Sprawdziles czy na porcelanach świec nie masz śladów przebicia?
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
W ciągu kilku dni podobne objawy opisano jeszcze w dwóch innych tematach. Standardowa przypadłość tych silników (jak ktoś napisał, że nieszczęścia chodzą czwórkami) to padnięte cewki. Objawy pasują tzn. stabilne wolne obroty prawie bez wypadania zapłonów, szarpanie i dławienie się przy dodawaniu gazu szczególnie gwałtownym. Dwie godziny temu założyłem...
Jest on poprawny ale troche sobie skomplikowałeś. Zbędne są te zawory sterujące 3/2. Wystarczy, że zastosujesz cewki przy rozdzielaczu (ten zawór środkowy może być sterowany elektrycznie). Druga uwaga jest taka, że źle użyłeś zaworów zwrotno-dławiących. W pneumatyce dławienie odbywa się zawsze na wylocie - to znaczy że przewód który aktualnie zasila...
Ta wygląda dobrze, poprzednie cewki były pokryte wilgotną rdzą, a ciśnienie podam, jak wrócę do domu.
moze to byc rowniez usterka mechaniczna.nie ubywa ci oleju?
Cewki zamontuj nowa, stara,stara, nowa tak aby stworzyć parę nowych i starych.
Ja tam pisałem że za każdym razem u mnie akurat cewki były ok :D Silnika krokowego nie ma. Uchylanie przepustnicy przez sterownik reguluje powietrze na biegu jałowym.
Witam. Jest opcja sprawdzenia tej cewki i przewodu WN bez zmieniania w ciemno? Świeca nowa, fajki dwie sprawdzałem.
Szarpanie i dławienie na zimnym renault Megane 2 2004r 1.6 16v 110km Panowie sprawa wygląda następująco samochód na zimnym silnik szarpie dławi się jak jest ciepły to jest ok Wymieniony map sensor czujnik temperatury cieczy. Nowe świece nowe cewki . Nowy rozrząd wraz z oryginalnym kzfr od renault. I teraz zamówiłem zawór kzfr z nadzieją że pomoże bo...
cewki i świece zostały zmienione na nowe przewody do cewek są całe
Ciągle to samo, wymieniłem wszystkie cewki na sprawne (bo przełożone) bo to że mam nowe nie znaczy że są dobre, ale przełożenie nie pomogło. I znowu coś zauważyłem ze jak odpalę i opadną obroty na 1000rpm jak dodam gazu to tak jakby strzela, ale jak zgaszę i ponownie odpalę silnik to z reguły pracuje prawidłowo (na razie tylko raz nie pomogło), ale...
Funduszy jest mało, Świece? Nie wiem, ile mają nalotu, nie wiem, w jakim są stanie, bo nie mam klucza do ich wymiany praktycznie sytuacja jest patowa. sama wymiana cewki zapłonowej nie uzdrowi sytuacji. Aby to jeździło, potrzebna jest kompleksowa diagnostyka i naprawa. Koszt takich poczynań może być wyższy niż wartość auta!
No to szukaj cewek z radia z pośredniej UKF-u. Tam masz 10.7Mhz. One się nazywają potocznie 7x7. np allegro.pl/oferta/obwod-cewka-7x7-215-pc... co prawda ma tylko 2.4uH ale ma dwa uzwojenia i można połączyć na większą indukcyjność, większe też można znaleźć.
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
a ciśnienie paliwa? filtr paliwa można wymienić też bo koszt mały cewka też może być podejrzana, francuskie cewki nie są zbyt trwałe
To są 2 cewki z iskrą traconą, jedna dla cylindrów 1 i 4, druga dla 2 i 3. Jakbyś pozamieniał między 1,4 lub 2,3 to nie zrobi żadnej różnicy. Jakbyś pozamieniał np między 1 i 2 to by w ogóle nie pojechał. Także szukasz nie tam gdzie trzeba.
mam ten sam problem w oplu vectra c 1,8 2002 rok takie same objawy i też nie wiem co robić wymieniłem sondę a po tygodniu cewkę i po wymianie cewki przez tydzień chodził lepiej. Niestety objawy wróciły również nie wiem co jeszcze wymienić.
