Jak już będzie na 100% pewne że to wtryskiwacze, to tam się nie robi samych wtrysków, bo to się zemści, a cały układ paliwowy.
Ostatnim czasem problem występuje nawet na ciepłym silniku.W aucie jest LPG i gdy ECU od benzyny wydłuża czas wtrysku benzyny zaczęło odcinać mi gaz na wyższych obrotach a więc podpiąłem kompa pod gaz i oczywiście błąd ''ERROR/INFO 1044= Wtryskiwacze benzynowe ciągle otwarte (Brak informacji na temat składu mieszanki na gazie).Co za tym idzie nie mogłem...
Ja wiem że to tak nie działa ja się pytam czemu takie długie czasy wtrysków są może coś ze sondami? Na filmikach jest pokazane praca sondy
Czy na benzynie jest normalny nie ma jakichś objawów...świece "kakałko"
Jeżeli chcesz zostawić kompa i parownik to niestety czeka Cię mozolne szukanie używanych wtrysków (choć to loteria) Części do tej instalacji właśnie tyle kosztują, ale płaci się za długie i bezproblemowe jeżdżenie. Chyba że w naszym kochanym kraju zatankujesz taki gaz że zabije Ci parownik i wtryski. Zastanów się nad zmianą przodu i sprzedaniem tego...
Nie wiem co to za mechanicy ale nie mają racji. Można bez problemu odpalić silnik bez paska. Po prostu nie będzie ładowania, nie będzie napędzana pompa wody i pompa wspomagania kierownicy. Co do komputera to fakt, zdarzają się usterki wymagające przeprogramowania sterownika, ale wtedy przeważnie ginie sterowanie podwójnego przekaźnika a u Ciebie z tym...
Dzięki za informacje. Dawca jest z 2002 wiec mogą być długie wtryski, ale sprawdzę to. A jak wiązka? Wszystkie czujniki są takie same?
Tak, na zimnym czasy wtrysku są gigantycznie długie - czasem wręcz jest openloop (pełne otwarcie) - pompa przy słabej wydajności zaczyna siadać ciśnienie przy długim otwarciu wtrysków. Na jałowych to nie wyjdzie i przy dodawaniu gazu na postoju też nie - trzeba to zmierzyć podczas jazdy.
Mondeo jest produkcji 21.03.2003, czyli przedliftowe (lift 15.06.2003). Silnik ma oznaczenie Duratorq DI 2,0 HPCR, czyli jest to tdci (CR). Jest to o tyle ważne, że przedliftowe Mondeo tdci mają tzw długie wtryski, poliftowe krótkie. Nie są zamienne. Wg mnie potrzebujesz wtryskiwaczy oznaczonych EJD R00301Z . Najlepiej upewnij się, wykręć jeden i zobacz...
Tam masz VP 44 . Sprawdż ustawienie kąta wtrysku .
Wygląda że długie urzytkowanie bez paliwa spowodowało zgon rozdzielacza i wtrysków.Niestety tylko wymiana. Wilgoć niszczy te element bardzo szybko.
Synchro wał /wałek jest? Sterowanie wtryskami podczas kręcenia ? Ciśnienie ma wbijać odrazu 30Mpa . Co to znaczy szybko rośnie?
Podstawa,ciśnienie na szynie,synchro wał/wałek,spadek napięcie podczas rozruchu,temperatury ,sprężanie na garach itd.. Jak juz to sprawdzisz to wtedy wymienisz wtryski. Nie wiem też co to za obrazki wrzuciłeś?
wymienione wtryski ponad 3 lata temu z jaguara koszt 6000zł, podobno te same silniki mały te samochody, Te same i nie te same... W Jaguarze były silniki 2,0 tdci z krótkimi wtryskami, a w Mondeo wprowadzono krótkie od września 2003 roku, przedtem były długie. Jeżeli masz Mondeo sprzed tej daty, to wtryski Jaguara są nieprawidłowe. W takiej sytuacji...
Zderzak trzeba zdemontować bo on zachodzi pod sanki. Klime możesz odsunąć na bok jednak będzie trochę przeszkadzać, a nie zrobisz tego jeśli nie masz specjalnego klucza do napinacza. Z Anglika pasuje wszystko. Różnica w silnikach jest taka ze do 2002 roku miały inne głowice, były długie wtrysku a po 2002 były krótkie. Ale zasadniczo to ten sam silnik.
