W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
Dźwignie gaźnika dobrze założone?
Zrób zdjęcia, tego mechanizmu regulatora, tak aby było widać dokładnie układ dźwigni. Na jakiej podstawie, twierdzisz że to Briggs&Stratton? Tak na marginesie, 8.6kW to 11.67KM, w przybliżeniu 12KM.
Zrób zdjęcie tych dźwigni, wtedy powiem Ci jak to założyć. W tych silnikach były różne gaźniki i różne układy dźwigni regulatora.
Ssanie wyłącza się automatycznie po przesunięciu dźwigni ma minimum? Jaki to gaźnik, najlepiej daj jakieś zdjęcie.
Zagrzałeś Rycho T , bo to dla niego oczywista sprawa, ale on "zjadł zęby" na takich pierdołach, więc się chłopu nie dziw. To, że silnik faluje jest przyczyną tego, że gaźnik "nie trzyma" zadanej dawki paliwa, przez co dodaje i odejmuje "gazu" aby utrzymać obroty zadawane przez regulator. Tak, czy siak winny jest temu gaźnik. Być może łapie np "lewe...
Chodzi o regulator obrotów, czyli dźwignia z boku silnika połączona cięgnami z przepustnicą gaźnika.
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Doprowadzić regulator do sprawności - jeśli dźwignia była zdejmowana z osi to trzeba ją założyć poprawnie. Dźwignia nie była zdejmowana z osi tylko odpięta od strony gaźnika
Jak dźwignia od regulatora chodzi to trzeba gaźnik przeczyścić albo zmienić napięcie sprężynki.
A jak podniesiesz troszkę obroty ta dźwignia na gaźniku to chodzi równo czy też faluje ale na większych obrotach???
Nie chodzi o przepustnice obrotów, tylko o ssanie, które jest sterowane dźwignią połączona z bimetalem przy tłumiku. Wyczyść ten gaźnik jeszcze raz, porządnie.
Jak masz kosiarke z linka do gazu to oczywiste że tą linką dodajesz gazu jak jej nie masz to gaźnik jest z automatycznym dodawaniem gazu to on sobie sam dodaje gazu i do tego też te sprężynki są potrzebne. W jednej kosciarce mam możliwość przesunięcia jednej blaszki i trochę większe ma obroty. Na internecie masz filmiki z opisem działania tych gaźników...
Pytanie czy dźwignia ssania na pewno domyka przepustnice bo na to wygląda że tak nie jest.
Jeżeli masz dźwignię do regulacji obrotów ma być luźna, jeśli gasisz puszczeniem dźwigni hamulca - nie (ale chyba wtedy jest jedna sprężyna).
Dzięki za porady, w najbliższym czasie sprawdzę to. W gaźniku przepustnica pracuje bardzo luźno, bez zacięć i luzów. Dźwigni regulatora nie sprawdzałem.
Te cięgna rzeczywiście są podejrzane, poza tym, są pogięte dźwignie. Na zdjęciu widać jak to powinno wyglądać, ta sprężyna też jest chyba źle założona. Jutro dam resztę zdjęć (jak zdążę, mam trochę zajęcia). http://obrazki.elektroda.net/12_12689493...
Obroty falują, dźwignia się porusza, bo regulator próbuje utrzymać zadane obroty... Ale ma jakiś problem... Zmieniłeś gaźnik... A nie łapie "lewego" powietrza? Uszczelka nowa?
Jeżeli przesune palcem dźwignie regulatora w lewo silnik gaśnie, Łopatka regulatora to to samo co dźwignia tak? Z poruszaniem się jej nie ma żadnych problemów , przepustnica w gaźniku jest sprawna. Jakiej długości powinna być ta tuleja?
Jeżeli się nie mylę to, w tej kosiarce nie ma możliwości ręcznej regulacji obrotów. Silnik posiada regulator, który dodaje obrotów w zależności od obciążenia. Tam jest chyba, silnik Briggs & Stratton? Jeżeli tak to, może być możliwość regulacji, w niewielkim zakresie, dźwignią przy gaźniku. Podaj model silnika.
