Koleżanko masz napisane w błędzie co jest nie tak, sprawdziłaś czy jest podłączony czujnik ciśnienia w kolektorze? Czy może jakiś wężyk nie został podłączony albo nie pękł?
https://obrazki.elektroda.pl/9192079100_...
http://obrazki.elektroda.pl/5230035400_1... W przedziale 4 ; bezpiecznik C.zamek http://obrazki.elektroda.pl/6839342500_1... W przedziale 5 - Audi itp. http://obrazki.elektroda.pl/1817054700_1...
Skoro daje ciśnienia na max a masa powietrza nie idzie na cylindry to wyjście jest jedno - EGR.
Odbierz pw.
Są dwie wersje produkcja Francja lub Japonia. Francja kabel czarno-czerwony na pin b11 z bezpiecznika f7 i f13 pod maską. Japonia kabel czarno-czerwony na pin b11 z bezpiecznika f13 i f6 pod maską. Jest to stały prąd bez kluczyka.
Zawór regulacji ciśnienia paliwa
Takie są ustawienia
Słuchajcie coś mnie tknęło i wymienilem czujnik położenia wału korbowego, auto odpala lepiej Czyli to co proponowałem na początku. Te czujniki pracują w ciężkich warunkach i sądzę że uszkadza się cewka. Auto odpala całkiem znośnie - normalny diesel.
http://www.d-4d.nextmedia.pl/ok.html poczytaj na początek
Oficjalnie schemat i Repair Manual jest dostępny na https://www.toyota-tech.eu/ ale tam się trzeba zarejestrować i przeglądanie (albo też ściąganie do siebie na dysk) RM która zawiera schemat jest płatne od czasu dostępu. Ostatnio chyba ze 4 Euro z godzinę. Toyota nie bardzo lubi gdy ich dokumenty trafiają do sieci w miejsca publicznie dostępne więc...
Tak jak pisałem,linia paliwowa do sprawdzenia.
To kolego sprawdź jeszcze jedną rzecz-czy koło wolnobieżne nie przepuszcza. Sam miałem parę razy w Denso taką sytuacje, że koło potrafiło sie tak przestawić na rolkach, że ciągło ale w tą stronę w którą ma puszczać, a po paru obrotach jest ok, po czym cykl się powtarzał.
1- 34 Nm 2- 68 Nm 3- 90 stopni 4- 90 stopni
Toyota niczym się nie różni od pozostałych aut w tej kwestii.
muszę każde drzwi rozbierać? Musisz dostać się do wiązki przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Sterowanie impulsami masy. Zamykanie - niebiesko/czerwony Otwieranie - niebieski
Wyjmij smok w zbiorniku o oczyść
Głowica 45Nm+90deg+90deg+90deg, wałki 20Nm.
witam, powinno sie wymieniac co 105 kkm, pozdrawiam
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Nie trzeba.
Wtryskiwacze Denso tak mają. Podjedź na stację żeby zmierzyli wtryskiwacze- koszt ok 50 zł. Zapisz dokładnie ciśnienia, nie ma co robić wszystkich jak niewiele się różnią.
Witam,może się jeszcze przyda
Obstawiam jednak regulator napięcia. Jeżeli uszkodzenie nie występuje ciągle, to go nie stwierdzili. Ale to alternator denso i nie bez powodu regulator kosztuje prawie 100zł
na scianie grodziowej jest zasobnik na podcisnienie z czujnikiem sprawdzić szczelnosc przewodów
http://obrazki.elektroda.pl/4936148800_1... Myślę że nie trzeba tłumaczyć.P
Czy jest różnica, nie wiem, w razie czego wersja francuska.
Jak źle? Uszkodzona została przylgnia czy zostało coś przewiercone na wylot?
W yaris światła są sterowane masą, i przeważnie spalony bezpiecznik daje efekt żarzenia
Tego szukasz? : http://obrazki.elektroda.pl/5170923100_1...
producent alarmu nie pokazuje co odciąć w danym samochodzie, blokada nie jest realizowana po can (seo nie potrafi za pomocą can-d gadać z magistralą auta, can-d tylko słucha)
Zrób rozrusznik i będzie palił na gorąco normalnie.
Regulacja i składanie lusterek.
Tam przelewy pod pokrywą schowane są to D4D. ON do oleju spływa.
Tutaj poszukaj:) http://www.auto-parts.spb.ru/cat/oem_to.... Dodano po 5 Albo tu:) http://www.iskra-kielce.pl/index,1.html
Coś takiego może: http://www.narzedziowy.com.pl/52823_BETA...
Dotyczy to ciśnienia w kolektorze ssącym. Mierzy je map sensor ale błąd nie musi oznaczać że on jest uszkodzony. Posprawdzaj wężyki podcisnien, węże od powietrza generalnie wszystko gdzie może być ubytek (lewe powietrze).
Słowo - klucz: "SCV" Poszukaj, poczytaj.