Witam, Zakończenie. Objawy dławienie silnika po przyciśnięciu gazu, szarpanie. Wymiana po raz drugi cewki (oryginał ze szrotu) uzdrowiło silnik. Zauważyłem tylko, że w trakcie jazdy z uszkodzoną cewką co jakiś czas zapalała się kontrolka otwartych drzwi i towarzyszył temu dźwięk załączenia się stycznika, po wymianie wszystko znikło. Zanim wymieniłem...
Witam. Dziś były sprawdzane cewki i są wg wytycznych esi tronic sprawne czy ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że nie jest to wina zapchanego wydechu itp... ewidentnie powyżej 4tys/obr na 2,3,4,5 biegu odcina paliwo albo zapłon. Proszę o pomoc.
...a więc byłem dzisiaj na komputerze i pokazaywał błąd sondy-kompletnie martwa caly czas pokazywało 0.0 W pn wstawiam na cały dzień auto do elektryka, który będzie sprawdzał czy to kwestia sondy czy może sterownika. Zastanawiam się tylko,czy to dławienie pochodzi od sondy,czy może sie okaże że to zarówno sonda jak i cewka jest trafiona a może coś jeszcze...
jest przerwa w zasilaniu cewki lub modułu zapłonowego jeżeli obrotomierz wariuje
Błąd 314 zniknął po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu. Założyłem sam wkład za 34zł. Teraz w sterowniku widnieje błąd 315 utrata pamięci. Podmieniłem jeszcze kable bo stare wyglądały kiepsko poza tym widniało na nich logo VOLVO więc mogły mieć trochę lat. Zostały cewki do podmiany bo też leciwe. Na benzynie coraz lepiej więc trzeba będzie gaziarza...
Mieszanka nie jest ani za uboga ani za bogata. A co do sondy, to pracują prawidłowo. Tak jakby za słabe napięcie szło do cewki i przez to jest słaba świeca. Tylko co jest tego powodem?
Problemem były świece a dokładnie przerwa. pomimo nowych przewodów i świec była słaba iskra, zmniejszyłem przerwę do 0,7 na świecach 2 elektrodowych i auto chodzi idealnie. Podejrzewam ze spadła sprawność cewki i stąd problemy. Pozdrawiam!
Sprawdź czy na wszystkich świecach jest iskra, często w tych modelach padają cewki zapłonowe.
No to super, że się wyjaśniło. Zazwyczaj właśnie tak bywa, że wszelkie dławnia pochodzą z układu zapłonowego. Nieszczelności w dolocie raczej powodują niestabilność w obrotach w szczególności biegu jałowego. Także wymień cewki i zobacz co się będzie działo. Miałem również podobne objawy cewek u siebie w Lagunie. Po prostu przez złe spalanie mieszanki,...
Podmienić na pełnosprawną, lub pomiar rezystancji uzwojenia wtórnego, te cewki dostają rozwarcia.
Witam panowie.. Mam te same objawy w moim 306 1,6 benzyna z 2000 roku. - Sprawdzałem krokowy i pracuje ładnie chociaż troszkę skrzypi. - Sprawdzałem wtryskiwacze i plują jak wściekłe, chociaż zastanawiam się czy nie powinny robić raczej bardziej rozpylonej dawki. - Wsadziłem nowe świece bo stare były zajechane strasznie. Jak wdepnę pedał do dechy to...
Ja często zmieniam cewki w tym silniku. Objawy identyczne. Można z góry wbić się przez żywicę w przewody i zmierzyć opór cewek. No i oczywiście sprawdzić pompę paliwową.
Podmieniłem moduł i nadal to samo. A co może powodować ze te cewki dostają przebicia i swiecą w środku?
Wiem, że sugerujecie się tymi ostatnimi objawami na dławienie po dodaniu gazu, ale to nie jedyne objawy tak się zaczęło w momencie gdy zacząłem przyspieszać i opóźniać zapłon w nadziei na poprawę. Wykluczyłem już to połączenie jest szczelne gaźnik-cylinder. Przytykałem też gaźnik nie zmieniało to nierównej pracy silnika. Wygląda to na zanik iskry bo...