Witam , chciałbym zapytać forumowiczów . Mam wyciągnięty z kosiarki silnik briggs i chciałbym go jakoś wykorzystać ale do odpalenia trzeba pociągnąć dźwignię i silnik działa na jednakowych obrotach. I tu pytanie czy można do tego silnika zamontować jakiś inny gaźnik aby sterować obrotami ?
Sprawdź sobie ustawienie dźwigni regulatora obrotów.l posłuchaj co mówi na końcu odnośnie falujących obrotów co jest spowodowane zabrudzonym gaźnikiem. https://www.youtube.com/watch?v=UfsGt1oB... https://www.youtube.com/watch?v=a1CD3OIm...
Co do obrotów będę kombinował. To ma się rozumieć, że powinny być dwie sprężyny? To jak napnę tą sprężyną pasek, a linka nadal będzie w takim samym stanie? Co muszę zrobić by po wciśnięciu dźwigni linka zasprzęglała koła, a po puszczeniu dźwigni linka rozsprzęglała koła?
Problem jest mało sprecyzowany? Silnik wg. Pana ma za wysokie obroty? -sam reg. odśrodkowy nie sprężynuje. Proszę nie przeginać dźwigni, nie zmieniać położenia między ośką a dźwignią bo narobi Pan sobie sporo kłopotów. Regulacja obrotów polega na wyrównoważeniu dwóch sił -Napięcia sprężyny oraz siły odśrodkowej reg. obrotów prop. do obrotów silnika....
A ten opór to był ze zwolnioną, czy naciśniętą dźwignią hamulca? Zmieniłbym świece, przedmuchał gaźnik - trudno spekulowac co się stało. Prawdopodobnie się zalewa - często zawory tracą szczelność.
Ten silnik to jakiś składak, nie wiem czy będziesz miał z niego pożytek. Włożysz tylko kasę niepotrzebnie. To nie falownik tylko regulator odśrodkowy obrotów. Jeżeli jest w pozycji, jak to określiłeś, zamkniętej to dźwignia na zewnątrz musi być tak ustawiona aby przepustnica gaźnika była całkowicie otwarta.
Rozumiem, że silnik nadal jest zamocowany w agregacie. Normalnym jest, iż producent agregatu tak go "ustawia", aby po uruchomieniu osiągał ok. 3000 obr. na min., które to obroty są niezbędne do wzbudzenia się prądnicy. Silnik ten ma dźwignię, która w pewnym zakresie może spowodować obniżenie lub zwiększenie obrotów silnika. Jeśli silnik faktycznie pracuje...
Zrób porządek z dźwignią do której jest zamocowana dłuższa sprężyna, ta jest od regulacji wysokich obrotów silnika. Popatrz jak to wygląda na zdjęciach poniżej. Na rysunku zaznaczyłem strzałką ramię do którego jest zamocowana dłuższa sprężyna. Żeby zmniejszyć obroty maksymalne należy podgiąć ramię w kierunku gaźnika i tym samym zmniejszyć naprężenie...
Czy jest to nowa kosiarka, bo informujesz o gwarancji, czy po naprawie i na gwarancji. Ciekawe, że fachowcy nie zdołali usunąć tej usterki. Nie poddaj się. Jeśli masz pewne obycie z takim sprzętem, to spróbuj dokonać oględzin działania silnika, oczywiście po zdemontowaniu "opierzenia" silnika. Zwróć uwagę na mechanizm, który powoduje dodawanie i odejmowanie...
Musiałbym ten stukot słyszeć na "własne uszy". Wydaje mi się, że może to być luz korbowodu na wale, który byłby bardziej niebezpieczny niż luz na sworzniu tłoka. Spotkałem się z przypadkiem, że popuściły śruby w korbowodzie na wale i był taki stukot oraz z przypadkiem, że z takiej przyczyny korbowód uległ uszkodzeniu i "wyszedł" bokiem silnika. Zbliżone...
Przepnę sprężynę przy najbliższej okazji. Co do obrotów silnika, było to ustawienie chwilowe (akurat wtedy musiałem nagrać film) i nie było koszone nigdy na takich obrotach. O-ring między gaźnikiem a kolektorem jest nowy, jest tam szczelnie, wydaje się to wszytko być dobrze przykręcone. Bi-metal na moje oko wydaję się działać ok, czyli: - silnik zimny...
