jako reduktorami jego obrotów? Nie wiem o jakiej mocy są silnik nawiewu i silnik od wycieraczek w w/w autach i czy te...
Serdecznie dziękuję obu kolegom za pomoc . Wstawiłem nowy czujnik i samochód zapala w każdych warunkach od razu. Dla informacji podaję: rezystancja czujnika gdy silnik jest zimny to 2 khom, a po nagrzaniu silnika do 90 stopni celsjusza maleje do okoo 2 kohm. A tak dodatkowo , to kilku "fachowców" do których się zwróciło odmówiło lub proponowało wymianę...
Skąd wziąłeś ten rozrusznik? Jeżeli nie jest nowy, to zrobiłeś mu porządny przegląd? No miałem pare polonezów na części (2) i leżał w garażu i mówię sprawdze go i sprawdziłem ale jutro chyba Zawiozę stary rozrusznik i będzie dobrze :)
Też kiedyś stanąłem przed takim dylematem. Założyłem, że 1 samochód będzie egzemplarzem na straty. Kupiłem starego Poloneza. Części za grosze, eksploatacja niedroga (LPG). Parę otarć, jedna kolizja i samochód się zwrócił. Oczywiście nie namawiam do takiego rodzaju odzyskiwania pieniędzy. W każdym razie nie zniechęcałbym Cię do większego pojazdu, dość...
Ja mam podobny problem ze światłami, włączenie (mijania+kierunki) powoduje zmniejszenie obrotów i jeszcze się za to nie zabrałem - prawdopodobnie powymieniam na elektroniki. Sprawdzałem masy, przewody, analizowałem przebieg i test (ten z podanego linku) wykazał jeden błąd - ładowanie oczywiście jest. Ale zwróć uwagę na prawidłowe położenie pływaka bo...
poszukaj dobrze wtyczki do tego czujnika, powinna być, przynajmniej jest w oryginale, no chyba że ktoś obciął Wtyczkę na przewodzie do czujnika mam. Nie mam tylko części, która prowadzi do zegarów. Tylko pytanie do bardziej kumatych w elektryce Poloneza diesla - przewód idzie od razu od czujnika do obrotomierza, czy po drodze przechodzi przez jakieś...
Witam, jeszcze jest z boku dysza wolnych obrotów, po wykręceniu dobrze ją przedmuchać, powinno pomóc.Jeżeli nie to można zdjąć filtr powietrza górną część gażnika(tylko trzeba uważać na pływak) powykręcac dysze i wszystkie kanaliki profilaktycznie przedmuchać spreżonym powietrzem a zwłaszcza ten od wolnych obrotów.
Witam mam też podobny problem w audi 2,0 16v. Bez gazu co prawda, ale jest slabsza od poloneza. Też wymieniłem już wiele części wstawiłem nawet do serwisu WV i nikkt nic nie wie. Pozdrawiam.
kolega gimof ma raczj racje pozostaje regulator lub masz stojan walniety Wtedy się mocno grzeje, dodatkowo-pojawia się charakterystyczne wycie zwartych zwojów. A przyczyna może być np zbyt duża szczelina pomiedzy stojanem a wirnikiem, kiedy alternator składany jest z przypadkowych części, znana sprawa z poloneza, gdzie były dwie srednice wirników,...
Najlepsze wg. mnie będzie alternator z poloneza z regulatorem przykręconym do obudowy. Części do niego są tanie i dostępne bez problemu. schemat do podłączenia znajdziesz na pewno na forum.
Dziękuję wszystkim a szczególnie wspanialemu koledze Mastachowi za pomoc przy częściach i dorady Nie ma za co brac FSO+uzytkownicy/milosnicy zawsze razem :) Milo mi ze moglem pomoc teoretycznie i praktycznie,satysfakcja jest najlepsza rzecza :) Proponuje zatem uzyc przycisku Pomogl i zamknac temat.
katalog części katalog części chłodnica polonez polonez chłodnica gastronomia części
licznik energii optyczne punto falują obroty deska rozdzielcza omega
elpigaz stella program elpigaz stella
Citroen Berlingo 2008 – klapa bagażnika nie otwiera się, usterka przewodów, mikrostyku lub siłownika WIWA H.265 Mini DVB-T2 HEVC – MT7601U USB Wi-Fi Dongle Compatibility, Setup, and Limitations