świece sa nowe a przewodów tam nie ma sa cewki Dodano po 11 świece sa nowe a przewodów tam nie ma sa cewki
Jeszcze pytanko. Wtryskiwacze magic jet mam zamontowane poziomo, a słyszałem że najlepiej pracują pionowo, czy to powinienem zmienic. Są zamontowane przy metalowej rurze od układu chłodzenia, która się nagrzewa do 90 stopni, czy ma to duży wpływ na pracę wtryskiwaczy ( zły wpływ na cewki od wtrysków, bardziej nagrzany gaz przy wyjściu,)
Pomocy!!! Mam Fieste 1.1 na jednopunkcie, słabo reaguje na pedał gazu, dławi się, nawet przy niezbyt gwałtownym wciśnięciu pedału gazu detonuje(dzwoni zaworami). :cry: Ciśnienie paliwa jest OK i ciśnienie w cylindrach tez OK. Wymieniłem potencjometr przepustnicy, stary miał z 10 kohm - czy musze restartować sterownik czy jakoś go dopasowac do nowego...
Moja usterka: Po nagrzaniu silnika (3-7 minut pracy), prycha, dławi się, nierówno pracuje czasem gaśnie. Co charakterystyczne - w chwili gdy silnik kaszle obrotomierz spada raptownie do zera, by nagle powrócić na skalę. Jakieś rady? Przed nagrzaniem (po ostygnięciu) nie ma problemów z odpaleniem i pracuje normalnie. Dodam że obadałem gniazda i łączówki...
Szukałem na forum podobnych usterek w matizie i były bardzo zbliżone to EGR ,więc odłączyłem na rozgrzanym silniku wężyk łączący EGR z przepustnicą i dławienie się niskich obrotów ustąpiły . Oczywiście będę czyścił EGR albo nowy ale teraz auto potrzebuje żeby z tydzień jeździć . Jeszcze przewód od cewki był zabrudzony , całe styki w nalocie . Pozdrawiam
Chłop ma TECHa więc nie ma Han pod maską i nie snuj bajek, że gazownik umiał tylko to wybrać z listy bo znał tylko jedną literę alfabetu i było to "V". Diagnozę auta zaczynamy od podania składowych instalacji LPG - tu ich brak z podejrzeniem 99%-owym że ma to co ma. Nawet jak ten wtrysk do dziewica to powiedz mi masz sumienie co roku kasować gościa...
tzok-pewnie masz rację, że to jest przepustnica. Ale do rzeczy: byłem teraz sprawdzić układ: po zamianie kabli z jednej cewki na drugą i z jednej świecy na drugą nic się nie zmienia. Natomiast z jednej cewki prawdopodobnie jest jakieś przebicie, gdyż widać ładunek który 'ucieka' masę( korpus silnika). W drugiej cewce nic takiego nie ma miejsca. Zauważyłem...
Sorki faktycznie tam przewody wn lecą prosto do cewki do świec. przypomniałem sobie jeszcze że wymieniał świece i filtr paliwa i nic nie pomagało. Pozdrawiam.
Zależy na którym biegu te obroty i prędkość. Elektryka do przetrzepania, takie efekty daje też czujnik położenia wału (o dziwo zmienia się ta usterka po nagrzaniu) chociaż z grzaniem ten czujnik nie ma nic wspólnego. Do dobrego mechanika. :!: , bo Ci zaraz wymienią cewki i wtryski zamiast zapłacić raz "100zł" a dobrze to zapłacisz 800zł i dalej nie...
Witam Mam Renault Megane 1.6 na 8 zaworach. Założyłem 2 miesiące temu do niej gaz ( wtrysk gazu ) ze sterownikiem AGIS. Zaczynam jednak żałować tego posunięcia. Instalacja mimo kilku wizyt u gazownika nie działa poprawnie. Po pierwsze na wolnych obrotach co jakiś czas występują drgawki silnika (spadek obrotów do 300 obr i powrót na 750, zdarza mu się...
przed wymianą świec, kabli i cewki był przeprowadzony remont silnika. Początkowo miały być wymienione uszczelniacze zaworów ale okazało się że dwa zawory są krzywe i cieknie pomimo nowych uszczelniaczy :( wiec zostały wymienione te uszkodzone na nowe + uszczelka głowicy z planowaniem, wymienione również panewki i pierścienie tłoków. Myślałem że po takim...
Jak naprościej to sprawdzic? Widzę że kolega sobie z tym nie poradzi,wystarczy kabel z cewki zwalić.Do sprawdzenia jeszcze czujnik temp. ciśnienie paliwa .W tym golfie na problemy z gazem wystarczy jeden przekaźnik .Milion razy na forach pisane.