Zmierz ciśnienie na listwie. A pierwsze odłącz akumulator na 1h w celu skasowania adaptacji mieszanki bo jak była dziura to ciśnienie było za niskie i masz za długie czasy wtrysku (zaadaptowane do niskiego ciśnienia paliwa).
Tak, podstawa ciśnienie paliwa. Sygnały wał wałek, napięcie podczas kręcenia, sterowanie wtryskami. A jak tobie czy mechanikowi się nie chce nic sprawdzać to chociaż test sond przy WOT. Rozumiesz w ogóle co z tego?
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR.
Lacetti 1.6 Pb LPG po odpaleniu niskie obroty ~400 RPM, nie reaguje na gaz, po chwili gaśnie. Świece są czarne, więc go zalewa. Sprawdzałem poszczególne czujniki, zarówno w OBD, jak i odłączając. Świece, przewody i cewka w miarę nowe. Długie czasy wtrysku, rzędu 30 ms, podczas gdy rozgrzany ma 3 ms. Miałem teorię, że pęknięty jest wąż wewnątrz pompy...
Było diagnozowane. Wyłączanie poszczególnych wtryskiwaczy nic nie dało. No może zdziwienie, że czas wtrysku benzyny i gazu taki sam - czyli zero, a silnik chodzi bez zmiany. Błędów brak. Było sprawdzane i pisałem o tym.
(...) y mi tylko na otwarciu żeby sprawdzić czy zawór działa. (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz podać konkretny model wtryskiwacza Wartsila, z którym pracujesz? VV0-G071EV3 188 7054 167 710 PAAE172665 AI: Czy masz dostęp do jakiejkolwiek dokumentacji technicznej lub schematów dotyczących tego wtryskiwacza? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Oczywiście, ze można. Posiadam auto Forester SH z SGI GFI typ III. Auto chodzi na gazie ale na biegu jałowym pływają obroty ( wtryski membranowe prostokątne) Ze względu na długie czasy wtrysków około 5-6 ms postanowiłem nieco podnieść ciśnienie. Niestety zrobiłem to przy silniku pracującym na biegu jałowym na PB. Teraz niezależnie czy kręcę śrubą w...
Nie wiem. Jak to można by było sprawdzić ?
Zostaw 1.3 na reduktorze a minimalne na 0.8 -0.9 bo wg mnie dysze gazowe masz za małe średnice i dlatego takie długie czasy wtrysku wychodzą. jak zmniejszysz ciśnienie gazu to automatycznie jeszcze czasy mogą się wydłużyć nawet do tzw zapętlenia. Jak zmniejszysz minimalne ciśnienie to może chociaż pozbędziesz się tego powrotu na benzynę
Zauważ, że końcòwka mocy w sterowniku jest mocno obciążona. Żeby przy dużym obciążeniu silnika (długie czasy wtrysku) nie skończyło się uszkodzeniem sterownika.
Witam, gdzie najlepiej przenieść listwę wtryskową - mam zbyt długie przewody od wtrysków do dyszy i gaśnie przy przełączaniu na gaz. Pozdrawiam.
Czerwonych AC jakoś samo AC nie zaleca, wszędzie na ich forum polecają dwa czarne ;) a trochę tam siedzę. Dodano po 5 Tak na marginesie przy rurce 6mm to wg mnie nie ma o czym dyskutować. Niektóre galanty 150KM nie idą na fi 6mm bez rozwiercania. Upewniłbym się czy aby na pewno 6mm jest wystarczające dla tego auta na max bucie, jak brakuje mu LPG to...
a czy uszczelniacze pod wtryski dałeś nowe
już wiem na 99%, że to progówka, przejechałem się i w pewnym momencie przy bucie do końca na 5 biegu nie szedł w ogóle dławił się, wróciłem podłączam i błąd jeden 2704 słabe cisnienie, patrze a tu na jałowym wstepne 2-2.5 , zacisnąłem wężyk za ogranicznikiem i zero poprawy, więc pompa.