Witam. Dostałem od kumpla używaną kosiarkę AL-Ko z ww silnikiem. Kosiarka odpala, ale nie wchodzi na obroty, dźwignia gazu porusza heblem przy gaźniku. Wiszą tam dwie sprężyny. Gdy poruszę klapę gaźnika palcem, silnik wchodzi na obroty. Co to może być? Z góry dzięki za rade. Dotychczas walczyłem z kosiarkami elektrycznymi, a więc zero doświadczenia......
Dzisiaj podregulowałem regulator obrotów i wielkiej różnicy nie ma, chyba nawet żadnej. Załączam film pokazujący jak silnik pracuje: https://obrazki.elektroda.pl/9162940600_... Samą dźwignię obrotów przytrzymuje jedna sprężyna na dole (duża, zdjęcie poniżej), ale u mnie ma ona dość spore luzy, czyli zaczyna działać ze sporym opóźnieniem....
Problemem jest przepustnica ssania i nie kombinuj z olejem, bo nie on jest winien. Tylko i wyłącznie gaźnik, a konkretnie to nieszczęsne ssanie. Jeżeli zrobisz zdjęcia ,wtedy powiem Ci dokładnie co jest uszkodzone. Przestaw dźwignię na ssanie i sprawdź czy przepustnicę można zamknąć i otworzyć bez przestawiania manetki.
Pod koniec tematu sami Konsumenci określili będzie jakość, albo będzie jakoś()... 1.Silniki gcv160-190 wg. mnie to najwyższa półka w gamie możliwości średniego polaka, tylko że: a) Honda "nieudanie" próbowała wprowadzić (wypromować) swoje silniki do podwozi o niskiej jakości włączając do tego HUSQVARNE, oryginalne gaźniki hondy mają ODDZIELNĄ dźwignie...
Zapisz numery silnika - są gdzieś na obudowie rozrusznika nad tłumikiem lub nad świecą i można wstawić short block, czyli cały korpus silnika. Gaźnik, koło magnesowe, moduł wstawisz ze starego silnika. Wyjdzie na pewno taniej niż kompletny silnik. Przy pracy bez oleju często pierwszy urywa się korbowód.
... powiem Ci , ze dla sprawdzenia możesz regenerować membranę : wyjmij, wysusz,włóż miedzy dwie kartki i wyprasuj b. gorącym żelazkiem. Efekt może być pozytywny ale i tak NALEŻY wymienić membranę. Brakuje ci takiej dziwnej linki gdzie cięgłem jest drut, no i będzie Ci brakować zacisku do przykręcenia pancerza linki. Widzisz : same koszty . Te silniki...
Witam, ma taki problem. Kosiarka z silnikiem briggs 650 z automatycznym ssaniem dość nowa. Silnik na obrotach faluje po mimo wyczyszczenia gaźnika. Oczywiście oring podstawy gaźnika wymieniony, krociec dobry, dokręciłem go, ale był raczej dobrze dokręcony. Uszczelka pod kroćcem raczej dobra, choć nie sprawdzałem. Dźwignia tam gdzie jest sprężyna regulacji...
Nie wiem jaki regulator jest w Twojej kosiarce, regulator jest połączony z przepustnicą i ustala obroty silnika. Ja osobiście spotkałem się z dwoma rodzajami, jeden jest montowany w pobliżu koła zamachowego i działa na niego powietrze wydmuchiwane przez wentylator, im większe obroty tym bardziej odchylana jest dźwignia regulatora i tym bardziej przymyka...
Właśnie wczoraj ustawiłem przerwę na cewce oraz na świecy. Sprawdzałem na gorącym silniku i pali od ręki. Nie wiem jak długo ale zobaczymy. Jeżeli chodzi o trudny rozruch to wydaje mi się, że nie działa prawidłowo ssanie. W moim silniku odbywa się to automatycznie i nie mam regulacji ssania. Przy zdjętym filtrze zauważyłem, że jak uruchamiam i przytrzymam...