Auto z instalacją gazową. Na wolnych obrotach po naciśnięciu gazu zamiast przyśpieszać dusi się. Do niedawna jeszcze strzelało na gazie , ale po wymianie cewki zapłonowej poprawiło się. Usterka ta jest szczególnie dokuczliwa na skrzyżowaniach . Proszę o pomoc !
Witam, kupiłem silnik do rometa dwubiegowy, okazało się że silnik jest w fatalnym stanie, palił jako tako lecz przy dodawaniu gazu przy średnich obrotach chwilowo się dusił. Kupiłem nowy zestaw naprawczy to jest: Cylinder 55ccm, wał, tłok 40 mm, 2 pierścienie, wszystkie nowe łożyska, nowe simmeringi, gaźnik k60b, nowe uszczelki, nowa fajka. Silnik ładnie...
Witam, Szukałem wszędzie odpowiedzi na problem. Objawy: -przy odpaleniu normalnie odpala, na wolnych obrotach tak jak zawsze bez skoków, -przy dodawaniu gazu buczenie tak jak by się dławił, -wolno dodając gaz dochodzi do 5tyś. obr., a przy szybszym Max do 3tyś., -przyspieszają można jedynie przyspieszać do 3tys. obrotów później szarpie i się dławi wyjątek...
Mogą szwankować cewki zapłonowe, a także przepustnica.W niej tak jak i w wiązce silnika kruszą się kable i robi się czasem zwarcie.Ponadto kopułki, kable, świece do sprawdzenia.
To musi być dodatkowy moduł w komorze silnika, raczej stawiam że powinien być zlokalizowany w okolicach cewki i zbiornika wyrównawczego. Sprawdź czy masz przepustnice z silnikiem krokowym na wężu doprowadzającym gaz z reduktora do kolektora ssącego. Ponadto sprawdź czy przy tym silniku krokowym jest duża śruba do regulacji ilości gazu, jeżeli jest to...
Samochód nie posiada instalacji gazowej , auto jest niedawno sprowadzone , nie posiadam interfejsu żeby go podłączyć pod kompa , pompa paliwa sprawdzona paliwo podaje , samochód podstawił mi klient , a ja posiadam diagnostyke do VW a do fiata nie mam nic , facet mi tłumaczył , że już wymieniał komputer w tym samochodzie i dalej to samo . Ja podejrzewam...
Postawiłbym na świece albo na cewki zapłonowe. Bo jest to przy rozgrzanym silniku to zapłon. Może być jeszcze coś z ECU ale stwierdzić to nie jest takie proste jak nie masz interfejsu.
Witam mam problem z moją Corsą B mam w niej silnik X12SZ z cewką od corsy X14SZ. nie powiem ciekawa modernizacja ale do rzeczy. 2 dni temu pojawiły mi się następujące objawy dławienie się samochodu na niższych obrotach nierówna praca paląca się kontrolka Check Engine oczywiście po chwili poczułem smród spalonej elektryki po czym samochód zgasł i już...
Koledzy mam problem z moim VW Golfem VI 1.4 TSI 160 PS Samochód przy pełnym obciążeniu zaczyna się dławić, czasami zapala check engine i EPC. Po podpięciu do komputera, wypadanie zapłonów na różnych cylindrach, czasami tylko na 1, czasami na trzech nie ma reguły. Świece zostały wymienione na nowe, cewki sprawdzone podmieniane z innego samochodu też...
Tak jak pisalem - mam osobne trafo i mostek graetza, kondensator 4700µ do filtrowania, diode bodajze 1N4148 i wspomniany przekaznik... Jak wylutowalem przekaznik i podlaczylem 'na krotko' kanaly (nie jednoczesnie) to nic ni buczy, jak wrzuce ten przekaznik i puszcze sygnal przez niego, to wtedy budzy jak ta lala... MT12 to jest duże bydlę i mimo...
witam, miałem tak kiedyś po zatankowaniu syfiastego paliwa, trzeba było przy odpalaniu wciskać gaz dosłownie do dechy, i odpalał oczywiście załapując wyższe obroty, spróbuj na początek wymienić filtr paliwa i oczyścić elektrody świec, ponadto można też: - sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu, ewentualnie minimalnie go opóźnij, - zmierz rezystancje cewki...
po zamontowaniu instalacji nie mozna jej ustawic,szarpie,obroty spadaja,dlawi sie,brak mocy,autokalibracja nie pomaga-przy 3000 tys po przelaczeniu z Pb na gaz obroty spadaja do 1000-400 i ciezko mu sie rozbujac(otwarta przepustnica tak jak przy 3000 na Pb), Audi V6 2.8 AAH 174KM,podlaczenia sprawdzalem i wydaje mi sie ze jest podlaczona dobrze(na benzynie...