Witam oto instrukcja wymiany paska rozrządu.
Zapewne sygnalizacja usterki w układzie paliwowym - trzeba odczytać kody błedów ze sterownika. Rozumiem że światełko nie gaśnie po restarcie silnika i nie idzie o to że na rezerwie jedziesz...
Proszę bardzo
Biegi tak samo nie wchodzą na nieuruchomionym silniku ?? Sprawdz również wybierak oraz linki najlepiej odpinając ję od skrzyni .
Prawy gwint tam jest.
Jak wskazania temperatury silnika, którą widzi komp samochodu?
Posprawdzaj masy reszte masz na pw pozdro
Toyota Avensis D4D nigdy niemiała skrzyni automatycznej, bo to diesel Bez komentarza. Autor sprawdź co napisałem a element, o który chodzi to dźwigienka ze zdjęcia Romualda zaznaczona białym okręgiem.
Niestety bez skanera ani rusz. Trzeba wiedzieć jakie ciśnienie widzi sterownik. Co z tego że na manometrze bedzie dobrze jak ster będzie myślał że ma za mało i nie zakluczuje wtrysków. Na plaku próbowałeś go pognać?
Stukot ma się nijak do wypadającej uszczelki gumowej.Podejrzewam że masz wydmuchaną uszczelkę pod wtryskiwaczem która powoduje przedostawanie się kompresji i to powoduje stukanie i wypadanie uszczelki gumowej.
nie musisz wymieniać.
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Nie rozumiem ludzi którzy słyszą że coś w aucie się dzieje a dalej śmigają... a potem tylko koszta są większe... Jeżeli chodzi o sprzęgło to po prostu wymiana tłoczka wysprzęglika, łożyska oporowego, tulei wysprzęglika i docisk... ( wymiana powinna nastąpić po ok 100 - 150tyś km. ) Do przekładni manualnej olej - 75w90 Do przekładni automatycznej - 70w80...
wg ic katalogu bez klimy 5pk1110, z klimą 5pk1180 dotyczy pojazdów od roku 2000,07. Do roku 2000,07 5pk1120, i z klimą 5pk1219
Pewne informacje dotyczące tego problemu znajdziesz na tym forum http://avensis.info/index.php Znalazłem tam taką instrukcję: 1. Otwórz drzwi kierowcy, mając kluczyk w ręku a nie w stacyjce. Nie zamykaj drzwi! 2. Włóż kluczyk do stacyjki wyłącznika zapłonu, przekręć z położenia "OFF" do położenia "ON" i poczekaj 10 sekund... 3. Następnie dwukrotnie...
Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam, ale walczę z płytkami w łazience i tylko rano lub wieczorem mam czas na swoje hobby. Schemat mam na tak starym komputerze, że nie ma on możliwości eksportu do innego formatu. Dlatego porobiłem PrtScr ekranów, myślę, że powinieneś coś z tego poskładać.
jak pisałem pomiedzy stykami kabli a samym elementem metalowym gniazda jest bezpiecznik topikowy
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
nie dziala
Proszę: http://obrazki.elektroda.pl/1854988800_1...
Można też bez klucza pneumatycznego i rozbierania alternatora.
Nic się nie rozchodzi, prawdopodobnie zużyty docisk. Albo ktoś jeździł z nogą na pedale sprzęgła albo przebieg kilkukrotnie większy.
Tak ma być, normalne zachowanie agregatu ABS/ESP.
Z tych bledow wynika ,ze przeladowuje turbina. Wyjac wyczyscic i ma chodzic. Poszukaj na forum tematow z VW w roli glownej
Wyrwij go i zmień tulejki,te fabryczne są z plasteliny i wirnik póżniej trze o magnesy stojana. Tam siedzi Denso tak?
Panowie. Nie da rady 45. To śruba M8 i żadna w aluminiu tyle nie pociągnie /chba, że 10cm gwintu/. Max 20Nm. dodam, bo może się przyda. To , że po rusku to pikuś, ale skale "internationale".
W tych silnikach wymienia się pasek, co 105tyś, jeśli jesteś pewien tego przebiegu to niema potrzeby go wymieniać
Wróżką nie jestem, trzeba posprawdzać to się okażę.
To jest na zimę. Iddle up przyspiesza nagrzewanie silnika.
Czyli czynnik smarny zmieszany z drobinami aluminium, do czyszczenia cały układ.
Wystarczy, że jeden czujnik jest uszkodzony/nie działa i czujniki się wyłączą. Sprawdziłbym pod komputerem, czy nie pokazuje błedu z któregoś.
Wpisujesz nr vin swojego samochodu szukasz interesującego cię podzespołu i wiesz wszystko. http://www.toyodiy.com/parts/q.html
Osobiście lałem do czyszczenia wtrysków z logiem Statoil i Shell K2 nie próbowalem
Do wymiany łożysko(lub dwa) na wałkach od strony piątego biegu.Koszt jednego łożyska to jakieś 120 złotych.