Rozebrałem dzisiaj w końcu sam gaźnik, różni się niestety od tego co Rycho T mi podesłał. Złożyłem ale kosiarka nie odpalała. Rozebrałem jeszcze raz, złożyłem i kosiarka odpala na ssaniu i chodzi ale jak się dźwignie przesunie z ssania to gaśnie. W środku wygląda na to, że gaźnik czysty. Zrobiłem zdjęcia rozebranego gaźnika może komuś coś wpadnie do...
miałem taki podobny efekt przy silniku hondy problem był w gazniku. Czy jak przytrzymasz dźwignię odśrodkowego regulatora obrotów to obroty się utrzymuja? na moje oko jakby nie było sprężyny na dźwigni regulatora o regulator za ostro reaguje.. albo jak przejdzie na maksa to coś dotyka przewodu gaszącego . zobacz sprężynki i przewód gaszący na początek
Wyjmij filtr powietrza i sprawdź czy działa poprawnie. Jak tak, kup nowy. Zalewa ją paliwem więc jeżeli masz nowy wyregulowany gaźnik to to jest następna rzecz do sprawdzenia. W tych silnikach typowym powodem falujących obrotów było zużycie się sprężynki od regulatora. Od gaźnika w tył kosiarki idzie taki metalowy drucik łączący się z dźwignią regulatora....
Problem jest taki Kosiarka mocno zaniedbana. Po rozgrzaniu gasła trzeba było więcej jej dać na dźwigni chyba ssania Filtr powietrza był w bardzo złym stanie cały zatkany Wymieniłem filtr gaźnik przeczyscikem benzyną ekstrakcyjną ale dysz wszystkich się nie da wyjąć więc nie mam pewności czy są ok https://obrazki.elektroda.pl/6928905600_...
Witam. Mam prośbę. Czy ktoś mógłby mi doradzić co może być przyczyną, że agregat pochodzi ze dwie minuty i gaśnie. Gaźnik czyściłem z kolegą. Jest pływakowy. Silnik jest zdrowy - dobre sprężanie. Po wyłączeniu ssania po 2-3 minutach gaśnie. Możliwe, że źle są podłączone dźwignie regulacji obrotów? Te co sobie sam reguluję? Proszę o poradę. Z góry dziękuję.
Przerwa ustawiona na 0,35mm, zawory wydech 0,15, ssący 0.10 Silnik przy naładowanym akumulatorze odpala. Ładowanie sprawdziłem miernikiem 13,4-13,5V Co do strzelania w gaźnik. To jest to bardziej "fukanie" (albo otwierania szampana) w gaźnik co 10-15 sekund na wolnych obrotach, dźwignia gazu opuszczona maksymalnie w dół aż do ramki. Poza tym silnik...
Ta sprężyna ze zdjęcia na pewno nie jest oryginalna. Wpisz w jakąś przeglądarkę: "sprężyna regulatora obrotów Briggs Classic" i zobaczysz, jak taka sprężyna wygląda. Można też zapewne kupić ją tam, gdzie kupiłeś membranę, podając sczytany wcześniej Model Type Code silnika. W tych układach regulacji obrotów jakość sprężyny jest kluczową sprawą. Jeżeli...
Ok, dzięki za radę też myślałem nad zakupem kosiarki z silnikiem Briggs&Stratton. Może jeszcze ktoś podzieli się swoimi spostrzeżeniami co do kosiarek. Na co zwracać uwagę przy zakupie używanej kosiarki i czy to jest opłacalne (duże ryzyko, że ktoś chce się pozbyć bardzo zużytej kosiarki, która może nawet nie pokosić jednego sezonu czy może raczej kupić...
A można wiedzieć co mu było??? Czy tajemnica?? Witam Sory, teraz zauważyłem pytanie. Okazało się, że cały remont przeprowadzony był prawidłowo lecz nie przyłożyłem się odpowiednio do czyszczenia i regulacji gaźnika. Najpierw zawieszał się pływak i paliwo przelewało się przez tłumik, następnie zaciągał lewe powietrze na uszczelkach od dźwigni przepustnicy....
Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu związanego z moja kosiarką Viking mb 555 S 6KM, spadła sprężynka od regulatora obrotów.Była zaczepiona gdzieś na dźwigni gaźnika. Za żadne skarby nie mogę jej dopasować w jej fabryczne miejsce, a bez tego nie zapali. Prosił bym o informacje, lub jakiś schemat, zdjęcie. Jest to typowy silnik Briggs & Stratton...