Witam oto mój problem moje auto to Seicento 1.1mpi 2002 170 000 km ma dosyć dziwny problem w takcie przyspieszania delikatnie przydusza się/dławi a następnie jedzie dobrze dzieje się tak podczas średnio gwałtownego przyspieszania najczęściej na 2 biegu w okolicach 40-45kmh (w trakcie owego przyspiszania) wymienione są świece (stare ładnie i prawidłowo...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Witam. Od pewnego czasu borykam sie z dosc nierowna praca silnika na biegu jalowym, ktorej towarzyszy dziwne opadanie obrotow, co widac na zalaczonym filmiku. A wiec tak: Proszę nie zwracać uwagi na komunikat Airbag failure ponieważ fotel pasażera jest zdemontowany. 1. Samochod...
Witam! Fiat Uno 1.0 gaźnik 32TLF , inst.LPG Mój problem polega na tym, że podczas dużej wilgotności powietrza auto odpala dopiero po około 20 minutach kręcenia rozrusznikiem, gdy jest zimno lub sucho auto pali na dotyk (przypadłość ta dotyczy tylko zimnego silnika).Myślę że jest to wina zawilgocenia układu zapłonowego, tylko czy mam wymienić cały aparat...
Były rozłączane. Ze schematu jaki znalazłem nie wynikało, który kable ma iść na wtrysk benzynowy, a który do komp. benzyny. Nie wiem jaki element rozłącza wtrysk benzyny w kompie gazowym - nie jest to zwykły styk NC (przekaźnik)? Jeśli tak, to kolejność o której piszesz nie ma ważności raczej. [url=http://obrazki.elektroda.pl/9423451...
Witam, Auto: UNO Clip 994ccm - silnik brazylijski - 2 cewki, MAP sensor, sonda lambda, czujnik położenia wału, czujnik temp. wody. Problem jest taki, że auto od pewnego czasu bardzo "świruje", objaw taki, jak by nie palił na któryś cylindrów. Czarny dym z rury, skakanie po obrotach, trzeba przygazować by utrzymać silnik na obrotach. Czuć wyraźnie niedopalone...
Wewnątrz wzmaniacza są trzy cewki podobno trzeba je rozszerzć lub zwężać, jest jeszcze pr-ka tylko nie wiem do czego służy. Dodano po 7 Odpuść sobie i nie stresuj się tym WFS-em. Nie zwróciłbym uwagi na taki swr gdyby nie dławienie modulacji Dodano po 10 PS2. Podaj jaki to wzmacniacz. http://www.cbradio.nl/CB-Master/cb150.ht...
Danfoss KVP to regulator ciśnienia ssania. Powinien być na przewodach za parownikami a przed kolektorem ssącym na dwóch chłodniach (tych na dodatnie temperatury). Ma on za zadanie utrzymywać inne (wyższe) ciśnienie w parownikach (chłodnicach) - realizowane to jest poprzez dławienie przepływu par czynnika chłodniczego (R404A). W parownikach na temperatury...
Witam ponownie , dziękuję wszystkim za dotychczasowe rady dziś kolejny dzień zmagań :( , co dziś zrobiłem a mianowicie : -sprawdziłem napięcie jakie dochodzi do takich czujników jak : potencjometr przepustnicy czujnik powietrza zasysanego czujnik temperatury cieczy chłodzącej Map sensor wszystkie były odłączone i wg książki na każdym miałem ok 4,9VDC...
Witam! Pacjent to Seicento MPI 1,1. Mam ciekawy objaw, nie wiem, gdzie szukać. Gdy silnik jest zimny, odpala elegancko, od pierwszego razu, chodzi równiutko, zarówno na benzynie jak i LPG. Niskie / wysokie obroty - wszystko idealnie. Gdy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Najmniej dokuczliwe są na benzynie - na wolnych obrotach jest delikatnie...