Katalizator wyrzuciłem po miesiącu od zamontowania instalacji, też strzelało tyle ze było bardziej tłumione, auto było słabe przez przytkany katalizator. Myśle, że to strzelanie da się wyeliminować, ponieważ występuje dopiero po naprawde dobrym deptaniu i tylko w momencie schodzenia z wysokich obrotów. Dlaczego nie strzela gdy jeżdżę spokojnie i tylko...
no i powoli zaczynam nie wiedzieć o czym piszecie :) studiuję ten temat http://lpg-forum.pl/omvl-reg-dane-techni... ale tam jeszcze więcej skrótów, slangu fachowego itd. Czy możecie wyjaśnić mi: - OL - gwałtowne przyspieszenie - to z angielskiego? - czy zawsze powyżej OL nie ma co stroić /patrzeć na mapy? To jak to się robi - ogólnie,...
Jeżeli pompa słabo buduje ciśnienie lub któryś wtrysk daje za bardzo w przelew to silnik może równo pracować ale będzie miał problem z uruchomieniem.
Pierwsze co wtryski na przelewy test.
zbyt długie przewody,sprawdz gdzie są dysze zamontowane jak daleko od wtrysków benzynowych
zastosowanie pojedynczych magików zamiast na listwie dobrze świadczy o gazowniku , który to zrobił . Listwa to nie tylko trudności z jej schowaniem (szczególnie w tym aucie), ale trudno zapewnić pionowe ustawienie wtryskiwaczy , a wężyki wychodzą bardzo długie. Podobnie wymiana pojedynczego wtrysku banalna, a jego wymontowanie z listwy to konieczność...
Jedź do takiego warsztatu gdzie zresetują Ci parametry autoadaptacji. Prawdopodobnie masz złe (zbyt długie) czasy wtrysku na zimnym silniku. Na koniec dodam, że problem po jakimś czasie jazdy na LPG zapewne znowu się pojawi... Pozdrawiam...
Wtrysk nie tegens był :P
maxymalne duty cykle mam ustawione na 100%. Z tym ciśnieniem to chodzi o tą różnicę ciśnień Delta P=P1-MAP? Czy 1600 to nie za dużo bo standardowo to ma być 1200mbar? Mi to wygląda na to , że przy dużym obciążeniu są za długie czasy wtrysku gazu . Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Gaz mógłby miec 3.5 ms ale 5.1ms może się zmieścić w max czasie wtrysku na WOT. Nie powinieneś mieć dłuższego czasu wtrysku gazu od pb na WOT. To nie jest reguła ale tak jest bezpiecznie.
Wcale nie przesadzam, kup torx, spline, ribe , hex, , do tego długie, nie mówię o płaskich oczkowych , do tego udarowe i jakieś do wtrysków, sond. Riba może sobie darować, rzadkość. Reszta bitów albo Yato - dobre, bo tanie, 40 szt -60 zł, albo bodaj King Tony za 200. Udarowe? Nie przesadzaj, to już zbytek który można sobie sprawić w miarę rozwoju firmy.
wcale nie wygląda OK bo krzywa gazowa nie zrobiona do końca, a objawy wskazuja na to że cudowny magic3 sobie zwyczajnie nie radzi. Trzeba zebrać punkty w całym zakresie tak jak krzywa benzyny . O tym czy reduktor nie jest za słaby przekonaj się sam : depnij w pedał na maksa i po chwili jazdy odczytaj jakie jest ciśnienie i temperatura gazu. Magic 3...
Ten silnik jest wrażliwy na wolne wtryskiwacze i długie przewody od wtrysku do dysz w kolektorze. Jak na benzynie jest ok a na gazie poprawia się pod obciążeniem (tzn jak włączysz klimę, ogrzewanie przedniej szyby, wszystkie możliwe światła oraz grzanie foteli). Druga sprawa to nieszczelności wydechu (plecionka-złącze elastyczne po pęknięte kolektory...