Wykonałem remont silnika, jestem przy końcu składania, odpala, ale mam problem z działaniem linki która obsługuje jednocześnie ssanie i gaz. Popychacz ssania działa w porządku, natomiast nie wiem co złożyłem nie tak jeżeli chodzi o zmianę obrotów, zwyczajnie to nie działa. Widać że na gaźniku jest od tego odpowieni regulator, jest do niego cięgło które...
Witam, posiadam silnik briggsa z serii 196702 jednak nie wiem gdzie mógłbym wpiąć sie do oświetlenia i gdzie zrobić wyłącznik do gaszenia, z silnika wystają tylko dwa przewody masowe w okolicy gaźnika , ponadto po odpaleniu silnik lekko faluje powodem jest to,że przy dźwigni przepustnicy porusza się samoczynnie druga dźwignia chyba od dolotu powietrza...
Silnik ma smarowanie rozbryzgowe i ta plastikowa turbinka właśnie do tego służy. Ta dźwignia, to regulator odśrodkowy obrotów. Jego zadaniem jest stabilizacja obrotów silnika przy nagłym wzroście obciążenia. Działa w ten sposób że te metalowe ciężarki są rozchylane siłą odśrodkową, w miarę wzrostu obrotów coraz bardziej, wypychając środkowy element,...
(at)ElektrodaBot Mam pytanie, co w przypadku, gdy oczko wraz z ruchomą dźwignią, do których są przymocowane sprężynki, odpadło. Co zrobić w takim wypadku? Pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/9500439900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najpierw należy ustalić, czy uszkodzeniu uległy same elementy (oczko i dźwignia)...
Witam mam problem z kosiarka,mianowicie mniejsza sprężynka jakby tylko wisiała na zaczepach i ciągle mam falujące NIE RÓWNE obroty na przepustnicy, jak przytrzymam ręka za przepustnicę to kosiarka ładnie pracuje i wkręca się w obroty . . . Czy to wina tych sprężynek czy gaźnik może być zabrudzony ? No i pytanko drugie, czy do tej kosiarki w ogóle powinna...
Witam, Okazyjnie stałem się posiadaczem kosiarki traktorka z silnjikiem Briggs & Stratton 8km, I mam problemy z ogarnięciem gaźnika, jak na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/5722307700_... https://obrazki.elektroda.pl/3174681200_... Kupiłem zestaw naprawczy ale nie wiele to pomogło. Paliwo po krótkotrwałej pracy...
Witam. Mam problem. Pożyczyłem od mojej Matki agregat prądotwórczy SDMO chyba TURBO 2500 z silnikiem briggs&stratton. Agregat stał dobre 10 lat nie używany. Wylałem stare paliwo i olej, nalałem nowe i nic nie odpala. Jak psiknę autostartem przez filtr paliwa prosto do gaźnika odpali i zaraz gaśnie. Wyciągnąłem gaźnik (montowany na baku z paliwem) i...
Niestety silnik mam na działce i mogę sprawdzać wasze porady z tygodniowym opóźnieniem. Pamiętam jednak, że faktycznie po całkowitym dodaniu gazu ten pręt jest lekko dociskany. Czy dodanie tej rozciągniętej sprężyny może być spowodowane faktem, że druga sprężyna wewnątrz tej czarnej dźwigni nie odbija jak należy? Zauważyłem, że właśnie wewnątrz tej...
Witam, od czterech lat użytkuję kosiarkę spalinową z silnikiem Briggs&Stratton 450. W tym roku na wiosnę wymieniona została membrana (w warsztacie). Od tego czasu sukcesywnie zaczęły się problemy z odpaleniem kosiarki. Początkowo kosiarka odpalała po drugim trzecim razie, aktualnie jest to bardzo utrudnione trzeba kilkanaście razy ciągnąć za sznurek...
To i to jest kosiarką. Jedna na ramię, druga na ramie... Tę na ramię traktuj jako podkaszarkę do użycia w miejscach, do których nie dojedzie kosiarka na ramie/wózku/kołach. Sam używam kosiarkę elektryczną kupioną z przymusu - była tania, a obiecana spalinowa nie mogła dojechać. Trawa nie cchiała czekać na spalinową i rosła... Elektryczna dobra jest...