Witam wszystkich serdecznie.Przejrzałem już chyba wszystkie posty i nie znalazłem opisującego mój problem, choć bardzo podobne się trafiały, ale może po kolei.Mam Tico '98 (80tys) benzyna Jeżdżę po mieście, a wyjazdy po 300-500km 1-2 w roku.Mój problem objawia się tym, że po przejechaniu paru -parunastu km autem zaczyna szarpać podczas jazdy jakby nie...
ja ustawiałem na lampkę. załączając szary kabelek do masy podczas jazdy kontrolka włącznika sygnalizuje pracę sondy. prawidłowa praca to jak chyba w odstępie 1s zapala diodę. szybkie mruganie to ubogo a stałe świecenie bogato/lub na odwrót. szybkie to było szarpanie i dławienie /. trudność polega na takim nakręceniu regulacją aby głównie jednostajnie...
Problem polega na nagłej utracie mocy, najczęściej na 1 i 2gim biegu ale nie ma reguły, to samo zdarza się na 3cim i wyżej ale rzadziej. To by mogło wskazywać na niedobór paliwa lub ubogą mieszankę. Wróć do podpowiedzi znajomego i sprawdź wszelkie układy podciśnieniowe w tym też odpowietrzanie zbiornika paliwa.
To niebieskie jest najprawdopodobniej kondensatorem tantalowym. Oznaczenie +15 +3V oznacza, że jest to 15uF kondensator na 3V. W kondensatorach tantalowych kroplowych jak ten stosuje się oznaczenie dodatniej elektrody a nie ujemnej jak w zwykłych kondensatorach elektrolitycznych. Celem jego stosowania jest odcięcie cewki napędowej i sprzężenia zwrotnego...
Ustaw wał na znaki i zobacz czy palec jest ustawiony na styk w kopółce aparatu
Problemem była cewka zaplonowa
Cześć ! Jesteś niesprawiedliwy - a co sugerowałem kilka postów wyżej ??? :D Rzadko cewki wejdą w błąd - a mieszają równo . W kilku Fiatach ( nie wiem czemu ) to cewki wbijały błąd mapa.
Bmw 1100 po dodaniu gazu dławi się wolne obroty ładnie chodzi ,cewka sprawdzona tps ustawiony, synchronizcja zrobiona cisnienie na pompie ponad 3 bara
Cewki przewody do sprawdzenia czy wilgoć ma znaczenie ?? Jeśli przewody, cewki i świece są ok to diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów mógłby coś podpowiedzieć .
tylko jak będzie miał do kitu świece to go może dławić? a i zapomniałem przestawić szczeline na 0.5 i może temu się grzeje i go dławi?
Witam problem polega na tym ze dusi sie po dodaniu wiecej niz pol gazu to zwykla 50 cm jest 4t
Zgadzam się z OTLamp skoro masz stabilizator to po grzyba Ci dławi filtrujący.
Wymienione ponownie świecie oraz cewka. I jest jeszcze gorzej.
A zawór Evap nie pokazywał by błędu? on jest ciągle otwarty "mechanicznie " ale cewka jest sprawna - błędu nie ma . Bez napięcia powinien być zamknięty łatwo to sprawdzić np dmuchnąć ...
Możliwe przyczyny: 1. Brak połączenia pomiędzy 0 zasilania, a cewką Y3. 2. Brak połączenia pomiędzy Y3, a wyj Q0.7 3. Brak połączenia pomiędzy doprowadzeniem powietrza, a zaciskiem 1 zaworu 5/2 (tego z cewką Y3) ( i inne połączenia w tym obwodzie) 4. Zakręcony na max zawór dławiąco zwrotny (dławiący wysuw)
Cewka wymieniona. Jest o wiele lepiej. Auto nie szarpie, nie dławi się, da się nim normalnie jechać. Mocne przebicia w pobliżu cewki zniknęły. Jedyne co zostało to lekkie błyski widoczne jakby wewnątrz metalowych fajek i w dwóch miejscach na przewodach. Auto nie chodzi jeszcze idealnie i słychać że ma czasami minimalnie nierówne obroty. Chyba spróbuję...
Ten rocznik to elegant. Wymień moduł bo to raczej to. Ja mam podobny problem, tylko ze ja mam 650e, dodaje gazu i się dławi wymieniłem cewkę i działał długo a teraz znowu to samo...wyczyściłem wszystko gaźnik, filtr, świece, rozrząd, sprawdziłem przerwę, świece, zawory i odpalił ale jak chwile pochodził to dalej go muli nie można go wkręcić na wysokie...