Informacja o spadkach ciśnienia na biegu jałowym nieprzydatna , napisz ile spada przy maksymalnym obciążeniu np. w warunkach wyprzedzania, albo lepiej dłuższej jeździe na maksa i do tego jaka jest wtedy temperatura gazu :) . Czasy wtrysku długie , więc jeśli wtryski sprawne nie są one przyczyną checka. Możesz spróbować korekty mapy, ale robisz to nie...
dlaczego inne nie maja tego a oznaczenie silnika to tez OM904LA Bo to jest wyposażenie dodatkowe - a nie seryjne. Dzisiaj namierzyłem takie auto i wg VIN ma kod SA "MB1" - właśnie taki hamulec silnikowy sterowany identycznymi króćcami. Jak masz silnik już zamontowany, to podaj tam sprężone powietrze w czasie pracy silnika - powinien zgasnąć. Prawdę...
Witam. Mam problem z 2.0 TDI 170km BMN. A dokładniej nie równa praca na biegu jałowym, długie odpalanie na zimnym silniku i przerywaniem podczas przyspieszania. Dodam że świece żarowe są nowe, pompa vacum nowa, wtryski nowe, kolektor ssący nowy... Macie jakieś pomysły? Z góry dziękuję 🙂
Pewnie masz długie wężyki od wtrysków do kolektora a jak silnik ma zmienną geometrię dolotu lub zmienne fazy albo silny EGR to po bożemu naprawić się nie da. Pokaż zdjęcia spod maski.
Może warto podłączyć manometr i zbadać ciśnienie paliwa ? Oczywiście można, ale obserwując odczyty na urządzeniu diagnostycznym (długie czasy wtrysku), uwzględniając wybuchy w rurze wydechowej i smród niespalonej benzyny można założyć, że paliwo dochodzi a nawet można powiedzieć że jest go znaczny nadmiar więc raczej ciśnienie na listwie występuje....
4,5 ms to jeszcze nie tragedia.Widziałem rekordzistę że było 17ms,ale fakt,stawiał zasłonę dymną. Możliwe przyczyny to -pomiar robiony na zimnym silniku lub usterka czujnika temp. silnika -w czasie pomiaru włączył się jakiś odbiornik elektryczny (np wentylator) lub klimatyzacja -map sensor lub połączenie (elektryka/pneumatyka) -sonda -rozjechana adaptacja...
Zauważyłem, że temat był już poruszany na forum, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, a niektóre rozwiązania, które były tam sugerowane, w moim przypadku się nie sprawdziły. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną i jak do tego dojść? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Bo nie ma gotowych rozwiązań na usterki . Jasne są "standardowe"...
Kolego dostań się do wtrysków są połączone czarnymi gumowymi przewodami między sobą. Albo poluzuj wszystkie naraz i niech pomagier zakręci silnikiem (jeśli "strzeli) paliwo to jest w porządku i możesz dokręcać. Możesz też odkręcać wtryski po kolei zaczynają od tego najdalszego (czyli tego najbliżej rozrządu) na zasadzie; odkręcasz pierwszy i kręcisz...
zwiększanie dysz nic nie da bo to kres wydajności wtryskiwaczy, w celach edukacyjnych śmiało możesz wiercić nic to nie zmieni. Za mało wydajne do Twojego auta. Sprawdź jakie masz czasy wtrysku przy maksymalnym bucie, co wtedy wskazuje sonda lambda, jakie są wtedy czasy benzyny, powinny być identyczne jak gazu. Na wolnych obrotach czasy gazu powinny...
Sonda cały czas sonduje, czasy wtrysku długie, przepływomierz kupiłem zamiennik więc może oszukiwać ale jak go zamieniłem to na starym nic nie lepiej z hamulcami nie miałem problemów ale pedał czasami wydaje mi się za twardy pewnie wtedy jak faluje na obrotach to i podciśnienie małe. W poniedziałek dopiero będę miał możliwość podpiąć pod VAG-a to zobaczymy...
Tak też myślałem że vagiem tego nie sprawdzę, są bloki od spalania stukowego i cewek ale iście do wtrysków nie znalazłem. Co do korekt, to tak wiem że one by pokazały jakby przelewał, ale u mnie korekty są wzorowe od lat (krótkie pod obciążeniem pracują w zakresie regulacji ecu, a długie blisko zeru) nie widać żadnych nienormatywnych odchyleń które...
Możesz sprawdzić wtryski na przelewy.
Sprawdź ciśnienie paliwa czy pokrywa się oczekiwane z rzeczywistym, bo na moje to masz uszkodzony regulator paliwa na listwie cr. Regeneracja wtrysków to naciągnięcie cię na koszty.