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
RAV 4 II- 2000-2005, silnik D4D 116 kM, III- 2005-2012, silnik D4D 116 kM, Avensis 2097- 2003 2.0 TD 2C-TE, 90 kM, 2,0 D-4D 1CD-FTV 110 kM Jak kolega szuka coś z innych lat to poszukam.
Dokładnie jak pisze kolega powyżej tylko ten sprzęcik z Ebay'a troszkę drogi wyśle ci na priva gdzie mają taniej... ;-)
Według workshopdata dokręcasz 90Nm.
"AISIN oryginał dla TOYOTA na pierwszy montaż". Czyli w fabryce to montowali. Co do ceny to popytaj w lokalnych sklepach i będziesz miał porównanie.
Podepnij na krotko diesla z banki bezposrednio pod pompe odpowietrz , zostaw na noc i zobatrz co sie bedzie dzialo rano , prawdopodobnie uklad sie gdzies zapowietrza takie jest moje spotrzezenie po tym co napisales.
Ułamany króciec służy do wyrównywania ciśnienia (zaciąga powietrze) . W tym plastiku jest siatka filtrująca przed zanieczyszczeniami.
Tak jak kolega Robert pisze pokaz nature i wymiary pewnie się dobierze toć nie ma takiej dziury co się nie da zatkać :D .
rav4 d4d wymiana pompy wody I nikt tego nie wymienia przy rozrządzie a często padają.
Prawie na pewno to te zawory. W ASO jest nawet zestaw naprawczy na taką usterkę, nie pamiętam ile on kosztuje, jak nie zapomnę to sprawdzę i wieczorem Ci napiszę. A jeżeli chodzi o Mabi to współpracuję z nimi od ponad dwóch lat i jeszcze się nie zawiodłem, można się z nimi dogadać i reklamacji też nie miałem i nie mam. Zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony...
Co ma rozrząd do stukania?? Na początek ciśnienie oleju do sprawdzenia, a później silnik w mak i weryfikacja.
W Toyotach często stosowany jest układ odwracania obiegu, jest to zawór zamontowany przed skraplaczem i tam w jednym z przewodów zamontowana jest dysza rozprężna która ulega zatkaniu i dlatego niema obiegu czynnika chłodniczego ,a to powoduje wysokie ciśnienie skraplania i wysoką temperaturę przewodów od strony tłoczenia .Wyciąganie sprężarki nic CI...
Pojeździj bez korka i sprawdź czy wtedy jest dobrze.
Witam. Marcinks2 A co było przyczyną powodowania błędu
świece nic tu nie maja do tego,jabym założył wężyki i może pokaże się na którymś wyraźnie zadużo paliwa i czy paliwo wogóle dochodzi (czy twardnieje grzybek w pompce przy pompowaniu)
Sprawdz wiązkę przy wtyczce alternatora.
Jakie logi? Ustawiasz tak, aby z dołu było w maksie. Jak nie rozumiesz to logi nie pomogą.
Tak m być każda toyota to ma po to żeby nagrzać silnik i wnętrze auta. Wiec zapomnij o problemie bo go nie ma.
D4D nie ma, jak każdy CR pompy wtryskowej
Aisin robił te sprzęgła na pierwszy montaż więc kupując je montujesz oryginał tyle że znaczka Toyoty nie będzie. To samo w przypadku np. pompy wody czy rolek Koyo do rozrządu.
Szkoda, że kolega nie napisał jaki był finał tej historii z utratą mocy. Mam dokładnie taki sam model/rocznik i prawie taki sam problem, tyle, że nie kopci nic, ogólnie silnik pracuje rewelacyjnie. Po prostu auto podczas jazdy nie wchodzi na obroty powyzej 2.5 tys. Na postoju wchodzi normalnie. Niekiedy można jechać bez żadnych objawów przez 30 km,...
Sprawdz w necie gdzie Toyota ma bezpieczniki [kilka miejsc]. Bezpieczniki sprawdza się lampką kontrolną .
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
Zmień komputerem ustawienie zaworu EGR i będzie dobrze
Zawór do testów można pominąć. Ja zakładam dłuższy wężyk i łączę MAP bezpośrednio.Nie ma zmiennej długości.Sprawdź czy przypadkiem nie ma dołożonego BOXa zwiększającego moc.Miałem tak że padło to badziewie i przekłamywało ciśnienie doładowania.Znajdziesz to pod schowkiem bezpośrednio przy kompie (oczywiście jeśli jest).
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Tutaj znajdziesz opis wszystkich przewodów potrzebnych do montażu GPS103
A jak odpalasz na zimnym też kopci?
Sprawdz zasilania
wentylatora mercedesa uszkodzenia przedwzmacniacza iveco daily problemy klimatyzacja
4558d wzmacniacz falownik powmr
Odłączenie kompresora a ucieczka gazu w systemie chłodniczym Piec gazowy ciągle zapala się i gaśnie - przyczyny