Witam. Jak pisałem wcześniej auto po wymianie cewek po dwóch tygodniach przestało dławic. Niestety długo się Tym nie nacieszyłem. W Lutym jak wymieniłem cewki jeździłem codziennie po 40 kilometrów. Przestałem jeździć codziennie i problem znowu się pojawił. Zauważyłem że jak jeżdżę bardzo mało to jest raz w tygodniu to auto nie dławi. Jak codziennie...
A jak jest przerwa na przerywaczu za duża to silnik bedzie słabszy?,nie bedzie miał takiejmocy jak powinien?? Tak, może również przerywać, dławić się (czasami to widać dopiero po włączeniu świateł), "dziwnie" wchodzić na wyższe obroty tzn. "z opóźnieniem" itp. "dolegliwości".
Witam, miałem podobny przypadek w Focusie 1,6 z 2000r. Wadliwa okazała się cewka zapłonowa.
Tam cewki są po dwie w szeregu, odpięcie jednej to brak pracy na dwóch cylindrach mianowicie przy odpięciu kabli od 2 skrajnych cewek auto dławi się i gaśnie. Problem na cylindrze 2 lub 3, do sprawdzenia cewka,świeca, kompresja ,wiązka.
Jest mi miło, że sobie poradziłeś! - czy jest mozliwe sprawdzenie tego typu cewki metoda jak wyżej? W/g mnie jest to żadne sprawdzenie! To świadome proszenie się o kłopoty,,,,,,,,,,, Co takie coś ma na celu? Nie mogę sobie tego wyobrazić! Sprawdzenie cewki to nie tylko pomiary oporności uzwojeń i to wykonane w różnych warunkach, jak podwyższona temp....
Witam. Opel Corsa D 1.2. Wymieniona przepustnica, cewki i świece. A samochód szarpie na niskich obrotach i dławi się. Raz zakopcił i nie chciał odpalić.
Jeżeli macie problemy z zasilaniem cewki stycznika to ja widziałem w szereg z cewką połaczony dławik od swietlowki. I wtedy wraz ze wzrostem napiecia [oraz częstotliwosci] rosnie dławienie. I nie tak przepala cewkę w styczniku. nalezy tylko dobrac moc dławika.
Dławienie i przerywanie już rozwiązane - cewka miała przebicie na uzwojeniach. Auto idzie jak burza. Chyba, że ma ktoś jakieś uwagi co do mapy. Pozdr.
Sprawdź opór cewki butelkowej - powinna mieć 7.8 do 8 Ohm.
Cewka jedno czy dwubiegunowa?
Najlepiej sprawdzić auto VIDĄ. Oprócz świec sprawdziłbym cewki czy nie popękane. Dodatkowo silnik 2.4 140KM miał często problemy z przepustnicą więc trzebaby się przyjrzeć jej pracy. Na początek auto trzeba doprowadzić do poprawnej pracy na benzynie a potem dopiero brać się za grzebanie przy gazie.
A może i cewkę w aparacie.
Przed tym transformatorkiem separacyjnym był wcześniej jeszcze inny trafo ferrytowy z zasilacza komp chodzi mi o ten największy rdzeń z karkasem ale nie wiem dlaczego wstawiłem dławi
A patrzyłeś na świece i cewki?
Winna okazała się cewka zapłonowa i świece.
Dzięki Spróbuje na kolektorach. Dam znać co otrzymam. Poniżej umieściłem wyniki pomiarów cewek oraz drobne obliczenia. Natomiast w praktyce przy 100nF otrzymuje się idealnie 6200Hz. (13+1,5 - oznacza, że 13 zwojów jest związane + 1,5 do kompensacji luźne) http://obrazki.elektroda.pl/6477863600_1... Dodano po 17 Niestety nic to nie zmieniło....
Zapłon i zawory wyregulowane ? Cewka się nie przegrzewa ?
dławienie silnika astra dławienie dławienie mulenie
x18xe schemat zamrażarka czujnik usuwa puste folder
Kompresor modelarski AS-186 – przyczyny samoczynnego włączania elektrozaworu, nieszczelny zawór zwrotny Schemat instalacji elektrycznej Mercedes W189 300D Adenauer – gdzie znaleźć, wersje, źródła