Czy sprawdziłeś zegarem początek wtrysku?
Niestety nie jest to możliwe do wykonania. Otwory w gładzi cylindra (okna przelotowe lub wydechowe) sprawiają, że nie da się odseparować skrzyni korbowej z osobnym smarowaniem. Nawet stosując długie tłoki, gdzie pierścień olejowy nie dochodziłby do okien, to pierścienie kompresyjne musiałyby mieć smarowanie mieszankowe, a zwiększanie długości tłoka...
ciśnienie robocze to takie jakie masz w czasie normalnej jazdy. Dlaczego ? Bo jak faktyczne jest niższe to stag obliczy poprawkę i wydłuży czas wtrysku. Warto mapy i mnożnik doprowadzić do wartości zalecanych przez producenta bo wynika to z badań laboratoryjnych optymalizujących prace instalacji lpg. Czas wtrysku ma być jak najbardziej zbliżony do czasu...
pisałeś wcześniej trochę inaczej, Skoro 2 dni jeździłeś na benie i dopiero wtedy się naprawiło to przyczyna nie leży w nieszczelności instalacji gazowej. Instalacja gazowa w tym przypadku jest powodem autoadaptacji ecu benzyny do spalania gazu. Ponieważ instalacja gazowa ma jakieś istotne błędy regulacji lub wykonania, jazda na gazie powoduje duże zmiany...
Tak silnik rozgrzany do dziewięćdziesięciu paru stopni,filtry po wymianie,na pierwszym i drugim cylindrze świece lekko przykopcone,(tez wymienione na nowe)Poprzednio brał olej ,wył zalany 10w 40 ,wiec zmieniłem teraz na mineralny 15w40.Czym mogą być spowodowany przy długie czasy otwarcia wtrysków?
ocena 4 :D trzeba troszkę podnieśc mnożnik na 11ms i w ogóle koło 15ms dodałbym kropke i też podniósł troszkę. Ogólnie to trochę długie te czasy wtrysków wychodzą ale jeśli nie przerywa i nie wyskakują błędy to będzie. Ale ogolnie trzeba podnieść troszkę i pojeździć aż się ustawi wszystko. A jakie graty masz wsadzone? pokaż jeszcze odchylkę
Przesadziłeś z ciśnieniem, u góry się wtryski zapętlają i braknie mocy. Kosmicznie długie czasy na jałowym , nie napisałeś jakie masz na benzynie. Coś jest mocno nie tak , zawsze były takie długie czasy ?
Witam.Znając CRDI masz problem z zaworkami we wtryskach,już cztery razy miałem u siebie Kie z takim problem i zawsze było to samo.Po zgaszeniu auta cisnienie na listwie rail mocno spada więc tym się nie sugeruj.Być może że pompa wtryskowa opiłkuje i uszkodziła wtryski.Możesz spróbować odpalić z plaka jeśli złapie od razu,wtryski do regeneracji.Pozdrawiam
Czy samochód pracuje na PB prawidłowo i nie szarpie? Prawidłowo. Czy filtry wymienione i zmierzone ciśnienie gazu fazy lotnej przy przegazówce- czy też pokopane w opony i popatrzone na silnik tylko? Zrobione wszystko oprócz zaglądnięcia do kontrolera wtrysku gazu z uwagi na brak połączenia. STag tak ale o valtekach zapomnij to nie powinno w ogóle być...
Zrób test clipem Wtryski do roboty
ja mam gaz na wtrysku
Może na przelewach jest jakaś mała nieszczelność Napisałem że wokół górnego przelewu sucho. Rurki przelewowe również suche. Nieszczelność rzeczywiście mała bo po dość długiej jeździe zbiera się może niecała łyżeczka paliwa. No ale nie powinno być tego wcale. Samo się niestety też już nie doszczelni.
Póki co zakupiony nowy rozrusznik. Stary zawiozłem do specjalisty. Tuleje wirnik bendiks itp do zrobienia. Kupiliśmy nowy boscha. Auto odpala tylko ciut lepiej. Ponoć znowu coś z wtryskiem.