Hmm...... Powiedz mi jaka jest zależność pomiędzy odśrodkowym regulatorem obrotów, a przepustnicą gaźnika ?. Jeśli nie ma żadnej, lub jest znikoma że dodaje gazu kiedy jest obciążony to w/g mnie to jest zbędne. Ja przynajmniej nie widzę konieczności współpracy tych dwóch elementów. Można po prostu odkręcić oryginał z wałka regulatora i się z tum elementem...
Witam serdecznie. Posiadam stary typ kosiarki z silnikiem B&S 2kW Turbo Star i niestety zaczęły mi się z nią problemy. Przegląd zrobiłem.....cylinder i zawory w porządku. Budowy gaźnika nie rozumiem - szczególnie chodzi o tę membranę - nie wiem jakie ona ma zadanie. To jest inna membrana jak opisana wcześniej w podobnym temacie na elektrodzie - nie...
No właśnie nie wiem czy tak dźwignia zastępuje dlatego próbuje się dowiedzieć. Ok sprawdzę ten filtr, jak będzie dalej gasł to szukam przyczyny dalej albo oddam do jakiegoś mechanika. Dodano po 4 Filtr przeczyszczony, świeca wymieniona i nadal to samo. Znalazłem film instruktażowy jak wyczyścić gaźnik więc spróbuję go wyczyścić. Z tego filmiku dowiedziałem...
Witam. Pod koniec sezonu ogrodniczego zakupiłem uzywany ciągniczek Husqvarna LT1000-14 z silnikiem briggs V2 14KM symbol 294777. Do wiosny chciałbym go odrestaurować posprawdzać powimieniać, tak aby na rozpoczęcie sezonu był jak nowy. A więc usterki które zauważyłem: - nierówne obroty silnika, wkręca się ładnie tylko buja silnikiem na wolnych, - kontrolka...
Witam. Postanowiłem zrobić remont mojej kosiarce, gdyż pod koniec poprzedniego sezonu odmówiła posłuszeństwa. Jest to model dolnozaworowy znany jako classic. W kosiarce cylinder wygląda bardzo dobrze, tłok również. Pokusiłem się o rozebranie miski. Wyczyściłem ją pod ciśnieniem. Zmieniłem pierścienie, gdyż uznałem, że jak mam już tyle rozebrane to warto....
Zamieściłem wcześniej filmik pokazujący pracę silnika. https://filmy.elektroda.pl/67_1533221150... Widać falowania na max otwartej przepustnicy. Aby się tego pozbyć musiałem pod dźwignię przepustnicy (przy gaźniku) podłożyć kawałek szmatki i ustalić na stałe większe obroty. I w ten sposób nawet udało mi się przeorać nieco działki. Znalazłem w internecie...
Witam mam problem z silnikiem briggs&stratton vanguard v-twin 16hp. Silnik pracował bezproblemowo w normalnym 2 nożowym traktorku MTD z koszem i manualna skrzynią, postanowiłem przełożyć silnik do husqvarny ridera 970 z 3 nożowym kosiskiem i manualną skrzynią. Zrobiłem swap silnik ładnie odpalał wydawało się że ma być wszystko okej, ale pojawił...
Witam serdecznie. Moja kosiarka to ponad 10 letni sprzęt, jak nie starszy. MTD SP 53, GHW 50/53, silnik Briggs'a. Do tej pory żadnych problemów. Skończyłem koszenie późną jesienią i już wtedy nie odpaliłem. Wracam teraz do tematu na wiosnę. Zrobiłem: Wymieniłem paliwo na nowe. Sprawdziłem iskrę - jest. Drożność przewodu paliwa - jest. Wyczyściłem gaźnik...
zdejmij filtr powietrza z gaźnika i psiknij plakiem w gaźnik i szarpnij parę razy, jak na chwile zapali to masz problem z gaźnikiem, jak nic się nie odezwie to problem z zapłonem (cewka lub świeca) jak z cewki spadnie ten cienki przewód (gaszenia) to będzie normalnie odpalać i pracować, zresztą można go samemu zdjąć i wtedy spróbować odpalić, ten przewód...
gaźnik briggs kosiarka briggs stratton gaźnik wyregulować gaźnik briggs
tranzystor bc337 honda civic termostat płyta główna głośnik piszczy
Napięcia zasilacza do Canon PIXMA MX495 Nie działa manetka spryskiwacza przedniej szyby - diagnostyka