Alaska szrot , wtryski szrot, za długie wężyki do kolektora, za daleko nawierty w kolektorze - instalacja od paparucha - gratulujemy. Poprawić set, wystroić i będzie git malia :-)
Zrób diagnozę, pod kontem uszkodzenia wtrysku sterującego.
Witam. Jeżeli byłeś u mechanika i podłaczał się testerem to powinien powiedzieć tobie jaki jest kod błędu i co jest przyczyną usterki. Jeżeli tak nie robi to zmień mechanika. Pozdrawiam.
Jak najbardziej. Niestety demontaż dopiero prawdę powie . I nie czekał bym zbyt długo z tym
Soft ELPIGAZU łączy się bez problemu. Dziękuję bardzo za pomoc. Wtryski wymienione na MATRIX i skonfigurowane ze sterownikiem STELLA POWER. Jeszcze mam pytanie. Czy matrixy mogą być zamontowane poziomo (brak miejsca na montaż pionowy) ? Ewentualnie bardzo długie wężyki ok 30cm. Co jest lepsze ?
Kolego gabrik masz ten sam problem co ja miałem. Musisz zregenerować pompę wtryskową. Do wymiany na pewno zaworki (pompa nie trzyma ciśnienia i przez długie kręcenie ładujesz ciśnienie) i prawdopodobnie nastawnik kąta wtrysku. Powodzenia.
Sam wymieniałeś więc sam sobie zepsułeś. Ustaw moment wtrysku.
Jeśli zrobisz tak, jak podpowiada Waldemar, to wtryski też zabierz, niech sprawdzą.
Świece nowe-tak? A napięcie dochodzi? A kat wtrysku sprawdzony?- odgrywa dużą rolę.
Witam, kilka miesięcy temu zakupiłem autko z instalacją LPG (Kia Sorento I, 3.5 V6, 196 KM). Niestety, od samego początku borykam się z wysokim spalaniem i mruganiem kontrolki Check Engine. Moja instalacja LPG ma już prawie 10 lat i mechanicy mówili mi, że widać, że ktoś w niej już nie raz grzebał w poprzednich latach. Wygląda na to, że pierwotnie zamontowane...
Az dziwi mnie ze taki prosty problem ktos nie ogarnia. Po pierwsze wtryski na maszyne do dobrych fachowców, sama maszyna nie zalatwi problemu.
Takie naprawy jak masz Kuchenkowe zasilanie- LPG to pomiar ciśnienia paliwa i nieszczelność wtrysków gazu.
mariusss - ja myślę tak : jeśli samochód jeździ na tej pompie ale ma za małą moc ( zakładając że sprężarka sprawna) popróbowałbym zwiększyć dawkę paliwa. Szkoda że to internet - pisania to trudno ocenić co Twojemu Golfikowi potrzeba. Sympatyczny Kolego ponar - : Bolec jest inny dlatego też piszę że przydało by się i rozdzielacz dać z bezpośredniego...
Czasy wtrysków benzyny są różne dla obu banków cylindrów.
kts nie jest najlepszym wyborem ,podlacz pod vag,vas moze poczatek wtrysku nie teges
Powodem długich czasów wtrysku oraz sygnału MAP na poziomie 600mbar może być padnięta sonda.Do badania szczelności kolektora możesz użyć samostartu preparatu do odpalania diesli i obserwować czy nie zmienia się praca silnika.Poziom podciśnienia MAP ma wynosić około 300mbar,całkowicie otwarta przepustnica przy pracującym silniku to MAP około 950.
A ja bym sprawdził jeszcze początek wtrysku, jak słabo pali zimą i latem
Nie znam tej instalacji, ale coś tam ze swoim stagiem grzebałem i efekty były... są pozytywne. 1. zbyt długie czasy otwarcia wtrysków lpg na wolnych obrotach na benzynie około 3.2ms lpg około 5.8ms Nie patrz na różnicę pomiędzy tymi czasami wtrysków. Spróbuj tak ustawić aby czas wtrysku benzynowego był taki sam na pb i lpg i wtedy wszystko powinno grać....
pojechać do dobrego mecanika. Myślisz,że Ci nie pomogłem? A ja myślę,że może właśnie zaoszczędziłem Ci sporo wydatków jeśłi z zerową wiedzą chcesz się brać do regulacji wtrysku.
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Paliwo schodzi prawdopodobnie oringi na wtryskach do wymiany.
Sprawdzę, ale czy nie normalne jest, że czasy wtrysku są tak długie i maleją w czasie odpalania? Regulator ciśnienia jest w pompie, a sam układ paliwowy nie ma powrotu jest bezpośredni na listwę. Pompa pracuje do czasu nabicia ciśnienia roboczego i regulator ją wyłącza w oczekiwaniu na start silnika. Ciepły odpala w milisekundę nawet bez dobijania ciśnienia...
Wtryski do sprawdzenia.
Moje doświadczenie z innym samochodem podpowiada, że przyczyną może być cieknący wtrysk gazu. Jak długo postoi, gaz się ulatnia aż spadnie ciśnienie w reduktorze i potem musi oczyścić kolektor ssący z gazu, by być stanie zapalić już odpowiednią mieszankę paliwowo powietrzną.
Witam, Od pewnego czasu diagnozuje u siebie szarpanie silnikiem w 2.0 TDI BKD 140km. Auto na zimnym chodzi perfekcyjnie, po dogrzaniu zaczyna szarpać silnikiem, nierówno pracować a obroty skaczą pomiędzy 870-903rpm (obroty są podwyższone na 900obr na biegu jalowym). Podczas szarpiącej pracy silnika zaobserwowałem, że wtrysk na 2 cylindrze ma bardzo...
Witam map sensor wymieniony, wtryskiwacze również na magic Jet 2013, zamocowane na 3 cm wężyka bezpośrednio do kolektora. W stagu typ wtryskiwaczy ustawiony na Magic Jet. Przy starym ciśnieniu tj 1,3 Bara mnożniki po autoadaptacji wyszły sporo poniżej 1. W związku z czym obniżyłem ciśnienie do 1.0 bara. i wtedy przeprowadziłem próbę drogową i ustawiłem...
Mam drugie auto z sekwencją lpg, w obyu dokładałem odcięcie pompy bo pomimo jazdy z 30 litrami paliwa ( sekwencja potrzebuje benzynki do odpalenia i przejechani 2-3 km zeby sie silnik nagrzał i przełaczył na gaz), w obu padły pompy pomimo jak wspominałem 30 litrów DOBREJ jakosci paliwa. Załozylem odcięcia i jest spokój, nie zacieraja sie zadne wtryski...
zacznij od sprawdzenia statyczne kata wtrysku i czujnika temperatury ...
Sterownik jest od starego silnika czyli od długich wtrysków
To i ja pokażę co mam, wydaje mi się że czasy wtrysku lpg są stanowczo za długie [url=http://imageshack.us/photo/my-image... mapa robiona na ciepłym silniku 90*, wpierw auto kalibracja, następnie ręczne korekty tak aby czas wtrysku pb nie zmieniał się po przejściu na lpg (różnica max 4-5% w tych mniej używanych obszarach). Ciśnienie...
Auto po wymianie mega długo nie chciało odpalić nawet na plaku , co chwile wyskakiwaly błedy, wiec odłączałem co jakiś czas klemę z akumulatora żeby zresetować komputer, po godzinie takiej zabawy auto odpaliło na szczała jak nowe lecz nie wchodziło na wysokie obroty, zresetowałem razy jeszcze komputer i zostawilem auto zapalone na 15min i wszystko się...
W jaki sposób można za pomocą VAG 5053 ITS włączyć światła mijania żeby się zapalały automatycznie po uruchomieniu silnika. Samochód vw polo 1.4 TDI 2003 rok. To polo chyba nie ma BCM to chyba nie włączysz. Dodano po 2 Czy skanerem tym będzie można aktywować lampki w drzwiach passat b7 czy tyło vcds wchodzi w grę. Jak długie kodowanie to lepiej VCDS...
kodowanie długie kodować długie długie logowanie
amplituner pioneer kolumna antena symetryzator wykonać potencjometr liniowy logarytmiczny
power saver wskaznik wychylowy
Kosiarka traktorek Briggs & Stratton – biały dym, zgaśnięcie, zablokowany szarpak po postoju Daewoo Matiz 0.8 1999 – brzęczenie przy zapłonie, trudności z odpalaniem, kostka stacyjki